Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#4752) Free04


Free04
tag

Üdv!

A kocsi amivel a helikopter elől kell menekülni a banditák helyétől, az megmarad? lehet bele pakolni?

(#4753) Wenzel válasza Free04 (#4752) üzenetére


Wenzel
csendes tag

Üdv! Igen az a kocsi megmarad, am nem lehet pakolni.(mondjuk az új patch óta nem próbáltam) :N

[ Szerkesztve ]

(#4754) Getoutofhere válasza Free04 (#4752) üzenetére


Getoutofhere
csendes tag

A 03-as patch nálam e tekintetben tökéletesen működik (a 02-esnél még megvolt ez a hiba); bármelyik pályán bármit bele tudtam pakolni.

(#4755) op.erik


op.erik
aktív tag

Srácok valakinek van véletlenül mentése azon részről, amikor a Csapos átköltözik Pripjaty külvárosi részére?
Ja és persze az 1.3003-as patch-hez kellene!
Köszike!

(#4756) #16939776 válasza Wenzel (#4753) üzenetére


#16939776
törölt tag

Nálam is használható 03-as pach-el, pont az x18-ba költöztem a cuccaimmal.

A bandita fővezér megadja a széf kódját a találós kérdés után, de a dokumentumot nem szeretnék hogy elvigyem, és le kell hentelni a helyieket, majd a sin vezér kiröhög hogy lelepleztek a banditák, akkor is ha már üres épületben nyitom ki a széfet!?
Ezután az x18-as lab-hoz visszatérve, rám támadtak a monolitok. Korábban nem sok veszteségük lett(~1) a katonák rohama közben, így nagyon nehéz volt sérülés nélkül bejutnom. ~200 golyó kellett 14-15 ember likvidálásához, pedig nem lövöldöztem össze vissza.
Az egyik monolit nagyon megijedhetett az egyik gránátomtól, mert elbújt épület előtt álló kraz platóján, kerengtem egy ideig míg ráleltem, egy másik meg lemenekült a labor kódos ajtaján belülre :)

Örülnék neki, ha vérengzés nélkül meg lehetne oldani ezt a részt is! :U

(#4757) Free04 válasza #16939776 (#4756) üzenetére


Free04
tag

Pakolni,tankolni lehet, remélem nem vesznek el benne a cuccok később. 2 autóm van, mobil szekrényként használom, csak a szeméttelepnél nem tudok átjutni velük, így az egyiket ott hagyom és a másikkal megyek tovább. Am benzinkútnál lehet tankolni, vagy csak benzines kannából?
Pont itt tartok én is (bandita fővezér dokumentum jön), csak tettem egy kitérőt kordonba vintart fejleszteni és lőszert vételezni a kocsiból.

(#4758) Getoutofhere válasza #16939776 (#4756) üzenetére


Getoutofhere
csendes tag

Pont ezért hagytam abba a játékot. Az állatok és a különféle lények egész jól viselkednek, tekintve hogy úgy lettek programozva, hogy a területeiket védjék illetve csapatosan támadjanak.

A játék elején zavaró, hogy túl sok a segítség. Sanszos, hogy amikor a Cordon gyárába mész csapattal, még azelőtt legyilkolják az ellent, hogy te be tudnád mérni bármelyiküket is. Ugyanez a Garbage pályán a hangár feladatnál meg a vaddisznók darálásánál.

Az AI nincsen semmilyen szituációra felkészítve, csak arra, hogy mikortól kell ellenséggé válnia, ez esetben pedig ez a dokumentumok elvétele, mint ahogy a fővezér sem arra, hogy kinyírsz mindenkit és már nincs ott senki.

Engem a laborba menetelkor nem bántottak a Monolithok, bár sárgáról pirosra váltottak. Szerintem azért, mert még mindig bandita ruhában voltam. Meg a fejlövésnek legyen már fejlövés hatása! :)

Én is örülnék, ha probléma nélkül lehetne levezényelni a lopakodást. Mert így a hangtompítós fegyvereknek gyakorlatilag semmi értelme sincsen.

Ahogy írtad, sok-sok a probléma (AI).

(#4759) Getoutofhere


Getoutofhere
csendes tag

A fal adja a másikat..

A patkányok is beragadtak..

Ez meg kit támad, nincs is ott fent senki..

És ez még csak egy kis része. A laborban totál hülye az AI.. :(

(#4760) Aarpok válasza Getoutofhere (#4759) üzenetére


Aarpok
őstag

Igen igazad van tiszta bug az AI én is tapasztaltam elég sokszor illetve a falba és egyéb helyre beragadó elleneket is láttam eleget,de ha ezen nem tudod túl tenni magad akkor hanyagold ezt a játékot.Foltozni fogják a játékot talán az AI - t is.Én játszottam a patch nélküli változattal Cordoban úgy lőttem le a katonákat a leszakad hídnál, hogy vissza sem lőttek pedig ott voltam a közelükben és néha még integettem is nekik.Most a 3. patchel már elég messziről is észrevesznek.Szerintem javulni fog még a játék ha lassan is.

Аарпок

(#4761) robogo81 válasza Getoutofhere (#4758) üzenetére


robogo81
aktív tag

Nálam azt hiszem úgy volt,hogy a főbejáraton bementem a monolit bázisra(bandita ruhában),a kapuőr kérte a jelszót(talán pajti),utána lehetett menni mindenhova gond nélkül.
Mármint amikor le kell menni a laborba,nem csak a katonaság támadása előtt.

[ Szerkesztve ]

redmi note 8 . psn:robert_warior

(#4762) Getoutofhere válasza Aarpok (#4760) üzenetére


Getoutofhere
csendes tag

Várok és várok, egyelőre befejeztem.

A patch nélküli játékkal én is játszottam, utána jött a 2-es, 3-as patch. Igazad van, javult az intelligencia.
Bizonyos mértékű hülyeséget el tud viselni az ember, de amikor olyan méreteket ölt (Agroprom, Dark Valley), hogy azt gondolod, inkább az összes ellenfelet ki kellene belőle venni, akkor ott vége a dalnak. Engem rohadtul zavar, nem tudok vele mit csinálni. :)

(#4763) Getoutofhere válasza robogo81 (#4761) üzenetére


Getoutofhere
csendes tag

Igen, ha jól emlékszem, akkor "bakter". :)

Két bejárat is van, mindkettőnél kérik a jelszót.

(#4764) mickemoto válasza Telda (#4603) üzenetére


mickemoto
őstag

Mennyit kerestem, de nem találtam :)

Bár most pihentetem én is a sok hülyesége miatt, de idővel újra belevetem magam.

[ Szerkesztve ]

(#4765) Aarpok válasza Getoutofhere (#4762) üzenetére


Aarpok
őstag

Igen minden játéknak az AI egy meghatározó része.A sztalker szériában is elégé változó volt.A COP - ban volt a legjobb,a SHOC - ban elment,a CS - ben meg már szinte idegesítő volt amit művelt (dupla-tripla gránát a 3. faluból is pont a lábadhoz).

Аарпок

(#4766) robogo81 válasza Aarpok (#4765) üzenetére


robogo81
aktív tag

Emlékszem pont a clear sky-ban jártam úgy,hogy írogatták hogy a kórházban,meg a környékén jelentős gránáteső várható,oszt mire odakerültem minden felpakolva/tuningolva meg lőszer/gránát dögivel.
Be a városba,csak valami durva bug jött előtte létre,mindenhol ,mindenki halottan feküdt a földön, :)
vagy 20-25 fehér pötty a térképen,egészen addig nem volt senki,amíg vissza nem kellett tölteni 1 gyorsmentést,de az is csak azért,mert valami ajtó nyitó script nem indult be a delikvens halála miatt.

A radarnál az a küldetés fog folytatódni valamikor,amikor valami pátriárka magához hívat,és a beszélgetést megszakítja 1 kitörés?

redmi note 8 . psn:robert_warior

(#4767) hamzamark


hamzamark
csendes tag

Sziasztok!

Nemrég kezdtem el a LA-t az új patch-el telepítve ( v1.3003 ) és most ott járok, hogy menekülni kéne Dark Valley-ból a Niva-val, de egyszerűen "lehetetlen" vezetni az autót. Apróbb kanyarokban is már felborul a kocsi. Nem lehet valahogy visszaállítani a járművek fizikáját a 02-es patch-ére? ( videókban láthatóan volt TÖMEGE a kocsiknak :DD ).

Előre is köszönöm a segítséget! :)

(#4768) Kaszas1990


Kaszas1990
csendes tag

Sziasztok lenne egy problemam! Kinyomtam a jatekot es most Freeplayben vagyok es kaptam egy PDA amiben van 3 rejtett hely amiket meg kell talaljak es kapok egy egy szef szamot! Namost az elso hely a pince ahol a jatek elejen magunkhoz terunk a masodik hidon tuli epulet ahol a SIN-es tagok fogvatartotak FOX-ot. De mi lehet a 3 helyszin ezt valaki meg tudna nekem valaszolni mert nem tudok rajonni talan kell beszelni Farkassal? A valaszotokat elore is koszonom!

(#4769) Getoutofhere válasza hamzamark (#4767) üzenetére


Getoutofhere
csendes tag

Sok-sok visszatöltéssel működni fog, ne aggódj. ;)

Még ha csak felborulna, van mikor fejtetőre is áll! És még nagyobb probléma, hogy kimászni ugyan ki lehet belőle, de talpra állítani sehogy. A GSC fórumán is írtak a problémáról (ami elvileg a hivatalos visszajelzés a készítőknek a játék gondjairól, az ott leírtakat olvassák és reflektálnak is rá) illetve privát én is jeleztem. A 2-esben tök jól működtek a kocsik, nem értem, hogy miért kellett belenyúlni az irányításukba. Vigasztaljon egyelőre, hogy a csomagtartója működik illetve hogy meg lehet javítani (a kettesnél nálam az open truck vagy semmit nem csinált vagy kaptam egy fekete képernyőt és onnantól feladatkezelőben X-Ray Engine bezár és újraindít az egész). :)

(#4770) Aarpok válasza robogo81 (#4766) üzenetére


Aarpok
őstag

A CS complete módban volt az nálam, hogy halál nélkül kellett átjutnom a Limanszkon,mert visszatöltéskor bekrepált a játék.Volt még egy mentésem a városba történő belépés előttről csak azt tudtam betölteni.

Sajnos a Pátriárkánál nem folytatódik semmi csak köszön és ennyi. :(

Аарпок

(#4771) robogo81 válasza Aarpok (#4770) üzenetére


robogo81
aktív tag

A pátriárka miatt kellett 2-vel korábbi mentést újratölteni.
A radarnál a fickó cuccát kellett megkeresni,de más irányba mentem el.Így kikerültem a találkozást azzal aki elvitt hozzá.Amikor meglett a kis ház,jött egy kitörés(a kitörés után a házba rakott nekem egy kísértet mutánst,aki épp nyomta a moonwalkot az ajtónál,de kisegítettem egy tár söréttel,amitől megnyugodott),utána vissza a formához,aki átvette a tartalmát,és küldött a széfhez,de jött a követ,és elvitt a pátriárkához,aki utólag már halott volt(az animáció végigment,amikor beszédet tart a többiknek,1 túlélő a tucatból+ a követ,a halott vezető a földön,a kamera végig az útján de semmi).
Azt hittem van valami lényeges haszna,de akkor semmi(maximum egy kissé jobb lett a monolitosoknál a hírnevem,de így is erősen piros,de nem bántanak).

redmi note 8 . psn:robert_warior

(#4772) Aarpok válasza robogo81 (#4771) üzenetére


Aarpok
őstag

1 - 2 feladatot csináltam a monolithnak egy helit lelőttem,pár mutánst kicsináltam nekik azt beszéltem a pátriárkával.Ez után jött a kitörés és utána hiába mentem vissza hozzá már semmit nem mondott.

[ Szerkesztve ]

Аарпок

(#4773) Free04 válasza #16939776 (#4756) üzenetére


Free04
tag

x18-nál a monolitosok engem nem támadtak meg ha bandita ruhában mentem (stalker és monolit ruhába egyből lőttek)
Am teljesen rám hoztátok a frászt az x18-al, h milyen para hely, pedig egyáltalán nem vészes.(már ha van elég elem a zseblámpába)

(#4774) #16939776 válasza Free04 (#4773) üzenetére


#16939776
törölt tag

Első körben velem is barátságosak voltak, bandita ruhában és a jelszó ellenében. De miután kitakarítottam a bandita tábort -hogy elhozhassam a széfjükből a dokumentumot- visszatértemkor x@rtak az etiketre nem kérdezték a jelszót hiába volt rajtam bandita ruha :)
Nem tudom ki volt az... nekem csak bejutni volt érdekes

[ Szerkesztve ]

(#4775) Aarpok válasza #16939776 (#4774) üzenetére


Aarpok
őstag

Az a poén,hogy Borov megmondja a széf kódját ha átmész a tesztkérdésen és amikor magadhoz veszed a doksit abban a pillanatban ellenséges lesz (érthető csak belenézni enged a doksiba elvinni nem,de ekkor meg a vétkek vezetőjének nem teljesül a feladata).Igazi patt helyzet ez és ha bántod a banditákat (kell sajnos) akkor a monolith is bántani fog téged.A másik dolog,hogy a vétkek vezére csak a harc után árulja el az ajtókódot a laborhoz.

[ Szerkesztve ]

Аарпок

(#4776) op.erik válasza Aarpok (#4775) üzenetére


op.erik
aktív tag

én megoldottam úgy, hogy megvártam míg Borov kimegy a szobából, aztán lopkovicoltam el a doksit és egyszerűen kiszaladtam a banditáktól.. így a kecske is jóllakott és a káposzta is nőhet tovább :DDD

(#4777) Aarpok válasza op.erik (#4776) üzenetére


Aarpok
őstag

Kösz a tippet majd kipróbálom bár az a pár monolith nem nagy probléma.Szívesen kitömöm őket ólommal ha azt kívánják.Tisztára szektás szövegeik vannak.

Аарпок

(#4778) Free04 válasza #16939776 (#4774) üzenetére


Free04
tag

A bandita tábort én is kiirtottam, aztán mentem x18-ba, de engem ott nem támadtak meg a monolitosok.

(#4779) shield válasza Aarpok (#4777) üzenetére


shield
őstag

"Tisztára szektás szövegeik vannak."
Talán 'hitgyülisek'!? :D

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#4780) ZetorGumi válasza shield (#4779) üzenetére


ZetorGumi
addikt

Jehovan tanúi. :D

New Mixes: http://www.mixcloud.com/ZetorGumi | VW Passat B8 2.0CRTDI CRL

(#4781) Aarpok válasza shield (#4779) üzenetére


Aarpok
őstag

Igen tisztára fanatikusan :DDD

Аарпок

(#4782) op.erik válasza Free04 (#4778) üzenetére


op.erik
aktív tag

persze voltam énis olyan hangulatban, hogy nem maradt túlélő... főleg a Szolgálatos tag kiszabadítását követően, felmásztam abba a hosszú folyosószerű épületrészbe, ahol az alap SoC-ban ki kell jutni a banditáktól és szépen a kis ablakból leszedegettem mindet...
volt olyanban részed, hogy elég ritka képződményeket találtál az embereknél? teszem azt Iránytű, Hópehely?

(#4783) sinick válasza sinick (#4671) üzenetére


sinick
senior tag

Szia Duracellm...!

A 4669-ben kaptam tőled VGA-ra és hozzá kapcsolódó beállításokra, ezügyben újra kérdeznék. Lecseréltem a hét éves konfigomat, tegnap jött mega az új, ld. adatlapom. Kb. 3. lépésben fel is raktam az LA-t az utolsó patchel és magyarítással. Egyelőre Kordon elején vagyok és nappal. Grafika full hd, minden felhúzva és bepipálva és simán fut (egyelőre) és álomszép!

Olvastam korábban, hogy egykét opciót ajánlatos kikapcsolni, mert az igazi erő konfigokon is beszaggat vagy becrashel a játék (valamelyik árnyék?). A kérdésem az lenne, hogy mit ajánlatos kikapcsolni.

Köszi: sinick

(#4784) Free04 válasza op.erik (#4782) üzenetére


Free04
tag

Hópehely nálam van, az iránytűt eladtam vagy a lada csomagtartójába tettem. Már nem emlékszem hol találtam ezeket.
A rádiót van értelme magammal cipelni vagy csak dísz?
Kellene egy zúzós másodlagos stuki a vintar mellé

(#4785) Plazmacucci


Plazmacucci
félisten

Terveznek mostanában javítást?

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#4786) robogo81 válasza Plazmacucci (#4785) üzenetére


robogo81
aktív tag

Ha lesz is,remélem nem kell hozzá új játékot kezdeni. :(

redmi note 8 . psn:robert_warior

(#4787) #16939776 válasza sinick (#4783) üzenetére


#16939776
törölt tag

Szerintem ez a "grass shadow" és a "sun shadow" de azt javaslom hogy próbáld ki és amelyik beállítás/kombináció jobban tetszik azt tartsd meg.
nekem így "tetszik": AA off, grass off, sun on, és a fű mennyisége is vissza van véve 1/3-ra.

(#4784) Free04 :Lehet egy hangtompítós kora 919 az agroprom melletti katonai bázis szállásának tetején lévő rejtekhelyen(03-as patch). kb.: mint magnum revolver csak sokkal gyorsabb tárazni.

[ Szerkesztve ]

(#4788) Plazmacucci válasza robogo81 (#4786) üzenetére


Plazmacucci
félisten

Pont ezért kérdem. Mert ha mondjuk egy két hónapon belül várható akkor nem kezdem el most.

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#4789) mickemoto


mickemoto
őstag

Érdemes a hármas javítással újrakezdeni ha már a kettessel elhaladtam?

(#4790) robogo81 válasza mickemoto (#4789) üzenetére


robogo81
aktív tag

Sajnos a 3-as el sem indul régi mentéssel.Csak új játékkal kell kezdeni.
A Halott városig vittem a 2-essel,ott volt 1 bugom ami kidobott,a 3-assal továbbment(mármint a játékmenet,amikor addig elvittem ujra).

[ Szerkesztve ]

redmi note 8 . psn:robert_warior

(#4791) sinick válasza #16939776 (#4787) üzenetére


sinick
senior tag

OK, köszi!

(#4792) mickemoto válasza robogo81 (#4790) üzenetére


mickemoto
őstag

Nekem a halott városon továbbment az első patch-el, második patch-el még nem tartok ott.

[ Szerkesztve ]

(#4793) op.erik válasza Free04 (#4784) üzenetére


op.erik
aktív tag

nekem az SVU - AS Val kombó a nyerő.. ha lenne benne automata pisztoly akkor az az SVU mellé...
pl: OTs-03 SVU és egy APB

(#4794) Free04 válasza op.erik (#4793) üzenetére


Free04
tag

P99-est fejlesztettem fel, így 3-as sorozatot is tud és 16 skuló fér bele . A hangtompítós colt (.45) is töccik, csak az a baj h nem lehet vele "gépelni" és kicsi a tár.

Duracellm: erre a 45-ösre gondolál?

Jó h írtad a beállításokat, a fű árnyékát elfelejtettem levenni előzőleg.

(#4795) Telda


Telda
addikt

A harmadik javítással ismételten elakadtam a qrva alagútnál.
Menekülök a sötét völgyből és az a küldetés hogy találjam meg a vasúti alagút bejáratát. Eddig ok.
Következik, hogy keressem meg a bánya bejáratát, ez is megvan. Viszont kapok egy rádió üzenetet hogy a Kordonban béli ügyködéseimért haragszanak rám és ne menjek be, ha bemegyek persze meghalok.
A küldetés továbbra is be van ragadva, hogy menjek mélyebbre a bányában.
Valamint keressem meg az X-18-at.
Meg is van a lejárata, csak kód nincs.
A fórumot olvasva írtátok, hogy a bandita bázison a széfben van.
Nos van is benne egy dokumentum, de nem tudom elolvasni. Normál esetben ezt a dokut a bányába kellene elvinnem, ahova korábban nem tudtam bemenni.
Tehát van nálam egy dokumentum, ami elvileg az X-18 kódot tartalmazná, de nem tudom kinek odaadni.
A bányába bemenni nem tudok. X-18-hoz meg kell a kód.
Nem ez az első Stalker játék amivel játszok, de már a falat kaparom, most én lennék ennyire fogyatékos...

(#4796) mickemoto válasza Telda (#4795) üzenetére


mickemoto
őstag

Az elején a vészkeket lelőtted a fogoly kiszabadításakor, vagy megegyeztél velük?

(#4797) Telda válasza mickemoto (#4796) üzenetére


Telda
addikt

Lelőttem, tudom hogy ez a bajuk.
Csak hogy egy korábbi patchben is ugyan úgy lelőttem és simán bementem a bányába.
Mit kellene tennem?

(#4798) ufodani válasza Telda (#4797) üzenetére


ufodani
csendes tag

mentsd vissza magad a lelövésük elöttire, és spórolj az ólommal.
vagy, kérdezd meg vkitől innen, h mi a kód ;)

[ Szerkesztve ]

(#4799) ufodani


ufodani
csendes tag

Pripyatban, -a földalatti szakasz után- vettem egy Gaus puskát. Valszeg nem tartom meg, csak úúúgy megörültem neki :C . Nehéz is és azon kívül, h van benne 10 skuló, sztem nem fogok hozzá találni a közeljövőben utánpótlást.

(#4800) emre


emre
veterán

Ő vajon kicsoda?

Más:

A Sarcofag-nál hol a rossebbe kell helyreállítani az áramot, mert már kóválygok itt egy ideje, de semmit nem találtam? A tartalék elem megvan.

(#4799) ufodani

Lőszert a monolitosoktól lehet lenyúlni hozzá, eddig 127-et találtam, de javítani még nem tudtam.
Meg gauss stukkerom is onnét van, ezért nem adok ki pénzt. :)

[ Szerkesztve ]

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.