- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Gurulunk, WAZE?!
- koxx: Bloons TD5 - Tower Defense játék
- Eztis_Aztis: Hogyan tovább....
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- HThomas: Az ideális home office monitor nyomában
-
LOGOUT
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
' Tzs ,
senior tag
válasz
Laris2 #17256 üzenetére
Én megvárom a 4070-et utána ugrok neki (miután eladtam a 3060-amat). Vegyes érzéseim vannak az egészben eddig. Nem rossz nem rossz, de egy Reborn mod nekem még mindig hangulatosabb. A buta ellenfelek engem is kiakasztottak..de a fő bajom nekem az irányítással van, ami miatt úgy felb***tam magam hogy abbahagytam az egészet. Az F1-F4 jelenségről nem írtam még eddig itt? Maradok egyenlőre a régi modoknál amit fordítottatok.
-
Laris2
senior tag
A Stalker2-ről. Azért választottam ezt a topikot, mert ott mintha mindenki System asszisztens lenne, és a történet helyett a műszaki dolgokról beszélnek.
Kb 15-órát játszottam, egy i5-9600--- GTX 1660-as gépemmel, tehát nagy rendet nem tudok vágni a megjelenítés mezején. De egy füstölgő radioaktív romhalmaz zónától én nem is várok csillogást. A zóna hangulata rendben van, mutánsok anomáliák, viszont az NPC-k inkább bugyuták, mint ravasz harcosok. A fő történetszál, szinte elveszik a vaskos mennyiségű egyszerűcske mellékküldetésektől. Aztán a későbbiekben lehet, javul a helyzet. Nekem a sztori a lényeg, ezért is érdekelne, valaki elkezdte-e feltekerni a fő szálat?, és miről szól? -
Kebiro
újonc
Sziasztok!
Elkészült és megjelent a S.T.A.L.K.E.R. játékkönyvem. Még maradt belőle néhány példány. Ha valakit érdekelne játékkönyvben is, nálam megrendelhető, az FB csoportomban, aminek a neve Végtelen Világok Vándorai. Interaktív játékkönyv, amiben igyekeztem megőrizni a világ hangulatát, de új zónát létrehozva, Magyarországi környezetben, valós helyszínekkel. Új relikviákat, anomáliákat és mutáns lényeket kreáltam hozzá. Az előzetes vélemények, a kritikusok és az olvasók, akik már végig játszották mindannyian jó véleménnyel voltak róla. "izgalmas, tartalmas, jó történet". Ha felkeltette az érdeklődéseteket, keressetek az FB csoportomban, és szerezzétek be (legjobb tudomásom szerint) a világ egyetlen S.T.A.L.K.E.R. játékkönyvet!
[link]
-
' Tzs ,
senior tag
válasz
Laris2 #17252 üzenetére
No, annál fontosabb most akkor, hogy mindent összeszedjek az utókor számára, mielőtt egyszer csak senki nem írna többet ide. Első sorban tőled, mert SaGa mester cuccaiból elvileg minden megvan már. Szóval elküldenéd nekem a meglévő magyarítás fileokat? Melléjük egy textben leírhatnád, hogy melyik modhoz van + weboldal link.
-
-
Laris2
senior tag
válasz
' Tzs , #17247 üzenetére
Szia, hát , az én fordításaimat nagyjából ismered. Pár el is veszett már belőlük. Viszont van egy új fordításom, de ez harcore, és nem is ajánlom. Ajáték S.T.A.L.K.E.R.: Prosectors Project 1.7 Azért a szokásos könnyítésen kívül, a páncél tartósságát alaposan megnöveltem, így az anomáliák csak megforgatni, ill. eldobni tudnak. Igaz pár 100-méterre is, sőt a pályán kívülre. A Fotograf, és az NLC-7 készítőinek munkája. Legjobban az OGSE-re hasonlít. Pár dolgot róla, pl sok új pálya, az erős radari sugárzás megkerülése miatt. (itt tényleg nem vicc a sugárzás) NPC-k rendkívül intelligensek, az új mutánsok durván kellemetlenek. Viszont sok helyen az ellenség ( monolit, zsoldos, bandita ) nélkülözhetetlenül kölcsönösen segít. Érdekesség még, ha a fal mellett megyünk a burer elmegy mellettünk. Pénzt alig lehet szerezni, pedig folyamatosan sokra van szükségünk. Ezt egyszeri csalással oldottam meg a kereskedőknél, az áru értékének átírásával. Kétszer végigvittem, de az alternatív megoldások miatt nem voltam minden pályán.
-
' Tzs ,
senior tag
Üdv Srácok! Mi a helyzet? Kihalt a topic? Mindenki nyaral?
A PH! adatvesztés miatt egy pár poszt elveszett ugye. Szeretném összeszedni az összes mod ajánlót és a hozzájuk tartozó magyarítást, aztán feltenni az új szerverünkre.
Segítetek nekem ebben? -
Kebiro
újonc
Sziasztok!
Nagyon szeretem a Stalker világát, mind könyvekben, mind játékokban. A másik nagy kedvencem a "lapozgatós" játékkönyvek. Ezért gondoltam egyet, és kombináltam a kettőt és írtam egy Stalker lapozgatóst, ami szerintem az első ebben a világban. Már e-könyvként PDF-ben elérhető, de már a nyomdában van előkészítésre. Igaz nem a PC játék, de akit érdekel, az megtalálja az FB-n, Az 52-es körzet fosztogatói csoportban, ahol sok információt megtudhat a könyvről. -
Laris2
senior tag
válasz
izsooistvan1 #17243 üzenetére
próba
-
Laris2
senior tag
válasz
izsooistvan1 #17241 üzenetére
[link] Radiophobia 3 magyarítás, a Radiophobia-3-ver-1.18-hoz
"A mod első órája durva, és komoly csiszolást igényel. Ha túl vagy rajta, az nagyon jó" -
Laris2
senior tag
Nem sok szó esett itt a fórumon a Radiophobia 3 modról. Egy űj Stalker élmény, magyarítással is
-
' Tzs ,
senior tag
válasz
izsooistvan1 #17237 üzenetére
Jaa már látom...oké köszi!
-
' Tzs ,
senior tag
válasz
izsooistvan1 #17235 üzenetére
Jöhet. Amúgy ez mivel tud többet mint az eredeti?
-
izsooistvan1
lelkes újonc
[link] a mod
S.T.A.L.K.E.R. Lost Alpha Enhanced Edition közel 90% magyarosítás,akit érdekel annak szívesen elküldöm. -
' Tzs ,
senior tag
válasz
izsooistvan1 #17230 üzenetére
Szia!
Ez a poszt több szempontból is érdekes számomra! Egyrészt szemeztem már ezzel a moddal, szal jöhet a magyarítás!
Másrészt az jobban érdekelne, hogyan csináltad a gépi magyarítást, mert agyaltaltam rajta, hogy én is nekiállok 1-2 COP modot lefordítani így!
Laris: emlékszel a pontos névre? Ha igen írd meg, rákeresek a 12TB-on... -
izsooistvan1
lelkes újonc
Sziasztok! nem tudom mennyire ismeritek egy nagyon tartalmas mod
STALKER OP 2.2
https://op-2.fandom.com/wiki/Installation_and_links
elkészítettem egy gépi fordítást hozzá ha valakit érdekel -
Laris2
senior tag
Sziasztok, a 17161-es témáról lenne szó. valahová eltüntettem a Soc OGSAR "vanília" magyarításomat. Ha valaki lementette, megköszönném ha elküldené.
-
shield
Topikgazda
válasz
AsakuraDave #17227 üzenetére
ZRP csak hiba javítás, nem változtat semmit.
-
AsakuraDave
őstag
Üdv,
Kis nosztalgiát tolok mert az első stalker idején még kölyök voltam, alig értettem az angolt és a STALKER2 100+ órája után még stalker lore-ra vágyok
Feltettem a játékhoz a ZRP1.07 modot, bár nem tudom mennyire kell ez neki, de elvileg van benne pár bugfix, csak az alap mod megy semmi extra nincs "bekapcsolva".
Ami most fura, hogy eléggé tele van a pálya artifactokkal, pedig még csak Garbage és Agroprom területen vagyok, NPC-nek el is kell adjak artifactokat mert tornyosulnak a táskámba, nah most nem tudom, hogy ez a mod miatt van-e vagy régen ennyire nem láttam át a játékot :Đ
Ami nagyon rossz a játékba azok a mellék küldik, Sidorovich kb 3 küldit is adott Garbage-ba, de most ahogy haladok a sztorival Agro undergound el kezdtek failed-ek lenni mert hiába öltem meg/szereztem meg, lejárt a küldi "ideje"... és ugyebár semmi fast travel nincs a játékba. Ahogy néztem ezekre lenne mod, de így hogy egy valag artifact van és NPC-k megveszik, gyűlik a pénz így is... -
Sensut
őstag
válasz
shield #17225 üzenetére
Menj el na, itt nincs semmi extra. Ez csak egy felső-közepes gép manapság.
A Zóna így fest a második részben. Azért hagyom itt ezt a képet, mert ennek a mintájára volt felépítve az első széria is. Ami hiányzik az a Jupiter üzem és Limansk - az előzőt nem találtam sehol, bár a terület létezik - Limanskról pedig jelzik, hogy már megközelíthetetlen. Mivel a történet szerint eltelt jó pár év az előző események óta, a helyszínek nagyrésze még jobban degradálódott, de nagyjából mind fellelhető.
-
-
Sensut
őstag
Boldog Új Évet, egy jobbat, ha lehet.
Plazmacucci: lassan fel kell készülni a Stalker 2-re, mert ez lesz a jövő Stalkerje. Én befejeztem a fő történetet az egyik szálon, de még van három alternatív befejezés, viszont a játék ereje nem (csak) a történetben rejlik (ami qrva hosszú és bonyolult amúgy), hanem maga a Zóna az, ami viszi a pálmát. Hatalmas terület van felépítve, szinte minden korábbi helyszín megtalálható benne az előző három játékból, megfejelve még legalább egy ugyanannyi új helyszínnel, és mindez egyetlen térképen, amit úgy járhatsz végig, hogy egyetlen pályaváltásra/töltésre sincs szükség. Minden ikonikus helyszín ott van, ahol lennie kell és a fő történet még csak le se fedi az egész Zónát, meglátszik, hogy a játék már eleve fel van készítve az elkövetkezendő DLCkre és modokra. Mindazt, ami ide fel van építve elég csak felfedezni, máris megérte a befektetést. A korábbi helyszínek ugyanúgy megvannak a helyükön, csak jól kibővítve és általában más úton járhatók be vagy fedezhetők fel. A régi szereplők is sorra megjelennek - a legjobb élményem az volt, amikor megjelent előttem Strelok is. Sajnos a CNPP még nincs játékban, egyelőre csak látványosság, de itt van, fel van építve, csak meg kell tölteni tartalommal. A játék most már egész jól játszható (1.1.3 GOG), még vannak benne hibák, de a grafikai akadásokat és összeomlásokat sikerült kiküszöbölni és ígéreteik szerint, az ünnepek után, hatalmas erővel állnak neki a további munkálatoknak. Ugyanakkor ígértek fejlesztéseket az előző szériához is, de azt nem tudni hogy mit tartalmaz majd, talán csak korszerűsítik őket egy kicsit.
-
Boldogat.
Most, hogy a két ünnep között befejeztem a SoC és a CoP vanilla verziókat, hiányérzetem támadt. Nem tudom hogyan tovább. Stalker 2 nem megy a gépen, ürességet érzek
-
shield
Topikgazda
Boldog Új Évet Stalkerek!
-
shield
Topikgazda
válasz
SpazzMaticus #17216 üzenetére
Pedig ott van az Összefoglaló alján.
-
Sensut
őstag
A Csapos egy kicsit más, mintha...
-
Sensut
őstag
A jó öreg Sido semmit se változott
-
-
shield
Topikgazda
válasz
Plazmacucci #17210 üzenetére
Shadow of Chernobyl és az Összefoglaló alján található ZRP 1.09_XR2 + magyarítás.
Az egyéb mappába raktam pár jó dolgot is. Hiba nélkül játszottam végig. Nem változtat a játékon semmit. -
Sensut
őstag
válasz
Rony949 #17209 üzenetére
Az A-Life sosem lesz már a régi, szerintem, és épp az Unreal engine hiányosságai miatt, hacsak valami csoda nem történik. Több open world játék is használja ezt a motort, de igazi open world hatást sosem tudtak összehozni ezzel a motorral, lásd pld., az amúgy nagyon fasza Outer World játékot, amiben szintén későn jelennek meg a távoli élőlények, minek folytán egy idő után fölöslegessé is vált a mesterlövész puskát fejlesztgetni. Nem beszélve a grafikai korlátokról, mitől sokszor csőjátékba fullad a nyílt világ. Remélem én is, hogy lesz erre fix, mert kár lenne, hogy ezen múljon a játék sorsa.
-
Melyik a legjobb mod újrajátszani a régi részeket? Olyanra gondolok mint pl a Stalker Complete, ami nem nagyon nyúl bele, bugokat javít, meg apró qol fícsöröket cempész bele. A Complete is vagy 8 éves.
Szerk: baszki kettővel följebb linkelték
-
Rony949
őstag
válasz
Sensut #17205 üzenetére
Nagyjából ugyanígy vagyok vele én is. Az old school feeling teljesen megvan, de sajnos vannak apróságok, amiket eléggé elcsesztek. Az elemlámpa pl. használhatatlan (értsd: nem világít eléggé), éjjellátó pedig NINCS...egyáltalán.
De a legnagyobb probléma jelenleg, hogy az A-Life teljesen broken. Jelenleg nem működik valami bug miatt. Emiatt szinte teljesen kihaltnak érződik a Zóna. NPC-ket gyakorlatilag csak 100 méteres körzetedben spawnolja le a játék, de sokszor közvetlen melléd is le tud spawnolni egy csapat bandita pl.
Szóval barangoló, A-ból B-be menő stalkerekre itt ne számíts.
Remélem ezt fixálják, mert az A-Life volt a STALKER játékok lelke, vagy legalább is a lelkének egy része.
De hogy valami pozitívat is mondjak, az atmoszféra eszméletlen jó. Az időjárások és viharok nagyon hangulatosak.
-
M@trixfan
addikt
válasz
Sensut #17205 üzenetére
Ez a legfontosabb, hogy a feeling megvan! Nekem még nincs gépem hozzá, de biztosan fogok vele játszani, a Zóna az Zóna.
Nekem is félelmem volt nehogy ilyen “lenyalt kinézete” legyen az UE miatt, de én a Tarkov után bíztam benne titkon. Az ugyebár Unity és nem rajzfilmes vagy gyerekes a látvány. Azt jobban bírtam volna ha valahogy általánosabb módon használják az UE5-öt és nem egy módosított verziót visznek, ha jól emlékszem az 5.1-ből. Nagyon korán álltak UE-re és az újabb engine verziók hoznak magukkal optimalizációkat amit pusztán frissítéssel be lehet emelni. Viszont a sját verzió miatt me, tudom mennyire lesz majd frissíthető a motor. Pl. növényzet is lehetne Nanite és a Lumen is sokat fejlődött azóta.
-
izsoooistvan
csendes tag
https://www.moddb.com/mods/stalker-complete-2009
-
izsoooistvan
csendes tag
sziasztok! nem rég megjelent a stalker complete mod egy ujjab verziója az alap magyarítás szerintetek működik rajta?
-
Sensut
őstag
Na, hogy tetszik a STALKER 2? Tudom, hogy van külön topikja a játéknak, de ott inkább a technikai dolgokat osszák, egyelőre. Én tettem pár kört az elején és, ha nem is estem nagyon seggre tőle, egyelőre, a játék mégis ott van a régiek szintjén, szerintem. Vagyis, ennyi idő után jó látni végre valami új kiadást a Zónáról, mert ugye a régieket kibeleztük már a végletekig
A játék szép, bár nem vagyok/voltam soha híve az Unreal engine-nek, de itt szépen működik, és még jobb lesz pár hónap múlva, amikor sikerül véglegesen rendbe tenni a játékot, úgy mint szokás manapság: megjelenik, aztán majd egy halom peccs után rendbe is jön az alkotás. A harcot dícsérik többen is, nekem ugyanaz, mint az élőző szériában, aztán ott vannak a szokásos műtárgyak is, minden kolbász meg konzerv is majdnem a régi... már találkoztam egy vérszívóval is... szóval minden ott van, ahol lennie kell, mintha csak a grafikai motor vátozott volna meg az előző három játékhoz képest. Viszont a területek sokkal nagyobbak, és a részletek is jóval felülmúlják az elődöket, úgyhogy meglátszik az a jó pár év különbség a SOC-hoz képest. Többet nem tudok egyelőre mondani, talán csak annyit még, hogy érdemes bele fektetni, mert jó móka lesz ez. A technikáról még annyit, hogy nálam egy AMD Ryzen7 3700 X - Geforce RTX 4060TI - 32 MB RAM konfigon Epic szinten (a maximum) ketyeg 60-70 Fps körül, szóval nem a világ vége.
Jó játékot! -
shield
Topikgazda
Most néztem meg egy 1 hónappal ezelőtti videójukat, ha esetleg valakit érdekel. Elég sokat van benne a mostani háborúról. [link]
Orosz hang nem lesz benne, ukrán és angol. Kíváncsi vagyok milyen feliratok lesznek. -
Rony949
őstag
Már csak 2 hét, emberek. Hogy bírjátok?
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Milyen TV-t vegyek?
- Linux kezdőknek
- Milyen processzort vegyek?
- Hitelesítették az S26 Ultra csalódást keltő telepét
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- ASUS ROG Ally
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- 143 - Lenovo LOQ (15IRH8) - Intel Core i5-13500H, RTX 4060
- MSI Thin GF63 Gamer Laptop 1+év garancia (RTX 3050, 144Hz, 16GB RAM)!
- MSI GF75 Thin 17'' Gamer Laptop i7-tel, 144Hz kijelzővel, 16GB RAM-mal!
- Asus ROG Strix G16
- Apple MacBook Pro Touch Bar(13-inch, M1, 2020)- 181 Ciklus - 96% Akku -8GB/256GB SSD - Ezüst -MAGYAR
- Creative Sound BlasterX G6 7.1 USB külső hangkártya
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 14 M4 Max 36GB RAM 1TB SSD macbook garanciával hibátlan működéssel
- Új és újszerű 13"-14" Gamer, ultrabook, üzleti készülékek nagyon kedvező alkalmi áron Garanciával!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 64GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3167, 100% Akkumulátor
- Akció! Újra Gamer EGEREK! Glorious , Endgamer XM1R , Nibio
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest