- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- shadowkidhu: SFF Itthoni labor
- eBay-es kütyük kis pénzért
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Új hozzászólás Aktív témák
-
KubanitoS
veterán
Jól látom, hogy a fényre sötétedő belső visszapillantó tükör eltűnt a felszereltségből? A képeken is csak hagyományos tükrök látszódnak a prospektusban és ott manuális állítású tükörként említik. Lol
-
zsolt19900
őstag
válasz
Kolondrum #55896 üzenetére
hát szerintem megmarad az az alap "ez egy Suzuki" érzet és kész, ezzel kell együtt élni
A kamerák szerintem nem tudnak rögzíteni, ismi BMW X-ében van ilyen funkció, mint beépített fedélzeti kamera, ez szerintem ebbe még majd egyszer valamikor
Jaja, hát felniket meg gumikat nem kell cserélgetni akkor simán
Hozzávetőlegesen azért sok olyan generációt is megtudnak "érinteni" fogni ezekkel a frissebb dizájnokkal, akiket eleddig nem tudtak, azért egy Ignis (okés kinek mi, nekem bejön) a Swift és milyen kis frankó, főleg a Sport, Vitarából is biztosan fog érkezni egy olyan ráncfelvarrás amit azért odatesznek -
válasz
zsolt19900 #55892 üzenetére
Inkább az aggaszt, hol lett spórolva azért, hogy tudja ezeket. Amúgy ha a kamerák tudnának rögzíteni is, akkor a Vituban maradhatna az első hátsó kamcsi felárért benne hagyom :D
A mankó kérek is maradna, téli guma. Hmmm az ember tervezget.
Egyébként több ismim ráugtott, magára a márkára. Valami hihetetlen sok pozitív véleményt írtak. A márka iránt meg van az ellenszenv, de a Forma felülbírálta sokaknál.
-
Najó, ezt így azért elfogadnám.
[XTomi Scross] -
válasz
zsolt19900 #55892 üzenetére
Én egy kicsit a belteret hiányolom, hogy nem dobták fel, akár a műszeregységet egy esetleges digitálissal, vagy a kormányt kicsit modernizálni, ilyesmi. Full ugyanaz a beltér, csak a tablet rész másmilyen kicsit. Az extralista az szerintem sem annyira rossz, de a GL-be azért manuális klíma, meg nincs ülésfűtés, behajtható tükör, stb... kicsit fillérszexuálós, 6M-ért elférnének ezek.
De viszont már abban is van full led meg mindenféle vezetéstámogató, szóval az sem annyira rossz választás. -
zsolt19900
őstag
azért azt valljuk be, hogy nagyon-nagyon sok plusz biztonságtechnikai és kényelmi extrát kapott.... 360as kamera, holttérfigyi, kitakarós LED fényszóró, sávTARTÓ ill. kiparkolást is segítő keresztirányú forgalom figyelő.
Az persze megint kérdés, hogy a GL-be miért jutott "csak" menjuell klíma (ha jól rémlik, az az "elő" szériában is digit volt)
Illetve nekem örvendetes a "vitara" műszeregysége, hisz színes stb. stb.
Meg a mekafullba azért a főnagykijelző' is egész szép normális grafikát kapott
Persze 6,3ért hoztuk télivel év elején ki az X-est, ahhoz képest azért +1 Misi, de szerintem teljesen reál a forintnyögés ill. a plusz eléggé szuper extrák végett az ára -
2ozzmexy
senior tag
válasz
SirKero #55888 üzenetére
Az a +2 guriga akkor lenne jó, ha sikerülne egy legalább 170 lovas motort belenyomni, nem ezt a elfojtott mild hybrid valamit...
Ha a Toyota 2 literes hybrid erőforrasa lenne benne, akkor elgondolkodtató lenne már számomra is becserelni rá a mostanit, de ahogy elnézem a számokat a vezetési élményt lecseréltük a saját alfelunk szagolgatasara (South Park). Takarékos lesz majd ez a batar? Azzal az erőforrassal maximum forgalmi akadály stílusban közlekedve, ha autózni is szeretnél vele be fogja harapni a 8litert százon szerintem. -
KubanitoS
veterán
válasz
SirKero #55888 üzenetére
Na meg ami elsőre szembetűnő az amúgy tetszetős új középső "tableten", hogy mekkora már a pereme, kávája annak a kijelzőnek te jó isten. Ha nem futotta nagyobb méretű kijelzőre, legalább valahogy máshogy oldották volna meg. Nagyon gáz...
Azt sem értem miért kellett belerakni a Vitara ezeréves, elavult kilóméteróráját, nyugodtan lehetett volna ez is digitális, mint a mostani modern autókban. Sebváltó, szellőzők, meg az említett ultragagyi, Lada korszakot idéző nyomkodós pálcikák is mind ismerősök a mostani modellből.
Részemről nem felhőtlen az öröm, ez egy erősebb faceliftnek tűnik, de semmi másnak.
Amúgy félreértés ne essék, nekem tetszik az autó új kinézete, de azt hiszem a fentebbi dolgok mellett nem lehet elmenni szó nélkül.
-
SirKero
őstag
válasz
AMD Power #55885 üzenetére
Így elsőre engem nem tud meggyőzni arról , hogy 2M forinttal többet ér mint az én 2019-es GL+ szekerem
Arról meg ne is beszéljünk , hogy a Suzuki valamiért nem tudja elengedi ezt a pálcikás megoldást a műszerfalon navigáláshoz. 7 millió forintért ez már szerintem gáz. -
AMD Power
titán
Szabadidő-autó is készül az új Suzuki Swiftből?
-
Moleman
addikt
válasz
Brogyi #55879 üzenetére
Igen, ez elég jó érv.#55878 beef
Akkor a Mazda valószínű már hamarabb is csipogott, olyan gyorsan nem szoktam manőverezni.A Suzukit már nem is néztem, csak lehúztam egyből.
De mindezek ellenére sem látom semmi gyakorlati hasznát ennek a csipogásnak, aki bekötetlenül akar utazni, úgyis megoldja (tele van az ebay övcsatokkal, vagy paraszt mód beköti az övet maga mögött/ülés mögött), aztán meghal vagy fizeti a büntit. Legalább másra nézve nem veszélyesek.
Legfeljebb annak segít, aki feledékeny, de már az is régen rossz, ha nem reflex az öv induláskor. Ezzel én is tökéletesen egyetértek, a sarki boltig is kell az öv, ahogy motorra is kell a bukósisak (meg ideális esetben minden más is). Baleset esetén senki nem fogja megkérdezni, hogy milyen messzire indultál. -
Brogyi
őstag
válasz
Moleman #55874 üzenetére
Nekem ha csak 1cm-t is akarok mozdulni akkor is be kell kötni magam. Az ok rém egyzserű, hijack-nak veszi, és ordít a riasztó. Ez a vezető ülés. A másik ok, nem egyszerű leállítani. Első alkalomal legalább 5 percig ordított. Probálj meg nyugodtan gondolkozni abban a hangzavarban, és a többiek néznek, hogy "nézd azt a köcsög autóst".
-
zsolt19900
őstag
válasz
zsolt19900 #55873 üzenetére
és mire leírtam a hsz-t, újabb csattanás történt ugyan ott abban a kanyarban
dejó
-
zsolt19900
őstag
válasz
Memmaao #55872 üzenetére
szomorú dolgok szoktak történni a Mecsekben sajnos, igaz itt ahogy néztem a nyomokat rá következő napra ill. a fotókat, azért láttam hogy a karikáson nyárigumi volt és gondolom én a 60as tábla nem 60as tempót jelentett.... szépen kiegyenesíthette és hát egy majd' fele akkora súlyú autót talált telibe.... én azon csodálkozom, hogy nem lökte le a "szakadékba"
Persze ez nem mentesíti az elhunytakat ill. a túlélőt, nem azért mondtam, csak tényleg sokszor meglep, hogy miket tudnak olyanok is művelni, akik még úgymond ide valósiak és azért tudják, hogy mi merre hány méterpersze nem tudom, nem ismertem fel a karikás autót, hogy helybéli volt-e avagy sem és persze ez sem érdekes a baleset végett, sajnos nagyon be lett nézve valami, hiába mondják általánosságban, hogy "inkább felfelé nyomjuk" mint lefelé, itt sajnos kiegyenesítette a kanyart (gondolom) a karikás avant
-
válasz
Moleman #55814 üzenetére
De mi értelme volt ott matatni? Egyáltalán mi értelme kikötni a csipogàst? Ha induláskor bekötöd magad, soha az életben nem fog zavarni, mert nem hallod. Ha még nem kötőd be magad, akkor egy idióta vagy! Álljon itt egy fotó a péntek estémből. Én a műszakvezető orvos voltam az SBO-n, négy főből hárman élték túl a baleset. Egyikük sem volt bekötve. A lép ruptúràs fiú mázlija az volt, hogy vele beszàguldott a mentő, és azonnal műtő asztalra került poly CT után és még az instabil gerinctörése ellenére is mozogtak a lábai az idegsebészeti műtét után. A másik két sérült diffúz axon karosodàst szenvedett a fejében, ergo, mivel nem voltak bekötve, olyan sebességgel csapódott a fejük az autó belső elemeinek, ami hiába nagyrészt légzsak volt, többet nem fognak magukhoz térni.
-
zsolt19900
őstag
válasz
blakey #55865 üzenetére
burgatshow: jaja, arról ne is beszéljünk, aztán csak-csak látom a csoportjába hogy veszik őket.... igaz ha nem lett volna jó ajánlat Swiftre én is Sanderós lettem volna
blakey: a Passátba nekem is kapta a hangszóró az ívet, hisz abban a térben van ahol folyik, megy le a vízracerx és SirKero: a kárpit "alatt" jelenik meg valóban, de az attól még az ajtólemez hanyag szigetelése végett -vagy akár nem megléte végett van- ettől még maga az ajtó alapból is "ázik" hisz ez a funkciója.... én arra reagáltam, hogy sokan ezzel sem lenni tisztában és olvastam csopikban, hogy minek van rajta lyuk meg ilyesmi?!?!?!?! ill. még akkor is tud "ázni" akár még az én rendesen leszigetelt exautóm, ha napokig esik és pont úgy áll, hogy ne tudjon elégséges víz eltávozni a kis lyukakon + mosáskor, volt hogy kinyitottam és akkor csepegett, folyt ki a víz.... ez ilyenkor persze, hogy visszaköszön a kédereknél, aztán pedig az utastér legalacsonyabb pontján pl. aztán lehet szárítani extrém esetben az egész utastérszőnyeget
-
racerx
őstag
válasz
zsolt19900 #55861 üzenetére
Nem erről van szó amit írsz (mert az mindenhol így van), hanem amit a többiek is irnak. Nem kezdem 100x is leirni hogy mi van, visszakereshető, face csoportokban is ezerszer kivesézett téma.
-
SirKero
őstag
válasz
zsolt19900 #55861 üzenetére
Az autó beázik sajnos. Nem csak az ajtóban hanem az utastérben. A kárpit alól befelé folyik a víz. Saját tapasztalat.
-
roti86
őstag
válasz
burgatshow #55840 üzenetére
Kövezzetek meg, de nekem tetszik, főleg az eleje, kíváncsi leszek a belsejére. Az ajtók alján körbe meghagyhatták volna a műanyag védelmet, azért sok karcolást fel tud fogni és nem a fényezés látja kárát. De nem cserélném le a mostani 2015-ös 1.6 szívómat 45 ezer km-el, ennyit nem érne a csere, mióta home office van megyek évi 3K km-t vele, plusz a panel előtt ezt is sajnálom (sok a hülye parkolni nem tudó), egy új autó jobbat érdemelne.
szerk.: ja és az enyém nem ázik be.
-
blakey
titán
válasz
zsolt19900 #55861 üzenetére
Beázik, mert sajnos, ahogy írod, rossz szigetelési módszert alkalmaznak. Senki nem azért írja, hogy beázik, mert az ablaknál befolyik a víz, évtizedek óta így tervezik az autókat, csak nem mindegy, hogy a körülötte lévő dolgok is eláznak-e vagy sem, pl. hangszóró.
-
blakey
titán
válasz
zsolt19900 #55862 üzenetére
Akkor majd nézd meg a jövőre megjelenő Vitarát. :)
Amúgy tudom, hogy miként működik a ráncfelvarrás és azt is, hogy hogyan gondolkodnak a multik, mert a pénz ott "számít". -
burgatshow
veterán
válasz
zsolt19900 #55862 üzenetére
És a Duster például annyival nem olcsóbb, cserébe sokkal kevesebbet nyújt.
-
zsolt19900
őstag
válasz
blakey #55858 üzenetére
egy modellfrissítést, ráncfelvarrást amúgy sem szoktak annyira túlgondolni sehol sem, pl. házon belül nézzük csak meg a Vitarát pl. vagy akár a Swiftet, azok kb. még ennyire sem lettek átdolgozva.... kaptak új lámpákat ill. pár közlekedéstámogató alapból belekerült és kb. ennyi, de hát ez ilyen.... tudják szerintem, hogy aki ilyen kategóriában keres majd ár/érték azok úgy is megveszik.... pl ott a dácsia, ott sem vitték túlzásban a dászternél a modellfrissítést
-
zsolt19900
őstag
válasz
racerx #55859 üzenetére
ez is mondjuk probléma az Scrossoknál, hogy elterjed, hogy "beázik" miközben nagyon sok autónál van úgy, hogy eleve bevezeti az ajtó belsejébe a vizet és utána a lenti lyukon pedig kifolyik.... persze értem én, hogy miért "ázik be" de kvázi nem beázik, hanem hanyag -gondolom én, mert a miénken nem fordult elő- az ajtó belső lemezének a ragasztása illesztése....
Volt Passátomon is pl. csak úgy lehetett az ablakemelő/zár mechanizmushoz hozzáférni, ha kompletten kivettem ezt a lemezt és utána bizony újra kellett szigetelni.... szóval az ajtó még ázott attól függetlenül, de az a szigetelés nem engedte be
Bocs, a hosszú kiragadott gondolatért, csak néha annyira lesek magam elé amikor mondják mondják, hogy beázikazajtó' -
racerx
őstag
Huh.. ez távolról jobban nézett ki. Oldala, ívek, kerék, tükör ugyanaz (beázás is sanszos
). Eleje izlés kérdése, de erre a 15 évvel ezelőtti Lexus hátsólámpa kombóra nincs mentség..Kiugró tabletbe meg gondolom belerakták a mostani fejegységet
-
blakey
titán
válasz
Napfénysüti #55853 üzenetére
Az a helyzet, hogy látszik a spórolás és a "lustaság", legyen "Toyotás" de közben maradjon meg a régi S-Crossból is egy-két dolog, mert a gépeket nem szeretnék átállítani, ebből született ez a modell. 1-2 finomítás nem ártana, de gondolom, hogy a ráncfelvarrásra tartogatják.
-
AMD Power
titán
válasz
burgatshow #55856 üzenetére
Nekem tetszik. Így első ránézésre. Majd más színben lesz érdekes....
-
hemaka
nagyúr
válasz
burgatshow #55840 üzenetére
Ez nekem így rondább, mint az eddigi képeken, jól állt neki a távolság. Vagy ez valami fapad verzió?
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
burgatshow #55843 üzenetére
Szerencsétlen S-cross. Sikerült toyotásan rondára elcseszni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Megjelent a Realme GT7, a márka legolcsóbb csúcsmobilja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Milyen TV-t vegyek?
- Politika
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Bundle topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ford topik
- További aktív témák...
- Új, bontatlan Tesla Smart Floodlight Battery Camera + Tesla 5W napelemmel - 1,5 év garival! -
- Genesis HOLM 510 - RGB, 160 x 75cm Gamer asztal + ÁFÁS számla
- Siemens EQ6 Series 700 premium ritka tipus keveset használt
- Eging PV 410W silver napelem verhetetlen áron
- Smart Fortwo - 600 Benzin - Kabrió - Klíma - Nagyon szép állapotban
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 9600X 32/64GB RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Magyarország piacvezető szoftver webáruháza
- LG 25GR75FG - E-Sport Monitor - FHD 360Hz 1ms - NVIDIA Reflex + G-sync - AMD FreeSync - HDR 400
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest