- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Vízügy: árvíz, belvíz, aszály, stb.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- t72killer: Fürdőkád kontra elektromosság: XXI.század
- eldiablo: Mennyire strapabíró egy GShock?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Graphics: OnePlus 13R - Üzemidőbajnok és remek képességek
- eBay-es kütyük kis pénzért
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
Van bőven mindenhol tervezési hiba, ebben a felgyorsult fejlesztés ciklusokban talán elkerülhetetlen is, igazából a szabályozóknak kellene tenni valamit ez ellen.
A videót azért linkeltem, mert egyértelműen az új boosterjet motorok működését mutatja be, az ECU-tol kezdve, a szelep összenyitáson át minden stimmel, nyilván a befecskendezőt kívülről pont nem látni, hogy milyen márka, de a motor körül elég sok Bosch részegység van, jelentsen ez akár jót, akár rosszat.
Luck Dragon: egyik benzinesben sincs a Suzukinal, csak a MJET dízelekben.
Véleményem szerint az 1.4T-be már szükséges lett volna a kettőstömegű lendkerék. -
-
Kornel
veterán
válasz
SirKero #31094 üzenetére
A hátsó sárvédő ívek alatt megáll minden, tipikusan, mint az F Astra-nal, ezért belülről fog kilyukadni, atrozsdalni. Ezt pont mire észreveszed, már csak lakatos munkával javítható. Több példányon is ugyanígy, ugyanitt rozsdál, az, hogy a tiédnél még nem jelentkezett láthatóan, nem jelenti azt, hogy ne létezne ez a "hiba". Egyszerűen rosszul van megmunkálva ez a rész, ami bemegy oda dzsuvat, sár, só, azt nem lehet kiszedni, és szépen fokozatosan elrozsdal ott a fém. Az új autókon ezért van a műanyag sárvédő ív borítás, mert alatta úgy van kiképezve a fém, hogy ne tudjon ott semmi nem oda való megállni.
Ezen kívül tízen X évesen az alvázo is szépen elkezd látszani a felületi rozsda, bár ugye linkeltek itt magyar swiftet is, amin ugyanígy volt. -
SirKero
őstag
-
Danex
addikt
Na itt a fogyasztás.
Az alsóban tankolás Miskolc - Krakow - majd a lengyel határ.
Sajnos visszafele Nowy Targ irányában akkor dugó volt, hogy 60km-t vagy 2-2,5 óra alatt tettünk meg ami biztos nem tett jót a fogyasztásnak.A felső pedig a lengyel határtól végig a szlovák pályán Tiszaújvárosig Miskolcon keresztül. kb végig 130-al, néha játszadozva 160ig
Összességében tette a dolgát, olyan nem fordult elő, hogy ki kell nyomni a klímát vagy 5ezren forgatni, hogy tudja tartani a sebességet 1-1 emelkedőn.
DE. Azért lehetett érezni, hogy ez a dimbes dombos környezet nem igazán az övé, tehát azért agressziv vezetéshez már taposni kellett volna a szemét főleg így 4 fővel. Szóval 1.4T vagy valami dízel biztos otthonosabban érezte volna magát.
Kornel
Majd írj mi volt a SW-vel, szóltak, hogy elérhető vagy mi? -
Kornel
veterán
Az ABS kocka hiba a rendszeresen meghatározott időnként cserélt fékolaj esetén nem áll fenn.
A meghatározott időt nézd meg a felhasználói kézikönyvedben.
Nem rámérés, szemrevetelezes, stb., hanem CSERE.
Nálam most a kézikönyv 2 évenkénti fékolaj cserét ír elő.
Nem méretni fogom, vagy gondolkozni, hanem cserélni.Amennyiben jobban tudod, hogy milyen szervizintervallumokra van szükség az adott Suzuki típusok esetében, akkor kérlek jelentkezz Esztergomban, hogy megoszd velük ezt
-
sandró60
addikt
válasz
AMD Power #31087 üzenetére
Igaz én nem Szuzukis vagyok(Ford C-Max),de ide is illik amit most linkelek.Fékolaj Teszter
Az én történetem
A harmadik szerviznél megállapították,hogy "vizes" a fékolajam.A szerelő mutatta,hogy a mérőműszernél a három ledből a piros ás a sárga jelzett.Akkor kicserélték.Most 10 éves autómnál ezelőtt 2-évvel cseréltettem újból,mert közben vettem egy ilyen fékolaj tesztert és ugyanúgy jelzet.
Ajánlom mindenkinek,hogy ne sajnálja az egyszeri kiadást.Akár,hogy nézzük az autónál a legfontosabb a fék jó működése.
Amúgy családban van egy Swift-ha jól írom -
pjen
félisten
válasz
Kornel #31088 üzenetére
Ha vissza olvasol fórum társ is írta,a szervízben nem cserélték a fék olajat,rámértek semmi baja.A fék olaj víz tartalmát egy refraktó méterrel mérik,ha a forráspontja jó,nincs benne víz.Én cserélgetem,de nem vagyok biztos benne,hogy ez segítség.A váltó csapágyat is az olaj csere hiányára fogja a gyár,a szervizek szerelők egészen mást álítínak.Ezt nem vita indítónak szántam,csak kétkedésemnek adtam hangot,
-
AMD Power
titán
válasz
Kornel #31086 üzenetére
Ahogy olvasom ez az ABS kocka nem csak Suzuki betegség.
Ügyfeleink eddig a következő hibajelenségekről számoltak be:
Suzuki Swift 2005: Beesik a fékpedál, fékolaj folyik az ABS kockából.
Suzuki Alto 2006: Vészfékezéskor beesik a fékpedál, egyébként működik a fék.
Suzuki Ignis 2006: Légtelenítés és főfékhenger csere után is lent fog a fék, beesik a pedál.
Suzuki Ignis 2006: Váratlanul elmegy a fékhatás, lent fog a fék, beesik a fékpedál.
Suzuki Swift 2005: Az autó beindítása után lassan beesik a fékpedál.
Suzuki Swift 2005: Rendszertelenül beesik a fékpedál, indokolatlanul elindul az ABS motor.
Suzuki Swift 2005: Rossz, csúszós vagy egyenletlen úton beesik a fékpedál.
Suzuki Swift 2006: ABS kocka olajfolyás, beesik a fékpedál.
Suzuki SX4: Erős fékezéskor keresztbe áll az autó az úton, bal hátsó fék nem kap fékolajat.
Chevrolet Spark: Beesik a fékpedál, felpuhul a fék
Chevrolet Lacetti: Felpuhul, lent fog a fék, az ABS tömb ereszti a fékolajat
Ford Fiesta 2006: Folyik a fékolaj, beesik a fékpedál -
Kornel
veterán
válasz
AMD Power #31085 üzenetére
Nem hát...
Bár az ABS kocka hiba egyértelműen a felelőtlen magyar felhasználók hibája, bár ugye itthon nem kapsz 10 év feletti, végig vezetett szervizkönyves autót, ahol ellenőrizni tudnád, hogy megtörténtek-e időben a fékolaj cserék. Egyébként nem csak a Suzuki érintett, ugyanezt az egységet használják Polo esetében is pl.
Liana azért átlagban mentes az ilyen hibáktól, bár az meg jobban rohad, mint a magyar Suzukik, de azért vételkor az hozzáértő számára viszonylag könnyen kiszűrhető.Más:
Estére remélhetőleg meglesz a 1840-es SW
-
-
t1
veterán
válasz
Luck Dragon #31082 üzenetére
Igen nagyjából egy 600-700km átlaga ez és volt nyomkodva is neki szerintem nem vészes, városban (Veszprém) sokszor 11-12l mutatott. Amúgy még mindig nagyon elfogadnám
-
-
t1
veterán
válasz
Luck Dragon #31080 üzenetére
Anno ezt írtam róla:
Az eltöltött 800km alatt csak pozitívan tudok róla nyilatkozni, a motor teljesen elég hozzá dinamikusan mozgatja a kasztnit fogyasztása se volt annyira vészes automata létére 9.1l/100km lett a fedcomp szerint az átlagom ebben volt sok város autópálya haladós menet is szóval minden. Maga a váltó elsőre furcsa volt, de 1-2 óra után megszoktam, és eléggé dízelesen tartotta a fordulatot 130km/h = 2500rpm, városban is normális kezeléssel 1500-at se forgott a motor, a manuális része szerintem gyenge nagyon lassú inkább ’D’-ben használtam. Féke teljesen normálisan fogott megszokást igényelt. Futómű teljesen jó volt, kicsit feszesebbre van hangolva, de szépen elnyelte az úthibákat, talán a 18-as téligumiknak volt egy kis hangjuk ( Falken ) amúgy az utastérben nem zörgött csörgött semmi. Helykínálat hatalmas 180cm/130kg vagyok simán elfértem magam mögött minden kézre állt kifejezetten jó volt a vezető ülésben ülni ezt főleg a rengeteg állítási lehetőségnek és nagyszerűen működő ülésfűtésnek, köszönhettem, a tükrök hatalmasak, lehet rendesen tolatni velük, de parkoló radar is jól működött talán annyi, hogy a lökhárító alá nem pásztázik, így hamar fent lehet akadni egy padkán, mert eléggé alacsony az orra. A forgalomban érdekes mód senki nem akart letolni sőt, állandó jelleggel figyeltek lestek milyen autó ez, nagyon sok ember megnézte, mert nem sűrű látkép az utcán. Hogy legyen negatív dolog is , talán az egyik az lenne, hogy se a motortér, se a motorháztető belső fele, se a csomagtartó alja nem volt rendesen színre fújva ilyen barnás színű volt és éppen csak beleködölve egy kis piros színnel. A másik meg a bőrülés… 1 éves volt a kocsi 30.000km –el adtam vissza és a vezető oldal combtámaszán már repedezett a bőr…
Összességében ha ilyen tehetős lennék hamarabb bevállalnám újonnan a Kizashit mint egy 320i BMW-t, vagy egy A4 –est vagy egy Volvo S60-t. 9.000.000 ftos ára ellenére még így is 2-4.000.000 ft-al olcsóbb a vele egy kategóriájú kocsiknál és messze nem olyan unalmas a formája és megszokott mind a többinek. Talán egy rendes kijelzős navit beletehettek volna a sima mátrixos kijelző helyére. -
-
t1
veterán
válasz
Luck Dragon #31078 üzenetére
Ém 4WD CVT-set vezettem, imádtam
-
válasz
Kornel #31076 üzenetére
Túl sok tapasztalatunk még nincs vele, de eddig.
Az autó megjelenése szép, bár más színben jobban eltudnám képzelni. A motor egy 2.4-es benzines ami 170 pacis. De sajnos ezt nem érezni, nincs valami nagy nyomatéka, igaz bőven felül múlja az Astrámét.
Szépen fekszi az utat , menet zaj lehetne kicsit kisebb. Fék hatása is lehetne határozottabb,de az is lehet hogy cserések már. Csomagtér viszonylag nagy ,csomagtér nyílása is jónak mondható de egy babakocsi az feladhatja a leckét. Hátul utazó "kettő főnek" kényelemes ,még a nagyra nőtt embereknek is egyaránt.
Négy fővel nagyobb csomaggal ,klímával váltott vezetéssel autópályán 8,5-9/100. Városban 14L körül mocorgott a fogyasztása. Hatos váltó nagyon szépen teszi a dolgát, legnagyobb sebesség talán 140-ha volt, addig gondolkodás nélkül húzott.
Ha nagyon szőrösszívű lennék akkor a legnagyobb negatívumot azt tudnám felhozni hogy egy bizonyos fordulaton a műszerfal vagy mögötte berezonál a műanyag ,aminek alapból ebben a kategóriában lehetne szerintem jobb is. Lásd J Astra, Focus. Kezelő szervek gombjai is olyanok mint a Fiatomnak,gondolok itt a bal kéz felől eső ködlámpa kapcsolókra, nagy, egyszerűen nem illik a középkonzolhoz. A kormány fogása jó.Összességében tetszik az autó, bár ha jól tudom ettől vannak jobban felszerelt változatok, és a 4wd-vel szerintem szuper kis gép lenne.
-
-
Kornel
veterán
válasz
Luck Dragon #31073 üzenetére
Na és milyen, mesélj.
Kíváncsi vagyok. -
-
Kornel
veterán
válasz
Luck Dragon #31071 üzenetére
Eddig még nem tudunk róla.
De sose tudni -
Sziasztok, van itt olyan személy aki rendelkezik Kizashival? Lenne pár kérdésem. Köszönöm szépen előre is.
-
Danex
addikt
válasz
Sza_Sa #31065 üzenetére
Hát ugye a Jetta egy 7sebességes DSG volt így azt már nem mondanám nagyon butának, ott még az is ott volt, hogy 52-nél 6. sebesség és etesd a kettőstömegűt az 1150-es fordulattal.
És ugye itt is az a helyzet, hogy az 5. sebesség 50 alatt már valahol 1200fordulatnál lehetne keresni és a Jettával ellentétben nem is dízelről van szó.
Persze elhiszem, hogy lehetséges meg van is ilyen, de pl a VW Arteon is beváltja úgy a sebességet, hogy 1100-1200-as fordulatig visszaessen az RPM
-
Sza_Sa
senior tag
válasz
kisza25 #31058 üzenetére
Annakidején körbemértem az enyémet, 100-130 mikron volt elemtől függően, ha még jól emlékszem. De ha kell, megmérem megint aztán beírom az eredményeket.
Nálam inkább narancsos a fényezés, de ez ilyen más consumer gyártó sem tud sokkal jobbat.(#31063) Danex
Egy kicsit okosabb lenne a vezérlés, nem csinálná. Ha nincs nyomaték, hagyhatná magasabb fokozatban. 5 éve volt egy rövid ideig egy e60 bömösöm 7-es váltóval, az meg tudta oldani a kapcsolási pontok átfedését. -
Danex
addikt
válasz
Tom1939 #31034 üzenetére
(#31034) Tom1939
BC szerint 6L, ami eddig 5 volt, de szerintem a valós fogyasztásom e felett lesz, majd szombaton lesz újra tele tankolva akkor tudok pontosan mondani.
(#31038) Tom1939
Hát akad jó néhány emelkedő, majd utána közvetlen lejtő, az S7-es út meg egy pokol Krakow közelében, 70-es táblák kb alig 1km-ként ha nem gyakrabban, minden helyi megy 110-el, de mivel nem ismerős a hely, ország sem ezért ugye betartós volt számomra.8-9 óra felé már a dugók is előjönnek, szlovákban nagyon sok az útfelújítás most.
(#31039) Sza_Sa
Meg vagyok vele elégedve, pontosabban teszi a dolgátegyetlen idegesítő pontja van, hogy az 1L-nél pont 50-51km/h-nál van a váltópont, így ha olyan van az ember előtt akkor ott kapcsolgat.
De a régi 1996 opel Vectra is 52-nél váltott, meg a 2011 Jetta is, ez ilyen egyezményes faszság lehet vagy nem tudom.
-
Kornel
veterán
válasz
Motion_Blur #31057 üzenetére
Igen.
De most már direkt nézem az új autókat, ezekkel a vízbázisú festékkel nem tudnak hologram mentes fényezést csinálni - és ez főleg a sötét és fekete színeknél nagyon feltűnő, egyedül az opel és a VAG talán, bár érdekes, mert az audik is hologramosok.
Az enyém meg majdnem feketébe hajló kék, sötétben feketének látszik.
Ez úgyse garanciális ügy, úgyhogy el is engedtem, mondom, így már minimálisan látszik csak.Krisztiánnak mutattam a múltkor, még kerámia előtt, de nem nagyon látta, hogy miről beszélek, pedig én látom.
-
yaneez
csendes tag
válasz
PeterPH #31049 üzenetére
Még annyit, mikor körbenéztem az autót úgy tűnt mintha egy kéttenyérnyi felületen hologramos lett volna a fényezés. Remélem rosszul láttam, de átadáskor alaposan át fogom nézni ismét.
Mit lehet ilyenkor tenni azon kívül hogy szóvá teszem. Orvosolható a probléma vagy ha nem kérjek árengedményt? -
yaneez
csendes tag
válasz
Kornel #31044 üzenetére
Valami fog belekerülni, kérdés mit érdemes (eddig nem igazán költöttem ilyesmikre).
Mivel tele a net [link] hasonló cikkekkel, nagyon nem vagyok nyugodt.
Jó dolog a kényelem, de ezt a kulcsnélküli indítást szívesen nélkülözném.Sza_Sa
Nem parázok csak gyűjtöm a tapasztalatokat, és már igencsak használnám... -
Sza_Sa
senior tag
válasz
yaneez #31040 üzenetére
Turbó nem egy ördöglakat, nagyobb hajtás után várj egy keveset a visszahűlésnél, ide-oda mászkálás során, ha nem toltam neki, akkor elég az is amíg beállok a helyére, addig bőven nem pörög már a lapát, és mivel vízhűtéses, nem is melegszik úgy mint egy levegős. Szóval szerintem ne parázz, használd.
Olajra érzékenyek a mai motorok, a turbinalapátok tengelye is olajfilmen fut, oda meg nem nagy járatokon jut el az olaj, Én első olajat 5500km-nél cseréltem, a következő kb 10.000km-nél lesz. Ez persze felesleges, de így jött ki. Nem szeretem a téli olajat nyáron használni. -
Kornel
veterán
válasz
yaneez #31042 üzenetére
Sajnos ez van.
Minden indulásnál kikapcs.
Javaslok még egy erős védelmet a casco mellé, a suzukikat viszik, mint a cukrot.AMD Power: igen, én is az 1.6-ot javaslom ebből, bár az 1.3 is elviszi, de az M16 1.6 az igazi, láncos motor, olaj meg víz legyen benne.
Kaszni a hátsó sárvédőnél tud rohadni, érdemes jó alaposan megnézni, és ha még jó, akkor azonnal alváz és üregvédelem neki.
Beltér minőségibb, mint a magyar suzukikban, a magas építsenek és a középkonzol hiányának köszönhetően óriási hely van benne, az ülése is szélesebb, és hosszabb az ülőlap, mint a swiftben/Ignisben.
A sedan nem szép, de a hatchback szerintem kívülről is elfogadható, mindenképp FL-est érdemes nézni, ha lehet, akkor minél fiatalabbat, a rozsda miatt.
GLX és GS is jó felszereltség, a 4WD-t kerülném, teljesen felesleges.Ritka autó, ezért kevés van eladó, érdemes naponta nézni a kínálatot, ha ennél maradnál.
Előtte mindenképpen próbáld ki, de szerintem arkategoriaban egy igazi igaslo, egy mindenes osszver.
-
Kornel
veterán
válasz
yaneez #31040 üzenetére
Én mindig várok legalább fél percet leállítás előtt.
Nagyobb tempó után akár 1 percet is, bár már előtte próbálom nem hajtani, ha tudom, hogy le fogom állítani.
Start stop szigorúan OFF, minden indításkor!
Olajra én 10k-t mondok, FB csoportban az egyik ember most cserélte először 11500-nal, tiszta fekete volt az olaj, mint egy dízelnél. -
yaneez
csendes tag
Az új játékszer immár a kereskedésben, de még pár nap mire hazavihetem... esz a penész rendesen.Első turbós autóm lesz, kell-e még valami egyébre figyelmet fordítani azon kivül hogy hidegen ne hajtsam, húzósabb menet után ne állítsam le egyből illetve megkapja a megfelelő olajat a megfelelő időben. Városi tötymörgés után is szoktátok leállás előtt hűteni a turbót vagy akkor nem szükséges?
-
válasz
Kornel #31035 üzenetére
De összkerekes, nem hiszem hogy jobban fogyasztana
Ahogy nézem az 1 lityisek legalább 1 literrel kevesebbet esznek, nem hiszem hogy ezt behozná az 1.4t azzal hogy izmosabb és kevesebbet pörög.
Ha az i30-ra gondolsz, az meg gyengébb szerintem mint az 1.0 literes scross (lesz itt zabálás
).
-
Danex
addikt
Fuhh, na megvolt az első hosszabb, komolyabb utam a kocsival. (Miskolc - Krakow)
Hát ment a kocsi, de azért 4-fővel, klímával, csomagokkal, 130tempomatnál már kapcsolgatott vissza az automata az emelkedőn
Viszont amit nem tudtam, hogy valszeg van gyro szenzor az automatában, mert lejtőn lefelé, ha nyomtam a féket elkezdett visszakapcsolgatni, hogy motorfékkel besegítsen
Fogyasztásom szerintem elég szörnyű lesz így erősen terhelgetve, plusz erre fele nagyon hülyén vannak a sebességhatárok
-
Kornel
veterán
-
Napfénysüti
nagyúr
900k körül már én is elgondolkodnék egy bakancs Swiften. Páromnak az van már jópár éve (2005-ös 1.3) és kopó cuccokon kívül még semmi extrát nem kellett ráköltenie. Nála még a nyelestengely csapágy gond se jött elő (114k km van benne). Én is vezettem, teljesen élhető kis autó városba még praktikus is.
-
dnelb
veterán
válasz
AMD Power #31022 üzenetére
Ha 800-900ks sávban akarsz még jobban nem értelek. Annyiért már lassan Swift van, és nehogy azt hidd hogy sokkal több a hely az ignisben. Egyébként liana +1.
Abszolút nem támadáskepp, beszolaskepp írtam, csak az ignis egyszerűen egy szar autó, ez tény, ha tetszik ha nem. -
Kornel
veterán
válasz
Napfénysüti #31024 üzenetére
Én már egy éve is ezt mondtam neki.
900k környékén a legjobb vétel a Liana FL, ami már nem is olyan csúnya.
1.6 motorral, ha van érdemes kivárni egy GS felszereltséget.
Típushiba gyakorlatilag nincs, hacsak nem a hátsó sárvédő ívek rozsdásodása (ami olyan, nem kell megvenni, ami még nem, azt is kell kezelni, mielőtt olyan lenne), és a hátsó szilentek tizenX év alatt cserések lesznek.Hatchback kékben vagy szürkeben kifejezetten mutatós.
-
AMD Power
titán
válasz
kisza25 #31025 üzenetére
Nem. A favorit nalam Mk6 Fiesta a 2005 facelift utani kiadas. Es utana jon valahol a G Astra meg az Ignis. Persze mind a harombol ki lesz probalva majd jo par darab. Es ugye a puding probaja az eves.
De az informaciokra szuksegem van a jo donteshez. Vagy a kevesbbe rosszhoz!
-
AMD Power
titán
-
Kornel
veterán
Ezernél felesleges.
3-4-5 ezer km körül érheti meg. -
-
Halo
senior tag
válasz
Napfénysüti #31018 üzenetére
Konkrétat nem mondtak, igyekeztem nem háromezer fölé menni. Mondjuk a Zasszony beleült, egyből ötezres fordulattal indult...
Most majd odataposok, módjával persze
-
Napfénysüti
nagyúr
Nekem még nem aktuális az 1000-es átnézés de amikor elhoztam a szalonból beszélgettünk erről és az értékesítő kifejezetten lebeszélt róla hogy cseréltessek olajat ennél a vizsgálatnál. Mondjuk ő valami olyasmivel indokolta hogy első alkalommal a gyárban valami spéci olajjal töltik fel a motort aminél ez a csere nem is javasolt. Aztán hogy ebből mennyi igaz azt nem tudom de én is furcsálltam.
Neked amúgy mit mondtak, hogyan használd a bejáratás alatt az autót? Meddig lehet ilyenkor forgatni?
-
Halo
senior tag
Most vittem be az ezres átvizsgálásra a Vitát. Azt mondja a szaki, hogy nem kötelező az olajcsere...
Deee...mondom...deee kell...!
Azért ez minimum furcsa...elhiszem, hogy nem akarják hivatalból több költségbe verni a tulajdonost, de ez mindkét fél érdeke... gondolom én.
Egy új autónál meg úgyis cascot is köt az ember, emellett legyen már évi 16k-ja egy hivatalos olajcserere. Vagy lehet, csak en gondolom rosszul...
(Mostani állás szerint nekem elég lesz az évi egy olajcsere: vagyis kb 10-12k km, nagyja pedig városban...) -
AMD Power
titán
válasz
a_tesz #31012 üzenetére
Köszönöm szépen a linket és segítséget. Én is kb erre a szinte gondoltam. Az biztos ,hogy az F Astranal jobb lesz. Eleve mivel szeret korrodálni a kaszni nem hiszem ,hogy egy tank lenne ha baj lenne. Persze azt a szintet hozza ami 1992-ben elvárható volt. Hiába majdnem 2001 az autóm a technika 1992. Meg persze a kaszni is.
Ford Fiesta és a G Astra lenne mint másik alternatíva. Ott tudom az eredményeket. Azok ilyen szempontból jobbak. De megbízhatóság és a fentarthatóságban az Ignis biztos jobb.Krisztián Hála az Égnek nem lett igazad. Ez lényegesen jobb mint egy régi papir Swift.
-
a_tesz
Korrektor
Ausztráliában csinált az ottani NCAP, és tényleg 3 csillagot kapott: link.
Szerk: a részletes jelentésben írják, hogy alapvetően egyben maradt az utascella, a lábtér fogyott el nagyon, meg a mellkas védelme nem a legjobb, de egy akkori kisautótól ez jó eredmény, egy F Astránál biztos jobb
Szerk2: mondjuk szerintem több, mint 15 éves alapokkal rendelkező autóknál (arra Wagon R-re épül, ami Japánban 98 óta elérhető) nem nagyon várható el bármiféle biztonság, plusz az előélete ismeretlen jobbára (ki tudja, hányszor volt törve, hogyan volt javítva), úgyhogy szerintem ez inkább csak önmegnyugtatás, hogy "biztonságos" autóm van...
-
-
AMD Power
titán
Tudom ,hogy itt mindenki utálja az Ignist stb stb... de lenne azért egy kérdésem hátha van valakinek tapasztalata ezen a téren. Mennyire papír az Ignis? Lásd elődje a Swift ami vicc volt ezen a téren. Mennyire problémás ezen a téren? Semmit nem találok róla a neten.
-
Napfénysüti
nagyúr
Mikor a Balenoért mentem akkor is állt a szalonban egy bordó Swift. Az a szín tényleg jól áll neki, mondtam is barátnőmnek hogy egy ilyent el tudnék képzelni neki a bakancs Switje utódjának (2005-ös).
Viszont a szomszéd utcában van egy szürke, na az tök semmilyen szín annak az autónak. -
Thome
veterán
Ma jött szembe egy vörös színű új swift. Beszarás mennyire jól néz ki, nagyon bejött.
(#31001) Kornel: Pont így adtam el 188k-nál a Swiftem. Ez is még 100-at kap, aztán 180 körül passzolom mielőtt még elkezdenének rosszalkodni a dolgok. Addigra meg úgyis lesz valami alternatíva ez helyett.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Nintendo Switch 2
- Path of Exile 2
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- BestBuy topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Macrodroid
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- További aktív témák...
- Eging PV 410W silver napelem verhetetlen áron
- Eladó a saját tesztemben szereplő PVY Z20 Pro Evo elektromos kerékpár kiváló állapotban, házhozszá
- Suzuki Swift 1.3 2005 GC (fapad) 169e km, NEM KLÍMÁS 699.990Ft
- Eladó AS-48A olajmentes kompresszor 4L tartállyal, dupla hengeres kivitelben!
- Új, bontatlan FÉLÁRON - LOVI Expert 3D Pro elektromos mellszívó - Még 1,5 év magyar bolti garival! -
- MacBook felváráslás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Honor Magic7 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- AKCIÓ! Acer Predator Triton Neo 16 15 notebook - Ultra 9 185H 32GB RAM 2TB SSD RTX 4070 WIN11
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest