- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- shadowkidhu: SFF Itthoni labor
- eBay-es kütyük kis pénzért
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gyöször
senior tag
válasz
IreN!CuS #69833 üzenetére
Most második nekifutásra felvettek a fészbúk csoportba, de időm nem lesz mostanában olvasgatni .
Ha egyszer sokpénzed lesz szervíz után otthon cserélj olajat.. hülyeségnek hat, de ha viszked a hipotalamuszod egy ilyen kis tesztre meg egyszer belefér anyagilag, hogy a méregdrága szar szervizes olajat mobilra cseréld és megpróbálod azzal ami nekem bevált az érdekes lehet.
De a benzintől ne is várd a csodát, nekem újkora óta csak 100as molt kap, és 2 évesen kb 10e kmel elkezdte a csörgést. Egy általam cserélt (másik fórumban ajánlott) nem belevaló olajtól meg hatványozottan szarabb lett.
Mikor erre a formula d1 mobil olajra ráleltem azóta meg sosem jött elő. Becsörgésben igaza van, de a sár az övéké, nem a kúthálózaté.
-
Gyöször
senior tag
válasz
IreN!CuS #69765 üzenetére
Te vagy a második aki ugyan azt tapasztalja kb mint én.
Az én autóm 2017es 4wd, nemtom ennek van-e jelentősége. 1 hónapos korában cseréltettem a motorolajat arra amit egy nagyanyám féle hto-s kannában hoznak ki a raktárból, majd még 2x ugyan így. Az 1 évesen meg a 2 évesen. Km az enyémben töredéke van, talán most 44ezer, a probléma kb 10-15 ezernél volt a legdrasztikusabb. A recept ugyan ez nálam is: 2000F/p fölött kicsivel közel parketta gázt adunk, pld körforgalomból kifelé 3asban és már csörren is a motor.
Nekem a kopogás érzékelő vissza is vette, mintha beleemeltem volna a gázba. 1 éves koráig max 1 szer, 1-2 év közt 2x jött elő. Második éves korában olyan volt mintha az slda is megszünt volna zenélni egy pillanatra, de kamerából visszahallgattam, csak a vaze pitttyent. Akkor 4esben gurítottam meg nem padlóval 50ről finoman, a waze meg rámszólt a város vége táblánál.
3adik életévét betöltve érzékeny búcsút intettem a márkaszervíz felé és itthon szervizelem. Először motul xclean efe olajat kapott, azzal nagyon sűrűn csörrent be, így 2000 km után leengedtem a kocsiból és kapott mobil super 3000 formula d1 5w30at. Azzal egyszer nem csörrent meg pedig már 3 cserét ebből hoztam le.
Te motorvezérlő szoftvert frissíttetted? Én nem.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
IreN!CuS #44031 üzenetére
Neeem, magamnak nem vennék olyat, de céges autónak egyelőre kevesebb velük a baj mint a CRDi-vel.
Amíg a dízel szervízben van, addig egy 1,4 TFSi combi octavia-t hajtok, menetdinamikára egészen jó, fogyasztásra és üzembiztonságra is, mondjuk fele annyi bennük a km mint a dízelben. A dízel 2-3 havonta ott tölt a szervízben 4-5 napot, általában pénteken délután beadom és szerda-péntek között szoktak szólni hogy mehetek érte. Ha meglát a munkafelvevő, már fejből tudja a rendszámot és mire a pulthoz érek már meg is van nyitva a gépben a kocsi adatlapja, szerinted sokat járok hozzájuk?
Csak azért nem emlegetem, mert ugye az céges, nem az enyém, csak megkaptam hogy használjam, az előző beszerzés vége, ez a legöregebb autó a flottában és már csak ilyen rohangászós kocsi, én vagyok a harmadik használója, az előző kettő csak ütötte-vágta szegényt, úgyhogy nem csoda ha folyton "véres a torka"... -
_ak_
addikt
válasz
IreN!CuS #42061 üzenetére
FB csoportban sokan a székesfehérvári Bartába viszik, nekem is kell majd tengnem ott egy kört a komfortmodul/menetrögzítők miatt, itt BP.-n elhajtottak mindenhonnan, de hogy releváns is legyek a Varróval sokaknak meggyűlt a baja, illetve a Váci úti Fort is a kerülendők között van.
