Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#5251) hubai1979


hubai1979
őstag

Végre tudok szervóban rohangálni.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#5252) YAKEN


YAKEN
aktív tag

Sziasztok.
Nem szeretnék visszaolvasni 2000 hozzászólást. Valaki aki képben van tömören leírja, hogy megjelenés óta mennyivel lett kiforrottabb, bugmentesebb a játék? Plusz milyen újítások kerültek bele, amik lényegesek?
Köszi előre is. :)

(#5253) Sensut


Sensut
őstag

A két első pálya kijátszása után a tuningolt LA-ról lassan kialakult egy majdnem teljes kép. Vannak pozitívumai, de negatívumai is ennek a verziónak. Az angol szöveg sem tökéletes sajnos, mert később jelentkeztek a hiányosságok és a beragadt orosz szövegek, ezért aki nem ismeri eléggé már a játékot és nem tud oroszul, az bajba kerülhet e miatt. Remélem a plusz feladatok később fordításra kerültek, mert egy szót nem értek oroszul :( . Továbbá jelen vannak a játékra jellemző AI bugok is, olyan helyzetekkel találkoztam, amilyenekkel az előző két végigjátszás során, az eredeti verzióban nem. A leszakadt hídnál, Kordonban a katonák tejesen leblokkoltak amint elkezdtem lőni rájuk, abszolúte nem reagáltak úgy szedtem le őket egyenként. Aztán, ez úttal Szürkét kinyírták mire odaértem a hangárba, de átkutatva a holttestét megkaptam a további feladatot, egyelőre. Na meg mintha több képhiba lenne ebben a verzióban, gondolok itt az üveg felületek, szekrényajtók furcsa villózására, az árnyékok rossz megjelenésére, meg a távoli objektumok, ablakok textúrahiányaira. Nem életbevágóan, de eléggé intenzíven jelen vannak néha főleg a szeméttelepen.
Pozitívumai pedig a megnövelt töltényöv, a tárgyak lecsökkentett súlya, könnyebb pénzszerzési lehetőség az első pályán, az anomáliák szebbek és a tábortüzek nem zabálják a FPS-t. Szerintem ez a verzió csak oroszul tudóknak való és jó ötletforrás az eredeti verzió további javításához. Ennyi. Én most már tovább megyek benne, de igényeseknek nem igazán ajánlom a szöveghibák miatt. Két kép az itteni Kordonról:

(#5254) Sensut válasza Sensut (#5253) üzenetére


Sensut
őstag

(#5255) shield válasza Sensut (#5254) üzenetére


shield
őstag

Kicsit fura, de nem olyan nagy gond. Modokban vannak ennél húzósabb hibák is.
Kár hogy nem nagyíthatóan raktad be a 2 képet.

Az orosz szöveg az nem jó, de a későbbiek folyamán lehet, hogy SaGa59 megoldja. Most is egy nagyobb orosz modot fordít.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#5256) shield válasza Sensut (#5254) üzenetére


shield
őstag

Az orosz szöveg párbeszédekben is van vagy csak a felszerelések leírásaiban?

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#5257) Sensut válasza shield (#5256) üzenetére


Sensut
őstag

Egyelőre csak leírásokban, tárgyaknál, de mintha volt egy párbeszéd sor is, ami aztán angolul folytatódott. Valahol, már nem emlékszem hol.
Jah, pld. a stalker ruha leírások teljesen hiányoznak, csak a fájl neve jelenik meg a panelen.

/dl/upc/2014-11/02/17911_btf3203pighkk4z3_ss_sensut_11-01-14_10-19-30_la01_escape.jpg

/dl/upc/2014-11/02/17911_buegeklkk7dic9qx_ss_sensut_11-01-14_09-57-20_la01_escape.jpg

[ Szerkesztve ]

(#5258) Sensut


Sensut
őstag

Eljutottam a Bárig, kivégeztem az Agropom pályát, de semmiféle más változást nem tapasztaltam, kivéve a rossz képminőséget, ami most már minden épületen ott van. Elfelejtettem, hogy statikus fény beállításokkal van ez a gond. Megpróbáltam az eredeti verziót és az rendben van. Itt muszáj volt átváltanom dinamikus fényekre, viszont így a játék már nem olyan szép és a FPS is eléggé leesett. De még így is tűrhetőbb, mint azokkal a villódzó kék és zöld ablakokkal, melyek mögül nem egyszer leszedtek már, és azt se láttam honnan.
Ja igen, eltűntek azok a hasznos sugárzás elleni injekciók. Nem találom sehol őket, még kereskedőknél sem, és helyettük sincs semmi új :F Szerintem ez hiba, és a sok vodka meg sör is kezd megártani :o .
Mondtam, hogy vannak vezetők. Nos, teljesen fölöslegesek mivel ott a teleport, ami nem tökéletes, de legalább ingyenes. Elég drágán, 3000-ért visznek el bárhova és nem találtam módját az alkudozásnak. Egyszer visszavitettem magam Kordonba a Szeméttelepről, és amikor tovább akartam vitetni magam Kordonból, mielőtt szóba állhattam volna a vezetővel, a játék automatikusan visszateleportált a Szeméttelep egyik kijáratához. De ez legalább ingyen volt, még ha nem is oda akartam menni. Szóval ennyit az újított vezető szisztémáról. Most kíváncsi leszek az autózásra, mert állítólag ezen is módosítottak.

(#5259) B.Á.L.!.N.T


B.Á.L.!.N.T
senior tag

Hali

Skacok, én asszem júliusban lost alpháztam utoljára,akkor nagyon elment a kedvem,hogy a mocsaras pálya végén kifagyott a játék. Tudom, van rá megoldás...

Ha most feltolom mind 3 patch-et meg egy magyaritást,akkor ki tudom játszani normálisan,hogy ne fagyjon ki sehol stb... ?

[ Szerkesztve ]

(#5260) Balathruin válasza B.Á.L.!.N.T (#5259) üzenetére


Balathruin
veterán

Szerintem várj még.
Amúgy meg patchből csak az utolsó kell.

(#5261) vhw válasza B.Á.L.!.N.T (#5259) üzenetére


vhw
addikt

Stalker fagyás nélkül?
Még az eredeti játékok sem voltak fagyás-mentesek :)

"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"

(#5262) Aarpok válasza vhw (#5261) üzenetére


Aarpok
őstag

Akkor az enyémek a kivételek,mert semmi gondom nem volt az alapjátékokkal.A LA pedig a 3. javítással simán végigtolható.

Аарпок

(#5263) B.Á.L.!.N.T válasza Aarpok (#5262) üzenetére


B.Á.L.!.N.T
senior tag

Hát még gondolkodok rajta, de most lenne kedvem hozzá. És nekem is csak az az egy gondom volt vele. De,ahogy látom novemberben vagy decemberben jön a 4-es patch.

(#5264) vhw válasza Aarpok (#5262) üzenetére


vhw
addikt

Nem mondom, hogy minden percben, de nálam, eddigi tapasztalatok alapján szinte már hozzá tartozik a "stalker-élményhez" a váratlanul felugró zöld bogaras ablak.

"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"

(#5265) Aarpok válasza B.Á.L.!.N.T (#5263) üzenetére


Aarpok
őstag

Persze ezt neked kell eldöntened,hogy megvárod e a 4. javítást.Nekem már az elsővel is sikerült végére érnem persze nem volt egyszerű (erőműnél és a generátornál sok volt a crash).A másodiknál elrontották a mocsarast részt (volt megoldás rá).A harmadikkal simábban ment a végigjátszás (volt crash,de nem számottevő és a folytatni lehetett betöltés után).

(#5264) vhw Igen eltérőek a tapasztalatok ez ügyben,mint mondtam nekem nem volt gondom velük a módoktól viszont hajlamossak lettek kiakadni.

[ Szerkesztve ]

Аарпок

(#5266) Sensut


Sensut
őstag

Nem tudom, mit mondjak, de én kétszer vittem végig az eredeti 1.3003-as LA-t, plusz most ezt a tuningoltat folytatom, de fagyás, az egyszer sem volt! Próbáltam dinamikus fényekkel, statikus fényekkel, de stabil volt mindig. Kétszer DOBOTT ki a játék ugyanazon a helyen (pontosabban, ahol kiszabadulsz a börtönből, na ott egy rossz párbeszéd kezdeményezés miatt dobott ki mindig), de volt mentésem és folytathattam. A "fagyás" az már hardver probléma, nem a játéké. Mellesleg ez a játék sosem lesz tökéletes, ezt mindenki tudja. Játszható, ez a lényeg. Ki kell próbálni, mert veszteni való nincs, hisz ingyenes.
-
A tuningolt verzióra visszatérve: az autózás semmit sem javult, pattogunk, mint a gyufásdoboz. Viszont egyre több az AI reakció hiba. Sötét völgyben a banditák, a monolitok, mind befuccsoltak amikor ellenük szegültem. Ez még rosszabb mint az eredeti, ahol, csak a banditákkal voltak gondok. Egyetlen új fegyvert találtam eddig, egy gyorstüzelő, uzi-szerű 9x18-ast, amit el is adtam, mert jó pénzt ígértek érte. Haszontalan pisztoly. Ez a "javítás" inkább egy butítás, hiszen nincsenek kitörések, sugárzások. Jeleztem, hogy a sugárzás elleni fecskendők eltűntek. Na, de el a potenciálisan sugárveszélyes helyek is. Szerintem ezt abba is hagyhatnám, de folytatom...

(#5267) Sensut


Sensut
őstag

(#5268) shield válasza Sensut (#5266) üzenetére


shield
őstag

Az a tuning a modon, hogy lebutítják!? :Y

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#5269) Sensut válasza shield (#5268) üzenetére


Sensut
őstag

Hát, ez nagyon úgy fest. Egy sétagalopp lett az egész. Feladom, egyáltalán nem élvezetes ezzel tovább játszani :W ...

(#5270) #16939776


#16939776
törölt tag

Mostanra sikerült végigtolni. Mire beengedett az X2-be...
Az utolsó pályákon nagyon sok a hiba van még így 3.patch-el is.

A generator kikapcsolása után nem lehet visszatérni a zónába nézelődni, Freeplay-ben visszatérve ide, még mindig működik a generator. Nekem ez így kicsit zavaros :F

Nem volt rossz látni azokat a részeket amiket az első részben nem lehetettet, de nem volt nagy kihívás eljutni a végére, lehet hogy limitálni kellene a user mentések számát max. 10-re és a AI-t kicsit kipofozni.
A fellelhető lőszereket 1/3-ára lehet csökkenteni.

[ Szerkesztve ]

(#5271) vhw válasza #16939776 (#5270) üzenetére


vhw
addikt

Milyen előny származna a mentések számának korlátozásából?

"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"

(#5272) vhw válasza #16939776 (#5270) üzenetére


vhw
addikt

dupla

[ Szerkesztve ]

"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"

(#5273) Plazmacucci válasza vhw (#5271) üzenetére


Plazmacucci
félisten

Az, hogy sokkal többször kellene újrakezdeni a játékot, mert beszarna az az egy szem mentés is amit csinálsz :DDD

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#5274) #16939776 válasza vhw (#5271) üzenetére


#16939776
törölt tag

A játék lényege előtérbe kerülhetne. Folyamatos mentegetéssel nagyon vontatott a játékmenet, egyáltalán nem voltam rászorulva taktikázni, készlet gazdálkodni és előre gondolkodni.

Szvsz elég lenne az ami pályák közti váltásnál csinál autosave, +10db mentés(kb.: annyi nehezebb rész van jelenleg) Persze ha már nem kell aggódni a hibás párbeszédek/szkriptek/fagyások miatt.

(#5275) vhw válasza #16939776 (#5274) üzenetére


vhw
addikt

Van a játékban jó pár olyan "váratlan" küldetés, aminél elszámolhatja magát az ember (nálam a nagy-agy labor igen szorosra sikerült - rengeteg mentéssel-újratöltéssel)

Lehet ezt a játékot saját "megkötésekkel" tolni:
- 4 tár a főfegyverbe
- 5-6 a pisztolyba
- 3-4 gránát (és/vagy puskagránát)
- 3-4 elsősegély-csomag
- 2-3 doboz kaja
- 2 flakon víz
- 4-5 elem

(kb így mentem le a föld alá az említett laborban - volt meglepetés, mikor előkerült a fogadóbizottság)

Ha 50kg ellátmány figyel a hátizsákban persze, hogy nincs kihívás.

"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"

(#5276) Plazmacucci válasza vhw (#5275) üzenetére


Plazmacucci
félisten

Figy, itt sokan kilövik a súly limitet, az már majdnem iddqd. Ezt a lehetőséget kéne kilőni először belőle, egyből sokan besírnának ;]

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#5277) vhw válasza Plazmacucci (#5276) üzenetére


vhw
addikt

Jaaa... én kérek bocsánatot. :U

"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"

(#5278) #16939776 válasza vhw (#5275) üzenetére


#16939776
törölt tag

Gránát/puska-gránát/elsősegély csomag-ra nem volt szükségem, a többi kb.: stimmel.
Fekvő zombik és szaladó burer ellen is kést használtam :)

Mivel sokat rohangáltam szörnyek után 23-28Kg-volt a versenysúly ruhától, talált dolgoktól függően, nem kellett súlylimitet oldani, volt lada csomagtartó.

A "nagy agy laborban" volt kb.: 20db félzombi katona meg egy valami állat, az a 4 tár bőven elég 1-es célzott lövésekre,és szépen sorban jönnek fel a lépcsőn.

[ Szerkesztve ]

(#5279) Dhampir válasza Plazmacucci (#5276) üzenetére


Dhampir
félisten

Plusz még ki lehetne kapni az "ótókat" is, oszt 10 óra jáccásból lenne 9 és fél hét gyalog galopp. :D

(#5280) Killer01


Killer01
őstag

Bazz, ha túlélőhorrort akarok az új Aliennel játszom (Isolation talán a neve) :DDD

(#5281) Dhampir válasza Killer01 (#5280) üzenetére


Dhampir
félisten

Biztosan izgi lehet, de a Stalker világa szerencsére nem annyira beszűkített, hogy csupán egy, a csövekből és az éjjeliszekrény mögül előugró, nyáladzó Alienből álljon. :)

(#5282) Killer01 válasza Dhampir (#5281) üzenetére


Killer01
őstag

Hála az istennek :K

(#5283) Sensut


Sensut
őstag

Nekifogtam az Autumn Aurora 2.1 -et kivégezni... hú ember, ez nagyon ott van :K . Először taktikáztam egy igazit hangtompítóssal katonák ellen úgy, hogy az teles siker lett. Elgondoltam, milyen is lenne a LA ebben a bőrben, ebben a lepusztult őszi, ködös környezetben, ahol szinte minden tökéletesen működik. Az volna ám az isten!

(#5284) shield válasza Sensut (#5283) üzenetére


shield
őstag

Az AA-nak nagyon jó a hangulata, én is nagyon szeretem.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#5285) Kaszas1990


Kaszas1990
csendes tag

Sziasztok remelem valaki tud nekem segiteni!
Tudom, h nem itt kene segitseget kernem de most jatszom 4-jere a STALKER Clear Sky-t. Yantarban vagyok es az a feladatom, h beszeljek Sakharo-val de viszont zarva az ajto es nincs a kornyeken zombi sem. A game magyarszinkronos es teljesen fel van patchelve! Esetleg nem ismertek valami olyan kodot ami altal at tudok menni a falon mert nem akarom a szolgalat katonait ki irtani a bunker korul csak azert, h beszelhesek Sakharo-val. Elore is koszonom a tippepek :)

(#5286) vhw válasza Kaszas1990 (#5285) üzenetére


vhw
addikt

Vonyít a sziréna?
Emlékeim szerint míg nem takarítod el a zombikat a közelből - amire megszűnik a vinnyogás - addig zárva marad az ajtó.

De van a Clear Skynak is aktív topikja, nem?

"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"

(#5287) Kaszas1990 válasza vhw (#5286) üzenetére


Kaszas1990
csendes tag

Az a problema, h nem vonyit a szirena mivel ki irtottam a kornyeken levo zombikat! Es ha jol emlekszem akkor kell legyen egy olyan cheat amivel a falakon, ajtokon at lehet menni?!

(#5288) Sensut válasza Kaszas1990 (#5287) üzenetére


Sensut
őstag

A cheat nem old meg semmit, mert többször is vissza kell menned oda. Én nem rég játszottam végig a COP-ot és emlékszem, hogy először engem se engedtek be, mivel rosszkor mentem oda. Ha jól emlékszem, hamarabb a kelleténél, vagy ilyesmi. Talán előtte valamit még meg kell tenned a zombiirtáson kívül :F Kérdezz rá a COP topikban.

(#5289) cheatergs


cheatergs
senior tag

Elmagyarázná vki, hogyan lehet ki- és betömöríteni a gamedata fájlokat? Teherbírás átírására kellene.

Google nem segít, mert az extractorok nem léteznek v nem működnek, az az xCompress meg csak pár ltx fájl.

[ Szerkesztve ]

Mindig minden mindegy

(#5290) shield válasza cheatergs (#5289) üzenetére


shield
őstag

"A kicsomagoláshoz használd a Totalcommandert, csak .dbx plugin kell hozzá. Simán kilehet másolni az állományokból ami kell és vissza is lehet másolni. Amikor a .db fájlt nem nyitja meg, akkor hozzá rendeled a programhoz (pl. .db7 vagy .db8) ekkor ikont is ad a fájlhoz és ezután az ilyen nevű fájlt már megfogja nyitni és látod is hogy melyik fájlnál van a TC ikon. Remélem azért érthető amit írtam.
IDE felraktam a TC-t és a plugint.
"

Vissza nem lehet vele tömöríteni, de nem is kell. Készítesz egy gamedata mappát és azokat a fájlokat könyvtárfa helyesen bele rakod, ahogy a tömörített fájlban volt. Így bármikor módosíthatsz rajtuk.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#5291) cheatergs válasza shield (#5290) üzenetére


cheatergs
senior tag

Ugyanúgy nem engedi megnyitni.
Azt írja, hibás a csomagolt fájl (db0-t próbáltam).

[ Szerkesztve ]

Mindig minden mindegy

(#5292) DEARevil


DEARevil
tag

Bocsánat h én is ideírok.
Autumn Aurora 2.1 van hozzá magyarosítás? nem tudja valaki, nem
találom.
Előre is köszönöm!

(#5293) shield válasza cheatergs (#5291) üzenetére


shield
őstag

Mindegyik állományt külön hozzá kell rendelni.

DEARevil Még nincs. Esetleg 2.0-ét próbálod hozzá, valamennyire talán passzolni fog hozzá.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#5294) cheatergs válasza shield (#5293) üzenetére


cheatergs
senior tag

Változatlanul "hibás fájl v akár nem csomagolt"-at ír ki.

Belépek tc-be, kijelölöm pirosra a gamesdata.db0-t (mert vki írta, h ott van), és rányomok a kicsomagolásra (alt+f9).

[ Szerkesztve ]

Mindig minden mindegy

(#5295) shield válasza cheatergs (#5294) üzenetére


shield
őstag

A Tc-ben kijelölöd a fájlt, egér jobb gomb - 'klikk', társítás - hozzárendeled a TC-t, enter. Új TC-ben nyítja meg a fájlt. Ezt el kell játszani minden fájllal, .db0, .db1, ...stb.
Ezek után már látni fogod melyik fájlt rendelted már hozzá, mert TC ikon lesz a fájlok előtt.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#5296) cheatergs


cheatergs
senior tag

Átírtam a súlylimitet (actor és system.ltxben), a játék ki is írja, de 60kg fölött a kari nem mozdul. Találkozott vki ilyennel?

Mindig minden mindegy

(#5297) Sensut


Sensut
őstag

Amúgy itt van a hivatalos STALKER UNPACKER.

----------------

OT @ DEARevil: nincs magyarítva az AA, és az eredetihez készített sem kompatibilis vele.

[ Szerkesztve ]

(#5298) Wenzel válasza cheatergs (#5296) üzenetére


Wenzel
csendes tag

Üdv! Nos ezek alapján próbáld (#4151) és (#4156) .
Valószínűleg valamit nem jól másoltál be. :)

(#5299) tatararpad válasza cheatergs (#5296) üzenetére


tatararpad
őstag

Mert nem írtad át azt a limitet ami a mozgást befolyásolja. Amúgy ha csaltok minek ilyennel szórakozni, örök élet, végtelen lőszer és kész. A többi belefér 60 kilóba.

(#5300) robogo81 válasza tatararpad (#5299) üzenetére


robogo81
aktív tag

Talán az érzés ,hogy meg is lehet halni,mindegy hogy 1 kamionnyi cuccot is hord magánál. :DDD
Meg a laborba nem mindig tudod a kocsikat levinni(bár a legtöbb helyen talán átmenne a pontokon). :DD

redmi note 8 . psn:robert_warior

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.