Hirdetés
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Gurulunk, WAZE?!
- Asszociációs játék. :)
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- MárkaLánc
Új hozzászólás Aktív témák
-
racerx
őstag
válasz burgatshow #69559 üzenetére
Úgy hogy állítólag ilyenek már az új (gyári) tárcsák, betétek a Suzukinál (lehet h máshol is). Nem egy nem 2 embernél 50-60 körül csere a gyári betét tárcsa. Persze nem gyárira mert kb feléből (se) megvan az ATE /ZIMMERMANN. Pl nálam is az lesz, pedig teljesen normálisan vezetek. Régen a 1-es 2 es Focusaimon alap volt hogy 2 betét egy tárcsa (60-120 ezek KM)
-
racerx
őstag
válasz Gyöször #68877 üzenetére
Eleve a pollennek semmi köze a motor +7 éves garanciájához (de szerintem a 3 éves általánoshoz se - de már elmúlt ugyhogy ez hipotetikus feltételezés már), a levegő meg asszem 3 -év 45 ezer a periódus, én meg évete cseréltem 10 párezer km-ekkel. No meg a szervizkönnyv pecsételve vezetve van/ nincs semmi jelzés, arról hogy nem érne a garancia már semmit, mert ez meg az van. A gyertyákat épp ezért fogom ott cseréltetni, hiába kb 2x a szorzó árban, mert annak a maszek cseréje már gázosabb lenne a gar. szempontjából.
Persze hallottunk történeteket, erről a +7 éves garanciáról, ilyet is olyat is, de szerintem ez nem kizáró ok, és a szerviz se mondott semmi ilyet, nagyon nem agyalok rajta. -
racerx
őstag
válasz SirKero #68856 üzenetére
Én szintén most voltam fehérváron 5 évesen. Nálam annyi, hogy nem kellett gyertya, mert még 54 körül voltam, majd a következőnél. Viszont én a pollent, levegőt sose kérem, magam kicserélem (nem fillérb..ás, de 12 ezres levegő az kb 2500ft a pollen meg 1500 az aktívszenes).Viszont ennél az 54 ezernél nekem is mondták hogy a következőnél tácsa + betét csere. Kérdeztem hogy nem elég e csak betét, és azt mondták, hogy nem lehet, mert már a tárcsa nem bír ki + egy betétet. Ami furcsa mert eddig régebben ált 2 betét egy tárcsa volt.. Gyári grnitúra 120+ munkadíj...Ugyhogy az majd szépen maszekban, normális szervizben (egyáltalán ehhez nem kell nagy márkeszervíz) kb feléből se meglesz. Kb 50 ezer egy Zimmermann tárcsa + félbetét garnitúra. Szerelés meg kb 1 óra. Úgyhogy azt biztos nem márkaszervízben csináltatom, no meg ennek semmi köze a +7 év garanciához.
-
racerx
őstag
válasz Brogyi #66898 üzenetére
Mostanában párszor meghüjült nálam is a waze, nem mutatott semmit, mintha nem lett volna gps jel, de aztán következő alkalommal minden ok volt. Szerintem is valami android vagy waze pillanatnyi bug. Ugyanakkor a többi navi program meg jó volt, kénytelen is voltam akkor a mapsot használni. Utóbbi hetekben jó minden.
-
racerx
őstag
Most rohadtul nem emlékszem, de pár éve olvastam valahol megoldást erre a pittyegésre. Talán az index Scross v. Vitara fórumban, vagy a facebook valamelyik Scross csoportjában.
-
racerx
őstag
válasz Qtya123 #66096 üzenetére
Én 4 éve 4.8 ért vettem a manual GL+ (automatába asszem 400 al volt drágább, ami kirívóan kevés volt akkoriban - bánom is azóta hogy nem azt vettem.. ). Asszony kb ugyanaz Mokkája , 140LE, turbo, led lámpa (kicsit jobb mint suzué), automata, a ülésf, stb kb ugyanaz extrák , +ba kormányfűtés , simán 7 misi körül volt. Szóval anno sokkal job deal volt szerintem.
-
racerx
őstag
válasz pigmeus #65095 üzenetére
4 éves scross. Én is lélekben felkészültem a 12-ezres gyertya árra, úgy emlékeztem 4 év és slusszpassz (de lehet h 4v 60 ezer van a könyvben), de a szervizvezető azt mondta nem kell, 60-nál kell majd. Én meg bizok annyira a fehérvári szervizben, hogy nem akadékosokdtam. Pár kocsit csak leszervizeltek, csak tudják.
-
racerx
őstag
Nekem is megcsinálták ezt a visszahívásos javítást (4 éve szervizzel), és istenbiza harapósabb lett a fék. Hamarabb, erősebben "fog". Először azt hittem , placebo, de nem.. Hmm érdekes azé'
-
racerx
őstag
válasz roti86 #63411 üzenetére
Ja a zörgés ellen az a gumicsík tökéletes, már 3 éve csend van (onnan ) . Máshonnan nagyjából elviselhető. Kalaptartó télen néha előjön, meg innen onnan. Viszont az tényleg bosszantó hogy a közismert hibákat, trehányságokat kb az első széria óta nem tudják/akarják megoldani. És azzal kurvára nem értek egyet hogy más is zörög 10-20-30 misiért akkor ez is nyugodtan.. Egyrészt nem, másrészt rohadtul nem mindegy hogy anno 4.4-ért zörgött, most meg 9 misiért
-
racerx
őstag
-
-
racerx
őstag
24 ezer a gyári szelep... azt a b q... Pár éve tizenvalamennyi volt, gondolkodtam azon, hogy ennyért nem vacakolnék alissal, vagy sumo-sal, de így...
-
racerx
őstag
Utólagos "gyári" radart nem lehetett az Scrossba (godolom a Vitarába se) rakni. Márkaszervizek is aftermarket valamiket tettek kb 3x áron a kocsikba. Ugyanúgy ahogy a komfortelektronikát is. Hogy a 14-es előző scrossba is így volt azt nem tudom, de gyanítom hogy igen.
-
racerx
őstag
Én kicseréltem az első hátsó hangszórókat (+magassugárzót) egy tök alap akármire (már nem is emlékszem a márkára), az első anno 18 körül a hátsó meg 16 volt kb. A magas is csak kondival van megvágva , semmi hangváltó. + azzal a lendülettel lebitumenlapoztam az ajtókat ami a beázáson is segít. No nem az első hangszóró fölé ki esővédő applikálva. Tapasztalat : lényegesen jobb a a gyárinál kb 40 ezerből megvolt saját szereléssel. És a beázás javítás is kipipálva. Viszont : így utánna belegondolva : magassugárzót fölösleges cserélni a gyári is jó, de sajna minden szetthez van. A hátsó ajtóban is fölösleges, mert 1: nem ülök hátul soha , 2: annyira szar a hátramenő hangerő/erősítés, hogy így is szinte teljesen használhatatlanok a hátsó hangszórók. Próbáljátok ki a fader-t... eccerűen semmi erősítés se megy hátra. Viszont a bitulapozás sokat számít. Tanácsom tehát : bitulapozás mind a 4 ajtónál, + első ajtóba normális(abb) hangszóró.
-
racerx
őstag
Nekem a 3 éves szerviz (igaz még a klasszik mindenmentes 1.4T Scross ), harmincvalamennyi volt . Igaz én a pollent és a levegőszűrőt sose kérem, azokat megoldom magam 5-öd áron. Most a 4 évesnél lesz gyertya + ba, meg fékolaj (ami 2 évente van). De ba..meg, nemáhogy az ujakba meg 3 évente kelljen gyertyát cserélni !!
-
racerx
őstag
válasz szabonagyur #62173 üzenetére
hitel, csok, stb stb. Feleségem ezzel foglalkozik a hivatalban , látom, hallom mi megy a csok és társaikkal. Lesznek itt még ugyanakkora gondok mint a devizahitelnél, hidd el..
Jah és az emberek abban bíznak, hogy majd úgyis megmentik őket.[ Szerkesztve ]
-
racerx
őstag
válasz AMD Power #62159 üzenetére
Persze értem én hogy a zsömle is drágul meg a tej is, meg más is zörög huszmillióért, stb stb.. de ezért a "minőségért", 8 éves bódéért(vitara), 5 évvel ezelőtti vez. támogató rendszerekért, a sima 1.4T nál többet fogyasztó (vagy akkörül, tökmidegy..) "hibrid"ért... hát nem is tudom.. Nem véletlenül pánikolnak az autóiparban, (meg az építőiparban) , nincs manapság az a réteg aki lazán kifizetné ezeket az alapban 10 misis autó, és 1m/nm árakat. De lehet hogy egyedül vagyok a véleményemmel, de nem muszáj 3 évente autótcserélni, nem muszáj félévente mobilt, tv-t meg mi mindent. De ugye ez épp a közgazdaságtan alapvetéseivel megy szembe. Kib..ott világ van/jön
-
racerx
őstag
Jah, ezen én is mindíg röhögök, és kedvem lenne valami velőset beszólni rá, amikor -főleg a facebook csoportokban irogatják, 5-10-20 ezer km-ekkel, hogy tökéletes a kicsike, semmi baja, stb stb. Bammeg az lenne a csúnya ha lenne. Majd 150-200 nál beszéljünk ezekről...
-
racerx
őstag
válasz dethroner #61925 üzenetére
Egyáltalán ezeket az Alis szarokat kellen elfelejteni mindenből..Most lehet h jó (bár a képernyővédő üvegnél láttuk hogy nem - egyáltalán mi a f..nak kell rá, no mindegy), de aztán a szépen odaragasztott (3M persze LOL ), odakedácsolt, odarögzített cuccok majd szépen eleresztenek, szétb..ák a fényezést, összegyűjtik a koszt, vizet, stb stb..
-
racerx
őstag
Azt hiszem 4 - 5 éve hamarabb (egyszerűbb volt ) összerakott az ember 4-5 milliót, amiból vette ezeket a swifteket, vitarákat, scrossokat, mint manapság 10-et összerakni , -persze a magunfajtáknak , de gondolom más kategóriában is hasonló a szitu. (persze most a 20+ misis dolgokat felejtsük el, mert aki akkor is beleült egy 25 milliósba, az valsszeg ma is bele tud ülni a 40-esbe )
-
racerx
őstag
válasz szabonagyur #61745 üzenetére
Ok, értem mit akarsz mondani, de azért ne csináljunk úgy hogy 4+5 éve az a 5 Misi, most meg a 9 olyan piti dolog lenne,
-
racerx
őstag
válasz Qtya123 #61741 üzenetére
A legsűlyosabb a Beázás. Aztán a zörgések (műszerfal, kalaptartó, ablaknyöszörgés stb) automata esőérzékellő is eléggé hektikus. . Ezek többsége, többnyire megoldható ügyesebb kezű júzeeeknek. De elhiszem hogy a felhasználók 99 százaléka nem is hallott ezekről, hacsak nem olvassa a specifikus fórumokat.
Ja és most ne menjünk abba bele hogy ez nálam nem jelentkezik 😄, mert kb ugyanaz az összes 15 óta. Semmi upgrade.[ Szerkesztve ]
-
racerx
őstag
válasz mefistofeles #61712 üzenetére
Real life... Ja.. Mondjuk az én nem hibrid 1.4T-s Scrossom is evett valós 4.6-ot egy hosszabb (200km es falu-városon kívül, nagy forgalom de azért pár lenületesebb előzés, abszolút nem feltartva (nem is lehetett )) uton ennél lendületesebb vezetéssel, de az utánna városban megtett 5km után simán 5.1-lett
De 37 ezer kb fuelio szerinti átlaga 6.7.. szóval haggyuk is -
racerx
őstag
válasz mefistofeles #61558 üzenetére
Fehérvárra járok, januárban voltam 3 évesen (ami ugyanaz mint az 1 éves), pollent és levegőszűrőt azt sose kérek (megoldom magam negyedáron), most néztem az 35 ezer forint volt. Azóta nem hiszem hogy a duplája lenne, most visszük asszony Opel Mokkáját 4 évesre (ami ugyanaz mint a Suzukinál csak kicsit drágább a rezsióradíj asszem), olaj, levegő, pollen, fékfolyadék, gyertya - 103 ezer lesz. Ezekhez képest sok ...
-
racerx
őstag
válasz Cunaja #61410 üzenetére
Háromnegyed része ezeknek tönkrebassza a szép új kocsit. Alin jól mutat a képen, valóságban semmit se ér, sőt kárt okoz. Pl az ajtók szélére az szar.. Próbáltam, jó ötletnek tűnt, de ahogy feltettem, szedtem is le. Nem ragad, elválik, meg majd egy idő múlva meg lehet alatta nézni a fényezést, megáll a víz, kosz, aztán lassan jön a rozsda..
-
racerx
őstag
válasz mefistofeles #61407 üzenetére
Arra már én is kíváncsi lennék működés közben
-
racerx
őstag
Édes istenem legyen má' vége...
-
racerx
őstag
válasz burgatshow #60987 üzenetére
Nekem is előző. Én is összeprogramoztam, aztán vissza mert ugyan elindult lámpakapcsolásra, de utánna össze vissza működött. Nem teljesen értem hogy mért megy egyikben jól, másikba szarul az elvileg ugyanolyan szenzor, szoftvert.
-
racerx
őstag
Ezek szerint az új Suzukikon is ugyanaz a szar (szenzor v programozás... Inkább a 2. rá tippelek) esőérzékelés van mint a régebbiken. Mondjuk mitől változtattak volna...? Én is sokat szívtam vele, szenzort is cserélték, egy csomó ideig manuális módban jártam a használhatatlansága miatt. Most nagyjából használható, de sokszor túl sűrűn töröl még a legkisebb elsőnél is. Össze se lehet hasonlítani pl. tizenx évvel ezelőtti 2 és Focusommal. Az szinte mindíg hibátlanul törölt, menet közben váltott sebességes stb stb. Ehhez képest nagy szar a s Suzukié. Gondolom ez is ilyen benn van, de sok energiát nem fordítottunk rá verzió.
-
racerx
őstag
válasz burgatshow #58656 üzenetére
Van egy Opel Mokka automatánk is (1.4T, 140 LE, 3 éves), az is elvélt 1500 nél simán, és ha ugy van 1500-ön pöfög..
-
racerx
őstag
Engem 1 dolog szivatott az AA-nál. Sokáig ugy használtam, hogy feldugtam a kábelre, és ugy indítóztam, ugy indult el a fejegység. Ilyenkor kb 10 ből 8 szor nem működött, nem kapcsolódott fel. Aztán mire rájöttem, hogy ha akkor dugom fel, ha elindult a felállt a fejegység akkor kb 10 ből 10 szer jó. De mire rájöttem..
-
racerx
őstag
válasz burgatshow #58208 üzenetére
Van egy (így fejből most nem ) üres hely, amiben nincs biztosíték, és állandó 12V van rajta .Lehet hogy pont ez a 26-os.
-
racerx
őstag
válasz AMD Power #57976 üzenetére
8-9 körül (ha az ember elengedi azt hogy ő ül először bele az autóba -én elengedem simán) valami pár éves kevés km-es garis kocsit vennék az biztos. Aminek a minősége, felszereltsége, kényelme, nem egy liga a suzukival. Asszonynak van egy Opel Mokkája, azt is kb annyiért vettük nem egész 2 évesen (21 ezer km-el), mint én az uj suzukit (4.8M), felszerelsége is jobb, automata váltó is van. És a minőség, kényelem, úttartás is egy szintel jobb mint a scrossé. Egy valamiben sokkal rosszabb mint a suzuki, ez a fogyasztás.
-
racerx
őstag
válasz Gyöször #57969 üzenetére
Jaja, nagyjából semmit se jelent hogy mi van vagy nincs 1000 km-nél .Nálam is a szokásos Suzuki dolgok később jöttek elő (na a beázás az már mondjuk az elejétől, de hát az ilyen - nem gond megoldottam), műszerfal zörgés középről (kurva idegesítően), kb 1 év után - gumicsík megoldotta, kalaptartót elején orvosoltam, 1 évig jó, aztán megint előjött, most pár hónapja jó Ablak nyöszörgés , kb 2 év után, és csak a jobb első (ha arról beszélünk, hogy lehuzva vany ilyen nyöszörgő hangja kis több -kevesebb ideig, mintha még le vagy föl menne egy picit de nem engedi valami (először azt hittem hogy a beszerelt konfortmodul okozza, de aztán kiderült mindenkinek ilyen.). Amúgy semmi baj sincs vele . 4.8-at még megért három éve, de 8-9 ért biztos nem suzukit (minőséget) vennék...
-
racerx
őstag
válasz Chereiose #57420 üzenetére
Ez ilyen, ahogy a suzukinál szokták mondani.. Az a probléma, hogy a hátsó féknyergekbe ugy bele tud ülni a a por/fékpor kosz.. , hogy ez miatt súrlódik, főleg reggel elindulásnál (meg ha tolatsz akkor csikorog). Szervizesek mondták nekem is , meg tapasztalom is .Gondolom szar tervezés, jó ez így mint sok minden a Suzukinkon. Ha jól kitakarítod, akkor ideig óráig jó lesz, azt megint hangos.
-
racerx
őstag
Én az scrossba évek óta ezt rakom : [link] . A mérete szerint kb kismillió típusba jó. Nem specifikus.
-
racerx
őstag
válasz Kolondrum #56835 üzenetére
Nekem a keresedő srác mondta személyesen ezt, hogy most kapták ezt az infót. Ennél mi kéne hivatalosabb ? Meg asszem a hvg.hu-n is irták. (meg amúgy pont beszélgettek róla, hogy belemegy ez a gyöngice motor, és az elekrtomos hajtássál se lesz az a húha.. a régi klasszik 140 lovas ezerszer jobban megy, és nem is fogyaszt annyival ( szinte semennyivel se ) többet.
-
-
racerx
őstag
válasz Napfénysüti #56161 üzenetére
Barta.
-
racerx
őstag
válasz SirKero #56147 üzenetére
Nekem is januárban lesz 3, Fehérvárra hordom, mondjuk2 éve még 9000 volt az óradíj, de hát mi nem ment fel..Azért ebből a 422 ból vond le, ha magad csinálod akkor az alkatrész árat, ha vami szaki akkor annak az óradíját ami kevesebb valszeg. Szóval jó esetben az a 422 csak 200-250 attól függ. Én pollent és levegőtcserét nem szoktam kérni, azt magam kicserélem (pollen 1600, levegő 3500). Viszont gyertyákat lényegsen olcsóbban nem láttam, ami biztos hogy eredeti, mert azé egy hamis kínait nem szeretnék bele. Mondjuk az ziher ha más kopó alkatrész csere lesz (gondolok itt a fékre) azt tuti nem ott csináltatom, hanem feléért harmadáért saját magam rendezem.
-
racerx
őstag
Én is nézegettem a biztosításaimat, a kötelező és a casco is kb 50 % -ot drágult 3 év alatt..Köbe casco most B10 el 21 ről 33 ezer lenne, ezt ujra tudtam kötni Genertelre 22 ezer, Casco viszont nem lehette sokkal olcsóbban, sőőt, igy az marad 58 ezer (10%, 50k önrész) a Köbénél.
Jah meg mennyi brutál sok eladó Suzuki lett hirtelen a facebukon Persze értem én hogy a tök jól el lehet adni a 4.9 es scrosst most 5.5 ért, és csak "kis" plusszal be lehet szállni az ujba,[ Szerkesztve ]
-
racerx
őstag
válasz zsolt19900 #55861 üzenetére
Nem erről van szó amit írsz (mert az mindenhol így van), hanem amit a többiek is irnak. Nem kezdem 100x is leirni hogy mi van, visszakereshető, face csoportokban is ezerszer kivesézett téma.
-
racerx
őstag
Huh.. ez távolról jobban nézett ki. Oldala, ívek, kerék, tükör ugyanaz (beázás is sanszos ). Eleje izlés kérdése, de erre a 15 évvel ezelőtti Lexus hátsólámpa kombóra nincs mentség..Kiugró tabletbe meg gondolom belerakták a mostani fejegységet
-
racerx
őstag
A többi Scross képet elnézve, ugy tűnik nekem hogy frontrész és a far kivételével (amit ugye a legkönnyebb minden fészliftnél megcsinálni), a többi dolog , karosszéria, ővvonal, stb stb nem változtott. Eleje jó (bár nekem a régi is bejön/tt), hátulja ezzel a 10 évvel ezelőtti lexus lámpával elsőre képről gagyi. Belseje biztos modernebb lesz. Viszont kérdéses a minőségi előrelépés (beázás, zörgések, vezetéstámogató dolgok, rugózás stb stb).
-
racerx
őstag
válasz 2ozzmexy #55085 üzenetére
Jó értem én, csak mint tényt közöltem, hogy ha ezeket ennyiért kicserélik akkor tök korrekt. Ennyiért a sarki jóskapista se csinálja meg. Aztán ha az ember paranoiás, bizalmatlan, óvatos, és ezt meg azt lát, vél , gondol bele, az más lapra tartozik, azt nem lehet beárazni.
-
racerx
őstag
válasz 2ozzmexy #55081 üzenetére
Ha ez így egyebe 60 az nem sok. De a fékfolyadék 2 ezer, gyári olaj asszem 16 körül, levegő 8 ezer, pollen is legalább 5, olajszűrő 2, váltóolaj 12.. Ez 45 ezer anyag. 15 -ért meg dolgoznak vele, (ennyit bármelyik sarki szaki is elkér). Pesze, tudom tudom, 4000 km, meg van olaj 12 ezerért, pollen meg 2 ezerért, stb stb. Szóval ez így 60 ért kurvára nem sok, még suzuki árakon se.
-
racerx
őstag
válasz zsolt19900 #55069 üzenetére
1.4T Scross , nem hibrid, 2019-es.
-
racerx
őstag
válasz Brogyi #55059 üzenetére
Nem teljesen elképzelhetetlen (legalábbis a fed comp szerint). Multkor én is mentem egy nagyobb etapot, kiváncsíságképp nulláztam városhatárnál, és 4.4-et irt ki a comp (ami 4.6,4.7 lehet a valóságban), normál haladás, falu 50-60, városon kívül 100 környéke, nem feltartva a forgalmat egyáltalán. Igaz utánna a városban szinte rögtön fölment, ugyhogy ez nagyon ideális és pillanatnyi állapot a nagyobb távolság ellenére. Amúgy a 30 ezer km átlaga 6.7 (ténylegesen, fuelio appal). Jó mondjuk én 2 személlyel mentem . Jah és épp pont 100-as OMV volt benne, passz, hogy számít -e.Amúgy 95-össel járok.
[ Szerkesztve ]
-
racerx
őstag
válasz SirKero #55029 üzenetére
Há' nem tom, én is gondolkozok rajta 3 év után, de mondjuk fehérváron korrektek, nem is annyira drága, ha meg maszekba csinálnám akkor mondjuk 7 év alatt lenne 200-250 a 450 helyett (és a fenetuggya milyen olajat és gyújtógyertyát kapni még a hát istenbiza eredetit áruló boltokban). Szóval kérdéses, hogy 200/7év megéri e (pláne ha épp lenne egy garanciális motorhiba utánna - most abba nem menjünk bele hogy elismerik e vagy sem, elméletileg ).
-
racerx
őstag
válasz Gyöször #54765 üzenetére
Mint irtam, hogy tesztet végeztem (városon kívül mennyi az annyi). Ezért néztem csak itt. Azt is irtam (biztos elkerülte a figyelmedet), hogy utánna városban, 10 km után már simán 5 l volt.
De lehetne csak sztráda 140-el, akkor is a sztráda előtt nulláznám, hogy ne rondítson bele más. 30 ezer átlaga, tankolástól tankolásig 6.77. -
racerx
őstag
Múltkor én is csináltam tesztet 1.4T Scrossal. (100-as OMV, de csak próbaképp, nem hiszem hogy jelentős tényező) kb 200 km városon kívül (győr-balaton), városon kívül ahogy a forgalom (kocsisor) engedte 70-110, falvak 60, fele klíma, fele nélkül. Nem tartottam fel senkit, pár előzés hol lehetett.Városhatárnál nulláztam, 4.4 -et írt a computer. Ami a tapasztalataim szerint kb 2 decivel kevesebb mint a valós. No persze aztán mentem kb 10 km -t a városban, már 5 is lett . Szóval azért ezek pillanatnyi értékek. Amúgy a fuelio szerint ténylegesen 6.77 az átlagos fogyim 30 ezer km-el a hátam mögött.
-
racerx
őstag
válasz SirKero #53756 üzenetére
Mint említettem ez az objektív felelősséges határ alatt volt (ami pl, városban 67 asszem). Felette igaz, de alatta van ez most is. Ha pl megállítanak (amit nem nagyon szoktak) 55-el, az simán 10 ezer helyszíni. Csak épp az én esetemben külték a csekket 10 ezerről, de mivel nem az objektív alá tartozott, ezért lehetett megúszni a régi módszerrel. Gondolom bepróbálkoztak.
-
racerx
őstag
válasz Moleman #53739 üzenetére
Elméletben. Nekem jött régebben bírság , a közig. bírság alattiról (mittomén 58 ról, 50 nél), a szokásos nyilatkozzak ki vezette az autót, stb stb. És ugy e itt még működik a régi jó bevált ,nem vagyok köteles családtagra stb stb.. . Meg is léptem, így semmi. Nem is értem minek is próbálkoztak be. Rádásul még céges autó volt, ugyhogy ott is kiegészítettem, hogy családtag is vezetheti az autót .
-
racerx
őstag
Nálam érdekes, hogy majdnem pontosra beállt a computer és a valós fogyasztás. Az elején a szokásos. 4-5 dl -rel mutatott kevesebbet mint a valós. Az utóbbi időben (lehet h azért mert próbaképp surit rakok bele), általában max 1dl-t csal fel-vagy le, de többnyire pontos.
-
racerx
őstag
Gyertyacsere 1.4T scrosson, 4 év vagy 60 ezer km. Meg 2 évente fékolaj.
-
-
racerx
őstag
válasz tboldi #51402 üzenetére
Nekem volt ugy hogy (egy másik kocsin) 2 helyen 2 külömbözü értéket mértek... Meg egyáltalán nem is értem, hogy ha a garancia feltétele (gondolom azért sokan pont ezért (is) vettek új autót), hogy évete szerviz, 2 évente fékolaj, 4 évente gyertya , stb stb pontosan le van írva mikor mit kell cserélni, akkor minek okoskodnak hogy a régi suzukimban is 100 ezrenként cseréltem gyertyát, fékolaj még jó, hisz eddig sose cseréltem semmiben sem mégis megállt az autó satöbbi. De ha nem érdelel a garancia , akkor persze lehet így ís..
-
racerx
őstag
válasz Pixelekkel #49676 üzenetére
Nekem Fehérvárona Bartánál (igaz a szintén garis automata Mokkát vittem ) azt mondták, hogy ők nem tudják megcsinálni a váltóolaj cserét, pont a linkelt videóban lévő okok miatt, és ők is ezt a szervizt ajánlották, ha ilyet kell csinálni. Gondolom Scrossnál is ugyanez lehet.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Spórolós topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Apple TV+
- Xbox tulajok OFF topicja
- Windows 11
- Politika
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest