Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#5951) Antonius1978 válasza shield (#5943) üzenetére


Antonius1978
addikt

Mennyit birjak a TFT-k ? ugy altalaban ? azaz a tied mennyi idos ?
CRT : 1996-ban amikor megkaptam a szuloktol az elso PC-met, 8 oran keresztul jatszodtam a Celtics vs Lakers 1989-es kosarlabda jatekkal, estere olyan szemeim voltak, mintha hegesztettem volna.
Aztan megedzodtek a szemeim, eleg jol birjak a gyurodest, hozzaszoktattam oket :D

Elpartolas : csak ugrattalak, elcelodtem :D
Habar pl Dodopeket nagyon regota nem lattam hozzaszolni, es Saga is eltunt, talan fordit ?
Es meg regebbi motorosok sem tuntek fol tul gyakran, pl Pel.

(#5952) GypsFulvus2 válasza Antonius1978 (#5951) üzenetére


GypsFulvus2
őstag

Nekem pár hónapja szart be a Belinea 10 20 35 W TFT-m, 8 év működés után, ami sztem nagyon korrekt időtartam. A "hidegindításért" felelős kondi szállt el benne, szóval valószínűleg javítható. Szerettem is nagyon; P-MVA panelje volt, a helyette vett IPS paneles Dell-nek sokkal rosszabb a feketéje.

Nagyon rég jártam erre utoljára. Az a bizonyos 4. patch teljesen a feledés homályába veszett?

[ Szerkesztve ]

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#5953) Plazmacucci válasza GypsFulvus2 (#5952) üzenetére


Plazmacucci
félisten

Hogy mersz ilyet kérdezni, örülj, hogy ez van és ingyen van és amúgy is nincs rajta mit javítani mert tökéletes és nem tudtad, hogy csak egy ember fejleszti!!4!!!!444!!!

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#5954) GypsFulvus2 válasza Plazmacucci (#5953) üzenetére


GypsFulvus2
őstag

Őőőő, ez most tényleges földbe döngölés volt, vagy csak irónia? Én örülök, hogy ingyen van, sőt adakoztam is anno Dezodoréknak, és full respect meg minden, de a 3. patch után még mindig bugos volt, így félretettem. Remélem azért nem vadászol le, és ásol el 3 m mélyre. :D

[ Szerkesztve ]

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#5955) Plazmacucci válasza GypsFulvus2 (#5954) üzenetére


Plazmacucci
félisten

Majd nemsokára megérkeznek a topik szakértői és meglátod :)

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#5956) GypsFulvus2 válasza Plazmacucci (#5955) üzenetére


GypsFulvus2
őstag

Jaaa, én nem szóltam semmit!!! Nem is jártam erre... :D

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#5957) Antonius1978 válasza GypsFulvus2 (#5952) üzenetére


Antonius1978
addikt

8 ev az tenyleg szep mukodesi ido, de amint lathato nem birjak annyi ideig mint a CRT-k.

(#5958) hubai1979


hubai1979
őstag

Ezek a fejlesztések elég gyengék.

Hogy ne fáragyak el olyan gyorsan, meg egy kis több súj cipelése is jó lenne,mit kel átírni.

[ Szerkesztve ]

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#5959) shield válasza GypsFulvus2 (#5954) üzenetére


shield
őstag

Csak élcelődik a bajtárs, ha kicsit visszaolvasol már is kitűnik. :D

Sokaknak nem tetszenek a nagy területek, nekem pl. bejön. Nem egy szűk folyosón kell jönni-menni. Talán majd később jobban kihasználják a területeket, de szerintem jobb mintha hegyén-hátán lenne minden. Lehet, hogy már a hamarosan érkező javítással.

hubai1979 jobban jársz a az SGI 5K-val. Távcsövet rá és gránátvetőt.
A fejlesztéseknél én is igen csak meglepődtem.
Ugyanazokat kell átírni mint a többinél. :DD

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#5960) rétisün válasza shield (#5959) üzenetére


rétisün
veterán

ugyanazokat, csak itt nem gamedata mappában vannak alapból, hanem a gamedata.db* fájlokból kell kicsomagolni, ami azért nem könnyíti meg a dolgot :N

[ Szerkesztve ]

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#5961) shield válasza rétisün (#5960) üzenetére


shield
őstag

Akkor annyit segítek a bajtársnak, [EZT] a plugint ráküldi a Totalcommanderre és már azt szed ki a .db fájlokból amit csak akar.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#5962) hubai1979


hubai1979
őstag

Hól találom Lövész könyvét?

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#5963) rétisün válasza shield (#5961) üzenetére


rétisün
veterán

de akkor azt is mondd el, hogy vissza már nem csomagolja a gamedata.db* fájlokba. meg kell csinálni a gamedata mappát az almappákkal, mint a modoknál, nem?

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#5964) hubai1979


hubai1979
őstag

[actor]:human_base
GroupControlSection = spawn_group
$spawn = "actor"
$ed_icon = ed\ed_actor
$player = on
$prefetch = 16
cform = skeleton
class = O_ACTOR
money = 40 ; option for level editor
rank = 3;
script_binding = bind_actor.bind ;--/#~# (old: bind_stalker.actor_init)
visual = actors\hero\stalker_novice.ogf
default_outfit_legs = actors\hero\legs\stalker_novice.ogf
destroyed_vis_name = physics\Dead_Body\skelet_crash

terrain = actor_terrain

max_item_mass = 50.0
jump_speed = 13.5 ;7.0
;crouch_coef = 0.76 //by CzechDeath was 0.45
;climb_coef = 0.8
;run_coef = 2.0 //CzechDeath2.0 ;2.4
;sprint_koef = 2.0 ;3.0
;run_back_coef = 1.8 //CzechDeath
;walk_back_coef = 0.8
;air_control_param = 0.1
;walk_accel = 16 //Czechdeath

;--SkyLoader: ^ these params dont look adjucted, i mean crouch_coef and run_back_coef
crouch_coef = 0.45
climb_coef = 0.8
run_coef = 2.0
sprint_koef = 2.0
run_back_coef = 1.5
walk_back_coef = 0.8
air_control_param = 0.1
walk_accel = 15
nekem csak ilyenek vanak.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#5965) Dhampir válasza hubai1979 (#5962) üzenetére


Dhampir
félisten

Lövészem sincs róla. :D

(#5966) rétisün válasza hubai1979 (#5964) üzenetére


rétisün
veterán

ha jól rémlik, a max_item_mass sort.

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#5967) emre válasza hubai1979 (#5962) üzenetére


emre
veterán

Talán kinn a folyosón egy szellőzőben?
Dehogy fel kellett állnom hozzá valamire az biztos.

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#5968) Sensut


Sensut
őstag

Ez egy Soopytwist nevű GSC fórumtárs által készített patch a LA 1.30003 verziójához. Mivel a LA-ban elég körülményes egyéni módosításokat elvégezni, mert a fájlok tömörítve vannak (de nem is elég csak kitömöríteni őket stb.), az ebben a patchben levő fájlok által szinte minden alapvető beállítás módosítható. A csomagban levő "gamedata" könyvtárat szimplán át kell másolni a játék könyvtárába. Mellesleg ez a patch rengeteg javítást is tartalmaz (lásd benne a leírást). Egyetlen hibája volt: eredetileg tartalmazott 3 módosított script fájlt is, amitől a játék szinte minden bejátszás után kilépett. Eltávolítottam a hibás fájlokat, a patch tesztelve lett, mivel én ezzel vittem végig utólag a LA-t elejétől a végéig.

(#5969) rétisün válasza Sensut (#5968) üzenetére


rétisün
veterán

:R

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#5970) hubai1979 válasza emre (#5967) üzenetére


hubai1979
őstag

Ott az adathordozó volt.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#5971) DEARevil


DEARevil
tag

Nem teljesen ide tartozik. Aki jatszott a Misery moddal, meg tudna nekem mondani mit jelent az artifactoknal a conv encumbrance? Koszonom

(#5972) hubai1979 válasza hubai1979 (#5970) üzenetére


hubai1979
őstag

Már a súj nem is érdelel anyira szereztem egy szervó rucit és 100kiló lett a limit de futás az nem megy,mivel hogy nagy a pálya mindenüt gyorsabb futás és fizikum kéne hogy nef áradjon el könyen.10 méter futás egy perc pihenő még a legjobb relikviákal is.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#5973) rétisün válasza hubai1979 (#5972) üzenetére


rétisün
veterán

actor-ltx, sprint_k = értékével lehet változtatni, legalábbis valamelyik modban működött. minél kisebb, annál később fáradsz.

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#5974) Sensut válasza rétisün (#5973) üzenetére


Sensut
őstag

Ezekkel jól fut:

crouch_coef = 0.8
climb_coef = 1
run_coef = 2.1
sprint_koef = 2.5
run_back_coef = 1.9
walk_back_coef = 1
air_control_param = 0.1
walk_accel = 17

(#5975) DEARevil válasza hubai1979 (#5962) üzenetére


DEARevil
tag

Ha hátat fordítasz, az egyik szekrény mögött lesz egy falba vésett üreg, ott lesz.

(#5976) hubai1979 válasza DEARevil (#5975) üzenetére


hubai1979
őstag

Ott egy vacak könyvet találtam.

Mindegy köszönöm szépen a segítséget mindenkinek :R :R :R :R

[ Szerkesztve ]

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#5977) SaGa59 válasza DEARevil (#5975) üzenetére


SaGa59
őstag

Nem a térkép mögött? A falba süllyesztett üreg stimmel, de mintha a térképállvány (vagy tábla?) bal oldala mögött lenne...

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#5978) hubai1979 válasza Sensut (#5974) üzenetére


hubai1979
őstag

terrain = actor_terrain

max_item_mass = 50.0
jump_speed = 13.5 ;7.0
;crouch_coef = 0.8 //by CzechDeath was 0.45
;climb_coef = 1
;run_coef = 2.1 //CzechDeath2.0 ;2.4
;sprint_koef = 2.5 ;3.0
;run_back_coef = 1.9 //CzechDeath
;walk_back_coef = 1
;air_control_param = 0.1
;walk_accel = 17 //Czechdeath

;--SkyLoader: ^ these params dont look adjucted, i mean crouch_coef and run_back_coef
crouch_coef = 0.8
climb_coef = 1
run_coef = 2.1
sprint_koef = 2.5
run_back_coef = 1.9
walk_back_coef = 1
air_control_param = 0.1
walk_accel = 17

mester ilyen lett,de nem változott semi.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#5979) Sensut válasza hubai1979 (#5978) üzenetére


Sensut
őstag

Nos, akkor növeld a

run_coef =
sprint_koef =

értékeket, de így irreális lesz a futás. Gyorsabban fogsz futni a Nivánál :)

(#5980) shield válasza Sensut (#5979) üzenetére


shield
őstag

Öreg Sztalker nem gyorsvonat. Hubi hová siet, nem tudom.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#5981) hubai1979 válasza shield (#5980) üzenetére


hubai1979
őstag

Igazatok van,de azok a területek hatalmasok,honnan a f szedték nem tudom.bementem ez lezárt alagutba egy órát koboroltam benne de nem jutotam a végére ugyhogy utolsó mentés betöltés.Na ezért kell a gyors futás.

Most már király,csak nagyon fárad, megoldást kérnék ha lehetséges. :F :F

[ Szerkesztve ]

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#5982) rétisün válasza hubai1979 (#5981) üzenetére


rétisün
veterán

én átírtam a priboy story-ban az értekeket ahogy sensut írta (miért ne, egy próbát megér), és változott priboy mozgása, szóval működnie kéne a dolognak.

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#5983) hubai1979 válasza rétisün (#5982) üzenetére


hubai1979
őstag

Ahogy írtam gyorsabban fut jóval az fasza is, de viszont nagyon fárad.mindent átírtam ahogy sensut írta.

Egyépként ott vannak az értékek ahogy át lettek írva föntebb.

[ Szerkesztve ]

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#5984) Sensut válasza hubai1979 (#5981) üzenetére


Sensut
őstag

Ezek a kitartás / fáradás paraméterei ugyancsak az actor.ltx-ben, csak lentebb:

stand_power = -0.05
walk_power = 0.00000001
walk_weight_power = 0.00000001
overweight_walk_k = 0.5
accel_k = 3
sprint_k = 75

A stand_power jelenti a pihenési időt amikor megállsz. Ha ez mínusz, akkor egyből visszatér az erőd.
A többi meg a menet, illtve futás közbeni kitartás különböző súlyok alatt. Ezek az értékek minél kisebbek, annál kevésbé fáradsz el. A fenti értékekkel már nyugodtan lehet száguldozni akár full zsákkal is.

[ Szerkesztve ]

(#5985) hubai1979 válasza Sensut (#5984) üzenetére


hubai1979
őstag

Mester :R :R :R király minden,130kilóval úgy futok mint a vonat,köszönöm :R :R

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#5986) Dhampir válasza hubai1979 (#5985) üzenetére


Dhampir
félisten

:DD

(#5987) hubai1979 válasza hubai1979 (#5985) üzenetére


hubai1979
őstag

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CTexture::Load
[error]File : ..\xrRender\SH_Texture.cpp
[error]Line : 216
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't open video stream

Ugyan úgy ugyan ott,csak akkor még nem volt benne a javítás,bemegyek az öreghez a mocsárba egy kis beszéd fejfájás elmosódik a kép,új betőltés és vége.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#5988) sklopp válasza hubai1979 (#5987) üzenetére


sklopp
őstag

Hali, itt megnézed a válaszokat, megoldódik.

(#5989) hubai1979 válasza hubai1979 (#5987) üzenetére


hubai1979
őstag

Ugyan az a történet,törlöm.az :W :W onal

[ Szerkesztve ]

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#5990) hubai1979 válasza hubai1979 (#5989) üzenetére


hubai1979
őstag

[link]

Ezt a verziót próbálta már valaki,vannak gondok vele?

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#5991) shield válasza hubai1979 (#5987) üzenetére


shield
őstag

Valami videó lejátszási problem, ha jól gondolom.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#5992) hubai1979 válasza shield (#5991) üzenetére


hubai1979
őstag

Igen de már főlraktam hozzá azt az avi kezelő valamit is még sem működik,ha valaki tuűdna egy mentést küldeni a következő pályától vagy valami.mosz főlrakom amit likeltem.

Sergejes valami pakol sok mindent hozzá,remélem jó lesz.

Megpróbálom mentés nélkül, ha nem megy akkor johet egy mentés.

[ Szerkesztve ]

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#5993) Sensut


Sensut
őstag

Én erről az oldalról töltöttem le az 1.3000 alapjátékot, lent a 4 részes rar-t (ezeket kicsomagolva kapod a telepítőt), majd a legfrissebb 1.3003-as patchet (fent). Ez egy hivatalos verzió és garantáltan működik, ha telepíted vele együtt a tartozékokat is (XVid, DirectX, Visual C++, OpenAl ...) . Ha mégsem működne, akkor az valami rendszerhiba lesz.

(#5994) hubai1979 válasza hubai1979 (#5992) üzenetére


hubai1979
őstag

Gondolkoztam rajta nem nagyon van kedvem el kezdeni elöról az egészet,ha valakinek volna egy mentése vagy mitudom akkor talán igen.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#5995) SaGa59 válasza hubai1979 (#5987) üzenetére


SaGa59
őstag

Ha jól emlékszem, itt, és csak itt, másik rendert kell választani. Talán a leggyengébbet (dx9, static lighting)...
Aztán ha túljutottál rajta, vissza lehet váltani.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#5996) hubai1979 válasza SaGa59 (#5995) üzenetére


hubai1979
őstag

Oké megfogadom

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#5997) Dhampir válasza SaGa59 (#5995) üzenetére


Dhampir
félisten

Ilyesmi volt a WiP-ben is Yantar Undergroundnál.

(#5998) Antonius1978 válasza Dhampir (#5997) üzenetére


Antonius1978
addikt

Erdekes, en kimondottan emlekszem, hogy nalam nem volt ilyen baj.Lehet hogy en eleve alacsony beallitassal jatszodtam, es ezert nem kellett valtogassak...de nem is kellett, mert nekem siman ment.

[ Szerkesztve ]

(#5999) Dhampir válasza Antonius1978 (#5998) üzenetére


Dhampir
félisten

Nekem ott lett problémás, miután felmentem a létrán és be akartam lépni a nagy terembe.

(#6000) Sensut válasza Antonius1978 (#5998) üzenetére


Sensut
őstag

Én is mindig startból a statikus beállításokkal megyek, a LA-t egyszer próbáltam dinamikus fényekkel, de a látvány nem igazán tetszett. Túl elmosódott és zavaros, néha csillog, néha tompa. A statikus megvilágításnak van egy igazi lepusztult, szürke, poros tónusa, ami 100%-ig illeszkedik a Zónába. Jelezték is, hogy nem igazán ajánlott a dinamikus beállítás, mert még kiforratlan.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.