Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:07:14

LOGOUT.hu

A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#17001) Timstrike


Timstrike
tag

Boldog és békés új esztendőt kivánok minden Stalker játék kedvelőknek!

(#17002) Dhampir


Dhampir
félisten

Boldog Új Esztendőt kívánok! :)

(#17003) shield


shield
Topikgazda

Boldog Újévet kívánok és sok modot!

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#17004) chrisk válasza Laris2 (#16997) üzenetére


chrisk
csendes tag

Köszi,lecseréltem,eddig jó,de úgy is hagytam :)

(#17005) Laris2


Laris2
aktív tag

[link] Golden ball OGSR magyarítás
[link] Mod
Ha valakinek van kedve végigjátszani, ill. tesztelni, az segítség lenne a fordítás befejezéséhez. Én Yantarig gond nélkül eljutottam, de egyéb okok miatt nem folytattam.

(#17006) Timstrike válasza Laris2 (#17005) üzenetére


Timstrike
tag

A Goldsphere OGSR módhoz kell a friss angolosítás [link] ?

A magyarítás fájl 0-án van ,tehát nem letölthető mert üres!!! :W

(#17007) ' Tzs , válasza Laris2 (#17005) üzenetére


' Tzs ,
senior tag

A honosítás tényleg 0 byte. Küldd el nekem, feltöltöm az oldalamra! Yantartól van mentésed? Lehet belenéznék.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#17008) Laris2 válasza Timstrike (#17006) üzenetére


Laris2
aktív tag

[link] Bocs, lehet nem vártam meg, hogy minden fájlt áttranszformáljon a MEGA-ra. Ha ez meglesz, következhet az OGSR motoros ST2, és a szintén OGSR motoros csodaszép grafikájú NS is magyarul.
Tzs, Már nincs a gépen a játék, így mentésem sincs. Timstrike biztosan segít majd ebben a témában.

(#17009) Timstrike válasza Laris2 (#17008) üzenetére


Timstrike
tag

Maga a játék (fogjuk rá ;) ,hogy) működik oroszul + angolul de ahogy a magyarítást rá rakom már el sem indul [link] .Próbáltam már 3 játék verzióval de valamiért nem indul.

(#17010) Laris2 válasza Timstrike (#17009) üzenetére


Laris2
aktív tag

Szia, dolgozok rajta, és majd felteszem. Feltelepítettem a játékot, rádobtam az angolt, majd a magyart, működik, de találtam olyan fordítási hiányosságot, amivel előzőleg nem találkoztam. Képet nem tudok feltenni, mert ezek a 64bites képek meghaladják a maximális 1024 kilobájtot. (én meg nem vagyok prémium tag) :P

(#17011) Timstrike válasza Laris2 (#17010) üzenetére


Timstrike
tag

Tudom,hogy meg fogod oldani. :K
Köszönöm!

(#17012) Laris2 válasza Timstrike (#17011) üzenetére


Laris2
aktív tag

Tavaly nyáron kezdtem el fordítani három OGSR motoros modot. kettőt befejeztem, a golden ballt-is. az NS-t még nem. Akkor még nem volt hozzá angol szöveg, és a kibontott db fájlból hoztam össze a gamedatát, ami működik is nálam. de ez kb 450 megabájt. Átküldeném, de én csak a megát ismerem, ami igencsak lassú erre a célra.
Vagy kibontod a gamedata.db.base fájlt, és a magyarítást átküldöm.

(#17013) Laris2


Laris2
aktív tag

[link] Bővített Golden ball OGSR magyarítás. Lekoppasztottam a gamedatát 450-ről 35 megára. Valszeg. a többit kiszedi a db fájlból. Én a 2.1.308 (x64) FROM REPO: (OGSR/OGSR-ENGINE) verzióval játszom. Erre rátettem a Goldsphere OGSR English Translation files v1.2-est. Ezzel el sem indult a játék, majd rátettem a linkelt magyarítást, és jól működik. (ezt most hoztam össze) Hogy mitől, vagy miért működik, nem tudom, de nem is érdekel. :D Elvileg nálad is kell működnie. :)
A spawn menüvel itt is óvatosan kell bánni, különben nem jelenik meg a szeméttelepen a siló tetejére vivő teleporter, és még más dolgok is.. Egyébként ilyesmit is lehet spawnolni.

[ Szerkesztve ]

(#17014) Timstrike válasza Laris2 (#17013) üzenetére


Timstrike
tag

A Serega Repack 2.1.308 (x64) verzióra raktam fel az angol v1.2 és elindult.
Utána rá tettem a magyarításod és...csoda történt mert elindult [kép] [kép] [kép] .
Amikor az inventory-ra nyomok akkor meg kilép/kidob a játék.
Nem nyúltam (még) bele sem a beállításokban sem a játék fájlaiba.

(#17015) Laris2 válasza Timstrike (#17014) üzenetére


Laris2
aktív tag

Egyezik a verzió, viszont ahogy írtad nekem sem magyarul, sem angolul nem indul.
Tedd rá a fentebb linkeltet, és nem dob ki az inventoryban sem., remélhetőleg.

(#17016) Timstrike válasza Laris2 (#17015) üzenetére


Timstrike
tag

Gondolom a magyarításra érted a "fentebb linkeltet". :F
Ha úgy van akkor be sem tölti a játékot és kidob.

(#17017) Laris2 válasza Timstrike (#17016) üzenetére


Laris2
aktív tag

A tiszta orosz játékba betettem az angol gamedatát, mert ilyen nincs benne, majd felülírtam a magyarítással Nálam megy vele a mentés is, és az új játék is. Nem tudom mi lehet nálad a probléma. 12,7 gigabájt az egész. Míg írtam ezt a kommentet újból kipróbáltam. Simán működik a mentés is. A Goldsphere OGSR English Translation files v1.2 tettem rá

(#17018) Timstrike válasza Timstrike (#17016) üzenetére


Timstrike
tag

Gondolom már a friss játékverzióra [link] készült az utóbbi magyarítás mert azzal elindult és az inventory használható [kép]

(#17019) ' Tzs , válasza Timstrike (#17018) üzenetére


' Tzs ,
senior tag

Oké, akkor ez így működik? Feltöltöttem ide jó lesz így? [link]

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#17020) Timstrike válasza ' Tzs , (#17019) üzenetére


Timstrike
tag

Hát az eddigi tapasztalatok meg leírtak szerint,igen működik. :B

(#17021) Laris2 válasza Timstrike (#17018) üzenetére


Laris2
aktív tag

[link] Ezt mindenképpen tedd rá, fontos és nem okoz hibát. Van egy kis káosz mostmár ezzel a moddal nekem, mert amikor fordítottam, még nem volt hozzá angol szöveg, és jól ment a játék. Most meg összekutyultam az angollal, és jönnek a kisebb problémák. :D Neked megy az angol fordítással? mert nekem nem.

(#17022) Timstrike válasza Laris2 (#17021) üzenetére


Timstrike
tag

Nem mondhatom hogy nem megy, mert már a Kordoni küldetések vége fele vagyok.
Kisebb rendellenességek vannak (pl:nem tudom elővenni a fegyvert,csavart stb) de ez lehet a mód hibája is mert még mindig van mit javítani.
Egy orosz móddal sem működött nekem a magyarítás (pedig volt amikor próbáltam az 1.2 angolosítással is),de ez a friss 1.3 angol verzióval(amit már linkeltem! 5,11 GB) elég jól megy.Van még angol szöveg benne [kép] [kép]

(#17023) Laris2 válasza Timstrike (#17022) üzenetére


Laris2
aktív tag

Többek között ezek is javítva vannak, amit küldtem. De van még mit dolgozni ezen a modon.

(#17024) Timstrike válasza Laris2 (#17023) üzenetére


Timstrike
tag

A Baba szövege csak angol de utána már magyar.

(#17025) Laris2 válasza Timstrike (#17024) üzenetére


Laris2
aktív tag

Igen, az első feladat, amikor a kondenzátorért kell menni az angol, utánna már magyar. Három fájlban is szerepel ez a szöveg le is fordítottam mégis angol, ezt a fene sem érti. És azt sem, hogy miért a Bak fájlból olvassa ki. És ha azt átkódolom, akkor valami egyiptomi hieroglifa lesz belőle. :D

(#17026) Timstrike válasza Laris2 (#17025) üzenetére


Timstrike
tag

Kaptam egy üzenetet Skidan-tól és Zsekán neve szerepel. [kép]

(#17027) Laris2 válasza Timstrike (#17026) üzenetére


Laris2
aktív tag

Neked is ilyen a műtárgy szkenner? ha nem, akkor nem ugyanazt a játékot játszuk. Több OGSR mod is van. :D
A nevekkel az a probléma, hogy oroszról fordítva Zhekan, angolrtól Jekan, de már átírtam őket Jekan-ra. A képen az üzenetnél, az "itt" szó fölösleges.

(#17028) Timstrike válasza Laris2 (#17027) üzenetére


Timstrike
tag

[kép] Szerintem ugyanolyan.
Az üzenetből azt lehetett érteni hogy "itt Zhekan",és ezért jeleztem.Az hogy a játékban hogy jelenik meg, Jekan vagy Zsekan, az nekem egyáltalán nem fontos.
Az új magyarítással nem működik a spawner és kidob a játék ha próbálod előhivni.

[ Szerkesztve ]

(#17029) Laris2 válasza Timstrike (#17028) üzenetére


Laris2
aktív tag

Nálam is kidob ennél az egyszerűbb verziónál. :D Kellene?

(#17030) Timstrike válasza Laris2 (#17029) üzenetére


Timstrike
tag

Még nem szükséges,de ha kell akkor visszateszem az azelőtti magyarítást.

(#17031) Timstrike válasza Timstrike (#17030) üzenetére


Timstrike
tag

A Szemétdombon a "Cserkész laptopon" olvashatatlan a szöveg :F [kép] [kép]
Meg ugyanitt a PDA szövegben van egy kis hiba, menedék helyet mededék van :D [kép]

(#17032) ' Tzs , válasza Timstrike (#17030) üzenetére


' Tzs ,
senior tag

Ezt a verziót át tudod küldeni nekem? Amiben működik a spawner.

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#17033) Laris2 válasza Timstrike (#17031) üzenetére


Laris2
aktív tag

[link] Működik ezzel a spawner is. Bár nagyon összekeveredett már nálam ez a sok fordítás, mivel oroszból kezdtem, angollal javítottam, és nem is egy moddal, ráadásul több száz fájlt kellett fordítani :W
(csak megjegyzem, tavaly nyáron még jól működött nálam ez a mod)
Egy kérdés a szeméttelepen a két silótorony között működött a teleport, ami felvitt a torony tetejére? Ha működik a spawn, sajtot szerezhetsz a babának, ezért segít neked a feladatok megoldásaiban. :)

[ Szerkesztve ]

(#17034) Timstrike válasza ' Tzs , (#17032) üzenetére


Timstrike
tag

Ha a játékról érdeklődsz itt van [link] , a magyarítást meg a Laris2 linkelte.

Laris2:Tudom kezelni a babát mert már 2018-ban megtetszett a mód és végigjátszottam.
Még nem próbáltam a teleportot mivel eszemben jutott,hogy jó lenne ha megoldanék mindent a Kordon meg Szeméttelepen mert ha elfelejtem akkor Rostokból már nem tudok ide visszatérni.Mindjárt kiprobálom.

(#17035) Timstrike válasza Timstrike (#17034) üzenetére


Timstrike
tag

Nem működik,sajnos :F

(#17036) Laris2 válasza Timstrike (#17035) üzenetére


Laris2
aktív tag

Az alap oroszban sem működik, ki is írja a hibát a jobb felső sarokba. Az astor megoldja.
A sajtot azért említettem, mert a Szeméttelepen nem jutsz hozzá. Nálad meg viszonylag hamar sugárszennyezett lesz a többi kajával együtt. Voltál már a zónán kívüli területen? Oda akkor célszerű átmenni, amikor a Kordonon kolbászolsz. Egyébként itt a pályák nincsenek lezárva, a Bárból is visszajöhetsz.

(#17037) Timstrike válasza Laris2 (#17036) üzenetére


Timstrike
tag

Ezért akarok visszamenni a Kordonra,hogy járjam be a zónán kivüli területet is,de először kell a Kameleon arti.
Ezzel a magyarításoddal [link] jó lett a Cserkész laptopon a szöveg:
[kép] [kép] [kép] [kép] [kép] :C

(#17038) Laris2 válasza Timstrike (#17037) üzenetére


Laris2
aktív tag

,

Milyen felbontással játszol.

(#17039) Laris2 válasza Timstrike (#17037) üzenetére


Laris2
aktív tag

:Y :F

[ Szerkesztve ]

(#17040) Timstrike válasza Laris2 (#17039) üzenetére


Timstrike
tag

1024x768 és minden a minimumon van. :D :W

(#17041) Timstrike válasza Timstrike (#17040) üzenetére


Timstrike
tag

A zónán kívüli területen vagyok.
Megtaláltam az "maszkos" újonc második csomagját [kép] (amelyben egy Tigris sniper+löszer+dokumentum van),de nem tudom felvenni mert kidob a játék, a konzolba meg piros minden :F

(#17042) Laris2 válasza Timstrike (#17041) üzenetére


Laris2
aktív tag

[link] Ezzel próbáld meg. (csak tipp, vedd le a gamedata mappát, majd újból fel az eredeti angolt, és a linkeltel írd felül)

(#17043) Timstrike válasza Laris2 (#17042) üzenetére


Timstrike
tag

Csak nem tudom felvenni mert kidob a játék és az inventory megnyitásakor is.
Az angol gamedatával meg működik minden rendesen. [kép] [kép]
Az ékezetes betűk meg orosz betűként jelenik meg [kép]

(#17044) Laris2 válasza Timstrike (#17043) üzenetére


Laris2
aktív tag

Szia, nem értem a problémák eredetét, pl miért egy Bak fájlból veszi ki a szöveget a program, miközben rá sem néz a két xml fájlra nálad.

Engem sehol nem dobott ki a játék. Kipróbáltam, a lentebbi linkel is és működik. Az az, a tiszta orosz játékra rátettem az angol gamedatát, és felülírtam a most linkeltel. Ráadásul, amiket jelzel, az nálam magyarul jelenik meg.
[link] ez a magyarítás
[link] bak fájl ebben is fordítottam, ezt a text /rus könyvtárba másold be.
Ha nem működik, akkor nem egy modot játszunk vagy nagyon eltérő konfigurációt alkalmazunk.

(#17045) Timstrike válasza Laris2 (#17044) üzenetére


Timstrike
tag

A két orosz játékban (amit te linkeltél + serega-lus repack) angolosítás nélkül:
[kép] [kép] [kép] [kép] .
Az 1.3 angolosított repackban meg ugyanazok a hibák mint ahogy írtam előző hozzászólásomban.
A régebbi magyarítást tettem vissza miután felvettem dokumentumot és a Tigris SVD-t és működik minden elég jól [kép] [kép] [kép]

(#17046) Laris2 válasza Timstrike (#17045) üzenetére


Laris2
aktív tag

Amit linkeltem legutóbb, az a legjobb fordítás, csak át kell írni a localization fájlban az alábbi sort ilyenre
font_prefix = _cent ;_west
(kivenni a pontos vesszőt a _cent elől. Bocs, ezt benéztem)

(#17047) Timstrike válasza Laris2 (#17033) üzenetére


Timstrike
tag

"...a szeméttelepen a két silótorony között működött a teleport, ami felvitt a torony tetejére? ..."
A teleport csak éjszaka jelenik meg, ahol az eredeti (SoC) játékban a bandita tábor volt, a roncstelep mögötti mélyedésben . :DD

(#17048) Laris2 válasza Timstrike (#17047) üzenetére


Laris2
aktív tag

Köszi :) nekem sosem, és semmi infót nem találtam erre, bár valami orosz szöveg megjelent amikor a feladat felvételekor elmentem a két torony közé, de nem foglalkoztam vele. Ezt a teleportot jelzem a játékban.

[ Szerkesztve ]

(#17049) Laris2


Laris2
aktív tag

Tudnál küldeni egy közeli mentést, nert még csak a külterület elején vagyok.

(#17050) Rony949


Rony949
őstag

2024 Q1 megjelenésből 2024 szeptember 5 lett. Én személy szerint nem bánom, dolgozzanak csak rajta.

Teljes üzenet a csapattól:

"Dear stalkers, Last year, during Gamescom 2023, we finally had the chance to meet in person. We gathered around the campfire with you to share something valuable that we have been creating for you for all these years — a small part of S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Publicly, for the first time ever.

Our one-time initiative then transformed into a journey from campfire to campfire across France, Brazil, Singapore and other countries. Thousands of players were able to play the game themselves and give us the much-needed feedback afterwards.

And as true friends always do, you shared your honest thoughts about the game. Both positive and negative, and we are thankful for that. From your insights, we figured out two key points: the one to celebrate and the one to consider seriously.

The first one: the Zone remains the Zone. In its true beauty and after our likeness. The game absolutely feels and plays like S.T.A.L.K.E.R, the atmosphere, hardcore style, harsh and unwelcoming environment are ready to cook, and we can’t be more grateful for these words, as they basically sum up both the key intention and the main inspiration for the project from the very beginning at the same time.

The second one was: the gear in the backpack should be checked one more time to be completely sure it will not fail us in the most needed moment. On the technical side of things — the game needs more time.

Throughout the frankly challenging development process, we understood the time was of the team's main essence. Seeing the scope of polishing and understanding that we can’t push your patience too much, we were absolutely dedicated to releasing the game in Q1 2024, and we worked extra hard to meet the release window.

That, however, doesn’t change the fact that at the beginning of this year, we still witnessed the certain amount of technical imperfections that hold S.T.A.L.K.E.R. 2 below the expected standards for the final experience our fans are waiting for.

While there is absolutely no way to make another delay sound less dim, we decided to be clear about our reasons to postpone the game for the sake of yet another wave of polishing.

The final release date for S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl is now September 5, 2024.

We know that you are waiting for this moment, as well as we do. But the preparation needs to be done so that the journey into the Zone goes smoothly and as planned. Thanks for your patience and continuous support, and be ready to see a lot of info about the game further this year."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.