Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer

Hozzászólások

(#2851) SSJPeter válasza HUN]Repa (#2849) üzenetére


SSJPeter
őstag

Annyit kérek,hogy még a héten legyen itt a kártyám megjavítva vagy kérek helyette egy ugyanolyat!
Újat!

Marhára inkorrekt kérés valóban amikor a pénzem már február óta nálatok van!
Miért kértem volna pénzt amikor tudom azt soha büdös életben nem ad vissza senki???
Logika sincsen benne!
Aki olvassa gondolkozzon már ezen el.
Itt az Ipon próbálja jó színben feltüntetni magát pedig ha egy kis gerinc lenne bennük már rég kaptam volna egy újat és nem csinálnám ezt a cirkuszt.

És igen jogszabályt sértetek mert nekem jelentős kényelmetlenséget okoztok!

Bárki aki ilyen helyzetbe kerül hivatkozzon erre!

Az e-mailjeimet meg nyugodtan linkeld be mindent vállalok valóban lefikáztam a gigabyte-ot amiért ilyen kártyát gyárt!
Teljes joggall!

Kékhalálok,crashelések,fagyások!
Sok sok álmatlan éjszakám volt vele!

[ Szerkesztve ]

Let’s go Brandon!

(#2852) SSJPeter


SSJPeter
őstag

Igazából nem voltam még teljesen pipa de azzal,hogy engem megvádoltok,hogy én nem fogadtam el a garanciális cserét és a "cserekártya" kifejezést olyan színben tüntetitek fel mintha ez a termék garanciális cseréjét jelentené és nem egy cserébe felkínált ideiglenes kártyát azt kell mondjam aljas húzás!
Mert igen ezt én valóban nem fogadtam el.
Már bocs ki akarna egy 8800GT-t használni amikor GTX 260-at vett?

Senkinek nem ajánlom még egyszer ezt a céget!
Az a baj,hogy van még eg GTX 470-em amit tőlük vettem.
Isten adja,hogy ne legyen vele baj. :(

Meg még hogy nem telt le a 15 munkanap...21 munkanap telt el de látszik ez a sablon szövegük.

[ Szerkesztve ]

Let’s go Brandon!

(#2853) SSJPeter válasza SSJPeter (#2851) üzenetére


SSJPeter
őstag

Ám valóban ha a héten nem lesz itt a kártya kijavítva és nem tudtok nekem egy teljesen új ugyanolyat szállítani akkor nincs más lehetőségem mint a pénzem visszakérni mert ebben az esetben ahhoz is jogom van.
De ezt most kérem először,itt, és csak feltételesen!
Én ezt eddig nagyon türelmesen és korrekt módon intéztem de ha még egyszer hazugnak neveztek és állítjátok,hogy ti az első perctől kicseréltétek volna új ugyanolyanra már nem fog érdekelni,hogy kicserélitek-e vagy sem bírósághoz fordulok!
És a legkevésbé sem anyagi kártérítésért hanem azért hogy majd 6 hónap múlva be tudjam ide linkelni a bíróság elmarasztaló végzését és akkor majd talán nem tudjátok más gyanútlan vásárlóval megtenni amit velem!

[ Szerkesztve ]

Let’s go Brandon!

(#2854) SSJPeter


SSJPeter
őstag

Nos,hogy szép kerek legyen ez a történet és,hogy bizonyítsam az igazamat mely szerint én javítást vagy garanciális cserét kértem ugyanolyan kártyára úgy döntöttem belinkelem az összes e-mailt amit az Ipon-nal váltottam.
Nem szégyenlek benne semmit kivéve azt,hogy az elején megfordult a fejemben egy pillanatra,hogy így adom el a hibásan a kártyát itt a PH!-n mert tudtam,hogy ez a garanciális ügyintézés macerás dolog lesz de erőt vettem magamon és még is a nehezebb utat választottam.
Ezért bár nem követtem el ezt a dolgot még sem, elnézést kérek,hogy egyáltalán ilyen gondolat megfordult a fejemben.
Azért meg,hogy ingerülten írtam nekik az vesse rám az első követ aki a sok szenvedés után nem tett volna hasonlóan,ráadásul nem is őket szidtam!
A első e-mailben valóban felvetem,hogy nem kell "csere kártya" illetve,hogy talán nem akarok tovább ilyen kártyát használni és levásárlást kérek,de az Ipon szépen felvilágosított,hogy semmi ilyesmire nincs lehetőség.
Cserélni fogják vagy javítani.
A beszélgetés végére egyértelmű lesz,hogy pénzvisszafizetésről szó nincs és amit ők cserekártyaként említenek az egy csere 8800GT/9800GT a GTX 260 helyett amit valóban nem kértem.
Én mindvégig javítást vagy kicserélést kértem,pénzt nem de itt van Június 30.-a és ez nem történt meg.
Ráadásul most már mindenki láthatja engem vádolnak meg hazugsággal,hogy én eleve elutasítottam a garanciális cserét,dehogy is pont azt kértem,a "cserekártya 8800GT-t" utasítom el!
Nem hinném,hogy kell többet mondanom aki nem akar így járni mint én olvassa el a 9 e-mailt eredeti szövegben!
(Elnézést kérek a fórumtársaktól ezekért a hosszú hszek-ért de nekik is tanulságos lehet a dolog.)
Többet nem írok ide.

[ Szerkesztve ]

Let’s go Brandon!

(#2855) SSJPeter válasza SSJPeter (#2846) üzenetére


SSJPeter
őstag

Elfogyott a szabad tárhelyem de az utolsó hsz-emben benne van az az e-mail ami onnan kitörlődött.
A második képben konkrétan!

Let’s go Brandon!

(#2856) sasa311 válasza SSJPeter (#2855) üzenetére


sasa311
veterán

Van igazságod a történetben, de:

1., Teljesen feleslegesen pörgeted magad itt. Leírtad, oké. De nem kell kisregényt írni hozzá. Inkább várd ki a reakciót

2., Elég "érdekes" stílusú az első mail is, holott ott még szó se volt problémákról... Kissé bicskanyitogató.

Szerintem nyugodj le egy kicsit, várd ki még azt a pár napot amit kértek az Iponos srácok és utána számolj be a fejleményekről. Szerintem.

Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?

(#2857) SSJPeter válasza sasa311 (#2856) üzenetére


SSJPeter
őstag

Lenyugszom,többet nem ragozom,elismerem nem meg felelő stílusú az első e-mailem sem de le is írom,nem rájuk haragszom hanem a gigabyte cégre 4 hónap szenvedés után és ennek tényleg köze nincs a gariztatáshoz.
Persze várok,mit tudok csinálni?
Nem lesz az még itt a héten ne hogy azt hidd.
Ha nem kezdett volna el hazudni,2 hsz-el befejezem ezt az egészet.

[ Szerkesztve ]

Let’s go Brandon!

(#2858) Shad0w válasza SSJPeter (#2855) üzenetére


Shad0w
senior tag

Érdekes egy hozzáállásod van, a garancia ügyintézés megkezdése előtt 1 hónappal már a fogyasztó védelemmel és bírósági perrel fenyegetőzöl... (természetesen ez nem mentség az iPon-nak)

A jelentős kényelmetlenség megállapítása meg sztm nem csak annyi, hogy te azt mondod. Ez szerintem vhol ott kezdődik, ha ez miatt anyagi kár ér, mert mondjuk nem tudsz dolgozni, erre fel is ajánlottak egy csere kártyát, egy nem is olyan gyengét, amivel sztm minden további nélkül lehet grafikai munkákat is végezni. De hogy nem tudsz játszani, azt én nem nevezném jelentős kényelmetlenségnek.

Más: Lemaradtam valamiről? Nem 31 nap van a garanciára, és csak törekedni kell a 15 munkanapra?

[ Szerkesztve ]

(#2859) SSJPeter válasza Shad0w (#2858) üzenetére


SSJPeter
őstag

Fenyegetőztem lehet,ostobaság volt de értem el valamit?
Semmit,le is is írom félek a garanciáztatástól?
Jártam már pórul.
És nem lett igazam?
DE.
Mondtam,még a garanciáztatás előtt vettem náluk egy másik 100.000-es VGA-t többek között a válasz e-mail hatásásra (szép kis summa) és arra gondoltam,hogy belátható időn belül kicserélik a hibásat, eladom és így hozzájutok kb. 40.000Ft-hoz.
Nos szükségem lenne arra a pénzre most is mert jelentős beruházás volt számomra a 100.000Ft forint,megköszönhették volna a bizalmamat azzal,hogy korrekt eljárásában részesítenek én kértem volna elnézést ez első e-mailért,esdekelve.
Tévedsz nincs semmilyen 31 nap...15 nap van,valóban törekedni kell rá.
DE nem hiszem,hogy nekem kell itt védekeznem,nem az Ipon lett átverve hanem én.

kb. 44.500Ft+~95.000Ft-ot hagytam ott náluk február óta meg az évek során még ki tudja mennyit tehát a magam részéről megtettem akit egy vásárló és az első e-mail után a legutóbbi napoig csendben voltam mint a sír a cserekártya felajánlást még meg is köszöntem (először),de tényleg én a tulajdonommal szeretnék rendelkezni.!

[ Szerkesztve ]

Let’s go Brandon!

(#2860) HUN]Repa válasza SSJPeter (#2857) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Ez a hazugság dolog elég erős nem gondolod ? A dolgot részünkről lezártuk az ügyfél kérésének eleget tettünk ,ennyit kellet volna várni és akkor nem lett volna ez a karddöfgödés sem , Köszönjük a Türelmed és a további információkat elküldtük e-mailben. :R :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#2861) SSJPeter válasza HUN]Repa (#2860) üzenetére


SSJPeter
őstag

"Ez a hazugság dolog elég erős nem gondolod ?"

Ezt mindenki döntse el aki elolvassa a hsz-eket.

Nem vagyok benne biztos,hogy ezen valóban parázs hangulatú hozzászólásaim nélkül nem húzódott volna el még jobban az ügymenet, bár nyugtával dicsérem a napot.

A magam részéről én is lezártam a dolgot.
Ha valóban jóváírják a vételárat mint azt az e-mail-ben írják azt mind ez ellenére meg fogom köszönni bár én beértem volna a kicseréléssel is de megértem,hogy nem áll módjukban.

[ Szerkesztve ]

Let’s go Brandon!

(#2862) PhoenixK válasza SSJPeter (#2861) üzenetére


PhoenixK
őstag

Az viszont tény, hogy már az első leveled is pofonvadász hangvételű volt! Érdekes módon eddig mindent meg tudtam velük beszélni ha gond volt. Volt már rá példa hogy náluk húzódott el a dolog, meg volt, hogy én balf@szkodtam el, de normális hangvételben meg lehet beszélni!

szerk: Nagyon OFF, magánvélemény...

[ Szerkesztve ]

"Önérzetem van, de hülye azért nem vagyok!"

(#2863) Shad0w válasza SSJPeter (#2859) üzenetére


Shad0w
senior tag

Hát, az iPon-ban is emberek dolgoznak, ha kapnak egy ilyen aranyos e-mailt, akkor lehet hogy a te dobozodat inkább a kupac aljára teszik. (persze erről fogalmam sincs, és eszem ágában sincs meggyanúsítani senkit az iPon dolgozói közül. Az én garanciális ügyeimet mindig maximális korrektséggel és a jogszabályok teljes körű betartásával intézték).

Viszont az sztm is elég szerencsétlen dolog, hogy az e-mailben azt írták, hogy "maximum 15 munkanapon" belül lezajlik a garanciáztatás. Ezt vagy át kellene fogalmazni, vagy ha előre látható, hogy már nem tartható a határidő akkor a vevőt megkeresni e-mailben és tájékoztatni, akkor talán elkerülhetőek lehetnének az ilyen hangvételű üzenetek. És természetesen ettől a ponttól érdemes csak megemlíteni a további jogi lépéseket, nem pedig előre fenyegetőzni, az ilyen embereket sehol nem szeretik.

Azzal nem árt tisztában lenni, hogy ugyan ez a 140 ezer forint egyeseknek két havi fizetését jelenti, a boltnak mégis csupán ~10000 forint bevételt. (10%-os haszonkulccsal számolva a nettó árral)

(#2864) sasa311 válasza Shad0w (#2858) üzenetére


sasa311
veterán

A jelentős kényelmetlenség megállapítása meg sztm nem csak annyi, hogy te azt mondod.

Pedig de.

Ha én játékfüggő vagyok és remegő kézzel vezetek haza a munkahelyemről azért, hogy nyomhassam a (mittudomén milyen játékok vannak manapság, mindenki képzeljen ide valamit) XY játékot és nem tudom mert nincs VGA-m akkor az biza jelentős kényelmetlenség. Ezt az ügyfél joga megítélni.

Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?

(#2865) TaliGa válasza sasa311 (#2864) üzenetére


TaliGa
aktív tag

Nem, ez nem kényelmetlenség, hanem orvosi eset :), kezeltesd magad :)

"So say we all"

(#2866) szumo


szumo
senior tag

Hát elolvastam azt a rengeteg szófosást, ami itt lezajlott.
Volna egy két megjegyzésem az embereknek, nem csak jogaik, kötelezettségeik is vannak.
A vevő azzal, hogy megvásárolta a terméket, nem szerzett jogot, hogy ordenáré módon szóljon a másikhoz, viszont kötelessége, hogy türelmesen várjon. Attól, hogy vett ezt azt, nem csak neki romolhat el eszköze, és nem csak egy boltból visznek bevizsgálásra videó kártyákat. A bevizsgálásnál pedig beérkezési sorrend van. Ráadásul megkezdődött a nyári szabadságoltatás, és ez is beleszólhat a dolgokba. Arra pedig ne is számítson senki, hogy a bevizsgáló cég embere, ott marad +2-3 órát.
Neki is van élete, bárkinek bármilyen meglepő is.

Más: senki, de senki ne higgye, hogy ha felemeli a hangját, akkor bármit is elérhet gyorsabban, ügyesebben.
Szétnéztem a neten, és nagyon sok számítástechnikai bolt 30 munkanapot ír, vagy ha 15-öt, akkor az eszköz szállításáért a vevő felelős, minden tekintetben, és nincs ingyen garanciafutár.

A végső következtetésem, ha a kedves vásárló nem ront be azonnal egy kossal a nyitott ajtón, talán jobban jár, valamint a kedves vevő visszavehetne az arcából, és moderálhatná saját magát mielőtt kinyitja a száját.
De ez csak az én személyes véleményem.

Mindenesetre én meg vagyok elégedve az Ipon-nal, és továbbra is ott vásárlok.

[ Szerkesztve ]

Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!

(#2867) sasa311 válasza szumo (#2866) üzenetére


sasa311
veterán

Nagyrészt egy állásponton vagyok veled, ámde:

A magyar jogszabályok szerint a kisker nem háríthat tovább semmilyen felelősséget sem a szabadságolt szakszervízére, sem a tömeges gariztatás miatti sorra.

A vevő a kiskerrel van szerződésben, akinek kötelessége törekedni a 15 munkanapra és e fölött a vevő reklamációval élhet, ahogyan azt itt is láttuk - mégha nem is a megfelelő stílusban.

Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?

(#2868) szumo válasza sasa311 (#2867) üzenetére


szumo
senior tag

Igen, de ahogy te is írtad törekedni kell a 15 munkanapra, ami nálam 3 hét, ha úgy esik, akkor pedig 4 hét. Nem pedig mindenképpen be kell fejeződnie az ügyintézésnek. Már rég olvastam a megfelelő paragrafusokat, de amikor az volt írva hajdan, hogy 30 munkanapon belül meg kell kezdeni a hiba elhárítását, vagy ilyesmi, akkor a kedves vevő mit csinált volna? Hosszában felvágja az ereit?

Nekem nagy nagy szerencsém, hogy olyan stílusú munkám van ezekkel az eszközökkel, hogy ha ilyen habitusú az ügyfél, egyszerűen a túl sok munkára hivatkozva elhajtom, keressen magának más balekot.

Amúgy már sokszor írtam, hogy a saját videó kártyámra anno 30 napot vártam, menet közben adtunk egy pontosabb hibaleírást, és fényképet mellékeltem a hibáról, és lám kaptam is rögvest a kártyámat, amit azóta is használok nagy megelégedéssel.

De volt, hogy el sem hoztam a pixelhibás monitort, majd a cseremonitort is cserélték pixelhibával.
Abból a típusból is vettem párat, mire egy úgymond megszívatott.

SZVSZ a legfőbb probléma, hogy ebben a felpörgetett túlhajszolt világban, mindenki kezd a nagymamámra hasonlítani, az agyuramisten de mindjárt, és ha nem azonnal, akkor rögtön stílussal, ami semmi jóra, és sehova nem vezet.

Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!

(#2869) SSJPeter válasza szumo (#2866) üzenetére


SSJPeter
őstag

Már elismertem,hogy hibáztam amikor azt a bunkó stílusú levelet írtam de én ezzel kárt nem okoztam nekik, főleg nem anyagit.
Valamint ennek nem is volt következménye mert a boltban személyesen teljesen barátságos hangnemben beszéltem és ők is velem.
Nem rakták a dobozomat az asztal aljára.
A helyzet az volt,hogy a hiba viszonylag gyorsan detektálásra került de a szerviz elhatározta,hogy megpróbálja kijavítani ahelyett,hogy kicserélné de gondolom a javítás vagy nem sikerült vagy hozzá se kezdtek és még csak fix időpontot sem adtak még az Ipon-nak sem mikorra lesz kész.
Ezért húzódott el a dolog.
Az meg,hogy mennyi idejük van kicserélni/javítani azt nem Te,nem az Ipon de még csak nem is én fogom eldönteni hanem a jogszabályok!
Vártam én türelmesen 3 és fél hétig de ha az embernek megígérik,hogy hétfő-keddre nála lesz a kártya és nem lesz és új időpontot sem adnak csak annyit mondanak,hogy majd értesítenek akkor az nekem nem elég.
Nem tudtam várni tovább,anyagi okok miatt!
Nem lett volna ebből ügy ha az Ipon 3 hét után saját maga cserélte volna ki nekem a kártyát,ők meg elintézték volna a szervizzel mert előbb-uttób a szerviz úgy is kártalanította volna őket hisz a kártya hibás volt!

Nagyon sajnálom,hogy itt szinte mindenkinek az a végkövetkeztetése,hogy én vagyok a rossz amiért egyszer e-mailben felemeltem a hangomat és miért nem vártam tovább türelmesen mint egy kis gyerek...na de meddig?

Ameddig csak kell?
Nem kösz.

Nem védhető álásspont az ha egyszer kifizeted a vételárat működő terméket kell,hogy kézbe kapj?

[ Szerkesztve ]

Let’s go Brandon!

(#2870) tlac


tlac
nagyúr

15 nap, nem munkanap

(#2871) PhoenixK válasza SSJPeter (#2869) üzenetére


PhoenixK
őstag

Az iPon ott hibázott, hogy nem szólt, hogy húzódik a dolog.
Te viszont eléggé alpári módon vitted végig a dolgot, itt is egy eszetlen flame-el nyitottál. Csodálkozol, hogy páran kiakadnak???

"És igen jogszabályt sértetek mert nekem jelentős kényelmetlenséget okoztok!"
Ehem... Ők felajánlottak egy átmeneti megoldást, amit te nem fogadtál el.
Ezen felül a 15 nap és a 15 munkanap nem ugyanaz...

[ Szerkesztve ]

"Önérzetem van, de hülye azért nem vagyok!"

(#2872) SSJPeter válasza PhoenixK (#2871) üzenetére


SSJPeter
őstag

Azt,hogy mi a jelentős kényelmetlenség én döntöm el.

1. E-mailben megígérték,hogy max. 15 munkanapon belül javítják/kicserélik.

2.Ennek hatására megvettem tőlük egy új 95.000Ft-os videókártyát.

3.Én ehhez még kölcsön is kértem egy ismerősömtől 40.000Ft-t 3 hetes határidőre amit így,hogy ennyire elhúzódott alig bírtam neki megadni mivel számítottam a videókártya eladásából származó bevételre!

Igen, nekem ez így jelentős kényelmetlenség volt mert én nem vagyok gazdag!

De fölösleges,ne ragozzuk tovább.
Remélhetőleg holnap 30 nap után,megérkezik a jóváírás a számlámra és elfelejtem ezt az egészet még a topic közelébe se jövök.

Szerk: 15 nap vagy 15 munkanap édes mind1,mindkettő eltelt.

[ Szerkesztve ]

Let’s go Brandon!

(#2873) PhoenixK válasza SSJPeter (#2872) üzenetére


PhoenixK
őstag

:W Aham. Szóval vettél egy majd' százezres kártyát a 15 nap miatt - gondolom pisztollyal kényszerítettek - kölcsön pénzből, amit mellesleg három hétre kértél... Tehát azzal számoltál, hogy rögvest el is tudod adni a kártyát, esetleg a futárra rá is tudod sózni?

Ne haragudj meg, de nekem ez egyre kevésbé életszagú!

szerk: Önmoderálás....

[ Szerkesztve ]

"Önérzetem van, de hülye azért nem vagyok!"

(#2874) SSJPeter válasza PhoenixK (#2873) üzenetére


SSJPeter
őstag

Számoltam a kártya eladásából származó bevétellel amit a kijavítás után valószínű 1. max. 2 hét után el tudtam volna adni...tehát ha 2 hete kicserélik mára már 99%,hogy eladtam volna.

Igen addig kértem kölcsön ameddig úgy számoltam,hogy kelleni fog a pénz.

Minden spórolt pénzem ráköltöttem az új kártyára amit szintén tőlük vettem.
Lehet nem volt racionális a részemről de így történt.

Szerintem aki itt nem viselkedik életszerűen az te vagy és mivel érintettséged nincs is a dologban feltéve ha nem vagy iponos alkalmazott akkor akár be is fejezhetnéd a kommentelést és akkor én is befejezném.

A fejedet meg ne verd a falba nem éri meg.

[ Szerkesztve ]

Let’s go Brandon!

(#2875) PhoenixK válasza SSJPeter (#2874) üzenetére


PhoenixK
őstag

Nem vagyok érintett, ez tény. Mindössze próbálok tisztán látni az ügyben, ami mostanra eléggé zavaros lett.
Emellett elnézést kérek mindenkitől, hogy hozzászólok és megfogalmazom a kétségeimet itt, egy nyilvános fórumon, ahol te hoztad fel a témát!

Egyebet pls privátban...

"Önérzetem van, de hülye azért nem vagyok!"

(#2876) SSJPeter


SSJPeter
őstag

Nem tudom miért zavaros?

Ha nem ígérik meg,hogy max. 15 munkanapon belül lezajlik a dolog akkor én szépen megvárom míg kijavítják/kicserélik, nem kérek kölcsön és csak a garanciális ügymenet lezajlása után veszem meg az új 95.000Ft-os kártyát de csak miután sikerült értékesítenem a régi kártyámat és hozzájutok az abból származó bevételhez.
Ha így történt volna nem lett volna talán nekem sem olyan sürgős de így kellett az a pénz!

[ Szerkesztve ]

Let’s go Brandon!

(#2877) szumo válasza tlac (#2870) üzenetére


szumo
senior tag

valóban nap

Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!

(#2878) gixxer-tomee


gixxer-tomee
aktív tag

Hali! Repa a legkorrektebb akit ebben a témában ismerek. :)

tacstacstacstacsveddveddveddveddbebebebe

(#2879) SSJPeter


SSJPeter
őstag

Nos a mai napon 2010.07.02.-án azaz 30 nappal a garanciális ügymenet elindítása után megérkezett a jóváírás a számlámra.
A dolgot immáron én is végérvényesen lezártnak tekintem,további lépéseket nem teszek mert végül is agyagi kár nem ért.
Azt sosem fogjuk megtudni mi történt volna akkor ha nem írok be ebbe a topicba.
Sajnálatos,hogy ez az eset megtörtént és az alpári hangvételemért ismételten elnézést kérek de ha ez kellett ahhoz,hogy ne szenvedjek kárt akkor azt kell mondjam,hogy nem bántam meg.
Mindezek után is megköszönöm az Ipon Computernek,hogy a kártalanított.
Ha korrektül viselkednek velem akkor én is korrekten viselkedem.

