Subaru topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Wiz Khalifa:] Grand Theft Auto VI - Érdekességek, látványosságok, képek, infók egy helyen.
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] [GoodSpeed:] Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók IV. - AMD Expo
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
dethroner
veterán
Volt némi irónia és költői túlzás a részemről, elismerem. De pl a 300-ig bezárólag már nagyon is használható, nem roncs autókat lehet kapni. Nincs bennük túl sok extra, meg prémium érzés se, de alap autónak, melóba, boltba járni nagyon megfelelhetnek. Nem vagyok az a fajta, aki ha megvesz egy öreg használt autót, akkor az utolsó csavarig gyárira cserél minden kopott alkatrészt. Egy kis rozsda itt, egy kis karc, horpadás ott, korának megfelelő állapot, menjen az a lényeg A lényeg hogy hétfőn ránéz a szerelő hogy miből folyik az olaj, addig csak a rettegés van, hogy drága lesz. Utána meg már tudni is fogom hogy mennyire
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Acheron
őstag
Ma szép idő volt (igaz, erősen szeles), úgyhogy elvégeztem az őszi nagytakarítást, porszívózás, szőnyegtisztítás, műszerfalápolás és persze bőrtisztítás, ápolás. Végül lemostam őkelmét (rá kellett jönnöm, hogy széllel szemben nem érdemes...kocsit mosni ). Jöhet az olajcsere + a szerviz (azért az még kb egy hónap), azután egy darabig rendben leszünk
Qru
MODERÁTOR
Cserhátban ma én is jót gurultam.
Egy cla jött utánam de hamar feladta.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
outsiders
aktív tag
[link] napi elszállt ár rovat
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
Qru
MODERÁTOR
Láttam fb-on is nyomatja. Az egy dolog, hogy drága de 4 gangos automatával ez marha sokat eszik cserébe legalább nem is megy. Kb a legrosszabb kombó.
#nincsbennetarcsi
outsiders
aktív tag
Igen.... De legalább jó sokért is adja.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
CB
senior tag
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
outsiders
aktív tag
Én láttam már sok amcsi fórumon, annyi a baj, hogy USA-n kívülre nem szállítanak.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
CB
senior tag
Egyébként már láttam itthoni, fehér, 2013 v. 2014-es XT farán. Vajh hogyan szerezte? Meg kéne tudni.
A subaruklubos fórumban láttam anno a fotókat róla.
[ Szerkesztve ]
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
Qru
MODERÁTOR
No para: [link]
#nincsbennetarcsi
komolyan, ezeket kinek írják?
azzal kezdi, hogy a gyakori és rövid városi utakra. majd megvette a csízelt. autós újságban. grrr.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Petester
senior tag
Ha ennyi pénzzel a zsebben dönthetnék, én gondolkodás nélkül dobnám a Passat plug-in hibridjét egy S90-es dízel csízeléért...
A Lexus GS fogyasztásán meglepődtem, hisz Neked is kevesebbel beéri a tehén...
(ó\_!_/ó)
Petester
senior tag
Papíron 34 kW, a gyár szerint 54 LE, de nekem nincs benne a nagy folytás, hiányzik a katalizátor (1,6i mexikói befecskendezős motorom van). Tökölön egyszer mentem vele 17,8 mp-et 1/4 mérföldön. Nem tudom hogy jött össze, de az lett a legjobb időm.
(#5851) dethroner
Sejtettem, hogy költői túlzás volt. Csak az a baj, hogy ebben az ár kategóriában nehéz kifogni azt az autót, amit szerettek és nem gányoltak. Talán egy papa Swift, aminek nincs értéke, de sok van belőle, így bele lehet futni egy szebb, nem leélt darabba.
A G2 nekünk se lett egyből felújítva, 2 évig ment a megvett külsővel, de az amúgy sem szép máz alatt pár dolog akkut volt. Az elején került alá egy ültető rugó szett, mert a bal első rugó törött volt, bontottal meg nem akartam bíbelődni, a két első gátló meg olyan gatya volt, hogy tengeri beteg lettem a haza úton vele. Szóval csak a gátló, rugó csere majdnem ütötte a vételárat. A karburátorban egy vákuum szelep nem működött, bontottak többsége megint döglött, az új 45k Ft volt. És még becsúszott pár dolog, de ezekből a legdrágább tényleg csak extra volt, vettem egy donor autót csak a belseje miatt, 40k Ft volt (+20k Ft a hazafuvar). Belül nagyon szép volt (meg GL) és a bódé is jobb állapotú volt, az ajtók és a króm feszítős kéderek is a donorból jöttek felújításkor, így többet hozott, mint gondoltuk.
Ja és a donor még mindig megvan, belőle lesz majd a garázsban fotel és tv/hifi állvány.
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
Petester
senior tag
De legalább vette a fáradságot a fotózáshoz, nem csak lement a közeli kézi mosóba és körbefotózta fényes, vizes állapotban.
Mindjárt csinálok én is egy hirdetést a PDF-ről, kiteszem 3,2-ért én is, hátha találok egy madarat és megveszem azt a svájci, kék SpecB kombi Legát. És még maradni is fog a zsebemben.
Szerk.: Nem veszek semmit, elvitték a kéket.
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
Qru
MODERÁTOR
Idióta... széllel szemben pisál és ezt még promotálják is. Majd amikor kitiltják a csoda dízelét verheti a fejét a falba.
#nincsbennetarcsi
outsiders
aktív tag
Jó az a kocsi, csak nem a tervezett felhasználásra Városozásra dízel........
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
nem tudom, hogy ha valaki volvót akar venni, akkor mi a francnak cikket ideologizálni mellé. vegye meg és húzzon vele haza boldogan. én egyébként semmilyen plug-in hibrid helyett nem vennék egy dízel volvót, pláne nem 13 millió forintért.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
CB
senior tag
Köszönöm szépen.
Megpróbálom így. Nekem kellenek ilyen bizbaszok!
Csak még nem tudom az alvázszámot.
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
Qru
MODERÁTOR
Lehet európai alvázszámra nem is enged rendelni... Azért ennek is nézz utána.
#nincsbennetarcsi
CB
senior tag
Ha meglesz, kipróbálom. De megoldom majd valahogy.
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
dethroner
veterán
Elgurultam este a szerelőhöz, megtudni az olajfolyás okát. Már amikor a kapun álltam be, kérdezte hogy miért van ilyen fagyálló szaga? Fogalmam se volt miről beszél, odabent semmit sem lehetett érezni belőle, és 4 napja ellenőriztem a hűtőfolyadék szintet, maximumon volt. Ehhez képest most egy csepp nem sok, annyi se volt a tartályban. Pici foltok a kipufogó toroknál, és a hűtőn kívül, de több víz sehol. Remek.
Csápok alá, emel, turbó megnéz, gatya, lóg, kotyog odabent az egész. Még jobb.
Nekem szegezi a kérdést, hogy amikor tavasszal megbeszéltük hogy nem kell nekem ilyen autó, akkor miért lett ez mégis? Mit tudok tenni ha a csajomnak ez tetszik és az apja veszi neki? Mondhattam én bármit, ez az autó remek, friss motorcsere után van, micsoda magas minőség. Ja persze, csak szervizelni ne kelljen. Úgy utálom amikor igazam van
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Qru
MODERÁTOR
Akkor szépen benyújtod a számlát annak aki vette.
Sajnos a dízel Subaru kimondottan rosszul sikerült konstrukció. Erre így sokat rá kell verni majd.
CB: Abban tudok segiteni ha kell.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
dethroner
veterán
Pedig annyi minden ki van benne cserélve, a befecskendezéstől kezdve, hogy megjegyezni se tudtam amikor sorolták. Mit tegyek? Javítassam meg, aztán eladni?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
outsiders
aktív tag
Eladni nem egyszerű ezeket, okkal van lent a béka feneke alatt az áruk. Szerintem rakassátok rendbe és használjátok, prémium nyálat bele, plusz turbót óvjátok és ésszel használjátok.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
dethroner
veterán
Eddig is ésszel volt használva. Kapott többször prêm anyagot, nem volt kínozva, leállítás előtt mindig várt kicsit hogy a turbó hülhessen. Ez a hála :-( Azért csak el lehet adni pl egy millával a piaci ár alatt. Nekem ingyen van, nincs mit vesztenem. Amúgy a benzines változat mivel jobb turbó ügyben?
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
outsiders
aktív tag
2.5. turbó benya legalább olyan beteg konstrukció, mint e dízel boxer
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
Qru
MODERÁTOR
Sajnos az sem egy betonbiztos konstrukció, általában 150k km környékén mind hengerfejes lesz, attól is függ mennyire nyomták ki a szemét.
#nincsbennetarcsi
dethroner
veterán
Nem autók ezek, hanem költséges hobby. Annak való, aki ráér vele tökölni, van egy valagnyi felesleges pénze, ès áll egy autó a garàzsban, amit használhat ha ezek beszarnak
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Qru
MODERÁTOR
A legtöbb Subaru az sajnos. Nekem is a Honda az elsődleges, a Subaru csak vasárnapi autó.
#nincsbennetarcsi
outsiders
aktív tag
Nekem napi rohangálós is most, Toyota vidéken van depózva amíg asszony nem megy vissza melóba gyerek meg bölcsibe. Bírja köszöni szépen, annyi, hogy a kopó-fogyó azért bőven drágább hozzá, mint a Toyotához. Ha karban van tartva rendesen, akkor megbízható szerintem a legtöbb szívó subaru.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
Qru
MODERÁTOR
Igen a szívó 2 literes az jó konstrukció.
#nincsbennetarcsi
outsiders
aktív tag
Tied se rossz, ott legalább nyomaték is van H6 is jó konstrukció. Igényes technika, ezt kell elfogadni. Ha rendesen karban van tartva kimegy a világból is, csak azt felejtik el sokan, mennyi volt ezeknek az új ára, ahhoz kell nézni a használt 10 éves fenntartását is, az se lesz olcsóbb szignifikánsan. Valamit valamiért, na. A Subaru nekem a Volvo és az Alfa mellett van árszintben fenntartás és nyújtott szolgáltatások terén. Még nem a prémium, de nem tucatautó azért.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
Qru
MODERÁTOR
Nyomaték az pont nincs és pörgetve is csak a hangja jön meg az ereje nem. Minap kóstolt be egy 1.6 turbó Astra kombi (igaz 180 ló de vagy 200 kg-al nehezebb). Gurulóból fél autónyit rám vert (igaz ő előbb lépett a gázra) de a végeredmény nem derült ki mert 120-nál begazolt és elvette a gázt. Pedig kíváncsi lettem volna felül mit tud.
Alfa nálam a sz@r szinonimája (tapasztalat mondatja velem), a Volvo az teljesen oké. Sor5 S60 nekem is a listámon volt anno.
H6 oké, meg van pár másik motor ami jó (EJ20-ak, EJ25-ből a 3. genereációs, FB25 ezek mind betonbiztos konstrukciók). H6-nál már a körítés a baj, hogy azok nagyon öregek. Lásd itt, többet szívtak vele már...
#nincsbennetarcsi
outsiders
aktív tag
Én se vennék alfát, csak mint fenntartási szint értettem az egy halmazt Volver volt a másik versenyző nálam a Subaru mellett, végül itt kötöttem ki
Boyracerkedésben engem nem szoktak megtalálni hálistennek, túl barátságos/bamba lehet a kocsi arca
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
Qru
MODERÁTOR
Engem bekóstolnak gyakran. Látják, hogy nem WRX aztán a fejükben csak az 1,5-ös alapmotoros létezik meg a 2.5 turbó.
Amúgy utána néztem a chipnek, kb 185 lóra tudnák megírni. A gyári 173-hoz képest az smafu (nyomatékban 230 helyett 250 lenne és a Vmax-ot is ki tudják írni belőle ha kérem)... Marad így.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
blasko92
őstag
Nekem ha marad, valamit kezdenem kell vele. Első a fékrendszer lesz. Azt nagyon gyengének érzem. Aztán futómű, meg talán normális kipuff rendszer.
De a teljesítményen valahogy kellene növelni. És akkor nem kell wrx
outsiders
aktív tag
Fék nálam is porondon van Vagy EBC tárcsák és betétek, vagy valamelyik másik buburól nagyobb fék rá.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
Qru
MODERÁTOR
A fék az az enyémen is kb vicc kategória. Talán egy jobb tárcsa+betét kombó segít (EBC) meg ha mondjuk átcsövezik a rendszert fém fékcsővel. De lehet olcsóbb ha veszel egy bontott wrx/sti féketszettet...
Futómű az én ízlésemnek puha ha a gyári csillapítás kimúlik akkor már rendelem is be Kárászy-tól a Konikat bele.
#nincsbennetarcsi
outsiders
aktív tag
Nektek Imprezára azért elég jó merítés van, én beszívtam a hátsó dobfékemmel Innen azért lehet csemegézni
[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
Qru
MODERÁTOR
Az XT fékrendszere nem csereszabatos a tiéddel?
#nincsbennetarcsi
outsiders
aktív tag
Az XT alatt a WRX fékrendszere van elvileg, a baj inkább azzal van, hogy nekem a hátsó tengelyen a fránya dobfék van, elég sok mindent kellene elvileg kicserélni. Ebben a hónapban úgyis fogok menni a HACE-hoz a diffi miatt, majd kifaggatom őket az értelmes és nagyjából azért költséghatékony megoldásról.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
Qru
MODERÁTOR
Ki kell ütni kompletten a hátsót futóművet és berakni az XT futóművet fékestül. Mondjuk olcsó biztos nem lesz de a bekötési pontok azonosak tehát elméletileg kivitelezhető.
#nincsbennetarcsi
dethroner
veterán
Amúgy ha felújítani akarnám a turbót, melyik műhely ajánlott erre a célra? Mennyire megbízható a felújított turbó? Elvárható hogy menjen annyit (8év/160ezer km), mint amennyit eddig futott az autó?
Ismeretlen terep számomra a feltöltős motorok világa, eddig csak szívó benzines autóim voltak.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
outsiders
aktív tag
Igen, ez olcsó nem lesz...... Jövőre vezérléscsere, fékeim jók még egy évet bőven, annyit lehet kihúzok még és 2020-ban nagyfékre váltok. Bár mindenki tudja, hogy a fék a b@ziknak való.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
blasko92
őstag
Ezen a rendszeren nem hiszem, hogy egy jó tárcsa és betét kombó segítene. Én teljes cserén gondolkozom wrx rendszerére.
Qru
MODERÁTOR
Sajnos/szerencsére nekem sincs saját tapasztalatom de jókat olvastam a Ferryker-ről.
mod:
outsiders: A vezérléscsere nem lesz olcsó, feltörheted a malacperselyt. Szerencsére nekem soká lesz még esedékes, mert nem rég volt cserélve.
Azoknak való de olyan ez mint a samukalapács. Ritkán kell de akkor jó ha van.
blasko92: Akkor pattintsd fel rá a WRX féket. Én ezt az idióta dualrange fékszervót utálom ami az enyémben is van. Már a Skodában is gyűlöltem anno, aki ezt kitalálta...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
outsiders
aktív tag
Idehaza is találsz, ha nem akkor UK vagy amcsi, elég sok van belőle, neked szerintem plug&play kb. EBC amúgy is elég borsos, annál szerintem egy jobb OEM tárcsa és betét jobb ha nagyobb rendszerről beszélünk.
[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
dethroner
veterán
Email kérdésre válaszolt a Wizard turbo cég, ők azt írják ha a házak épek, akkor a felújítás 35-110K közötti összeg. Ma este megyek és elhozom a szerelőtől, megnézzük hogy pontosan milyen állapotban van. Meg felöltjük a hűtőrendszert, hátha okosabbak leszünk hogy hogy hová lett a víz. Igazából franc se tudja mit csináljak. Tudom hogy szar ez a motortípus, szerelő is mondta hogy ő most a turbó le és felszerelést vállalja, ha nagyon szépen kérem, akkor még a főtengelyszimeringet is kicseréli, de ha bármit a motorba bele kell nyúlni, akkor azt nem vállalja. És nem azért mert nem akarja, hanem azért mert szerinte sose lesz igazán jó, és nem csak nekem és neki is kellemetlen lesz, ha havonta viszem ugyanazzal a hibával. Azzal is tisztában vagyok, hogy a turbó bármelyik autón beszarhat, főleg így 8 évesen. Ezt annyira nem hányom a subaru szemére. De valami korábbi cikkben azt olvastam, hogy így 160 ezer környékén szokott a szintszabályzós hátsó lengéscsillapító elhalálozni, és hogy ez egy komoly tétel. Próbáltam árat keresni, sehol nem találtam ilyet.
Bnőm belépett a helyi subaru klub face csoportba, és ott vannak nagyon segítőkész emberek. TD04 (gondolom euro4) turbót jó állapotút tudnak szerezni 30-40K között. Nem tudom hogy érdemes-e ilyesmivel spórolni, vagy inkább a műhelyes felújítást válasszam. Mert ha nem hengerfejes és egy szimering+turbó csere orvosolja a gondokat, lehet adnék neki még esélyt. Végülis megvan, átírva, papírok kész, ezt is elveszteném. Vagy inkább ennyit bukjak, csak hamar szálljak ki a szopórollerből? Nehéz kérdés. Bár a mostani javítás úgyis elviszi a téligumi árát, akkor megint csak nem lehet majd menni vele
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Qru
MODERÁTOR
Szívem szakad ilyet írni mert a Subaru a szívem csücske de ami sz@r az sz@r, hiába maszatolunk.
Hallgass a szerelőre, ebből soha a büdös életben nem lesz gondtalan autó. A helyedben a lehető legolcsóbban működőképesség varázsolnám (bontott turbó) és elpasszolnám. Csak írd bele az adás-vételibe, hogy megtekintett állapotban veszi meg a kövi tulaj.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
dethroner
veterán
Akkor tényleg ennyi? Run, Forrest, Run? Ennyire reménytelen? Pedig külsőre minden jó, megy is kellemesen.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Fujitsu Lifebook E546 , 14" Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Fujitsu Lifebook E544 , 14" Kijelző, I7-4712QM, 16GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Dell Latitude E6430, 14" HD+ Kijelző, I7-3720QM, 8GB DDR3, 320GB HDD, Nvidia 1GB, WIN 10, Számla,
- Dell Latitude E5540, 15,6" Kijelző, I7-4600U, 16GB DDR3, 500GB HDD, Nvidia 2GB, WIN 10, Számla, gar
- Dell Latitude E5540, 15,6" Kijelző, I5-4310U, 8GB DDR3, 500GB HDD, WIN 10, Számla, garancia