Sziasztok!
Huhh, na vegig vittem a jatekot. Mit kell, hogy mondjak....
Jol sikerult es nagyon jo munkat vegeztek dezoek. A jatekra igaz meg raferne "par" csiszolgatas, de teljesen korrekt minoseget kaptunk szerintem.
...es egy kis pro / kontra:
PRO:
- Hosszu jatekido ( foleg, ha a terkep minden egyes teruletet bejarod )
- Nagy bejarhato terulet
- Latvanyvilag
- Freeplay
- Jarmuvek
KONTRA:
- Bugok es "kidobasok" ( kicsit buta AI , egyszer-ketszer mikor kocsival nekimentem valaminek akkor egy nagy robaj jott es kidobott az asztalra, stb... )
- 03-as patch utan megvaltoztatott autok fizikaja ( I <3 NIVA )
- Pancel \ fegyver fejlesztesek ( tudom, ez azert van, hogy tobb "stilust" probalj ki, ertsd: roham \ sniper )
- A vege fele, mintha a fejlesztok otlete elfogyott volna ( pl. 1 terulet - 1 kuldetes ??? )
- Hasznalhatatlan targyak ( MEG! ) ( dinamit, uzemanyag a barban, radio \ ado-vevo )
- Neha a hullak csak ujra betoltes utan dobnak stash infot
Javaslat Dezoeknak:
- Az autok fizikaja jobb volt az elozo javitasban
- Tobb kuldetes es igenis legyen minden tettednek kovetkezmenye ( en is besz*ptam a monolitosoknal )
- A revolverek animaciojan es kinezeten meg javitanek
- Ha mar az epitkezesen a stalker arus asztalan hever egy P90-es akkor mar "naaaa legysziiiiii !!!!! "
A lenyeg, hogy igy meg "befejezetlenul" is egy nagyon nagyon jo jatek lett, csak igy tovabb!
Tervbe van, hogy majd csinalok egy hasonlo stash \ mission terkepet, mint pl. EZ , ugyhogy majd szivessen elfogadom a segitsegeket, hogy ki hol mit talalt, stb....
... Prepare to Stalker Soc \ CS \ CoP mods!