Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:07:14

LOGOUT.hu

A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#12501) xFreex válasza San398 (#12500) üzenetére


xFreex
aktív tag

Sajnos akit keresel elég messze van jelenlegi helyzetedtől. Vissza kell menni teljesen az elejére, Kordonba.
Ha minden igaz a térképen jelöli is a helyet. A vasúti híd felett jobbra az épületnél kell lennie a tábortűz mellett.
Viszont megéri visszamenni, mert a szobába amit most nem tudsz kinyitni van egy jó féle páncél és egy pisztoly amit ha jól emlékszem máshol nem is lehet megtalálni.

- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...

(#12502) kekeeci válasza San398 (#12500) üzenetére


kekeeci
senior tag

Konkrétan ott van ahol Rókát megmentetted a kutyák támadásától.

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

(#12503) San398 válasza xFreex (#12501) üzenetére


San398
őstag

Sajnos ahogy írtam is az első hozzászólásomban nincs ott ahol lennie kellene.Visszamentem de nincs ott. Ott csak róka fekszik holtan a tábortűz mellett(gondolom szétszedték a vad kutyák) Más ötlet? Nem lehet hogy valahol lelőtték őt vagy a kutyák intézték el?

-----====A jóban az a rossz, a rosszban az a jó, hogy minden múlandó.====----- PÜ-re illik válaszolni!!

(#12504) Gery D. válasza San398 (#12503) üzenetére


Gery D.
senior tag

A legegyszerűbben úgy járhatunk a végére, ha leírod, milyen feladatok aktívak még neked. Így szerintem többet tudunk segíteni.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12505) SaGa59 válasza San398 (#12503) üzenetére


SaGa59
őstag

A Vezető hajlamos elveszni, ha nem időben mész vissza. Túrd át a környéket, ha meghalt, a pda-jából fel tudod venni a folytatáshoz szükséges infót.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#12506) kekeeci


kekeeci
senior tag

Magyarán, amikor megkapod, hogy beszélj a vezetővel, akkor nincs mese, menni kell, nem szabad mással foglalkozni.
Ha jól emlékszem ilyesmi máskor is előfordul a STALKER-ek történetében.

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

(#12507) San398 válasza Gery D. (#12504) üzenetére


San398
őstag

Ennyi küldetés van a fő szálon.

-----====A jóban az a rossz, a rosszban az a jó, hogy minden múlandó.====----- PÜ-re illik válaszolni!!

(#12508) Gery D. válasza San398 (#12507) üzenetére


Gery D.
senior tag

Mik vannak még? Milyen feladatok? Elkérném a mentésedet, megnézném, hol jársz, de sajna az eredeti most nincs fent a gépemen.

Ez valóban a fő szál, de ez akkor is kijön, ha nem találkoztál Guide-val, vagyis a Vezetővel. Amíg a Vezetővel nem találkozol, addig a Doktorral sem, Voltál Agroprom-ban a búvóhelyen másodszorra is?

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12509) San398 válasza Gery D. (#12508) üzenetére


San398
őstag

Csak olyanok vannak amiket már 3-4-szer megcsináltam, takarítsd ki a vad kutyák vackát, öld meg a zombit, keress medúza képződményt. Voltam másodszor is Agroprom-ban de nincs ott senki.

-----====A jóban az a rossz, a rosszban az a jó, hogy minden múlandó.====----- PÜ-re illik válaszolni!!

(#12510) Gery D. válasza San398 (#12509) üzenetére


Gery D.
senior tag

De az még mindig aktív, hogy keresd meg a vezetőt?

Viszont az szemet szúrt, hogy 1.0009-es patch van fent a Statleren? Én csak 1.0006-osról tudok, ami hivatalos. Szerintem be kellene szerezned.

A Clear Sky-nak volt 1.0009-es partch-je.

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12511) San398 válasza Gery D. (#12510) üzenetére


San398
őstag

Nincs olyan , hogy keresd meg a vezetőt.
Ennyi az összes:

Bocs elírtam a verziót tényleg 1.0006, nem tudom honnan jött a másik :)

-----====A jóban az a rossz, a rosszban az a jó, hogy minden múlandó.====----- PÜ-re illik válaszolni!!

(#12512) Gery D. válasza San398 (#12511) üzenetére


Gery D.
senior tag

Itt valami kimaradt. Ha nem adja be, hogy találkozz a Vezetővel, akkor nem is lesz ott Cordon-ban. Beszélj Barman-nal, Sidorovich-val vagy Yantar-ban Sakharov-val.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12513) Sensut válasza San398 (#12511) üzenetére


Sensut
őstag

Találkoztál a dokival az agropromi katakombában, Strelok rejtekhelyén? Itt kapod a feladatot, hogy találkozz Kalauzzal Cordonon.

(#12514) San398 válasza Gery D. (#12512) üzenetére


San398
őstag

Beszéltem mindhárommal de semmi változás, csak a szokásos kis feladatokat adják.

Sensut: Nincs ott a doki, üres a rejtekhely.

[ Szerkesztve ]

-----====A jóban az a rossz, a rosszban az a jó, hogy minden múlandó.====----- PÜ-re illik válaszolni!!

(#12515) Gery D. válasza Sensut (#12513) üzenetére


Gery D.
senior tag

Fordítva, Guide-val kell először, ő mondja, ha tényleg ő az, akinek kiadja magát Megjelölt, akkor tudni fogja, hol van a Búvóhely Agropromban. :)

Akkor ez bug. Lehet, a gog-os változat nem jó. Nálam sosem volt semmi baj a játékkal. US van nekem mellesleg.

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12516) San398 válasza Gery D. (#12515) üzenetére


San398
őstag

Nem lehet, hogy e miatt a küldi miatt nem megy tovább? Mondjuk ott is jártam már háromszor :K

-----====A jóban az a rossz, a rosszban az a jó, hogy minden múlandó.====----- PÜ-re illik válaszolni!!

(#12517) Gery D. válasza San398 (#12516) üzenetére


Gery D.
senior tag

Lekapcsoltad a fő vezérlőt? A sok kis kapcsoló után egy nagyot, mielőtt lejárt volna az idő? Majd felvetted Ghost Naplóját a holttesttől és átadtad Sakharov-nak?

Mondjuk a Vörös Erdőben is kikapcsoltad szerintem, azért tudtál átmenni Pripyat-ba.

Az a jelölés mindig ott van, azt rosszul fordították le az angolok, az X-16-os írás lenne, nem az, hogy juss be a laborba. Vagy Labor bejárata.

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12518) Sensut válasza Gery D. (#12517) üzenetére


Sensut
őstag

Ezen én is átcsúsztam nem 1x, de ma se tudom, hogy kitől is indul a szál :) Mintha a Csapos, nem?

[ Szerkesztve ]

(#12519) Gery D. válasza Sensut (#12518) üzenetére


Gery D.
senior tag

Elméletileg amikor Yantar-ban lekapcsoljuk a vezérlőt, és kijutottunk a földalatti laborból, utána valamikor kapunk egy üzenetet Grey-től azt hiszem, hogy találkozzunk Guide-val, ő tudja, hol van a Doktor. Aztán Doktorral találkozva megkapjuk a dekódert Pripyatba, na utána megyünk a Vörös Erdőbe Lekapcsolni az Agyperzselőt és úgy Propyat-Chernobyl.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12520) Sensut válasza Gery D. (#12519) üzenetére


Sensut
őstag

Ghosthoz van köze, illetve amit a hullájánál találunk.

(#12521) San398 válasza Gery D. (#12517) üzenetére


San398
őstag

Lekapcsoltad a fő vezérlőt? Igen Ehhez kellett a sisak amit a prof hangolt be.
A sok kis kapcsoló után egy nagyot, mielőtt lejárt volna az idő? Igen
Majd felvetted Ghost Naplóját a holttesttől és átadtad Sakharov-nak? Igen
Mondjuk a Vörös Erdőben is kikapcsoltad szerintem, azért tudtál átmenni Pripyat-ba. Igen Ez meg az agyperzselő.
Végig néztem a Cordon területen a hullákat, egyik se a vezető. Minden megvan ezért nem értem. Akkor ezek szerint ez egy bug?

-----====A jóban az a rossz, a rosszban az a jó, hogy minden múlandó.====----- PÜ-re illik válaszolni!!

(#12522) Gery D. válasza San398 (#12521) üzenetére


Gery D.
senior tag

Passz, így nem tudok több ötletet adni, holnap otthon leszek, felteszem a játékot, ha felrakod valahova a mentésedet, megnézem. Meg hátha valaki más rájön a hibára.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12523) San398 válasza Gery D. (#12522) üzenetére


San398
őstag

Feltöltöttem a mentést: [link] Előre is köszi ha rá tudsz nézni.

-----====A jóban az a rossz, a rosszban az a jó, hogy minden múlandó.====----- PÜ-re illik válaszolni!!

(#12524) kekeeci válasza San398 (#12523) üzenetére


kekeeci
senior tag

Sajnos rossz hírem van, vissza kell töltened egy régebbi mentést, kb akkorról, mikor megtaláltad Szellem hulláját az X-16 laborban, mert akkor tudtad meg, hogy a Vezetőt kell keresned. :W

Ha még sokat STALKER-ezel, megszokod, hogy néha több órai játékodat is kidobhatod egy ilyen miatt, vagy nem törekedsz a teljességre, bár ez esetben elesel a jó befejezésektől. :Y

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

(#12525) Gery D. válasza kekeeci (#12524) üzenetére


Gery D.
senior tag

Másképp is ki lehet nyitni az ajtót, google-n mutatnak róla videót.

San: Próbáld meg úgy.

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12526) kekeeci válasza Gery D. (#12525) üzenetére


kekeeci
senior tag

Nekem anno, ha jól emlékszem az ablakon sikerült bemenni. Amúgy ha a dokival nem beszélt, lehet nincs ott a cucc.

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

(#12527) Gery D. válasza kekeeci (#12526) üzenetére


Gery D.
senior tag

JA én most a Chernobyl-i ajtóról írtam. :) És nincs ott, ha a küldetést nem adja be.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12528) San398 válasza kekeeci (#12524) üzenetére


San398
őstag

Ott van a cucc mert a szomszéd szoba ablakán kimásztam a lapostetőre és az ablakból látom az iratokat a páncélt és a dekódert. Nem tudok bemenni érte mert rácsok vannak az ablakon.
Még jó, hogy elég sűrűn mentettem! :K

Gery D. A videót be tud linkelni?

[ Szerkesztve ]

-----====A jóban az a rossz, a rosszban az a jó, hogy minden múlandó.====----- PÜ-re illik válaszolni!!

(#12529) Gery D. válasza San398 (#12528) üzenetére


Gery D.
senior tag

Az egyik ablakon valóban be lehet mászni, nincs rajta rács. Én is ott szoktam távozni a Dekóderrel. Rácsról nem tudok, hogy lett volna ott, de majd megnézem.

Íme a videó: [link]

Nekem nem sikerült így kinyitni.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12530) SaGa59 válasza San398 (#12528) üzenetére


SaGa59
őstag

Be lehet ugrani. Nem könnyű, de működik.

Emlékeim szerint a folyamat:
Szidorovics elküld, hogy szerezd meg a katonai iratokat Agropromból. Eközben vagy bejutsz Sztrelok rejtekhelyére, vagy nem, a szobába nem egy ajtó vezet, hanem a legalsó szinten, a vérszívó folyosójáról fel kell mászni egy szellőzőcsövön, amibe egy ládáról lehet bemászni. Ott a tárkép mögött egy falirekeszben van valami adat, már nem emlékszem, hogy doksi, vagy pendrive, de az is kell a továbbjutáshoz.
Ha megvan a dokis, át tudsz menni, a bárba, ahonnan a csapos elküld a Sötét-völgyben lévő laborba a doksikért.
Ha ezek is megvannak, mehetsz Yantarba.
Ott a Szellem holttestéről elszedett doksiból tudod meg, hogy vissza kéne menned a Kordonra, beszélni a Vezetővel, illetve a prof legyártja neked a védősisakot.
Vezetővel beszélsz, visszaküld Agropromba, ahol Sztrelok rejtekhelyén találkozol a dokival, aki felvilágosít arról ki vagy és azt is elmondja, hol a dekóder. Ha ezt tudod, akkor beszélned kellett a dokival, mert mástól ezt nem tudhatod meg, ha jól emlékszem.
Közben vannak olyan feladatok, amiknél nem emlékszem, hogy kellenek-e tényleg a továbbjutáshoz vagy sem. Pl amikor Szidorovics megkér, hogy hozz el egy irattáskát a Kordon katonai bázisáról. Mintha ez is kellene ahhoz, hogy valami infót megtudhass.
Ha minden megvan, átverekeded magad valahogy a Katonai raktárakon, majd a Radaron lekapcsolod az Agyperzselőt, irány Pripjaty. Itt vagy felszeded a dekódert, vagy nem. Az első végig játszásnál ezt pl én szimplán elfelejtettem. Irány a stadion. aztán az erőmű.
Azt az ajtót, amit a dekóder nyit, fel lehet feszíteni egy ak vagy más puska csövével is. Gyanítom ez a hozzám hasonló figyelmetlen játékosok miatt van, mert a többi kódzáras ajtó nem felfeszíthető.

Még egyszer: ne engedj a csábításnak!

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#12531) Gery D. válasza SaGa59 (#12530) üzenetére


Gery D.
senior tag

Agroprom-ban a Búvóhelyen Strelok Pendrájvja van, a Felszínen a katonáknál meg a Csaposnak kell megszerezni egy doksit. Ezután mehetsz át a Bárra. :)

Sidorovich Különleges feladata nem fontos, az csak egy mellékküldetés Cordon-ban.

Ja és kihagytad az X-18-as Labort, a Sötét Völgyben, ahova Borov Kulcsával lehet bejutni. :)

Sötét Völgy: X-18
Yantar: X-16
Radar: X-10

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12532) San398 válasza Gery D. (#12529) üzenetére


San398
őstag

Itt vannak az ablakok amelyek a hotel szobához tartoznak, az összes ablakon rács van:

A jobb oldalin én ugrottam ki a szomszéd szobából.

SaGa59 Nem tudom ezeken a rácsos ablakokon hol lehet beugrani!?
"Még egyszer: ne engedj a csábításnak!" Ezt mire értetted?

Az lehet hiba ha először a dokut csentem ki a bázisról majd csak ezután mentem be Sztrelok rejtekhelyére? Lehet ezért nem tudtam a vezetővel találkozni előzőleg? Most ujra kezdtem: először Sztrelok rejtekhelye majd a bázison kötöttem ki egy aknán keresztül

-----====A jóban az a rossz, a rosszban az a jó, hogy minden múlandó.====----- PÜ-re illik válaszolni!!

(#12533) Gery D. válasza San398 (#12532) üzenetére


Gery D.
senior tag

a pendrájvot megtaláltd a rejtekhelyen?

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12534) San398 válasza Gery D. (#12533) üzenetére


San398
őstag

Megtaláltam.(de az előző játéknál is megvolt)

Már voltam Borov-nál is, most az X16-os dokukért kell majd mennem. Remélem most összejön minden

[ Szerkesztve ]

-----====A jóban az a rossz, a rosszban az a jó, hogy minden múlandó.====----- PÜ-re illik válaszolni!!

(#12535) Gery D. válasza San398 (#12534) üzenetére


Gery D.
senior tag

Újra kezdted?

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12536) SaGa59 válasza San398 (#12532) üzenetére


SaGa59
őstag

Lehet, hogy pont a dekóderes szobába nem lehet beugrani, de az biztos, hogy ki-be lehet járni az ablakokon a szállodába. A ShoC-lal elég rég játszottam modok nélkül, lehet, hogy keverednek kicsit a dolgok. Ahogy már írtam, az első alkalommal tulajdonképpen be se mentem a szállodába, teljesen kiment a fejemből (amikor kidugtam a fejem a földalatti garázsból és helyből átlőtték úgy, hogy azt se láttam, honnan jött a lövés, elég megrázó volt, gyakorlatilag örültem, hogy sikerült onnan kivergődni és nem nagyon foglalkoztam azzal, hogy felderítsem a várost), hogy kellene onnan valami. De így is át tudtam jutni azon az ajtón, amihez kell a dekóder, csak egy puska kellett hozzá. Akkor épp egy AK volt nálam. Megj: általában vagy egy távcsöves AK-t, vagy egy Vintart szoktam használni a sztalkerekben, ez tökéletesen elegendő tud lenni. Az, hogy melyiket, attól függ, épp milyen stílusban akarok játszani, Lopakodó vagy inkább Rambó jellegű. A biztonság kedvéért egy hangtompítós pisztoly is van nálam, 50 lőszerrel, ha úgy alakulna, hogy közel lehet kerülni valakihez óvatosan. Ezekhez (a Vintrahoz nem annyira, de ahhoz meg nem kell olyan sok, mert ha igen, akkor nagy a baj) mindenhol van lőszer.

A Ne engedj a csábításnak azt jelenti, amit. Majd rájössz, miről szól ez a mondat, amikor odaérsz, ahol értelmet nyer, de akkor tartsd észben, különben túl hamar véget ér a játékod.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#12537) Gery D. válasza SaGa59 (#12536) üzenetére


Gery D.
senior tag

Hoppá, megvan, miért nem kapta meg a küldetést San, hogy találkozzon a Vezetővel. Meghalt Grey és nem tanult semmit Strelok-ról. Ott ez az egész megszakadt. Szóval nem bug.

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12538) San398 válasza Gery D. (#12535) üzenetére


San398
őstag

Igen elkezdtem egy nagyon régi mentéstől.Ott kezted ujra ahol Mole-t kell megmenteni, majd megmutatja a lejáratot Strelok rejtekhejéhez.
Hol kellett volna találkoznom ezzel a Grey-el?

SaGa59 Köszi így már világos.

[ Szerkesztve ]

-----====A jóban az a rossz, a rosszban az a jó, hogy minden múlandó.====----- PÜ-re illik válaszolni!!

(#12539) Gery D. válasza San398 (#12538) üzenetére


Gery D.
senior tag

Grey-vel, vagyis Szürkével tudtál beszélni Agroprom-ban? A Banditákat kellett legyűrni a gyárnál. Ha Grey meghal, lőttek a szálnak.

Nézd meg a teljesítetlen feladatoknál, ha ott van, akkor kell egy még régebbi mentés.

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12540) Sensut válasza SaGa59 (#12530) üzenetére


Sensut
őstag

Most már beugrott, mert nemrég találkoztam ezzel a helyzettel a Stalkersopban. Ott történt ugyanis, hogy az X-16 laborban Ghost (Szellem) hullája nem spawnolódott be egy hiba folytán, és természetesen a nála levő cuccokhoz sem jutottam hozza. Nos, nála nem csak a dokumentumok vannak, hanem valami egyéb is, ami elindítja a Vezető-szálat, mert én itt becsaltam a játékba az X-16 dokumentumokat és tovább tudtam menni a játékban, ám a Vezető - Doktor - Dekóder szál teljesen kimaradt a játékból. Teljesen megfeledkeztem róla és csak akkor jöttem rá, amikor már a titkos labor ajtajában voltam a szarkofágban és nem tudtam kinyitni. Itt szintén becsaltam a játékba a dekódert (amit Pripjátyban kellett volna felvennem), és tovább jutottam, mivel nekem nem az alapjáték volt a lényeg. Aztán egy következő SS végigjátszásban már kijavították Ghost problémáját, és akkor láttam, hogy van nála egyéb is (egy film betét is lepörgött, de lehet ez csak a SS-ban van). Elhordoztam kinek mi kellett a laborból, és a Vezető meg is jelent Cordonon a romoknál, viszont még nem kaptam meg a feladatot, hogy keressem fel őt. Egy másik, fontosabb SS feladat megoldása során útba esett Cordon és akkor beszéltem vele is, ő küldött Agropromba stb.stb.... Azt már nem tudom, hogy ki adja a feladatot, de ő már a feladat megkapása előtt megjelenik Cordonon valamikor a X-16 labor után :F .

Még valami beugrott vele kapcsolatban. Anno, még amikor az alapjátékkal kísérleteztem én is, egy alkalommal halva találtam rá a romoknál. Kutyák végeztek vele!

[ Szerkesztve ]

(#12541) SaGa59 válasza Sensut (#12540) üzenetére


SaGa59
őstag

Holtan én is találtam már, ezért írtam, hogy amikor megjelenik a feladat, hogy beszélj vele, egyenesen oda kell menni, mert hajlamos elsétálni kicsit távolabb, illetve az ott bandázó kutyák szétszedhetik. Viszont a pda-jában benne van a szükséges info.
Ghost holttesténél nekem is rémlik valami "filmbetét", vagy inkább valami fotó, Sztrelok csapatáról, azaz valószíűleg az alapjátékban is benne van és lehet, hogy tényleg ez löki tovább a fő szálat.

Megjegyzem, a ShoC-ban számtalan apró kis jelenet van, ami sok végigjátszás közben is max egyszer kerül elő. Határozottan emlékszem, hogy amikor először játszottam vele, akkor a Szeméttelepen a rom mögött (ami alatt fejbe vernek és kirabolnak) volt egy födlön heverő alak, akitől segítségkérés jött, amikor elintéztem a járműtelepen a rosszarcúakat. Odarohantam, erre kiderült, hogy egy fosztogató, a két haverja ott állt fenn a három szintes rom felső szintjén és megpróbáltak lelőni. Amikor sikerült elintézni őket, kaptam egy kis figyelmeztető szöveget, hogy sztalker, a Zóna nem barátságos hely, itt gyakran akadhatsz olyanokba, akik ki akarják használni a jóhiszeműségedet. Na ezzel pl soha többé nem találkoztam, még az se kizárt, hogy valamelyik patch kiszedte...

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#12542) Gery D. válasza SaGa59 (#12541) üzenetére


Gery D.
senior tag

Az a jelenet, hogy fejbe vertek, az a Clear Sky-ban volt benne. :) Amikor Fang-ot kerested. ÉS elvileg csak egy Bandita leselkedett fent a rom kiálló részén. Ghost hullájánál nincs videó bejátszás.

Majd megnézem ezeket, úgy is fent van az eredeti, minden egyes patch-nél kicsomagolom a változott db fájlokat, meglesem a videó fájlokat.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12543) SaGa59 válasza Gery D. (#12542) üzenetére


SaGa59
őstag

A fejbeverés valóban a Clear Sky-ban volt, de az a jelent, amit leírtam biztosan a ShoC-ban, csak ugyanott és két bandita volt fent, alig tudtam elintézni az egyiket, ott bújócskáztunk, hisz amikor az ember odaér, még alig van jó páncélja fegyvere. A zöldfülűek falujában lévő páncélt akkor még nem találtam meg. Ezt a jelenetet nagyon megjegyeztem, mert komolyan meglepett, hogy ilyen apróságokra is figyeltek a készítők, de aztán többé sosem futottam bele így fel is tűnt, hogy hiányzik.

Lehet, hogy nem video, de valami fotó rémlik. Vagy egy hivatkozás Ghost naplójára? Az biztos, hogy a profnak leadandó doksin kívül még valami volt nála.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#12544) Sensut válasza SaGa59 (#12541) üzenetére


Sensut
őstag

...meg ahogy az sem kizárt, hogy egy patch rakta a rácsokat a hotelszoba ablakára. Egyébként én is emlékszem, hogy rövidítettem át az ablakon abból a bizonyos szobából, miután megvolt a dekóder, és csekkolni akartam a tetőt, vagy teraszt, vagy mi az ott.
Ezzel a hullaszimuláló csapdával Cordonon találkoztam egyszer, rég. De lehet, hogy ez már modban volt...

[ Szerkesztve ]

(#12545) Gery D. válasza SaGa59 (#12543) üzenetére


Gery D.
senior tag

A Soup-ban megnézem, elvileg a fő küldetés az változatlan maradt.

Esetleg nem lehet, hogy ha nem kapjuk meg a Dekóder szálat, oda rakja a rácsokat???

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12546) Sensut válasza Gery D. (#12545) üzenetére


Sensut
őstag

A Soupban többször is visszaküldenek az X-16-ba egymás után, és mindig Ghosttal kapcsolatban, mert ott már bekavar az a feltételezés is, hogy lehet Ghost él, ami nincs az alapjátékban.

(#12547) Gery D. válasza Sensut (#12546) üzenetére


Gery D.
senior tag

Azt tudom, de legelőször az alapjáték szerint kell lemenni. Mielőtt végül is kiderülne, hogy Vasilyev hullája az. Minden az alap, csak ki van bővítve. :)

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12548) Sensut válasza Gery D. (#12547) üzenetére


Sensut
őstag

Na pontosan ott van még valami a hullánál a dokumentumokon kívül, ami triggereli a Vezetőt.

(#12549) Gery D. válasza Sensut (#12548) üzenetére


Gery D.
senior tag

Nem audió üzenetet játszik le, miután felvettük tőle a dolgokat? Nekem ez rémlik.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12550) kekeeci válasza Gery D. (#12549) üzenetére


kekeeci
senior tag

De bizony. :C

A helyes sorrend: Róka, Szürke, Vakond, Agoprom földalatti rejtek, Yantar X-16 Szellem hullája, Vezető, Doki, Pripyat-i szoba, ajtó a szarkofágban....

Ha jól emlékszem csak Szürkénél lehetett a halála esetén is továbbjutni. :(((

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.