Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#4701) sklopp válasza Aarpok (#4700) üzenetére


sklopp
őstag

Az már igaz, én is ezen mulattam, egész játékban véres küzdelmet folytattam a kutyákkal, folyton rámrontottak, aztán egycsapásra békés és boldog házi kedvencekké váltak, hálásan fogadva a simogatást.
Szóval akkor még némi bóklászás jöhet, pár mellékes küldetést még csinálhatok ami kimaradt.

(#4702) emre


emre
veterán

Másnál is így jelenik meg hogy az SSP-99M ruha képe helyett a PSZ-9MD ikonja látszik.

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#4703) ufodani válasza emre (#4702) üzenetére


ufodani
csendes tag

Rajtam is az a SSP-99M van fent jelenleg, de nálam okés.

(#4704) Aarpok válasza emre (#4702) üzenetére


Aarpok
őstag

Mondjuk én a klasszikus hud - ot használom és azon jól mutatja.

Аарпок

(#4705) Dhampir válasza emre (#4702) üzenetére


Dhampir
félisten

A bekarikázott ruha olyan Vidocq-szerű. :)

(#4706) Aarpok válasza emre (#4702) üzenetére


Aarpok
őstag

Megnéztem másik huddal is és nekem jól mutatja (1.3.002)

Аарпок

(#4707) emre


emre
veterán

Köszönöm, hogy megnéztétek! :R
Akkor nálam van valami gebasz, de ezzel együtt tudok élni. :D

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#4708) shield válasza emre (#4707) üzenetére


shield
őstag

Ha csak ennyi lenne vele a gond.... :)

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#4709) Aarpok válasza shield (#4708) üzenetére


Aarpok
őstag

Olvasom pár kollégának gondjai vannak vele, én szerencsés vagyok, hogy kitolhattam 3 - szor is.

Аарпок

(#4710) #16939776 válasza Aarpok (#4709) üzenetére


#16939776
törölt tag

"az ön windóza nem eredeti" vízjeles win-re kettőből 2x -hibajelzés nélkül- feltelepült a játék.
Mint kiderült egy pár video, meg nem tudom milyen file így nem jön létre a játék könyvtárában, ezek hiánya később problémát/kilépést is okoz.
Na most ugyan ezzel a játék telepítővel, frissen aktivált windozzal, már létrejönnek ezek a "kószáló" file-ok is...
Hogy ez véletlen, én voltam a szerencsétlen, vírusom volt, vagy valami beépített turpisság van benne, azt nem tudom.

De érdemes róla tudni, ha már belefutottunk hasonló "hibákba" :U

[ Szerkesztve ]

(#4711) Aarpok válasza #16939776 (#4710) üzenetére


Aarpok
őstag

Videós probléma a nagy mocsárban volt mikor a dokival kellett beszélni és jött egy átvezetés majd új pálya betöltésénél kiakadt (nem tudta megnyitni a streamet).Mint kiderült ez a patch ajándéka volt (1.3.002)Ennek az lett a megoldása,hogy a gamedata.dbc - t ki kellett tömöríteni és abból a textures/prop mappát egy gamedata mappával bemásolni (módként) a főkönyvtárba.A Wines részt nem tudom nekem eredeti van.

[ Szerkesztve ]

Аарпок

(#4712) galaktikus


galaktikus
aktív tag

tudom, hogy már agyzsibbasztó a kérdés:
van valakinek a harmadik patch-el mentése? A báros helikopter leszedegetés környékén mondjuk... :B

ha erre a címre elküldi valaki, örük szolgája leszek!

sgabesz@yahoo.com

Rizsa: 5800x -b450 tomahawk max - 2x16 Gb 3200 Mhz Crucial Ballistix Sport AT - Gigabyte 6700 XT gaming oc Productivity: MacBook Pro 13" M1 Apple Silicon

(#4713) Grisam


Grisam
tag

Halihó. Másodszorra is nekifutottam, még csak a 2-es Patch-el. De ezzel is szeretném végigtolni mielőtt felteszem a hármast. Viszont hibával kidob a játék. Mikor mennék át a szeméttelepről a Bárba, viszem az Agroprom-os dokumentumokat a csaposnak kidob a játék töltés közben. Mit csinálhatnék? Ezt írja ki:

[link]

[ Szerkesztve ]

Utálom, ha valaki még annyi fáradtságot sem vesz, hogy válaszoljon a PÜ-re...

(#4714) op.erik válasza Grisam (#4713) üzenetére


op.erik
aktív tag

a log fájl végéből többet tudhatsz meg, ahol error-os sorok vannak
másold be ide pl.
de ebből elnézve nincsen elég textúrád a shaderek kialakításához, esetleg nagyon eszi a memóriádat a játék, vedd lejjebb a grafikai beállításokat...

[ Szerkesztve ]

(#4715) Grisam válasza op.erik (#4714) üzenetére


Grisam
tag

rendben, bár nem értem miért, hiszen már egyszer végigvittem és pont ezzel a géppel. 3.2Gh Amd Phenom Black edition, 4Gb DDR3, GTX 480 1.5Gb. Nem problémázott még. De köszi a választ, próbálkozok még kicsit. A Log fájlt hol találom amúgy?

Utálom, ha valaki még annyi fáradtságot sem vesz, hogy válaszoljon a PÜ-re...

(#4716) op.erik válasza Grisam (#4715) üzenetére


op.erik
aktív tag

van egy "appdata" mappa (ha jól rémlik) a játék fő könyvtárában, abban egy logs mappa és ott az első fájl

(#4717) Grisam válasza op.erik (#4716) üzenetére


Grisam
tag

Köszi a választ. Próbálok ezt azt módosítgatni, de szerintem törlöm a modokat és megcsinálom újra őket, lehet valami bekavart, bár eddig ment szépen minden.

Utálom, ha valaki még annyi fáradtságot sem vesz, hogy válaszoljon a PÜ-re...

(#4718) mexikopo válasza Balathruin (#4696) üzenetére


mexikopo
csendes tag

köszi :))

(#4719) mexikopo


mexikopo
csendes tag

azért akadnak néha gondok a kocsikázással :D

jantar felől át jövet (kiszállással megoldható volt :D )

a beszippantós anomália :D

[ Szerkesztve ]

(#4720) robogo81 válasza mexikopo (#4719) üzenetére


robogo81
aktív tag

Az a fránya hidró,hátul már megint nem müxik. :))
Szerencsétlen helikoptert majdnem lekaptad(nem vagy te bruce willis). :DDD
Emlékszem még amikor talán sötét völgyből kellett átmenni a szeméttelepre,a vett tuningos nivát,kb 10. próbálkozásra sikerült a határra lerakott roncstelepen áterőszakolni,de sikerült,az autóval néha olyan helyen át lehet menni hogy nem igaz(a bártól a kordonig a szeméttelepen át pl.,ahol az út vagy 2-3 helyen leszakadt).

redmi note 8 . psn:robert_warior

(#4721) emre válasza mexikopo (#4719) üzenetére


emre
veterán

:U

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#4722) robogo81 válasza emre (#4721) üzenetére


robogo81
aktív tag

Pont 60 méter híja. :DDD hogyan került fel?,bezzeg azt gondolom nem lehet vezetni.
Eddigi legemlékezetesebb autós jelenetem az,amikor a szeméttelepről átmentem a kordonba,és a katonák közzé rakott le,a katonák a járműt eltolták vagy 100 méteren át,mert addig járőröztek. :B

redmi note 8 . psn:robert_warior

(#4723) op.erik válasza robogo81 (#4722) üzenetére


op.erik
aktív tag

az ukrán katonaság csupasz ereje :D

(#4724) robogo81 válasza op.erik (#4723) üzenetére


robogo81
aktív tag

Lényegében az én hibám,meleg volt és az ajtó nyitva volt,pont a katonák közzé rakott,a bal szélső meg beakadt az ajtóba,és az autót tolta.

redmi note 8 . psn:robert_warior

(#4725) emre válasza robogo81 (#4722) üzenetére


emre
veterán

ha jól emlékszek volt mellett egy anomália

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#4726) Free04 válasza galaktikus (#4712) üzenetére


Free04
tag

[Bar V3]

Báros mentés, éppen itt tartok.
Járműnek van értelme? (150k-t megér?)

[ Szerkesztve ]

(#4727) galaktikus válasza Free04 (#4726) üzenetére


galaktikus
aktív tag

Örök hálám :R

Rizsa: 5800x -b450 tomahawk max - 2x16 Gb 3200 Mhz Crucial Ballistix Sport AT - Gigabyte 6700 XT gaming oc Productivity: MacBook Pro 13" M1 Apple Silicon

(#4728) mexikopo válasza robogo81 (#4720) üzenetére


mexikopo
csendes tag

én ahová lehet autóval megyek (végül is mindenhova a laborokat leszámítva :DD ) kordontól a generátorokig 15 perc az út kocsival de ebbe benn a töltés idő is :D

(#4729) mexikopo válasza Free04 (#4726) üzenetére


mexikopo
csendes tag

nem nagyon éri meg autót venni pl a moszkvics,niva ezek vannak lerakva 2 helyen is a vett ladákon nincs világítás a kamaz,btr sokat eszik és nem mindenhol fér el meg elég sérülékenyek is volt hogy kamaznak neki sprinteltem és felrobbant :D

(#4730) ZetorGumi


ZetorGumi
addikt

Üdv.

Az ingoványban, mikor a dokival beszélgetek, és jönne egy új pálya betöltése, mindig kifagy a képen látható hibával.
xVidet felraktam a 3rdparties mappából.

Milyen megoldás létezik rá?

New Mixes: http://www.mixcloud.com/ZetorGumi | VW Passat B8 2.0CRTDI CRL

(#4731) Balathruin válasza ZetorGumi (#4730) üzenetére


Balathruin
veterán

Nem olvassa ki a db fájlból a textures/prop mappát. Gamedata mappát kell csinálni és berakni a hiányzó fájlokat. [link]

(#4732) ZetorGumi válasza Balathruin (#4731) üzenetére


ZetorGumi
addikt

Köszönöm a helpet. :)

New Mixes: http://www.mixcloud.com/ZetorGumi | VW Passat B8 2.0CRTDI CRL

(#4733) ZetorGumi


ZetorGumi
addikt

Újabb kérdés.

Találkozott már valaki azzal a hibával, hogy a Betongyárban DeeDee (lel) professzor nem állt vele szóba?

New Mixes: http://www.mixcloud.com/ZetorGumi | VW Passat B8 2.0CRTDI CRL

(#4734) Getoutofhere


Getoutofhere
csendes tag

Sziasztok!

Örülök, hogy megtaláltam ezt a fórumot. Már egy ideje olvaslak benneteket.Itt végre nem leszek alien. :)

A Lost Alpha miatt vettem új gépet és nagyon vártam már a megjelenését.
A játékot anno a Cordonnál abbahagytam, annyira bosszantott a sok bug. Aztán az 1.3002-vel tovább vittem egészen a Darkscape-ig. Utána megjött az 1.3003 és újra kezdtem. Most ott vagyok, ahol az előzővel.

Minden alkalommal, mikor egy újabb részt felfedezek, a látvány valami durva mód magába szippant.
Szerintem a legtöbb hiba már szépen ki van javítva, csak a kocsi vezethetőségét nem kellett volna elállítani, mert így ugye kisebb mozdulattól is akár a fejére fordul.

A javítások után szerintem a játék durván kiugró gyenge pontja az AI lett. Olyan idiótán viselkednek sokszor az ellenfelek a játékban, hogy a hajamat tépem. Remélem erre is ráfekszenek majd az illetékesek. Mert most ettől sikerült besokallnom. :(

(#4735) Balathruin válasza Getoutofhere (#4734) üzenetére


Balathruin
veterán

Nekem peccs nélkül és első peccsel is buta volt az AI...

[ Szerkesztve ]

(#4736) Dhampir válasza Getoutofhere (#4734) üzenetére


Dhampir
félisten

Remélem, hogy előbb-utóbb minden hiba ki lesz javítva, mert a Spectrum Projectet már befejeztem és az igen "faja" kis mod volt a fordulatos küldetéseivel. Kíváncsi vagyok a Lost Alphára ezek után.

(#4737) Telda válasza Dhampir (#4736) üzenetére


Telda
addikt

Csalódni fogsz :( .

(#4738) Dhampir válasza Telda (#4737) üzenetére


Dhampir
félisten

Valószínűleg jó játék lesz majd, de amennyi információm van a Lost Alpháról, ez még befejezetlen játék. Ha más nem is, de majd a modderek tesznek róla, hogy "életet" leheljenek belé. :)

(#4739) mexikopo


mexikopo
csendes tag

Jó játék ez így is ennél csak jobb lenne ha több mutánst raknának a nagy térképekre meg véletlenszerű lenne ha kipucolok egy helyet költöznének oda újból mutánsok vagy monolitosok vagy valami főleg így játék befejezés után freeplaybe

(#4740) ZetorGumi válasza ZetorGumi (#4733) üzenetére


ZetorGumi
addikt

Valaki erre? :U

New Mixes: http://www.mixcloud.com/ZetorGumi | VW Passat B8 2.0CRTDI CRL

(#4741) Getoutofhere válasza mexikopo (#4739) üzenetére


Getoutofhere
csendes tag

Igen, elég nagy területeket csináltak hozzá, egyszer sikerült a Vörös Erdőt végigautóznom, annyi is volt az üzemanyagnak. :D

Én a zombi stalker tömegeket hiányolom, azok általában ott megjelentek, ahol ledarálta az ember az őshonos jónépet. :)

Én továbbra is tartom magam ahhoz, hogy ez lesz a legjobb S.T.A.L.K.E.R. játék, ha egy komolyabb intelligenciájú AI íródik hozzá.

Például ha a Cordonban lévő alagút zombijai végre nem automatikusan előrefelé indulnak el, rólad tudomást sem véve, mikor a hátsó bejáraton keresztül közelíted meg őket. A Monolith labornál találkoztam a legdurvább reakciókkal, zárt térben teljesen megkattannak az ellenfelek. A patkányok körbe-körbe rohangálva egymást taposták, az első zombi, mikor mögé álltam úgy, hogy éppen felkelt, elindult kifelé és át akart menni az első csukott ajtón, amibe aztán beleragadt a feje. Odalent mindenki összevissza sétál, ugrál, hadonászik. Durva.

(#4742) borovi válasza Dhampir (#4738) üzenetére


borovi
aktív tag

Én is a modderekben bízom, meg a belé lehelt életben, mert ez így... :(

[ Szerkesztve ]

(#4743) M@trixfan


M@trixfan
addikt

Én inkább abban bízom, hogy a készítők komplettírozzák a játékot. A modokban mindig érződik a faragatlanság. Akármilyen tehetségesek, ráfordított emberórában nem lehet felvenni a versenyt a nagyobb létszámú csoportokkal. Ilyen szempontból a LA is inkább tekinthető mar egy dev team-nek mint pár lelkes moddernek. Különben meg kellett volna kickstarterezni a projektet még munka közben is, pont ők tudtak volna érdemlegeset mutatni.

twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n

(#4744) Dhampir válasza M@trixfan (#4743) üzenetére


Dhampir
félisten

A modokban mindig érződik a faragatlanság.

Sokszor így van, de például a Spectrum Projecttel játszottál már? Többnek érezni egy szimpla modnál.

(#4745) M@trixfan válasza Dhampir (#4744) üzenetére


M@trixfan
addikt

Olvasom az ódákat róla itt a fórumon, de előbb még befejezem a WiP-et ahogy időm engedi :)

twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n

(#4746) mexikopo válasza Getoutofhere (#4741) üzenetére


mexikopo
csendes tag

Szerintem is a legjobb Stalker játék az MI csinál butaságot ez tény de volt olyan hogy mögém lopózott és mikor megfordultam akkor eresztett belém egy tárat :D
Moszkvics fogyaszt autók közül legkevesebbet mikor felgyorsul érdemes leállítani :))

(#4747) Getoutofhere válasza M@trixfan (#4743) üzenetére


Getoutofhere
csendes tag

Én is ebben bízom, a kérdés csak a mikorRA. :(

(#4748) Dhampir válasza M@trixfan (#4745) üzenetére


Dhampir
félisten

Olyan modok után, amik benne hagyták az alapküldiket is és csak a mészárlásra szorítkoztak nagyrészt, szinte felüdülést jelentett. :)

(#4749) Getoutofhere válasza mexikopo (#4746) üzenetére


Getoutofhere
csendes tag

Nekem ez legjobban az Agropromnál csúcsosodott ki.

Mole magától előjön, mikor még van kint pár katona és szó szerint cafatokra lövik. Csak azért nem hal meg, mert akkor vége lenne a játéknak. Így csak annyit látni az egészből, hogy ahol belecsapódik a golyó, ott fröccsen a vér.. Meg ott a bázisok alatt lévő csatorna.. Amíg nem megyek be a Strelok naplóját tartalmazó szobába, addig nem jön le utánam egy katona sem, de utána minden alkalommal, ahogy nyitom az ajtaját vagy a közelében lévő rejtekhellyel babrálok. Mindezt persze úgy, hogy a zárt ajtón átkandikálnak, így sérülés nélkül leszedhetők.
Az esemény random generátor meg simán megcsinálja, hogy a mentés előtt üres folyosót visszatöltve öten lőnek hátba.. (hol voltak eddig)

A bázis éjjel is állandóan készenlétben van. Lapos kúszásban mentem a tag mögé a tetőn, de 2-3 méterrel mögötte mindig kiszúrt és aztán beindult a sziréna is. Azt sem értem, hogy miért kellett arcon lőni a hangtompítós pisztollyal több, mint háromszor, hogy megmurdáljon, mikor csak egy kendő volt a fején, semmi egyéb. ?

Mikor Dark Valley-ban a banditák széfjéből kiveszed a kódot, akkor az AI ezzel nem tud mit kezdeni. Az oké, hogy onnantól mindenkinek az ellensége leszek (akkor is, ha becsukom az ajtót és hangtalanul kinyírom a főmuftit, ergo senki sem látja/és tudja, hogy én mit csináltam ott bent), de akkor ne méregessen a többi hülye gyanúsan csak, és aztán eltávolodva lő belém vagy elkezd rohangálni, mintha a darazsak kergetnék.. :)

Köszi a tippet, de jelen álláspontom szerint, mivel a motor átírása miatt a mentés kompatibilitása mindig elveszik, próbálom inkább megvárni a végső verziót.

(#4750) Getoutofhere


Getoutofhere
csendes tag

Szeretném megkérdezni tőletek, hogy melyik S.T.A.L.K.E.R.-hez milyen modokat ajánlotok és miért illetve hogy van e közöttük standalone is.

Nekem például egyelőre a Winter of Death Ultimatum mod tetszik, de tartok tőle, hogy a téliesítésnél több extra nemigen található benne. Valamivel több, mint egy éve jártam a Zónában és úgy alakult, hogy mindent belepett a hó, talán azért tetszik. :D

Érdekelne, hogy van e olyan közöttük, amelyikben Pripyat teljesen le van modellezve/melyik az, amelyikben a legteljesebb-legrészletesebb a város.

Minden választ köszönök szépen. :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.