- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- MaxxDamage: Vizes Laptop Hűtés? Lehetséges? Igen!
- Fire/SOUL/CD: INGYENES Clone és Backup-Restore alkalmazások tesztje [2024]
- sh4d0w: Én és a számítógép
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- sziku69: Szólánc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
csakdzsó
tag
Üdv.
Végigtoltam a 1.3003 verziót a legújabb(1.4007DC) után,stalker fokozaton.Tényleg jóval könnyebb a DC-nél.Mondhatjuk nem volt kihívás,üresnek tűnt és hiányzott sok küldi nekem,ami a DC esetében feldobta a játékot.Sok karakter hiányzott a küldijükkel együtt(1.3003)
Igazából nem értem mire gondoltatok,hogy elrontották,szerintem csak javítottak rajta.
Minden szempontból jobb és élvezhetőbb az 1.4007DC. -
Veszett Róka
csendes tag
válasz
#16939776 #8896 üzenetére
Az egy nagyon hosszú pálya. Sokkal több jóság van benne, pl egy Groza is lőszerrel. Én speciel mindent és mindenkit kiirtottam mert szeretek nyugalomban bóklászni meg felfedezni, és érdemes olyan fegyverrel menni amihez a zombiknál van lőszer. Sörét nem igazán lesz és az nehéz is, de mindenki játsszon saját izlése szerint. Ja és úgy rémlik, hogy az elveszett stalker is ott bolyong valahol (Zhorik) de lehet hogy már keverem a verziókat.
-
-
Veszett Róka
csendes tag
válasz
hampidampi #8892 üzenetére
Nimble-re már nem emlékszem, de mintha nekem éjjel lett volna ébren.
-
hampidampi
őstag
válasz
Veszett Róka #8891 üzenetére
Köszi, ezek megvannak, nem először viszem végig a LA-t, csak az 1.0047-tel még nem játszottam. 1.0045 volt a legutolsó nekem.
Amúgy közben megoldottam Nimble-t is. Tök véletlenül. Ha odaállsz mellé, mentesz majd visszatöltesz, állva jelenik meg. Szinte azonnal vissza akar feküdni, de ha gyors vagy, el lehet kapni egy beszélgetésre.
-
Veszett Róka
csendes tag
válasz
hampidampi #8886 üzenetére
Igen, a survivor skill az. Pénz miatt pedig egyszer menj végig a Forestben kézben tartott detektorral. Hosszadalmas, de 50-70k körül lehet a haszna Szidorovicsnál. Legalább 4 Night Star van, darabja 2500, ezek a sötétben messziről világítanak. Aztán meg a bányában található Compass egyedül 12ezer, ha jól emlékszem. Vigyél sok antirad gyógyszert, különben a sok vodka meg fog ártani
Great Metal factoryban (ez a Bár) ha elindulsz Rostok felé, bal oldalt lesz egy kis udvarszerű valami (ahol a psy kutyák szaladgálnak) az udvarban egy BMP, a BMP-ben pdeig egy Berill ruha. Az is jó pénz, vagy lehet viselni. -
Dhampir
félisten
válasz
hampidampi #8887 üzenetére
Eszerint a Sleeping mod-ot játszod, abban mindenki horkol a mutánsokkal egyetemben. A Call of Pripyatban ebből csak az a rész valósult meg, amikor az alvó vérszopók között kellett végigsasszézni. El kell jutni a Kívánságteljesítőig és felébreszteni az egész bandát a játék végén. Akkor felriad a főhős is, aki még részeg állapotban esett bele a falu egyik pottyantójába és ott alaposan kialudta magát, miközben az egész izgalmas sztorit csak álmodta. A tulajdonképpeni játék majd ezután kezdődik minden Zóna-jóval megpakolva.
A Zóna Hírhordója című szamizdat Kitörés című rovatában olvasható:
Két ernyedt stalker fut össze a Janovi Vasútállomáson.
– Te is a zónázót várod? – kérdezi egyikük a másikra csüggesztve anomáliában hidrogénezett szempilláját.
... -
hampidampi
őstag
Bónusz kérdés. Fel lehet valahogy ébreszteni Nimble-t? Az a kocsog egyfolytában alszik. Egyszer találtam ébren, mikor elküldött megtalálni valami cuccot. Most meg van amit kért, de hiába várok napokat, ez csak alszik jóízűen...
-
hampidampi
őstag
válasz
Veszett Róka #8884 üzenetére
Köszönöm a választ. Akor majd türelmes leszek. Csak mondom az a fura, hogy idáig nem kaptam egyetlen egyet sem. PDA Article-ök jöttek csak a hllákból, stash locanion egy sem.
