Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:07:14

LOGOUT.hu

A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#12001) rétisün válasza Sensut (#12000) üzenetére


rétisün
veterán

köszönjük a végigjátszást :R ez tényleg elég semmilyen egy mod......sajnos az elfecsérelt idődet nem tudjuk visszaadni.

akkor inkább nekiülök megint a secret trails 2-nek, korábbról, ahol még nincs ez a clerkes bug (?), mert az nem picit jobb mod, mint ez az OL 3.1.

[ Szerkesztve ]

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#12002) borovi válasza Sensut (#12000) üzenetére


borovi
aktív tag

Köszi! Tényleg nem nagy szám a vége sem. Pedig a korábbi Oblivion Lostok mintha kellemes emlékként derengenének az emlékeimben. Vagy csak azok óta volt már számtalan királynál királyabb mod, amik alaposan föltették a lécet, és most azért fanyalgunk? :F Az OL 3-mal mindenesetre nem fogok többet játszani, nem úgy, mint más modokkal, amiket időnként előveszek, és játszogatok velük.

(#12003) Sensut válasza borovi (#12002) üzenetére


Sensut
őstag

Szívesen, nem volt elpazarolt idő, mert egyszer s mindenkorra meggyőződtünk hogy miről van szó. Az igaz, hogy modot ilyen gyorsan én sosem fejeztem be, a végén már törtettem át minden ellenálláson, csak hogy haladjak a vége felé. Nem is válaszoltam egyetlen lövésre se, pedig azok jöttek ezrével mindenhonnan. Így is be lehet fejezni, igaz visszavettem a legalacsonyabb nehézségi szintre, mert már tele volt a puttonyom a rengeteg mutánssal. De még ez se sokat változtatott, talán csak később haltam meg. Az OL kapcsán nekem is teljesen más volt a benyomásom, nem is tudom miért, de most csalódtam benne. Na de ezt még véletlenül se összehasonlítani a Secret Trails-szel! A ST2 az egyik legjobb Stalker mod (a másik a Fotograf), még ha elég bogaras is néha. Mindig van mellékelve egy végigjátszás, azt kell követni, mert sokszor az ember nem föltétlenül a kiszabott utat követi és úgy elkalandozik a játékban, hogy egy idő után a feladatok behalnak. Én először végignagyoltam a leírás alapján, felfogtam, hogy miről van szó, aztán másodszor alaposan végigjátszottam emlékezetből, és ez volt az igazi élmény. Azt hiszem a napokban előveszem még egyszer, amíg kerül egy újabb mod...

(#12004) rétisün


rétisün
veterán

tudtátok? játékot is csináltak ezzel kapcsolatban.

[ Szerkesztve ]

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#12005) Dhampir válasza rétisün (#12004) üzenetére


Dhampir
félisten

Igen, már júniusban megírta a Gamepod. :K

(#12006) Antonius1978 válasza rétisün (#12004) üzenetére


Antonius1978
addikt

Nem mukodik a hivatkozas, mirol is van szo ?

(#12007) rétisün válasza Antonius1978 (#12006) üzenetére


rétisün
veterán

nálam mindkettő jó, 2 böngészőn is megnéztem....

az OL 3.1-ben szerepel egy dyatlov nevű figura. az oroszoknál a Dyatlov hágónál történtek '59 február 1-2 között azóta is megmagyaráz(hat)atlan, rejtélyes halálesetek. erről készült egy játék, pontosabban a kiderítéséről, mi is okozta az akkori eseményeket, illetve erről kapta a nevét a karakter.

[ Szerkesztve ]

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#12008) borovi válasza rétisün (#12007) üzenetére


borovi
aktív tag

Van erről az esetről egy film is, 1-2 éve készült, aki szereti az ilyen misztikus sztorikat (én például nagyon! :K ), annak kötelező darab.

(#12009) borovi válasza Sensut (#12003) üzenetére


borovi
aktív tag

Én is kipróbálom majd az ST2-t a végigjátszás szerint, mert eddig úgy jártam vele, ahogy írod: behaltak egyes feladatok, mert járkáltam, kalandoztam össze-vissza a helyszíneken.

(#12010) rétisün válasza borovi (#12008) üzenetére


rétisün
veterán

tervben van, a héten talán sort kerítek rá.....

(#12009) borovi: nekem csak kicsit összekeveredtek, mikor folytattam :D de azért nem adom fel :N

[ Szerkesztve ]

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#12011) borovi válasza borovi (#12008) üzenetére


borovi
aktív tag

Meg is van! Elég sok online filmnéző helyen fönn van, szerintem érdemes megnézni.

[ Szerkesztve ]

(#12012) Antonius1978 válasza borovi (#12011) üzenetére


Antonius1978
addikt

Ha errol van szo, igy mar ertem, a tavaly lattam ezt a filmet...

(#12013) Sensut válasza rétisün (#12007) üzenetére


Sensut
őstag

A modban Anatoly Dyatlov-ról van szó, aki felügyelte a tesztet a 86-os csernobili katasztrófa idején. Lényegében ő volt a fő felelős a katasztrófáért.

(#12014) borovi válasza rétisün (#12004) üzenetére


borovi
aktív tag

Belekukkantottam a játék egyik tesztjébe, a kommentelő kollégák közül többen (főleg jukeey 2015. június 29. 17:47) elég rossz véleménnyel vannak a cuccról.

[ Szerkesztve ]

(#12015) borovi válasza Sensut (#12013) üzenetére


borovi
aktív tag

Valószínűleg csak névazonosságról van szó. Ennek a Gyatlovnak nincs köze a hágó Gyatlovjához.

(#12016) rétisün válasza borovi (#12014) üzenetére


rétisün
veterán

én a gamestar-ban találkoztam a játékkal, ott se dicsérték agyon :(

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#12017) Cheesus válasza rétisün (#12016) üzenetére


Cheesus
senior tag

Itt is leledzik egy teszt a játékról: [link]

https://www.twitch.tv/csehla

(#12018) rétisün válasza Cheesus (#12017) üzenetére


rétisün
veterán

érdemes elolvasni az utolsó hsz-t. bár a legkevésbé szól a játékról, érdekes teória magáról az esetről, amin a játék alapul.

asszem este megnézem a filmet.

[ Szerkesztve ]

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#12019) Dhampir válasza rétisün (#12018) üzenetére


Dhampir
félisten

Csoki helyett ChoKholat(e). :)

(#12020) rétisün


rétisün
veterán

azért az ilyen (nálam) igencsak rontja a játékélményt, ilyen helyen, ahol nem csak hogy nem látnak az utcáról, de simán le is lőnek, a falakon, mindenen keresztül.... :(((

kijutottam a tetőre, 3 másodperc múlva a padláson megjelent egy zsoldos. úgy értem, simán felrepült az utcáról. :U

mod: nem felrepült, ezel kúsznak a falon fel-le :Y

[ Szerkesztve ]

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#12021) borovi válasza rétisün (#12020) üzenetére


borovi
aktív tag

Meséltem már azt a sztorit, amikor a Szkadovszkon, miközben Kardánnal beszélgettem, az Alfa csapat lazán megszórt gránáttal a hajó lemezfalain keresztül? :DD
Ilyen kúszó-repülő figurákkal lehet néha találkozni. Legutóbb az OL 3-ban volt, hogyKordonban, a nagyobbik pincében ért a kitörés. Majdnem minden sztalker rendesen, a lépcsőn jött le a menedékbe, kivéve egyet, aki, mint egy fúrófej, a talajon meg a pinceboltozaton át, egyenesen a fejünk fölül került a pincébe.

Egyébként tök jó a hsz-em száma. Visszafele is annyi, mint előre.... :C

[ Szerkesztve ]

(#12022) SaGa59 válasza rétisün (#12020) üzenetére


SaGa59
őstag

Igen, de nem csak a zsoldosok. Az erőmű hátsó részében az egyik épületről snorkok másztak le, meg fel is a falon. Szépen, négykézláb, ahogy kell. Vannak appróbb logikátlanságok ebben a modban is, de még így is nagyon jó.
Ezeket az oktató feladatokat, ahol a "szellem zsoldosok" várnak a teleport túloldalán, marhára utáltam. Az egyetlen megoldás mindhárom alkalommal az volt, hogy amint megjelentem a célban, azonnal ugrás valamerre, és bujkálás. Mondjuk harmadik nekifutásra itt előbb kiirtottam az utcán táborozó zsoldosokat és csak utána mentem oda a "kiképzőhöz", hogy folytathatjuk. Nem jöttek vissza, így elég volt a két szellem zsoldossal megverekedni-

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#12023) rétisün válasza SaGa59 (#12022) üzenetére


rétisün
veterán

persze, jó kis mod még ezzel együtt is, főleg hogy a legtöbb játékban vannak ilyenek, már nem a falon közlekedő npc-k, hanem hogy olyan helyről lőnek le, ahonnan nem is látszom...

(#12021) borovi: igen, mintha említetted volna ezt a gránátos esetet.

a 'fúrófej' stalker se olyan ritka, én is láttam nem egyet, olyant is aki a plafonba 'halt be' aztán fel fent, fele lent :DDD

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#12024) SaGa59 válasza rétisün (#12023) üzenetére


SaGa59
őstag

Megjegyzem, az, hogy a falon jönnek-mennek a fizikai modell hibája, egyben lenyűgöző részletessége is. Érzékeli a játék, hogy az ott egy akadály, meg azt is, hogy függőlegesen viszont egy sík, amin járni lehet. Más programokban ilyen esetben vagy megakadnak és ott trappolnak orrukkal a falnak nyomódva egy helyben, vagy szimplán átgyalogolnak a falon.
Igaz, itt is láttam olyan négylábút, ami teljes erővel vágtázott egyhelyben, úgy, hogy semmi látható akadály nem volt előtte, én simán át tudtam ott sétálni.

A motor fejlettségére a kedvenc példám az erőműben a szarkofág alatt az az ajtó, amit az alapjátékban a dekóder nyit, de ha nincs nálad, fel lehet feszíteni egy puska csövével. Azaz a motor tudja, hogy a cső fizikailag alkalmas arra, hogy beférjen az ajtó zsanérja mögé és kifeszítse, majd ki is támassza.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#12025) Dhampir válasza borovi (#12021) üzenetére


Dhampir
félisten

A Copban az alapjátékban is a Szkadovszkon szokott rendre elsüllyedni a beteg sztalker az ágyában, mintha vízben feküdne.

(#12026) Sensut válasza Dhampir (#12025) üzenetére


Sensut
őstag

Ez meg egy igazi sztalker, aki a betonban is tud menetelni :)

(#12027) rétisün válasza Sensut (#12026) üzenetére


rétisün
veterán

rendszeresen beleállnak a tűzbe is :))

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#12028) Dhampir válasza Sensut (#12026) üzenetére


Dhampir
félisten

Igen, mert ő valójában a faljáró Mumus-Mumus. :D

(#12029) rétisün válasza Dhampir (#12028) üzenetére


rétisün
veterán

nem volt ebből régen film?

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#12030) Dhampir válasza rétisün (#12029) üzenetére


Dhampir
félisten

Lehet, én csak a könyvet olvastam.

(#12031) rétisün válasza Dhampir (#12030) üzenetére


rétisün
veterán

de volt, a google mondta :D lehet, hogy én is olvastam (könyvtárból kivehettem régen) de hogy nincs meg a könyv, az tuti...

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#12032) Dhampir válasza rétisün (#12031) üzenetére


Dhampir
félisten

Oké, nem néztem utána a filmnek. :K

Érdekes, szomorkásan humoros hangulata van a könyvnek, legalábbis ez maradt meg bennem, mert gyermekkoromban olvastam, sajnos nekem sincsen meg.

(#12033) SaGa59 válasza rétisün (#12031) üzenetére


SaGa59
őstag

Volt, Fernandel volt a főszereplő. Kölyök koromban láttam a tvben.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#12034) Dhampir válasza SaGa59 (#12033) üzenetére


Dhampir
félisten

Fernandelt szeretem. :K

(#12035) Sensut


Sensut
őstag

Kijött egy új STALKERSOUP (DMX) frissítés okt. 15-én, amiben, többek között javították a játék háttérben futó szkriptek okozta laggolását. A játék most már akadásmentes és jól játszható, legalábbis a Bárig. Onnan még nem jártam tovább.

(#12036) hubai1979 válasza Sensut (#12035) üzenetére


hubai1979
őstag

Mester én probáltam már ezt a játékot ,fasza nagyon,csak egy magyarosítással még barób lenne.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#12037) Dhampir válasza hubai1979 (#12036) üzenetére


Dhampir
félisten

:C

(#12038) borovi válasza Sensut (#12035) üzenetére


borovi
aktív tag

"Stalkersoup" és "akadásmentesség"? Ezt nem hiszem! :N

(#12039) shield válasza borovi (#12038) üzenetére


shield
Topikgazda

Háát....bízzunk benne, igaz még mostanában nem terveztem be.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#12040) Sensut


Sensut
őstag

RETURN OF SCAR 1.0006 SOC mod angolosítva, aki nem ismeri. Kicsit macerás elindítani, de jónak tűnik. A letöltendő alkatrészek:

1. Maga a mod...

2. általános frissítés 3 ...

3. egy másik frissítés (lehet, hogy nem fontos?) ...

4. az angolosítás ...

Másold be az összetevőket a fenti sorrendben az 1.0006-os SOC "gamedata" mappájába, kivéve a mod "BIN" mappáját (!), mert azokkal a fájlokkal nem indul el a játék valamiért - tehát marad az eredeti SOC/Bin mappa tartalma. Ez után, ha angol nyelvű az alapjátékod, akkor az asztalon levő indító ikon Cél: sorába be kell tenned a -nointro paramétert, különben a játék megpróbál egy orosz nyelvű intrót betölteni, ami blokkolja az indulást. Nálam elindult a mod, de többet még nem tudok mondani róla azon kívül, hogy nagyon dicsérik a fórumokon. Később majd véleményezek...

(#12041) kekeeci válasza Sensut (#12040) üzenetére


kekeeci
senior tag

Erről már irkáltam kicsit (11703 és 11745 hsz.-ok között), nem sok érdeklődést sikerült elérnem. :O

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

(#12042) borovi válasza kekeeci (#12041) üzenetére


borovi
aktív tag

De, fölkeltetted az érdeklődésemet, figyeltem a beszámolóidat, terveztem, hogy én is kipróbálom, de aztán valamelyik másik mod elsodort... ;]
No, talán majd most.

[ Szerkesztve ]

(#12043) Sensut válasza Sensut (#12040) üzenetére


Sensut
őstag

Pontosítok: a mod Bin mappájában levő xrGame.dll fontos egy mesterlövész küldetéshez, illetve a mesterlövész puskához. E nélkül a fegyver nem működik rendesen. A mod fő csomagjában levő xrGame.dll fájl hibás, de a Cumulattive fix 3 - kumpatch-3 frissítésben levő egy javított verzió és megy rendesen. Ezt kell használni, de csak ezt az egy fájlt kell kicserélni az eredeti Bin mappában, különben crash!

Nekem tetszik a játék, Scar (CS) visszatéréséről van szó. A CS sztorija után 2 évvel ugyanúgy kómából ébred Cordonban, mint Strelok és tudósok veszik a szárnyaik alá. Természetesen Szidorovics az első megálló és indul a buli. Kicsit sok a szöveg és angoltudást igényel, de jónak ígérkezik, bár nem volt még időm egy küldetésénél többre. Ez az első része a modnak, a második rész készülőben van.

(#12044) shield válasza kekeeci (#12041) üzenetére


shield
Topikgazda

Én akkor begyűjtöttem a modot. Gondolom azért nem lett érdeklődés, mert nem volt hozzá angol fordítás.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#12045) kekeeci válasza shield (#12044) üzenetére


kekeeci
senior tag

A felén túljutottam az orosz verzióval, azért hagytam félbe, mert kicsit ráuntam, úgy éreztem, hogy ellaposodott a sztori.

(Úgy látom Sensut kolléga átsiklott a hozzászólásom (hozzászólásaim) felett.) :F

[ Szerkesztve ]

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

(#12046) shield válasza Sensut (#12040) üzenetére


shield
Topikgazda

Nekem EZ a verzió van meg, ez nagyobb méretű. Valószínűleg kekeeci kollégának is ez van meg. Na most, akkor melyiket?

Kár, hogy a http://dfiles.eu-n van. Már szopat a 2.5MB-os letöltés után.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#12047) shield válasza Sensut (#12043) üzenetére


shield
Topikgazda

Már mint az angol, de mi lehet benne 181MB!?

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#12048) shield válasza Sensut (#12043) üzenetére


shield
Topikgazda

Nem sikerült letöltenem a fordítást. :W

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#12049) Sensut válasza shield (#12047) üzenetére


Sensut
őstag

Az angol csomagban van egy csomó extra, végigjátszás, screenshotok, meg gondolom valami javítások is, mert egy csomó egyéb config fájlt is tartalmaz.
Nekem totál bejött ez a mod, amolyan profi "old-school" Fotograf / Alternativa típusú kedvenceim játék, amikor jól eljátszadoznak benne a képződményekkel és az effektekkel megfejelve egy kiadós, komplex sztorival. Az oroszok tényleg értenek ehhez. Szép a grafika is, meg jól is fut. A Mocsáron túl vagyok. Tetszett ám marhára mikor ott belefutottam egy WWII-es náci csapatba, na meg a száguldó szellemvonat is egyedi ötlet volt. Most megyek egy képződmény-receptért le az X-18-ba, ahol a megbízó szerint hatalmas horror vár rám :O Kíváncsi leszek, a laboroktól amúgy is mindig borsódzik a hátam. Van néhány fotóm is:


Szellemvonat.

(#12050) Sensut válasza shield (#12048) üzenetére


Sensut
őstag

Feltöltöttem az angolosítást a GDriveomra, innen leszedhetetd...

Ahogy látom a tí verziótok 2013-ban volt feltöltve a Yandex-re, ez pedig 2014-ben. Lehet, hogy ez egy újabb verzió?

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.