- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Luck Dragon: Új energia- és akkumulátor-címke az okoseszközök dobozában
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- bobalazs: 5700x3d+4070S fogyasztása, alulfeszelése
- Gyere el a 9. BRSZK-ra!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
Van bőven mindenhol tervezési hiba, ebben a felgyorsult fejlesztés ciklusokban talán elkerülhetetlen is, igazából a szabályozóknak kellene tenni valamit ez ellen.
A videót azért linkeltem, mert egyértelműen az új boosterjet motorok működését mutatja be, az ECU-tol kezdve, a szelep összenyitáson át minden stimmel, nyilván a befecskendezőt kívülről pont nem látni, hogy milyen márka, de a motor körül elég sok Bosch részegység van, jelentsen ez akár jót, akár rosszat.
Luck Dragon: egyik benzinesben sincs a Suzukinal, csak a MJET dízelekben.
Véleményem szerint az 1.4T-be már szükséges lett volna a kettőstömegű lendkerék. -
-
Kornel
veterán
válasz
SirKero #31094 üzenetére
A hátsó sárvédő ívek alatt megáll minden, tipikusan, mint az F Astra-nal, ezért belülről fog kilyukadni, atrozsdalni. Ezt pont mire észreveszed, már csak lakatos munkával javítható. Több példányon is ugyanígy, ugyanitt rozsdál, az, hogy a tiédnél még nem jelentkezett láthatóan, nem jelenti azt, hogy ne létezne ez a "hiba". Egyszerűen rosszul van megmunkálva ez a rész, ami bemegy oda dzsuvat, sár, só, azt nem lehet kiszedni, és szépen fokozatosan elrozsdal ott a fém. Az új autókon ezért van a műanyag sárvédő ív borítás, mert alatta úgy van kiképezve a fém, hogy ne tudjon ott semmi nem oda való megállni.
Ezen kívül tízen X évesen az alvázo is szépen elkezd látszani a felületi rozsda, bár ugye linkeltek itt magyar swiftet is, amin ugyanígy volt. -
SirKero
őstag
-
Danex
addikt
Na itt a fogyasztás.
Az alsóban tankolás Miskolc - Krakow - majd a lengyel határ.
Sajnos visszafele Nowy Targ irányában akkor dugó volt, hogy 60km-t vagy 2-2,5 óra alatt tettünk meg ami biztos nem tett jót a fogyasztásnak.A felső pedig a lengyel határtól végig a szlovák pályán Tiszaújvárosig Miskolcon keresztül. kb végig 130-al, néha játszadozva 160ig
Összességében tette a dolgát, olyan nem fordult elő, hogy ki kell nyomni a klímát vagy 5ezren forgatni, hogy tudja tartani a sebességet 1-1 emelkedőn.
DE. Azért lehetett érezni, hogy ez a dimbes dombos környezet nem igazán az övé, tehát azért agressziv vezetéshez már taposni kellett volna a szemét főleg így 4 fővel. Szóval 1.4T vagy valami dízel biztos otthonosabban érezte volna magát.
Kornel
Majd írj mi volt a SW-vel, szóltak, hogy elérhető vagy mi? -
Kornel
veterán
Az ABS kocka hiba a rendszeresen meghatározott időnként cserélt fékolaj esetén nem áll fenn.
A meghatározott időt nézd meg a felhasználói kézikönyvedben.
Nem rámérés, szemrevetelezes, stb., hanem CSERE.
Nálam most a kézikönyv 2 évenkénti fékolaj cserét ír elő.
Nem méretni fogom, vagy gondolkozni, hanem cserélni.Amennyiben jobban tudod, hogy milyen szervizintervallumokra van szükség az adott Suzuki típusok esetében, akkor kérlek jelentkezz Esztergomban, hogy megoszd velük ezt
-
sandró60
addikt
válasz
AMD Power #31087 üzenetére
Igaz én nem Szuzukis vagyok(Ford C-Max),de ide is illik amit most linkelek.Fékolaj Teszter
Az én történetem
A harmadik szerviznél megállapították,hogy "vizes" a fékolajam.A szerelő mutatta,hogy a mérőműszernél a három ledből a piros ás a sárga jelzett.Akkor kicserélték.Most 10 éves autómnál ezelőtt 2-évvel cseréltettem újból,mert közben vettem egy ilyen fékolaj tesztert és ugyanúgy jelzet.
Ajánlom mindenkinek,hogy ne sajnálja az egyszeri kiadást.Akár,hogy nézzük az autónál a legfontosabb a fék jó működése.
Amúgy családban van egy Swift-ha jól írom -
pjen
félisten
válasz
Kornel #31088 üzenetére
Ha vissza olvasol fórum társ is írta,a szervízben nem cserélték a fék olajat,rámértek semmi baja.A fék olaj víz tartalmát egy refraktó méterrel mérik,ha a forráspontja jó,nincs benne víz.Én cserélgetem,de nem vagyok biztos benne,hogy ez segítség.A váltó csapágyat is az olaj csere hiányára fogja a gyár,a szervizek szerelők egészen mást álítínak.Ezt nem vita indítónak szántam,csak kétkedésemnek adtam hangot,
-
AMD Power
titán
válasz
Kornel #31086 üzenetére
Ahogy olvasom ez az ABS kocka nem csak Suzuki betegség.
Ügyfeleink eddig a következő hibajelenségekről számoltak be:
Suzuki Swift 2005: Beesik a fékpedál, fékolaj folyik az ABS kockából.
Suzuki Alto 2006: Vészfékezéskor beesik a fékpedál, egyébként működik a fék.
Suzuki Ignis 2006: Légtelenítés és főfékhenger csere után is lent fog a fék, beesik a pedál.
Suzuki Ignis 2006: Váratlanul elmegy a fékhatás, lent fog a fék, beesik a fékpedál.
Suzuki Swift 2005: Az autó beindítása után lassan beesik a fékpedál.
Suzuki Swift 2005: Rendszertelenül beesik a fékpedál, indokolatlanul elindul az ABS motor.
Suzuki Swift 2005: Rossz, csúszós vagy egyenletlen úton beesik a fékpedál.
Suzuki Swift 2006: ABS kocka olajfolyás, beesik a fékpedál.
Suzuki SX4: Erős fékezéskor keresztbe áll az autó az úton, bal hátsó fék nem kap fékolajat.
Chevrolet Spark: Beesik a fékpedál, felpuhul a fék
Chevrolet Lacetti: Felpuhul, lent fog a fék, az ABS tömb ereszti a fékolajat
Ford Fiesta 2006: Folyik a fékolaj, beesik a fékpedál -
Kornel
veterán
válasz
AMD Power #31085 üzenetére
Nem hát...
Bár az ABS kocka hiba egyértelműen a felelőtlen magyar felhasználók hibája, bár ugye itthon nem kapsz 10 év feletti, végig vezetett szervizkönyves autót, ahol ellenőrizni tudnád, hogy megtörténtek-e időben a fékolaj cserék. Egyébként nem csak a Suzuki érintett, ugyanezt az egységet használják Polo esetében is pl.
Liana azért átlagban mentes az ilyen hibáktól, bár az meg jobban rohad, mint a magyar Suzukik, de azért vételkor az hozzáértő számára viszonylag könnyen kiszűrhető.Más:
Estére remélhetőleg meglesz a 1840-es SW
-
-
t1
veterán
válasz
Luck Dragon #31082 üzenetére
Igen nagyjából egy 600-700km átlaga ez és volt nyomkodva is neki szerintem nem vészes, városban (Veszprém) sokszor 11-12l mutatott. Amúgy még mindig nagyon elfogadnám
-
-
t1
veterán
válasz
Luck Dragon #31080 üzenetére
Anno ezt írtam róla:
Az eltöltött 800km alatt csak pozitívan tudok róla nyilatkozni, a motor teljesen elég hozzá dinamikusan mozgatja a kasztnit fogyasztása se volt annyira vészes automata létére 9.1l/100km lett a fedcomp szerint az átlagom ebben volt sok város autópálya haladós menet is szóval minden. Maga a váltó elsőre furcsa volt, de 1-2 óra után megszoktam, és eléggé dízelesen tartotta a fordulatot 130km/h = 2500rpm, városban is normális kezeléssel 1500-at se forgott a motor, a manuális része szerintem gyenge nagyon lassú inkább ’D’-ben használtam. Féke teljesen normálisan fogott megszokást igényelt. Futómű teljesen jó volt, kicsit feszesebbre van hangolva, de szépen elnyelte az úthibákat, talán a 18-as téligumiknak volt egy kis hangjuk ( Falken ) amúgy az utastérben nem zörgött csörgött semmi. Helykínálat hatalmas 180cm/130kg vagyok simán elfértem magam mögött minden kézre állt kifejezetten jó volt a vezető ülésben ülni ezt főleg a rengeteg állítási lehetőségnek és nagyszerűen működő ülésfűtésnek, köszönhettem, a tükrök hatalmasak, lehet rendesen tolatni velük, de parkoló radar is jól működött talán annyi, hogy a lökhárító alá nem pásztázik, így hamar fent lehet akadni egy padkán, mert eléggé alacsony az orra. A forgalomban érdekes mód senki nem akart letolni sőt, állandó jelleggel figyeltek lestek milyen autó ez, nagyon sok ember megnézte, mert nem sűrű látkép az utcán. Hogy legyen negatív dolog is , talán az egyik az lenne, hogy se a motortér, se a motorháztető belső fele, se a csomagtartó alja nem volt rendesen színre fújva ilyen barnás színű volt és éppen csak beleködölve egy kis piros színnel. A másik meg a bőrülés… 1 éves volt a kocsi 30.000km –el adtam vissza és a vezető oldal combtámaszán már repedezett a bőr…
Összességében ha ilyen tehetős lennék hamarabb bevállalnám újonnan a Kizashit mint egy 320i BMW-t, vagy egy A4 –est vagy egy Volvo S60-t. 9.000.000 ftos ára ellenére még így is 2-4.000.000 ft-al olcsóbb a vele egy kategóriájú kocsiknál és messze nem olyan unalmas a formája és megszokott mind a többinek. Talán egy rendes kijelzős navit beletehettek volna a sima mátrixos kijelző helyére.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AKCIÓ! Apple MacBook Pro 16 M4 Pro - M4 Pro 24GB 512GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felváráslás!! Xiaomi 13T, Xiaomi 13T Pro, Xiaomi 14T, Xiaomi 14T Pro
- Országos! KÉSZPÉNZES - UTALÁSOS VIDEOKÁRTYA FELVÁSÁRLÁS! Korrekt áron! NVIDIA!
- REFURBISHED - HP Elite / ZBook Thunderbolt 3 dokkoló
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5500 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest