- Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Notepad++
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Új energia- és akkumulátor-címke az okoseszközök dobozában
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
LOGOUT
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacerta
aktív tag
válasz
MasterMark #11592 üzenetére
Fűtés az van, csak nem valami acélos. És féloldalas. Tehát a csap az nyit. Illetve nézte is a szerelőm, amikor át lett mosva az egész.
Víz van benne, rendszeresen nézem. Nem is levegős.
Tágulási tartály nem része a vízkörnek, a sapka a hűtőn van.
Most megnéztem lent, a pollenszűrőben volt egy marék erdő, de nem volt vészes.
Az utastér hőmérőhöz nehéz hozzáférni, annyit nem volt kedvem bontani, túlságosan hideg van hozzá. A csatlakozóját megmozgattam, a csövezése rendben van.
Ami érdekes, hogy egy T idomon szívja a levegőt, aminek az egyik végére cső van húzva, a végén a szenzorral, a másik vége meg lóg a levegőben. Tehát kétfelől szív, és a szenzort megkerülve falsot is. Ezt nem értem igazán. De nem látom a környéken, hogy oda is csatlakozna bármi ( bár lehet, hogy kéne ). -
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #11592 üzenetére
Igen, az osszes (mondjuk csak egy van) dizel turbo.
-
Lacerta
aktív tag
válasz
MasterMark #11590 üzenetére
Kézi és automata egyzónással gyártották. Az ugyanilyen sorozatú Outback-ekbe már kétzónást tettek. Nem volt szempont, csak legalább fűtene rendesen.
A szenzor jó tipp, nekem is eszemben volt, hogy ránézek. Most, hogy így belegondolok, a klíma viszont brutálisan hideg. Lehet, hogy fölé mér a hőmérsékletnek...?
-
Lacerta
aktív tag
válasz
MasterMark #11585 üzenetére
Forester SH ( 2010 ) 2.0D
-
Lacerta
aktív tag
válasz
MasterMark #11580 üzenetére
Automata, egyzónás.
Újabban maxra állítom a hőfokot, de az sem segít. -
válasz
MasterMark #11568 üzenetére
még a hátsót is finomhangolta, mondta, hogy ha már itt van, csináljuk meg rendesen. majd bescannelem a cuccot, kitargatom az adatokat stb., amikor marhára unatkozom
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #11554 üzenetére
Akkor azert szereti Bubi az Auchan-t is. Majd megprobalok MM95-ot tankolni. Ha nem lesz akkor marad a puruttya.
-
Petester
senior tag
válasz
MasterMark #11549 üzenetére
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #11549 üzenetére
Jobb tippem nincs. Meg kell nezni.
-
Petester
senior tag
válasz
MasterMark #11542 üzenetére
Két autóműszeres helyen is volt, egyik itt Érden, másodjára a Haudeknél és mindkettő azt mondta, hogy az órának semmi baja. Most ott állok, hogy az autónak sincs semmi baja, de az óra mégsem működik rendesen. Kéne egy másik óra csoport, csak azt az immora rá kell programozni. Ehhez kell a Seibiko most nekem.
-
Petester
senior tag
válasz
MasterMark #11540 üzenetére
Elvileg igen, Haudekék meg is jelölték az óra csoporton, hogy melyik szálon megy be a fordulatszám jel. Hogy meddig és mit néztek nem tudom pontosan, kerestek test hibát, esetleges oxidációt vagy bármi gyanúsat, elvileg minden rendben...
Aztán lett nagy öröm, amikor észrevették, hogy van ott olyan csati, aminek nem kéne együtt lenni és a csati széthúzása után magára talált az óra. Kicsit olyan, mintha valami bezavarna a működésbe.
-
Petester
senior tag
válasz
MasterMark #11535 üzenetére
Erre van a perifériás látás.
Mondjuk nekem az egyik szemem mostanság inkább a fordulatszám érőt figyeli. Kedden ment egy fél napot, aztán azóta megint vacakol. Két szék között a földön vagyok. Senki, sehol nem talál hibát, mégsem működik a mutató. Az autó villamosságis ismerősöm együtt dolgozik Grohoczky Attilával, náluk volt a PDF 1,5 napot, de annyi gebaszt találtak csak, hogy az A oszlop tövében valaki össze dugta korábban a fehér programozó funkciós csatit, amit széthúztak, kapott egy ecu resetet és életre kelt a fordulatszám mutató (na meg az verdásba is vissza tért az élet, újra szalad rendesen, nem olyan tohonya lótojás. Eddig azt hittem azért érzem lomhábbnak, mert a motorról vissza ülve tűnik ergyának, de nem, a csati össze dugása tette buta üzemmódba). Mentem vele vagy 30 km-t, hibátlan volt, majd amikor lepadlóztam, hogy beférjek egy résbe a főútra kikanyarodáskor, újra lehasalt a mutató...Utána megint magához tért, de tegnap reggel óta újra megkukult...
Már kínomban felhívtam Nyírőt, de lebetegedett a fél társaság, azt mondta 2 hét múlva hívjam újra.
-
Petester
senior tag
válasz
MasterMark #11532 üzenetére
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #11532 üzenetére
Jó kiállása van! Főleg, hogy meglett a megfelelő méretű rugó.
Ez a gyári felni nagyon tetszik. Sajnos nem engedélyezett méret az enyémre...
-
Petester
senior tag
válasz
MasterMark #11528 üzenetére
Azt még nem. Most csak kihúzva pihen 1 napja. Reggel dugom majd vissza megint.
Majd lehet élek vmikor a lehetőséggel, de a héten már nem lesz rá idő, jövő héten meg ha minden jól megy, végre viszem elektromoshoz.Majd írok pm-et.
-
Petester
senior tag
válasz
MasterMark #11526 üzenetére
Nem foglalkoztam vele. Igazából nem is nagyon használtam a verdást, zömmel Anya járt vele gyerek teleportálásra. Most, hogy véget ért a motoros szezon, járok vele minden nap és jutok el oda, hogy miket kellene megcsinálni rajta. Folyamatban lesz a beszélő navi is.
Most egyelőre egy első kerékcsapágy csere van napi renden, meg a fordulatszám mérővel szenvedek. Nem tudom, hogy írtam e, már a Haudeket is megjártam az óra csoporttal és ők is azt mondták, hogy az óra csoport jó, az autóvillamosságis ismerősöm meg nem adott még végleges időpontot, mikor szánja rá magát hogy megkeresse, hol megy el a fordulatszám jel. Gyűjti az erőt...
-
Petester
senior tag
válasz
MasterMark #11518 üzenetére
Akkor lesz mit tenni a fa alá...
Hol kérdezted amúgy? Nem akarom favorizálni a Seibikot, de vízlehúzó is volt nekik raktáron a vezető ajtóra. Ha meg kellett vmit rendelni, elég hamar raktáron volt.Más: Neked a Wefa cucc műkődik rendesen? Mostanában szórakoztat, behallatszik a generátor búgása, meg szakadozik a BT kapcsolat is, mindegy milyen készülékkel párosítom. Olyan recsegése van, mint mikor a rádió vétele kezd gyengülni. Aztán egyszer csak magához tér. Mindkettő eset a bekapcsolás után jön, aztán kisimul a működése.
Jorus:
Emlékszem.Lett végül más futár autó ehelyett?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #11518 üzenetére
EF-nél sincs? Bár ott tuti drága. Nekem eddig bármi kellett 1 hét alatt megjött a központi raktárból (ami Németországban van).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #11512 üzenetére
Az a tuti ha csereled mind. En is ezt tennem.
Jovore nekem is cserelodik a hutoviz a vezerlescsere miatt. Csak ugy fersz hozza a szijhoz ha kiveszed a hutoradit…
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #11510 üzenetére
Ugyes! Nem is kell szilikon cso latod!
Vegul hol vettel?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #11508 üzenetére
Akkor jo hogy nem Legacy-t vettem.
Kiput hova viszed megcsinaltatni?
-
válasz
MasterMark #11506 üzenetére
Najóvan, akkor nem nagy a gáz szerencsére.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #11502 üzenetére
Nem a sapka miatt van. Vagy ki tudja...
-
válasz
MasterMark #11502 üzenetére
Alámentél már?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #11500 üzenetére
Ooo. Nem jo jel.
-
Lacerta
aktív tag
válasz
MasterMark #11481 üzenetére
A műhelye, a cucca elég komoly, és meglehetősen precízen molyolt a futóművön.
Ami a kormánykereket illeti, megnéztem a szervízkönyvet, és végül is nem lenne azt nehéz beállítani, ha nem lenne benne az, hogy kösd ki az akkut, és távolítsd el a légzsák modult.
Valahol megértem, hogy nem akar ezzel b@szakodni. Főleg, ha megteheti.
Ettől még a jövő héten meg fogom keresni, hogy nagyon jó lett a futómű, de a kormánykerék pont ugyanolyan ferde, mint előtte. -
Lacerta
aktív tag
válasz
MasterMark #11477 üzenetére
Tudom, hogy a kormányt kell levenni, de a faszi azzal kezdte, amikor mondtam hogy ferde a kormány, hogy ő futóművet állít, kormánykereket nem ( és azt is kizárólag hétköznap, reggel 8 és délután 4 közt, hetekkel előre foglalt időpontban ).
Mifelénk is az van, hogy vagy kóklerhez viszed az autót, vagy művészhez. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #11472 üzenetére
Turelem csak nyaron lesz cseres a gumim szoval annal elobb nem valoszinu a dolog.
-
Petester
senior tag
válasz
MasterMark #11460 üzenetére
Nekem 2 éve lyukadt ki a jobb első belső harang, frankón tele fosta a kipufogót is zsírral, nem volt kellemes az utastérben sem tőle.
Gyári harang került bele, 9k Ft volt, nem is volt utángyártott belőle. A harang belső, nagyobb oldala speckó, nem sima kör, hanem 2 dudor(?) van benne, az utángyártott meg sima kör kialakítású, nem zárt volna teljesen. Vissza is vették.
Mi lett a fékeddel? Mit kellett újra zsíroznod?Nekem most a jobb első kerékagy csapágy kezd morogni, de hogy ne legyen teljesen unalmas az élet, a fordulatszám mérővel szenvedek, nem igazán mutat. Voltam már vele a Haudeknél is, ott is azt mondták, hogy hibátlan az óra, végig nézték az összes forrasztást is, de sehol nem találtak hibát. Valahol a vezetékelésben lehet gikszer, nem juthat fel a jel az óráig. Az ECU még látja a fordulatszám jelet, de az óráig már nem jut el.
Viszont talán jó hír, hogy nem can-en kapja az infót, analóg jel megy be az óracsoportba, lehet egyszerűbb lesz megtalálni a hibát.
-
Lacerta
aktív tag
válasz
MasterMark #11455 üzenetére
Ó, igen. Nekem is tetszik az a megoldás.
Akkor már csak a könyöklő és első az ülések hátuljára, illetve a hátsó sor ülőlapjára kellene valami, amit elég kirázni, és slaggal leveretni, miután kiszálltak a gyerekek.
Láttam olyat ebayen, de van rizikó a megrendelésében. Az ÁFAgeddon óta különösen.@Qru: Thx!
Próbáld ki a te is tiédet, Mert Közelít A Tél!
( ma voltunk Bánkúton, még mindig van hó... ) -
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #11455 üzenetére
Olyan jo lenne nekem is.
-
Lacerta
aktív tag
válasz
MasterMark #11441 üzenetére
A méret teljesen jó. Nagyon passzos. És még a tanksapka nyitó kallanytút sem takarja ( by Qru ).
Majd fotózok egészet is, ha már van rá igény. -
Lacerta
aktív tag
válasz
MasterMark #11438 üzenetére
Tippelhetné, de nem magyarázza, hogy mi alapján dönti akkor el bemelegedett utastérnél, hogy meleget fúj, vagy erőset?
-
Lacerta
aktív tag
válasz
MasterMark #11436 üzenetére
Abból még nincs harmatpont.
De ha a motorba beszívott levegő páratartalmát méri, akkor már lehet számolni.Illetve abból is lehet.
Ha méri a beszívott levegő páratartalmát ( azt kellene ), és felhasználja a klíma is ezt a jelet.
-
válasz
MasterMark #11426 üzenetére
Na, megkérdeztem, "nem teljesen" egyértelmű a munkalapon a fogalmazás, de az ott stabilizátor szilenteket jelöl, tehát nem a stabilizátort cserélték, csak a két szimmeringet, a külsőt és a belsőt. Megnéztem bótba, valóban így árulják, hogy belső/külső.
Egyébként mivel tudja, hogy szoktuk erdei utakon, vízmosásban 40-50-nel csapatni, ezért ilyen combosabb típust tette mindenhova.
-
Lacerta
aktív tag
válasz
MasterMark #11426 üzenetére
Stabilizátor pálca?
-
válasz
MasterMark #11426 üzenetére
Nemtom, te értesz hozzá.
-
válasz
MasterMark #11417 üzenetére
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #11402 üzenetére
Hajra!
-
válasz
MasterMark #11390 üzenetére
komoly problémák. nekem az a bajom vele, hogy nem plugin hibrid vagy nem 6-hengeres boxer.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #11390 üzenetére
És nincs benne tarcsi. Nekem az előd (mk5) jobban tetszik amúgy.
-
válasz
MasterMark #11385 üzenetére
nekem is pont most jutott eszembe, hogy bazze, elfelejtettem és mekkora égés
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #11385 üzenetére
Nem, elhalasztottuk. Keresni kell uj idopontot. Varom a javaslatokat.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #11371 üzenetére
Valójában nem mert csereszabatosak, egyezik a méret 99%-ig. Imprezába berakva a Fori szőnyeg picit rálóg a tankfedél nyitójára. De így legalább az is védve van.
-
Lacerta
aktív tag
válasz
MasterMark #11368 üzenetére
Szép történet.
Köszi a figyelmeztetést.BTW a hótálcát hogy teszem be ha a vezetőülésnél rögzítőcsapok vannak?
A hótálca képeken nem látok szemet. Odáig nem ér el a széle?
-
válasz
MasterMark #11360 üzenetére
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #11360 üzenetére
Jaa, így már értem.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #11292 üzenetére
Az nagyon jo! Passat is annyi volt meg most a Superb is akorul van (a Skoda csak tol-ig erteket ad meg, kiviteltol fugg).
-
outsiders
aktív tag
válasz
MasterMark #11292 üzenetére
Nem ér, lapos szedànnal könnyű...
Szép gépek a Legàk, csak a hasmagassàg hiányozna belőle.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #11268 üzenetére
Pedig a légzsákpatront nem ártana cserélni. Nekem kicserélték nem volt semmi gáz, ott lehettem végig.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #11268 üzenetére
Egy olajcseren nincs mit elszurni. Komolyabb melora meg van megbizhato szaki szerencsere.
-
Lacerta
aktív tag
válasz
MasterMark #11241 üzenetére
Két csatlakozó, az egyik fehér, a másik zöld. Mindkettő szét van húzva, az egyik nyírja ki a távirányítót. Talán tényleg a zöld ( holnap megnézem megint ). De a másikat sem mertem így visszadugva hagyni.
-
mmcc02
tag
válasz
MasterMark #11227 üzenetére
Egyre több mindent szerelek házilag. Az XV-n a gyertyacsere is sima ügy egy egyszerűbb szerszámkészlettel és egy nyomatékkulccsal, pont elég hely van hozzá. Nem kell bontani semmit, csak a trafókat kell levenni, mert a gyertyákon vannak. 1 csavar hengerenként.
Fék is sima ügy, szerintem még egyszerűbb is, mint egy VAG. A meghúzási nyomatékokat picit nehezebb megszerezni, de egy szerviznek kéne legyen hozzáférése egy ilyen adatbázishoz (amúgy meg a Google segít). Azon túl meg pont olyan Lego, mint a többi autó.
Szerk: ja de, asszem az akkut és a légszűrőházat ki kellett venni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #11216 üzenetére
Az tuti! Bubinak eleg lagy a futomuve, bevallalnam en is.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #11214 üzenetére
Szemrepedig teljesen ok! Jo ez igy.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #11211 üzenetére
Na igy mar jo a kiallasa!
-
Petester
senior tag
válasz
MasterMark #11208 üzenetére
Bontott gyári nem játszik?
Vagy unixbárdi? Rendes fekete gumicsővel? -
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #11206 üzenetére
Bemesz az EF-be vmit csak adnak/tudnak…
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #11204 üzenetére
Ha bent van a rugo, majd kerunk kepet!
Csovet passzolom. Gyari nagyon draga?
-
mmcc02
tag
válasz
MasterMark #11179 üzenetére
2012-es
-
mmcc02
tag
válasz
MasterMark #11177 üzenetére
Igen, a Subaru CVT-iben az van. Indulás után zárja is szerintem.
XV 2.0 benzin (FB20), 6 sebességes kéziváltó az enyém.
-
Petester
senior tag
válasz
MasterMark #11160 üzenetére
A pedál utólagos, ilyen van Jorusnak is az OBK-ben.
Automata spec.b meg max UDM piacon lehetett, de nem olvastam el a linkelt leírást. Anno, mikor a PDF-et vettem, a kinti hirdetésben is írták, hogy special b, de OBK-ben meg egyáltalán nem volt. Lehet az eladónak lövése sincs, hogy mit árul, friss rendszám, friss honosítás, szimplán csak benézte a típust. -
mmcc02
tag
válasz
MasterMark #11163 üzenetére
Igen, ez így logikusnak hangzik. Aztán nem tudom
Kiokosodunk lassan.
@Qru: igen, a gátló segítene. Meg az alvázszám alapján ki lehetne keresni/kérni, talán. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #11165 üzenetére
Akkor jol tudtam. H4-hez ilyen kormanyt adtak most megneztem: [link]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #11159 üzenetére
Spec B. itthon csak manualssal volt. Meg kene nezni Bilstein-e a csillapito az egyertelmusitene a dolgot.
-
mmcc02
tag
válasz
MasterMark #11159 üzenetére
Annyi infóm van még, hogy:
1. egy barátom 2008-as 2.0 H4 (újonnan Romániában forgalomba helyezett) Legacyjében ilyen (gyárilag bőrös) kormány van:
Ez ugyanaz kéne legyen, mint ami a korabeli Imprezában meg a Foresterben is van. Qru megerősít vagy cáfol
2. A kolozsvári Subaru márkaszervizes szerelőtől hallottam, hogy a Subaru nem szerel(t) gyárilag gázszettet, hanem a kereskedők szokták, ezért aztán az érintett olasz származású Foresterrel nem is tudtak foglalkozni. Ezalapján valószínű, hogy ez ilyen dealer option volt. -
MasterMark
titán
válasz
MasterMark #11159 üzenetére
Aztán lehet tényleg spec.b, a felni stimmel, a lámpa belül fekete, és a pedálok is megvannak. [link]
És itt a fékek is ugyanolyannak látszanak, az akkor lehet ugyanolyan.
Meg azt írják a fekete bőr is csak spec.b volt. (Vagy fordítva.)
-
mmcc02
tag
válasz
MasterMark #11155 üzenetére
Nem értek igazán hozzá, de úgy emlékszem, hogy volt 3.0 H6 spec b is, nem csak 2.5 turbó.
Alapból talán nem ez a Momo kormány jár hozzá. De javítsatok ki! A többi extra gyakorlatilag a rugók-gátlók, és talán fékekA képekről nem látom.
Tényleg nem tudom, de piac függvényében elképzelhető, hogy ez tényleg spec b, bár az automata mégis furcsa. Lehet pl. Svájci autó, az feltűnt, hogy az XV-nél elég nagy változások vannak azonos modellen belül a célpiac függvényében.
Ha találtok egy jó összefoglalót/cikket/akármit a témában, szóljatokmind USA piacot leíró cikkek jönnek szembe.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #11155 üzenetére
Nem bizony. Ez egy 3.0R.
-
Petester
senior tag
válasz
MasterMark #11155 üzenetére
Annyira spec.b., mint a Tiéd!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #11136 üzenetére
Omg... van ára basszus a gyárinak.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #11133 üzenetére
Amúgy bontott rugón nem gondolkoztál még?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #11133 üzenetére
Hagyd a francba és vegyél 4 ültetőrugót alá és kész.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #11131 üzenetére
Lehet olcsóbb lett volna újrakovácsoltatni a meglévőt.
Tudnak rajta nyújtani is.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #11128 üzenetére
De most már jól áll az autó végülis? Szintben van?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #11126 üzenetére
Az enyemhez az utangyartott muanyag 33k itthon.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #11123 üzenetére
Ilyen: [link]
-
Petester
senior tag
válasz
MasterMark #11123 üzenetére
-
Petester
senior tag
válasz
MasterMark #11111 üzenetére
Ezmiez? Első fékhez?
-
Petester
senior tag
válasz
MasterMark #11094 üzenetére
Nem még, a kipuff végén a krómra is kiült a párája, onnan még nem takarítottam le. De a motorok tükörjei és lámpái is kaptak, onnan szépen leszedte a sima ablaktisztító, papír törlő kombó. Így most tiszták.
De a fekete műanyagokat csak úgy tudtam megoldani, hogy műanyag ápolóval lekezeltem, így most egységesen fényes mindenhol.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #11075 üzenetére
Nekem az elozo tetszik ami 2014-tol gyartott de az meg hasznaltan is 7M...
De mar egy XV-vel is kiegyeznek.
-
Petester
senior tag
válasz
MasterMark #11072 üzenetére
H6 egy csomagban volt a legmagasabb felszereltséggel. Az európai piacon nem volt navi nélkül, együtt volt a multi kormánnyal, kazettás fejegységgel.
A navi külön rendelhető volt az alacsonyabb felszereltségekhez, úgy, mint a bőr belső, de a H6 csak egy féle felszereltséggel volt. Nem véletlenül került majd' 13 millióba megjelenésekor. Még most is sok pénz. -
válasz
MasterMark #11068 üzenetére
Jaja, de itthon csak Legacyt ismer a hatóság.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #11062 üzenetére
10 éves elmúlt, csodák nincsnek... Amúgy a jobbos sokkal jobb állapotban volt de az kevesebb napot is kapott.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #11059 üzenetére
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #11059 üzenetére
A szelvedosnel, autouvegek.hu.
-
mmcc02
tag
válasz
MasterMark #11056 üzenetére
Nekem is az a kedvencem, még a relatíve gyenge (vicces ezt mondani 180 lóerőre) motorral és CVT váltóval is együtt tudnék élni
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #11048 üzenetére
Jah meg a 300 lovat nem az EJ20-ból hozták ki hanem az EJ25-ből. Amúgy tényleg egész jól felkészültek a témából
-
Omli85
őstag
válasz
MasterMark #11009 üzenetére
Írtam pü-t
-
Petester
senior tag
válasz
MasterMark #11003 üzenetére
Pár éve megvettem a Haynes könyvet, de az sem tartalmazza a 6 hengeres motort.
De hogy találtál 3 féle lehúzási nyomatékot és sorrendet? Nem volt túl sok varia a 6 hengeres motorok között.Valamelyik tuti nem volt hiteles...
Azért én kérnék több helyről ajánlatot, mert Hári a legdrágább szerelő az országban. Vajna "nekérdőjelezdmegamitmondmertbesértődik" Zoli vagy Huber Viktor még jó (vagy jobb) alternatíva. De a hűtőszagtól és szégyentől még a Seibiko is jobb...
Qru:
Mi a bánat került egy Honda hengerfej gépmunkába 250k-ba? Szelepeket is cserélni kellett? Vagy arannyal vonták be? Ennyit nem mehetett fel a munkadíjuk.2 éve a Seibikoban 350k volt a HF felújítás mindennel (kivéve vezérlés). Ki-, be-, szét- és össze szerelés, gépmunka, friss olaj, gyertya, stb. Ebből a gépmunka szvsz max 100k lehetett. Ja és azóta az én fizetésem nem nőtt ennyit...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #11003 üzenetére
3 félét? Akkor van 33,3%-od hogy jó lesz.
Igen nem kell rátépni, "mi" is csak érzésre húztuk meg. Igaz haver végezte a műveletet aki egyrészt autószerelő, másrészt csinált már ilyet párszor. Én meg nagyon okosan néztem közben és profin adogattam a szerszámokat meg a gyertyákat a kezébe.
Szóval ha szerelni kell ne engem hívj segíteni inkább. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #11001 üzenetére
Otthon nem állnék neki az tuti, még akkor sem ha lenne szerszámom meg alkatrészem a művelethez. Azért ez nem egy gyertyacsere amit kb nem lehet elszúrni...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #10996 üzenetére
Persze, ha olyan Hári is gépműhelybe viszi, mert az egy másik szakma. Se tudás, se gépük nincs pl szelepfészek cseréhez, síkoltatáshoz, stb. Ez olyan, hogy autót tudok vezetni de egy mozdony vezetés már nem menne séróból.
Amúgy a VÉMŰ elég korrekt cég a motor felújításról van szó.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #10994 üzenetére
Jaaa, azt hittem ez elméleti dolog de akkor nem, így már más. A gépműhelyek drágán dolgoznak (nem is mind vállal boxer motort) és akkor még a ki-be szerelés és szállítás költsége is hozzájön. A vezérképviseletnek írj, ha van új motor az EU-ban akkor ők megszerzik (horror áron nyilván).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #10992 üzenetére
De minek neked új motor? A régit nagyon szépen fel lehet újítani ha kell. Nekem is félre van téve az ára. Vagy a Bimmerbe vadászol új blokkot?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #10975 üzenetére
Lehet van 1-2 beragadt darab de arra nem epitenek azert.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #10973 üzenetére
Újként nem hiszem, tekintve hogy már nem gyártják. Viszont az ebay-en van használt: [link]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #10969 üzenetére
Csupán elvi okból. Sikertelen állásinterjú.
-
carr
őstag
válasz
MasterMark #10814 üzenetére
prius 2-m van, szentségtörés. tudom. ez van. a bubu meg nem indul. meg kéne bontani. fasztudja mi lett vele. hogy írjak okosat is:
a p2-n egy ilyen van (lesz), de az sem tud 8GB-nál többet kezelni. esetleg formázd 2 partícióra ha ezeket lehet egyáltalán.2x8 gb is jó mint 0x16.
qru: 19 november óta hajtom a priot. majdnem mindig (inkább 97%) auchant tankoltam bele, ezerszer jobb mint a sima molos. sztem ha a 35e km alatt látott 20L mol-t sokat mondok.
98ast kap 1x 1 hónapban. (általában 4x tankolok havonta, ~900km egy tankkal, csurig, 4.5-4.8L) -
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #10962 üzenetére
De az drága.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy Tab A8 32GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Intel i9 14900KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Xiaomi 10W töltő nem használt
- 120 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest