Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#9001) capulet75 válasza PeL (#9000) üzenetére


capulet75
addikt

Mindegyiknél ugyanaz a jelenség.

Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.

(#9002) PeL válasza capulet75 (#9001) üzenetére


PeL
addikt

[link] <<-- itt írnak hasonló hibáról oroszul, ha jól értem ott az segített, hogy steames játék volt és ráengedtek egy fájl integritás ellenőrzést.

(#9003) capulet75 válasza PeL (#9002) üzenetére


capulet75
addikt

Fogalmam sincs, hogyan kell fájl integritás ellenőrzést csinálni.

Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.

(#9004) Zsoxx válasza capulet75 (#9003) üzenetére


Zsoxx
senior tag

A Steamen a KÖNYVTÁR, ebben a játék oldala, jobboldalt a fogaskerék ikon / Tulajdonságok, itt baloldalt a Helyi fájlok menüpont, ebben a Játékfájlok épségének ellenőrzése gomb.

(#9005) capulet75 válasza Zsoxx (#9004) üzenetére


capulet75
addikt

Nem steames.

Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.

(#9006) PeL válasza capulet75 (#9005) üzenetére


PeL
addikt

Próbáld újra telepíteni a játékot és a modot is ha eddig még nem volt meg, jobbat sajnos nem tudok

(#9007) capulet75 válasza PeL (#9006) üzenetére


capulet75
addikt

Megvolt, úgy se megy. Mindegy majd játszom mással.

Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.

(#9008) Weor válasza capulet75 (#9007) üzenetére


Weor
csendes tag

amúgy a fájl ott van?

Mármint itt: e:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\textures\pfx\pfx_lighting_stancia_01.dds

Más: valaki próbálta ezt az Extended verziót:

https://stalkerportaal.ru/load/globalnye/lost-alpha-dc-extended-repack-ot-serega-lus/102-1-0-3342

?

Ha igen, mik a tapasztalatok? Mert bár 1 éve írtam itt, hogy még 1x nekiveselkedek a Lost Alphának, eddig nem tettem meg, de már közeleg a vég :D . Kéne valami javított, stabil, nem nagyon belenyúlt verzió. A magyarítás nem érdekel, megy annyira az angol, csak stabil legyen és a hibák legyenek kijavítva.

[ Szerkesztve ]

(#9009) Pet84 válasza Weor (#9008) üzenetére


Pet84
tag

Az extended szerintem pont hogy eléggé belenyúlt verzó, autózást pl kivették belőle. Ettől még lehet jó, nem próbáltam.

https://www.moddb.com/mods/lost-alpha/downloads/stalker-lost-alpha-revisited
Ezt az eredeti LA csapat tagja csinálta, és nemhivatalosan ez az utolsó patch az eredeti LA-hez ("Yes, this is the final version of LA from any of the original developers (me)."). Én ha most újrakezdeném, ezt tenném fel. :)

Nasenscheidewandverkrümmung

(#9010) Weor válasza Pet84 (#9009) üzenetére


Weor
csendes tag

Köszi, teszek vele egy próbát :)

A Revisited hozzászólásai között találtam, szerintem k*rva jó kis film:

https://www.youtube.com/watch?v=GvJ91D-N29g

:C

(#9011) Pet84 válasza Weor (#9010) üzenetére


Pet84
tag

Majd írd meg mik a tapasztalatok.
Köszi a kisfilmet!

Én is ajánlok akkor már. Bár nem közvetlenül stalker univerzum, de az Encased c. Rpg a fallout-wasteland receptet követi megspékelve némi stalker elemmel. Hangulatban nagyon erős, nagyon
jók a zenék és a hanghatások, szerintem aki szereti az oldschool rpg-ket annak ki kell próbálnia. Eléggé alulértékelt a mai tucatcímek közt, ide viszont bátran ajánlom mert aki a stalker hangulatot és az rpg-ket -nem a rakétavetőre gondolok :D - szereti annak be fog jönni.

[ Szerkesztve ]

Nasenscheidewandverkrümmung

(#9012) akerbis válasza Pet84 (#9011) üzenetére


akerbis
aktív tag

Kösz, épp akciós is Steamen. 8.60EUR az összes tartalommal. :R

IT Phone :) Gábor

(#9013) Pet84 válasza akerbis (#9012) üzenetére


Pet84
tag

Nincsmit, annyit bőven bőven megér. :)

Nasenscheidewandverkrümmung

(#9014) Weor válasza Pet84 (#9011) üzenetére


Weor
csendes tag

Az első, amit egyből észrevettem, hogy jóval magasabb az fps.

A leggázabb helyeken 40-45 körül volt a sima LA-val (ez miatt picsogtam is itt tavaly szeptemberben :O :D ), most sehol sem esik be 60 alá, de a 60 is nagyon ritka, ennél csak magasabb szokott lenni, pedig - szinte - ki van csutkára húzva a grafika:


Ez a Revisited tartalmazza az alábbi fájlokat is, számomra nem kérdés, hogy némileg fejlesztett X-Ray Engine-ről van szó:

Szóval a teljesítménnyel elégedett lehetek, ez alsó hangon jó 30%-os növekedést jelent (a videókártya egy GTX 1070-es, a felbontás pedig FullHD).

Eddig azóta csak egy jó órát toltam a játékot, semmi probléma nem volt, remélem nem is lesz vele komoly gond :U

[ Szerkesztve ]

(#9015) Pet84 válasza Weor (#9014) üzenetére


Pet84
tag

30%-os növekedés.. az brutál! :C
Gameplay-ben kíváncsi vagyok van-e bármi észlelhető változás.

Nasenscheidewandverkrümmung

(#9016) Weor


Weor
csendes tag

Közben a Stalker 2 VÁRHATÓ megjelenési dátuma a hírek szerint 2023 decembere lett... :U

1 hetes a hír, de hátha van, aki még nem tudta, nekem is most jött szembe.

(#9017) Veszett Róka válasza Weor (#9014) üzenetére


Veszett Róka
csendes tag

Nekem ellenkező tapasztalatom van. Direkt feltettem egy 1.4007 DC vanila verziót egy régebbi laptopra (Intel i7-2860M/3.2Ghz 16GB RAM Nvidia quadro 2000M) és csutkára húzva mindent 18FPS-el ment a játék.
Revisitedet feltéve ugyanerre az FPS 8 alá esett ugyanott.
Megnéztem Sidor bunkerében, a Cordon faluban Fox barlangja előtt, a mocsaras résznél ahol a vaddisznók heverésznek (amiknek a kiirtását Sid küldetésként adja).
Valószínűleg a te X-Ray verziód jobban van optimalizálva a modernebb hardwarehez. Az asztali gépemen nem próbáltam.

(#9018) PeL válasza Weor (#9016) üzenetére


PeL
addikt

Nem kell ezen csodálkozni, háborúban áll az ország, a fejlesztőkből sokan a fronton vannak, tudtommal van aki oda is lett közülük már... :(

(#9019) Zsoxx válasza Weor (#9016) üzenetére


Zsoxx
senior tag

Lesz abból még 2024 december is. (Ne legyen igazam.)

@PeL: a fejlesztői stúdiót átvitték Prágába.

[ Szerkesztve ]

(#9020) Pet84


Pet84
tag

A régi elkaszált stalker 2 amin elmeletileg dezowave dolgozik, arról van valakinek infója hogy hol tart, él e még az a project?

Nasenscheidewandverkrümmung

(#9021) Weor válasza Pet84 (#9020) üzenetére


Weor
csendes tag

További tapasztalatok a Revisitedet illetően:

Nincs kiegészítő felirat. Engem baromira zavar, hogy nem értem, hogy például az átvezető animációknál mit karattyolnak oroszul, mert nincs feliratozva.
A moddb oldalán a Revisited hozzászólásainál a fejlesztő írta, hogy nincs rá lehetőség, hogy orosz hang + angol kiegészítő felirat legyen.

Elszomorodtam, aztán eszembe jutott, hogy felteszem a magyarítást, mert ott emlékeztem, hogy a kiegészítő feliratokkal is babráltak. Számítottam rá, hogy nem fog működni maga a magyarítás, mivel a Revisited saját szövegfájlokat használ, ezekbe ültettek át minden szöveget és ezekből olvassa is ki a játék (ha jól láttam, egy csomó xml-fájlban vannak a párbeszédek, de ez igazából lényegtelen, csak dicséretes, hogy vette a fáradtságot és rendbe rakta és át is ültette a szövegezést a készítő).

Viszont meglepetésre megjelentek a kiegészítő feliratok angolul. Tehát a magyarítás ezt valahogyan bekapcsolja. Öröm, boldogság.

Cordonban semmi gondom nem volt, minden patent volt, az összes kiegészítő felirat rendben megjelent és nem volt sem crash, sem bármi probléma. A Szeméttelepen viszont tegnap ~6 órányi játék alatt 3x kaptam fekete képernyőt a legváratlanabb helyeken és időben. Például séta közben egyszer csak fekete képernyő és annyi, Feladatkezelőből kellett kilőnöm. De volt, hogy halál után is a quick load-ot megnyomva fekete képernyő és megint semmi, megint a Feladatkezelőből kellett bezárnom, viszont újra belépve már rendesen betöltötte a mentést.

Kitörés után kaptam ugye az üzenetet, hogy vége a kitörésnek, biztonságosan ki lehet menni, erre 2 lépés után fekete képernyő és újra csak a Feladatkezelő segített.

Nem látok a logban semmit. Viszont észszerűen átgondolva egyik esetben sem a kiegészítő felirattal lehet probléma, mivel ezekben az esetekben nem volt várható kiegészítő felirat megjelenése.

Szóval nem tudom, hogy mi lehet a gond. 1x még a legelején, mikor a grafikai beállításokkal babráltam és a játékban állítottam valamit, rányomtam az Acceptre és megint fekete halál és akkor még nem volt telepítve a magyarítás...

Tegnap este deaktiváltam a Configuratorban a magyarítást és úgy mentem át a Szeméttelepről Agropromba, jött egy csóka, hogy segítsek nekik harcolni, ott halandzsázott oroszul, egy k*rva mukkot nem értettem belőle, mert ugye így nem volt kieg. felirat :(

Megnézem így, kikapcsolt magyarítással kiegészítő feliratozással, hogy mire jutok. Ha így is lesznek fekete halálok, akkor valami más lesz a gond (én erre számítok), ha pedig nem, akkor mégis a magyarításban lévő kieg. feliratozás a hiba oka és akkor lehet belenyúlok a magyarításba, hogy csak a kieg. feliratokat kapcsolja be... vagy nem t'om, majd még írok, hogy mire jutottam.

(#9022) Weor válasza Pet84 (#9020) üzenetére


Weor
csendes tag

Én nem tudok dezowave-es Stalker 2-ről, valamilyen saját posztapokaliptikus játékot kezdtek el még évekkel ezelőtt, de annak semmi köze a Stalkerhez és én nem is hallottam ezen kívül semmit róla.

Mindenféle fikázás nélkül írom, hogy ha ez a saját játékuk is olyan összegányolt valami lesz, mint a Lost Alpha, akkor aligha lesz egy kasszasiker...

(#9023) Pet84 válasza Weor (#9021) üzenetére


Pet84
tag

Ilyen a natúr LA-ban is volt nekem, igaz csak jóval később a radar környékén. Nekem nem volt fent a magyarítás.

Nasenscheidewandverkrümmung

(#9024) Weor


Weor
csendes tag

Sziasztok, új fejleményekkel szolgálhatok :K

Pár órára deaktiváltam a magyarítást (ami ugyebár valójában "csak" a kiegészítő feliratozást jelenti) és ezzel megszűnni látszott a fekete halál, aztán 1-2 quick loadnál újra előjött.

Aztán annyit állítottam a korábbi beállításokon, hogy az Ambient Occlusiont HBAO-ra raktam, mert Nvidia kártyákhoz ez az ajánlott. 6-8 óra játék után sem volt semmi gond, sehol sem volt fekete halál.

Aztán visszatettem a magyarítást és a Bar-ig minden tökéletesen ment, mikor is random fekete halálok jöttek több is rövid időn belül - azt figyeltem meg, hogy amikor beszélek valakivel (tehát nyitott párbeszédablak közben), már pedig itt ugye alsó hangon 4 csókával kell/célszerű cseverészni rövid időn belül.

És akkor itt a log-ban már meg is jelent a hiba, ez e:

FATAL ERROR

[error]Expression : xml_doc.NavigateToNode(path,index)
[error]Function : CUIXmlInit::InitStatic
[error]File : ui\UIXmlInit.cpp
[error]Line : 173
[error]Description : XML node not found
[error]Argument 0 : other_answer_item:msg_icon
[error]Argument 1 : ui\talk_2_16.xml

A lényeg, hogy az alábbi képen látható egy kiegészítő felirat (a Bar bejáratánál a Duty vezetőjével állok szemben):

A csapos ordít a hangosbeszélőn és promózza a csehóját.

Igen ám, de a program, amikor nyitva van egy párbeszédablak, akkor nem a fenti képen látható módon próbálja megjeleníteni a kiegészítő feliratot, hanem a párbeszédablakon belül (gondolom azért, hogy el tudd olvasni, mert amúgy nem tudnád elolvasni, hiszen eltakarná a párbeszédablak). Csakhogy ekkor összeomlik a játék a picsába a fenti hibaüzenettel.

Annyit tettem, hogy a gamedata.db0 fájlból kibugáztam a kérdéses fájlt (talk_2_16.xml) és beillesztettem az alábbi vastagon szedett plusz sort:

<other_answer_item x="0" y="0" width="422" height="0" min_height="13" bottom_footer="5">
<name_caption x="0" y="0" width="416" height="10">
<text font="graffiti22" r="238" g="153" b="26" complex_mode="0"/>
</name_caption>
<content_text x="16" y="22" width="408" height="10" complex_mode="1">
<text font="letterica18" r="216" g="186" b="140"/>
</content_text>
<msg_icon x="16" y="3" width="39" height="29"> </msg_icon>
</other_answer_item>

Aztán az ezzel a plusz sorral kibővített talk_2_16.xml fájlt bemásoltam a gamedata\config\ui\ könyvtárba (tehát NEM csomagoltam vissza a gamedata.db0-ba).

Az eredmény:

A párbeszédablakban megjelenik a csapos óbégatása :C

Azóta semmi gond, megy minden, mint az álom :DD (igaz, azóta csak 2-3 órát játszottam).

A korábbi két, random fekete halálnál tuti nem ez volt a gond, mert akkor sem párbeszédablak nem volt nyitva, sem pedig a logban nem volt semmi hibabejegyzés...

Na mindegy, a lényeg, hogy legalább ezt sikerült megoldani és remélem, hogy nem lesz a továbbiakban hasonló gond.

Ugyanezt a hibaüzenetet kapták itt a fórumon régebben többen is ahogy olvastam a natúr LA+magyarítás kombóval, nos, hát ugyanez volt az oka. Akik ez után fognak majd ezzel játszani, azoknak legalább egy kis segítség.

És végül jöjjön egy kis kedvcsináló tájkép, mert k*rva jól néz ki :Y :

[ Szerkesztve ]

(#9025) Pet84 válasza Weor (#9024) üzenetére


Pet84
tag

Kösz a képet, na most nagyon meghoztad a kedvem hozzá hogy újból nekiálljak.
Hiába, Unreal 5 meg más motorok jöhetnek mehetnek de ezt a hangulatot egyik sem tudja hozni.

Nasenscheidewandverkrümmung

(#9026) Weor válasza Pet84 (#9025) üzenetére


Weor
csendes tag

Az kétségtelen tény, hogy az X-Ray Engine az időjárás-effekteket, meg a napszakok váltakozását tekintve még mindig megállja a helyét, de nagyjából ezzel az összes pozitív tulajdonságát fel is soroltuk. Ezt leszámítva sajnos összességében elmondható, hogy egy rendkívül pocsék grafikai motor.

Most például ahogy írtam is, a Great Metal Factoryban vagyok és bizony némely helyeken beesik az fps 35 körül (eddig sehol sem esett be 60 alá), pedig csak egy épületrészben vagyok és az üres falat nézem.

Tegnap egész este próbáltam valahogy normális képkockasebességet összehozni ezen a pályán, teljesen abnormális a motor viselkedése. Az mi már, hogy minden élsimítást lekapcsolva a kritikus helyeken nem nő meg az fps, pedig szemmel láthatóan recés minden, ahol meg eddig is jó volt a képkocka, ott meg a duplájára emelkedik? A vga kihasználtsága meg 25% és 100% között ingadozik. Döbbenetes.

Az is nonszensz, hogy ha lemegy a nap, akkor ugyanott, ahol eddig 35 volt, ott 70 és 100 között ingadozik.

Olvastam tegnap, hogy ha elsőre elindítod a játékot, aztán kilépsz a főmenübe és a load game-mel betöltöd újra ugyanazt a mentést, akkor sok esetben több lesz az fps.

És tényleg ez a szitu, de csak bizonyos beállítások esetén. Ez eddig fel sem tűnt, mert meg sem fordult a fejemben, hogy ilyen létezhet. sikerült végül összehoznom olyan beállítást, amivel ha újra betöltöm a mentett állást, akkor 40-nél lejjebb nem megy ezen a pályán a kritikus pontokon és ki van húzva csutkára lényegében.

A user.ltx-ben lehet mókolni egy rakás beállítást, amit sem a játékon belül, sem a configuratorban nem lehet állítani.

Szerintem csak én vagyok ekkora barom, hogy ilyenekkel foglalkozom 5-6 órán keresztül és lementek minden módosított user.ltx-et és hasonlítgatom őket, hogy valamennyire kiküszöböljem a grafikus motor hiányosságait...

Nem véletlen, hogy csak a Stalker-játékok készültek ezzel a motorral, mert nem volt senki olyan ostoba, hogy megvegye és szenvedjen vele.

Én csak az UE4-et tanultam alapfokon, de már az UE3-ban is lényegében bármit meg lehetett csinálni, az UE5 pedig konkrétan a jelenleg elérhető legjobb grafikus motor.

Én személy szerint meg sem próbálnám összehasonlítani a kettőt, mert az X-Ray Engine valahol a béka segge alatt van kettővel.

(#9027) Pet84 válasza Weor (#9026) üzenetére


Pet84
tag

Frusztráló tud lenni amikor ilyen dolgok vannak azt belátom. És sajnos az LA alatt nem a fejlesztett 64 bites motor fut ha jól tudom.
Nekem semmilyen teljesítménybeli problémám nem volt. Egy i5 10400F és GTX1080-al vittem végig, csutkára húzva mindent.
Procid milyen?

Nasenscheidewandverkrümmung

(#9028) Weor válasza Pet84 (#9027) üzenetére


Weor
csendes tag

E5-2690 a procim és nekem is megfordult a fejemben, hogy ennek az egymagos turbó órajele csak 3,8 Ghz és az lehet a gond. Aztán cimbinél egy 5700X egy RX580-nal együtt nem produkált jobbat, meg a procim kihasználtsága amúgy viszonylag alacsony játék közben.

Itt egy siralmas videó, ahol bár nem 1080p a felbontás, hanem 2160p, de tökéletesen megmutatja, hogy én is csak az időmet fecsérelem, amikor próbálok az X-Rayből kisajtolni valami normális teljesítményt:

https://www.youtube.com/watch?v=QMfbY2csWLw

a videóban 1:23-nál, amikor kijön Szidorovics bunkeréből, akkor a 3080Ti 99%-on pörög és 74 az fps, az RTX4090 meg 35%-on poroszkál és 71 az fps... :(

Oké, hogy nem a Lost Alpha alatt teszteli a figura, de a motor lényegében ugyanaz.

Úgyhogy el is engedem ezt az fps-es dolgot és egyszerűen csak megpróbálom élvezni a játékot, amint megkajáltam :DDD

(#9029) PeL válasza Weor (#9028) üzenetére


PeL
addikt

Maradjunk annyiban, hogy nem véletlenül került Unreal Engine a STALKER 2 alá, és nem fejlesztették tovább az X-Ray motort. Így egyszerűbb volt.

(#9030) M@trixfan válasza PeL (#9029) üzenetére


M@trixfan
addikt

Cask jöjjön, jöjjön, jöjjön!

twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n

(#9031) csakdzsó


csakdzsó
tag

Én nem hiszek a második részben,csak hitegetik az embert,inkább ezt csiszolják tovább.Modernizálni,felujítani és kiszedni belőle a rengeteg baromságot.
Ti elhiszitek a második rész megjelenését,meg hogy jó lesz?Ezt sem tudták megcsinálni rendesen.

köztudottan ugyebár a nácik árja atlantisziak, tehát valójában magyarok is nyilván és persze gyíkok is... Mé? Nem tuttad? :D

(#9032) Weor válasza csakdzsó (#9031) üzenetére


Weor
csendes tag

Nehéz kérdés.

Ami biztos, hogy idén karácsonykor sem fog megjelenni. Ízekre szedték az első videókat képkockáról képkockára és valóban elég kamuszaga van. Szépnek szép, de az egész olyan, mintha előre meg lenne írva a trailerben minden mozzanat és csak le lenne renderelve. Hírek nincsenek, megy a ködösítés. Tehát a kilátások nem túl jók.

Én attól még bizakodó vagyok - már ami a megjelenést illeti. Megjelenni biztosan meg fog, a semmire nem kérnek el 140 ezer forintot az Ultimate, vagy milyen editionre, amiben postán küldenek neked egy lóbaszó nagy dobozt, amiben - a játék mellett - van Stalker-hátizsák, meg zónatérkép, meg minden kutya füle ( [link] ). Aztán hogy jó lesz-e maga a játék? Nem hiszem, hogy úgy be fog szippantani, mint az LA, vagy a CoP és azt sem hiszem, hogy olyan atmoszférája lesz.

Azok a játékosok, mint jómagam is, akiknek volt szerencséje gyerekként/fiatalként olyan remekművekhez, mint a Max Payne, a Half-Life, a SoC, vagy éppen a Mafia, azokat nem lehet megvenni szép grafikával. Olyan atmoszféra kell, amit ma már egy-két kivételtől eltekintve nem hoznak a játékok és szerintem nem fogja hozni a HoC (Heart of Chernobyl) sem.

Első reakciónak azt mondanám, hogy tök felesleges a SoC-ot/LA-t átültetni mondjuk UE5-be és újra kiadni ugyanazt, de ahol létjogosultsága van egy GTA Trilogynak több, mint 20 ezer forintért, ahol viszik a Crysis Remasteredet, mint a cukrot, és ahol az NFS Hot Pursuit Remasteredért is kifizetnek emberek egy valag pénzt azért, hogy megkapják lényegében ugyanazt, mint 10-12 éve, ott végül is simán el lehet sütni.

(#9033) csakdzsó válasza Weor (#9032) üzenetére


csakdzsó
tag

:R :K

köztudottan ugyebár a nácik árja atlantisziak, tehát valójában magyarok is nyilván és persze gyíkok is... Mé? Nem tuttad? :D

(#9034) M@trixfan válasza Weor (#9032) üzenetére


M@trixfan
addikt

Nagy igazságokat említesz. Én már sokszor attól tartok, hogy továbbállnak a gaming ipar nagy öregjei (ahol amúgy az életkor csak plusz tudást és tapasztalatot jelentene) és csak a lootbox-os gagyi dolgok jönnek egy idő után. Már felnőtt egy gamer generáció akinek lehet fogalma sincs az említett remekművekről. Én a Stalker széria újságírói tesztjeitől is falra másztam sokszor anno, rengetegen nem értették az atmoszférát és a játékélményt amit nyújt a borzongó történettel együtt. Én még visszább nyúlok a DOS korszakba, pl. az “Another World” ma egy Mona Lisa.

Abban bízom, hogy az Unreal 5 jelentősen megkönnyíti a fejlesztést. Rengeteg bug az X-Ray motor sajátja volt. Maga a grafika jósága, frissessége úgymond adódik az UE 5-ből, az idő nagyobb része mehet a fontosabb művészi oldalra. Ráadásul nem akkor kezdtek mindent amikor bejelentették a Stalker 2-t. Történet, koncepció már megvolt, csak az évekig tartó hányatott jogi/anyagi körülmények hátráltatták.

twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n

(#9035) Dhampir válasza Weor (#9032) üzenetére


Dhampir
félisten

Jó lenne még az Ultimate Physical Edition csomaghoz, ha járna még hozzá egy doziméter, PDA, minimum egy Bear detector, pár dedikált rozsdamarta csavar, esetleg piacos piros-sárga színben fröccsöntött műanyag tőr Stalker Csingadzsguk felirattal a nyelén.

Üres csomag érkezésére az Ultimate Psyhical Edition változat megrendelése esetében lehet számítani.

Ultimate Bandit Edition rendelésekor a bankszámláról a teljes tárolt összeg levonásra kerül.

Ultimate Music Edition kibontásakor szemrevételezhető egy szájharmonika, fuvola, egy gitár és egy balalajka. Kiegészítőként füldugót is csomagolnak hozzá.

Ultimate Tutajos Edition pakk: egy felhúzható zenedoboz matricáján Matula bácsi billeg a kopott alga-zöld ladikban és mellette illeg integetve Katica, miközben kissé reszketeg, recsegő monoton hangon a rugó lejártáig folyamatosan ismétlődik a búcsúzkodó "Good Hunting Stalker!" mondat.

Ultimate Vegan Edition: nincs benne konzerv csak fonnyadt karalábé és szép pettyes alma. Küldésként a játék változatában is; S.T.A.L.K.E.R. 2: A Vadvirágos Rétek Hírös Gazdája, gyógynövényeket kell gyűjteni és kikerülni a termetes húsevő növények csapdáját, miközben éhező stalkerek és gigantikus kukacok kergetik a Zóna feldúlt kertjeiben nyeletlen kapával és csorba sarlóval serénykedőket.

[ Szerkesztve ]

(#9036) PeL


PeL
addikt

Elég negatívak vagytok a STALKER 2.-t illetően :) Mondjuk aláírom hogy van benne némi igazság, picit én is kételkedek abban, hogy fogja-e tudni hozni az előző epizódok sötét, komor hangulatát az új motorral is, leszámítva azt hogy csilli-villi lesz az egész. A trailerben látni lehetett az inventory-t, eléggé fapadosnak, igénytelennek tűnt így elsőre, bár nem tartom valószínűnek hogy a végleges UI volt látható egy pillanatra. Csak ne kelljen még éveket várni rá. Meg vigye legalább medium-high grafikával a gépem normálisan :DDD

(#9037) Veszett Róka


Veszett Róka
csendes tag

Én sem bízom a S.T.A.L.K.E.R. 2-ben. A mai játékiparban (amennyire én látom) egészen más trendek uralkodnak és egyik studio se fogja magának megengedni hogy ezekkel a trendekkel szembemenjen, netalán új irányokat szabjon meg. Mi értelme lenne egy végig egyjátékos, mikrotranzakciók vagy egyedi kinézetű fegyverek nélküli játéknak? A kooperációs módot mág megérteném, de azt sem látom értelmesnek: Minek gyársunk egy óriási térképet ahol klánok hentelik egymást mint a Counter Strike-ban, vagy minek egy mindenki mindenki elleni újabb PUBG klón? Teljesen elsikkadna az eredeti STALKER élmény. Márpedig a gyártók ezekre az egykor blockbuster játékokra és azoknak a klónjaira koncentrálnak, ráadásul az összes alapelem megvan: figurák mozgása, fegyver fizika (ahol van ilyen), esetlegesen már kész pályák is.
A STALKER2-t pedig teljesen előröl kellene kezdeni, új pályákat fejleszteni, balanszolni az open world és a küldetések arányát (hogy ne lehessen egyből leállítani a generátorokat pl.), hogy legyenek fejlődési irányok és legyen kereskedés és hogy ne egy olyan teljesen öncélú lövölde legyen az egész mint amit a demoban kaptunk.
Hangulatot teremteni tudni kell, és jelenleg erre nincs kreativitás és/vagy szándék. Nem véletlenül tartunk ott ahol, régi címek sokadik feldolgozása és remake-ja.

(#9038) M@trixfan válasza Veszett Róka (#9037) üzenetére


M@trixfan
addikt

Hogy miért kell? Hogy pont ne mindenki az agyatlan trend után menjen, lássanak mást is. Igény van rá. Üzleti szempontból ne hagyjuk figyelmen kívül az Xbox, majd később a PS5 megjelenést. Ez biztosító szál, szerintem kifejezetten pozitív és teljesen más üzleti környezetbe helyezi a játékot. Mondjuk én ezért a címért PC-t építek, nekem ne legyen médium grafika meg 30 fps! ;] Egyébként nem biztos, hogy HW killer lesz, az UE5 átnyergelés bíztató. Az atmoszféra valóban kérdés mennyire lesz jó a fotoreal irányába elmozdulva az elmúlt évtizedben, de eddig amit láttam simán hozza. Azt el kell fogadni, hogy évtizedes grafikai fejlődés után az eddig ismert helyszínek is máshogy fognak kinézni. Cserébe bőven lesz mit nézni. :K

twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n

(#9039) PeL válasza M@trixfan (#9038) üzenetére


PeL
addikt

Nem lenne rossz ha lennének járművek, meg kapnánk egy bazi nagy térképet ahol töltés nélkül lehetne közlekedni, rajta az összes előző címekből is ismert helyszínnel, keverve újakkal :C Ez a motor már simán megoldaná csípőből azokat amiket az X-Ray nem tudott.

[ Szerkesztve ]

(#9040) Veszett Róka válasza PeL (#9039) üzenetére


Veszett Róka
csendes tag

Új grafikai motorral kiadni a régi helyszineket (mégoly csodás fotoreal megjelenítéssel is) kb bukás lesz. Csak azok fognak majd játszani vele, akik az elsőt is hatvanszor végigtolták, plusz némely kiváncsi és érdeklődő akiknek újdonság a stalkerség.
Új játékhoz új történet kellene, új helyszínek, lélegzetelállító hangulat, intelligens AI life és csak mindezek után a szemkápráztató grafika. Persze vissza kell emelni a fontos helyszíneket az előző trilógiából, illetve a LA-ból, mondjuk Sidort és a rookie village-t, nyilván benne kell legyen az erőmű és a romos Pripjaty. De ezek semmit sem érnek ha nincs történet, csak telitűzdelik az egészet agyatlan lövöldözéssel és hálózatos módokkal.

(#9041) PeL válasza Veszett Róka (#9040) üzenetére


PeL
addikt

Természetesen nem azt mondam hogy 1:1-ben legyenek benne a régi helyszínek, csak meglegyenek a motívumok az adott pályarészen, ami által felismerhető hogy a játékos valamelyik régebbi részekből ismert helyszínen jár éppen. Pl. 1-2 ismerős gyárépület, stb által... Mint a Yanov állomás ami fixen benne lesz mint tudjuk.

[ Szerkesztve ]

(#9042) M@trixfan válasza PeL (#9039) üzenetére


M@trixfan
addikt

Ezt sosem tudtam eldönteni igazán, hogy mennyire szeretnék járműveket. Egyfelől pontosan úgy gondolom ahogy Te és mekkora királyság lenne, másfelől teljesen megváltoztatná ahogy a Stalkert játszom. Az biztos, hogy a csomagtartó +1 stash lenne amit mikro menedzselni kell, ami már így is brutális szinteken volt nálam :DDD Másfelől pedig valahogy a hangulat így kerek, hogy gyalog vagyok a zónában. Tudom hova mászom fel, mi hol jön, hol vadászok, stb… Valahogy jobban beszippant így.

twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n

(#9043) Veszett Róka válasza PeL (#9041) üzenetére


Veszett Róka
csendes tag

"Mint a Yanov állomás ami fixen benne lesz mint tudjuk."
:) Nana, nyugtával dicsérd a napot!

Én nem tudom, mennyire szeretném ha a régi helyszinek, pl a Yanov benne lenne. Mert akkor automatikusan ugyanazokat a szereplőket várom benne, ugyanazokat a lehetőségeket és ugyanazt a környéket is. És ugyanúgy el fogok indulni a cementgyár felé, vagy a Jupiter gyár felé, és csalódás lesz amikor nem azt találom ott, vagy nem úgy mint ahogy megszoktam. Hiszen elvileg ugyanabban a zónában leszünk ismét.

(#9044) csakdzsó


csakdzsó
tag

Hali.
Segítség kellene :Régebben sikerült a Sphere sisakom éjjellátóját harmadik generációsra pimpelni Rókánál,most pedig gőz kiegészítő légzőmaszk,vagy annak információját hiányolja.Azon kívül minden menne.Már nem emléxem mi a gond. :F

köztudottan ugyebár a nácik árja atlantisziak, tehát valójában magyarok is nyilván és persze gyíkok is... Mé? Nem tuttad? :D

(#9045) Zsoxx válasza csakdzsó (#9044) üzenetére


Zsoxx
senior tag

Nem használsz azóta más modokat? Lehet, hogy valamelyik mod módosította a követelményeket.

(#9046) csakdzsó válasza Zsoxx (#9045) üzenetére


csakdzsó
tag

Á nem használok,simán benne van a LA-ban,legalábbis az utolsó verzióban.(szerintem a többiben is).
Inkább arról lehet szó,hogy átnézett NPC információ lehet ez a fejlesztési lehetőség.Vagy talált Pendrive.
Ezzel az a gondom:túl későn kaphatod meg a 3.gen. nightvision elérhetőséget,ennyiből már rég vehettem volna egy "SARKCSILLAG" éjjellátót.
Igazából ezek sexi holmik. :)

köztudottan ugyebár a nácik árja atlantisziak, tehát valójában magyarok is nyilván és persze gyíkok is... Mé? Nem tuttad? :D

(#9047) speki1982 válasza Weor (#9024) üzenetére


speki1982
tag

Szia, egy kérdésem volna ezzel a "sorcserével". Sikerült kicsomagolni és átírni az xml fájlt, viszont nincsen configs mappám, amibe be tudnám tetti. Hogyan, milyen módszerrel lehet a módosított xml-t visszacsomagolni a db-fájlba?

Ha kibontom a db fájlokat a gamedata gyökérbe és oda másolom vissza az xml-t, ahogy írtad, akkor nem működik a magyarítás.

[ Szerkesztve ]

(#9048) Weor válasza speki1982 (#9047) üzenetére


Weor
csendes tag

Ha nincs gamedata\config\ui\ könyvtárad, akkor hozd létre és csak a módosított talk_2_16.xml fájlt másold oda.

Nem baj, ha ott árválkodik egyedül, mert ha van gamedata könyvtárad, akkor onnan tölti be a fájlokat és csak azokat tölti a becsomagolt gamedata.db0-ból, amik nincsenek meg a gamedata könyvtárban - tehát a te esetedben minden mást a talk_2_16.xml fájlon kívül.

Sok sikert, jó játékot :)

(#9049) speki1982 válasza Weor (#9048) üzenetére


speki1982
tag

Nagyon köszönöm, meglátjuk, mit csinál. A PRM pakkal nem működött, most tiszta telepítést csináltam, hátha.

[ Szerkesztve ]

(#9050) szabogyula99


szabogyula99
újonc

hello stalkerek :)
stalker lost alpha dc extended 2.86 , esetleg tud valaki segiteni hogy hol találom a szerszámokat ? :)
( rough work
fine work
calibration tool )
sajna nem nagyon találtam infót róluk :/

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.