Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:07:14

LOGOUT.hu

Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#24309) SaGa59


SaGa59
őstag

Este, úgy három órányi fordítás után kicsit belenéztem a Szövetség Ideje v2.0-ba is. Elmentem addig a játékmenetben, ahol helikopterre kell ülni és "rendezni közös dolgaink" az Alfa-Biokkal a Bár körül. A helivel akkor érdemes lőni, amikor kiírja, hogy befogta a célt, akkor jön rakéta is, addig meg csak a géppuska darál.

Nos a fordításból tudom, hogy a G.L.A.D.I.A.T.O.R. II - A Szövetség ideje ás az A Szövetség Ideje 2.0 játékmenetben eléggé eltér, az azonos feladatokat némileg másképp kell végigvinni, illetve nagyjából 30%-kal bővült a feladatok köre, de az esti tapasztalataim szerint a játék nehézsége is durván más. Mindkettőt sztalker szinten próbálgatom.

A Galdiátorban (ennek ez előző változata az "A Zóna Gladiátora" címmel futott, abban még a Szövetség nem szerepelt. Legalábbis a címében, mert magát az eredeti modot nem láttam) a Bár déli bejárata elleni mutánsroham visszaverése egy laza vaddisznó (és egyéb mutáns) vadászat, amiből elég hamar el is rángatják a karaktert, mert fontosabb dolga is van az itteni céllövészetnél.

Az esti, másik játékban (V2.0) már az gyanús volt, hogy mikor megközelítettem a támadás helyét, megjelent a jobb felső sarokban kb 10 név, meg ugyanannyi "életcsík". Mire észbe kaptam, ez kettőre apadt. A mutánsok nagyon durván ledaráltak mindenkit. Az a bizonyos hívás meg mindaddig nem jött, míg 3 vagy 4 hullámot el nem intéztünk. A "baráti tüzet" nem díjazzák a csajok. Amikor bevágtam egy gránátot véletlenül a bunkerbe, ahol még két bajtárs is életben volt, a bejárót őrző hölgyikék egy összehangolt sortűzzel lekaptak a bunker tetejéről. Szóval aki mindkettővel játszik, a másodikra alaposan készüljön fel.

Ja: rögtön az elején, a Komisszár amikor elküld az útra szétnézni, azt is elmondja, hogy még indulás előtt meg kéne keresni TriOt a gyűjtőt (ott ücsörög előtte a kanapén és a miniatűr szörnyikéit siratja), meg makdm-et. Ő meg a Bárban ácsorog a söntés melletti bejáraton belépve a folyosó végében. Felkér, hogy teszteld le a ketyeréjét. Ad egy rádióadót (20 deka a tömege), amit magadnál kell tartani és rögzíti a pontszámaidat. Azt pontozza, hogy milyen távról lövöd ki az ellent. Minél messzebbről (30, 70,100, 130m és afelett), annál többet ad, illetve minden fejlövésért még egy plusz pontot. Bizonyos pontszámokért (350, 700, 1050, 1400) egy-egy kitüntetést és némi jutalmat lehet tőle átvenni. Mnden számit, ember, robot, mutáns. Ez a magyarításban természetesen még nincs benne, ahogy sok egyéb sem, így a V2.0-t nem érdemes elkezdeni a gladiátor magyarításával, mert sokminden érthetetlen lesz.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.