Duná autó van voltam az ezresen, így konkrét szerviz tapasztalat nincs, de legalább át is néztek az autót rendesen, nem csak nyomtak egy pecsétet. Érdemes lehet innen onnan ajánlatot kérni, sok helyen feláraznak ezt-azt (pollen szűrő 3-szoros áron pl.) -
pjen
félisten
válasz
IreN!CuS #41430 üzenetére
Nekem egy éve volt hasonló.Én a 17,ker ben az Autó Divius hoz mentem.Szemlézté.Előre szóltak,ha náluk csináltatom a felmérés,ügyintézés díjtalan.Ha felmérik,de nem csináltatom meg akkor azt hiszem 5000Ft.Nagyon sok szerelő szerződött partner.Elviszed,mondanak egy árat,ha nem tetszik kifizeted a munka dijat,vagy pénzben kéred az önrész feletti részt,és megcsináltatod ahol akarod.
-
blakey
titán
válasz
IreN!CuS #41430 üzenetére
MO - BP lakótelep csoda, hogy nem húgyozta pluszba még le
- ez máshol is előfordul, nem ország vagy város kérdése, viszont ez vonóhorognak tűnik amihez sebesség sem nagyon kell, attól is függ, hogy milyen autóval. Nekem is volt egy parkolós esetem, a vízszerelő ráparkolt a kocsimra, nem kellett semmit sem fizetnem a vizórák cseréjéért.
Még aznap elvittem a szerelőhöz és 2 nap múlva már kész is volt, gyönyőrűen megcsinálták Casco nélkül, nem volt műanyag amit javítnai kellett volna, 25e volt ha jól emlékszem. A hátsó sárvédőnél volt 2 horpadás 815 cm-en belül), makulátlanul "visszahúzták", az alvázvédelem sem sérült, belülről sem látszódott, a javítás.
A helyedben elvinném egy karosszéria lakatoshoz és megkérdezném, hogy mennyi lenne, ők ajtócsere nélkül is megcsinálják, persze csak olyanhoz aki ért is hozzá, "kóklerekhez" nem szabad vinni.
-
blakey
titán
válasz
IreN!CuS #41426 üzenetére
Volt betétlap? Vagy nem más okozta, hogy Cascoban gondolkodsz? Szerintem 200e körül lesz.
Amúgy megui.:, netán parkolásnál neki tolattak egy jó kis vonóhoroggal? A képből legalábbis ez lenne a magyarázat. Amúgy meg valóban rohadjon meg a sok hülyén parkoló, kivétel nélkül, nincs arr magyrázat, hogy miért áll be a leszűkebb helyre, miért áll be rosszul, miért tolat rosszul, stb. Mindig a nagyobb, kényelmesebb helyeket keresem és megpróbálok úgy parkolni, hogy már előre tudjam, hogy mi következik, ha netán változás történik a poarkolásban, nehéz, fárrasztó de megpróbálom minden esetben így megoldani. Mások fejével kell gondolkodnom és nem a sajátommal, mert ismerem saját képességeimet de másokéban nem bízom.
-
okmaci
csendes tag
válasz
IreN!CuS #38905 üzenetére
Szia,
Én alufelnit vettem + Continental TPMS-t illetve BF Goodrich Winter 2-t. Ez a gumi 215/55 R16 méretben az ADAC tavalyi tesztjében a második legjobb volt!
A gumi volt 115e, a TPMS ebay-ről jött 90Euro, a felni meg 310 Euro volt. Ez kb 245e HUF, és sokkal jobb ajánlat, mint a gyári lemezfelnis Yoko. Ráadásul a gumis azt mondta, hogy 4-5 ezerért tud ő TPMS-t, bár azt nem tudom, hogy az Conti-e vagy sem.
Vicces volt a felni is, maxigumi oldalán néztem, átutalással akartam fizetni, amit egy német bankszámlára kellet volna megtenni. Mivel a németeknél dolgozom, így ránéztem az oldal német megfelelőjére, így onnan olcsóbban sikerült megvenni.
német ár vs. magyar ár. -
D@ny7
aktív tag
-
villifog
tag
válasz
IreN!CuS #38813 üzenetére
Szia!
Csak ha lemezfelnit szeretnél.
Esetleg ha lemezfelni+TPMS szelep kell.
Az MWD szerintem jó felni, nekünk swift-en van a pótkereken.
TPMS-ből szerintem gyárit vegyél:43130, 43139 a jó.
Téli gumi tetszés szerint. -
blakey
titán
válasz
IreN!CuS #38662 üzenetére
index fórumán néha lehet olvasni, hogy 220-240e-ért eladó komplett téli szett (felni+TPMS+yokohama gumi). Egyébként pont emiatt döntőttem tavaly a 4 évszakos mellett, gyári gumikat eladtam így 66e-ből megvolt a csere, 75e-ért vitték el a gyári Conti gumikat.
Sumo-nál 12e egy TPMS,13e a 16-os lemezfelni, szerelt kerék meg 65,5e. -
HKorn
veterán
válasz
IreN!CuS #38576 üzenetére
Ezen kár rugózni mennyivel kerülne csak többe, ha ez meg az még benne lenne. Hiába tűnnek ezek filléres dolgoknak, az árazás és az ebbe beleférő dolgok patikamérlegen vannak kiszámolva.
Persze én is azt mondom amit ti, hogy ha a Suzuki tényleg a kis apró filléres dolgokra jobban odafigyelne, sok negatív kritikától szabadulhatna meg sé még az autó is minőségibb összképet sugallhatna. Persze azt is mondom, hogy ennyi pénzért még mindig nincs jobb és minőségibb nála.
-
tomi5244
őstag
válasz
IreN!CuS #37908 üzenetére
Nekem a 2016-os Swiftem tavaly ősszel a második szervizen esett át. Olaj, szűrők + kéziféket állíttattam. Mindez 42e volt. Székesfehérvári Suzuki Szabó. Az bosszant, hogy 2 órát számoltak fel ezért, ami irreálisan sok. Értem én, hogy a garancia miatt kell a kötelező szerviz, de akkor se kéne szo...ni a felhasználókat. Már azon is gondolkodtam, hogy hagyom a francba a garanciát és megcsinálom magam, anyagköltségen meglenne, és akkor legalább tudom, hogy minden ki is van cserélve.
-
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz
IreN!CuS #37539 üzenetére
Így különösen jó, kb. 1.0T fogyiját hozod
dnelb: a középsőt szerintem igényes ember nem veszi meg... korának megfelelő állapot - magyarul elhanyagolt autó.. írja is hogy nincs rá ideje, nem nyílik a kesztyűtartó stb. műszaki állapot meg kérdéses, mennyire racsingolta szét a tuning verdát. az első tényleg jónak néz ki
-
Motion_Blur
félisten
-
Motion_Blur
félisten
válasz
IreN!CuS #36834 üzenetére
Köszi!
Ma tüzetesebben átnéztem, átnéztük és tetszik a Vitara, egyedül a magas üléspozíció nem, faternak ugye + gondolom alapból az idősebbeknek az a kényelmesebb. Ez a hideg gyöngyház is nagyon adja a fekete betétekkel + az M16A-tól tényleg felsír az ember, amikor hidegen is csak a szíjak hangját hallod
Vezetni most nem volt időm, jövő héten pótolom.
Amúgy durva hogy mennyivel magasabb az autó mint pl. a Jetta:
-
Padre81
csendes tag
válasz
IreN!CuS #36774 üzenetére
Szerintem tuti nem nyúltál mellé. Most viszem majd 30.000-es szervízre az enyémet, egy évesen és egy hónaposan. A fogyasztás 6.6-ot mutat, ami valójában olyan 6.8-6.9 liter. A 30.000 km-ből kb 5000 km volt full autópálya, leginkább a "nagyokkal", a belső sávban haladva. El kell fogadni néhány olcsó megoldást meg zörgést az utastérben. Meg se fordult volna az eladása a fejemben ha nem ülhetnék vadiúj, céges Octaviába. Ja, és az olajat 10.000-enként cseréltettem én is, nem hagytam magam lebeszélni a szervíz által.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
IreN!CuS #36780 üzenetére
Fater pont azért vette meg még most mert pár hétig van már csak 1.6 szívó
Ma hívták hogy megjött a vas. És meg felhívtam a kereskedést hogy még véletlenül se tolják át gépi mosón, nem baj ha retkes az átadás előtt, majd mi szépen rendberakjuk. Ezt ajánlom Neked is, mert FB csoportba volt pár eset hogy mosokarcokkal adták át a gépet amit lehetett vinni polírra kapásból + volt olyan is amit a mosóból kiállva meghúztak és a tulaj átvette mert nem vette észre. Trailerezés okozta esetleges sérülések stb, úgy át kell nézni mintha használt aztót vennél.
-
Sza_Sa
senior tag
válasz
IreN!CuS #36769 üzenetére
Gratulálok, használd egészséggel, jó autó, szintén ásványszürkében vettem,bár én inkább a középszürkét választottam volna, de a feleségemnek ez tetszett, akkor meg legyen. Nekem eddig bevált, bár most várok a jobb hátsó gátló cseréjére, kicsit odalett 17k km és másfél év alatt. Volt még egy klíma feltöltésem, kicsit keveset nyomtak bele a gyárban, aztán ennyi. Remélem sokáig marad is ennyi hiba.
-
dnelb
veterán
válasz
IreN!CuS #36690 üzenetére
szerintem hangszóró helyett vegyél hangszigetelő lapokat és csináld meg az ajtókat, kb 40k az egész(meg 1 anyázós nap, szétment ujjak), és sokkal csendesebb lesz az autó plusz rohadt jó lesz a zene... ja meg nem fog igénytelenül kongani ha megkopogtatod. "lesz benne anyag" haha. nekem a 3 ajtós sport 25be megállt..
-
tomi5244
őstag
-
válasz
IreN!CuS #36142 üzenetére
Szerintem inkább 8 lesz az a fogyasztás, de nekem sem lényeges. De főleg dugóban zabál, városon kívül nem.
Zörgésekre készülj, ez egy suzuki. A kalaptartó engem nem zavar, csak döccenőknél csinálja. A műszerfal pedig fűtésnél (de megveszem bele a középső hangszórót ami a glx-ben jár, állítólag az segít, kitölti a nagy üres helyet valamennyire).
Sima benzin és prémium felváltva megy bele, most egyenlőre a shell 95-ös vpower tűnik jobbnak, de ugye az idő is javul. Szóval nem töröm össze magam hogy egy bizonyost kapjon, de néha kap prémiumot az adalékok miatt, és évi 2db olajcsere.
Dízelt csak nyaraláskor vezettem, jó a nyomaték, csak olyan szűk a fordulatszám tartomány. Szerintem az 1.4t sokkal jobban megy mint egy átlag 1.6 dízel. Főleg hogy nem fogy ki olyan hamar, nem kell annyira gyorsan váltani.
-
válasz
IreN!CuS #36140 üzenetére
Scrossom van és most cserélem az asszony 10 éves i30-asát (mondjuk az benzines).
Első kérdésem hogy mennyire számít a fogyasztás. Mert dugóban az 1.4t más nagyságrendben kortyolgat mint az 1.6 crdi...
Dugóra rögtön ajánlottam volna az automatát, nekem az van, eszméletlen kényelmes. De 1.4t esetén csak awd-vel együtt van (és akkor árban túl vagy az alap glx-en).
1.0t automata beleférne, az viszont 3 hengeres (erőben sok tulaj szerint bőven elég), az sok embert zavar (én sem akartam).
Kuplungos kérdésre nem tudok válaszolni, az nekem nincs
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Netfone
- Autós topik
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Építő/felújító topik
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- KIÁRUSÍTÁS! Utolsó darabok - 40AC Lenovo ThinkPad Thunderbolt 3 dokkoló + 135W AC + TB3 kábel
- Eredeti Lenovo 230W töltők - 4X20Z83995
- BESZÁMÍTÁS! ASRock H310CM i3 8100 8GB DDR4 120GB SSD 500GB HDD GTX 1050Ti 4GB Bitfenix Neos 500W
- Creative Sound BlasterX G5 (70SB170000000) (Sound Blaster) (DAC)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest