Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:07:14

LOGOUT.hu

A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#13251) SaGa59 válasza Sensut (#13250) üzenetére


SaGa59
őstag

Úgy tűnik, nem mindegy, mikor böki le az ember a góréjukat. Vagy vele kell kezdeni, vagy neki kell az utolsónak lenni, különben összekveredik a script és nem adja be mindkét feladat lezárását. Ha jó a sorrend, akkor a megfelelő pillanatban becsipog és meg is jelenik mindkét kiírás.
Megjegyzem, ha nem sikerül dobókéssel elkapni a górét (mert mondjuk sikerül valamelyik hordót telibetalálni és az egész környék a levegőbe repül), akkor is odaadja a kitüntetést a hadnagy, csak kicsit sajnálkozik... Legalábbis a lehetséges beszélgetésekből erre lehet következtetni.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#13252) Sensut válasza SaGa59 (#13251) üzenetére


Sensut
őstag

Jó a kitüntetést választani a pénz helyett, mert egy újabb náci jelvény az. Ezt a kitüntetést aztán fel is hányja JJ a Szolgálatosoknak, a vége felé. Egy csomóval tartoznak már neki és nem akarnak fizetni, aztán Voronin megint megígéri a fizetségeket, és így tovább :D

(#13253) SaGa59 válasza Sensut (#13252) üzenetére


SaGa59
őstag

Ez más. Amiről Voronyinnak szól, az a plakett, amit már koárbban megkaptál a hadnagytól, rögtön az első degenerált irtás után, még a bázis elfoglalása előtt, és arra lenne jó, hogy ingyen javítanak a szerelők, de aztán mégse. Olyan, mint egy kis piros pajzs. Oroszul ugyan zsetonnak hívják, de én inkább maradok a plakettnél vagy lehetne még jelvény. A "német kitüntetés" más kategória. Egyébként ha jól tudom, tényleg létezik és tényleg csak annyian kapták meg, amennyit itt említenek.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#13254) Sensut válasza SaGa59 (#13253) üzenetére


Sensut
őstag

Ja, a plakett is. Azt meg egyik szerelő se fogadta el. Mindig az az első szavuk, hogy ne is mutassam, mert úgyse szerelnek ingyen :)

(#13255) shield


shield
Topikgazda

Ó-Jantaron vagyok, de nem tudok át menni Vadvidékre a dobókéses küldetést megcsinálni, egy lövés és Game over. Valami hiányzik, most végig nézem a degenerált hullákat, hátha valamit találok.
Mit kell csinálni az átjutáshoz?

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#13256) Antonius1978 válasza shield (#13255) üzenetére


Antonius1978
addikt

Ez azert van, mert nem beszeltel Ivancov ornaggyal, aki a kipucolt bazis hatso kis kulipintyojaban tanyazik, o magyaraz el dolgokat, utanna tudsz csak atkelni a tulso palyara, addig nem enged, epp azert halsz meg, mert gondolom ez egy figyelmeztetes, hogy valamit kihagytal.Egyet en is jatszodtam, most kellene menjek a Halott Varosba az X-10es laborbol.

(#13257) shield válasza Antonius1978 (#13256) üzenetére


shield
Topikgazda

Köszi, épp most beszélek Ivancovval, valahogy kimaradt. Végig jártam a hullákat is és az élőket, utolsónak akadtam Ivancovra.
Nagyon jó ez a mod, ezer köszönet SaGa-nak hogy rá akadt és fordította.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#13258) SaGa59 válasza shield (#13257) üzenetére


SaGa59
őstag

Van ezen a pályán még egy kis kavar, a „dominók”. Azokat ne felejtsd el leszedni, mert tudnak meglepetést okozni. Amikor visszafoglaltuk a bázist vagy háromszor meghalt a karakterem, mire rájöttem, hogy nem az elől lövöldöző degeneráltaktól kapom a golyót, hanem oldalról a három egy kupacban kóricáló veterántól… Amikor ez tisztázódott, levadásztam őket (miközben azért a bázisfoglalásba is besegítettem), az egyik lement abba a katakombába, ahonnan a Lost Alfában a rézdrótot kell kihozni a vérszívók közül…

A ráakadás nem az én érdemem, az orosz sztalkeresek beszavazták 2016 tíz legjobb modja közé. Ezek között már csak egy van, aminek se angol, se magyar fordítása nincs. Majd azt is megvizsgálom ha lesz időm, de előbb befejezném a halál ellen 2-t. Meg ezt se ártana legalább egyszer végigtolni, hogy megtaláljam a hibákat.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#13259) shield válasza SaGa59 (#13258) üzenetére


shield
Topikgazda

Nekem jelentek meg a dominók Ó-Jantaron eddig még.
Mindegyik banditát késsel kell kinyírni vagy csak Chront?
Az első 5-öt lelőttem, az utolsó 3 volt késsel. Lehet hogy ezért nem törlődik a banditatábor megsemmisítése, pedig felrobbantottam a hordókat.

A kinyírt banditáktól Mocsár beli rejtekhelyeket kaptam. :F

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#13260) shield válasza shield (#13259) üzenetére


shield
Topikgazda

Közben megoldódott. :C

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#13261) Antonius1978 válasza shield (#13259) üzenetére


Antonius1978
addikt

Az osszes banditat leloheted, de a hordokat ne robbantsd fel.En egyesevel kipiszkaltam azokat, akik nem voltak kint, maradt bent 1 + Chon, azt hangtompitos fegyverrel lelottem, akkor adta be a banditauzlet felszamolast, megdobtam Chont kessel, es minden okes volt.

(#13262) shield válasza Antonius1978 (#13261) üzenetére


shield
Topikgazda

3 félekép csináltam meg:

1. - 5 lelőve, 3 dobókéssel (Chron volt az utolsó), robbantás - nem lett jó
2. - 3 lelőve, 1 Chron dobókéssel, 4 felrobbantva - jó lett
3. - 1 (elsőként) Chron dobókéssel, 6 felrobbantva, 1 (utolsóként) dobókéssel, robbantás - nem
lett jó

Azért próbáltam harmadszor mert Chron As Val-ja beesett a feljáró lemez alá. Végül is sörétessel kijjebb segítettem.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#13263) Antonius1978 válasza shield (#13262) üzenetére


Antonius1978
addikt

Jopar palyaval arrebb talalsz majd egy egyedi hangtompitos mesterloveszt a' la' AS VAL, 50 loszeres, .45-os loszerrel.Kuldeteskent kapod, vissza kellene adni a tulajnak, de nem tudod, igy nalad marad.
Igy is gondban vagyok, hogy miket cipeljek magammal, van M4,Ak74,PKM, SVU, Gauss, es meg fene tudja, par fajta pisztoly.

(#13264) shield válasza Antonius1978 (#13263) üzenetére


shield
Topikgazda

Bar-ban hogy lehet ahhoz az egyetlen személyhez eljutni? Én meg már örültem a sok stalkernek. :Y

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#13265) Antonius1978 válasza shield (#13264) üzenetére


Antonius1978
addikt

Na azt nem tudom, annyira nem voltam ra kivancsi, valoszinuleg egy mesterlovesz az, akinek kesobb szerepe van a tortenetben, a Katonai Raktaraknal lehet vele dumalni - amit en kihagytam.Azert nem tudom, mert a vegigjatszas sem mutatja, tullep rajta, en igaz, megprobaltam az alagutakban maszkalni, mert lehet hogy lent van valahol, de valoszinubbnek tartom hogy csak valamerre a bokrokban.

(#13266) shield válasza Antonius1978 (#13265) üzenetére


shield
Topikgazda

Bar fele mutatott a nyíl, hogy menjek vissza a Chron likvidálásáért járó díjért. Ezek szerint nem erre kellett volna jönnöm, akkor irány Jantar.

szerk.: Ezt az átjárót SaGa-nak majd javítania kell Ó-Jantarra.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#13267) Antonius1978 válasza shield (#13266) üzenetére


Antonius1978
addikt

Chron kinnyifantasa utan vissza O-Jantarra, hogy felmarkold a szajret a hadnagytol, utanna irany a Szemettelep (Regi) - a bartol delre van az atjaro oda, talalkad van Gosa-val.

(#13268) shield válasza Antonius1978 (#13267) üzenetére


shield
Topikgazda

Köszi, akkor irány a Szeméttelep. Ó-Jantaron körbe mászkáltam az alagutakban, nem találtam semmit.

A feladatkezelőben valami Elvadult Szeméttelep van Gosa.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#13269) SaGa59 válasza shield (#13268) üzenetére


SaGa59
őstag

Igen, ott van. Sajnos a modderek a Bár déli kijáratánál nem cserélték le az átjáró nevét, de az visz a megfelelő helyre.

Javítottam a javíttatási párbeszédekhez és a megrendeléshez tartozó benn maradt orosz szöveget, a 17-es verzióban már magyarul vannak,
Jópofa gyerekek a modderek, a beszélgetés végig a megfelelő xml-ben van. kivéve az utolsó mondatot, az már egy scriptben.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#13270) shield válasza SaGa59 (#13269) üzenetére


shield
Topikgazda

Jól elcsesztem az egészet. Megyek Gosához az Elvadult szeméttelepen, látom hogy a térképen ott van egy dominó. lassan közeledek, erre beugrik egy felirat a Dominó elvről és eltűnt a célpont. Nézem a feladatkezelőt, még Kordonon is Agropromban is, most tűnt fel Ó-Jantaron is.
Erre látom, hogy Szeméttelepen is kellett volna Szidor emberével találkoznom, talán a vasúti alagútban. Ott kellett átmenni Jantarra, nem? Ott nem láttam senkit.
Szerintem neki állhatok a Burkon kívülről ismét. :W

Na, már elég volt, úgy érzem.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#13271) Antonius1978 válasza shield (#13268) üzenetére


Antonius1978
addikt

En is korbeneztem az O-Jantar-i alagutalkban, es en sem talaltam semmit :D
Igen, Elvadult, es nem Regi Szemettelep, ott van Gosa, a bartol delre kell menni, beszelsz vele, es csak akkor tudsz a bartol eszakra atmenni a Katonai Bazis-ra.

Ezt a domino, eltunt domino, szemettelep, vasuti alagut stb dologbol nem ertettem szinte semmit, bocsi :N

(#13272) SaGa59 válasza shield (#13270) üzenetére


SaGa59
őstag

Nem kell visszamenni, írtam már, tübbféle módon is megoldható a feladatsor.

Az eltűnő dominók relytéjére egyszerű a megoldás: a marhák begyalogoltak (nálam hárman is) a vasúti alagút perszelő anomáliáiba és szarrá égtek. Az ilyet is betudja neked. Vigyázz, a hangárnál is lehet három. Én most ott tartok a dominó elvben, hogy már nem lesz újabb célpont, csak az eddigieket kell elintézni. Három volt Ó-Jantaron, 6 a régi szeméttelepen. Jel van még Limanszkban, a Radaron és Pripjatban.
Ha a vasúti alagútban valamelyiknek sikerúl bejutni a knyaron túlra, az szívás, mert nem tudsz utánamenni és mivel nem látod, lelőni se. Esetleg több égés elleni relikvia átsegíthet a perszelőkön, meg egy teljesen ép páncél, bár ameddig eljutottam, ott mintha már sugárzás is lett volna. Ha másképp nem megy, vissza kell tölteni a pályát és berohanni odáig. Akkor indulnak befelé, amikor bemész a területre, még utol lehet őket érni.
Más: az elvadult szeméttelepi hangárból elkötöttem azt a hummerszerű terepjárót és repültem vele egyet. Szó szerint. Végigromboltam az úton a terület kijárata felé és ahol be van szakadva az út, felkapott egy anomáli, úgy 40-50 méter megasra felreptetett, aztán lerakott, kicsit odébb, mégegyszer megreptetett és a túloldalon lerakott. Át is mentem vele egész a bárba, csak az épületen már nem tudott átjutni.

A Szemételepen kellett volna Szidor emberébel találkozni, de ha nem mentél oda, nem mentél oda, az ahhoz kellett volna, hogy átjuss a Blokádon. De így is átjutottál.

Ehhez tulajdonképpen három úton lehet eljutni:
1: mielőtt elmenekülsz az Osztályozóról, megkérded Szidort, hogy tud-e invertert szerezni. Igen, ha összegyűjtöd a 18 xenoformot és elviszed a megadott emberenek. Ő van a szeméttelep alagútjában, ahová csak akkor tudsz rendeden bemenni, ha nála van mind és az alagútból nyíló átjárón átmész Jantarba.
2: A fenti kimerad, de a Mocsárban beszélsz azzal a banditával, aki eladja neked a Vaskeresztet és megemlíti, hogy Prohor haverjánál van még más is és Jantarban lehet.
3: a Mocsárban bevárod Bormant, ahogy kérte (pontosabban a hírnökét), aki elmondja, hogy Mutasd meg Gosának a pisztolyt és meg is jelöli az átjáró helyét.

Mindhárom Jantar felé terel. Ha egyiket sem csinálod meg, akkor se marad egy idő után más, mint lenézni a jantari laborba, mert az marad az egyetlen még fel nem derített helyszín, ez lesz a negyedik variáció.

A laborban talált "Arany Disznó", aminek másfélmilla az értéke, nem eladható és nem eldobható elvileg, az a tiéd, még lesz róla szó, mire való, feladat is kapcsolódik hozzá. A többit el tudod adni jó pénzért, nem kell semmire, cserébe egy kiló darabja. Amennyiben az exoban vagy, kell is a pénz, mert nekem a nagyjából 60%-os állapotút az elfeledett gépállomáson (ahová a Katonai Raktáraktól a Vörös-erdő felé mutató átjárón lehet eljutni, itt sem cserélték ki a modderek a feliratokat) 460000-ért javítja a műszerész.
Érdekesség: az épület felirata, ahol megtalálod őt is meg Kovát is, akitől feladatot lehet felvenni, nagy piros betűkkel: MONOLITI.

Ha megfelelően csináltad a dolgokat korábban (már nem emlékszem, melyik feladatot kellett hozzá megcsinálni), akkor a Katonai Raktárak vasúti alagútjában megjelenk a zsoldos Andrej Cseh, vele érdemes beszélgetni, sok infót meg lehet tőle tudni arról, mi is folyik idebent, illetve később lesz egy plusz lehetőséged az egyik feladatnál. Ő beszél először az Arany Disznóról is. Persze végig lehet rohanni a pályákon úgy, hogy nem beszél az ember mindenkivel, de akkor egyszerűen fogalma sem lesz arról, mi is a történet háttere.
Ahogy már írtam korábban, Ripley-t és Görögöt is érdemes életben tartani, amikor az a feladat. Ha meghalnak, nem tragédia, be lejet fejezni a játékot, a megfelelő módon is, csak nem lesznek olyan beszélgetések, amikből mnegtudod, ki az az Arváltoztató, hogy került ide, mit csinált a "Hulló csillag" ügyosztály, stb...

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#13273) shield válasza SaGa59 (#13272) üzenetére


shield
Topikgazda

Végül is átjutottam Jantarra, mert az X16 liftaknájában megtaláltam Prohor holttestét és nála az invertert. Ha Szidor emberével találkozok és ad egy invertert, akkor Prohornál levő nem is kerül képbe?
A sok elmaradt dominó miatt kellene kintről újra fojtatnom, nem tudom mit fog eredményezni, de jó lenne végig csinálni.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#13274) Sensut válasza SaGa59 (#13272) üzenetére


Sensut
őstag

Ripleyt s a Görögöt mindenképpen életben kell tartani, mert a játék vége Kelet-Pripjátytól rajtuk is múlik. Ők az egyik kulcsfigurák. Azt hiszem nem is lehet kinyírni őket, de ha meghalnak, akkor oda a játék is. Én most jól megszívtam az utolsó dominó miatt, akit a Halott Városba adott be és addig hanyagoltam, amíg már nem tudok eljutni oda. Pedig már a játék végén lennék. Most újra kell kezdenem miatta egész Kelet-Pripjátytól. Ezért elárulom azt a 3 küszöböt a játékban, amikor már nem lesz visszaút.
Az első az Osztályozón, miután Coopert kinyírják és a hamis kártyával, banditaruhában el kell menekülnünk onnan. Itt ha átlépünk Kordonra, akkor többé nincs visszaút az Osztályozóra - az átlépő megszűnik.
A második küszöb a blokád átlépése Jantaron. Ha az inverterrel és a xenomorffal leugrunk az alagútba az X-16 laborból, onnan nincs többé visszaút a déli pályákra. Itt már gondoskodni kell a dominókról mielőtt átlépjük a blokád határát. A dominókat egy idő után mindegyre északra fogja szórni a játék.
A harmadik küszöb Kelet-Pripjáty, miután a Szolgálatosok ketrecbe zárnak majd a tiszt felrobbantja magát, hogy elpusztítsa a degeneráltakat a pripjátyi színházban. Itt jön a feladat, hogy menjünk Pripjátyból az erőműbe a stadionnál, de a CNNP1 helyett Kelet-Pripjátyba jutunk és új fejezet indul. Ez előtt is gondoskodni kell a dominókról, mert nincs visszaút Kelet-Pripjátytól!
Sok feladat a játék végén oldódik meg, nem kell izgulni miattuk. Itt kerül elő Buduláj is, meg Fösvény is (ez néha Fukar néven jelenik meg a szövegelésekben!).

[ Szerkesztve ]

(#13275) SaGa59 válasza shield (#13273) üzenetére


SaGa59
őstag

Nem, tulajdonképpen minden variációban Prohortól szerzed meg az invertert...

(#13274) Sensut
Ripley érdekes egy jelenség, amíg nem jutsz a végére, inkább nem lőném le a poént, de erősen úgy tűnik, ha elveszíted az első találkozás után, akkor is rendesen befejezhető a játék. Legalábbis a párbeszédekből. Görögöt a Kelet-Pripjatyi eseményekben és utána is el lehet veszíteni, az egyik feladat kifejezetten arról szól, hogy vigyázz rá, de nélküle is mennie kell tovább a játéknak, csak mint írtam, elmarad egy beszélgetés, amiben JJ elmeséi, hogy is csöppent bele ebbe az egész katyvaszba, a játékos akkor tudja meg, miről is szól a történet valójában. A legenda az, hogy JJ-nek menet közben jönnek vissza az emlékei, pl arról is honnan ismeri ténylegesen Rjonn hadnagyot.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#13276) SaGa59 válasza Sensut (#13274) üzenetére


SaGa59
őstag

Fukar-Fösvény javítva.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#13277) Sensut válasza SaGa59 (#13275) üzenetére


Sensut
őstag

Igen, Ripley egy nagy meglepetés és az egyik választható befejezés kulcsfigurája. A másik két lehetőség talán menne nélküle is. Görög inkább egy jó segítség a másik két választásban, de nem halhat meg jó ideig, ez feladat. Aztán elmeséli JJ neki a sztoriját a Kórháznál és utána vissza is utasíthatod a segítségét. Sőt, jobb is úgy, mert kezd gyanús lenni.
Egy másik javítani való szöveg, amikor Kelet-Pripjátyban Borman elküld a Göröggel, hogy pusztítsuk el a két Zsoldos teherautót. Ott a leírásban az áll, hogy közel kell állni az autókhoz és megnyomni a rádió gombot a töltetek aktiválásához. Ez nem jó, mert akkor neked kampec. Igazából közel kell állni és az autó alá dobni a plasztikot, aztán távolabbról detonálni a rádióval. Amikor a feladatot tárgyaljuk, akkor is így van a párbeszédben. Tehát a feladat leírása hibázzik.
Egyes térképeken, pld. Kelet-Pripjátynál is jelölik az egyes épületeket, de a szöveg csupa krix-krax. Jó lenne ezt is javítani, na meg a szerelőknél megjelenő párbeszéd panelen a gombnevek is ugyanúgy.

[ Szerkesztve ]

(#13278) Sensut válasza SaGa59 (#13272) üzenetére


Sensut
őstag

Andrej Cseh szintén nagy segítség lesz a későbbiekben is, amikor Ripleyt kell kimenekíteni. Mindenképpen fel kell keresni őt a Raktáraknál!

(#13279) SaGa59 válasza Sensut (#13277) üzenetére


SaGa59
őstag

A szerelők paneljét este már javítottam, mert észrevettem én is.
A többit megnézem. A feladatleírást megtalálom, az rögtön javítom, a pripjatyi feliratokat csak ha odajutok... Vagy ha küldesz róle PÜ-be egy képet.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#13280) Antonius1978


Antonius1978
addikt

Mondja el valaki, hogy hogy a budos, megboldogult, rohadt, deszkanbaszott kurva eletbe lehet kijutni a csernobili atomeromu palyarol, miutan vegeztunk Pancel ezredes kuldetesevel ???
Mar vagy mindjart 1 oraja jarom korbe kereken a teruletet, es nem jottem ra, hogy mit kell csinalni, az oktato videoban pedig ezt a dolgot gyonyoruen kihagytak... :W
Egy mod sem huzott fel meg idaig ennyire mint ez, miert nincs a leirasban, hogy hol kell kimenni, es hogy jutunk el oda ? Minden kapu zarva van, ami meg nincs, annal ott a palyahatar, tehat a keritesen tul nem lehet megkerulni a palyat, hogy eljussunk az also atlepo pontra.
Ha Sensut elmondja, akkor Saga tedd be a leirasba, hogy ne kelljen bolondul elcseszni fel orat, vagy tobbet.

(#13281) SaGa59 válasza Antonius1978 (#13280) üzenetére


SaGa59
őstag

Szerintem vissza a laborba Páncéloshoz. Le kell jelenteni a feladatot. A szövegek alapján amikor már elmehetsz, kapsz egy kísérőt.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#13282) Sensut válasza Antonius1978 (#13280) üzenetére


Sensut
őstag

Na várjál csak: ez az a feladat, amikor elveszik a felszerelésed és elküldenek megtisztítani a szarkofágot? Ha az, akkor miután végeztél, vissza kell menned a bunkerbe és jelenteni a sikert. Aztán nyílik meg az átjáró az erőmű mindkét oldalára. A CNNP2-re a bunkerból, illetve a CNNP1-re a szarkofágból.

[ Szerkesztve ]

(#13283) Antonius1978 válasza Sensut (#13282) üzenetére


Antonius1978
addikt

Lejelentettem a szarkofag megtisztitasat, Pancelos elkuld hogy kinyirjam Ripleyt, es azzal annyi.Nem mutat egy pontot sem, amerre mennem kellene, beszeljek ujra az ezredessel ? Dehat kimentem a bunkerbol a felszinre, vagy nem is arra kell ? A szarkofagbol kell atjutni valahogy ? De hogy ?
Sensut ird le legyszi, hogy hogyan kell visszamenjek Pripjatyba, oda mutat a zold karika, hogy ott var Pancelos, ott, ahol leraktuk a monolitos jeladot a taroloba, a terkep mogott...

(#13284) Sensut válasza Antonius1978 (#13283) üzenetére


Sensut
őstag

Szóval, Pripjáty felé a Chernobyl 1 felé kell menned a szarkofágon keresztül. A szarkofág rész az a bunker után következik, már jártál ott. Az a rész, ahol volt az ellenség. Vissza kell menned arra és a körfolyosó egyetlen kijárata egy lépcsőház. Ez a többi nyílással ellenkező oldalon van, a reaktorral ellentétes oldalon. Lemész a lépcsőn az alsó szintre és ott újra végig a folyosókon, amíg elérsz egy kör alakú termet az egyik végen. Ott van a kijárat a felszínre. Előzőleg nem volt ott, csak akkor jelenik meg, miután lejelentetted a feladatot. Lényegében ez az átjáró az eredeti alapjátékban is ott van. Itt jössz be a szarkofágba és itt is tudsz kijutni. Aztán kint már látod a pripjátyi átjárót. Még lesz egy csomó ilyen helyzet, amikor jól kell ismerned az alapjátékokat, különben kutakodhatsz egy ideig.

(#13285) shield


shield
Topikgazda

Ti aztán szépen haladtok. Én a dominók miatt vissza mentem a búrán kívülre. Most tartok ott ahol tegnap abba hagytam, az Elvadult szeméttelepen. Nem sietek körbe járok mindent. Sok volt kint a dominó és Sötétvölgyben az alakváltó. Most legalább lett elég sörétem.
Na, akkor kullogok utánatok. :B

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#13286) Sensut válasza shield (#13285) üzenetére


Sensut
őstag

Én befejeztem a játék egyik végét Hugoval, még kipróbálom Ripleyt is...

(#13287) Sensut válasza Sensut (#13286) üzenetére


Sensut
őstag

A történet vége indulásból bonyolultnak tűnhet a több végkifejlet miatt, pedig nem az. Tulajdonképpen csak két valódi vég van, egy jó és egy rossz, a többi lehetőség csak ezek elérésének módján változtat, a lényeg ugyanaz marad - megállítani az Arcváltoztatót. Elég sokat kísérleteztem a lehetőségekkel mire összeállt egy kép, amit most lejegyzek ide némi segítség gyanánt.

A történet végkifejletének menete azon a ponton ágazik szét, amikor elintéztük a mesterlövészeket Kelet-Pripjátyban és átadtuk az orvlövészekre utaló bizonyítékot a seregnek. Ezt követően jelentünk Bormannak és itt lesz már két választási lehetőségünk:

A rendes, teljes játékmenethez a második lehetőséget kell választanunk, amikor beszélni fogunk Göröggel.

Görögnél újra választanunk kell két lehetőség közül:

A teljes játékmenethez itt is a második lehetőséggel kell élnünk, amikor Kovcurt ki akarjuk hallgatni a német ládákkal kapcsolatban.

Ezt követően a teljes vég így néz ki:

- Göröggel lerohanjuk a banditákat és kifaggatjuk a sebesült Kovcurt a német ládák ügyében.
- Borman Limanskba menekít minket a Göröggel amíg rendeződnek a dolgok, ott közben megtaláljuk a német ládákat dokumentumokkal.
- Limanskból a Kórházba menekülünk, ott utat nyitunk vissza Kelet-Pripjátyba a monolitos kulcsokkal.
- Kelet-Pripjátyban még el kell pusztítanunk plasztik töltetekkel a zsoldosok arzenálját, nevezetesen két tehergépkocsit, amit nagyon őriznek - itt mehetünk a Göröggel, vagy nélküle.
- Az arzenál elpusztítása után a Generátorokhoz kell mennünk megállítani/elfogni a Xenomorfot a konténert szállító kocsival. Ez a konténeres kocsi voltaképpen az, amit keresünk is Hugóval.
- Borman megadja a Generátorok átjáróját és küld egy ajánlólevelet Slavennek, egy ottani elitnek.
- Vitalij atya is küld egy levelet Jermol atyának a Generátorok bázisánál, aki mellékes infókkal lát el cserében.
- Miután átértünk a Generátorokhoz, meg kell várnunk a reggelt, hogy a társaság felébredjen és előjöjjön.
- Beszélünk Jermol atyával - kapunk tőle más feladatot is, ami nem kötődik a tulajdonképpeni történethez.
- Megvárjuk és beszélünk Slavennel - itt is több választásunk lesz, de a helyes válasz az, amikor sikerül meggyőznünk Slavent hogy beleegyezzen a konténeres kocsi ellopásába.
- Éjjel, mikor mindenki visszavonult, beszélünk Leonyid atyával, aki segít ellopni a kocsit. Ha a kocsit Leonyid atya tudta nélkül próbáljuk meg ellopni, akkor az felrobban és futhatunk a laborba elpusztítani a blokád vezérlőpultját - ez rossz végkifejlet!
- A kocsit a konténerrel a megadott helyre kell vinnünk a megadott időn belül.
- Megjön Hugo és csapata egy helikopterrel.
- Hugo szerint eddig tartott a küldetésünk, mehetünk haza, a többi az ő dolga.
- Ez nem tetszik, végzünk Hugóval és csapatával (Hugót elég nehéz kinyírni!).
- A kocsival visszahajtunk a bázisra, ahol közben megjelent a Xenomorf, az Arcváltoztató, és elkapjuk őt.
- Jön egy hatalmas kitörés, bemenekülünk a laborba, de közben a Xenomorf elszabadul és bejut a blokád vezérlőpultjához.
- És itt jön két lehetőség a végkifejlethez - mentéssel mindkettőt ki lehet próbálni.

Ha Bormannal azt választjuk, hogy nem érdekel a Görög és a zsoldosok arzenálja, más terveink vannak - ez a legrövidebb játékmenet. Ekkor a Göröggel való kalandok mind kimaradnak, csak átvesszük Vitalij atya küldeményét és magunk kell megtalálnunk az átjárót a Generátorokra. Az átjáró épületénél Ripley fog várni ránk és utasításokat ad. A Generátoroknál a bázisra éjjel egy csatornán át kell bejutnunk titokban, és egyenesen Leonyid atyának kell átadnunk Vitalij atya levelét, így Jermol atya mellékküldetése is kimarad. Tovább minden a rendes játékmenet szerint történik.

Ha Görögnél azt választjuk, hogy nem érdekel minket Kovcur, akkor kimarad a banditatámadás, Limansk ás a Kórház, egyenesen a zsoldosok arzenáljának felszámolásába vágunk bele és onnan minden a rendes játékmenet szerint megy tovább.

Szóval nem is kérdés, hogy melyik a kedvezőbb játékmenet. Az, amikor mindent elvállalunk Bormannal is és a Görögnél is, mert ekkor nem csak egy csomó plusz kalandban lesz még részünk, hanem fontos információkat is kapunk a történet kikerekedéséhez. Ez esetben csak egy valaki marad ki a történet végéből: Ripley, akinek szerepe már amúgy sem mérvadó.

[ Szerkesztve ]

(#13288) borovi


borovi
aktív tag

Megpróbáltam win10 alá felrakni a modot, totál kudarc. Játékindításkor felvillan egy pillanatra egy zöld téglalap, benne, hogy nyomjam meg valamiért a w-g bill. kombinációt. Nem tudom, miért, azt már nem lehet elolvasni, olyan gyorsan eltűnik a téglalap, képernyőmentéssel meg nem volt kedvem vacakolni. De akár megnyomom, akár nem, x3rd vagy milyen hibával rögtön kivág. Mindent fölraktam, amit kell (DFSv12, DFS12_fix_R1, magyarítás). Egyedül az eltúlzott fényerő javítását nem, mert fogalmam sincs, hova kell az user.ltx-et tenni, ugyanis egyik appdata könyvtárban sem láttam nyomát a játéknak.
Most még megpróbálom win7-tel is, aztán ha ott sem működik, megyek vissza Falloutozni, a Far Harbour kiegészítőt még úgyse vittem végig. És még ott a Doom is! ;]

[ Szerkesztve ]

(#13289) SaGa59 válasza borovi (#13288) üzenetére


SaGa59
őstag

A telepítő nem nyafogott azért, hogy fel kéne tennie valamit még előtte? Valami windows kompopnenst. Na azt engedélyezd, ugyanis anélkül nem tudja lejátszani a kezdeti videót és így a user.ltx-et se hozza létre. A fiam is így járt afrissen telepített W10-zel. Nálam, mivel a W10 egy W8-ra mászott fel, amiben már volt stalker, ez benne volt. Egyébként a saját könyvtárában llévő appdata-t használja.
Vagy megróbálhatod a user.ltx-et bemásolni ebbe az appdatába, hátha...

Én még ott tartok, hogy védjük meg Ripley-t. Az 5.56-os lőszerhez való fegyverem gyakorlatilag használhatatlanná kopott, pedig mielőtt ide jöttem, akkor javítottam 100%-kra. Aztán megjött a meglepi, amit már Agropromban is rühelltem, mert nem nagyon akar megdegleni a nyavajás, én meg feldobtam a bakancsot.
Asszem az újrapróbálásnál összeszedek a lelőtt dominóktól valami 5.56-os fegyvert és először azt amortizálom le, mert AK-m ugyan van, de hozzá való lőszer szinte semmi. Már a gyorstüzelő pisztoly is kiürült. Esetleg felszedem az egyik groza-t és a gránátokat is bevetem, bár azzal sikerült egy "JJ ezt nem teheted" befejezést kiharcolnom, amikor Szyepnoj túl közel ment az egyik zombihoz.

Kis segítség a védőruha beszerzéséhez: Az ajtó kódja 1. A memóriakártya leírásában szerepel, hogy a szolgálatosok nem sokat vacakoltak a kódzárakkal, minden kód 1, kivéve a védelmi rendszert, ott az 1 a bekapcs, a 0 a kikapcs. Megjegyzem, nekem nem SEVA volt a halott mellett, hanem egy szolgálatos szkafander. Az is pont olyan jó.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#13290) borovi válasza SaGa59 (#13289) üzenetére


borovi
aktív tag

Nem, semmi ilyen igénye nem volt a drágámnak. :F Simán elindult és végigment a telepítő.
Nekem is szűz win10-em van, tiszta telepítést is csináltam, miután aktiváltam. Lehet, hogy tényleg ez a baj. De, mondom, semmit nem jelzett telepítés előtt. Esetleg emlékszel még rá, hogy mi az a komponens? Megpróbálnám levadászni a netről. Bár lehet, hogy egyszerűbb lesz a 7-re (a másik vinyón ott csücsül) rárakni. Azon már futottak Sztalkerek és modok számolatlanul...

[ Szerkesztve ]

(#13291) SaGa59 válasza borovi (#13290) üzenetére


SaGa59
őstag

Nem emlékeszem. Felvillant, a fiam kinyomta, hogy nem kell, feltelepült a játék, d enem tudott elindulni., Uninstalláltuk, az újratelepítésnél megint feldobta az abalakot, hogy ez előbb fel kéne rakni (valami directx vagy active-x komponens rémlik, talán player), akkor hagytuk neki, utána már elindult. Mintha az ogm fájlokkal nem tudott volna mit kezdeni ls egy codec-et kellett neki berakni.
Esetleg érdemes lehet előbb egy alap stalkert feltenni, hátha az bepakolja ami kell, aztán meg ezt mellé.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#13292) borovi válasza SaGa59 (#13291) üzenetére


borovi
aktív tag

Na, ez jó ötlet, köszi, majd kipróbálom. :R

(#13293) borovi


borovi
aktív tag

Felraktam win7 alá, tökéletesen megy. Tényleg a tiszta telepítésű win10 a hunyó. De most inkább játszom, nincs kedvem a probléma megoldásával vacakolni.

[ Szerkesztve ]

(#13294) SaGa59 válasza borovi (#13293) üzenetére


SaGa59
őstag

A magyarítást időnként nézd meg, hol tart, most épp a 21-esnél.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#13295) borovi válasza SaGa59 (#13294) üzenetére


borovi
aktív tag

Hopp, nálam még a 19-es fut.
Köszönöm az infót - és főleg a professzionális munkádat! :R

(#13296) SaGa59 válasza borovi (#13295) üzenetére


SaGa59
őstag

Amíg egyszer végig nem játszom, biztos lesz napi (vagy akár napi több) változás, de két hét múlva már csak akkor, ha valaki küld hibajelzést...

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#13297) CJ4567


CJ4567
veterán

Ehhez a modhoz amit játszotok kérhetek linket? Köszönöm előre is.

No Sana No Life

(#13298) Antonius1978 válasza Sensut (#13287) üzenetére


Antonius1978
addikt

Na ez fasza, akkor meg elg sok hatravan a modbol, kb az 1/3-a nekem.
Most ott vagyok, hogy beszeltem Hugo-val a regi szemettelepen, es kiderult hogy masik teherkocsit kell keressek :D
Csak nem tudom merre kell induljak.Es a regi szemettelepen buslakodott egy tudos, hogy a tarsait elfogtak, es ha vallaljuk a kuldetest, akkor ad egy rejtekhelyet, ahonnet mesterlovesz puskat lehet felvenni, ott a jel egy szemethalom tetejen, de az istennek sem talalom a tarolot, ez volt neked, ha igen hol az a tarolo ?
Mindettol fuggetlenul, most merre menjek, vagy ahogy visszalepek Vadvidekre a barhoz, lesz valami utmutatas ?

(#13299) Balathruin válasza CJ4567 (#13297) üzenetére


Balathruin
veterán

(#13300) CJ4567 válasza Balathruin (#13299) üzenetére


CJ4567
veterán

Ezért ugye nem gyújtod fel a számítógépem? :O

No Sana No Life

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.