Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer

Hozzászólások

(#2501) HUN]Repa válasza gregorik (#2500) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Megy a dolog , ha kéred a szállítás akkor 2000ft netto lesz. Feladáskor egy e-mailt küldünk majd, és nem lett semminek baja ,tényleg szerencsés vagy :)

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#2502) gregorik válasza HUN]Repa (#2501) üzenetére


gregorik
senior tag

OK, akkor várom a mailt. Köszi mégegyszer!!

(#2503) HUN]Repa válasza gregorik (#2502) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Na megkaptad ,működik ? örülünk ? :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#2504) gregorik válasza HUN]Repa (#2503) üzenetére


gregorik
senior tag

Köszi, megjött, örülünk, Vincent :). a futár nem kérte el a pénzt, bár rákérdeztem. sztem add hozzá az összeget a köv. rendelésemhez, ami pár hét múlva esedékes.

a gépet idő+energyhiány miatt csak ma késő este rakom össze. :)

(#2505) hoby36


hoby36
senior tag

Hello!Ebben a gépben dvd író van?[link]
Sógornőm venne elvileg.

A logikában semmi sem véletlen!

(#2506) HUN]Repa válasza hoby36 (#2505) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Igen igen ,az van már benne !

A rendeléshez meg nem matekozunk semmit nem ez a lényeg ,hogy menjen a géped

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#2507) hoby36 válasza HUN]Repa (#2506) üzenetére


hoby36
senior tag

Köszönöm!Hétfőn megrendelem neki.

A logikában semmi sem véletlen!

(#2508) v!ct0y


v!ct0y
veterán

Helló!
Samsung 2243SW monitorhoz van csomagolva dvi kábel vagy külön kell venni ?

(#2509) HUN]Repa válasza v!ct0y (#2508) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Szia !

A kézikönyvébe :

http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/200905/20090526185745109/BN59-00950A-02Hun.pdf

9.oldalon a tartozékok között opcionálisnak mondja ,de emlékeim szerint van benne. De ezt ne vedd 100%-nak , D-SUB tuti van benne. :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#2510) v!ct0y válasza HUN]Repa (#2509) üzenetére


v!ct0y
veterán

Végülis ha nincs hozzá az se baj majd később veszek egyet.
Köszönöm szépen a segítséget! :R

(#2511) gregorik válasza HUN]Repa (#2506) üzenetére


gregorik
senior tag

max reszpekt! :R

(#2512) hoby36


hoby36
senior tag

Hello!Vettem tőletek decemberben egy media lejátszót.Nem kapcsol márt be.Kiírja a tv-ben a bejelentkező dolgot és semmi.A menü sem jön be.Melegedett is.Garanciafutár kellene.Hogyan működik a dolog?

A logikában semmi sem véletlen!

(#2513) hoby36 válasza hoby36 (#2512) üzenetére


hoby36
senior tag

Most bekapcsolt,de melegszik ugyanúgy.Mit tegyek?Garifutár pénteken jönne érte.Így,hogy működik,de forró,lehet valamit csinálni?

A logikában semmi sem véletlen!

(#2514) HUN]Repa válasza hoby36 (#2513) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Milyen termék ez konkrétan ?

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#2515) hoby36 válasza HUN]Repa (#2514) üzenetére


hoby36
senior tag

LC-PRO-35MPR-HDMI

A logikában semmi sem véletlen!

(#2516) hoby36 válasza HUN]Repa (#2514) üzenetére


hoby36
senior tag

[link]Most nem látom nálatok ezt a típust.
Annyira melegszik,hogy "szaga" is van.

A logikában semmi sem véletlen!

(#2517) HUN]Repa válasza hoby36 (#2516) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Inkább ne használd , és küldd vissza megnézzük ! :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#2518) hoby36 válasza HUN]Repa (#2517) üzenetére


hoby36
senior tag

Rendben.Mennyi idő kb az egész garis dolog?

A logikában semmi sem véletlen!

(#2519) Khelben


Khelben
nagyúr

Sziasztok, olvastam az oldalon a 22-es monitorok tesztjét, amiben írtátok, hogy az LG-nek zúg a tápja. Nekem 2453tq-pf van és ennek is zúg bizonyos fényerőtartományokban (0-25 és 75-100 között. Főleg azért probléma, mert így nem tudom használni az automata fényerő szabályozást, sötét szobában (jellemzően ugye este, néma csendben) ha leveszi a fényerőt, elkezd búgni...
Kérdés, hogy ez garanciális probléma, vagy együtt kell élni vele?

(#2520) HUN]Repa válasza Khelben (#2519) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Szia !

Hát ,hátha az LG már tud vele valamit kezdeni (pl inverter csere) de lehet konstrukció ilyen ,kérdezd meg tőlük a 06 40 45 45 45 -ös telefonszámon, hátha egy szervizes megtudja mondani.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#2521) hoby36 válasza HUN]Repa (#2517) üzenetére


hoby36
senior tag

Ma megkaptam amit most rendeltem. :R
Garifutár pedig pénteken jön.Kíváncsi leszek a fejleményekre.Még soha semmit sem gariztattam sehol.

A logikában semmi sem véletlen!

(#2522) Draba


Draba
csendes tag

Szépet-jót!

Még 2009 februárjában vettem nálatok egy komplett gépet, amilyen szerencsém van sikerült valami hibába belefutnom :W

A lényeges részek:
Asus p5q deluxe alaplap
E0 stepes Q9550 proci
Corsair dominator twinx 2x2GB ddr2, 1066MHz és 5-5-5-15 időzítések
Az órajelek alapok mindenhol, azt akartam hogy amennyire lehet halk is legyen. A processzor alul volt feszelve amíg stabilnak tűnt alapfrekvencián, a lent említett okok miatt visszakapta a defaultot :). Melegedéssel nincs probléma sehol.

A probléma:
Közvetlen összerakás után nem vettem észre semmit, 24 óra primeot megcsinált hiba nélkül.
Ritkán( hetente 1 kb ) volt egy-egy furcsa megmozdulása, főleg terhelés alatt hirtelen kidobott egy program desktopra/meghalt és taszkmendzserrel kellett leállítani. A reakcióm általában egy kis feszültségemelés volt, végül a vista64re fogtam. Őszre kezdett gyakoribbá válni a dolog( napi 1 ) és kaptam pár bsodt is, akkor rászántam egy napot, lecseréltem a vistát és megint végigcsináltam minden tesztet. Akkor vettem észre hogy az egyik memóriamodulban van egy fix hiba, a reakció annak a kivétele volt. A másik pár óra memtest után sem hibázott, de a hibák nem szűntek meg. Megint prime, itt legkésőbb 30 óra magasságában általában hibázik, és közvetlen újraindítás után futtatva a memtestet 1 perc alatt többszáz errort produkál. Minden létező bankba raktam a modult, nem segített. A BSOD hibák változatosak, a leggyakoribb a PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA és az IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL.
A hibák nem túl gyakoriak, de ha terhelve van( főleg fordítani nem szeret, de a játékok is ölik ) akkor már nem nagyon bízok benne :). Most van bő két hét amikor nem nagyon leszek itthon, elküldeném egy kis fegyelmezésre.

A kérdés:
Megoldható lenne, hogy az alaplapot/procit/memóriákat/házat összerakva egybecsomagolom a dobozaikkal és úgy adom a futárnak? Úgyis ezek közt lesz a bűnös, talán tesztelni is egyszerűbb és nem kell pusz egyszer fölöslegesen szerencsétlenkednem a táp melletti csavarok elérésével :)

[ Szerkesztve ]

(#2523) HUN]Repa válasza Draba (#2522) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Szia !

A dobozok nem kellenek ,de leírásodból számomra egyértelműnek tűnik a ram hibája ,a többi jelenség és ennek következménye ,ha vissza küldöd akkor szerintem elég a ramot csak ,ha nyugodtabb lennél hogy a többit is megnézzük akkor jöhet az is. Köszi a részletes leírást ! :R :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#2524) Carpio


Carpio
tag

Sziasztok!

Ipon-ban vásárolt gép, több mint egy év után megadta magát. 5-10 percenként kikapcsol. Elvittem egy szervízbe - a táp hibájára gondoltam - és kiderült, hogy az alaplap a bűnös. Mivel 3 évre szól a garancia, hétfőn jön érte a garanciafutár. A lap Gigabyte P31-DS3L. A kérdésem: kb. mennyi idő lesz a gariztatás?

Üdv

A legnagyobb télben tanultam meg, hogy legyőzhetetlen nyár lakozik bennem.

(#2525) DeFranco


DeFranco
nagyúr

Sziasztok!

Kérésem, kérdésem és észrevételem is volna. :)

A sztori a következő:
Tegnap megrendeltem ez a videokártyát.

A boltban kiderült, hogy a modell nem a honapon feltüntetett EAH4670/DI/512M típusú, hanem EAH4670/DI/512MD3.
Egyik - Másik
(Elnézést, a linkek ideiglenesen nem működnek, de ezt tudom linkelni, mint hivatalos forrás. Azt írják, hogy karbantartás után rendbejön)

A két kártya között a különbség annyi, hogy a hűtés más, és a RAM-ok is 200 Mhz-el alacsonyabb sebességen mennek.

Kérés: ha lehet, javítsátok át a pontos típusmegjelölésre, emiatt volt egy felesleges utam.
Kérdés: beszerezhető-e a EAH4670/DI/512M típus? Ha be tudjátok szerezni, nálatok venném meg.
Észrevétel: az átadó srácnak jeleztem a problémát, kapásból mondta, hogy rendben, pénz vissza, és 1 percen belül sztornózva volt az ügy. Ez mindenképp pozitív hozzáállás. :R

(#2526) FireKeeper


FireKeeper
nagyúr

Sziasztok!

A minap eléggé felhangosodott az iponból származó corsair tápom. Szerintem valami baja van, tegnap cod:mw2 közben levágta az áramot a házban, és ugyan továbbra is működött a visszakapcsolás után, de nekem nagyon hangosank tűnik terhelés alatt, már zavaró szinten, a gépházban lévő összes venti le van szabályozva, ez meg üvölt. De viszont az is lehet, hogy csak én lettem hirtelen vájtfülű, és a tápnak semmi baja, az a játék közbeni lekapcsolás pedig csak a véletlen műve volt, így kérdezem: ha beadom garba, mivel szerintem baja van, de ők úgy találják, hogy hibátlan, akkor kell valamit fizetnem a "felesleges" garanciális ügyintézés miatt?

steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill

(#2527) HUN]Repa válasza Carpio (#2524) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

15munkanap szokott lenni az ügyintézés ,annál több nem igen,a többieknek meg küldtem mailt ,minden kérdésükre. Köszönjük !

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#2528) hoby36


hoby36
senior tag

Pénteken elvitte a cuccot a garifutár és csak most ért az ipon-hoz.Nem semmi.Csak találják meg mi a baja a medialejátszómnak,hogy ennyire melegszik. :U

[ Szerkesztve ]

A logikában semmi sem véletlen!

(#2529) FireKeeper


FireKeeper
nagyúr

Nagy örömmel látom hogy végre lehet biostar lapokat kapni nálatok, remélem egyre több típus lesz (főleg amd fronton :K )!

steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill

(#2530) S.O.S.


S.O.S.
senior tag

Sziasztok !

Nincs valakinek ismerőse az Ipon-ban?
Már csak azért mert 2 napja egyfolytában hívom öket és nem veszik fel a telefont. Ez a jobbik eset. Valamikor egyszerűen kinyomják :W
Egy 22" Samsung monitort akartam vásárolni de hiába.
Hogy a búbánatba rendeljek így valamit is.Tudom,hogy weben kell de előtte meg szoktam kérdezni van-e és mikor kapom meg.
Most írtam nekik levelet . Milyen áruház az akit nem lehet elérni.
Biztos félnek a sok elégedettlen ügyfél panaszoktól. Vagy mi ?
Ezek után ha valami gondom lenne a készülékkel ,hogy beszélném meg velük???

Egy kicsit fel vagyok háborodva. Szerintem ha továbbra is így folytatják be is zárhatják a boltot .

Üdv : :R

(#2531) Trava válasza S.O.S. (#2530) üzenetére


Trava
tag

Ugyan én nem vagyok iponos, (csak nagyon sokszor vásároltam már náluk) válaszolok helyettük.
Amit látsz a webshopba az a nagykerek raktáron lévő választéka.
Tehát ha látod a shopba, akkor másnap már mehetsz is érte 99%-ba, hacsak valaki előtted nem vette meg az egész nagyker raktárkészletét.
Nálam még nem fordult elő, hogy megrendelés után másnapra, ne lett volna meg a cucc.
Ha elfogy, szinte azonnal leveszik a terméklistából.
A saját tapasztalatomat írtam le neked.

(#2532) RootRulez válasza FireKeeper (#2529) üzenetére


RootRulez
félisten

Hát, ahogy nézem inkább Intelesek vannak (9-ből 6) :(

═════════════════════════════════════════

(#2533) Trava


Trava
tag

Most a saját gondomról.
Vettem 1 asrock ion pc-t még májusban, és mostanra a belső ventillátora nagyon hangos lett.
Amikor elkezd visítani, akkor megütőgetem a gép tetejét és nagy nehezen abba hagyja.
Néztem a neten, belül van egy 3cm venti, na az csinálja a hangzavart.
Próbáltam utána nézni, hol lehetne kapni, de ilyen méretűt nem találtam.
Hogy lehetne megoldani, hogy ne kelljen otthagyni a gépet javításra, hanem csak beugranék és kicserélnétek ezt a kis ventillátort?

(#2534) S.O.S. válasza Trava (#2531) üzenetére


S.O.S.
senior tag

Ezt értem is csak miért nem veszik fel a telefont???

(#2535) RootRulez válasza S.O.S. (#2534) üzenetére


RootRulez
félisten

Ezzel is kímélik a pénztárcádat :K e-mailre is hamar válaszolnak. :K (max 1nap) ;]

═════════════════════════════════════════

(#2536) S.O.S. válasza RootRulez (#2535) üzenetére


S.O.S.
senior tag

Itt nem a kímélésről van szó. Egyszerűen nem akarnak szóba álni az ügyfelekkel. Ennyi.
És ez nem vicces :(

99% ,hogy máshonnan rendelem meg még ha drágábban is.

[ Szerkesztve ]

(#2537) szumo válasza S.O.S. (#2534) üzenetére


szumo
senior tag

Nem akarok se bunkónak, se nagyképűnek tűnni, de mi a f...-t erőlteted azt a telefont?
A garanciális feltételek ott vannak a weben, a gyártó oldala pedig tartalmazza a specifikációt. Mit szeretnél még megtudni tőlük? SZVSZ bármelyikünk vásárolt már az iponból elégszer, hogy egyszerűbb kérdésre válaszoljunk, ha pedig még vívódsz, akkor a melyik monitort vegyem topikban a többiek tutira segítenek.
A weboldaluk, pedig össze van kötve a nagyker adatbázisával, és ha van valami akkor azt másnapra hozzák neked, ha nincs, nem is látod, mert a mennyiség nullázódásával azonnal eltűnik a termék, és amíg másik nagykerben nem lesz, vagy ugyanannál, addig nem is kerül be a listába.
A házhoz szállítás pedig megint csak le van írva az ipon oldalán.
Remélem nem vettem el a kedved, és kérlek kérdezz, mi szívesen válaszolunk legjobb tudásunk szerint.

Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!

(#2538) DeFranco válasza S.O.S. (#2536) üzenetére


DeFranco
nagyúr

Annyira ne háborodj azért fel. Azért tud ilyen árakat tartani a bolt, mert leszorítja a költségeket, és ebbe beletartozik az is, hogy nem tartanak külön embert, aki felkapkodja a telefont. Mint a fapados légitársaságoknál.

Ez az érem egyik oldala. A másik az, hogy nekem is volt velük problémám, ami rendeződött, de jeleztem hogy ezzel kapcsolatban korrigálják a honlapot, és egy kérdést is feltettem (itt: lásd #2525) de arra sem jött semmi reakció. Pontosabban annyi jött, hogy elvileg küldek emailt (#2527) ami a mai napig nem érkezett meg, újabb privát megkeresésre sem. Én sem örülök neki.

De ha egy kicsit visszaolvasol, azért bőven van pozitív példa is.

[ Szerkesztve ]

(#2539) S.O.S. válasza szumo (#2537) üzenetére


S.O.S.
senior tag

Tudod sokkal megnyugtatóbb ha személyesen is lehet tályékozodni egyes termékekről. Mivel tesztelni is szoktak biztosan jobban értenek egyes termékekhez mint én.
Én is vásároltam már onnan egy pár cuccot.Meg voltam és vagyok elégedve. De attól gutaütést kapok ha nem érem el az áruházat csak levél útján.Minek levelezni ha telefonon 2 pec alatt megbeszélem. Levelet írni van idejük a telefont meg basznak felvenni.Ha én hívom fel öket az nekik nem kerül semmibe.
Szerintem vagy egy két problémás esetük és félnek felvenni a telefont .

(#2538) DeFranc De ha tényleg annyian telefonálnak nekik,hogy nincs idejük felvenni akkor vegyenek fel egy pultos kislányt :D aki kezeli a telefont.Vagy egyszerűen vegyek le az elérhetőségből a telefont. :U

Üdv : :R

[ Szerkesztve ]

(#2540) tlac válasza S.O.S. (#2539) üzenetére


tlac
nagyúr

Mivel tesztelni is szoktak biztosan jobban értenek egyes termékekhez mint én.

nem ők tesztelnek, a híreket sem ők írják, tudtommal egy külső cég csinálja nekik

(#2541) S.O.S. válasza tlac (#2540) üzenetére


S.O.S.
senior tag

Köszönöm.

(#2542) Shad0w válasza S.O.S. (#2539) üzenetére


Shad0w
senior tag

Hm. E-mail-re általában 1 órán belül válaszolnak. Te pedig már 2 napja próbálsz telefonálni, most akkor nemértelek, hogy hova sietsz és mért kell neked az a két perc. A másik pedig, hogy ha e-mail-ben kérdezel vagy kérsz akár ajánlatot is (valamire), akkor arra sokkal egyszerűbb később hivatkozni ha bármilyen nézeteltérés merülne fel. Amúgy meg sztm minden le van írva az oldalukon, el lehet olvasni, ha meg csak az érdekel, hogy van-e nekik monitorjuk akkor elárulom, hogy nincs nem is lesz amíg nem rendeled meg, akkor is csak addig lesz nekik amíg el nem hozod tőlük. Ilyen egyszerű. (előttem már bővebben kifejtették...)

[ Szerkesztve ]

(#2543) S.O.S. válasza Shad0w (#2542) üzenetére


S.O.S.
senior tag

Hiába próbálod védeni őket arra nincs mentség ,hogy nem veszik fel a telefont vagy éppen kinyomják :U Akkor minek is van telefonjuk???

[ Szerkesztve ]

(#2544) smiti válasza S.O.S. (#2543) üzenetére


smiti
addikt

Inkább töröltem, nehogy sértődés legyen... :B

[ Szerkesztve ]

(#2545) S.O.S. válasza smiti (#2544) üzenetére


S.O.S.
senior tag

Rendicsek :P

(#2546) HUN]Repa válasza S.O.S. (#2534) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Pü-ben vagy itt is felrakhatod a kérdésedet ,naponta többször nézem a mailt és itt is ,ezért gyorsabban tudok válaszolni ,TLac a tesztelésről amit írt ,valóban igaz ,de igyekszünk minden kérdésre válaszolni , a telefonról még annyit hogy egy vonal van csak ,és ha ki is csörög az azt is jelentheti hogy épp beszélnek rajta mert hívásvárakoztatás van.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#2547) S.O.S. válasza HUN]Repa (#2546) üzenetére


S.O.S.
senior tag

Van rá mód a monitort az üzletben letesztelni ( pixel hibára ) gondoltam ?
Mert nem használ az neki ha sokat utazik vidékre és vissza. :DDD

Üdv :

(#2548) Klemens


Klemens
őstag

Ipon... szeretem és kész. :)

"A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"

(#2549) HUN]Repa válasza S.O.S. (#2547) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Persze van rá lehetőség ! :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#2550) pincehely válasza HUN]Repa (#2549) üzenetére


pincehely
addikt

Helló!

Múlt hét szerdán beadtam hozzátok egy NEC DVD írót gariba.asszem 7170.
Nem tudni mi lesz vele, vagy mikorra lesz vele valami?

http://kefetemap.deviantart.com/

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.