Hirdetés
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Internet fejlesztés országosan!
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Milyen mosógépet vegyek?
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
- Építkezünk 6. rész (2024)
- Asszociációs játék. :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
-
LOGOUT.hu
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #12691 üzenetére
Ja hat az egyseges gyakorlatot azt elfelejthetjuk itthon.
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #12691 üzenetére
Én már vagy 2 éve kértem egy matricát, amikor intéznem kellett valamit az ocsmányirodában. Így ha cserélni kéne a szélvédőt (már elég karcos a gyári, de még nem zavar annyira, hogy cseréltessem), akkor lesz mit egyből felragasztani. Azóta is ott hordom a forgalmiban. Ügyintéző hölgy csak a matrica számát kérte, semmit nem kellett bevinni megmutatni. Annyiszor kérsz matricát, ahányszor akarsz, a régit meg ha akarod megőrzöd emlékbe, ha akarod megíveled a kukába. Kutyát sem érdekli, mi történik vele.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #12704 üzenetére
Nekem nagyon szar már a 606, de lehet én tettem tönkre. Párszor töltöttem róla a telefont, azóta időnként pattog, recseg BT kapcsolat mellett. Nem olvastam a manualt, de lehet csak pendrive-ot lehet rádugni.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #12724 üzenetére
Próbáltam, de nem segített. Időnként még a generátorra is gerjed, fordulatszám emelkedésre a gerjedés hangja erősödik, majd ahogy bemelegszik a cucc, úgy szűnik meg a búgás.
Valamit nagyon elcseszhettem benne, úgyhogy a töltést kerüld róla.Jah, még egy észrevétel. Az elején mintha úgy működött volna, hogy amikor a CHR bemenetre váltottam, akkor lett aktív a cucc és csatlakoztak egymáshoz a telefonnal. Amióta megmakkantottam, azóta állandóan megtalálják egymást a telefonnal.
Apropó, hogy tudtad megváltoztatni a nevét?[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
czanga
őstag
válasz MasterMark #12740 üzenetére
- 8100 X-cess 5W40.
- Azért mert ezzel jöt az autó, előző tulaj pályanapokra is járt vele. Nyáron a melegben nem gond, egy jó ideje nem is voltam vele sehol, így most kikerült belőle. Nálam már csak a fentit fogja kapni. -
Lacerta
aktív tag
válasz MasterMark #12743 üzenetére
Persze. Tágulási felső nívón, sapkánál légbuborék sem.
A folyadékszintet rendszeresen nézem. -
Qru
MODERÁTOR
-
HÁZIGAZDA
válasz MasterMark #12792 üzenetére
ez azért királyság. van az öregecskedő sh foriban is.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Lacerta
aktív tag
válasz MasterMark #12792 üzenetére
323-as Mazdámon is volt már.
A kabin merevségét javítja, mert amúgy a zár önmagában sz*rt se érne.
Olyannyira van szerepe, hogy amikor a Mazdával nagyon csavarodva parkoltam, akkor időnként nem lehetett kinyitni/bezárni valamelyik ajtót, vagy nem lehetett kihúzni valamelyik övet, ha előtte kinyitottam az ajtót. -
nagyúr
válasz MasterMark #12877 üzenetére
Na, majd egy napon, ami el sem jön talán, lesz egy topic tali, akkor meghallgatom. Az enyém az tuti Sokol szint.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Lacerta
aktív tag
válasz MasterMark #12994 üzenetére
Nem tudom, mikor vezették be a DOT4 folyadékot, de ismerve a Subaru előszerettel alkalmazott carry over politikáját, könnyen lehet, hogy akár már 1968-ban ugyanezt a kupakot használták.
Egyébként a kupak egyidős az autóval és a manuallal.Szerelőm szerint a "DOT3 ONLY" nem a DOT2 miatt van rajta, hanem a DOT4 borát észter tartalma miatt. Hiába vagyok gépészmérnök, ilyenekben nem fogok vitába szállni vele, mert tényleg ismer egy csomó gyakorlati trükköt és b*zdmeget.
Mondtam amúgy neki, hogy rakja bele nyugodtan a DOT4-et ( ha már úgyis ott hadonászott a flakonnal az orrom előtt ), de nem volt hajlandó, mert a fékkel nem szórakozunk.Egyébként ( nekem ) kb. lényegtelen, én nem fékezek olyan sokat és intenzíven, így meg hogy DOT3 legalább ritkábban kell cserélni.
-
Lacerta
aktív tag
válasz MasterMark #12996 üzenetére
DOT3, DOT4, DOT5.1 összetétel alapján keverhetők egymással, bár nem javasolják.
Sztem a DOT5.1 is simán belemenne.
Én úgy érzem, hogy a "DOT3 ONLY" csak arra vonatkozik, hogy poliglikol-éter alapú folyadékra van kitalálva a rendszer, és ne tegyél bele pl. Shimano fékolajat, mert nem lesz ABS-ed. Sem. -
Lacerta
aktív tag
válasz MasterMark #13020 üzenetére
Ismerem a gravitáció működését.
Panelban lakom, és ház előtt parkolok. -
Lacerta
aktív tag
válasz MasterMark #13054 üzenetére
Nyilván nem ez a cél, de épp elég hogy elveszi a gázt, vagy rosszabb esetben nekikezd fékezgetni is helyettem. Ha pl. nyakig ér a sár, akkor lefullad, ha nem nyomok idejében kuplungot.
-
Lacerta
aktív tag
válasz MasterMark #13057 üzenetére
TC-el tényleg nehezen fulladna le, az igaz.
-
HÁZIGAZDA
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #13156 üzenetére
Kiraly eggyel kevesebb gond. Probalok most vmi ertelmes karbantartasi roadmap-et osszerakni.
#nincsbennetarcsi
-
Lacerta
aktív tag
válasz MasterMark #13156 üzenetére
Dehogynem, lepattintod a porvédőt, kimosod, teszel bele új zsírt, és kész is.
Ellenőrzést ír a manual, de mondjuk ha sérült a tömítés, kifáradt a zsír, vagy belement a víz a csapágyba, akkor nagyon gyorsan zúgni kezd, szóval a 100.000 km-enkénti javasolt ellenőrzés inkább csak japános precizitás.
Egyébként létezik csapágyra rezgésdiagnosztikai eszköz, amivel megmondja egy egyébként teljesen jónak tűnő csapágyról a hozzáértő, hogy tényleg jó-e, és mennyi lehet még hátra.
Nem tartom kizártnak, hogy messzi-messzi galaxisok Subaru szakszervizeiben használnak ilyet. -
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #13162 üzenetére
Jaj az agyat ne is mondd. Egyszer egy bena gumis eltorte a tocsavart (ferden kapatta ra a menetre az anyat es megtolta legkulccsal). Irany a Bardi ahol kozoltek, hogy tocsavart csak aggyal egyutt tudnak adni.
Aztan az EF-ben vettem kulon csavart hozza.#nincsbennetarcsi
-
Lacerta
aktív tag
válasz MasterMark #13162 üzenetére
De, igen, zárt csapágyról le lehet venni a porvédőt, számos alkalommal éltem is a ezzel a lehetőséggel.
A kerékagyban viszont kúpgörgős csapágyak vannak, ezek széteső csapágyak és nemigen létezik zárt kivitelük. Ezért kell a kerékagyban és/vagy a tengelyen kialakítani a tömítést. Olyanból viszont tényleg van nem bontható kialakítás. -
HÁZIGAZDA
válasz MasterMark #13168 üzenetére
így van. igazából többszörösen megszivatott a szerelőm, először azzal, hogy a vétel után vagy két hónapig nem ért rá fogadni és mentem a régi olajjal. a mostani olajcserére is várni kellett egy hónapot legalább, és ugyan azt ígérte, hogy leveszi az alját, végül nem tette, amit csak akkor tudtam meg, amikor mentem a kocsiért.
haragszom is rá emiatt, jó esetben már rég kész lenne az autó és mehetnénk azzal ausztriába.
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #13196 üzenetére
Motul ment az enyémbe most vezérléscserekor. Nekem eszembe sem jutott gyári után futkosni...
#nincsbennetarcsi
-
Omli85
őstag
válasz MasterMark #13196 üzenetére
EmilFrey nem gyárit tesz bele ugyan azt teszik bele mint a mazdákba meg tolyotákba valami pirosat az enyémbe is azt tették. Rá kérdeztem de csak ennyit tudtak megmondani hogy piros ... Van elvileg gyári száma a lötyinek az alapján be tudják szerezni de az alapján bárdi meg unix is be tudja szerezni de ők is többnyire EmilFrey-en keresztül veszik. Valahol elvileg meg volt a gyári szám nekem (ha megtalálom akkor majd bedobom ide) de én elengedtem mert rohad drága volt azt tudom.
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #13273 üzenetére
Kardánnal ritkán van gond elsőre inkább vmi hővédőre tipelnék. De ez nem egy átlagos Subaru, itt bármi lehet.
Enyémen közben meglett a kuplung és szervó olajcsere. Olyan mint újkorában, finoman puhán jár mind a kettő.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
válasz MasterMark #13273 üzenetére
az emlékeim szerint ilyen szar, zörgő hangot ad. ez inkább fémes ropogás, kopogás. na mindegy, a lényeg, hogy nem a csomagtartó volt, mert azt pöpecül megcsináltam pótkerekestül, mindenestül.
közben viktort is ajánlották ecu programozásra.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #13303 üzenetére
Igen, abban rejlik az elonye, hogy alacsonyabban tudja tartani a fordulatot fixen.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Lacerta
aktív tag
válasz MasterMark #13332 üzenetére
Passz, én csak hallom, ő meg még nem látta, csak meséltem neki róla.
Érzésre hátulról hallatszik, de akkor hallható, amikor alászedem a kormányt. -
Lacerta
aktív tag
válasz MasterMark #13339 üzenetére
Elég hirtelen jött elő, de gondolom ez is olyan, hogy egy darabig nem éri el az ingerküszöböt, aztán amikor hirtelen igen, akkor meg már mindig hallja az ember.
Azért óvatos vagyok, ha kopog, az a normálisnál nagyobb, lökésszerű, ismételt igénybevétel, biztosan nem tesz jót neki. -
HÁZIGAZDA
válasz MasterMark #13363 üzenetére
igen, elvileg.
közben már itthon, most jó a kocsi (kop-kop). megnézték a vezérlést is, volt cserélve, nincs kirepedezve a szíj, azt mondta nyírő, hogy azért egy másfél év múlva az aktuális kisszervizkor ő cserélné, mert nem tudjuk, hogy milyen régi.
ezen felül kiszerelték a hajszárítómotort és viszik szakihoz.
és ezért az egészért kértek 10 ezer forintot.dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Qru
MODERÁTOR
-
HÁZIGAZDA
válasz MasterMark #13414 üzenetére
pazar és biztonságos családi csapatszállító, de azért a városi 20 litert nem tudnám megszokni. ezzel együtt, ha nem találtam volna forestert és most keresnék családi subarut, megnézném komoly szándékkal.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Acheron
őstag
válasz MasterMark #13419 üzenetére
20 lehet nincs, de túl messze sem lehet tőle. Az OBK ugyanezzel a motorral tisztán városban 15 körül mozog (ami lehet több is, hajtástól függően), de az "csak"1600 kg összsúlyú, a Tribecán van +300kg.
-
HÁZIGAZDA
válasz MasterMark #13419 üzenetére
városban (tehát amikor sok a piros lámpa, dugó stb.) az ls400-am is megevett 17 litert. országúton 100-zal meg 8 alatt. ez a tribeca az ls400-nál is nehezebb 100 kilóval és egy magas krumpli. jó, picit tudok engedni a 20-ból, de 18 liter a minimum
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #13476 üzenetére
Igen. Dizelhez volt egyaltalan automata az SH szeriaban? Mintha nem, ugy remlik.
#nincsbennetarcsi
-
Lacerta
aktív tag
válasz MasterMark #13476 üzenetére
Igen. 6 fokozatú.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #13504 üzenetére
Kauffernál vettem Mann Filter olajszűrőt, az is teljesen jó. Vagy Mahle az is jó (Viktor azt tett fel olajcserekor).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #13506 üzenetére
Filtrontól van azért lejjebb, annyira nem kritikusan vacak, ha más nincs felpattinthatod azt is. Am levegőszűrőből használtam már Filtront.
Olajból milyet vettél?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #13508 üzenetére
Óóó pedig pont Eco-Lite-ra akartam váltani...
Az a Filtron valóban nem túl meggyőző.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #13510 üzenetére
Eco-Nergy volt az enyémben teljesen oké volt de ledobtam 5k km után (akkor még csak API SL minősítése volt nekem meg SM kell), semmi különöset nem tapasztaltam. Eco-Lite nekem is a specifikációk miatt tetszik. X-Cess-t meg Viktor rakta bele a vezérléscsere kor, feldícsérte nagyon aztán következő cserénél is azt kapta. Ha nem muszáj nem mixelgetem az olajokat.
De jah amúgy szörnyű.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #13508 üzenetére
Eco nergy van nekem is benne. 3k km után szoktam tölteni utána, annyi futás után megy le a.minimumra a szint.
Olaj szűrőt ne sajnáld. Majdnem duplájára ment fel az ára.(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #13512 üzenetére
Akkor offos, SM kell minimum vagy ILSAC GF4. Akkor maradok az X-Cess-nél. Egyedül talán nagy hidegben volt kicsit zajosabb de ugye ez 5W40 előtte meg 5W30 volt benne...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #13520 üzenetére
Sztem ezt az EF-t ne eroltesd. Nekem most Elring alatet van a Kaufferbol.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #13522 üzenetére
Nem is draga, egy db ablakmoso speicniert vmib4k-t fizettem anno. A geptetohoz ket muanyag ful rogziti ellenoldalrol, na az egyik fulet vhogy sikerukt eltornie valamelyik szakinak.Mukodott de csalen allt es zavart. Most meg az, hogy nem teljesen egyforma a szinuk de ennyiert nem veszek meg 1 db-ot.
Meg nem tudom az elozo tulaj, hogy hasznalta de lejart a kuplung pedalgumija. Abbol is vettem egy ujat (az legalabb nem vt draga).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #13535 üzenetére
Az egesz normalis hely, lehet en is odamegyek futomu allitasra majd.
#nincsbennetarcsi
-
Lacerta
aktív tag
válasz MasterMark #13535 üzenetére
Na egy kiegyensúlyozásra én is feliratkoztam, mert vettem egy megyei autópályamatricát, aztán az utazósebességet elérve kb. 3 perc múlva panaszkodni kezdett hátul a gyerek, hogy mindjárt behány. Elöl is érezni a rezgést, nem kamuzott.
Amikor elhoztam a kereskedésből, utoljára akkor pályáztam, és akkor még nem rázott, de az 2.5 éve volt. 90-nél még simán fut, olyan 115 magasságában válik érezhetővé. -
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #13543 üzenetére
Az az emelt hasmagassagu Impreza. Az enyembol is volt OBK verzio, aztan az mk4-tol mar XV (Crosstrek) neven futott kvazi kulon modellkent.
#nincsbennetarcsi
-
Downsampling
senior tag
válasz MasterMark #13545 üzenetére
Köszi srácok!
Egyelőre saját kép nincs az autóról (elsősorban a fantasztikus idő miatt), de a neten találtam egy pontosan olyat, mint amilyen az enyém. Mindenben, még színben és felniben is stimmel, csak a ködlámpám nekem a nagyobb méret...
Szokola Attila szerint ebből a típusból itthon 3 darab van... Hát nem tudom, de biztos, rohadt ritka... Csak picivel magasabb, mint a normál verzió, inkább optikailag tűnik nyúlánkabbnak. Amúgy kétliteres szívó, szóval nem versenyautó - de ez nem is baj...
-
Downsampling
senior tag
válasz MasterMark #13586 üzenetére
..erősen gondolkodom... és ezt most nem büszkén írom... és nem az autót tartom hibásnak...
-
Qru
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest