Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#4201) mickemoto válasza PeL (#4200) üzenetére


mickemoto
őstag

Igen, biztos.
Sajnos sehogy sem jut túl ezen a részen.Elkezd betölteni egy don_autosave automatikus mentést ami az la13u_oso pályarészre vezet, de töltés közben kifagy.

(#4202) Cheesus válasza mickemoto (#4201) üzenetére


Cheesus
senior tag

Énis ennél a résznél hagytam abba, amikor még nem volt elérhető időben az új patch, mivel ugyanezzel a hibával dobott ki... Még csak ma rakom újra a játékot a javítással együtt. Amúgy te új játékot kezdtél és jutottál el addig, vagy a mentéseket kimentetted majd patch után visszaraktad?

https://www.twitch.tv/csehla

(#4203) GypsFulvus2 válasza mickemoto (#4201) üzenetére


GypsFulvus2
őstag

Ez régi mentés, vagy új játékot indítottál? Ha utóbbi, az gáz, akkor lehet, hogy én is várok még az újrakezdéssel.

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#4204) mickemoto válasza Cheesus (#4202) üzenetére


mickemoto
őstag

Új játékot indítottam, mivel aznap raktam fel és kezdtem el vele játszani, így nem sokat haladtam még vele.
Azóta most megint újrakezdtem mivel most már magyarítással lehet játszani.Itt az elején csak a főküldetés feladatait csinálom hogy minél hamarabb eljussak oda ahol elakadtam.Kíváncsi leszek hogy megint előjön-e a gond.Most már csak az alapjátékot meg az utolsó javítást tettem föl, meg súlykorrekcióhoz a gamedata mappát, illetve a magyarítást.
Egyébként arra ami hibaüzenettel kidobott arra máshol is csak azt találtam hogy xvid kodek probléma, ahogy itt is mondták, de sajnos nem sikerült megoldani hiába raktam fel a kodeket. :O

(#4205) capulet75 válasza mickemoto (#4204) üzenetére


capulet75
addikt

A barlangrendszeres küldivel mit csináltál? Mert ott én is folyamat meghalok. Azt mondja h beszéljek a szolgálat vezetőjével. Odamentem de semmi érdemi nem történt, csak elküldtek Yantar-ba egy missönre.

Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.

(#4206) bacika


bacika
csendes tag

Egy tanácsot kérnék, volt 2 küldim, 1 találkozzak petrenkov emberével, ahol bandita ruha, ivás, jelszó, monolith következett, 2 grebennel kellet találkoznom. na szóval elkezdtem, az elsőt, bandita kikérdez, bázis kiiktat :D, át monolitosokhoz, hát a katonaság cuccai is megvannak, azaz mind a 2 helyszín teljesen tiszta, beülök a kocsiba, helikopter, kövi pályán kilövöm a koptert, elmegyek a hídhoz a bányához, de nem mentem be, vissza grebenes küldi, megcsináltam, minden ok, hát mondom leadom a cuccokat a bárba, kezdett már sok motyó nálam lenni, aztán most visszamentem a bányához(híd), nocsak küldi, találjam meg a bejáratot, megvan, haladjak beljebb, ez is kész, ekkor leütnek, és amikor felébredek szitává lőnek, és nem megy sehogy se, itt kellet volna leütniük és a sin vezérhez vinni, ezen kívül csak az van hogy találjam meg lövész-t (sterlok-ot). valami ötlet hogyan tovább?

(#4207) mickemoto válasza capulet75 (#4205) üzenetére


mickemoto
őstag

Nos, elsőre semmit mert engem is mindig leütöttek, csináltam tovább a küldetéseket,aztán ingoványban dokinál mindig kifagyott.Most másodjára már kordonban nem lövöldöztem le a vészkeket, remélem így majd a bányában szívesebben látnak.Még nem tartok ott, de majd megírom hogy mi a helyzet.

(#4208) bacika válasza mickemoto (#4207) üzenetére


bacika
csendes tag

Köszi, a másik gond, hogy még egy küldi se küldött le a monolit bázisnál a föld alá, amihez kellet volna egy pendrive hogy a gépből össze szedjem az adatokat, ill grebennél (a terület nem jut eszembe) nem küldtek a tudosokhoz aztán a dokihoz, ahol legutóbb minden pénzemet elvették:D de majd most jól becuccolok előtte:D
ugyhogy marad az hogy a bányában is kiírtok mindenkit, aztán ha van megoldás akkor meglesem azt:)

(#4209) bacika


bacika
csendes tag

Hiba megoldodott, elkezdtek löni, bőszen nyomogattam a medpackeket, így abbahagyták, néha még elkezdtek löni, de tudtam beszélni a vezérrel, most írány x18 lab:P

(#4210) bacika


bacika
csendes tag

Valaki nem tudja, mi az időjárás parancsa, mert kezdem unni a beborult időt állandóan, mikor kezdtem sütött a nap, de betöltöttem újra valamikor a mentést és borult volt az idő, azóta nem nagyon láttam napot:(

(#4211) sagajr78 válasza bacika (#4206) üzenetére


sagajr78
tag

Az ok igen egyszerű. A gond az hogy beléptél a DUTY-ba. Meg lett ugyanis változtatva a viszony több helyen is a korábbi változathoz képest. Így például még régen alapból ellenségesnek voltak feltüntetve a SIN krapekok (bár 0-ás agresszivitással), most már nem azok, hanem semlegesek a frakció nélküli stalker emberek irányában.
Kivéve ha beállsz a DUTY-ba. Őrájuk harapnak mert ellenségek (ahogy a Duty-ba beállva szó nélkül lőni fognak a Freedom emberei is ugyanezen okból). Ha beálltál a Duty-ba (márpedig a Greben féle feladat csak ekkor jön elő) akkor ki fognak nyírni. Vagy halasszad későbbre a beállást (nem kell kapkodni, ráérsz) vagy hagyd ki. Akkor majd nem fognak kinyírni.

Az is halálhoz fog vezetni ha Fox kiszabadításakor halomra öli az ember a fogva tartóit a tárgyalás helyett. Ekkor ugyanis automatice ellenségesbe vált át a SIN frakció és bár engednek a kábulatból felkelni miután lecsaptak, de le fognak lőni, mert kinyírtad az embereiket.

A pénzedet már nem fogják elszedni úgy hogy vissza ne szerezd mikor majd a városban jársz.

Yantar-ba a kutatókhoz majd akkor mehetsz ha a SIN feladatait is elvégezted (ők küldenek le elsőként a föld alá a laborba a pendrive-val és ekkor kell onnan majd Petrenko-nak az 5 doksi is).

[ Szerkesztve ]

(#4212) capulet75 válasza mickemoto (#4207) üzenetére


capulet75
addikt

Akkor majd a barlang előtti mentésed pls dobd már fel vhova, nagyon nincs időm még egyszer nekiállni és nem mentettem sajnos mindenhol. :(

Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.

(#4213) bacika válasza sagajr78 (#4211) üzenetére


bacika
csendes tag

Igen beálltam, de mint írtam megoldodott, elkezdtem a medpackeket nyomkodni amikor felkelt a kábulatból, és bejött, aztán gyors beszéd és már semlegesek lettek, én tárgyaltam, megvártam míg elmegy Fox az elején, aztán löttem le mindenkit:D Most az a bajom, hogy az x18 lab bejárat nem nyílik és se kód se semmi nincs, amit itt találtam az se jó, és a bázison 0 ember van:)

(#4214) Plazmacucci válasza sagajr78 (#4211) üzenetére


Plazmacucci
félisten

Ezt ne mondod komolyan?! Én az első 4 nyomi sin-t fejbe lőttem a házban. Akkor mikor elkap a pufi köcsög, egyből lőni fognak, mert az ostoba játék, simán hagyta, hogy kinyírjam őket?

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#4215) mickemoto válasza capulet75 (#4212) üzenetére


mickemoto
őstag

Jó, majd szólok ha felraktam.

(#4216) capulet75 válasza mickemoto (#4215) üzenetére


capulet75
addikt

:R

Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.

(#4217) SaGa59 válasza Plazmacucci (#4214) üzenetére


SaGa59
őstag

Nem a játék volt ostoba... Ez egy tipikus PEBKAC eset...
Világosan megmondták, amikor elküldtek Foxért, hogy ne rambóskodj, hanem alkudozz illetve postáskodj Szid és a banda között...
Angolul is érthetően mondja Szidorovics.
Tudod ez egy majdnem rpg, azokban meg a döntéseidnek súlya van.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#4218) Aarpok válasza SaGa59 (#4217) üzenetére


Aarpok
őstag

A bárnál lévő yoda mesteres Sin emberkét sem kell lelőni bemenetem a bárba beszéltem a csapossal és mindenki meggyógyult egyszerre. :D

[ Szerkesztve ]

Аарпок

(#4219) Plazmacucci válasza SaGa59 (#4217) üzenetére


Plazmacucci
félisten

Ja de egy rpg-ben a döntéseink súlya nem az, hogy lehetetlen helyzetbe hoz. Egyszerűen szar a szkript?! Attól még nem kellene megtámadniuk, hiszen elfogtak... Tök mindegy kéne, hogy legyen, hogy milyen a kapcsolatom frakcióval.

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#4220) Aarpok válasza Plazmacucci (#4219) üzenetére


Aarpok
őstag

Ez valami Shoc - os örökség,mert abban is így volt még ha véletlenül is meglőttél olyant akit nem kellett volna az egész frakció ellened fordult (a CS - ben is így van azt hiszem).A COP hozott változást e téren ott egy v több sztalker megölése után sem akarnak kinyírni.

Аарпок

(#4221) CJ4567 válasza Plazmacucci (#4219) üzenetére


CJ4567
veterán

Az lenne a jó megoldás, hogy csak a közelben lévő emberek lennék ellenségesek, de csak ha észreveszik, hogy te ölted meg, viszont frakcióruhában be lehetne épülni, de akkor más frakció lenne ellenséges(pl. Duty-Freedom).

No Sana No Life

(#4222) sagajr78 válasza Plazmacucci (#4214) üzenetére


sagajr78
tag

Ebben a játékban mindenki kinyírható de akkor vállalni kell a dolog következményét. Meg aztán miért ölsz olyanokat akiket nem kell? Ez a bünti érte.

A script sem rossz, hanem csak reagálnak egy ellenségre úgy ahogy azt kell. Ha nem ölnek meg azonnal mikor leütnek az a script hibás működése. Ugyanis ha megölted a SIN emberkéket Fox-nál vagy beálltál a Duty-ba (nyíltan ellenségesek egymással és nagyon agresszívak is egymás felé) túl korán akkor bizony ott meg kellene, hogy haljon az embered, ugyanis átsorolódsz a viszonytáblán semlegesből ellenségesbe és 0-ás agresszivitás értékből 1-esbe rosszabb esetben 2-esbe (a kettő között a különbség hogy utánad is megy-e levadászni téged és aktívan keres/figyel a jelenlétedre vagy csak akkor támad ha észrevett) így lőni fognak rád és megölnek ha lehetőségük nyílik rá.
Ha tehát beálltál az ellenséghez vagy épp ölted az embereiket, akkor amennyiben valamiért megúszod a leütést, biztos lehetsz benne, hogy rosszul működött a script aminek ki kellett volna nyírni a karakteredet.

[ Szerkesztve ]

(#4223) Plazmacucci válasza sagajr78 (#4222) üzenetére


Plazmacucci
félisten

Mondj egy játékot ahol bármilyen okból meg kell halnod az egynegyedénél egy döntés miatt :DDD Jól kezdődik ez a nap!

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#4224) sagajr78 válasza Plazmacucci (#4223) üzenetére


sagajr78
tag

STALKER Lost Alpha. :)

De miért kellene meghalnia a karakternek? Ha rossz döntést hoztál hát vállald a következményeit. Direkt figyelmeztetve lettél, szádba lett rágva mit csinálj, és te ennek ellenére a harcot választottad. Hát tessék megenni amit magadnak főztél. :)

Így lett kitalálva, hogy a döntéseidtől függően elakadhatsz, le is ragadhatsz és el is pusztulhatsz korán. Ne feledd, ez egy ingyenes mod/játék, nem kell megfeleljen mindenkinek, nem célja kiszolgálni a meggondolatlanságokat elkövetőek és azokat akik arra várnak, hogy majd a játék megy magától valódi következmények nélkül a döntésektől függetlenül ahogy a játékok többsége teszi.

Már azzal, hogy semlegessé tették a SIN-t hatalmas segítséget nyújtanak ahhoz, hogy ne menj bele ebbe a problémás helyzetbe. Ez a játék nem arról szól hogy akit látsz azt le kell lőni. Amíg nem támadnak rád addig nem szabad lőni és így, ahogy a való életben is, rengeteg problémás helyzet elkerülhető, elő sem jön.

De már korábban is az volt, hogy ha kipurcant Fox mert rambózni kezdtél, úgy kezdhetted elölről a játékot mert nem tudtad elhagyni Cordon-t sem. Ez a játék direkt ilyen. Ha nem tudod elfogadni akkor javaslom inkább hagyd ki. Lesznek még benne hasonló helyzetek ahol elkaszálhatod magad mert olyan személyt ölsz meg akit nem kéne, olyan helyre mész be ahová nem kéne vagy olyan frakcióba állsz be túl korán ahová nem kéne.

[ Szerkesztve ]

(#4225) Plazmacucci válasza sagajr78 (#4224) üzenetére


Plazmacucci
félisten

ez így hibás gondolkodásmód. ne feküdj le ennyire a játéknak. erről elég ennyi :)

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#4226) sagajr78 válasza Plazmacucci (#4225) üzenetére


sagajr78
tag

Fekszik a fene, csupán még a fejlesztési fázisban elolvastam a fejlesztők szándékát, nyilatkozatait és javaslatait aztán újra utánanéztem a dolgoknak mielőtt letöltöttem és elkezdtem játszani a játékkal, így tisztában vagyok vele, hogy bizonyos dolgok szándékosan nem olyan bolond biztosak és faék egyszerűségűek mint az átlag játékokban, ahol sosincs igazi következménye a helytelen cselekedeteknek. Aki ezt nem tette meg anno, nem nézett utána a céloknak, csak felült a hype-nak és sima stalker játékként, lövöldeként akarja játszani a LA-t, az bizony el fog hasalni, mert ez nem sima stalker. Ez valami más.

Itt van következménye a rossz döntéseknek, nem véd meg tőle beépített dolog pár figyelmeztetésen, egyértelmű tájékoztatáson kívül. Ha ezeket nem hajlandó megfogadni a játékos akkor így járt.
Kimondottan ezért vártam a játékot, mert ilyen dolgok vannak beleépítve, hogy például mindenki kinyírható (egy játékbeli akadály miatt csak Sidorovich nem), ami persze szintén elkaszálhatja a befejezést, hiszen olyan kemény legények is megfektethetőek akik a sztori szempontjából fontosak.
Egyes helyeken egy rossz döntés megállíthat és új játék indítására kényszeríthet (például Fox halála, SIN-nel való ellenséges viszony kialakítása, Duty tagként beslattyogni a Freedom felségterületére és fordítva).

Kifejezetten üdvözítő olyan játékkal játszani ahol az ilyen apróságokra figyelnek és nem ignorálják amiatt, mert a játékosok egy igen tetemes hányada nem szeret gondolkodni. Nem véletlenül olyan gyengeelméjűek szintjén vannak az elmúlt évtized játékaiban a fene kemény fejtörők. Sokan még azokat sem képesek megoldani és sírnak a még tovább butított dolgokért.

[ Szerkesztve ]

(#4227) Plazmacucci válasza sagajr78 (#4226) üzenetére


Plazmacucci
félisten

Ha valamit megtehetsz egy open játékban, akkor annak ne game over legyen a következménye. Csak ezt kellene megérteni. A játék szórakoztasson engem, ne fordítva. Engem egyáltalán nem zavar, ha az egész sin bandát ki kell irtani, de ne az legyen, hogy a gagyi scriptelt elfogásom után, egyszerre tizen támadnak meg miután visszakapod az irányítást. Ahogy olvastam meg lehet csinálni, ha ügyes vagy, de ez nem jó megoldás. Én simán kihagytam volna a játékból ezt az erőltetett feladatsort, ha mondjuk rosszban vagy velük. Bemegyek, kiirtom mindet, kijövök a túloldalon. Ennyire egyszerű lenne.

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#4228) GypsFulvus2 válasza Plazmacucci (#4227) üzenetére


GypsFulvus2
őstag

"Bemegyek, kiirtom mindet, kijövök a túloldalon."
Erről szól a CoD. Ez egy más játék.

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#4229) sagajr78 válasza Plazmacucci (#4227) üzenetére


sagajr78
tag

Van egy olyan érzésem, hogy elbeszélünk egymás mellett.

Open majd azután lesz ha befejezted a sztorit. Addig nem open. Majd a freeplay ami a tényleges open ended része a játéknak, azt tehetsz amit akarsz, de addig bizony a sztorit játszod. Csak ezt kéne megérteni, hogy a te szavaiddal éljek. :)
Emellett mint írtam, mindezek a feature-ök előre megismerhetőek voltak. Csak az nem tudott róluk aki nem nézett utána. Azoknak ez meglepetés és kellemetlenség, nem értik az okokat és akkor kerülnek elő az olyan szövegek hgoy a játék szórakoztasson, kikapcsoljon, legyen egyszerű, ne lehessen benne elakadni. Ezt el leeht várni egy olyan produktumtól amiért fizetett az ember, amit megvett de egy ingyenes dologtól aminek nem volt célja mindez hanem egy komolyabb hangvételű alkotásként szeretett volna megjelenni azért had ne kelljen.

Nem mellesleg ha kiírtod a SIN bandát akkor sem tudod befejezni a játékot, mert részlegesen kötődnek a fő szálhoz. A sztoriban ők az egyik legfontosabb elem, egy fontos NPC-jükkel többször is találkozol, szóval a simán csak iktassuk ki gond nélkül a játék egyik legfontosabb elemét és tegyük súlytalanná egy pöttyet erős lenne.

Majd freeplay során olyan vérengzést csaphatsz amilyet csak akarsz, ott nem korlátoz senki, több frakcióhoz is csatlakozhat (akár hozzájuk is), de nincs is sztori, nincsenek mankók, nem segít utadon senki de ne mis korlátoznak.

Emellett csak mert valamit megtehetsz nem kell még meg is tenned. Ha pedig mégis megtetted akkor meg az az értelmetlen ha nem lesz következménye. Akkor nem lenne több a LA, mint agyatlan lövölde, holott nem erre készült. Itt minden döntésnek lesznek következményei. Bizonyos dolgok előnyösek lesznek, mások megakasztanak, vagy kerülőre késztetnek majd alternatív megoldásokra kényszerítenek, megint mások pedig pusztuláshoz vezetnek. Ez utóbbiak még így is elhanyagolható mennyiségben vannak jelen és akkor ütik fel a fejüket ha a sztoriban kiemelt fontosságú dologgal mész szembe akkor, mikor külön megkérnek rá, hogy ne tedd.

[ Szerkesztve ]

(#4230) Plazmacucci válasza GypsFulvus2 (#4228) üzenetére


Plazmacucci
félisten

Melyik stalker játékban nem volt feladat százával irtani az exo-s katonákat? Csak a soc-ban vagy 200-at le kell lőni az erőműben :DDD Vagy ennek talán nem az a vége, hogy mindenkit kinyírsz aki monolith?

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#4231) Shogo_84 válasza Plazmacucci (#4230) üzenetére


Shogo_84
csendes tag

Az hogy mi a vége, az független attól hogy mit cselekszel, mit okozol, mi a következmény.

Ja és kértél példát, hogy milyen játékok amiknél ha rosszul döntesz, akkor bukod:

Stratégia, és szimulátorok is pl.
Elköltötted pénzed/egységeid? - szivás, buktad, szenvedés csak, kezdheted elölről.
Xcom: rossz döntés, elhullanak embereid, aztán már csak noobok vanak.. tökjö, esélytelen végén, inkább újrakezdés.
No meg a multis játékok egy része; valamelyik balfarok társad lelő valakit, piszkál, stb, akkor is kezdheted elölről.

Igen az tény hogy ez FPS, és csalogató hogy likvidáljak mindenkit aki mozog, de meg kell állni.
Amúgy se rambo módjára szórható a skuló mindig.

A darkwelly pályán én is elkövettem hasonló hibát, hogy monolitosokkal összerúgtam port, azt kigyalultam őket.
Aztán derült ki hogy a banditáktól oda kell majd menni.... crap...
Szal restart (jóval korábbi mentés)
Ezért és irdemes folyamatosan menteni.
Mire végigtoltam gamot, lett 290 mentés, és párszor visszább kellet töltenem nekem is.
De meg se fordult a fejembe hogy fos a game, én csináltam olyat, tudomásul vettem.
Ez is hozzáad az élvezetez, hogy lehet hibázni fatálisat.

[ Szerkesztve ]

(#4232) Lomha 8V


Lomha 8V
addikt

Szerintem is hülyeség ez a beállítás. Ki mesélte el nekik, hogy én nyírtam ki azt a pár fa**t? A megmentett? Nem hiszem. De ha el is mesélte, honnan tudják, hogy nézek ki? A homlokomra van írva, hogy Marked One? Vagy titokban lefotóztak és kiosztották a képeket? Ne vicceljünk már...

(#4233) Shogo_84 válasza Lomha 8V (#4232) üzenetére


Shogo_84
csendes tag

Mé, ez melyik gamban nem így van?
Amúgy meg azért elég kikövetkeztethető.
Hmm. azon a területen eltűntek spanok.
Arról a területről van mocorgás, valami új tökös gyerek jön felfele... dingding, összefüggés.
Meg esetleg más forrásból is bezserezhetik.
Sin, meg a trader is ismerik egymást, vagy akár a környékbeliek.
Az meg végképp, hogy egyes embereknél van rádió is, ha figyeled.

Szal mindenre lehet mit kitalálni, jo képzelet kell :D

Meg isten hozott valóságba, az is ilyen.
Csak nincs save point, amit később visszatölthetsz.
Húzod a gázt, azt elgázolsz valakit; vagy eltűnsz, vagy megvárod mi lesz.
Vagy akkor vernek agyon, vagy később, és azért mert elmentél...

[ Szerkesztve ]

(#4234) Lomha 8V válasza Shogo_84 (#4233) üzenetére


Lomha 8V
addikt

Ja, vágom, a Zónában megjelenik a CSI és Dr. Csont, aztán dns vizsgálattal meg ilyenekkel kiderítik, hogy én voltam. Meg persze a SIN tagok annyira jó fejek, igazi barátnak valók, hogy az egész Zóna segít nekik az azonosításban. Ahogy én kinyírtam őket, ott nem volt rádiózás, abban biztos lehetsz. Amúgy nekem is végtelen a képzelőerőm, mint Han Solo-nak, de azért a logikátlanságokat nem komázom. Aki meg ingyen letöltötte és beszop vele, az így járt, de én beugrottam a fejlesztésbe pár forinttal és ezért talán érzékenyebben érint, hogy 10 óra játék után egy ilyen hülyeség kaszál el és semmilyen más szálon nem lehet menni. Mert a valóságban -ha már példálóztál vele- van folytatás. De itt nem lesz.

(#4235) #16939776 válasza Lomha 8V (#4232) üzenetére


#16939776
törölt tag

NCPP-ben hiába veszem fel a Backup battery-t a szarkofágban, nem tép tovább a feladat.
A monolit-nál nem játssza a videót, megint egy .ogg-t hiányol.

Kezdek biztos lenni benne hogy újra le kell töltenem a játékot, mert ebből kimaradhatott pár apró részlet :U

[ Szerkesztve ]

(#4236) Aarpok válasza Lomha 8V (#4234) üzenetére


Aarpok
őstag

Néha én is elgondolkozom honnan veszik az infókat az NPC.Pl: CS - ben alig felveszem a táskát már az öreg szidó mondja is,hogy vár engem és a táskát.Biztos a táska küldött neki egy sms - t,hogy felvételre került. :D
SGM2.2 Capaev küldetése alállomáson egy zsoldos megölése,tárgy visszaszerzés.Nem ölöm meg megyek vissza már ordibálnak,hogy áruló és kapom az ólmot mindenfelől.

[ Szerkesztve ]

Аарпок

(#4237) Plazmacucci válasza Lomha 8V (#4234) üzenetére


Plazmacucci
félisten

Ezt próbálom magyarázni de nem értik. Ha meg nem open a játék, ahogy írtam, akkor meg pláne ne szopassanak ilyen baromságokkal, hogy a 6 óraval ezelőtti mentést kell visszatölteni. De van aki ezt nem tudja felfogni.

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#4238) vhw


vhw
addikt

Én ugyan nem akadtam el, és igyekszem semmi "marhaságot" csinálni (ezért szinte le sem merek térni a "kijelölt" útról, nehogy valami falu, épület, barlang stb. felfedezésekkor belefussak olyanokba akikbe nem kéne/később kéne - ez kissé gyilkolja a felfedezősdit).

Igazából az a gond, hogy vérvörösen jelennek meg olyan karakterek, akik gyakorlatilag semlegeseknek kéne lenniük - ez helyből kellemetlen a játékos számára - miért jelzi ki ugyanolyan színnel a Sin embereit, vagy bizonyos katonákat, mint a közönséges banditákat, akik gondolkodás nélkül lőnek. Ezen a rendszeren lehetne finomítani - mondjuk a kezdetben frakció besorolás miatt ellenséges NPC-k viszonya módosul a játékos felé, ha beszélnek/küldetést adtak/tisztázták kilétüket, céljaikat.

Másrészt... ok, ha nem lehet ész nélkül leölni mindenkit, aki szembe jön, legyen súlya a döntéseknek - de azért mégse az, hogy megakad a sztori - mi az? véget ér a világ? Ha korábbi "téves", "meggondolatlan" cselekedet miatt akadályba ütközik a küldetés, akkor menjen egy rádiójelentés a megbízónak, hogy; sz*r van a palacsintában, mi legyen? Aztán "bővüljön" ki a küldetés, oldd meg másnál, szivárogj be álruhában, menj el valakihez és bízd meg, hogy ugorjon be helyetted, vezessen az utad egy sokkal nehezebb veszélyesebb helyre...(büntetés/jutalom annak függvényében, hogy milyen módszerekkel oldod meg a feladatokat, szívj, ha ész nélkül rohansz előre, érjenek kellemes meglepetések, ha rendes voltálstb.) számtalan a lehetőség.

Jelenleg is van pár küldetés, hogy előre-hátra kell rohangálni; vedd fel itt, menj beszélj valakivel 3 térképpel odébb, gyere visszább 2-vel felvenni valamit, újra előre 4-el a konkrét színhelyre... Elég összetett - tehát megoldható, nem kell más csak pár kritikus helyre, ahol fontos NPC van elágazást tenni a sztoriba. Persze, idő, pénz, meg akkor csináljam én... csupán annyit akartam mondani, hogy ki lehet küszöbölni az ilyen "game over" szitukat. a sztori csak gazdagodik, újrajátszhatóság javul stb.

"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"

(#4239) SaGa59 válasza Lomha 8V (#4232) üzenetére


SaGa59
őstag

Tudod, azon a minitérképen, amin azt látod, hogy körülötted kik mozognak, a mindenki zsebében megtalálható, GPS-szel és adóvevővel felszerelt kis PDA-k jelei villognak. Egyetlen értelmes rablóbanda sincs, amelyik nem hangolja össze a sajátjait egymással. Pontosan tudják, hogy ki volt az utolsó arra járó, amikor elhullottak a haverjaik.
Ez egy ilyen világ.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#4240) bacika


bacika
csendes tag

Segítsetek kicsit, már kezdem unni a borult eget, eddig egyszer láttam napot az elején, azóta borult az ég éjjel meg sötét van, mi a parancsa az időjárás rendes működéséhez, vagy hogy napos legyen az idő?

(#4241) SaGa59 válasza vhw (#4238) üzenetére


SaGa59
őstag

Fordítva tetszenek a pacira űlni, urak. Adott egy játék, a maga szabályaival. Ha nem tetszenek a szabályok, akkor ne játssz vele. Ennyire egyszerű.
A mod készítőinek volt egy elképzelése arról a világról és történetről, amit felépítettek, te ebbe ülsz bele és játszol vele. Ha nem tetszik az, hogy igen, végleg el lehet akadni, akkor ne játssz vele.
De akkor javaslom, az összes olyan, az utóbbi 2-3 évben készült stalker modot is hagyd ki, ami többről szól, mint a plusz fegyverek és grafikai tunning. Amiknek története van, azokban biz el lehet akadni akár végleg is, csak azért mert valaki meghalt, akitől információ kellene a továbblépéshez. Vagy te halsz meg, mert olyanokat haragítottál magadra, akiket nem kellett volna. Vagy egy meneküléssé válik emiatt az egész. Ahogy az életben is.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#4242) SaGa59 válasza bacika (#4240) üzenetére


SaGa59
őstag

Eddig mindenkinek az volt a baja, hogy mindig süt a nap...
Fiúk, ott a dezowave oldala, ott kellene a "hibákat" és kívánságokat jelezni.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#4243) SaGa59 válasza Plazmacucci (#4230) üzenetére


SaGa59
őstag

Miután megtámadtak...

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#4244) Grisam


Grisam
tag

Hali. Nem ment a játék, pedig annyira vártam, de csak 896Mb-os a videókareszom és nem akart elindulni vele. Így vettem egy 1.5Gb-os videókareszt, de ezzel sem megy. Indítás után fekete képernyő kis ablakkal, benne angol szöveg, hogy a videókareszom nem támogatja a beállíott felbontást, vegyem kisebbre. Na de hogyan, ha nem is látok semmit, minden fekete. Valaki tud segíteni esetleg?
Kártyám gtx480-as és 24"-os monitorom van.

Utálom, ha valaki még annyi fáradtságot sem vesz, hogy válaszoljon a PÜ-re...

(#4245) Balathruin válasza Grisam (#4244) üzenetére


Balathruin
veterán

Játék mappája/appdata/user.ltx
vid_mode a felbontás, ezt írd át. Ha így sem jó, akkor próbáld a rs_refresh_60hz on-t
Esetleg még azt is megpróbálhatod, hogy kitörlöd.

[ Szerkesztve ]

(#4246) Grisam válasza Balathruin (#4245) üzenetére


Grisam
tag

Köszi, máris próbálom. :)

Utálom, ha valaki még annyi fáradtságot sem vesz, hogy válaszoljon a PÜ-re...

(#4247) Grisam válasza Balathruin (#4245) üzenetére


Grisam
tag

Szerkeszteni tudom, de nem engedi menteni a változásokat.

Utálom, ha valaki még annyi fáradtságot sem vesz, hogy válaszoljon a PÜ-re...

(#4248) Balathruin válasza Grisam (#4247) üzenetére


Balathruin
veterán

Mentsd asztalra, majd másold vissza és írd felül.

(#4249) Grisam válasza Balathruin (#4248) üzenetére


Grisam
tag

ok, kipróbálom úgy. köszi. :) Jó lenne már játszani, mert régóta vártam már. :)

Utálom, ha valaki még annyi fáradtságot sem vesz, hogy válaszoljon a PÜ-re...

(#4250) borovi


borovi
aktív tag

segítsen valaki, hogy lehet ezt az állandó szürke, ködös időjárást megváltoztatni?! számomra a s.t.a.l.k.e.r.-ek egyik fő vonzereje a gyönyörű, színes világ volt, fantasztikus fényekkel-árnyékokkal. ez az új javítás azonban kiölt minden színt a természetből. az már komolyan a vicc kategóriája, hogy fényes nappal lámpával kell közlekedni, mert különben az orromig se látok. kérem vissza a stalkervilágot!!! basszus, nagyon vártam ezt a játékot, de ha végig tolom valaha (egyre kevesebb kedvem van hozzá), három dologra fogok emlékezni belőle: a szürke, ködös, unalmas táj; a félórás, felesleges, eseménytelen, unalmas gyaloglások; a (számomra) nehezen irányítható, stalkeridegen járművek; a lőszerek idegesítő övre pakolása. ez négy volt.
szóval hogyan csalogassam vissza a gyönyörű környezetet ehelyett az elfuserált helyett?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.