A beérkezés után 10 perccel már be is írtam,hogy megérkezett a jóváírás.
A továbbiakban nem fogom olvasni ezt a topicot.

[ Szerkesztve ]

Let’s go Brandon!

(#2880) Grass


Grass
aktív tag

Nekem is csak rossz tapasztalataim vannak az Ipon computerrel. Gusztustalan, sunyi banda! Senkinek sem ajánlom, hogy ott vásároljon!

"Ne vedd készpénznek mások gondolatait" - Good Will Hunting

(#2881) Psychonaut válasza Grass (#2880) üzenetére


Psychonaut
addikt

És ezt ki is fejted, vagy csak beírtad ezt és kész?

(#2882) torma99


torma99
aktív tag

Olyan problémám lenne, hogy előfizettem az ipoltalom.hu VPN szolgáltatására az iPonnál.
Megkaptam a jelszavamat, megcsináltam mindent, ahogy az oldalon le van írva beállítási szempontból, de mégsem tudok kapcsolódni.

Amint rányomok a connect gombra a kapcsolódási folyamat eljut a felhasználónév és jelszó ellenőrzéséig, majd 619-es hibát ad, miszerint nem lehetett kapcsolatot létesíteni a szerverrel. Már tucatszor próbáltam újra és újra megcsináltam a kapcsolatot, de semmi.

Diginetem van, és egy HP6720s notiról próbálkozom, nincs routerem, közvetlenül a modemhez kapcsolódom. Megpróbáltam tűzfallal, anélkül, találomra néhány további beállítást, de minden esetben 619-es hibát kapok a verify user name and passwordnél történő 1 percnyi várakozás után.
Már írtam nekik is emailt de még nem válaszoltak, emailen kívüli más elérhetőségük meg nincs az ipoltalommal kapcsolatban, talán volt valakinek hasonló gondja. Esetleg munkatársak ide is néznek.

Mi lehet a probléma?Biztos valami triviális dolog.

[ Szerkesztve ]

(#2883) dethroner


dethroner
veterán

Az előbbi vga gariztatás üggyel kapcsolatban az a véleményem hogy igenis jelentős kényelmetlenségnek számít a kártya nélkülözése, mert szerintem az ember egy komoly kártyát csakis játékra vesz, szóval ha nem tudja használnia, akkor hátrány érte. A másik pedig, mivel a fórumtárs elmondása szerint a kártyát értékesíteni akarta, akkor pedig még lehet hogy anyagi kár is érhette, hiszen mint tudjuk minél öregebb egy pc alkatrész, annál kisebb az értéke, ergo kevesebbért tudja eladni. Mivel én is néhány héten belül tervezem visszavinni ipon-éknak a szintén gigabyte kártyámat, ami szintén nem szereti a gyári oc órajeleket, már előre fosok hogy mi meddig kell türelemmel lennem :DDD

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#2884) káen


káen
tag

Hmm...az én Gigabyte videókártyám éppen most van bent gariztatásban, szintén memóriagondok miatt...

(#2885) dethroner válasza káen (#2884) üzenetére


dethroner
veterán

Tiéd is tuningos?

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#2886) káen válasza dethroner (#2885) üzenetére


káen
tag

Nem, egy alap 5670. Csak feltűnt, hogy az utolsó három probléma kizárólag a Gigabyte-tól volt.

(#2887) dethroner válasza káen (#2886) üzenetére


dethroner
veterán

Miket produkált a kártya?

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#2888) eneasos válasza dethroner (#2887) üzenetére


eneasos
csendes tag

Nekem gigabyte kártyám volt mindig is, először 7600gt, utána hd4770, most 5770 1gigásom van, és soha nem volt vele gondom egyikkel sem.
szóval nekem csak pozitív tapasztalataim vannak a gigabyte márkával.
üdv :R

(#2889) dethroner válasza eneasos (#2888) üzenetére


dethroner
veterán

Nekem ez az első giga kártyám, és még egy rossz szót sem szóltam a gyártóra.

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#2890) káen válasza dethroner (#2889) üzenetére


káen
tag

Én sem fikáztam. Megállapítottam és kész. Amúgy biztosan jó gyártó.

[ Szerkesztve ]

(#2891) Gery15


Gery15
addikt

Csaó.
[link] Ilyenkor mit tehetnék?

HyperX

(#2892) szumo válasza Gery15 (#2891) üzenetére


szumo
senior tag

Elolvastam az írásodat, és a hozzászólásokat is.

Már másnak is írtam, hogy az a baj az emberekkel, hogy mindenki türelmetlen.
Azt is leírtam, hogy nem csak az adott vásárlónak vannak garanciális gondjai.
Nekem nem 1x nem 2x volt garanciális ügyintézésem az iponban, és soha semmilyen probléma nem volt. Igaz én mindig megvártam az ügyintézést. Én dolgoztam/dolgozok ezen a területen, és tudom azt is, hogy milyen az egyik oldalon, és milyen a másik oldalon ülni.
Én arra kérnélek, mint egyik ember a másikat, hogy légy egy pici türelemmel, még ha a határidő meg is csúszott, a srácok a legjobb tudásuk szerint próbálnak mindenkinek segíteni, és sokszor olyan ügyeket is bevállal a cég, amit nem lenne kötelességük (vevő beleejti a cpu-t a foglalatba (lga775), és elgörbül vagy 10 láb), mindezt a cég és a vevő jó kapcsolata miatt.
Ha most azt gondolod, hogy más cégeknél más a helyzet, hát elmondom, ugyanahhoz a bevizsgáló céghez viszik az eszközt, ahol ugyan az az ember fogja tesztelni, csak egy másik cég papírja lesz a munkalap. Annak a bevizsgálónak az eszköz darab darab alapon megy.
Sajnálom, hogy ilyen kellemetlen helyzetbe kerültél, de hidd el, nem az az ipon célja, hogy személyesen csak téged szívasson. Van akinek mint olvashattad 3 nap alatt megoldódik minden problémája, van akinek sokkal tovább tart. Nekem mindkettőből volt már részem, és kitartok mellettük, mert megéri.

Szumo

Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!

(#2893) Gery15 válasza szumo (#2892) üzenetére


Gery15
addikt

Akkor várok. Köszi, a segítséget. :R

HyperX

(#2894) Gery15 válasza Gery15 (#2893) üzenetére


Gery15
addikt

Tessék.
Most jött az email hogy, befejeződött a tesztelés két napon beül, küldik a másikat. :C

HyperX

(#2895) szumo válasza Gery15 (#2894) üzenetére


szumo
senior tag

Látod?
Megéri picit türelmesnek lenni, meghozza az eredményét.
S mikor átveszed, nézd meg jól a csomagolást/terméket, mert a csomagküldő cég elég érdekes dolgokat tud prezentálni. Javaslom, akkor írd alá az átvételt, ha sértetlen a termék. A csomagküldős hisztizni fog, hogy még 1000 címe van, de téged csak az érdekeljen, hogy sértetlen a termék. Így megkímélsz mindenkit egy esetleges újabb körtől, mindkettőtök hibáján kívül.

Szumo

Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!

(#2896) Gery15 válasza szumo (#2895) üzenetére


Gery15
addikt

Rendben. :R

HyperX

(#2897) káen


káen
tag

No, hogy én is pozitív példával szolgáljak:

Határidőre, a 15. napra pontosan megjött a memóriahibás régi videókártyám helyett egy vadi új. Tökéletes, hibamentes.

edit: Köszönöm :)

[ Szerkesztve ]

(#2898) badabum


badabum
tag

Pozitív tapasztalatot oszthatok meg a garanciális ügyintézésről, egy merevlemez meghibásodása kapcsán- korrekt, segítőkész hozzáállást tapasztaltam.

(#2899) HaZsolt


HaZsolt
őstag

Nekemis pozitív tapasztalataim vannak az Iponnal. Egy pillanat alatt megállapították, hogy a alaplapom rossz. Jövő hétre már meg is kaptam. Segítőkész bagázs volt.

(#2900) N3gro


N3gro
aktív tag

Sziasztok!

Úgy tűnik, hogy behalt a régi 500G-s Samsung vinyóm. Az Iponban vettem, ami még garanciális. Szerintetek, ki tudják cserélni más típusúra/nagyobbra ha ráfizetnék?

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.