Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:07:14

LOGOUT.hu

A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#16001) speki1982 válasza Laris2 (#16000) üzenetére


speki1982
tag

A Kordonon találkoztunk, adtam neki kenyeret, majd eltűnt. Kíváncsi vagyok most ott lesz-e a mocsarakban az általad megjelölt helyen.

(#16002) Sensut válasza speki1982 (#16001) üzenetére


Sensut
őstag

Elcseszett egy helyzet, mert az Éhezőt nem adja feladatba, csak Scart és Fangot. Ha ennyire fontos vele találkozni, mia a f*szért nem adja feladatba, ezt nem értem. Hab a tortán, hogy a feladat rendszere is szar ennek a modnak. Na de sebaj, tiszta kiváncsiságból visszatöltöttem ezt a részt és ott van az ürge. Szerencsére rengeteg manuális mentést hagytam (kereken 100-at), így egyenesen az alagsorba tudtam visszatölteni ezen a ponton és most már be is jutottam a rejtekhelyre. Amúgy előzőleg is beszéltem Ghosttal, nem az volt a baj, hanem az, hogy nem emelte ki feladatként az Éhezőt a Mocsárban és egy nap múlva már nem emlékeztem arra, hogy meg kellene keresnem őt is.

Ezt azoknak hagyom hátra itt egyszer s mindenkorra, akik még próbálkoznak ezzel a moddal, mert már ketten is átsiklottunk ezen a részem és úgy néz ki, hogy fontos a jó befejezéshez:
- a játék elején Kordonon találkozol egy fekete exós Éhező nevezetű alakkal és adsz neki kenyeret (ez a kép már a Mocsárban készült róla):

- később, a Raktárak után az agropromi alagsorba kell menned, hogy beszélj Ghosttal.
Itt feladatba kapod, hogy keresd meg Fangot és Scart a mocsári leégett farmon, de azt már sajnos nem, hogy keresd meg az Éhezőt is a közelben itt:

Most már nem hiszem, hogy újra fogom játszani emiatt az egész játékot, mert ez még a játék elején van, de ezt a részt végig tolom lassuk miről maradtam le.

(#16003) speki1982 válasza Sensut (#16002) üzenetére


speki1982
tag

Én sem fogom újrakezdeni, egyszerűen elfogyott a türelmem végigvágtázni legalább hússzor keresztül-kasul a pályákon.

Igen, azt ki lehetett volna emelni jobban, hogy keresd meg az Éhezőt, ne csak ugy megjegyzésként - ha már arra jársz (???) - Scar és Fang mellett.
Ha más nem, az utalás mellett egy marker elfért volna a térképen a helyzetével, és akkor már csak kíváncsiságból is elsétál az egyszeri sztalker arra akkor, amikor kell.
Bezzeg a fényképezőt milyen könnyű volt már megtalálni s laborban... nulla kihívás, pedig szerintem Semetsky felszabadítása volt a leghangulatosabb mellékküldetés.

[ Szerkesztve ]

(#16004) Sensut válasza speki1982 (#16003) üzenetére


Sensut
őstag

Semetsky története volt az egyetlen szál, amit egyből meg is értettem :D De hát nekem itt a "Csigák" is kimaradtak teljesen. Most arra jártam éppen és látom náluk is van tennivaló. Mivel minden pálya nagyjából üres, vagy csak lényegtelen alakok kóborolnak arra, a Mocsáron se néztem szét előzőleg gondolván hogy ez is üres. Rengeteg kilóméter van ebben a modban, se busz, se vonat nem jár :D , gyorsutazás sincs... tényleg sokat kell koslatni az üres pályákon egyik feladattól a másikig, egyetlen mondatért, majd tovább. Később persze Varg miatt oda mentem a Csigákhoz, de az már más történet volt. Ezt a foltot is fel kell varrjam.

