Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:07:14

LOGOUT.hu

A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#13051) SaGa59


SaGa59
őstag

Aki elkezdi, egy tanács: a dobótőr nagyjából 6-8 lépés távolságból hatékony, közelebbről vagy távolabbról nem. Persze el is kell találni vele a delikvenst. Probléma, hogy nem visszanyerhető. Eldobtad, eldobtad, elveszett, ha talál, ha nem. Mint a csavar. Ládabontásra alkalmatlan. Sima kést még nem találtam, de valószínűleg lesz, van olyan párbeszéd, ami erre utal.
Ez azért fontos, mert az első harci feladathoz csak dobótőröd lesz, ha nem figyelsz, akkor egy, ha figyelsz és követed a pda-ból kiolvasható javaslatot (minden feladathoz van pár sornyi javaslat, megjegyzés, amiket érdemes elolvasni), akkor négy.
Illetve később lesz olyan feladat, ahol előírás, hogy csak dobótőrt használhatsz.
Még később meg választhatsz a tőrök és a PPS között. Viszont a PPS-hez csak két tárnyi lőszert kapsz. Lehet, hogy a tőr jobb (nem tudom, mennyit adnak, még nem jutottam el oda, csak a szövegből tudom), ugyanis a Szarkofágból kell eltakarítani egy csapat degeneráltat (akik a hírek szerint a legveszélyesebb "klán", rosszabbak mint a monolit, ugyanis mindenkit ki akarnak nyírni és nem érzik a fájdalmat), vak sötétben, mert a "szövetségeseid" gondoskodnak róla, hogy odabenn ne legyen világítás. Ezt meg is mondják előre.

Ha azt írja a feladathoz tartozó szöveg, hogy nézz körül, mert érdemes, akkor tényleg nézz körül, mert van ott valami, amit mindenképp meg kell találnod. Ha nem akkor, később, de kell.

Még valami: ebben a modban a banditáknak csak kis része ellenség, az egyik bandavezér pl folyamatosan melót és támogatást ad majd, afféle "moderátort" játszik a különféle klánok között. A monolit se helyből ellenség és a sereg sem feltétlen. De azért érhetnek meglepetések. Ne feledd, zsoldos vagy, aki megfelelő ősszegért bárkinek hajlandó melózni (emiatt vannak, akik nem kedvelnek, de nem is ellenségesek, csak nem kedvelnek), de megvan a magad elsődleges célja is.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#13052) shield válasza SaGa59 (#13051) üzenetére


shield
Topikgazda

Mindjárt az elején, amikor beszélek az első emberkével, lesz egy feladat, keressek meg egy teherautót. Nem emlékszem, hogy volt róla szó.
Te tudsz róla valamit?

Ahogy mentem Szidorovicshoz, láttam néhány keresztet, na gondoltam megnézem hátha lesz valami kis szajré. Az egyiknél volt 60 db AK lőszer. Nem volt mindegy, hogy melyik oldalról közelítettem meg a keresztet. Lehet, hogy a továbbiakban is oda kell erre figyelni.

Nálad napsütésben milyen a kép? Nálam rettenetesen vakít, főleg a sárga virágok. Sötét helyre bevilágító nap és a lámpa fény alatti részek. Lehet, hogy nem kellett volna felraknom azt a kis javítást.

Általában a monitorm is sötétebbre van állítva és a játékot is sötétebbre állítom, de így is.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#13053) SaGa59 válasza shield (#13052) üzenetére


SaGa59
őstag

A teherautó megkeresése a fő feladat. Nem olvastad el a bevezető video fordítását? Azért jöttél ide, mert felbéreltek, hogy találd meg azt a teherkocsit, amit Nyemec elkötött a Halott Városból. Ehhez kapod az instrukciókat Hugótól.

A képminőség nálam is elég vacak, nehéz volt belőni, hogy ne vakuljak meg (magasabb kontraszt, alacsonyabb fényerő és gamma). Akkor is, ha csak az alapot tettem föl. Meg a dinamikus fényeknél minden függőleges cuccnak van egy kis "szellemképe", de mindkét oldalán. Mintha valami rossz, kissé koszos szemüvegen át nézném. Meg lehet szokni, de nem igazán szép az tény. gondolkodom rajta, hogy kicsomagolom a teljes adatbázist és rádobom a gamedatát pl a secret trails mod alapjára, az is 1.0004.

A fiam gépén semmi ilyen gond nincs, tűéles a kép, cserébe neki fél-egy óránként kilépeget. Talán a videokártyája nem bírja a strapát. Mindkettőnknél van 8GB ram, win10 x64, nekem egy i5-ös, neki egy c2d proci. Viszont a videokártyája kisebb, mint az enyém, bár az se mai darab. Az se kizárt, hogy videodrivert kellene hozzá cserélniünk valami réggebbire.

Túl sok megtalálni való az első pályán nincs, mázlid volt, hogy lőszert találtál. A feladatokhoz kötötten meg kell keresni ezt-azt, de mindent alaposan kirámoltak az unatkozó sztalkerek.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#13054) shield válasza SaGa59 (#13053) üzenetére


shield
Topikgazda

Igen, közben elolvastam, hogy ez főfeladat.
Lehet hogy elég lenne a shaders r1-et lecserélni? Még a lámpa használatakor is nagyon rossz.
Nem jut eszembe, hogy melyik modban volt ez a kezdő pálya.

Most néztem 1.0004-es orosz alap játékban, a shaders mappában benne van az r2 is és egy shared mappa, 5 fájllal.
Akkor ebben miért miért nincs?
Valószínűleg jobban járnánk ha belehetne szerezni a sima modot és rárakni egy másik alapra.

szerk.: nagyon sötét van éjszak, gondoltam leülök a többiek közé a tűzhöz, de nem ég. Ha rávilágítok lámpával, akkor mintha izzana a parázs. Valami nem oké ezzel a megvilágítással.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#13055) SaGa59 válasza shield (#13054) üzenetére


SaGa59
őstag

Szétnézek, hátha találok valamit, bár tegnap-tegnapelőtt már turkáltam az orosz oldalakat. de csak korábbi változatot találtam, vagy ezt.

Ebben azért nincs külön shaders mappa, mert benne van a dbx fájlokban minden. Ha van külön változatod, akkor érdemes lehet kipróbálni beletenni, hátha megjavítja. A külön gamedata mappába pakolt dolgok "felülírják" a dbx fájlokban lévő azonos nevű fájlokat.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#13056) Riot Gin


Riot Gin
aktív tag

Ha leszedem az OGSE-t , akkor az már egy önálló játék, vagy kell hozzá az alapjátok ( SOC)? Hányas Patchell?

Riot Gin's Outfit addon Suspended since 06.2018. https://vk.com/hrg_projects

(#13057) CJ4567 válasza Riot Gin (#13056) üzenetére


CJ4567
veterán

Önálló játék, teljesen.

No Sana No Life

(#13058) shield válasza SaGa59 (#13055) üzenetére


shield
Topikgazda

Bemásoltam, most még várom a reggelt, így nagyon hosszú az éjszaka. A hajnali fény nem biztató, de majd meglátjuk.

Riot Gin tömörítve közel 5GB, valószínűsítem hogy benne van az alap SoC.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#13059) Sensut


Sensut
őstag

És kijött az OGSE utolsó hivatalos frissítése is 2.10 Revised jelöléssel. Állítólag több javítás nem lesz ehhez a modhoz. Ez lényegében az előző 2.10-es javítás újradolgozása.

(#13060) SaGa59 válasza SaGa59 (#13039) üzenetére


SaGa59
őstag

Végigjátszás képekkel

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#13061) shield válasza SaGa59 (#13060) üzenetére


shield
Topikgazda

Na ez jól jött, nem találtam a zsákot a pocsolyában, pedig párszor átnéztem. Nem is láttam volna meg, majd meglátod a priviben küldött képen. Valamit ki kell találnunk.

Sensut köszi begyűjtöm.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#13062) SaGa59 válasza shield (#13061) üzenetére


SaGa59
őstag

Dolgozom a problémán. Találtam egy 1.0-s verziót , amit egy 1.0004-es ShoC-ra kell rátelepíteni. Feltettem a SeregA-Lus Secret Trails 2-t, kicsaptam belőle a gemedata könyvtárat, rátettem azt a modváltozatot és nyoma sincs a problémának. Közben találtam egy shader patchet is, ami elvileg pont ezt a hibát javítja, de nálam valamit ugyan tényleg javított, de közel se jó. Most megyek és kísérletezek.

Még olyat is találtam, amivel elvileg 1.0006-osShoC-cal is menne, de az se működik. A GOG-os verzióra tettem, de el sem indult. Talán azért, mert két db fájlt felülír.

A „Mutasd” Szidor szabvány köszönése. Másoknál is ilyen lesz...

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#13063) shield válasza SaGa59 (#13062) üzenetére


shield
Topikgazda

Talán összejön.
Nincs orosz 1.0006-os ShoC-od? Lehet hogy azzal működne.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#13064) shield válasza SaGa59 (#13062) üzenetére


shield
Topikgazda

Hogy a fenébe kell átjutni a határ átkelőn? Egyik karakternél sincs párbeszéd.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#13065) shield válasza shield (#13064) üzenetére


shield
Topikgazda

Már meg van. Annyira fehérlett a kapu, hogy nem láttam a feliratot. :W

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#13066) SaGa59 válasza shield (#13063) üzenetére


SaGa59
őstag

Megvan a megoldás a túlzott fényerőre. Mégiscsak az a folt kell hozzák amit arra javasoltak, de a benne lévő user.ltx-et is használni kell a benne levő r2 beállítások miatt. Azt én kihagytam, mert a spéci saját tervezésű billentyűzetem miatt az egész gombkiosztást át kellett írjam és elsőre lusta voltam újraírni.
Most minden szép és jó, éles a kép és a fényerő is normális.

A user.ltx visszaállítja 1024x768 statikusra, de nyugodtan átállítható, csak a konzolból állítható rx értékeket nem szabad elpiszkálni.

Beleírtam az Olvass-el.txt-be is.

Közben frissítettem a magyarítást is, hogy ne legyen olyan idétlen Szidor köszönése.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#13067) shield válasza SaGa59 (#13066) üzenetére


shield
Topikgazda

Ennek nagyon örülök, mindjárt ki is próbálom.

Vannak benne meglepetések, a Zöldfülű faluban, amikor megjelenik a Megjelölt, Farkas és a többiek. Na meg amikor találkoztam egy Szabadságossal a Felvonónál, az sem volt semmi.

A billentyűzetedet megmutathatnád nekünk. :D
Megy privi is.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#13068) SaGa59 válasza shield (#13067) üzenetére


SaGa59
őstag

A billentyüzet ilyen, de a kiosztása azóta, a használati tapasztalatok alapján megváltozott. Meg azt is tudom, ha újra elkészíteném, nem dönteném meg 20 fokban, csak 15-ben és a kapcsolókat mindkét irányban 1-1 miliméterrel közelebb tenném egymáshoz.

A kiosztás ahhoz igazodik, hogy főleg irodalmi szövegeket (pl a fordításokat) gépelem rajta, emiatt nekem a programozáshoz szükséges karakterek egy része másodlagos, ellenben pl egy triplapont, vagy normális idézőjel, kettős kacsacsőr, ilyesmik az elsődleges karakterek között kell szerepeljen. Meg elérhető kell legyen sok olyan jel, ami egy normális billentyűzeten nincs rajta egyáltalán. Pl modok fordítása miatt a № karakter.

Játéknál ami "normálisan" WASD, az nálam az NLVT, oda definiáltam a második "rétegben" a kurzornyilakat.

A képen szereplőnek még csak két "rétege" volt, mára ez háromra nőtt. Az enter gombok lekerültek az alsó sorba, a helyükre ment két "rétegváltó". AltGr-ből csak egy maradt, az X külön billentyűt kapott (a Ctrl-X kombináció miatt), az öő és üű átkerültek az aá és eé mellé altgr-es előcsalhatóságra. Most inkább nem csinálnék fotót, mert a változásokat csak átfirkáltam filccel. Újramatrivázni egy nap és nem akartam a fordítástól ennyit elvenni. Most, hogy ez kés, talán a hát végén újramatricázom az aktuális állapotnak megfelelően. Igaz, még mindig van egy-két olyan billentyű, amit talán átraknék máshova.
Még tanulgatom. Vakon gépelek rajta és hamar észreveszem, mikor fáradok, olyankor rengeteget tévesztek. Viszont gépelés közben gyakorlatilag csak az ulyaim mozognak, a tenyerem alső éle le van támasztva a párnákra és szinte soha nem kell elmozdatani gépelés közben. Ha nem kellene egeret használni (az egérszimulátor réteget még be kellene gyakorolnom), el se kellene mozdatani szövegek írása közben.

A kiosztás alapelve: gyakran használt betűk az alapsorban, az összes magánahngzó jobb oldalt, az S és az Y is, az összes olyan mássalhangzó, ami e kettővel párbantud szerepelni a kettősbetűkben, a baloldalon. Az ősszes "javító" hotkey (ctrl, c, v, z, h, x,) balra, ez alól az S kivétel, mert gépelés közben jobb, ha a másik oldalon van, ritkán mentek így. A váltó gombok között van olan, ami úgy működik mint a shift, azaz amíg nyomom, aig hat, de olyan is, ami a capslock mintájára átvált, majd újra lenyomáskor vissza. Így tudom pl a számbillentyűzetet szimulálni.

Én még nem jutottam ki az Osztályozóról és gyanítom, mostanában nem is fogok. Hajlok rá, hogy előszedem a halál ellen 2-t, megpróbálom annak a fordítását is befejezni, még mielőtt egy újabb könyvet kapnék...

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#13069) shield válasza shield (#13067) üzenetére


shield
Topikgazda

Úgy néz ki, hogy jó lesz. Kordonon keresem az orvlövészt, jól elbújt a szemét. Itt elég borús az idő így napfényen még nem tudtam megnézni.
Van egy kis szívatás benne, hogy újra lesz akna ott, ahol nem rég már semlegesítettem. Kordon egy aknamező. Múltkor hülyeséget írtam, hogy nem lehet aludni. Később vettem észre a gombokat. :B
Eddig jó a hangulata a modnak és vannak meglepetések, résen kell lenni. Nagyon örülök, hogy lefordítottad.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#13070) SaGa59 válasza shield (#13069) üzenetére


SaGa59
őstag

Az alvásgombról jut eszembe:
A későbbiekben leszenk olyan feladatok, ahol a szüveg szerint a rádiót kell bekapcsolni. Az az inventoryban van, a kapcsolója az alvás bomb mellett. Kicsit trükkösek voltak a srácok, tegnapelőtt vettem észre, hogy gombjára eredetileg a "Kiürít" felirat volt használva egy régi, már eleve lefordított fájlban, amiben ezt az egyetlen szót cserélték le. Ezeket nem könnyű észrevenni és nem kizárt, hogy maradt még hasonló. Ha ilyet láttok, jelezzétek. Köszi.

Alvás közben érdekes álmokat lát a karakter, ha sikerül úgy végigjátszani, hogy megsmered a karaktered múltját (amire egyelőre nem is emlékszik), ki fog derülni, miért...

Azt, hogy Kordon egy aknamező, valaki említi, mikor oda kell menned. Talán Borman?

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#13071) shield válasza SaGa59 (#13070) üzenetére


shield
Topikgazda

Igen, Borman mondta az aknákat. Az rendben is van, de amikor csavarral felrobbantom, de már félóra múlva, Zóna idő szerint, már megint ott van. Ki rakja le ha egyedül vagyok a környéken? :D
Volt olyan az ATP hogy bementem a helységbe, előtte felrobbantottam és visszatöltés után kimenetkor felrobbantam. Ezt kicsit túlzásba vitték a fiúk, de sebaj, ez legyen benne a legnagyobb baj.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#13072) Dhampir válasza SaGa59 (#13068) üzenetére


Dhampir
félisten

George R. R. Martin állítólag ezen dolgozik, de ilyen képernyő és billentyűzet előtt is látható.

(#13073) Antonius1978 válasza shield (#13069) üzenetére


Antonius1978
addikt

En is orulok hogy Saga59 leforditotta, kicsit olyan Way in Pripjaty hangulata van, abban a tekintetben, hogy nem hemzsegnek szazaval az emberek es mutansok a terkepen.
A loveszt nem talalod meg Kordonban, ha elakadsz, akkor irj, majd utba igazitalak, en mashol akadtam el, szerencse, hogy Saga59 betette azt a kepes vegigjatszast, mert nem talaltam a kiutat kapasbol - majd megerted hogy honnan, ha odaersz.
Az aknakat a csavarral felrobbanthatod, valoszinuleg egy vekony resen at tudsz menni akkor kozottuk.
A hidnal talan a legegyszerubb atmenni fent, a sinparnal, vegul en a bal oldali alaguton mentem, kisuleses anomaliak es aknak kozott.

Saga59 eszrevettem a radio gombot, es mar talaltam is egy adovevot.Most egyelore Borman-hoz kellene visszajussak, szornyekkel teli barlangon keresztul, ott hagytam abba.
Van egy detektor, aminel krikszkraksz van, a 0.37 sulyu es 12500 penzbe kerulo detektor - erre vess egy pillantast, ha megtalalod hogy melyik is az.Kapunk egy masikat is, talan Bormantol ? Annal magyarul van a leiras, es 120000-be kerul, ha jol lattam.
Jaj, es a kezdok falujaban elszalasztottam a szellemeket, nem beszeltem veluk, mar ha egyaltalan szukseges, de a vegigjatszas kepeken ugy lattam, hogy kuldetest is adnak, es lehet hogy a kesobbiekben is szerepuk lett volna a vegkifejlet elerese elott ? Nem tudom, mindenesetre, mostmar keso, a kovetkezo ujrajatszasnal...

(#13074) SaGa59 válasza Antonius1978 (#13073) üzenetére


SaGa59
őstag

Tudnál egy képet dobni a krixkraxos detektorról? Vagy egy mentést, amiben benne van.

A szellemekről én csak annyit tudok, hogy JJ említette, látta őket. Olyan beszélgetésre, amiben velük lehetne táralogni, nem emlékszem a lefordított szövegek között.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#13075) SaGa59 válasza SaGa59 (#13074) üzenetére


SaGa59
őstag

Köszi, nem kell kép, Shield már küldött, délután megkeresem, melyik ltx-ben van. Ha macskakörmök között látszik az inventoríban a leírás, azt a lusta modderek nem a rendes xml-ekbe írták le, hanem közvetlenül az adott tárgy statisztikáit tartalmazó ltx-be. Fegyver is van ilyen néhány, azokat megtaláltam, ezt még nem... Estére kirakom az új verzióba.

Ja: amikor valakit kirámolunk és a jobb felső sarokban a képe alatt "átfedi" a csoport neve a Csoport szót, az a betűméret módosítás mellékhatás, bocs. Ha valakit nagyon zavar, állítsa vissza kisebbre a betűket (törölni kell textures/ui könyvtárból fájlokat), vagy esetleg keresse meg, hol van ez definiálva (sem ezt, sem a "fő nézetnél" az NPC-k nevét megadó leírások paramétereit nem találtam, pedig keresgéltem egy ideig. Biztos meg vannak, mert két éve valamelyik modnál már mókoltam ilyesmivel, de most nem találom), írja meg és megpróbálom belőni.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#13076) rétisün


rétisün
veterán

használja valaki a total commander db3 fájl kicsomagoló pluginját win10 alat? nálam nem akar működni :( úgy emlékszem win7-en használtam, semmi gondja nem volt....

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#13077) SaGa59 válasza Dhampir (#13072) üzenetére


SaGa59
őstag

Úgy tűnik, kedveli a klasszikus ibm klavi kattogó zaját. Az a fajta "átbillenő" switch, ami ezekben van, talán sosem megy tönkre, mechanikus, kiváló minőség, de nagyon zajos. Talán direkt arra mentek, hogy utánozza az ibm gömbfejes elektromos írógép hangját. Többtizet selejteztünk ilyet nemrég...

Nálam egy alap szempont volt, hogy ne kattpgjon a billentyű, zavarná a családot, amikor bevadulok gépelés közben. Emiatt cherry switcheket kerestem. Még ennek is van egy kis hangja, mikor visszajön. Lenyomáskor semmi.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#13078) Antonius1978 válasza SaGa59 (#13074) üzenetére


Antonius1978
addikt

Majd lovok egy kepet a Fraps-al, amikor tudok, mert lehet ma nem lesz idom jatszani, vagy ha lesz is, keso delutan, ha nem kell menjek melozni, de valamikor megkapod, megigerem.
Okes, akkor nem kuldok,mivel megoldodott.

Pedig nekem ugy tunt a vegigjatsas kepek alapjan hogy a szellem elott allunk, es utanna valami olyan helyet mutat a masik kep, ahol nem kellett jarjak, tehat ezert gondoltam hogy kuldetest adnak.

1 kerdes : a leforditott allomanyok alapjan vegig kell jarnunk az osszes palyat ami a jatekban van, vagy nem, hogyan velekedsz a dologrol ?

[ Szerkesztve ]

(#13079) SaGa59 válasza rétisün (#13076) üzenetére


SaGa59
őstag

Nekem sem működik, de már w7 alatt se nyitott meg mindent. Van viszont egy kicsomagolóm, ha kell, feldobom este a gdrive-ra. Ez működik, eddig minden verzióval ment, csak meg kell neki mondani, hogy mi a játék verziója és külön van az angol és orosz ShoC. A CS és a CP esetében nincs nyelvi megkülönböztetés.

(#13078) Antonius1978:
Szerintem végig, sőt néhány (2) pálya talán nincs is a térképen. A "puffer" területek. Majd ha odaérsz, megtudod, melyikre gondolok és miért. De lehet, hogy ebben tévedek.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#13080) rétisün válasza SaGa59 (#13079) üzenetére


rétisün
veterán

kérném, köszi előre is! :R

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#13081) Sensut válasza SaGa59 (#13039) üzenetére


Sensut
őstag

Hálás köszönet a fordításért. Angolul még elboldogulok én is, de az orosz nekem kínai :) Betettem tölteni, egy óra múlva lent lesz aszongya, s akkor kipróbálom és is. Rég nem sztalkereztem egy jót...

(#13082) SaGa59 válasza rétisün (#13080) üzenetére


SaGa59
őstag

S.T.A.L.K.E.R. database extractor

Trükkös, mert amíg a megadott célmappa nem létezik, nem lehet elindítani a kibontást. A jobb felső sarokban lehet kiválasztani a verziót.
Emlékeim szerint valamelyik korábbi .NET mintha kellene hozzá, de lehet, hogy az egy másik hasonló igénye volt.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#13083) SaGa59


SaGa59
őstag

Megtaláltam a kimaradt detektor leírást. Ez pont az aknakereső. Elvileg jelöli a térképen is a megtalált aknát. mint a Secret Trails-ben.
Csak egy leírás van, nem tudom, hogy aknakeresőből van-e többféle, de csak ezt az egy leírást találtam, meg néhány relikviáét, de lehet, hogy azok nem is szerepelnek a játékban.

Feltöltöttem, most a 18-as a legfrissebb.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#13084) shield válasza SaGa59 (#13083) üzenetére


shield
Topikgazda

Beraktam az aknakeresőt, f@szán jelez. :C
Felrobbantottam őket, de még mindig jelez. Olyan piros jellel, amilyennel azt a csápos csapdát, nem jut eszembe a neve.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#13085) shield válasza shield (#13084) üzenetére


shield
Topikgazda

Melyik területen keressem az orvlövészt?
Az egyik átjáró Kordonról a Mocsárba nem működött. Másikat még nem néztem, és a Szeméttelepit sem.

szerk.: ez a detektor nem aknát jelez valami mást, de nincs ott semmi.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#13086) shield válasza shield (#13085) üzenetére


shield
Topikgazda

Most ahol jelzett volt akna. Lehet hogy a lehetséges helyeket jelzi.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#13087) rétisün válasza SaGa59 (#13082) üzenetére


rétisün
veterán

köszi! :R

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#13088) Antonius1978 válasza shield (#13085) üzenetére


Antonius1978
addikt

A Mocsarba kesobb kerulsz, miutan leadtad az orvlovesz cuccait, egy masik kuldetes kapcsan.
Az orvloveszt ugy talalod meg, hogy atmesz Kordonrol a Szemettelepre - a terkep felso feleben ahol ha jol emlekszem a Barhoz kell az alapjatekban menni, ott var az a faszi - Gorog - aki Szidorovics pincejeben kiramolta a tarolodat.Vele dumalsz, es asszem o mondja meg, hogy valamit latott/hallott, igy irany a Sotetvolgy.Ott bemesz a gyarba - uzenet is erkezik, hogy mutansok tamadnak - es megkeresed a lejaratot a laborba.Bemesz a laborba, es ott talalod az orvloveszt, de nincs egyedul, van meg vele 3 zsoldos.En addigra szereztem mar valami halott sztalkertol G37-et, ugyhogy mielott belepnel a masik palyara, ertsd a laborba, akkor az legyen a karaktered kezeben.Neztem vegigjatszast, ott ugy tunt, hogy a zsoldos csak ugy odaadja neked ami kell neked, nalam bunyozni kell, fordulj meg, lodd le aki a hatad mogott van, es fordulj be a sarkon, es huzodj egy picitt hatra, ne tul erosen, mert akkor a masik sarkon tul eresztik beled az olmot.Ha kifektetted a banditakat, akkor szedd ossze a kuldetes targyait, majd irany a legalso szint, ahol egy helikoptert talalsz, tole balra a csoveknel lesz egy kanalisfedel, azon jutsz ki, tulajdonkeppen le.A barlangban fordulj meg, es massz fel a hatad mogott levo falon, a tobbit tudni fogod.Jelenleg megint elakadtam en is, meg kell nezzem a vegigjatszas videot,mert valami nem ugy sult el, ahogy vartam, lehet nem is ugy kell, de nem tudom merre menjek tovabb, vagy mit csinaljak.

(#13089) shield válasza Antonius1978 (#13088) üzenetére


shield
Topikgazda

Köszi az útba igazítást, ez jól jött. Már Sötétvölgyben vagyok a bandita táborban. Épp az épület tetejéről lövöldözök egy Kisóriást, ez is emberből alakult át, nem semmi.
Az egymagában gubbasztó egyéneket már távolról megcirógatom a mesterlövész puskámmal, jó sok cuccokat dobnak.
Na akkor megyek lerendezni az orvlövészt, de még a Kisórás közelében összeszedem a szajrét.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#13090) Antonius1978 válasza shield (#13089) üzenetére


Antonius1978
addikt

Bocs, most latom par oraja irtal privatot, de nem vettem eszre.En nem voltam a banditataborban, azt sem tudom hol van, en csak oda megyek altalaban, ahova a kuldetes szol, masfele nem nagyon koricaltam.

(#13091) Riot Gin


Riot Gin
aktív tag

Emberek: Kiakadt az OGSE a gépemen 1x.

Win 7 64 bit

Amd Athlon II x3 455 3,30Ghz

4 Giga ram

Nvidia Geforce GTS 450 2Gb.......

Ezt mindezt azért írom, mert közepes grafikán futtattam 1280x700, és 3-ik esetben, amikor bekellett volna tölteni egy scriptet, akkor halt meg.........

A Call of Pripyat-nál szerzett tapasztalataim a crashből adódóan instant elvette a kedvemet a játéktól.
( Aki emlékszik, hogy én mennyire szidtam azt a játékot és micsoda hisztit csaptam abban a topikban mikor a Saboteur modot próbáltam jobbá tenni fegyverek oldaláról....Thumps up for me)

Komolyan, egyébként most az OGSE-nél is nonstop lesz ez a memória baromság egyébként 4 giga ram miatt?

Riot Gin's Outfit addon Suspended since 06.2018. https://vk.com/hrg_projects

(#13092) shield válasza Antonius1978 (#13090) üzenetére


shield
Topikgazda

A másik nagy épület, őrtornyokkal, ott szokott tanyázni Borov.
3 alakváltó dobott ott sok cuccot és a raktárat is kipakoltam, rengeteg vodka volt ott. Útban oda egy magányos alakot is kilőttem sniperrel.

Riot Gin azért ma már 8GB memória az már alapkövetelmény. 1x kidobott az még nem vészes.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#13093) Riot Gin válasza shield (#13092) üzenetére


Riot Gin
aktív tag

Amúgy, abban a gondban vagyok, hogy pénz + idő van rá hogy beszerezzek + betegyem, de az a helyzet, hogy nem vágom a témát: néztem neten az alaplapom ( Gigabyte Ultra Durable 4 ) és ott akadtam el , hogy nem tudom hányas verziójú az alaplapom (nem szoftveresen). Meg nem igazán vágom hogy milyen RAM van benne ( 2x2gb ram DDR3, de hogy single channel, dual channel, vagy milyen channel meg ilyenek.)

Riot Gin's Outfit addon Suspended since 06.2018. https://vk.com/hrg_projects

(#13094) SaGa59 válasza Riot Gin (#13093) üzenetére


SaGa59
őstag

A "channelek" az alaplap tulajdonságai. A RAM típusnál az számít, hogy mekkora, DDRmennyi, a sebesség és esetleg a ciklusértékek. Attól lesz Dual channel, hogy az alaplap tud ilyet és a megfelelő slotokba párban teszed az egyforma RAM-okat. Én már jóideje párban veszem őket, Nem drágábbak mint külön kettő, de a gyártó összeválogatta, nem nekem kell.

Más: Hullócsillag. Ellenőriztem, a ShoC eredeti alapértelmezetten elérhető rejtekhelyei megvannak általában. Pl a szeméttelepen a hangtompító a teherautóban, a többtíz doboz lőszer a reflektorállványon, amit csak szét lehet lőni lentről, stb.
Az aknáknak tényleg a helyét jelöli sajna, azt nem hogy van-e ott még vagy nincs. Talán ezért mondta Kotya, hogy kell a csavar is.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#13095) CJ4567 válasza Riot Gin (#13093) üzenetére


CJ4567
veterán

Ultra Durable 4 az a Gigabyte technológiája, az nem mond nekünk semmit. CPU-z-t szedd le, és küldd el a motherboard részt.

No Sana No Life

(#13096) Riot Gin válasza CJ4567 (#13095) üzenetére


Riot Gin
aktív tag

Riot Gin's Outfit addon Suspended since 06.2018. https://vk.com/hrg_projects

(#13097) CJ4567 válasza Riot Gin (#13096) üzenetére


CJ4567
veterán

Windows 7-ben van képmetsző.

Dual módban megy, 2x4 mehet az alaplapba simán.

No Sana No Life

(#13098) Riot Gin válasza CJ4567 (#13097) üzenetére


Riot Gin
aktív tag

Azt tudom, de hogy ugyan olyan memória típusból ugyan olyan hz is kell ugye?

Am kösz , hogy felhívtad rá a figyelmet, mert csak a kép feltöltése után szembesültem ezzel. :DD

[ Szerkesztve ]

Riot Gin's Outfit addon Suspended since 06.2018. https://vk.com/hrg_projects

(#13099) Balathruin válasza Riot Gin (#13098) üzenetére


Balathruin
veterán

Nem kell teljesen ugyan olyannak lennie, ha az egyik más sebességet és időzítést tud akkor a gyorsabb igazodik a lassabbhoz.

(#13100) Riot Gin válasza Balathruin (#13099) üzenetére


Riot Gin
aktív tag

Jó, rendben van, de egyébként a 4 memória slotba akkor egyforma típusú kártya megy bele ( Mármint hogy az összes Dual channel?) Azért írom ezt mert vam 2x fehér slot meg 2x kék slot. a 2x kékbe van a 4 giga ram.

Riot Gin's Outfit addon Suspended since 06.2018. https://vk.com/hrg_projects

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.