Persze,a helyzet nem drámai,csak bosszantó.Nehéz de megpróbálom megfogalmazni,mi is az alap probléma.Ha veszek egy terméket,mindegy mit,szerintem jogos elvárásom vele szemben,hogy működjön.Úgy működjön,ahogy azt a gyártó hirdeti,a promóciójában előadja,azoknak a paramétereknek amit maga a gyártó állít,feleljen meg.Hiszen pont ezek miatt veszem meg,valami alapján kiválasztottam.Nem járható az az út,hogy piacra dobok egy sok sebből vérző,"félkész" terméket,és majd heti-kétheti fw-el próbálom foltozgatni.Hiszen akkor engem vevőt,becsapott.Joggal érzem azt,hogy közel sem azt kaptam a pénzemért amiért fizettem Hozok 1-2 hülye példát: A színes televíziódat sem úgy veszed meg,hogy fekete-fehér,és majd a jövő heti fw-el jön a piros szín,következő heti fw-vel a zöld,stb,stb.Megkapod a tökéletesen működő általad valamilyen paraméterek alapján kiválasztott készüléket,és örülsz.Nem? Még hülyébb példa:én vagyok az autógyártó,eladom neked a csilli-villi gépjárművet.Van benn minden mi szem-szájnak ingere.Ja a fék nem mindig működik,de majd jövő héten küldök rá egy progit,ja a lámpák csak dél és 2 óra között működnek...majd a közeljövőben megpróbálom megoldani,az ablaktörlők még csak béta fázisban vannak,de dolgozunk rajta.stb,stb.
Szóval érted a gondomat.Engem valamilyen szinten becsaptak úgy érzem,és ez bosszant.Sajnos ráadásul az a fajta vagyok aki nem szívesen rejti véka alá a mondandóját.Ennek ellenére,azt gondolom kúltúrált hangnemet használok,és próbálok senkit meg nem sérteni.Ettől szép az élet,hogy nem egyforma a véleményünk
De azt még mindig fenntartom,hogyamiért "háborgunk" feleslegesen,annak megcáfolására még december közepe óta nem voltatok képesek.Most már majdnem február közepe van.....