[ Szerkesztve ]

(#16005) Laris2 válasza speki1982 (#16003) üzenetére


Laris2
aktív tag

Тебе нужно встретиться с моими друзьями - Шрамом и Клыком. Интересная комбинация напарников, не правда ли? Заодно и спросишь их легенду. Ребята будут ждать тебя на Болотах на сгоревшем хуторе. Задание простое, вы быстро справитесь. А я пока наведу справки по твоему снайперу.
Ez az orosz szöveg. jelöld ki, másold be a googleba. És hidd el, sokhelyre ahol úgy láttam, beírtam a segítséget. Itt , és másholsem említi Éhezőt!!

(#16006) speki1982 válasza Laris2 (#16005) üzenetére


speki1982
tag

Ne értsd félre, én nem a forditót hibáztatom - szerintem Sensut sem - hanem magával a mod koncepciójával van baj, sok helyen érthetetlen és követhetetlen a modderek szándéka, ezt pedig te, mint forditó sem ismerheted, hiába fordítod le és játszod végig így a játékot.
Ha nem írtad volna le a fordítói megjegyzésbe, melyik két műtárgyat ne adjuk el, vagy ne fosztogassunk be nem jelölt rejtekhelyeket, legyünk őszinték stb., ez a játék nagyon hamar uninstall lett volna részemről.

Szóval eddig sem a forditással volt a baj, ha ez jött volna le ebből, akkor elnézést kérek. Egy szavunk se lehet, sőt, sokkal tartozunk neked, hogy ennyi időt és energiát fordítottál ebbe, én erre nem volnék képes.

(#16007) Laris2 válasza speki1982 (#16006) üzenetére


Laris2
aktív tag

Ez orosz mod oroszoknak. Sok infót kapnak szóban a játékosok, (amit mi nem értünk) ezért valószínű, hogy eléggé hiányos a párbeszéd, és a feladat részletes ismertetése. Sokat segít nekünk, ha gyakran nézzük az észlelések menüt, és olvassuk a naplót, és következtetünk. :F :D

(#16008) speki1982 válasza Sensut (#16004) üzenetére


speki1982
tag

Nekem a Tiszta Égbolt jelenléte is érthetetlen, minek vannak ott, ha a mocsár meg egyébként töküres? Lehet javíttatni meg vásárolni, de a történet háromnegyedénél, ahol én járok, még semmi hasznuk sem volt.
Maga a mod sztorija és szereplői érdekes és egyedülálló forgatókönyvet adnak a játéknak, az előzmények, a régi ismerősök, a korábbi, három fő Stalkerben és a jelentősebb modokban átélt történetek köszönnek vissza; jobb kidolgozással és egyértelmübb feladatokkal - talán kis túlzással - , de a franchise negyedik része, a COP folytatása is lehetne akár.

(#16009) speki1982 válasza Laris2 (#16007) üzenetére


speki1982
tag

Jogos, eddig hozzá voltunk szokva az egyértelműbb játékmenethez. Az biztos, hogy a korábbiaknál többször néztem én is az naplót és az észlelések menüt, de a jelek szerint ebben a játékban ez sem volt elég.
Mindig tanul valami újat a zónában a senior sztalker is :)

(#16010) Laris2 válasza speki1982 (#16008) üzenetére


Laris2
aktív tag

Az előző részből maradtak ott, ráadásul majd az egész csapat Strelok ellen fog hősködni az erőműben, de mi is ott leszünk. Kemény dió lesz majd oda eljutni, főleg a radaron keresztül.

(#16011) Laris2 válasza Sensut (#16004) üzenetére


Laris2
aktív tag

Erre csak ezzel a guglis szöveggel tudok válaszolni.
" Sajnos ahhoz, hogy logikusan be lehessen helyezni a cselekményt a Kizárási Zóna világába, szét kellett szórnunk egymástól távol eső helyeken, így nem kerülhettük el a felesleges futást helyről helyre. Figyelmeztettek - az ezzel kapcsolatos követeléseket nem fogadják el!
- A cselekmény jobb megértése érdekében olvassa el a főhős személyes jegyzeteit a PDA-ban, a párbeszédeket és a feladatok leírását - a térképen egyáltalán nincsenek jelölések."

(#16012) Sensut válasza Laris2 (#16011) üzenetére


Sensut
őstag

Sajnos ezt 100%-ig be is tartották  :D
Most megint dilemmában vagyok, mert elloholtam a Vörös Erdőbe és a kráternél találkoztam egy Háború nevezetű "lovassal", aki átengedte, majd el is vette a műtárgyat. Vajon jó választás volt odaadni neki és nem Éhezőnek a Mocsárban? Visszamentem a Mocsárba, de Éhező már nem volt ott. A Trampos csata után mennem kell a Kórházba.

Más: merre van a Csigák árulója a műtárggyal, mert sehol se találom a Mocsárban. Átkutattam minden zugát, de csak kóborló Csigák mászkálnak mindenütt :F

Ezt a tankot a Vörös Erdőben ne hagyjátok ki, ebbe van elrejtve az egyetlen, legjobb NATO fegyver, amit senkinél se lehet megtalálni másutt:
alt="" title=""

[ Szerkesztve ]

(#16013) Laris2 válasza Sensut (#16012) üzenetére


Laris2
aktív tag

Kell nekik az a műtárgy, de majd agyonhasználva visszakapod. A csigatolvaj balra fent a kis tanyán van. Én más modokból is arra a következtetésre jutottam, hogy ezzel a sok rohangálással bővítik a játék időt. :D

[ Szerkesztve ]

(#16014) Sensut válasza Laris2 (#16013) üzenetére


Sensut
őstag

Az biztos, hogy bővül a játékidő, mert majdnem egy órába került nekem csak eljutni a Mocsárból a Vörös erdőbe és vissza :D

Meglett az áruló is, furcsa módon kétszer is ott jártam a halásztanyán és senki, aztán harmadszorra ott volt az tag.

(#16015) Laris2


Laris2
aktív tag

Egy tipp,PKM géppuska 250 lőszer. Nekem még mesterlövészpuskának is bejött. 2-3 lőszer mindent kifektet. A bárban a csapos árulja, kb 40 rúgó. Amennyiért veszed, annyiért veszi vissza . Kitárazod, és a lőszer ingyen van hozzá. Nekem jobban bejött, mint a tőr. :)
ez érvényes az utóbbi három fordított modra is.

[ Szerkesztve ]

(#16016) Sensut


Sensut
őstag

Az ATP-n a páncélkészítős feladattal valami baj van ebben a Testvériség modban. Gromych ad egy tippet, hogy az istállóban Bergamott tud készíteni kiváló Napkelte páncélt. Ehhez Bergamott kér egy egyszerű Napkelte páncélt és egy Zarya overallt. Azt mondja, hogy ezeket megvehetem mindjárt a szomszédban Lenyatól. Csakhogy ez a szöveg két ágra is hibás. Először is a feladat listán a Zarya helyett Bulat páncél jelenik meg, továbbá pedig Lenya nem árul ilyet, csak a Napkelte páncélt lehet megvenni nála. Után jártam és valójában nem is Bulat kell, hanem ez a Skat, amit a Bárban a Csapostól lehet megvenni:

Ez idáig rendben is volna, csakhogy mire megszereztem ezt és visszamegyek a bázisra, Bergamott nyomtalanul eltűnt a bázisról. Kérdés az, hogy hova? Gondoltam, mivel éjszaka volt, hogy elment aludni, de visszamentem nappal is, ő sehol... :F

(#16017) Laris2 válasza Sensut (#16016) üzenetére


Laris2
aktív tag

Bergamottnak elvileg nem szabadna eltűnnie az istállóból. Én egyből olyan páncéllal mentem oda, azért is nem tűnt fel a dolog. De átírtam ezt is, és betettem a feladatlistába Éhezőt is.

(#16018) Sensut válasza Laris2 (#16017) üzenetére


Sensut
őstag

Hát ez az, nem szabadna eltűnnie, de volt vele még egy másik alak is, az is eltűnt. Kiváncsi leszek előkerülnek-e később, a páncélokat leraktam addig a széfbe.

(#16019) Laris2 válasza Sensut (#16018) üzenetére


Laris2
aktív tag

Bourbon? Nem semmi karakter lesz az a másik részben. (nincsenek az ATP-n, valamerre?) Az éjjelátó miatt is fontos az a ruha, na meg a több súlycipelés, és a védelem miatt is. Kell az abakant is módosítani, különben az x18 után nem kapsz másikat Bergamottól, mármint a ruhára gondolok.

[ Szerkesztve ]

(#16020) Sensut válasza Laris2 (#16019) üzenetére


Sensut
őstag

Az X-18 balhé után, mikor mentem jelenteni az ATP-re, vissza voltak kerülve mind a ketten az istállóba és megcsinálta a páncélt. Most kell vigyek neki egy Abakant, azt hiszem valahol van is egy a ládában. Tehát valszeg valahol akcióban voltak ők is - a szövegbe beteheted, hogy ha épp nem találod őket a bázison, akkor nézz vissza később.

(#16021) Sensut válasza Laris2 (#16019) üzenetére


Sensut
őstag

Na megvan a taktikai Abakan is, úgyhogy szerintem az eltűnésük normális. Az alatt járt Gromych az X-16 laborban majd kiszabadított Voronin fogságából. Lehet hogy a csapatában volt Bergamott is mert együtt kerültek vissza a bázisra.
Szóval a feladatsor így kellene kinézzen:
- Beragott kér Skat-9M páncélt a "Zarya" helyett és mondja hogy ha épp nem lesznek a bázison, akkor nézz vissza később.
- a feladatlistán is Skat-9M a "Bulet" helyett.
- a Csaposnál lehet ezt megvenni, nem Lenyanál.
- nem ártana az "Obokant" Abakanra keresztelni.

(#16022) Laris2 válasza Sensut (#16021) üzenetére


Laris2
aktív tag

Gromiych a hackerével, és egy exóssal volt az x16-ban. Mikor Szaharovnál voltál, lemehettél volna hozzájuk. Nem emlékszem Bergamott eltűnésére. Mikor először mentem az ATP-re még akkor elintéztem ezt a ruha kérdést. Egyébként köszi a jelzéseidet, javítgatom.
Van egy csajszi a másik kapunál, ha először vele beszélsz, nem a másik őrrel, elég tisztességesen bemutatkozik majd neked. Lesz még vele, meg a gyerekével dolgunk, igaz nem ebben a játékban.

[ Szerkesztve ]

(#16023) Sensut válasza Laris2 (#16022) üzenetére


Sensut
őstag

Lejártam az X-16 -ba, hárman voltak ott, semmi különös. Viszont nem tudom kik voltak a Bárnál Voroninnál, mert ott többen összegyűltek és többes számban beszélt Gromych. Mindegy, csak abból gondolom hogy velük lehetett, mert ő is mesterlövész.

(#16024) Laris2 válasza Sensut (#16023) üzenetére


Laris2
aktív tag

Az ATP-n egy szövetség csoportosult a Napkelte, OTG mesterlövész, és van ott egy hacker csoport is A Bűn ellen szövetkeztek. Voroninnál Vadim volt, meg egy embere Gromychnak. Pavlovval csak blöffölt.

(#16025) Sensut válasza Laris2 (#16024) üzenetére


Sensut
őstag

Van még egy elírás A Sötét Stalker legendája vonalon, amikor kiderűl, hogy Keselyű a bűnbak. A Raktáraknál, miután Lukash felvilágosított a valódi bűnösről, Krueger küld néhány SMS-t amiben közli, hogy Keselyűt épp üldözik az ATP-n és Északkeletre kergetik. Ezt mondja, viszont a feladat leírásában Északnyugat jelenik meg és valóban ÉNy-on találjuk őket. Nem nagy ügy, de érdemes kijavítani.

(#16026) speki1982


speki1982
tag

No, megvan a vége, nekem is rosszul sült el, meghaltam. Valószínűleg azért, mert elvettem egy rejtekhelyről egy pszi-sisakot meg némi lőszert, mást tárolót nem fosztotta ki, esetleg a legvégén Bes-ét, illetve aszerint mentem, ahogy mondtátok. De hogy mi volt a hibám, amiért meg kellett halnom, nem tudom.

Ennek ellenére tetszett a befejezés, valahogy illett Hamu karakteréhez. Az élete magában hordozta a végzetét, de a klánját végül sikerült ismét megtalálnia.

Biztos jó dolog a jó befejezés, de ennek én még egyszer nem ugrom neki záros határidőn belül, az biztos. Köszi a fordítást, Laris.

(#16027) Laris2 válasza speki1982 (#16026) üzenetére


Laris2
aktív tag

Nem lett volna szükség arra a pszi sisakra, de legalább Redrick elmondta, mit nem kellett volna csinálnod. A befejezés annyival jobb, hogy a karaktered életben marad, de van aki nem. Marad még pár feladat, meg a szabad játék, de az már csak séta a zónában. :D

(#16028) Sensut válasza speki1982 (#16026) üzenetére


Sensut
őstag

No tudjátok mit, az keresztanja 3.14csája aki ezt a modot csinálta! Végig mentem megint, egy csomó mindent még felfedeztem, mindent úgy csináltam, ahogy "illik", s erre fel újra a rossz befejezés. Amikor elértem a kék fához, vagy hat jótettemet soroltam fel s azt moindta, hogy fasza gyerek vagyok, csak így tovább. Akkor meg mi a qrva...? Nem tudom min múlik ez az egész, de úgy szar ahogy van. Egyszerűen nem tudod mit kellene csinálni másképp mivel soha nincs választásod. Az előzőtől eltérően most csatlakoztam a Napkeltéhez is, pedig semmi hasznom nem volt belőle, nem raboltam ki semmit... az isten tudja hol csúszik el a dolog, úgyhogy ennyi volt a részemről. Isten bizony én mindent elkövettem, hogy jó legyen a vége, kétszer is végig vittem a játékot, de az a szaralak a végén nem úgy látta :D
Kiváncsi vagyok az előzményre. Amúgy mindenképpen ki kell próbálni ezt a modot, kicsit sok benne a séta, de érdekes. Talán valakinek sikerül a jó befejezést is elkövetni :D

alt="" title=""

[ Szerkesztve ]

(#16029) speki1982 válasza Sensut (#16028) üzenetére


speki1982
tag

Nem vagy semmi, kétszer végigkínlódtad ezt a játékot... :DD A kéknél nekem is volt öt-hat jótettem, de marhára nem számított semmi a végén. Az orosz videós végigjátszásban persze sikerült a fószernak, ám ő volt az egyik fejlesztő/író/ötletgazda, úgy meg könnyű.

Hogy lenyugodj, küldök neked speciálba egy jó számot: Lenyánál hallottam a Napkelte csaposánál a rádióban :))
[link]

[ Szerkesztve ]

(#16030) Laris2 válasza Sensut (#16028) üzenetére


Laris2
aktív tag

[link] Egy közvetlen előtti mentés. Orlovról nem tudom mit olvastál, de ő egy mocskos gazember. :D ne vidd magaddal.

(#16031) Sensut válasza Laris2 (#16030) üzenetére


Sensut
őstag

Várjál várjál! Ez jó befejezés kellene legyen, mert amint kinyírtam a főnököt a faluban, megjelenik Rehrick Shewhart és jön a ROSSZ befejezés. Azt mondja, hogy elrontott feladat :F

Ezek szerint valami a faluban siklik ki...

[ Szerkesztve ]

(#16032) Laris2 válasza Sensut (#16031) üzenetére


Laris2
aktív tag

Valami nem stimmel! Nekem sem sikerült most, pedig ez a mentés része volt a jó befejezésnek!
"Nem számít, ki voltál, most az számít, hogy ki vagy. Az életed tönkrement, de találtál módot a fejlődésre. Őszinte voltál, nem titkoltad a lényedet, úgy cselekedtél, ahogy a szíved diktálta. Ilyen emberekre van szüksége ennek a világnak. Boldogságot adtál mindenkinek, a semmiért, és senkit nem hagytál sértődötten!"
Ez lett volna a jó befejezés, utána a vadvidéken megtaláltad volna Pavlovot, akit megöltek a mutánsok, és a PDA-ját. Azt a bárban kikódoltatod, és megtudod mi történt, hol van Anna, akit kikísérsz a zónából, és még pár feladat lesz Yantarban. kb ennyi.

(#16033) Sensut válasza Laris2 (#16032) üzenetére


Sensut
őstag

OK, majd egyszer még rá veszem magam és végig viszem, hátha na... :D Megnéztem a Youtubeon, a faluban semmi különöset nem csinált a tag, úgyhogy valahol máshol csúszhatott el a dolog. Neki jött a jó befejezés és ment tovább a pincéből. Ebben a mentésedben Lenyanál van még egy küldetés Dimáról, akit le akarnak lőni a társai, amiért segített neked Voroninnál.

(#16034) Laris2 válasza Sensut (#16033) üzenetére


Laris2
aktív tag

Most ez a Dima feladat nem ugrik be, viszont linkelem a megelőző részt, talán ebből többet megtudsz.
S.T.A.L.K.E.R. SoC История снайпера Ловушка Судьбы S.L.A mod
[link] Magyarítás
Itt nem kell óvatoskodnod, viszont durva befejezésekbe is beleszaladhatsz, de kiválaszthatod a legjobbat is, egyszerű lehetőséged lesz rá.
Még egy dolog. A játék elején, amikor kikerülöd az ellenőrző pontot, lesz egy ide passzoló zene, ha megtudod a szám címét, és előadóját, beleírnám a játékba. :)

[ Szerkesztve ]

(#16035) Sensut válasza Laris2 (#16034) üzenetére


Sensut
őstag

Nagyszerű, köszi! :R

Egyelőre nincs seeder, később még megpróbálom letölteni.

[ Szerkesztve ]

(#16036) Sensut válasza Sensut (#16035) üzenetére


Sensut
őstag

Na megvan. Arról a linkről nem jött le, úgy látszik a torrnet már halott, de találtam egy Yandex-torrent linket, ami teljes gőzzel szuperál, csak van egy visszaszámláló az oldalon és azt ki kell várni: [link]
Tetszik a kezdés, a grafikája pedig elképesztően szép egy SOC játékhoz képest! Majd jövök a háborgásaimmal :D . Valamit kell-e tudnunk a háttérben? Van-e ebben is olyan jó vagy rossz befejezés, vagy valami?

[ Szerkesztve ]

(#16037) speki1982 válasza Sensut (#16036) üzenetére


speki1982
tag

Nekem gond nélkül csorog lefelé az eredeti torrentről az anyag... (még egy magyar IP-címet is láttam seederként)
Na, kíváncsi vagyok erre.
Köszi a fordítást! :R

(Azt észrevettétek, hogy mi hárman töltjük meg mostanában a SHoC itteni kommentfalát? Hová tűntek a többiek?)

[ Szerkesztve ]

(#16038) speki1982


speki1982
tag

engem indításkor kidob a francba, d3d11.dll-t hiányol egyfolytában. Eddig nem volt semmilyen gond a DirectX-szel az eddigi modokban. Kompatibilitási, rendszergazdai indítás kipróbálva, de semmi

(#16039) Sensut válasza speki1982 (#16038) üzenetére


Sensut
őstag

Telepítsd újra a DirectXeket. Van egy Redinst mappa, abban vannak a kellékek.

(#16040) speki1982 válasza Sensut (#16039) üzenetére


speki1982
tag

Próbáltam. Semmi.

(#16041) Sensut válasza speki1982 (#16040) üzenetére


Sensut
őstag

Próbáld frissíteni a Dx 11-et. A Google segít, attól függ milyen windowsod van.

[ Szerkesztve ]

(#16042) speki1982


speki1982
tag

A vicc az, hogy a kérdéses fájl ott van abban a mappában, ahol hiányolja azt.

(#16043) Sensut válasza speki1982 (#16042) üzenetére


Sensut
őstag

Ott van csak más verzió. Általában az a gond.

(#16044) speki1982 válasza Sensut (#16043) üzenetére


speki1982
tag

Ezt hagyom. win 10 x64-es architektúra,, 12-es dx volt fent, ment vele az eddigi összes stalker mod, ezzel már nem. Töltöttem le manuálisan dx 11-et és 12-őt, a mod mappájában lévőket is felraktam, de ugyanaz. Nagyon érdekes. Kár, mert kíváncsi vagyok a játékra.

(#16045) Sensut válasza speki1982 (#16044) üzenetére


Sensut
őstag

Furcsa, mert nekem is Win10x64 és egyből indult. Nem tettem fel semmi egyebet, csak a Dx 9-et frissítettem volt régebb és feltettem az összes Visualt. Azt látom, hogy valami nagyon extra grafikája van, nem a szokásos SOC.
Ja, és mikor telepítette ezt a játékot, bepipáltam az összes nem tudom miket, mert oroszul írta, de feltelepítettem azokat is.
Még egy ötlet: indítsd teljes dinamikus megvilágítással.

[ Szerkesztve ]

(#16046) speki1982 válasza Sensut (#16045) üzenetére


speki1982
tag

A telepítéskor az alábbiakat lehet beikszelni:

Kiegészítések a szerzőtől karavan150: - tetszés szerint állítsa be
-Autosave a küldetések felvételekor és visszaadásakor
-Nem maradt zene
-Fegyverek eltávolítása nélkül a keresés során
-Egyszerű jelmezek
-Tetemek és ellenségek megjelenítése a minimapon
-Panoramikus látnivalók
- Ingyenes átengedés a kordonnál lévő híd alá
-Növeli a látást
-Spavner (aktiválás a játék menüben, S gomb)

A CPU-ra is van valamilyen utalás (sebesség?), azt még próbálgatom. Teljes dinamikussal nem tudom, mert rögtön kidob a hibával, ha rákattintok az indítási ikonjára.

(#16047) speki1982 válasza Sensut (#16045) üzenetére


speki1982
tag

Másnak segíthet esetleg: a bin mappából kellett eltávolítani dxgi.dll és a dxgi.fx fájlokat. Eszem megáll...

(#16048) Sensut válasza speki1982 (#16047) üzenetére


Sensut
őstag

No, jó hogy elindult. Ilyent még én se láttam :F

(#16049) speki1982 válasza Sensut (#16048) üzenetére


speki1982
tag

Az Autumn Aurora kavart be valszeg, a redditen olvastam, hogy már többen belefutottak ebbe a problémába.

(#16050) Sensut válasza speki1982 (#16049) üzenetére


Sensut
őstag

Biztosan az, mert ilyen fájlok nincsenek a sima SOC-ban.

Amúgy ez a mod sokkal egyszerűbb, mint a Sötét Testvériség, és sokkal inkább tartalmazza az alap SOC-ot, mint a másik. Itt aztán tényleg egy az egyben minden ott van ugyanúgy, mint az alapjátékban, csak épp a szerplők vannak kicserélve, na meg a fő történet - az teljesen más. Elég törékeny a folyamat, mert már a második olyan alany halt meg véletlenűl, akivel beszélnem kellett volna és kezdhettem előlről a feladatot. Az egyik Krueger volt az elején Kordonon, a másik most épp Fang a faluban. Ő úgyis meghal, de előtte beszélnem kell(ett) vele. Szóval az ilyen szerplőkre nem árt odafigyelni és rögtön felkeresni őket, amint feladatba kerülnek, mielőtt nem késő, mert úgy látszik hogy nem mind bulletproofok.
Egy elírást találtam eddig, itt két válasz van, de a szöveg mindkettőnél ugyanaz, amikor megválunk Bourbontól a Raktáraknál az X-18 labori balhé után.

alt="alt="alt="" title=""" title="alt="" title="""" title="alt="alt="" title=""" title="alt="" title=""""

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.