Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:07:14

LOGOUT.hu

A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#12151) shield válasza Sensut (#12137) üzenetére


shield
Topikgazda

Most néztem meg, nekem a 1.0.9.9.9.8 van meg. Október végén töltöttem le.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#12152) Sensut válasza shield (#12151) üzenetére


Sensut
őstag

A 1.0.9.9.9.8-ban nem tudtam átlépni Sötét Völgybe, az volt a gondom vele. Ezzel az utolsó frissítéssel jól megy, megtisztítottam az utat egész a szarkofágig és nem volt egyelőre pályagond vele. Leállások voltak, de csak véletlenszerűen, bizonyos feladatok alatt. A szakadozás, most már biztosan tudom, hogy a számlálós feladatok miatt van. Voronin ad egy olyan feladatot, hogy szerezzek meg 10 acéltartályt, na ekkor kezd szakadozni és amíg össze nem szedem ezeket, addig eléggé kínos. Aztán kell valakinek 10 varjútojás az Elfeledett Erdőből, itt is laggol egész végig, de azért játszható. Viszont most már tiszta előttem is, hogy miért tart ennyi ideig ez a moddolás. Ez a mod valóban egy "megaleves", de én inkább "ötvözetnek" neveztem volna amolyan méltó tudós kifejezéssel :) . Az ember úgy indul neki mintha a SOC lenne, ám az X-16 után Jantarban rájön, hogy itt teljesen más irányt vesz az egész történet. Ghost él és ki ölte meg Agyart? Mi több, sok ágra szakad és új történetszálak indulnak mindenfelé a Mocsártól Jupiterig és vissza Cordonig, a Clear Skytól a Banditákig mindenkivel mindenhol. Ám ezek a szálak mind összefüggnek egy adott ponton és nem lehet befejezni egyik történetet a másik nélkül. Nagyon bonyolult egy modról van szó, nem is tudom hogy tudták összerakni. Kinyomtattam egy végigjátszást, ami 36 A4-es oldal, ám ez nem arról mesél, hogy itt lelövöd ezt, felveszed onnan azt, hanem számsorozott útbaigazítások halmaza csupán történetenként. Ez lesz a modok modja ha valaha elkészül :K .

(#12153) Plazmacucci


Plazmacucci
félisten

Azt nem vágja valaki, hogy Stalkersoup miért crash-el ha sweetfx beállítással indítom? A menü sem jön be.
Köszönöm!

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#12154) shield válasza Sensut (#12152) üzenetére


shield
Topikgazda

Ennél a modnál is be kell tartani a végrehajtási sorrendeket, hogy ne vesszenek el küldetések? Ahogy leírtad, igen bonyolult, fejben lehet tartani a sok szálat? A végigjátszás sem semmi. :Y
Ezek szerint vágod az angolt, esetleg egy fordításba nem-e vágnál bele? Régebben kaptam egy elkezdett fordítást, abból el lehetne indulni.
Akkor leszedem, amit linkeltél.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#12155) Sensut válasza Plazmacucci (#12153) üzenetére


Sensut
őstag

Mert hiányzik ez a fájl. A zipben levő "SweetFX_colorMSAA.txt" fájld másold be a \bin_DX11_SweetFX\SweetFX\presets\ mappába. Ha statikus beállításokon van a játék, akkor egyszer indítsd el DX9-el és állítsd a grafikát full dinamic-ra, aztán indítsd DX11 vagy DX11 SweetFX el, különben nem indul, de nem is crashel. De tudni kell, hogy SweetFx-el a játék betöltési ideje szinte megtriplázódik és úgy leterheli a gépet, hogy csak, szóval türelem. Viszont némi shader-játszadozással széppé is lehet tenni vele a játékot, az igaz:

(#12156) Plazmacucci válasza Sensut (#12155) üzenetére


Plazmacucci
félisten

:R köszi!
Nekem a sima DX11 móddal sincs gondom, szép az is, csak kíváncsi vagyok hogy sweet módban milyen. Egyébként néha iszonyúan elkezd darabosodni a játék, pedig az fps szám nem csökken. Gondolom ezt le kell nyelni.

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#12157) Gery D.


Gery D.
senior tag

Ne tudjátok meg, milyen össze-visszaság van most a StalkerSoup szöveges fájljaiban. Sok a Duplikált szöveg. Ezt mire kibogarászom, megöregszek. De már csak 19 fájl van.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12158) shield válasza Gery D. (#12157) üzenetére


shield
Topikgazda

Na, ez már haladás. :C :R

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#12159) Gery D.


Gery D.
senior tag

"string_table_sms.xml" Ezzel a fájlal van egy kis dolgom. Kiszámolni minden szöveget, hogy ne legyen több 186 karakternél. Ez is okozta a crash-t.

Kérdésem, aki találkozott már Black Energy Műtárggyal, annak a térképen normálisan jelenik-e meg, vagy így: Black_Energy. Szintén egy kérdés, hogy a Ruby, valamint a Smaragd és az eredeti műtárgyai normálisan vannak-e írva, pl az eredeti Battery nem Ruby Battery-ként és a Ruby Battery nem eredeti Battery-ként jelenik meg. Itt a térképre, az Enciklopédiára gondolok, mert ezt is elrontották 3-4 kiadással ezelőtt. Írtam megoldást, de kicsit másképp oldották meg.

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12160) Dhampir


Dhampir
félisten

Sensut és Plazmacucci:

Milyen VGA-val játszotok?

(#12161) Plazmacucci válasza Dhampir (#12160) üzenetére


Plazmacucci
félisten

270 OC.

Szer:
Most már működik a sweet is, nem tölt többet, nem lassabb a játék. Sokkal jobban sem néz ki. A betöltési idő is maradt kb 15 mp. Na kezdem a játékot enterelek a zonéba :D

[ Szerkesztve ]

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#12162) Sensut válasza Plazmacucci (#12156) üzenetére


Sensut
őstag

Az a darabosodás az, amiről beszéltem. A laggolás. Nem mindig van, de optimizáció kérdése. Reméljük mihamarabb kijavítják.

Dhampir: nekem egy Asus GTX 650 2GB ketyeg még egy ideig, 12 GB RAM mellett.

(#12163) Dhampir


Dhampir
félisten

Köszönöm, hogy megosztottátok. :R

(#12164) Plazmacucci


Plazmacucci
félisten

Most komolyan ezt a stalkerlevest hogy kell játszani? Még a gránát elől sem lehet elfutni. Azt már meg sem említem, hogy az ellenség kb 300 méterre ellát és söréttel kilő. Olyan messziről, hogy nem is látom a képernyőn olyan kicsik.

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#12165) Gery D. válasza Plazmacucci (#12164) üzenetére


Gery D.
senior tag

Igen, ez egy kicsit bosszantó. Az elején vigyázni kell, nehogy lelőjenek. Ja és ne felejts el menteni elég sűrűn. Kb az első Seva Páncélig védtelen vagy.

Mellesleg kész vagyok az Integrálással. Akinek kell a Magyarításom, felrakom.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12166) Plazmacucci válasza Gery D. (#12165) üzenetére


Plazmacucci
félisten

Hát jó. Lehet a leg könnyebb fokozaton kellett volna kezdenem. Remélem egy távcső csak akad valahol. Akkor már lenne esélyem. Már az elején van 4 banftita fedezék mögött egy nagy nyilt terep másik felén. Lehetetlen megcsinálni.

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#12167) Gery D. válasza Plazmacucci (#12166) üzenetére


Gery D.
senior tag

Ne aggódj, legkönnyebben is nehéz, nem hogy a többi fokozaton. Fogsz még káromkodni egy párszor. :)

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12168) Dhampir válasza Plazmacucci (#12164) üzenetére


Dhampir
félisten

Lehet, hogy a játék nevét soup-ról soap-ra kellene változtatni, könnyű "elcsúszni" rajta már az elején is :D

(#12169) Plazmacucci válasza Dhampir (#12168) üzenetére


Plazmacucci
félisten

Inkább úgy érzem magam mint aki leejtette a szappant és kapja a szaftot :D

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#12170) Gery D. válasza Plazmacucci (#12169) üzenetére


Gery D.
senior tag

Az elején elég sokszor lehet kapni, ez tény. :)

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12171) Plazmacucci válasza Gery D. (#12170) üzenetére


Plazmacucci
félisten

Nem adom fel!

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#12172) shield válasza Gery D. (#12165) üzenetére


shield
Topikgazda

Köszönjük!
Akkor felrakom én is, kicsit játszok vele, kíváncsi vagyok rá. Ma délelőtt töltöttem le az új verziót.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#12173) Gery D. válasza shield (#12172) üzenetére


Gery D.
senior tag

Mindjárt felrakom, csak gond van az egyik fájlal. Pár helyen hiányzik a lezáró rész.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12174) Gery D.


Gery D.
senior tag

http://www91.zippyshare.com/v/NsOxKvbd/file.html

Íme, a 99-hez optimizálva. Ne kövezzetek meg, ha egyes elnevezés sajátos, mint a Műtárgy és a Kötelességi. :) Ja és közel sincs befejezve, sajnos egyedül tesztelni nagyon nehéz, na meg csinálni is. Remélem használható lesz nektek. :)

Elvileg az 1.1-es verzió a napokban fog megjelenni, úgy hogy sok idő nem maradt rá.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12175) shield válasza Gery D. (#12174) üzenetére


shield
Topikgazda

Köszi, letöltöttem.
Most kezdtem telepíteni, érdekes mert a telepítő felületén Version 1.0.9.9.8.1 Feb 28, - 2015
Nálad is ez volt?

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#12176) Gery D. válasza shield (#12175) üzenetére


Gery D.
senior tag

Én nem a Jammer féle telepítőt használom. Letöltöm TB OneDrive serveréről, majd bemásoltam a fő könyvtárba. A Fordításomat is csak oda kell bemásolni. Nálam 9.9.9.9 van.
Íme:
https://onedrive.live.com/?authkey=%21AJWaGwb4jMHq%5FIY&id=8DC51A0073FAF85F%2147543&cid=8DC51A0073FAF85F

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12177) shield válasza Gery D. (#12176) üzenetére


shield
Topikgazda

Nekem is onnét volt meg, de ezt a másikat töltöttem le ma helyette.
A txt-ben olvasom az oldalon, hogy ez a ....98-as.
Most akkor a 11 db .7z-t kell letölteni, nem kell más?

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#12178) Gery D. válasza shield (#12177) üzenetére


Gery D.
senior tag

Elvileg le kell tölteni a 11 db 7z-t, majd a Patch for 40-es mappából az 50-eseket, majd a 80-asat, aztán a 99-eseket. Meg mellé a bare_gamedata-t.
Ez a menete a "telepítésnek".

Meg a 95-ös Beta bin mappát

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12179) shield válasza Gery D. (#12178) üzenetére


shield
Topikgazda

Akkor maradok a másiknál, mert amit feltelepítettem az a ...81-es, és most töltök le 4db 700megás tömörített fájlt, ami már a ...99-es patch.
Nem semmi, az alap 20Gb, még rádobom a patch-et, meglátjuk mennyi lesz. :Y

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#12180) Sensut válasza shield (#12154) üzenetére


Sensut
őstag

Ameddig eljutottam, a történetek sorrendje számított. Elmehetsz egész Jantárig, sőt, lekapcsolhatod az Agyperzselőt is az X-10-ben, de Jantar után már lehetőség nyílik a Mocsárbeli Clear Sky feladatokra. Ezek azért fontosak, mert csak ezek alatt jelennek meg bizonyos kulcsszereplők, akik a további feladatokban is szerepelnek. Aztán folytatódik Agyar gyilkosának a felkutatásával, majd Szellem felkutatásával, de itt már szintén bejön egy másik feladatsor, ami alatt megjelenik egy olyan szereplő, aki fontos és nélküle nem lehet folytatni Szellem megtalálását. Itt tartok most. Bszottul bonyolult, végigjátszás nélkül neki se fogj :N . Ami pedig a fordítást illeti, őszinte részvétem. Annyi szöveg van ebben a modban, hogy könyvekre telne belőlük, nekem viszont már nincs türelmem ilyesmihez.

(#12181) Sensut válasza Gery D. (#12159) üzenetére


Sensut
őstag

Csak a Batteryvel találkoztam egyelőre. Van a kék a szimpla "Battery" és a piros változata a "Ruby Battery". Így jelennek meg, de nem találom őket az enciklopédiában.

(#12182) Gery D. válasza Sensut (#12181) üzenetére


Gery D.
senior tag

Én végigjátszás nélkül csinálom. Igaz, nagyon sok feladat összegyűlik, de ha nem is csinálod meg mind, lassan elfogy és csak az marad. A Barlang a fontos még. Ott van egy fő karakter, nélküle ugye el se tudod hagyni Cordon-t, de a második kanyarban meg kell a további fő szálhoz. Nem akarok Spoilerezni. :)
Szerintem a Smaragd, vagyis Emerald műtárgyakkal lesz a gond, mert egy leírásban azt nem írták át. Az Elveszett Erdőben, vagyis a Forgotten Foresten lehet egyet találni, de az meg kell majd egy Bar feladathoz. Nagyon sokáig eljutottam, szóval nem lehetetlen. :)

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12183) Sensut válasza Gery D. (#12182) üzenetére


Sensut
őstag

A főszálat követtem, így keveredtem bele Agyar és Szellem sztorijába, csakhogy egy adott ponton hoppon maradtam, mert átküldtek Danhez a Mocsárba, a Vadászokhoz, s bár a térkép jelezte a helyét, ő nem volt jelen. Nem tudtam mi van, azt hittem, hogy hiba. Na ekkor vettem kézbe a végigjátszást és lám, előbb a Clear Sky feladatokat kell végigcsinálni, ez alatt jelenik meg Dan. Pontosabban a PKM elrablása alatt. Ezt viszont sehol sem említették a játékban, nem volt honnan tudjam. És ugyanígy Arkhara Agropromban, aki szintén Dan által lép színre egy teljesen más feladatsor kapcsán.

(#12184) Gery D. válasza Sensut (#12183) üzenetére


Gery D.
senior tag

El kell lopni a PKM-et. Nem szabad, hogy észre vegyenek a Banditák. Utána jelennek meg a Vadászok és ölik meg a Banditákat. :).

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12185) Sensut válasza Gery D. (#12184) üzenetére


Sensut
őstag

Ja, csakhogy ezt én nem tudtam és egy rakás banditát találtam ott Danék helyett :Y . Amúgy itt érdekes volt a dolog, mert nálam már volt egy PKM korábbról, így amikor félig belopóztam az udvarra, a Vadászok berontottak és megölték az összes banditát. Nem jó valami, mondom, és újra meg újra töltöttem mire rájöttem, hogy nem kell ellopnom a fegyvert, mert már van nálam egy és ez a lövöldözés már az azt követő lépés.

(#12186) Gery D. válasza Sensut (#12185) üzenetére


Gery D.
senior tag

Akkor ez valamiféle bug lehet, mert egy PKM van ott egy zsákban. Bár, én nem szereztem azelőtt még egyet sem, így nekem el kellett lopnom. :) Legelőszőr én se tudtam, mit kell csinálni. Megpróbáltam úgy csinálni a fordításomat, hogy érthető legyen. Sok helyen abszolút nem lehetett érteni, mit takar egy küldetés.

Amikor egy Stalker-t leitatsz, hogy elmondjon egy rejtekhelyet, azok a szövegek számomra érthetetlenek voltak, ezért mindent átírtam egyre.

Vannak nagyon nehéz, szinte lehetetlen feladatok, amikor a Vadászokat Cordon-ban meg kell védeni a Zsoldosoktól. Azt 5X-6X újra kell tölteni, mert hamar megölik azt, akit nem kell.

Már nagyjából ismerem az összes küldetést a Generátorokig.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12187) Sensut válasza Gery D. (#12186) üzenetére


Sensut
őstag

Én a Vadászokat ott nem tudtam megvédeni a zsoldosoktól. Ha nem engem, akkor őket nyírták ki seperc alatt. Nem is kaptam jutalmat, de nem volt gond tovább. A megbízó egyet húzott a száján és annyi. Talán utólag módosítottak a feladaton, mert az tényleg egy gócpont volt. Később viszont ugyanott Zahar embereit kell megvédeni, az sikerült és fontos is, mert ha nem Zahar többé nem áll szóba :) . Most fedeztem fel, hogy az egyik mérnöknél a Bárban a PDA-dat be tudod hangolni mutánsokra is. Csak egy halom katonai PDA kell és az illető mutáns testrészeiből néhány. Ezt az opciót eddig még egy modban se láttam, de qrvára hasznos főleg a vérszívók, burerek és controllerek ellen, mert azok a legalattomosabb mutánsok ebben a modban, főleg a laborokban. Így a minimap épp időben jelzi a mozgásukat ahhoz, hogy fel tudj készülni a támadásukra. Ez az egyik legokosabb újítás amivel eddig találkoztam.

(#12188) rétisün válasza Sensut (#12187) üzenetére


rétisün
veterán

ha jól emlékszem, az sgm 2.2-ben is volth hasonló, csak ott a detektor fejlesztésével lehetett látni a mutánsokat is, és (asszem) csak a detektor kijelzőjén. az artikat viszont a pda-n (minimapon) is mutatta.

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#12189) Gery D. válasza Sensut (#12187) üzenetére


Gery D.
senior tag

Igen, Zahar-nak kell egy zsák, vagyis ami benne van. A 99 újítása, hogy kiterjesztették ezt a PDA funkciót majdnem az összes mutánsra. Ezt sokan kértük TB-től és meg is lett az eredménye. :)

A Vadászokat úgy kell megvédeni, hogy a bejárattal szemben az út másik oldaláról lelövöd a bent tartózkodó Zsoldosokat, de menteni kell előtte. :)

Én addig szenvedek, amíg nem sikerül. Elvileg a folytatásban lesz szerepe, hogy meg tudtad védeni.

Viszont ami nem tetszett, hogy míg a 20-as kiadásban a megölt karaktereknél volt páncél, úgy a további verzióból ezt kiszedte, mondván, mert telerakja a játékot a Random Páncélokkal és az úgy már nem izgalmas.

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12190) Plazmacucci


Plazmacucci
félisten

Aki ezt a Soupot programozta egy rohadt szadista állat. Nem mellesleg játszhatatlan. Annyiból áll az egész játékmechanizmus, hogy a másodperc tört része alatt kifordulva egy sarokból ki tudja gyorsabban lelőni a másikat, te vagy az ellenség. Komolyan ezt ki élvezi?

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#12191) Gery D. válasza Plazmacucci (#12190) üzenetére


Gery D.
senior tag

Mondtam, hogy fogsz még káromkodni. :) De ne aggódj, ez csak az első komolyabb páncélig lesz. Utána már sokkal könnyebb az egész. Ja és használj sok Műtárgyat.
Mellesleg egy Műtárgy úgy is kibocsátja a sugárzást, hogy csak a hátizsákodban van. Ha már nálad van egy Medúza, vagy egy Kővirág, azt akár az övre is fel teheted.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12192) Plazmacucci válasza Gery D. (#12191) üzenetére


Plazmacucci
félisten

Tehát ha csak a zsákban van ugyanúgy hat mintha feltenném az övre? Ja és lehet artifactokat kombinálni, fejleszteni?

[ Szerkesztve ]

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#12193) Gery D. válasza Plazmacucci (#12192) üzenetére


Gery D.
senior tag

Csak a sugárzó hatás. A zsákodban ugyan úgy kapod a sugárzást, mintha az öveden lenne. Erre vezették be a Tárolókat. De azoknak is megvan a limitje, hogy mennyi káros sugárzást nyelnek el.
Igen, eleinte csak dobálni tudod, de ha megcsinálod a Katona küldetését a hídnál, kapsz majd tőle egy kis ajándékot. :) Szóval jó, ha barátságban vagy a Híd helyőrségével, mellesleg a katonai páncélokat tudja fejleszteni.

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12194) Plazmacucci válasza Gery D. (#12193) üzenetére


Plazmacucci
félisten

Köszi, holnap folytatom. Most Strelok rejtekhelyét tisztítottam meg. De felfele a lépcsőn a kijárathoz menet kb nem is lehet látni ki lő le mert átlőnek messziről a lépcsőn... Most ilyen vagyok kb:

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#12195) Gery D. válasza Plazmacucci (#12194) üzenetére


Gery D.
senior tag

Egy tanács, várd meg, amíg ők jönnek le. :) Vagy rohamozd meg őket. :) Ez a két taktika mindig bejön nálam.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12196) Plazmacucci válasza Gery D. (#12195) üzenetére


Plazmacucci
félisten

Legalább találtam egy Vintart. Azzal könnyebb lesz a sok távoli rohadékot kilőni.

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#12197) Gery D. válasza Plazmacucci (#12196) üzenetére


Gery D.
senior tag

Strelok búvóhelyénél a teleportot lezártad?

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12198) Sensut


Sensut
őstag

Belefutottam talán egy rossz feladatleírásba. Mikor Voronin elküld, hogy szerezzem meg a banditáktól a videofelvevőt és a számítógépet, akkor azt mondja, hogy a videó valahol az ATP-n van és a másik része egy titkos szobában Dark Valley gyár alagsorában. Nos, valójában a videó a Katonai Raktáraknál a vérszívók falujában van (nem a zATP-n!), a számgép pedig Dark Valleyben a második emeleti titkos szobában, ahova csak az ablakon át lehet bejutni a tetőről.

(#12199) Gery D. válasza Sensut (#12198) üzenetére


Gery D.
senior tag

Az én magyarításomat használod? Mert akkor meglesem. Egyébként azt írja, hogy utoljára az ATP-n látták, és onnan ment el a Hadiraktárakra az, akinél volt.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12200) Aarpok válasza rétisün (#12188) üzenetére


Aarpok
őstag

Az SGM Geonezis - ben volt olyan detektor elég sok mindent össze kellett gyűjteni hozzá, hogy Novikov megcsinálja.Talán Bioradar vagy valami hasonló volt a neve. :U

Аарпок

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.