Hirdetés
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Asszociációs játék. :)
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Digitális Állampolgárság Program
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- MárkaLánc
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Kornel #11668 üzenetére
Ja hogy első rugó. Hát az tényleg nem cementezéstől tört el. Tuti nem jó bele a new swit rugó? Mert a lengőkar meg minden megegyezik a legújabb switel, ha jól látom
Mod: Én örülnék is neki+vágnék hátulról egy háromnegyed karikát és kész is a ~4centis ültetés, nem tom mi bajod van
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Kornel #11664 üzenetére
Ezt is túl reagálod mint mindent. Jó húzós az ár, de akkor is, nem tudhatod az előző tulaj hány tonna cementet hordott el vele. Használt autó, rizikó, suzukinál is. Most mondhatnám, hogy "Bezzegvettélvolnavalamiszartamiteujitaszfeléstudodhogymindenjódemégigyisfelepénznélvagy" de nem mondom, mert én meg értem a te logikádat is, de kockázat itt is van. De ne mond már hogy 20rongy egy fostos rugó, miből van az aranyból
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz bandus #11519 üzenetére
Mert jol erzem magam. Mentem mar nem egyszer Bmwvel az elektromosan korlatozott 255km/hval, de az fele akkor izgalmat nem nyujtott, mint UTASKENT ulni egy baratom gepkonyves epitett korlampajaban, mikozben a tuzfal egette a labam, visitott a valto, es lattam a 11ezerbe belelendulo ford merot Ha erted mire gondolok valaszt kaptal, ha nem, soha nem is fogok tudni valaszolni. Egesz mas erzes, mikor 4be kirugom a tuzfalon a gazt, felszemmel nezem a ford merot, hogy lassaj elerjuk a teljesitmenygorbe veget, de nem huzhatom otbe, mert ott mar nem lenne power, meg mikor ejjel ugy zorgetek be a kanyarba hogy mind a negy kerek sir, az utolso gumi morzsa tapad csak es kormanyozni se kell, mert annyit kuszik a hatulja, hogy iven marad mint egy rwd. Nekem ez az eletem, amiota az eszemet tudom. Csak sajnos az anyagi lehetosegim nem engedik meg a becsovezett slick gumis bubarut, pedig azzal biztos hogy a nyalam is kifolyna csapatas kozben. Felelotlen vagyok? Igen. Vallalom a feleloseget? Igen! Meg senkiben nem tettem kart, bar biztos volt mikor a szerencse is besegitett kicsit. Es a rozsafuzer ott log mindig a tukron, barhova is megyek. Remelem segit Hiszek benne.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Hehe A 2A(Ami mar M2 ahogy tudom) ott en is sok balhet csinaltam a Wagonal.Mikor sietnem kellett Vacra es 180korul reflektorozva erkeztem meg a BMWk Meg Audik moge, akkor volt meglepetes Amig megvolt mindig arrol almodoztam milyen jo lenne automataval(foleg dugoban allva) de lemondtam rola, mert sok penz lett volna+elvett volna az igy is(szamomra)keveske teljesitmenybol.
MOD: Latjatok az otomata is tudja hogy revlimiten kell valtani
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Kornel #11492 üzenetére
Azota, mielott szetesett, M2esen negy szemellyet toltam lefele egy lexus ls600h-t Valami 170-80korul, engem meg tolt haver az 1.4es H Asztmaval, es utana kozolte h egett a pofaja, h nem bir letolni a csuda opellal Mi lesz meg ha meg lesz emelve a benzin nyomasom, nyitott levego mar van
Add ide azt a splasht meg mutatom mi a padlo. 12liter minimum. A gumidnak adok fel napot
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Gondoltam ide is berakom
"Na jo napot urak!
Lenne megint kerdes, kivancsi vagyok, h ti
milyen arakat mondtok. Szoval az erdekelne
h az lejebb felsorolt dolgok ara, kulon kulon.
Az alany egy regi stift mk2!
-Teljes takatolas, ket kuszob, ket kerekjarat,
meg egy picit a hatfal is, meg egy ket luk az
aljan de nem nagy.(torve soha nem volt, csak
rozsda)
-komplett telifeny kivulbelul+motorter sima
egyszru feherre(most nem feher)
-Mostani alvazvedo reteg teljes letakaritasa
+ujra lealvazvedozes.
Szoval ezek erdekelnenek, h ti "mennyiert
tudnatok megoldast ra" csak h kepben
legyek, kivancsi leszek. Ja es az arakat ugy
gondolom h szereles nelkul. Tehat a fenyezo
egy kibelezett motor/futomu stb nelkuli ures
kasznit kap, stb."Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Ace Ventura #11421 üzenetére
Nekem a feltengely felfuggeszto csapagy csinalja ezt, eloszor en is azthittem az ajto. Meg ha picit is le van huzva az ablak zorog. Bar most betortem a bal ablakot(meg eltort a balos lengokarom is....) azota levan szedve az ajtokarpit hat az egesz ajto zorog csorog. A sajat sulyatol nyeklik nyaklik. Tekerem fel az ablakot es latszik h hajlik az egesz...
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Ace Ventura #11418 üzenetére
Tuti az ajto? Ha igen akkor valszeg a kasztni csavarodasa miatt recseg. A szelvedo a leg merevebb alkatresze.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
-
Szplöttyy
senior tag
1.3 8v G13BA Motornal mi a kulonbseg a fekete lemez szelepfedeles es a fenyes alu szelepfedeles kozott? Ranezesre minden tok ugyan az, csak a szelepfedel mas.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
NAGYON SÜRGŐS LENNE!
Régi Swift, a műszeregység alatt van a hátső ablak fűtés/háts ablaktorlő/mosó kapcsoló. Annak a világításába milyen izzó kell? Kivettem, és ilyen "berakom és elfordítom" pici izzó, de semmi felirat rajta. Éssehol nem találok olyat, főleg nem leírást hogy milyen izzó is az! Valaki help! Köszönöm!Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Tegnap ujra bizonyitott a suzuki. Egyik baratom literes swiftjenek beallt a motorja, az onindito nem tudja megmozditani sem. Az auto atvolt epitve Dellorto karbikra es versenyzett vele a srac. Tob mint negy honapja hasznalja ugy hogy csapagyas a motorja. A legszuronel az osszes tomitesnel a gyertyaknal ahogy lattam omlik az olaj es fustol is. Ennek ellenere nem kimelte es igy is elment majdnem fel evig. Ezt melyik auto birta volna ki?! Egyik sem! Nekem az 1.3 8V 3szemelyel siman elhuztam soforrel a masik swiftet, meg se erezte. Utana negy szemelyel 160korul toltam egy lexust kilometereken at negyedikben Utaltam a suzukit vilag eletemben de egy par eve az van nekem es CSAK kellemesen csalodtam. Ha nem lesz nagyonsok penzem akkor a kovetkezo is az lesz!
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Igen annyira atgondolt kiforrott es vegtelenul egyszeru de nagyszeru szerkezet, hogy gyakorlatilag olyan hiba ami megallasra kenyszeriti szinte lehetetlen. Kirpobaltam. Egy hengerrel is kepes mozgatni az autot :-) Talan ha elszakad az ekszij ami soha nen fog es emiatt megall a vizpumpa es felforr... De feltengelyesen szethullott valtoval olaj nelkul forro vizzel szar gyujtas vizesgazolajos benzinnel is hazahozna szerintem
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Szétszedtem, és az az érdekes, hogy belül porszáraz a légszűrő betét. Csak a házból meg a környékéről folyt a víz. Meglepődtem én is, hogy semmi sem jutott be. A beázás, 99% hogy a gyújtás volt, bár ahogy néha "elhalványult" a világítás, az meg mintha "megszorult" volna a motor. Bár az akksi is állt a vízben, tulképp "összeért" a + és a -.... Rongyal törölgettem meg az akksit is. Gyújtó trafón egy nagy adag sáros hó volt(ne kérdezzétek hogy került oda) a gyújtáselosztóból meg szinte folyt a víz. Viszont jó nagy kosz meg sár van ott, megejtek egy motormosást majd a héten Nem vagyok egy szívbajos ember, meg hát ez suzuki, olyan nagy baja nem lesz úgyse hogy megálljon. A Wagon már bizonyított, remélem ez a vas is fog. Viszont ami tetszik, hogy a wagon már túl magyar volt, viszont ebbe lehetetlen helyeken fedezek fel Made in Japan feliratot. Légszúró házon is ott van "Denso/Japan" biztosíték táblának a barna kis fedelén is, hogy japan. Meg ilyen tök "jelentéktelen" alkatrészeken is virit a japan felirat. És megmondom őszintén a Wagonhoz képest elég lefingott széthullott fos ez az autó, de így is összerakottabbnak tűnik mint az.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Na megtörtént az újabb furcsaság. Bár nem meglepő. Ma este sikerült megtennem egy ~5kilométeres szakaszt földúton. Tiszta hó volt+ teljes szélességben 30-40cm mély sáros tócsák. Nem kockáztattam, harmadikban 40-50körül végig zörgettem a tócsáknál a géptetőre folyt fel a víz. Az autó hősiesen küzdött, hazahozott. Majd megálltam a ház előtt. Kiszálltam, hogy kaput nyissak, egyre furább lett a hangja. Leállt. Többé nem indult be.[link] Azóta, megnéztem a motortérben áll a havas sáros víz. A légszűrőházból folyik a víz. Tényleg áll a víz az egészben. Viszont azóta beindítottam, nemrég, és pöcröf. Hibátlan. Azért megnyugodtam
Smoke & Torque
-
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Mercutio_ #11055 üzenetére
Ignis/Wagon nagyon sokat tud enni. Sokkal többet mint bármelyik régiswift. Az új swift is jobb ilyen szempontból, mert bár abba is ugyanaz a motor van, de VVT nélkül 1 lóval és egy nm-el kevesebbel de ott van Montion_Blur, kérdezd meg mennyit eszik neki. És mekkora kerékkel. Beszéltem annó vele, nekem a Wagon virsli kerékkel se akart olyan keveset enni, csak ha tényleg szánalmasan lassan közlekedtem.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz a_tesz #11053 üzenetére
Félre ne érts, nem vagyok az a tárcsa mániás. Sose volt hátsótárcsafékes autóm(kivétel a roverem) de azért meg tudtam állni. Igazad van egyébként, én úgy képzeltem el, hogy a gyári 8V fék, és a 4 gti tárcsa közt a különbség. Mert azért ha felraksz egy 195/45-50 R15 esetleg valami 16"os malomkereket, akkor nyomhatod akárhogy, akkor se tudod megközelíteni se a gumi határait. Nyilván nem az a cél hogy füstölgő kerekekkel álljak. Mondjuk nekem az a nagy bajom, hogy az enyém öt ajtós. Abból meg sose lesz szép GTi. De szerintem nem a tárcsaféken múlik, ha halja a rendőr a lámpától indulva a revlimitet meg ilyeneket akkor ugyis nyilik a géptető
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz a_tesz #11047 üzenetére
1.6 4WD-ről nem tudok, és azt sem tudtam, hogy nem megy alá. A 2WD wagon/ignis alá simán bemegy Tárcsa meg csak azért nem árt, mert egy GTi-vel azért már lehet olyan sebességeket autózni, hogy kell. Ha meg van egy normális kerék rajta, akkor meg már blokkolóra se biztos hogy tudodfékezni gyári fékkel.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Szerintem ha forgalmi szerint csak "Swift" akkor lehet róla szó. De ha marad az eredeti blokk az járható. Nekem is volt ötletem hogy legye negy 4WD GTi, csak kérdés hogy jöne össze mert a 4WD váltó rövidebb sokkal mint a GTi szerintem. Meg a 4WD hátsó futóműnél felmegy-e a tárcsafék. Szép álmok azért biztos élvezném
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Az mindegy, de a blokk ugyan az csak át kell pakolni a dolgokat, tehát motorszám marad. Max ha kötözködni akar megkérdezi miért van két vezértengelyed. A motorcserénél meg(többek között) az a feltétel hogy az új motor nem lehet roszabb besorolású mint a régi. És mivel a 96 utáni az már zöld vagy kék vagy milyen plakettes, a Gti meg euro I azért nem lehet. A 96 elöttiek meg mind piros matricásak, azokba bele lehet. Elvileg az 5 ajtósba is. De szerintem a sedánba is. Bár ez is sokmindentől függ, mert a forgalmitól függ.
Off téma de például volt rá példa, hogy a forgalmiban annyi volt, hogy Márka/Tipus és alatta hogy 1.4 stb. Abba lehetett papirozni az 2.0 motort. Ugyan olyan autóba, viszont Márka/Tipus 1.4 Felszereltség stb(pl Swift 1.3 GLX) abba meg nem. Mivel ugye "Swift 1.3"-ba nem volt csak "1.3-as" motor. De itthon mindent lehet okosan, csak azt nagyon okosan kell már. Amiket leírtam nem NKH-tól származó infók. Nem 100% de én így tudom.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Kornel #10989 üzenetére
13" Amugy aztnem ertitek hogy meg igy is olcsobb barminel Azert kellett nekem most ez hogy olcson mukodjon sokaig. Neked is volt tudod jol hogy a Splash kodlampa+beszerelesi arabol a fel autot fel lehet ujitani. Nyilvan enis inkabb azt a 35ezret futott digitklimas mta valtos szepseget vettem volna ha lett volna 1.5 misim ra. A gumikat nem nezve kb 50ezerbol rendbe tudom rakni nem ujszerure de megfelelore. Akkoris 250ezer forinton belul vagyok ami szerintem jo.
Ja gumi igzabol ha megtartom es meg lesz epitve(emlekszel amit mondtam jatszos auto) akkor 195/50 R15
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Kornel #10986 üzenetére
Katalizatortol hatra a komplett rendszer annyi. Ha egy evet kibir mar megerte.
AMD! Most mondjam azt hogy ha mindent megcsinalok is a felebe lenne a polonak? Olcso volt tudtam hogy nem jo. De megy. Kell ra negy gumi es hasznalhato.
Ja a vilagitas megoldodott. A bal hatso hrlyzetjelzom egyszeren kiegett. A jobb hatso jobb elso pedig azert nen egett mert a labterben talaltam egy 10A biztositekot. A jobb elso tompitottamat meg megnezem igy vilagosban.
Igazabol a negy gumi a legdragabb a tobbi mind filleres csak a tokom se akart penzt kolteni erre
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Kicsit tul dramatizaljatok azert Komplett kipuf rendszer egy tizes pl. Es ennel tobb penzen nem volt erre. Meg a kornyek szinte osszes mk2jet megneztem es mind ilyen. Eredetileg az volt a terv hogy rendberakom es hasznalom par evig. Most modosult annyiban, higy amit muszaj megkapja es megy amig megy aztan egy Mk4et szeretnek esetleg Splasht. Bar a hibai ellenere is megszerettem ezt a kis romot sok kellemes csalodast okozott mar es sokszor kihuzott a szarbol most is. Szivem szerint rendbe raknam de akarmennyitis koltok ra ez akkoris csak egy regiswift lesz.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Tanulsagos helyzetjelentes:
Az autom egy 93'as Swift 1.3 full fapad. Az oraja 78ezret mutat de mint tudjuk ez barmennyi lehet. Bevallottan 178ezer. Az autot keves penzert vettem nem vartam tole sokat. Nem is kaptam sokat. Az eddig feltart hibak:
-Gumik szemetre valok
-Fek gyenge
-Kuplung kopott
-Szilentek/Lengescsillapitok csere erettek
-A kipufogo lukas
-A valto lotyogos akad nem mindig vesz a kivant sebesseget.
-Feltengelyek kitekert kormanynal ropognak, gumiharang megvan latszolag epek.
-A motor alapjarata tul magas neha tul alacsony, egyeletlenul jar.
-Elogyujtas alapjaraton is 20fok koruli, de az elosztonal ki van nyomva piros tomitovel az allitas(meg) nem lehetseges.
-A mai napon 4,5orat alltam a szakado hoesesbe a dugoba. A hutessel problemak vannak megy a ventillator hofok stabil de egy picit neha szivarog a rendszer.
-Vizpumpa nyoszorog
-Mai napon megadta magat a hatso ablak futes nemsokra ra a hatso ablaktorlo is. Utana kiegett a jobb elso helyzetjelzo majd egy fel orara ra a jobb oldali tompitottam kialudt. Megneztem es vilagit de csak mint egy mecses. Kabel mozgatasra megjavul de rovis idore. Az izzo nornal H4 es uj. Estere a hatso vilagitasom is megszunt. Feklampa index kodlampa tolatolampa rendsz. vilagitas van. Helyzetjelzo nincs.
-Utolagos kozpontizar esetlegesen mukodik.
-Aprobb hiba meg hogy zorog minden es egy par aprobb rozsdapotty.Az auto viszont barmikor tokeletesen indul es megy.
Nem tudok donteni....
Smoke & Torque
-
-
Szplöttyy
senior tag
Az kar. Bar meg nagyon a jovo zeneje de olyat szerettem volna. Sajnos rakellett ujra jonnom hogy az en penztarcamhoz tul sok kompromisszum jar. Az elvaras egy digitklimas gyari xenonos normalis megjelenesu tetoablakos automata gep Ami varosba 9nel tobbet nem eszik. Es nem hullik szet. Egy millio de max 1.5ert. Ennyiert oreg autot kapok ami uton utfelen szethullok bar mindent tud amit szeretnek. Kezenfekvo valasztas lett volna egy mta swift hiazen olaj gyertya es orokke valosag lenne. Es kis raforditassak egesz esztetikus is lehet.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Többet volt ma behúzva a kézifékem, mint nem Viszont az első pár perc után, egy behúzott kézifékes ráfékezést követően, kivillant az ABS hibalámpa, és ott is marad és onnantól nem volt abs-em. Szerencsére. Mennyivel de mennyivel jobb volt így. Leállítás után újra volt. Csak tudnám hogy lehet ezt manuálisan előidézni. Ez lenne az én "Sport" gombom
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz domojko #10742 üzenetére
Őszinte gratulációm! A ronda fostos felniből, csináltál egy szépet. Nekem a forma még mindig nem az igazi valamiért, de iszonyat sokat dob rajta, így még el is fogadnám. Kerékőröd van?
(#10741) No.01:Nekem ilyen már régóta, üresben ha felengedem akkor tipikus "kinyómócsapágyhang", de engem nem izgat, amig megy addig megy. Amúgy WagonR, de M13A szintén.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Kornel #10715 üzenetére
Na én úgy néz ki maradok a 165/65 R14nél, Hankook Optimo 4S lesz talán. Olcsóbban lenne a Sava de abba valahogy nem bízok, meg olcsóbb lenne még a Barum is, de valahogy az se. A barum 13200, a sava 13400 lenne még pirelli is 14800ért, de arra nincs kátyú gari, 16600 a hankook. Igazából a goodyear vector lenne a jó, de 25e-t sokallom érte. Bár még mindig kevesebb 4x25e mint 4x~15+4x~15
(#10717) domojko:Este van meló után, fel se fogom, dobj már egy képet róla
(#10722) kornelka:Dehogy olvasom, azt se tudom hol vagyok Nekem még csak jó illetve kevés rosz tapasztalatom volt, szerencsére
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Kornel #10711 üzenetére
Az a gond, én nem tudom mi legyen, mert nekem a 165/60 R14-re nincs váltóméret. 155/65 R14, 185/55 R14 ami jó lenne, de a 155 elég virsli, 185ből meg ritka a méret. Egyre inkább próbálom rávenni magam, hogy legyen 155/65 R14. Télen nyáron. Majd keveset fogyaszt. Csak megtanulok végre lassan normálisan fogyasztástakarékosan közlekedni. Muszáj lesz, ugyanis elterveztem, hogy ezt a romot addig hajtom amig ki nem hullik alólam, cél a 300e km. Ismerek 1 Wagont amiben 400ezer fölött van, bár az még G13B, mondjuk motorgenerál már volt 2x, de csak szelepszárszimering, stb. Szóval nagyon rá vagyok izgulva arra, hogy nyugodt legyek, és spóroljak sokat
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Kornel #10708 üzenetére
Szerintem, iszonyat jó ez a felni! Sokkal jobb mint a swifté! Ezen a négyévszakos gumin én is gondolkodtam már, csak félek hogy se nyáron se télen nem jó. De végülis ha belegondolsz, tök megfelelő lenne, mert ha nagyrészt a környéken használod, olyan nagy hó meg ilyesmi úgysem lesz, meg nyáron se versenyzel vele... Én is gondolkozom rajta, de azért én elég szélsőséges körülmények között megyek, 5-10km földúton 20centis sárba mocsárba, bozótosba, de pályán 180-al is. Hát nem tom. A végén mégveszek 155/65 R14-et, Dunlop StreetResponse meg WinterResponse-t aztánazzal spórolom majd a deciket, és megtanulok normálisan menni. Nemtom
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Kornel #10706 üzenetére
Linket kérhetek azokhoz a gyári splash felnikhez újan? Mert ahol én néztem a 15ös lemez újan ~10k. És ha mégis a 15" mellett döntök, akkor már lehetne alu, de 20ezret sajnálok rá, használt meg nem kell. Mondjuk, ha le tudnék higgadni a vezetés terén, akkor jó lenne a 165/65 R14, télre-nyárra. Csak marhára zavar, hogy oldalszélbe nagyon bizonytalan, meg annyira nevetségesen ügyetlen az úton. Kifejezetten a tapadással nincs bajom, amit tud az autó, ahhoz tulképp elég is, ha egy normális gumi van rajta. Nem tudom mi segítene ebbe többet, egy ~25mm-es ültetés(ilyen rugó elvileg létezik, vágni nem szeretnék) csak akkor elveszti az autó azt a csodás bárminátmegy 4wd nélkül is jellegét, vagy a nagy kerék, ami meg nem fér el, stb. Vagy hagyom így ahogy van, veszek rá rendes gumit, és oldalszélben majd vigyázok
Ja és az új swift gyári alufelnije még a swiften is csúnya, nem hogy máson
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Szplöttyy #10704 üzenetére
Amúgy azon tanakodom mostanság, hogy mivel járnék jobban, ha vennék egy splash-re való 15" lemezfelnit, és lenne rajta 195/50 es de nem annyira nagy szám gumi, mondjuk egy Kumho Ecsta SPT, vagy ha maradna a 165/65 R14es lemez, de egy Uniroyal Rainsport gumi lenne rajta. Nyilván a mostani szarrákopott gumijaimnál mind jobb lenne, de melyik lenne jobb. Ha maradnék a 165ös méretnél, olcsóbb lenne, még drágább gumival is, mert nem kell felni, meg az a baj, hogy a 195ös 6,5" széles kerék kéne, de minimum 6", a splash-é pedig csak 5,5" bár elvileg van new swiftre vagy mire való 6x15 4x100-ba. Viszont ott megint gond, hogy a mostani is ET45, és ez is ET45, nem biztos hogy befér. Főleg hogy a Wagonosok szerint a 195/50 nem fér el, csak a /45. De az meg aranyárban van. Bár én ált egyedül használom, ritka ha más is ül benne(asszonyon kívül, de ő nem súly) de akkor viszont 5-6-7en is Nagy dilemma
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
A családban már jó pár éve van renault, először egy 1.2 16V ~400ezret futott, 3x tk-ra tört, lebiztosítózott, Görögországból hozott Clio II, utána pedig egy 104(valós)ezer km-t futott tiptop 1.5DCi Clio II, az 1.2-essel voltak gondok, de nem volt vészes. Személyesen több ezer km-t raktam bele egy Espace 2.0 16V-be, ami a végére motorhibás lett szétrobbant a váltó, tk-ra tört, de az a használat miatt volt. Ezenkívül volt egy szintén kb 15-ször lebiztosítózott Laguna II 1.9DCi, nem volt olyan eleme ami nem tört már(borították is ) minden eleme hülyén ált belül minden zörgött, de a futóműve nagyon patent volt, nem igazán ment, de cserébe sokat evett, és egyszer szívódízel lett belőle, egy 10e forintos elektromos motyó miatt. Ja és a csomagtér ajtó zár néha kiakadt, és ha lecsuktad kinyílt magától. Szóval én a franciákat nem szidom, nagyon sok Citroen es Pug is van a látómezőmben, nap mint nap. Jó nem egy Suzuki, de teljesen vállalható. Pl az 1.5DCi-be az azóta belekerült ~60-70ezer km alatt, SEMMI meghibásodás nem volt. Egyedül egy lökös+cooler csere volt, mert sikerült vele az árokba parkolni.
Olaszokból én is ezt tapasztaltam, elég összetartóak, de azért ők tudnak igazán fost gyártani
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Ha jobb autó lenne énis venném inkább mint bármit(kivétel a Merci, mert az én életemben egy igazi autó létezik, és az a Mercedes), viszont egy "majdnemúj" Kizashi 5misiért,azért elgondolkodtató már.
Én szeretem a japán német francia olasz autókat is, csak modellek vannak amiket utálok. Az olasz autókat kivéve(azokhoz sok közöm nem volt még) francia német japán vonalon is nagyon sok típusba volt szerencsém hosszú távon belelátni, azt kell mondanom, hogy kis kategóriában mindegy. Nem sok előnye van a japánoknak. Egy halál fapados 3as golf(amit egy túlárazott viccnek tartok mint az összes vw terméket)nem megbízhatatlanabb mint egy régi swift. Talán a motorjuk olajfogyasztása, ami előjöhet. Meg a rozsda, de az mindenre igaz. Na jó a franciáknak némely típusnál vannak kicsit hisztisebb autói, de nem vészes.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Nézd, az van, hogy ti már nagyon vérsuzukisok vagytok Tudod jól, suzukim van(nem szeretem, de nem is egy olyan autó, de elégedett vagyok.) Viszont be kell látni, hogy egy új swift, már nem lényegesen megbízhatóbb, mint egy másik autó. Még a "régi-új" swift, jó volt, a kis merev hídjával, a buta futóművével meg az M13A-val. És nekem volt szerencsém akkoriban mindhez(nővérem akart autót venni) sőt, egy MK3as Clion tanultam. Újonnan, ennyi pénzért, én a cliot venném, nem azért mert szar a suzuki, hanem mert a clio egy sokkal jobb autó. Minden téren. Talán a motorok döglöttek kicsit, de egy 1.4 16V már elmegy. Kategóriában, ami mindent visz, az a Yaris volt, de az árban is bőven a suzukik rönók opelek felett van. Újswift árban lett volna egy Corsa D is, 1.2es. De ott kezdték, hogy ajándék 1.4, ajándék alufelnik ajándék digitklíma, metálfény stb stb. Nekem nem az a bajom hogy suzuki, pont leszarom mit gondolnak, én a wagonR-el is körbeszopatom a bmw-s sztrítréször hülye gyereket, ha akarom. De egy Kizashi 9millió simán. Nézd meg mit kapni azért újonnan. Nekem nem az a bajom, hogy suzuki, hanem hogy jobbat is kapok ennyiért, és egyáltalán nem biztos, hogy szarabbul jövök ki mint egy suzukival.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Kornel #10682 üzenetére
A hitelt ne keverjük ide most. Az más téma. Mert vehettél volna egy használt a6ost is 2milláért hitelre
Egyre inkább azon vagyok, hogy ezt a vasat addig hajtom amíg végleg ki nem hullik alólam. A legminimálisabbat ráköltöm amit kell, fék/olajak. Néha kuplung meg futómű. De ezen kívül semmit. Már vagy 20ezret kidobtam az ilyen olyan csudiszuper égőkre is, felesleges, egyik se világít annyira, ahogy én szeretném, a xenonra meg esélyem sincs. Ha ez a mostani kiég, kap "Osram Original Spare Parts"osat, 2ft/darab áron. Vettem már vagy 5 fajta ablaktörlőt is mindenféle csuda szupert, hát most egy 800ft-s auchanos "szilikon" van rajta, eddig ez bírja a legjobban. Na szóval rájöttem, hogy ezen az autós bohóckodás tudom a legtöbbet fogni, szóval nem bohóckodok majd ennyit Csak úgy leírtam, hogy nyoma legyen, és hogy ha mégis kezdeném, tudjam mondani, hogy ááá már leírtam, ciki lenne, ha mégis, adni kell a szavamra
Ugyan már, nincs baj a Lodgy-val, az EuroNCAP már rég egy rossz vicc. Mondom ezt úgy hogy zsigerből a hányás jön rám az összes talicska dácsijától, volt szerencsém néhányhoz, a logan kimeríti a siralmasan igénytelen fostalicska fogalmát. De a Lodgy nagyon jó lett, meg az újabbak se rosszak, csak a f*szér nem tudnak rárakni egy renyó jelet, meg 1-2sorját lereszelni, meg egy illatosítót bedobni, és már azt is mondanám, hogy kéne
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Kornel #10678 üzenetére
Nemtudom, de ezért fog itthon csődbe menni a suzuki, mert a jó autóikat nem hozzák ide. Mondjuk fapadosan Dacsija Lodgy árral, vagy +1,5misiért, autómatával, elektromos tolóajtóval, stb-vel. Én biztos hogy vevő lennék rá, még a hitelt is bevállalnám. De rájöttem ám miért tetszik ennyire. Ez egy Nissan Serena. Már a Vanette Cargo/Serena-t is imádtam
Az a baj, tényleg itthon nincs már "jó" suzuki. Talán a Splash még az, amit megvennék újonnan. De a swfit túl drága, nagyon jó autó, de ennyiért már nem. Főleg hogy már nem másabb egy Corsától, Cliótol, max fapadosabb. SX4 sose tetszett igazán, használtan 1,2milla körül még aszondom jó, de az se ér annyit. A Kizashi meg. Iszonyatosan bejön(kivétel a cvt), na de annyi sok pénzért
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Jut eszembe! Voltam ma szerelőnél, és szörnyülködött, hogy azért volt 3-4centis holtjátéka a kuplungomnak, mert a kontra-anya hiányzott róla, és le volt lazulva az anya, lötyögött a bowden benne. Kérdezte, hogy szoktam-e intenzíven kuplungolni? Mondtam hogy csak rugdosni szoktam váltáskor. Furán nézett, majd közölte, hogy ő ilyet még nem látott suzukin soha. Beállította, azóta nagyon finom
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Beszéltek itt mindent össze vissza! Én széjjelhajtom a pi****a ahogy van, a lánc hibátlan, és nekem ha padlógázról elengedem hirtelen,(vagy szinte bárhonnan) rángat párat, mert kivannak a motortartó bakok. Problémáztok itt mindenen folyton
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz PowerBuldog #10609 üzenetére
http://www.paradoxautohifi.hu <- Ők szoktam ajtóbeépítéseket csinálni, elég igényesen és jól.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
"Ja, voltam a szerelőmnél, lengőkar szilent eléggé rotty, ez lemförder lesz majd(25k), kell két első féktárcsa(japanparts, 9k/darab) betétből mintex lesz majd(10k/oldal), meg lesz egy toronycsapágy csere(~5ezer pénz) meg egy váltóolaj csere. És akkor 1-2apróságot kivéve, hibátlan lesz a gép. Ja meg kell egy hátsó lökhárító patent majd, meg egy kuplung állítás. Ez árakból még jön majd 45% kedvezmény, mert van nekem, szóval nem lesz vészes nagyon. Ja ebből következik, hogy megtartom. Nem járt volna rosszul vele valaki, 5kilóért Majd tavasz vége felé lesz majd 4új gumi, egy kuplung csere, és egy olajcsere. Aztán 1-2pici apróság, meg 1-2apró műanyagzörgés megszüntetése lesz a cél. "
Gondoltam ide is berakom már, mégis csak Suzuki
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
De az egyikőtök az első, a másikótok a hátsó lámpáról beszél, nem?
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz anonymus89 #10558 üzenetére
Többet hajtottam dízelt szerintem, mint benzinest&mindig is dízel párti voltam(+4nél TÖBB hengeres benzines), szóval tudom milyen. Még a wagonrből is inkább egy megcsippolt ddis lett volna jó.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz anonymus89 #10556 üzenetére
Irtó nagy gyökérség, nem tudom miért szeretem annyira
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz anonymus89 #10554 üzenetére
Én imádom a kormoló dízeleket Ha egyszer lesz dízelem, legyen az egy 60lovas szívódé, akkor is feltekerem a picsába hogy kormoljon
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz anonymus89 #10552 üzenetére
Ez a "runaway" dízel. Hogy van ez magyarra fordítva? Annyi a lényeg, hogy a motor felkapja a motorolajat, és azt égeti el. Tehát kiveszed a kulcsot, leveszed az akksi sarut, a motor addig pörög amig szét nem esik. Öngerjesztő folyamat->elég az olaj->megprögeti a turbót->még több olajat nyom be->még jobban felpörgeti a turbót->és így tovább. Gyakorlatilag a motorfordulatszám addig emelkedik, amig fizikailag képes rá a motor, aztán széthullik. Ezért nem szokták a fejreborult dízelt beindítani Ilyenkor lehet 5-be rakni, állni a féken és kuplungot felengedni, esetleg a légszűrőbe pulóvert gyömöszölni hátha leáll.Ez egy jó példa rá.Bár itt inkább valami adagolószéthullás volt.
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Kornel #10548 üzenetére
Most ha minden igaz lehet jön egy 150/80 a nullásról. Valahogy akörül mentem, de a franc se emlékszik már. Ha jön akkor megyek virágot ültetni a ligetbe szombatonként
(#10549) anonymus89:Füstöt? Nem. Benzines volt mind. Egy román kombi malac passat füstölgött előttem valamelyik nap, de tuti hogy turbolader defekt volt, mert nem ment, de szürreálisan okádta a kékesfekete füstöt(húzott tdi sehol semmi ilyesmit tudott ~90km/h-nál, csak feketét.), de hamar magam mögött tudtam szerencsére. Mostanában? A környéken mindenhol ~402ft körül van a sima 95ös, én most 394-ért tankolgatok nevenincs kiskúton nagyon meg vagyok elégedve, de sajna rákényszerültem, a biatorbágyi agip kútra, mondom olyan szar nem lehet, nyomtam bele egy 10esért, hát kurvára nem megy a verda vele. Ennél szarabbul csak a vizes osan"benzin"-el ment.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Kornel #10546 üzenetére
Húzott ez már pár nehéz dolgot Juteszembe, ismét sikerült egy emberrel megértetni, hogy nem szar a suzuki. Este jöttem a hungárián, belémállt vmi xenon, de olyan 90körül jöttem, mondom na hajrá. Hát 130nál még mindig tolt, lehúzodtam, vatta új Porsche Cayenne S Turbo. Elzörgetett mellettem. Aztán picit sűrűsödött a forgalom, elé kerültem, ő is jött fel az M3-ra, na ott végig játszottunk amig jöttem, egy jó ~170-es utazóval jöttünk végig. Takarította nekem az utat. Ma megy betalált egy jó kis 1.6 8V(gondolom) régi oktávija, gondolta majd megmutatja. Hát nem ment neki Csak kéne valami turbo egyszer végre már a vasra, mert egyre kevesebb már nekem
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Kornel #10544 üzenetére
Kupung nekem is nagyon ratyi már, kb 3centit nyomok az csak "lötyögés" és semmit se csinál, viszont félig benyomott pedállal megy a váltás Hidegen han engedem fele "beremeg" az eleje, ugrál a bódé, mint a régi IFA-knál. Üresben ha felengedem kegyetlenül csörömpöl, de hát amig megy, addig jó lesz. Ha szétesik, akkor 20e a gyári kuplungszett, azt kész.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Motion_Blur #10483 üzenetére
[link] <- Én őt fogom venni, valószínűleg, ilyen van most is benne(gyári) 7,5évet elment, akkor újra el fog 7,5évet
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Nálunk 412 a sima, de írtam hogy elfogyott, és nitro van helyette ugyanannyiért
Racing még létezik? Az nálunk nincs sajnos, de jobb is, mert akkor kipróbálnám még jobb lenne, és mindig azt raknék bele, pedig az tényleg iszonyat drága. Nálunk FuelSace B és D van, meg Nitro+ B és D
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz anonymus89 #10466 üzenetére
Én is azt raktam most bele, mert nálunk a kúton elfogyott a fuelsave úgyhogy ezt adták a fulelsave árában. De mostanában amúgy is mindig ilyet rakok bele, nagyon meg vagyok elégedve.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Egyik ismerősőm, nagyon merci buzi, nála úgy volt, hogy télen csak zokniba lehetett beszálni az autóba, a cipődet egy szatyorban hozhattad az utastérbe, a gyerekei lábára pedig ilyen gumis orvosi "cipővédő" volt húzva egész évben ha az autóban tartózkodtak. Hétvégente polírpaszta+fogkefével támadta a merci jelet és a felnit. És pici kis ecsettel portalanította a légbeömlőket
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz anonymus89 #10441 üzenetére
Most mivan, olyankor ellöttyen és befullad egyenesbe újra megy, ha kevés van benne,
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Nekem intenzívebb kanyarokba áll meg ha nagyon kiürítem, de rendesen sosem fogyott még ki, de:
-Az AC pumpát a benzin keni, ha "üresen" megy, nem tesz neki jót
-A tankodba sok szemét lehet, ha azt felszippantja, és átjut a szűrőkön az az injektornak nem tesz jót. De maga az hogy levegőt "fecskendez be" mert üres a tank szvsz még nem probléma nekiSmoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
-
-
Szplöttyy
senior tag
Egyszer kéne csinálni egy Ph!-s Suzuki Minitalit. Csak nagyon szét vagyunk szóra az ország minden felében, ha jól emlékszem.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz anonymus89 #10420 üzenetére
Megesik hogy a kígyó elesik, szólt a kobra és eldőlt jobbra
Smoke & Torque
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Intel Core i3 / i5 / i7 4xxx "Haswell" és "Haswell Refresh / Devil's Canyon" (LGA1150)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Gumi és felni topik
- EAFC 25
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- PlayStation 5
- Path of Exile 2
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest