Hirdetés

2024. május 14., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-17 09:07:23

LOGOUT.hu

Subaru topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1997) Petester válasza _Smooth (#1987) üzenetére


Petester
senior tag

Nekem is egy 3. gen OBK van H6-tal, nagyon szeretem. Május óta van meg, így sok tapasztalatom még nincs, de ez idő alatt belement 20e km. Eddig amit cseréltem, az olajak (motor, váltó, difik), új gumik, első fék komplett felújítás nyereggel együtt (zavart hogy rozsdás, meg már picit rázott), hátsó kerékcsapágy, új hátsó kipuff dob és a csövek, mert a gyári szarrá rohadt. A váltóval van valami mert alacsony sebességnél, kigyorsításkor rángat, de Seibikóék szerint nem nagy para. Karácsony előtt voltam náluk, akkor kitakarították belül, cseréltek valami mágneses bizgenytűt, meg kapott új olajat. Használat közben majd elvileg tisztulnak az olaj járatok és fokozatosan fog megszűnni, de én még nem vettem észre semmit, pedig már 1000 km benne van azóta. mióta megvan, az állapota nem romlott, tehát igazuk lehet a Seibikóban, hogy a használatot ez nem befolyásolja.
Alkatrész árak amúgy nem vészesek, mondjuk jó kedvezményem van rá. A hátsó csapágy párban nem volt 60 e Ft (Fag), az első fék mindenestül megvolt 100-ban munkadíjjal együtt ( Ate tárcsa, Ate betét, dugattyúk, csúszkák, új olaj). A Seibikós váltó takarítás sem volt sok, 40e Ft, új olajjal, szűrővel együtt.

Nekem kicsit fájó (csalódás), az a pakolhatóságot illeti. A térképzsebek használhatatlanok, szinte semmi nem fér bele. Hátul nincs is. Csak a középboxból kihajtható pohártartó és egy hamuzó van hátul. Kesztyűtartó a navi miatt megint olyan szűk, hogy a kezelési útmutató mellé alig fér valami. Nem tudom a Fori milyen, talán ebből a szempontból szerethetőbb, bár még nem ültem benne, de fotók alapján szellősebbnek tűnik.

Ha megteheted, válaszd a H6-ot. Hangja csodálatos, dinamikája mondjuk a teljesítményhez képest visszafogottabb, de tud nagyon tud menni. :) Nem drasztikusan több a fogyasztás, viszont ahogy nézem az árakat és a felhozatalt, sokkal jobban tartják az árukat és ha hirdetik, elég gyorsan el is mennek. Mikor én kerestem, itthon nem volt tetsző, én a bajor részről hoztam be egyet, amiben nem csalódtam, a fent említett rángatást leszámítva. Első tulaj, végig márkaszervizes előélet, számlákkal, vezetett füzettel, 164e km-rel vettem át és 6000 € volt.
A H6-ban a vezérlés cserével nem kell kezdened, mert láncos. A gyár nem ír rá elő kötelező cserét, Emil Freiben kérdeztem, de Seibikó pl. 200e km után javasolja. Fene se tudja... A H4 esetében a 165 LE-s 2.0 benzinesnek drágább a vezérlés cseréje, mert hosszabb a szíj, amit a gyár minden H4 esetében a gyertya cserével köti össze, 105 ezrenként. Ha nem H6, én a 2,5-essel venném. Hiába a 165 LE, a hajtás sokat elvesz a teljesítményből.

Nekem nagy vágyam egy Lega Spec B, hiányzik a manuális váltó és az STI 6-os váltójával jobban összhangban vannak (automata esetében 8,5, manuál spec B esetében 7 mp a 0-100).

De ülj bele mindbe, próbáld ki, ami jobban bejön, később se okoz csalódást. :) Nekem Jorus segített dönteni, miután találkoztunk és ültem az autójában, már tudtam, hogy H6, és ha összejön, akkor OBK, vagy Lega. Nem volt cél az emelt hasmagasság, de most már ennek is örülök, mióta megvan, kitárult a világ, olyan helyekre is elmegyünk, amit eddig messziről elkerültünk. :D

[ Szerkesztve ]

(ó\_!_/ó)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.