- Digitális Állampolgárság Program
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Árnyékos sarok
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Fűtés és hűtés klímával, napelem segítségével
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
-
LOGOUT.hu
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Downsampling
senior tag
"Euro 6-on belül több lépcső van azért."
Ez így van. De hivatalosan az EU6 az EU6.
Vagy jön a még ezen belüli CO2 méregetés is (ami itt, Skóciában is van). De amíg nincs EU7 (sajnos mégiscsak lesz), addig az EU6 a legmagasabb besorolás.
Nálam a Volvo V70 D5 215 lóerős, 440 Nm-el (nyáron kapott egy új motorvezérlő szoftvert, így valszeg mégtöbb, mert ezt jól lehet érezni rajta). Az XV 150 lóerő, és nem egészen 200 Nm. 30-40 km/h-ig mégis az XV a nyerő, a Volvo még az automata váltóval is inkább meg-meg prögeti az első kerekeket, de nem gyorsul jó, aztán a tapadás után már meglódul. Elvileg a 0-60 mph 8 másodperc körül van, az XV-nél ugyanez 10,4. Ha lámpánál indulok el az XV-vel, mindig kell hagynom, hogy az előttem lévő már egy kicsit távolodjon, mert egyrészt piszok érzékeny a gázpedál, s onnantól kezdve, hogy lenyomom (akár csak félig), szinte ugrik az autó, de jó erősen. Egyszer bele kellett fékeznem, hogy ne koccoljam le a komótosan előttem induló skótot, de az még akkor volt, amikor hoztam haza a kereskedésből az autót.
Nekem volt már sok évvel ezelőtt is CVT-s autóm, szintén összkerékkel (Honda), azt is nagyon szerettem, de pl. tesztautóként a Nissan X-Trail 2.0 benzines egy katasztrófa volt CVT-vel. Nagyon örülök, hogy ez a Subaru ilyen.
Imádnám valszeg a Levorgban is, de biztos hogy ott lenne bennem egy kicsit az is, hogy "bezzeg a Volvo hagyományos automatája" annak minden előnyével és hátrányával.
Nálunk most nappal is mínuszok vannak, itt ismeretlen az utak tisztítása (inkább lezárják őket, még főutakat is - ezet mondjuk nem értem), de ezerszer biztosabban érzem magam az XV-ben, nem csak az AWD miatt, hanem mert minden mozdulatát azonnal érzem az autónak, a kormányon, a pedálokon, stb. A Volvo mindent elnyom. Ez utóbbbi az év nagy részében sokkal kényelmesebb, élvezetesebb a számomra, de ilynekor jól jön a Subaru tudománya.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Digitális Állampolgárság Program
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Politika
- A Keychron K2 HE rapid trigger billentyűzet tesztje
- Vezetékmentes, szénszálas egeret dobott piacra a Pwnage
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Nintendo Switch 2
- Jelentősen átdolgozná stratégiáját az ARM?
- További aktív témák...
- Noblechairs EPIC, fekete-kék gamer szék
- MT (H05VV-F) 3X6 MM2, 100 FM KISZERELÉS, FEHÉR SODROTT RÉZ PVC SZIGETELÉSŰ 300/500V KÁBEL
- MeanWell tápegység, MEANWELL HLG-40H-12A - Meanwell IP65 porvédett LED tápegység
- AC túlfeszültségvédő, túlfeszültség levezetők, AC túlfesz B+C, AC túlfeszvédő
- Eladó Új Corsan Tugela fekete zuhanypanel!