Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#4051) Dhampir válasza bluyoo (#4050) üzenetére


Dhampir
félisten

Addig aludni kell rá egyet-kettőt... :)

(#4052) bluyoo válasza Dhampir (#4051) üzenetére


bluyoo
nagyúr

Ennyit nem tudok aludni! :DDD

Bazinga!

(#4053) CJ4567 válasza bluyoo (#4052) üzenetére


CJ4567
veterán

Hibernáld magad ;]
(#4051) Dhampir Még álmában is a Stalker Lost Alpháról beszél? :DDD

[ Szerkesztve ]

No Sana No Life

(#4054) shield válasza CJ4567 (#4053) üzenetére


shield
őstag

:C

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#4055) bluyoo válasza CJ4567 (#4053) üzenetére


bluyoo
nagyúr

Megtörtént! De már elmúlt, :DDD és még sehol az a folt! :O

Bazinga!

(#4056) CJ4567 válasza bluyoo (#4055) üzenetére


CJ4567
veterán

Sajna még nem jött ki :O

[ Szerkesztve ]

No Sana No Life

(#4057) Dhampir válasza CJ4567 (#4056) üzenetére


Dhampir
félisten

Kijött már végre? :D

[ Szerkesztve ]

(#4058) CJ4567 válasza Dhampir (#4057) üzenetére


CJ4567
veterán

A játék igen ;]

No Sana No Life

(#4059) spank309 válasza spank309 (#4048) üzenetére


spank309
csendes tag

Na ezt megoldottam úgy hogy a másik bejáratnál mentem be a barlangba. Viszont most meg Garbage-ben lép ki minden kiírás nélkül =D

(#4060) speki1982


speki1982
tag

Csak egy kis érdekesség...
Éppen gyilkológépet játszottam a freeplayben, amikor eszembe jutott a beragadt Lukash-os küldi (amikor meg kell szerezni neki egy kütyüt, de nem tudod a párbeszéd hiánya miatt leadni a küldetést) Már emeltem a puskám a szabadságos vezérre - gondoltam, hátha lesz valamelyik hamarosan halott kollégájánál valamilyen különleges artifact - amikor egy hirtelen ötlettől vezérelve lecseréltem a rajtam military suit-ot a tatyóban lévő freedomos suit egyikére.
Bakker
Engedte leadni a beragadt küldetést E :))
Task complete:)
Nem tudom, hogyan történt, de talán másnak is működhet (a beragadt küldetést nem kezdtem újra, benn hagytam a pda-ban, úgy voltam vele, elfér az ott)
Sokat nem számít persze, de erre is volt megoldás. :DD :DD :DD :DD Stalker forevör!

(#4061) Süni 1985 F válasza speki1982 (#4060) üzenetére


Süni 1985 F
senior tag

Amikor a bugot egy másik buggal oldod fel na az a tudás! :DDD :R :C

TDI POWER

(#4062) speki1982 válasza Süni 1985 F (#4061) üzenetére


speki1982
tag

Köszi, de véletlen volt... :) Egyébként ez is a játék nagyszerűségét dicséri...bugra bug a megoldás!
Nem is tudom, mit szórakoznak dezóék a kövi patchcsel... Szerintem készítsenek ellen-bugokat,. és már megy is minden, mint a karikacsapás a Zónában :D :D

(#4063) speki1982 válasza speki1982 (#4062) üzenetére


speki1982
tag

:) :) :) nem is ellen bug, hanem re-bug :) :)

(#4064) #16939776


#16939776
törölt tag

Military base-be kellett bemenekülni kitörés elöl, kísérővel. Ha lejár a számláló 5sec múlva elsötétül a kép, utána 5sec múlva ki is lép az asztalra.
A problémát csak megkerülni tudtam, előre megcsináltam a feladat második részét (ki kell takarítani a bázist és összeszedni egy kavicsot az egyik hullától), és akit kísérni kellett volna ott hagytam a hídon. Így a félbehagyott részfeladat miatt, nem tudok többet bemenni a bázisra.

lesz még később ide szóló feladat? :F

[ Szerkesztve ]

(#4065) kutga válasza #16939776 (#4064) üzenetére


kutga
nagyúr

Ezzel nem találkoztam, igaz én is először kitakarítottam a teljes bázist, és utána vettem fel a feladatot. Nincs mentésed előtte?

Let the Zone take me if I am.

(#4066) Shogo_84 válasza #16939776 (#4064) üzenetére


Shogo_84
csendes tag

Nagyon semmi.
A számítógépeket ajánlom átnézésre, s letölteni ami van, azt ennyi. (a jelszót egyik legyilkolandó katonától kapod, az a küldi normális része)
Ezen kívül nincs semmi más.
Fegyver tenyésztésre jó a bázis (katonák lemészárolgatása időnként)
Freeplayban nem akadtam semmi ideszólóval. (legalábbis még, bár mostanság nem játszok)

(#4067) Shogo_84 válasza Shogo_84 (#4066) üzenetére


Shogo_84
csendes tag

Ja igen, a bázis fölött van egy kis kunyhó a tónál.
Ajánlom mindenkinek!
Extra poénos, és nehéz küldit kapsz :P
A végén add oda a cuccot, ne légy fukar, ekkor lesz a legjobb :D
(ne sajnáld, majd tiéd lehet utána)

(#4068) kutga válasza Shogo_84 (#4067) üzenetére


kutga
nagyúr

Ott én is pislogtam egyet, de bumm a fejbe megoldotta a dolgot. :D

Let the Zone take me if I am.

(#4069) Shogo_84 válasza kutga (#4068) üzenetére


Shogo_84
csendes tag

Ja, bár tőlem sörétessel kapott (minden más elment a küldetés alatt, durva volt), de mekkora szöveget eresztett előtte :D
Ez nem tudom hogy eredetiben is volt, vagy Dezóék tették bele, mindenesetre nagy húzás/poén volt.

(#4070) kutga válasza Shogo_84 (#4069) üzenetére


kutga
nagyúr

Erre a küldetésre egyik Stalker játékból sem emlékszem. :P Sajnáltam mondjuk hogy nem adott a tag valami jó kis artit.

[ Szerkesztve ]

Let the Zone take me if I am.

(#4071) Shogo_84 válasza kutga (#4070) üzenetére


Shogo_84
csendes tag

Még artifactot is akarsz?? :D
MEgkaptad a cuccot, meg saját életed, és rengeteg gyilkolni valót :P

(#4072) kutga válasza Shogo_84 (#4071) üzenetére


kutga
nagyúr

Igaz, én akarok túl sokat. :D

Mondjuk én a 'cuccot' nem használtam.

Let the Zone take me if I am.

(#4073) #16939776 válasza kutga (#4065) üzenetére


#16939776
törölt tag

Van mentésem a feladat előttről, 4x próbáltam újra felvenni. Ezekkel próbálkoztam: eldobáltam mindent a kitörés helyszínen/még feladatfelvétel előtt, eldobáltam mindent/elszaladtam másik helyszínre amíg visszaszámlált/visszavettem a felbontást+részletességet. De mindig valamelyik párbeszéddel volt baja, mind a 4x, kifagyott a kitörés után 10-sec-el.

(#4066) Shogo_84 : Azt elárulod nekem hogy a letöltögetéssel milyen jellegű +infókhoz lehet jutni?
Eddig 1x csináltam ilyet, az kellett a fő szálon való továbbjutáshoz.

Köszönöm a segítséget.

[ Szerkesztve ]

(#4074) Aarpok válasza Shogo_84 (#4066) üzenetére


Aarpok
őstag

Az első freeplay - s feladatban tudnál segíteni?Megtaláltam a hullát szidó pincéjétől nem messze majd mikor visszaakartam menni azt kaptam nézek körül ott ahol Fox - ot tartották (ha jól értettem nem tudok angolul).El is mentem és találtam ott pár Sin tagot akik egyből kinyírtak ezután én őket és az egyiknél volt egy pendrive azt elvettem,de nem frissült semmit a feladat.Elmondanád a megoldást?

[link] Itt van képileg is.

[ Szerkesztve ]

Аарпок

(#4075) SchmittFire


SchmittFire
csendes tag

javitott static lightning

[ Szerkesztve ]

(#4076) Shogo_84 válasza #16939776 (#4073) üzenetére


Shogo_84
csendes tag

Huh, na ezt vissza kellet nézni/tölteni, rég volt :D
Maddog kinyirása a feladat, a gép turkálás csak személyi érdekesség.
amikor maddog figurát kinyiffantod, akkor kapod meg a gépe jelszavát, de csak valami személyi marhaság van, ami nem jó /semmi lényege.
A gép az ablak mellet van az emeleten a kirobbant lyuk mellet.

[ Szerkesztve ]

(#4077) Shogo_84 válasza Aarpok (#4074) üzenetére


Shogo_84
csendes tag

Ezt megnézem.

(#4078) pampalini987


pampalini987
újonc

Hello mindenkinek!
Amikor átakarok menni a Swamps pályára(egy küldetés miatt amit a tudós adott) állandóan kilép a játék,nem bírja egyszer sem betölteni.Nem tudja valaki véletlen a megoldást? :W

(#4079) Shogo_84 válasza pampalini987 (#4078) üzenetére


Shogo_84
csendes tag

Próbáld ki hogy grafikai beállítást váltasz.
dx9, dx10, dinamic, static.
Hátha.

(#4080) SchmittFire válasza pampalini987 (#4078) üzenetére


SchmittFire
csendes tag

Vedd még le hozzá talán a textúrák méretét. Engem akkor szokott kidobni ha kifogy a memóriából

(#4081) Aarpok válasza Shogo_84 (#4077) üzenetére


Aarpok
őstag

Rendben :)

Аарпок

(#4082) kutga válasza pampalini987 (#4078) üzenetére


kutga
nagyúr

Vedd vissza Static Lightingra.

Let the Zone take me if I am.

(#4083) Shogo_84 válasza Aarpok (#4081) üzenetére


Shogo_84
csendes tag

Fel alá kell kolbászolni pályán, normál estben.
Viszont a nem normál eset az, hogy ez a küldi bugos, 2s nyomnak rossz a linkelése, emiatt nem tudod aktiválni..
Lépj túl rajta, sajnos patch 2-ig nincs mód, s újrakezdessél lehet majd csak kiütni..
(vagy hackeléssel.)
Amúgy ahonnan kiszabadítani kellet Foxot a Sin házból, oda lenne linkelve/ott lenne...

(#4084) Aarpok válasza Shogo_84 (#4083) üzenetére


Aarpok
őstag

Köszi szépen,hogy utána néztél :R ezek szerint jól sejtettem a dolgot csak a bug miatt nem frissült a feladat.Akkor majd megyek más területre ezt pedig hagyom a fenébe.

Аарпок

(#4085) #16939776


#16939776
törölt tag

Újabb problémám akadt: az X10-es laborban megvolt a két biztonsági kapcsoló, megvan a PDA a kóddal, de nem engedi kinyitni az ajtót. Jó párszor újratöltöttem a pályát de mindig azt írja hogy security override...

Ez bug vagy kihagytam valamit?

(#4086) szepko válasza #16939776 (#4085) üzenetére


szepko
tag

Van másik ajtó.Jó egy órát elfutároztam körülötte, vagy felette,ha jól emlékszem. Demo_record 1 konzolba, nézz körül! :DD

Bocsánat, hogy élek,én tehetek róla!

(#4087) #16939776 válasza szepko (#4086) üzenetére


#16939776
törölt tag

Néztem pár videót, az egyikben az enyémtől eltérő kódot kapott és írt be az illető és elsőre kinyílt az ajtó, a másik videó alatt azt írják hogy a kerengő tűzgolyót/szellemet kell lelőni 2-3 tárral és nyitható. :F

Köszi a tippet, ha az ezek közül egyik sem jön be akkor ki is próbálom. :K

[ Szerkesztve ]

(#4088) CJ4567


CJ4567
veterán

Kijött már az új patch? ;]

No Sana No Life

(#4089) szepko válasza #16939776 (#4087) üzenetére


szepko
tag

A szellemhez ki kell nyitni az ajtót, melyhez jó a pda kódja. :))

Bocsánat, hogy élek,én tehetek róla!

(#4090) #16939776 válasza #16939776 (#4087) üzenetére


#16939776
törölt tag

Ajtót nem az kód nyitotta, ami a földön heverő PDA-ban volt. Yt yo barát
A négy emitter le kapcsolása után, nem tudja lejátszani az szarkofágos videót és kilép.
Újra raktam. Mentések, user.ltx visszamásol és ugyan ez, nem találja a le játszandó .ogg-t...
Megpróbálok másik file-t átnevezni arra amit hiányol hátha...

Most már azért is...! :P

Más: három kanna benzint beletankoltam a Lada-ba amit találtam, de egy pixellel sem mutat nagyobb benzin szintet. :U

[ Szerkesztve ]

(#4091) #16939776 válasza #16939776 (#4090) üzenetére


#16939776
törölt tag

Itt letölthető a hiányzó file:[link] és a helyes kód is szerepel...

(#4092) szepko válasza #16939776 (#4090) üzenetére


szepko
tag

:R Átmentem a rácson a terembe,belülről átmentem az ajtón(demorecord).Megláttam hol vagyok,majd megölt az ideg.Nálam működött a pda kód,illetve a bug bennem volt. :DDD

Bocsánat, hogy élek,én tehetek róla!

(#4093) szepko válasza szepko (#4092) üzenetére


szepko
tag

A két ajtó.

Itt nem voltam hajlandó jobbra menni.Inkább futkostam össze-vissza.

[ Szerkesztve ]

Bocsánat, hogy élek,én tehetek róla!

(#4094) Zoleepapa válasza #16939776 (#4090) üzenetére


Zoleepapa
csendes tag

Hali!
Feltetted azt a codec csomagot ami a játékkal együtt van? Én kihagytam anno, és egy video lejátszásnál folyton leállt. Most nem tudom már milyen hibával, de telepítettem, és többet nem volt gond.
Hátha...

(#4095) #16939776 válasza Zoleepapa (#4094) üzenetére


#16939776
törölt tag

A kodek pakkot és egyébb (dx,framework,creativ-os cuccot) is feltelepítettem.
Újratelepítésnél is ugyanígy jártam el. Ezek után visszamentem oda, ahol volt hasonló probléma(Military-base), de ugyan úgy kidobott.
Játszott már pár videót, scriptet nem volt ilyen gond. Inkább a lejátszandó file hiányozhat szerintem, nem a codec.

(#4093) szepko:
Igen, az első képen szereplő ajtóról volt eddig szó.
Neked a 3-assal vagy 5-össel kezdődő kód volt a PDA-n?

[ Szerkesztve ]

(#4096) szepko válasza #16939776 (#4095) üzenetére


szepko
tag

5271.Nekem security override-t a másik ajtó írt.

Bocsánat, hogy élek,én tehetek róla!

(#4097) #16939776 válasza szepko (#4096) üzenetére


#16939776
törölt tag

Nálam 3823 volt benne, és az elsőn volt a security override... :DDD :)) :F
Innen töltöttem a játékot:[link]

(#4098) szepko válasza #16939776 (#4097) üzenetére


szepko
tag

Torrent.eval.hu-ról szedtem le.1.30013 folt ráment és ennyi.F7, pda,merger,frakció küldik nálam is bugosak, de amúgy stabil,nem lépked ki.Most értem Csernobilba,várható egy kisebb ctd áradat.
Van még egy lényegtelen apróság :D Szűz win7.Registryt,directx-et még nem barmoltam szét.

Bocsánat, hogy élek,én tehetek róla!

(#4099) PeL


PeL
addikt

Tölthető az 1.3002-es patch :C

Here is the long awaited second patch for S.T.A.L.K.E.R.:Lost Alpha. Due to the changes in storyline and engine, it's required to start a new game after you installed this update. Your previous saves will not work. This patch is cumulative, so you will not need to install the previous (1.30013) patch at all. Beware, mods made for 1st patch will not work with this 2nd patch until mod makers make them compatible. We can not give support in this case. hide detail -

Here is the long awaited second patch for S.T.A.L.K.E.R.:Lost Alpha. Due to the changes in storyline and engine, it's required to start a new game after you installed this update. Your previous saves will not work. This patch is cumulative, so you will not need to install the previous (1.30013) patch at all.

Install Notes:
Unpack the zip somewhere, and run the setup. It will wipe the previous patch content, as well as gamedata, and bins directory from the game. So if you had modded files, make sure you back them up before you run the patch.Beware, mods for 1st patch will not work with this 2nd patch until mod makers make them compatible. We can not give support in this case.

Changes Log:

Fixes:
- fixed vibrating (constant open and close) doors on Great Metal Factory level
- fixed inaccessible "ashes to ashes" stash on Darkdolina level- fixed crash for missing suit upgrade
- fixed Escape bridge soldiers dying because too far from shelter
- fixed flying trees and props on Darkscape level- fixed Pripyat geometry (missing surface)
- fixed Arena mobs missing bug- fixed no available phrase to say, dialog[dm_artefact_merger_wnd]
- fixed no available phrase to say, dialog[forg_stalker_trader_start]
- fixed map marker for bandit suit on Darkdolina
- fixed crash related to missing crossbow decor model'
- fixed level changer position from the Power Plant to Sarcofag
- fixed Radar crash near outpost
- fixed ui_repair_wnd.script:471: attempt to index field 'selected_item'
- fixed quickload after death with hotkey
- fixed Greben jobs and dialogs on Yantar
- fixed usage of motion blur effect on R2 (dynamic lightning)
- fixed Lukash task dialog
- fixed Petrenko's task and dialog on Great Metal Factory level
- fixed Sidorovich's message to kill zombies even if all are dead
- fixed incorrect RPM for upgraded sig550
- fixed can't open section 'bandages'
- fixed incorrect icon for upgraded VAL weapon
- fixed return entry to Pripyat from Outskirts
- fixed [error]Description : callback kils bone matrix bone: bip01_spine2
- fixed crash when killing stalker trader on Construction Site
- fixed some other codes for doors
- fixed broken logic for doors and camera on Lost Factory
- fixed some floating boxes and barrels in Agroprom
- fixed ai-map in Deadcity (monsters climbed the bridge from the river)
- fixed ai-map for the duty sniper on Garbage outpost
- fixed ai-map and geometry on Yantar level
- fixed green glass in windows, jars etc. on r1 (static lightning) render
- fixed shader for lamps on dx10 (bulbs in lamps visible again)
- fixed incorrect calculation of money
- fixed Pripyat secret trader, now he will appear
- fixed crash in DetailManager, often shown on Generators level
- fixed some broken freeplay tasks
- fixed pda buttons (and the crash when using it)
- fixed missing known info strings
- fixed unresponsive bloodsucker on Darkvalley when climbing through hole in roof
- fixed Deedee antidote exploit
- fixed kill statistics
- fixed No available phrase to say, dialog[forg_dolg_raid_dialog_finished]
- fixed rendering crashes on all levels, but mainly related to the last few ones
- fixed transparent window frame on Generators level
- fixed missing Sin house (esc_basement_motor_cache) stash in Escape level
- fixed upgraded icon for PSZ-9Md outfit
- fixed crash when using repair kits
- fixed Sakharov dialogs
- fixed faulty stashes on Army Warehouses level
- fixed auto fire upgrades
- fixed Deadcity money issue
- fixed kampers ignoring danger
- fixed contact's incorrect avatar on Army Warehouses level
- fixed position of anomaly which was almost inside the Bar on Great Metal Factory
- fixed crash when talking to Duty leader on the Power Plant level
- fixed trees which had no collision
- fixed No available phrase to say, dialog[escape_wolf_greatings]
- fixed broken task when Hunter moves to Outskirts
- fixed duplicating ammo in safe exploit- fixed weather
- fixed transparent metal surface on Garbage level
- fixed crash which happens if you try to talk to an npc via pda chat in the same time the npc dies
- fixed upgraded icon for VAL weapon
- fixed mutant wave on the Power Plant level (sometimes task did not finish)
- fixed reaction of monolith soldiers at the Power Plant level when player drives BTR vehicle
- fixed various small glitches

Addons:
- finetuned all traders and their stock
- added missing map hint for Garbage sniper
- removed anomaly from the middle of the road on Great Metal Factory which made the access to Military level with car very hard
- Strelok's book can be dropped now, but it will be available in the articles menu on your pda as well
- now can buy cars from Outskirts barman too
- monster and character relations were tweaked
- added timer on hud for the gasmask on Rostok Factory level
- slightly increased probability of rain and thunder
- knife hit powers finetuned
- alcohol postprocess effects tweaked
- dx10 render optimized (more will come in later patches)
- added feature: when checking stash with purple icon and not taking all of theitems, the icon will change to green and will only be removed if you take all
- pda chat finetuned, if a participant goes offline, you will see message "connection lost"
- added X18 documents dialog to the "barman" Petrenko so that dialog can complete if doing task later
- made Sin neutral to the actor (to avoid misunderstanding)
- made Sin hostile towards actor_dolg (if player joins duty) and dolg (duty faction)
- added more fuel to traders and stashes
- finetuned ai reactions
- finetuned certain monster reactions
- removed extra sleeping bags from the game, but the one you have is now dropable, tradeable, and you can buy one at traders
- added ladder to the hole on the ground in Yantar to make climbing in and out more convenient
- revisioned and united all weapon hud positions
- the secret trader now sells only unique items
- added more alife to Darkscape, Forest, Outskirts and Country levels
- particles engine tweaked, finetuned and more stable
- implemented cloud shadows on r3 (dx10) render too
- added pda message about the 3rd bloodsucker to kill on Rostok Factory level
- enemies won't ignore you if you are sitting in a car
- various smaller tweaks and fixes
- removed test grenades and fixed bug so now NPCs will run from grenades they throw if they land close to them

Special Thanks:
Special thanks to those who supported us from the beginning. Their name can be found in game, however we would like to acknowledge those people too, who supported us since the early-access release, which was on 26th of April, 2014. Due to the limited space we have here, their name is listed in the readme included with the patch.

[ Szerkesztve ]

(#4100) Plazmacucci válasza PeL (#4099) üzenetére


Plazmacucci
félisten

Na kap még egy esélyt :)

Vissza kell vinnem pár kazettát.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.