Túlélő opció alatt a Survivor skillt érted a PDA-ban? Mert ott egyelőre csak az Endurance-ra pakoltam, hogy azért el is bírjak valamit.
Hát igen, elsősorban a pénz miatt kéne, mert felháborítóan kevés pénz jön be. Ez persze igazából nem baj, így izgi a játék, de azért néha jó lenne nem 2-3 ezer rubellel beállítani egy kereskedőhöz. -
Zsoxx
senior tag
válasz
Veszett Róka #8884 üzenetére
Ja, hogy ez a survivor mód jellegzetessége?
-
Veszett Róka
csendes tag
válasz
hampidampi #8882 üzenetére
Nem bug, így van jól. Majd ha feltolod a skill pontjaidat a túlélő opcióban akkor nagyobb eséllyel fogsz kapni stasht is. Mellesleg a 4007-ben én szinte mindegyik stasht otthagytam, mert viszonylag kevésben vannak valóban értékes cuccok.
-
Zsoxx
senior tag
válasz
hampidampi #8882 üzenetére
Én nem tapasztaltam ilyesmit az 1.4007-tel. Talán csak a térkép nem jelzi neked valami miatt.
-
hampidampi
őstag
Hali!
Utoljára az 1.4005-tel játszottam és most elővettem az 1.4007 DC-t.
OK, hogy rettentő csóró vagyok a játékban (én mindent a legnehezebben játszok), de ami zavar, hogy nem kapok egyáltalán stash locationöket. Már a Great Metal Factoryban vagyok és nincs egyáltalán semmi rejtett cuccom sem. Most elég bizonytalan lettem, hogy ez a verzió sajátossága, a nehézségi fokozaté, vagy szimplán bug? -
Veszett Róka
csendes tag
válasz
csakdzsó #8879 üzenetére
1: a duty-s fickót kell megmentened, ami lényegesen kedvezőbb, mint lemészárolni a banditákat akik amúgy is ellenségesek. Ha segítesz a dutynak, akkor ők még barátok is lehetnek, ez pedig később jól tud jönni amikor Ivancovval javíttatod a cuccaidat Pripyat elővárosában (Outskirts).
Én még nem próbáltam úgy, hogy bandita ruhában megyek be, de ha megvan a kulcs (a csikibriki rádiós asztalán van a főbejáratnál, el kell lopni mikor a jelszóért mész) akkor be lehet settenkedni a börtönbe úgy is hogy nem vesznek észre. Ilyenkor ott kell bemenni ahol a lerobbant BTR áll. Persze még ilyenkor is észrevehetnek ha épp arra járnak, és nem tudom ha akkor banditának látszol akkor lőnek-e.
2: a katonák mindenképp lőnek rád, bármiben is vagy. Ha megtudtad a labor helyét és a kódot akkor a katonák kiirtják a monolitos csapatot, és neked csak a katonák maradnak. Sokan közülük egyébként felmennek a tetőre beszélgetni, egy gránát csúnya munkát művel velük.
3: Velesnek a PC adatok kellenek, a doksikat Petrenkó kérte. Illetve Velest azok a doksik érdeklik amiket a banditáknál találsz.
4: a legjobb középsúlyú ruha a Wings of Freedom (ha jól emlékszem a nevére), de ha megvan a szervomotor upgrade, akkor az exoskeleton a jobb választás. Hiába nehéz, mégis több cuccot tudsz vele cipelni, ellenben sokkal jobban véd. Persze csak 1.4007-ben, 3003-ban nem lehet vele futni és upgradelni sem lehet. De ez már izlés kérdése. Próbáld ki, hogy besétász a monolitosok közé exoskeletonban vagy stalker ruhában és mérd az időt amíg kicsinálnak -
csakdzsó
tag
Szóval az újrajátszást tervezem,egy pár kérdésem lenne.
1:meg kéne mentenem egy pasast a banditák bázisából,de akkor az összes bandita lőni fog rám.Vagyis egy miatt vesszek össze egy csomó banditával?Tehát mészároljak le egy miatt százakat?
2:a monolitos bázison a katonák a bandita ruha miatt lőnek rám,vagy azért mert egyszerűen a monolitos bázison vagyok.
3:A dokumentumokat Velesnek adjam oda,vagy Petrenkónak?Esetleg automatice osztozkodnak rajta és nem az enyém a döntés?Úgy emlékszem tul képp a Veles bandája a jók,hisz rajtuk kísérleteztek,vagyis áldozatok.
4:Érdemes e stalkerruha (napfelkelte 4)-es nél nehezebb ruhát hordani?A drágább ruha ugyanúgy elhasználódik és dögnehéz,többet sem véd szerintem. -
Veszett Róka
csendes tag
-
csakdzsó
tag
válasz
Veszett Róka #8876 üzenetére
"Ha nem megy pisztollyal, használd a sörétest - ősi dakota közmondás."
Tuti újra végigtolom,de a 1.3003-ast a kíváncsiság végett főleg.
De legyen azért magyarítás hozzá,majd megnézem ha aktuális lesz.A Desert Eagle pisztolyra ráizgultam,sajna valahogy kevésnek tűnt.Lehet balfaszul célzok... -
Veszett Róka
csendes tag
Na, pont az ilyen "ez kellett volna, az rossz benne" mentalitás miatt hagyták abba a fejlesztését. És az ezeket orvosolni akaró önjelölt modderek miatt lett sok 'változat' teljességgel játszhatatlan.
Ha nem megy pisztollyal, használd a sörétest - ősi dakota közmondás.Bocsánat, ez csakdzsó hozzászólására válasz.
-
Veszett Róka
csendes tag
válasz
csakdzsó #8862 üzenetére
Mind a kettő jó. Én az 1.3003 -al kezdtem, az egy totálisan végigjátszható verzió. Vannak benne bosszantó fagyások és marhaságok (pl vezethetetlen Niva, amit azért mégiscsak el kell vezetned a következő pályára) de alapjaiban működik. Aztán jöttek a DC verziók, amik játszhatatlanul el lettek bonyolítva, vagy "állítgatva" (az egész gazdasági részt megölték benne) - ezeket a 4007-ben már többnyire orvosolták valamilyen szinten. Ez végre megint hozza a 3003 szintet, jóval kevesebbet fagy és több könnyítést is tartalmaz (nincs helikopter a mocsárban), viszont az egész story nehezebb. Én a 4007-et javasolnám, és bár a 3003 nekem jobban tetszett de ez egyéni. Magyarításokat sosem használtam.
Szerintem is teljesen rendben van a grafika és az AI is. És nem kell hozzá CRAY2 hogy minden maximumon fusson. -
Sensut
őstag
válasz
csakdzsó #8872 üzenetére
Eredetileg az volt az ötlet, hogy a LA visszaadja azt a játékformát, ami a SOC lehetett volna, ha nem vágják agyon. A modderek ezért minden eredeti dolgot felhasználtak, amihez csak hozza jutottak, plusz még egy csomó fel nem használt modellt maguk a GSC-s fiúk adtak át nekik a modhoz. Így hát nem állt szándékukban bármit is módosítani az elején. Persze később lehetett volna, de valahogy odalett a kedv és a motiváció, ami érthető is annyi negatív kritika után, ami lassan a LA-t érte. Én személyesen, egy idő után már nem sok pozitív kritikát olvastam róla az angol fórumokon, mindenki csak a hibákról s a crashekről beszélt, még az is, aki nem is értett a Stalkerhez. Senki se nézte azt, hogy ez egy teljesen ingyenes játék, amit a készítők tiszta önszorgalommból hoztak össze, mindenki csak blamálta, mintha egy vagyont fizettek volna érte a Steamen. Így aztán a végére már az eredeti modderek nem is folytatták, a többiek meg gyorsan összecsaptak valamit, amit DC verziónak neveznek és ami sajnos még annyira se stabil, mint az elején volt. Én személyesen azt a sok fölösleges bejátszást vágnám ki belőle, mert ott tényleg folyik a bénázás ezerrel, mint egy elcseszett rajzfilmben. Na meg az X16 laborban a Half-Lifeos témát egy az egyben, mert az tényleg nem oda illő.
-
csakdzsó
tag
Amikor a 1.4007 DC-t elkezdtem,csodálkozva néztem a távcső célpontkereső hiányát.Anno sokat segített.Ami tartalmazta ezt a feature-t legutoljára,az a 1.3003 verzió.
Én úgy gondolom,ha a térkép és a hátizsák táblázatát,meg a karakter kezét(tehát ami közel van) grafikáját élethű és nagyfelbontásúra cserélik,nagyot dobott volna.
Mert így rajzfilmszerű,azért mert ez STALKER attól még lehet modernizálni.
Esetleg még együttműködni egy fegyverszakértővel,ugyanis a pisztolyoknak semmi hatása nem volt,pedig igen hatásos emberek ellen. -
kekeeci
senior tag
válasz
Dhampir #8857 üzenetére
A linkelt oldalon ([COP] Wind of Time) levő 'Telepítés, magyarítás + egyéb információk' google drive link hozzáférést kér!
-
Dhampir
félisten
válasz
csakdzsó #8860 üzenetére
ki bír el folyamatosan 50-60 kilót???
Akár jóval többet is, még itt írtam róla.
Az utolsó európai hegyi teherhordók nehéz sorsa
Magashegyi teherhordók – akár 200 kg a hátukon
Tatrzańscy tragarze – potrafią wnieść w góry nawet 200 kg!
-
csakdzsó
tag
Nem bántani akartam a játékot,sőt nagyon szeretem,lehet hogy sarkosan fogalmaztam.A készítőknek teljes tisztelet,ez egy egyedi termék ezért fogom többször újra tolni
A tapasztalataim akartam leírni,annyi hogy volt rossz és jó is.
Érdemes a 1.3003-al, vagy megint ezt a DC-t? -
Sensut
őstag
válasz
csakdzsó #8860 üzenetére
Talán testépépítő, talán tanár, vagy akár könyvelő... a sztalkerek bárkik lehetnek a civil életben. Ha nem tűnt volna fel, ez egy játék, mint megannyi más, és nem a való élet. Próbáld meg 10 kilóval végigvinni a játékot, senki sem tiltja. Az animációk nagyon is rendben vannak a korához képest és a motorral sincs semmi gond, ha mindent úgy csinálsz, ahogy kell. Persze vannak hibák benne, de te mondtad éppen, hogy ez egy mod és ingyenes, akár abba is hagyhatod, nem veszítesz semmit.. Nem értem mért kellett volna FEAR motort használni, amikor ez Stalker? Azért sokat kellene fizetni, ami már ellene mond az "ingyenes mod" fogalmának. És mivel ez egy "nagyon régi" játék, úgy kell elfogani, ahogy van, akár csak a Falloutot vagy a Medal Of Honort... Az efféle hozzáállás egyáltalán nem egy sztalkerehez méltó
-
csakdzsó
tag
Sziaszok.
Végigjátszottam a 1.4007 DC verziójú játékot,hangulat szuper.Agyalok az újrajátszáson,az itteni szakik a 1.3003 verziót tartják a legjobbnak,talán azt tolom,ha van hozzá magyarítás.
Hiba volt egy pár,főleg fagyások és kilépések....de viszont ingyenes.
Szokásos SZTALKER gond,meghülyült AI,kapásból agyonlőnek ködben meg fedezék mögülstb...
Tudom hogy nagyon régi játék,de nagyon bénák ezek a animációk benne,az állatok és karakterek szögletesen mozognak,tipikus keleteurópai programozás.
Használhatták volna a FEAR motorját,talán még a grafikája is jobb,de az AI biztosan.És anem késik a játék annyit,az XRAY miatt.
Szerintem túl sok a fegyver,a hátizsák max súlya is hülyeség....ki bír el folyamatosan 50-60 kilót???
Testépítő a karakter...? -
Dhampir
félisten
Itt akadnak információk, de valószínűleg már mindent ismersz innen:
Visszakeresve, talán ezt a játékot nem is fejeztem be pár nálam jelentkező hiba miatt, amiről még itt írtam le néhány soros, nem túl érdekfeszítő megemlítést.
-
Antonius1978
addikt
-
Dhampir
félisten
Laris2 magyarítása a "Reborn Istok"-hoz innen.
Leírás a játékról.
Ez a Doppelganger Reborn 3. része, róla magyarázat itt olvasható.
Minderről a S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky topikban esett szó.
A játék forrásoldala:
S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky - R.E.B.O.R.N. Doppelganger 7.63 Time Gap (2015) Repack by SeregA-LusLaris2 képmegosztása:
-
Sensut
őstag
válasz
Antonius1978 #8851 üzenetére
Már én se tudom melyik milyen, nem nagyon Stalkerezem manapság. De ha a topikokban rákeresel a nevemre, lesznek leírások visszamenőleg.
-
Antonius1978
addikt
Nem, sajnos valoban nem, gyalog kell kismillioszor vegigmaszkald a palyakat.Emlekszem, mennyire bosszantott 2014-ben amikor kijott az elso Lost Alpha, haborogtam, hogy abban mennyit kellett csaszkalni, na itt 100x tobbet kell, ha nem lennek nagy rajongo, akkor hagytam volna a fenebe
Dhampir : tegnap eltoltottem egy kis idot, a felsorolt SeregA-Lus cimekbol joparat betettem a YT keresobe es lattam jopar modot, ami tetszene, ha lenne hozza legalabb angol forditas.
Sensut : en is jatszottam a Spatial Anomaly-t tetszetos mod es masra jelenleg nem emlekszem, majd egyszer mikor idod es kedved lesz, jo lenne ha csinalnal egy osszefoglalot, hogy mely angol nyelvueket erdemes vegigvinni, ugyanis en osszezavarodok a sok mod lattan.
Most megakadt a szemem a Journey nevu modon, a tegnap lattam az orosz oldalon es videot is lattam vele, na ezt ma megnezem, lattam hogy 1 teljesen uj palyan jatszodik, mint kb a Sohajok Volgye. -
Sensut
őstag
válasz
Dhampir #8849 üzenetére
Hát, én egy rakat angol nyelvű modot is kijátszottam (amikről be is számoltam az idő során), ám ezekre nem nagyon van/volt igény erre felé. De ha megy az angol nyelv, akkor mindenképp ajánlom a Spatial Anomaly-t és az igazi Narodnaya Solyanka-t, ami tökéletes fordítással és rendesen befejezett történnettel érhető el, ellenben a korábbi CP2 verzióval. Ami még tetszett az a Dead Of Winter és a Slayer modok, hirtelen ezek ugrottak be most, de itt van rengeteg angol nyelvű mod a COP-hoz és a SOC-hoz is, lehet válogatni belőlük. A nagy részük profi munka és csak sajnálni lehet, hogy nincs magyar fordításuk mert fasza kis új történeteket rejtegetnek.
-
Dhampir
félisten
Rég volt már, de rákeresve 2014-től indulnak a hozzászólások a "szövetség ideje" kulcsszóra a S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat topikjában.
Például itt olvasható egy bejegyzés a G.L.A.D.I.A.T.O.R. II - A Szövetség ideje és az A Szövetség Ideje 2.0 játékról.
' Tzs , véleménye itt olvasható.
Sensut fórumtárs játszott ki elég sok Stalker modot már.
-
Dhampir
félisten
válasz
M@trixfan #8844 üzenetére
Valóban, jó lenne összegyűjteni egyszer.
Laris2 is lefordított pár modot, például a S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl topikjában találhatóak ezek.
(#8845) Antonius1978
Igaz, nem volt teljes a felsorolás, ezért is jeleztem, hogy a teljesség igénye nélkül. Ezért jó a kis Stalker közösség, kipótoljuk a hiányzó adatokat.
Emlékeim szerint rövidebb idő alatt is teljesíthető a Szövetség ideje 3, még a folytatással is, de elkapkodni sem érdemes.
Már régen nem néztem rá a SeregA-Lus csomagokra, de valószínűnek tartom.
(#8846) Zsoxx
Például a Hullócsillagban már az első pályán is van járműhasználatra lehetőség, amit érdemes igénybe venni.
-
Zsoxx
senior tag
válasz
Antonius1978 #8845 üzenetére
Gondolom járműveket abban nem lehet használni...
-
Antonius1978
addikt
Dhampir kifelejtette a Spectrum Projectet es a Chernobyl Chroniclest, ezeknek is eltero a tortenetuk. A Szovetseg Ideje 3-ba csak akkor vagj bele, ha nagyon de nagyon turelmes ember vagy, mert lesz vagy 100 de az is lehet hogy tobb kuldetes es ha vegzel 1 kuldetessel, mindig vissza kell menj ahhoz aki adta es ez rengeteg maszkalasi ido, asszem olyan 3 honap alatt fejeztem be a modot.
Dhampir : vajon van uj mod ezek kozott a SeregA-Lus csomagok kozott? Valaszolj a COP topicban inkabb.
-
Dhampir
félisten
A teljesség igénye nélkül:
[COP]A szövetség ideje 3.0 (Связь Времён)
A szövetség ideje 3.0 (Связь Времён) VIDEÓ
Hullócsillag VIDEÓ - Shkrek & Klick
Hullócsillag VIDEÓ: Fallen Star: Mercenary's Honor - Best Ending - Maxine
Hullócsillag - Stalker Gamers fórum
Új helyszínekkel, fejlesztés alatt a StalkerSoup és Narodnaya Solyanka Cumulative Pack 2 SHOC játékok: S.T.A.L.K.E.R. - StalkerSoup és Narodnaya Solyanka
Lelőhelyek:
-
Zsoxx
senior tag
Tudtok még olyan modokról, amelyeknek saját történetszála van? (Anomaly-n kívül)
-
Dhampir
félisten
válasz
Veszett Róka #8835 üzenetére
-
Sensut
őstag
Ezt a levelet kaptam az este a GSC-től:
ATTENTION TO ALL THE STALKERS!
Stalkers,
We have made a decision to postpone the release of S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl to December 8th, 2022.
These additional seven months of development are needed to fulfill our vision and achieve the desired state of the game. S.T.A.L.K.E.R. 2 is the biggest project in the history of GSC, and it requires thorough testing and polishing. We are convinced that development should take as long as necessary, especially in the case of such a project.
This decision is not an easy one, but we are doing the best possible to deliver you a game that can live up to the expectations.
With more information, updates and showcases coming, we have an exciting and important year ahead. Thank you for your patience and understanding.
With love, GSC Game World team.-
-
Veszett Róka
csendes tag
A Mafia II eredetileg 2009-ben jelent volna meg, de végül 2010 Augusztus lett belőle. Mondjuk maradtak benne bugok, de azok nagyon nagy részben grafikai marhaságok voltak (pl átlógott a figura keze a falon, de átlőni már nem tudott rajta) és nem zavarták a végigjátszást.
Szerintem a mostani csúszásnak is egyik célja a karácsony előtti vásárlási láz meglovaglása. -
Weor
csendes tag
Majd' 8 hónap? Azért az nem kevés... az a baj ezekkel az eltolt/elcsúszott befejezésekkel, hogy automatikusan azzal jár, hogy (részben) szar. És ez nem csak a játékkészítésre igaz. Tud valaki olyan játékot írni, amelyiknek jelentősen eltolták a megjelenési dátumát és apróbb hibáktól eltekintve rendben volt?
Meg hát tudjuk jól, hogy az LA is pont azért született meg, mert már a SoC-ot is tologatták és még mindig egy rakás sz*r volt, inkább kivágtak belőle egy csomó cuccot, csak jelenjen má' meg. Meg is jelent, tengernyi buggal ugye...
Szerintem a reális forgatókönyv az, hogy ha meg is jelenik év végén, akkor is majd csak valamikor '23 közepére lesz olyan állapotban, hogy érdemes lesz nekiveselkedni.
Tehát az a +8 hónap az alsó hangon inkább +16, vagyis 1,5 év múlva majd visszatérek ehhez a kérdéskörhöz
-
Veszett Róka
csendes tag
Igenis legyen kemény az AI! Ha tudod, hogy nehéz harc lesz, akkor nem mész be egy ilyen helyre egyenesen, hanem lopakodsz, figyelsz, esetleg messziről távcsöves fegyverrel könnyítesz a helyzeteden. Vidámparki céllövöldét kaptunk már eleget, attól nem lesz jó egy játék ha az elődeit ismételgeti. Idióta AI-val pedig még a legszebb grafika se tudja eladni nekem a játékot.
Én elégedett lennék 30 FPS-el is, és pont ez az amitől félek: hogy annyira magasra lőtték be a grafikát, hogy a játék menete már elsikkad a csodálatosan nedves felületeken tükröződő élethű villámok képe mellett. A villámra egyszer-kétszer rácsodálkozik az ember, aztán megszokod - és a játékból nem marad semmi. Ha pedig a játék nem élvezetes még lebutított grafika mellett is, akkor az egy vacak játék. Persze nem pálcikaemberekre gondolok.
Mindegy, most a halasztás miatt lesz idő ujabb hardverre gyűjteni...
#8829 DhampirEzzel tök egyet tudok érteni. Csak akkor emelem fel a szavam, mint pl most is, amikor mindent a realitás felől közelítenek meg, kihangsúlyozzák, hogy mennyire szuperreális lesz a látvány, hogy milyen hihetetlen mennyiségű munkát fektetnek bele hogy TE jól érezd magad - és akkor tessék ilyenek vannak benne. Tudom, a marketing rizsát hinteni kell, és tudom mennyi mindent eltúloznak a beharangozókban. Mégis, az ilyen apróságokból fog összeállni a kép, és a nagybetűs ÉLMÉNY, amiért majd kifizetsz több tízezer forintot, hogy megszerezd magadnak. Lásd a fenti válaszom Pel-nek a nehéz helyzetekről.
Az LA-ban pont ez az élmény tetszett meg. Épp eléggé részletes ott ahol kell, és elnagyolt ott ahol meg az kell (pl az erdők). A szuperreális falevelek nem fognak meg, ha nincs miért reálisnak lenniük, ugyanígy a teaserben amikor Dancer-nél van a főhős - piszok jól néz ki, de öncélú. (amúgy mintha a sportcsarnok lenne a Dead Cityben). Ha feltúrhatom a szemétkupacokat, és találhatok alatta valami értékeset, akkor van rendben. Ha csak hiperreálisan megkreált, árnyékolt szemétkupac, akkor elég lenne sokkal kevesebb részlet is és nem kellene szuperszámítógép a futtatáshoz.
Ezeket még nem tudjuk - majd csak az igazi játékban fog kiderülni. -
M@trixfan
addikt
válasz
Veszett Róka #8827 üzenetére
De jól megfogalmaztad a Stalker érzést! Ugyanígy voltam, mindhárom játékot évekig játszottam végig. Csak akkor ültem le játszani ha minőségi időt fordíthatok rá és minden apró részletet és történeti morzsát felfedeztem. Néha csak úgy jó volt létezni a zónában. Pont a LA-ba nem kezdtem még bele jó gamer gép híján. Bár egyébként megindulna szerintem a MacBook Pro-mon. Valahogy volt egy misztikuma a rengeteg késésnek és mégsem volt Duke Nukem Forever érzete. Technikailag nagyon durva volt látni az első képeket. A most elérhető (ha jól emlékszem) 1405-ős build feelingje, Garbage főépületében készült az egyik, sosem felejtem.
Arra fel kell készülni, hogy egy más prezentációját kapjuk a zónának. Viszont több screenshot rögtön felismerhető hol készült és azért kirázott a hideg a vörös erdő szélénél, az egyik Garbage-Cordon átjárónál, az egyik kép maga a falu Cordonban. Nagyon izgalmas, hogy első AAA játék ami UE5, lesz benne nanite és lumen technológia. Matrix Experience demo után még bizakodóbb lettem. Abból kiindulva remélem Series X-en nem 30 fps lesz a target, nekem az a fallback vétel ha addig nem sikerül gépet építeni. -
Sensut
őstag
Régen mennyire egyszerű volt... Vettél egy pc magazint s a mellékelt CD-n/DVD-n ott voltak a megjelenő játékok demói - kipróbáltad és ha tetszett és megfelelt, megvetted a játékot, ha nem, akkor a viszont látásra. Manapság nem nagyon látok efféle promóciós demókat. Léteznek még egyáltalán? Ez most jól jönne.
-
Dhampir
félisten
válasz
Veszett Róka #8827 üzenetére
Feltételezem, hogy általában a játékok nem annyira a realitásról, hanem inkább a szórakoztatásról szólnak. A S.T.A.L.K.E.R. alapjátékokban sem valósághű sok minden. Persze a nagyon eltúlzott dolgok már valóban nevetségesen hathatnak.
(#8828) PeL
Attól tartok, hogy például laptopos videokártyában legalább egy RTX 3060 lesz az alapvető belépő szintű, ha nagy felbontásban fut a játék, de inkább minél feljebb számozva az annál magasabb számozásúak, erősebb kártyák nyilván még jobbak lesznek.
-
PeL
addikt
válasz
Veszett Róka #8827 üzenetére
Én nem emiatt aggódom. A teaserben lévő fegyveres harc azért olyan valószínűleg, mert ha hasonlóan kemény lesz az AI mint az elődökben akkor itt nem sokáig élt volna az akinek a szemszögéből zajlott a jelenet. Szerintem összességében teljesen jó volt a hangulata a teasernek. Minden eddiginél részletesebb lesz a Zóna, és pont emiatt vannak aggályaim, hogy nem fogom tudni teljes pompájában élvezni mert túl nagy lesz a hardware igénye. Igazából ha egy medium-high beállításokkal meglenne a 60fps, akkor már elégedett lennék. De sajna tartok tőle hogy ez lesz az első játék aminél már érezni fogom hogy kevés a jelenlegi gépem, tekintve hogy GTX 1060-at ír minimumnak...
-
Veszett Róka
csendes tag
Én is így érzem. A teasert látva nem kaptam kedvet a végigjátszáshoz, pedig anno a SoC-ből egy-két kép után is alig vártam a végleges változatot. Aztán valahogy mégsem kezdtem bele, nekem a LA 1.3003 volt az első amit végigtoltam - de teljesen beszippantott. Itt ténylegesen fel kellett fedezni a világot, tényleg féltél lemenni egy ismeretlen lépcsőn, nem tudva hova vezet és hogy vajon ki tudsz-e majd jönni a felszínre ismét... Ezek után a trilógia maradék három játékát is vágigjátszottam és minden percét élveztem, még akkor is ha sok helyszín már ismerős volt de a Kaland vitt előre.
Ezt az izgalmat nem érzem a 2. részen. A teaserben komoly hibákat véltem felfedezni, főleg amikor lövöldözés van: a felvett fegyver matchbox méretű, ahogy elmarja a puskát az nevetséges. Mindenhonnan folyamatosan lőnek rád, de senki el se találja a főhőst, nem hogy megölné. Neked ez elsőre sikerül persze (tudom, godmode demo, de akkor is). A fegyverek villogása sem reális, szóval nekem csalódás volt.
Majd meglátjuk mi kerekedik ki belőle, elvileg április 22-én megkapjuk. -
Weor
csendes tag
válasz
Veszett Róka #8820 üzenetére
Kösz a felhomályosítást
BÚÉK minden stalkernek, banditának, katonának, monolitosnak, controllernek, meg vérszopónak
Nagyon várom a 2. részt, addig még 1x (és utoljára) nekiveselkedek a Lost Alphának valamikor a közeljövőben.
-
Zsoxx
senior tag
BÚÉK!
A moddb-n található .bin fájlokat mivel lehet kibontani? PowerISO mindegyik .bin fájlra azt mondja, a fájl formátuma érvénytelen. DaemonTools meg azt, hogy a Windows nem fér hozzá a lemezhez (pedig csatlakoztattam a fájlt). -
Dhampir
félisten
Boldog új évet kívánok!
-
Dhampir
félisten
-
Veszett Róka
csendes tag
A bloom style a fények "átmosódását" jelenti: az alábbi képen a figura széle nem éles, hanem a fény beszűrődik a kontúrjába
-
Dhampir
félisten
S.T.A.L.K.E.R. Упавшая Звезда, ami a S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl játékon alapul.
Гид по прохождению мода "Упавшая звезда. Честь наемника" - Útmutató a Hullócsillag. Egy zsoldos becsülete című játékhoz.
Végigjátszás videó Shkrek & Klick
Letöltés: [link]
SaGa59-től, ami kell a Hullócsillaghoz: [link]
A játékról a legtöbb hozzászólás itt található:
S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl -
Dhampir
félisten
Klassz képek.
Ez a helyszín a Hullócsillag című játék elején található részre hajaz.
-
Pet84
tag
Feltöltöttem pár képet az előző végigjátszásomból hátha valakinek még meghozom a kedvét vele
Ma nagyon megjött a kedvem hogy valami téli modot kipróbáljak, sajna az LA-hoz nem találtam. Marad az Anomaly, amit most fogok először kipróbálni. -
Weor
csendes tag
A "keep textures in ram" azt jelenti, hogy a memóriába betölti a textúrákat. Azon túl, hogy így lassabban tölt be a játék én semmi különbséget nem vettem észre
A bloom style-t csak lefordítani tudom én is, nem tudom, mi a bánatot csinál
Amit linkeltél, azt nem kell feltenned.
-
pruzsi
őstag
okey,találtam itt a hsz között egy másik launchert azzal nincs hiba modokat is mutatja magyarítás is van, egyedül a minimap ami kicsit csúnyácska.
ezt is fel kell rakni egyébként? : [link]
-
Weor
csendes tag
Első körben azt javasolnám, hogy tedd fel a Lost Alphát minden mod nélkül, tekerd fel csutkára a grafikát és játssz vele egy jó órát. Egyrészt még mai szemmel is rendben van a grafika, így nincs szükség modokra, másrészt - kis túlzással - nincs az a gép, amit ne fektetne meg. Nézel egy pontot a horizonton, lépsz kettőt balra és azonnal bezuhan az fps a picsába, pedig ugyanoda nézel, meg nem történt semmi extra. Ilyenekre kell számítani sajnos.
A moddolásra meg híresen érzékeny, jönnek a crashek, az asztalra kidobások, meg az ilyen nyalánkságok...
Próbáld ki szerintem csak simán, írd le a konfigodat is, meg a beállításaidat, meg a tapasztalataidat, az mindig mindenkinek jól jön
A másik kettő közül én csak a CoP-ot vittem végig, de nem használtam modokat ott sem, úgyhogy ebben nem tudok segíteni.
-
pruzsi
őstag
Üdv! Anno nem játszottam végig ezt a trilógiát (Shadow of Chernobyl,Clear Sky,Call of Pripyat)és szeretném pótolni .Tudnátok korhű grafikai modot linkelni hozzájuk amivel a magyarítás is működik?
---
Dhampir átirányított ide mivel a lost alpha jobb mint az eredeti így akkor ehhez keresnék kis tuningot illetve a 2 második részhez újból kiemelném hogy a magyarítással kompatibilisek legyenek
ez itt bejön grafikailag
Új hozzászólás Aktív témák
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Házimozi belépő szinten
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B450M R5 3500X 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700 XT 8GB Zalman N4 ADATA 600W
- Bomba ár! HP EliteBook Folio 1040 G1 - i5-G4 I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14400F 32/64GB RAM RX 9060 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Xiaomi Redmi Note 13 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3326, 94% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest