Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:07:14

LOGOUT.hu

A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#12401) Sensut válasza kekeeci (#12399) üzenetére


Sensut
őstag

Ebbe a hibába is belefutottam amint az X-16-ból leugrottam a yantari csatornába épp az imént. Egyáltalán nem engedett tovább, pedig már 2x jártam itt és akkor nem volt gond. A megoldás az lett, hogy kivettem az utolsó 110001 frissítést, azt a 4 új db... fájlt és hagytam a régieket. Így tovább tudtam menni. Kezd tele lenni a t... ezzel a moddal.

(#12402) Gery D. válasza Sensut (#12400) üzenetére


Gery D.
senior tag

Na, megnéztem a mentésedet, nekem nem fagyott ki. Simán át tudtam menni a kapun, egészen a lejáratig. Szerintem mindenki törölje ki a teljes gamedata mappát és töltse le újból. Lehetséges, hogy a tbd3_modders fájl kavarhatott be, meg a többi, amit írtam, hogy az újabb verzió, ami a db fájlokban van, ki van bővítve. Nem értem ezt a részét, mert a gamedata mappa felülírja a db-n belüli fájlokat. Vagyis az lesz a mérvadó fájl, amit használni fog. Esetleg még gond lehet az fsgame.ltx-vel. Bemásolom, hogy nekem milyen a beállítás abban:

; STALKERSOUP, sets gamedata true and save files, logs and scrn shots to game dir
$app_data_root$ = true | false | $fs_root$ | _appdata_\
$game_data$ = true | false | $fs_root$ | gamedata\
$game_ai$ = true | false | $game_data$ | ai\
$game_spawn$ = true | false | $game_data$ | spawns\
$game_anims$ = true | true | $game_data$ | anims\
$game_levels$ = true | false | $game_data$ | levels\
$game_meshes$ = true | true | $game_data$ | meshes\
$game_dm$ = true | true | $game_data$ | meshes\
$game_shaders$ = true | true | $game_data$ | shaders\
$game_sounds$ = true | true | $game_data$ | sounds\
$game_textures$ = true | true | $game_data$ | textures\
$game_scripts$ = true | false | $game_data$ | scripts\
$game_config$ = true | false | $game_data$ | config\
$level$ = false | false | $game_levels$
$game_saves$ = true | false | $app_data_root$ | saves\
$logs$ = true | false | $app_data_root$ | logs\
$screenshots$ = true | false | $app_data_root$ | screenshots\
$downloads$ = false | false | $fs_root$ | tb3d\
$mod_dir$ = false | false | $fs_root$ | mods\

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12403) Sensut válasza Gery D. (#12402) üzenetére


Sensut
őstag

A gamedatat mindig újra generálja indításkor, nekem csak egy actor.ltx és egy inventory_sect.ltx van/volt a magyarításon kívül a normál beállítással. Semmi egyéb fájlal nem babráltam, minden a gyári. Nem tudom mi lehetett a gond, nem tettem vissza a magyarítást és azóta olyan fagyás problémám nem volt. De volt a másik ami a patch miatt van.

(#12404) Gery D. válasza Sensut (#12403) üzenetére


Gery D.
senior tag

Azt a két fájlt hagytam meg. Én töröltem ki a többit az új patch integrálásakor, de rosszul tettem. Próbáld meg letölteni tőlem újra a gamedata mappát. Most már nem kellene, hogy ilyen hiba legyen és a másik crash-t is meg kell, hogy oldja. A mentéseddel le is tesztelheted, amit feltöltöttél és belinkeltél ide. Remélem működni fog.

Kérdezni akartam, hogy mivel indítod a játékot? A Launcher-rel, vagy simán a bin mappában lévő exe-vel?
Én simán szoktam indítani. Launcher-rel nem foglalkozok, amíg nincs meg az új motor.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12405) Sensut válasza Gery D. (#12404) üzenetére


Sensut
őstag

A launcherrel indítom, szoktam váltogatni közben kíváncsiságból a Dx-eket.

(#12406) Gery D. válasza Sensut (#12405) üzenetére


Gery D.
senior tag

Akkor tuti az lesz a baja, hogy nincsenek meg azok a fájlok a gamedata mappában.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12407) kekeeci válasza Sensut (#12400) üzenetére


kekeeci
senior tag

Sajnos 'a hiba az ön készülékében van'.
Simán végigmentem az egész laboron, és ki is jöttem belőle (igaz, hogy a ruhádon kicsit amortizáltam).
Érdekes, hogy semmilyen sugárzáscsökkentő műtárgyat nem használsz, párszor majdnem kinyúltam miatta.
A tudós-bunkerban mentettem, a ládába raktam az összegyűjtött dolgokat.

Ha tudod rakd már fel a teljes gamedata mappádat (azt amivel baj van).

[ Szerkesztve ]

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

(#12408) Gery D. válasza kekeeci (#12407) üzenetére


Gery D.
senior tag

Megnézed, hogy a tb3d_modders.script fájl neked benne van-e a scripts mappába? 8 fájlnak kell benne lenni.

Azt mondjuk én is észrevettem, hogy még a mama Gyöngyét se használja, pedig az tiszta +5-ös golyóálló védelmet ad:) A detektorokat el ne felejtsétek az övre tenni. Azt is fel kell csatolni, elvileg csak úgy működik, mint a Műtárgy.

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12409) kekeeci válasza Gery D. (#12408) üzenetére


kekeeci
senior tag

Benne.

A teljes lista:

config\
alife.ltx
hud.ltx
inventory_sect.ltx
localization.ltx
config\creatures\
actor.ltx
config\misc\
tb3d_news.ltx
tb3d_tasks.ltx
tb3d_uniq_news.ltx
config\text\
tb3d_localization_pack.ltx-----
config\text\eng\
aem_strings.xml
amk_escape_dialogs.xml
amk_flame_dialogs.xml
amk_strings.xml
arc_string_table.xml
arsenal_mod.xml
dmx_mod_dialogs.xml
dmx_mod_encyclopedia.xml
dmx_mod_items.xml
dmx_mod_weapons.xml
meceniy_st_dialogs.xml
mp_st_speechmenu.xml
sak_strings.xml
sak_strings_trade.xml
sak_strings_treasure.xml
st_meceniy.xml
stable_bio_name.xml
stable_dialog_manager.xml
stable_dialog_manager_uni.xml
stable_dialogs_aes.xml
stable_dialogs_agroprom.xml
stable_dialogs_amk.xml
stable_dialogs_bar.xml
stable_dialogs_darkvalley.xml
stable_dialogs_deadcity.xml
stable_dialogs_escape.xml
stable_dialogs_garbage.xml
stable_dialogs_labx18.xml
stable_dialogs_military.xml
stable_dialogs_new.xml
stable_dialogs_part_1.xml
stable_dialogs_part_2.xml
stable_dialogs_pripyat.xml
stable_dialogs_radar.xml
stable_dialogs_tb3d.xml
stable_dialogs_yantar.xml
stable_game_credits.xml
stable_generate_fnames.xml
stable_generate_snames.xml
stable_repair_dialogs.xml
stable_statistic_caption.xml
stable_stories.xml
stable_storyline_info_aes.xml
stable_storyline_info_agroprom.xml
stable_storyline_info_bar.xml
stable_storyline_info_bar-rostok.xml
stable_storyline_info_darkvalley.xml
stable_storyline_info_deadcity.xml
stable_storyline_info_escape.xml
stable_storyline_info_garbage.xml
stable_storyline_info_military.xml
stable_storyline_info_pripyat.xml
stable_storyline_info_radar.xml
stable_storyline_info_sarcofag.xml
stable_storyline_info_yantar.xml
stable_task_manager.xml
stable_treasure_manager.xml
string_table_amk_arts_desc.xml
string_table_amk_matras.xml
string_table_amk_metka.xml
string_table_apgreyd_weapons.xml
string_table_arhara.xml
string_table_arts_desc.xml
string_table_enc_equipment.xml
string_table_enc_mutants.xml
string_table_enc_sigaret.xml
string_table_enc_social.xml
string_table_enc_vehicles.xml
string_table_enc_weapons.xml
string_table_enc_zone.xml
string_table_encyclopedia_names.xml
string_table_gameplay_tasks_descr.xml
string_table_gameplay_tasks_titles.xml
string_table_gameplay_text.xml
string_table_general.xml
string_table_items.xml
string_table_level_tips.xml
string_table_mapspots_aes.xml
string_table_mapspots_agroprom.xml
string_table_mapspots_bar.xml
string_table_mapspots_darkvalley.xml
string_table_mapspots_deadcity.xml
string_table_mapspots_escape.xml
string_table_mapspots_garbage.xml
string_table_mapspots_military.xml
string_table_mapspots_pripyat.xml
string_table_mapspots_radar.xml
string_table_new.xml
string_table_ogg_player.xml
string_table_outfit.xml
string_table_sms.xml
string_table_storyline_info_tb3d.xml
string_table_tasks_aes.xml
string_table_tasks_agroprom.xml
string_table_tasks_bar.xml
string_table_tasks_darkvalley.xml
string_table_tasks_deadcity.xml
string_table_tasks_escape.xml
string_table_tasks_garbage.xml
string_table_tasks_military.xml
string_table_tasks_radar.xml
string_table_tasks_sarcofag.xml
string_table_tasks_yantar.xml
string_table_timer.xml
string_table_tips.xml
string_table_tips_agroprom.xml
string_table_tips_bar-rostok.xml
string_table_tips_darkvalley.xml
string_table_tips_escape.xml
string_table_tips_garbage.xml
string_table_tips_military.xml
string_table_tips_radar.xml
string_table_tips_sarcofag.xml
string_table_tips_yantar.xml
string_table_tutorial.xml
string_table_ui.xml
string_table_ui_text.xml
TB3D_dialogs_arhara_atp.xml
TB3D_dialogs_arhara_eco.xml
TB3D_dialogs_arhara_factions.xml
TB3D_dialogs_arhara_final.xml
TB3D_dialogs_arhara_start.xml
TB3D_dialogs_arhara_trade.xml
tb3d_wawka_part1.xml
tb3d_wawka_part2.xml
tb3d_wawka_part3.xml
tb3d_wawka_part4.xml
tb3d_wawka_part5.xml
ui_mp_teamdesc.xml
ui_st_inventory.xml
ui_st_keybinding.xml
ui_st_mapdesc.xml
ui_st_mm.xml
ui_st_mm_mp.xml
ui_st_mp.xml
ui_st_other.xml
ui_st_pda.xml
config\weapons\
w_groza.ltx
scripts\
amk_mod.script
amkii_transmutator.script
bind_det_arts.script
braad_test.script
news_data.script
news_manager.script
spawn_teleport.script
tb3d_modders.script
shaders\
shaders\r1\
shaders\r1\shared\
shaders\r2\
common.h
particle_alphaonly.ps
shadersettings.txt
shaders\r2\shared\
common.h
shaders\shared\

[ Szerkesztve ]

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

(#12410) Gery D. válasza kekeeci (#12409) üzenetére


Gery D.
senior tag

Igen, ez a jó, ez teljes. Nekem is ezek vannak meg. Most már biztos, hogy az a baj, amit írtam. Az én hibám, hogy Sensut crash-el, ha neki nincs meg mind. :)

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12411) Sensut válasza kekeeci (#12407) üzenetére


Sensut
őstag

Megoldottam, már az erőműben járok és egy crashem se volt azóta :K . A gamedatat meg minek rakjam fel? Nem magyarítok többet, jó nekem az angol.

[ Szerkesztve ]

(#12412) Sensut


Sensut
őstag

Ismeri valaki errefelé ezt a SOC modot:

Equilibrium (Равновесие)

Developer: Fagot
Type: Story mod
Game required: Stalker Shadow of Chernobyl v1.0004
Release date: October 18, 2014
English Translation: Enhanced machine translation by TKGP v 1.2
Size: ~2.4 GB

Állítólag van orosz és angol fordítása is.

[ Szerkesztve ]

(#12413) Gery D. válasza Sensut (#12412) üzenetére


Gery D.
senior tag

Kijött az 1.10002-es frissítés a Soup-hoz.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12414) kekeeci válasza Gery D. (#12413) üzenetére


kekeeci
senior tag

Semmi javulást nem tapasztalok. :O

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

(#12415) Gery D. válasza kekeeci (#12414) üzenetére


Gery D.
senior tag

Pedig van változtatás a régebbi fájlokban. De legalább a text mappában csak egy fájlt kellett megnéznem, a többi változatlan maradt. :)

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12416) kekeeci válasza Gery D. (#12415) üzenetére


kekeeci
senior tag

Újrakezdtem, de ... Á hagyjuk.

Viszont egy kis bibi:

"...elmegyünk az Orvos Orvosovics Orvosovhoz..."

[ Szerkesztve ]

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

(#12417) Gery D. válasza kekeeci (#12416) üzenetére


Gery D.
senior tag

Nem értem, mit akarsz mondani ezzel az orvosos dologgal. A Doctor nevét is meghagytam, mint Miner nevét. Ha erre gondolsz. :) Viszont a névelőt törlöm előtte, kösz.:)

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12418) kekeeci válasza Gery D. (#12417) üzenetére


kekeeci
senior tag

Tényleg a Doctor szúrta a szemem, a másik csak egy felvidító idézet Alfonzó 'Ványadt bácsi'-jából.
(Az asszociációs láncot, hogy hogyan jutott eszembe, hadd ne írjam le.)

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

(#12419) TSL16b válasza Gery D. (#12348) üzenetére


TSL16b
csendes tag

Ööö... bocs, hogy belevau, de melyik csomag melyik fájljában találtad ezt? Mert esetleg javítanánk.

Pár évig nem járok erre, és az összes hülyeséget mi írtuk. ;)

Ja, amit idetettél, az kötőjel, arra is kíváncsi lennék, hol találtad gondolatjel helyett.

(#12420) shield válasza TSL16b (#12419) üzenetére


shield
Topikgazda

Ha már erre jártál megkérdezem, segítenél-e megoldani, hogy a Diverzans modban ne fagyjon ki a mod, amikor fegyvert használok pl. a Szkadovszkon. Gondolom a "ne használjak fegyvert" szöveget keresi. A legtöbb SGM alapú modnál engedélyezett a fegyver használat a bázison. Nagyon jó lenne ha ez meg lenne oldva a CoP magyarításban.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#12421) Sensut válasza kekeeci (#12414) üzenetére


Sensut
őstag

Van sok változás, illetve sok javítás. Nekem először az 1.10000-ás az Erdőnél teljesen behalt. Aztán kezdtem egy teljesen új játékot az 1.10001-es verzióval, ami az agyperzselő kikapcsolása után halt meg teljesen. Írtam TB-nek és kiderült, hogy Radaron nagy probléma van a respawn-nal, és az a baj. Végül sikerült megoldania ebben az 1.10002-es verzióban, amivel gond nélkül tovább jutottam már az Erdőn is (itt Felderítetlen Terület). Idáig már sosem jutottam el a Stalkersoupban. Vannak ugyan véletlenszerű leállások, de azok mind a szokásos stack overflow memóriahibák. Egyelőre még megy :U .

(#12422) kekeeci válasza Sensut (#12421) üzenetére


kekeeci
senior tag

Adtam neki még egy esélyt, előröl kezdtem, többször is, mert egyszer nem volt ott a katona hullája az áteresznél, aztán Tolik halt meg vagy háromszor, mire odaértem stb. És persze most nem akart a Miner egyik segédje se kipurcanni. :O
Nemrég jöttem vissza Sötét Völgyből, de csinálom az összes mellékküldetést is. A kilépéseken meg segít az auto-mentés. Bár az X18-at kétszer kellett megcsináljam, mert a 'laborvédelem' egy csomó extra műtárgyamból kavicsot csinált. Kb két óra játék szállt el emiatt. :W

[ Szerkesztve ]

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

(#12423) kekeeci válasza kekeeci (#12422) üzenetére


kekeeci
senior tag

Lehet, hogy mégsem a 'laborvédelem' a hibás, csak némely műtárgy instabil??
Megint van egy marék kavicsom. :C

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

(#12424) rétisün válasza kekeeci (#12423) üzenetére


rétisün
veterán

tudod őket csavar helyett dobálni, anomáliafelderítésre? :)) mert akkor azért mégis csak jók valamire ;]

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#12425) kekeeci válasza rétisün (#12424) üzenetére


kekeeci
senior tag

Találtam egy végtelen pénzforrást a játékban: CSAVAR!!!
Eldobod, felveszed, eladod. :C

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

(#12426) rétisün válasza kekeeci (#12425) üzenetére


rétisün
veterán

ilyennel még egy modban sem találkoztam.....sose jelent meg a csavar az inventoryban, eladni meg főleg nem lehetett :N

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#12427) Sensut


Sensut
őstag

Hát, ez qrva jó :DD . Beépülök egy ellenséges klánba, de a főnök feltétele az, hogy nyírjam ki Sidorovichot, mert ő a konkurencia neki. Persze eszembe sincs ezt megtenni, viszont be kell mutatnom Sido fejét, mint bizonyítékot. Ezért tanácsot kérek a kollégáktól és azok a Vadászokkal kitalálják, hogy egy irányító fejéből preparálnak egy Sidorovich fejet nekem, mert Sidonak akkora a feje, hogy csak egy hatalmas controller koponyája vetekszik vele :D . Engem meg elküldtek, hogy keressek meg egy pár napja leterített és ott rohadó controller tetemet, aminek csak a feje 80 kiló ! Ekkor baromságot meg nem láttam ebben a játékban, de ez a Stalkersoup egyre jobb :K .

[ Szerkesztve ]

(#12428) Gery D. válasza Sensut (#12427) üzenetére


Gery D.
senior tag

Lesz még jobb is. Tele van ilyen poénokkal.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12429) Dhampir válasza Sensut (#12427) üzenetére


Dhampir
félisten

Ez hatalmas, ez elkél! :C

(#12430) shield válasza Sensut (#12427) üzenetére


shield
Topikgazda

Ezek a beton fejű Irányítók... :C

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#12431) Sensut


Sensut
őstag

Agyar előkerült, élve, s nagyon beindult a Stalkersoup. Abszolúte f@szán szövődik a cselekmény, elindult egy teljesen új fejezet, de ahhoz, hogy minden korábbi feladatot letudjak, mielőtt belefogok ebbe a szálba, egy mellékfeladatot az istennek nem tudok megoldani. Ezt:

Ez az egyik Kostya feladat, miután a laborban megtaláltam a titkos kódot és a kézi teleportokat. Ez egy zsák Pripjátyban, valahol, de a felsorolt helyeken egyáltalán nem találom. A végigjátszás is elég zagyva, nem tudok semmi konkrétat kivenni belőle. Valami ötlet, hogy hol nézzem még :F . Ha ezt letudnám, akkor az új Varlab - Red Forest fejezetnek teljes nulla feladattartozással indulhatnék neki.

(#12432) Gery D. válasza Sensut (#12431) üzenetére


Gery D.
senior tag

A végigjátszás az csak az egyik variációt dolgozza fel. Van azt hiszem 3. A Neten fellelhető a Pripyat-i rejtekhelyek leírása. Mondjuk nekem megvan a kép. Mellesleg a magyarításomban átírtam teljesen, hogy meg lehessen találni, mert egyáltalán nem ott van, ahol leírja. De ez csak egy tipp.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12433) Sensut válasza Gery D. (#12432) üzenetére


Sensut
őstag

Megtaláltam. Egy olyan könnyű helyen volt egy lépcsőházban, ahol nem is gondoltam volna. Persze a nagy semmiért volt az egész, de legalább eltűnt a feladat a listáról s most nem tartozom senkinek semmivel.

(#12434) kekeeci


kekeeci
senior tag

Bajban vagyok. A vadász - bandita üzletnél a híd alatti katonaság beleszólt a balhéba, és azóta ellenségként kezelnek, pedig még akartam Kuznetsov-val üzletelni. Lehet valamit tenni, vagy ez már így veszett?

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

(#12435) Gery D. válasza kekeeci (#12434) üzenetére


Gery D.
senior tag

Ha az egynevű Katonák lőnek rád, azokat ki kell nyírni. A többiek, vagyis Kuznetsovék ha nem lőnek, akkor megúsztad.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12436) kekeeci válasza Gery D. (#12435) üzenetére


kekeeci
senior tag

Kuznetsov nem is lő (elfogyott mindene), csak elszalad, illetve ha elég közel megyek, akkora maflásokat oszt hogy csak szédülök.

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

(#12437) Sensut válasza kekeeci (#12436) üzenetére


Sensut
őstag

Sido nem tudja helyrehozni a kapcsolatot velük? Nála lehet jó pénzért ápolni a jó viszonyt a klánokkal, de lehet, hogy a katonákkal ő sem foglalkozik.

(#12438) Gery D. válasza Sensut (#12437) üzenetére


Gery D.
senior tag

Megfizethetetlen. Már egy Szabadsági fiaskóért is 250-300 ezret elkér. 400 ezernél még nem adta be, hogy megjavítja a viszonyomat velük, nekem is volt ilyen problémám.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12439) Sensut válasza Gery D. (#12438) üzenetére


Sensut
őstag

Nekem muszáj volt 250000-ért, mert a Freedom bepörgött miután átpofátlankodtam hozzuk a Warlabből s elloptam a kutyájukat meg a cuccot a zsákból. Másképp vége, azok kinyírtak volna seperc alatt, meg oda a további üzletelés is velük :(( .

(#12440) Gery D. válasza Sensut (#12439) üzenetére


Gery D.
senior tag

Na igen, a legutolsó játékom során ezzel volt a baj. Egyébként azt a részt akkor kell elkezdeni, amikor a Szabadsági a barátod, vagyis mindenki zöld. Ehhez kellett volna nekem a Gyógyító Beryl, de nem volt ott Yantar-ban a hulla és így a Páncél sem. Az azelőttinél pedig simán át tudtam vinni, mert zöldből sárga lett csak. Bár, szerintem az Álcázott Exo nem működik rendesen. Megláttak azzal is, hiába voltam csendbe.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12441) Sensut válasza Gery D. (#12440) üzenetére


Sensut
őstag

Valami baj volt az álcázott exoval, mert az ablakon át lelőttem egy hangtompítóssal a fegyvertár őrét, bementem és kirámoltam a zsákot, és még simán feljutottam az emeletre is guggolva és nem vettek észre. De aztán ott, ahol már senki se láthatott tulajdonképpen, észrevettek Lukashnál az testőrök. Pedig még az álca le se volt járva. Szerencsére ott volt már a kutya és ki tudtam ugrani túloldalt a ledőlt falon, aztán tegyed a nádasba :) De amikor visszajöttem később, mindenki piros volt a környéken. Aztán még később adták azt az aranyrudat, ami állítólag ha nálad van, akkor a területen Szabadságosnak könyvel el mindenki. Vitamin adta, amiért segítettem nekik elfoglalni a Warlabot. Ez is bekavart, mert utána újra bevörösödött mindenki a Raktáraknál, minden ok nélkül, holott Radaron a Warlabban Vitaminék zöldek voltak mind :F . Hiába töltöttem újra az aranyrúd nélkül is, nem javult a helyzet és Sido újra kapott 250000, a rohadék, hogy kibékítsen velük. Mindenemet el kellett adjam szinte. Azt az aranyrudat ott is hagytam a Warlabban, mert valami azzal sincs rendben.

(#12442) Gery D. válasza Sensut (#12441) üzenetére


Gery D.
senior tag

Nekem az Aranyrúd működött. Szerintem azzal az lehetett a baj, hogy előtte már ellenségek voltak. Egyébként az őrt nem kell lelőni, mellette ki lehet jönni, ha nem, akkor Guggolva ugorj át rajta. De elvileg az egyik ablakon jöttem ki. Már nem emlékszek.
Mellesleg ez is hibás, mivel a Szabadságiaknál voltak a Zsoldosok és lepaktáltak velük. Mondjuk Le Harve-éket lemészárolták utána. :) Na még az volt szivatós feladat.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12443) Sensut válasza Gery D. (#12442) üzenetére


Sensut
őstag

Igen a, de ha csak hozzáérek észrevesz az őr :) Előzőleg, amikor a gránátvető kellett, akkor simán átugrottam a válla felett és annyi. De most a lényeg az volt, hogy ne vegyenek észre. Az ablakon meg nem fértem be.
Ellenségek az aranyrúd előtt nem lehettek, mert épp ők bíztak meg azzal, hogy segítsek Vitaminnak Radaron. Minden okés volt, de mikor visszajöttem, akkor ezek mind rám lőttek újra. Nem tudom mi lehetett, de én nem ártottam nekik semmivel, az tuti :D .

(#12444) Sensut válasza Sensut (#12443) üzenetére


Sensut
őstag

Korábban a Swamp Doctortól Pripyatban kaptam egy olyan feladatot, hogy keressem meg a kutyáját. Az első lépés ebben az, hogy beszéljek Praporral a Szeméttelepen (a Duty poszt főnök). Csakhogy ő erről nem szól semmit :F . Visszajártam párszor, de szó sincs erről a feladatról a szövegkönyvében. Vajon ez hiba lenne, vagy van valami, amit előtte meg kell csinálni?

(#12445) Gery D. válasza Sensut (#12444) üzenetére


Gery D.
senior tag

Van egy Prapor Yantar-ban is, nem lehet, hogy ő az? Idáig már nem jutottam el.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12446) Sensut válasza Gery D. (#12445) üzenetére


Sensut
őstag

Nem. A feladatjelző erre mutat.

(#12447) Gery D. válasza Sensut (#12446) üzenetére


Gery D.
senior tag

Beszélj Max Lubero-val.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12448) Sensut válasza Gery D. (#12447) üzenetére


Sensut
őstag

Az meg kicsoda?

(#12449) Gery D. válasza Sensut (#12448) üzenetére


Gery D.
senior tag

Ott ül a tábortűznél, akinek a PDA-ját meg kellett találni Agroprom alagsorában, nem messze a mozgó Elektro Anomáliáknál.
Úgy néz ki, mint a COP-ban a pasas, aki fent ült a toronyban, akivel piálni kellett. :)

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12450) Sensut válasza Gery D. (#12449) üzenetére


Sensut
őstag

Ja ja, tudom. Felkeresem.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.