Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:07:14

LOGOUT.hu

Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#31701) Sensut válasza Antonius1978 (#31699) üzenetére


Sensut
őstag

Nem lesz több küldetésük, ezt a 2.2-es SGM-ből tudom, mert abban sem volt több :) Hacsak itt a Diverzánsban nem módosítottak és tettek be többet, de kétlem.

Erdő: a helyzet az, hogy én már a játék végén vagyok. Kivégeztem már Sötét Völgyet is, még van egy-két potya feladat a kereskedőknél, amik utólag jelentek meg és annyi. Ezért nincs honnan szerezzek zsoldos ruhát, már csak a gyár melletti zsoldosok maradtak életben. Kinyírtam volna őket is, de a kapuőr halhatatlan, ezért barátkoznom kell velük :D A feladat a gyárnál, amit adnak, a kontrollerrel, egy nagy nulla, azért nem kavartam volna velük, de aztán beugrott, hogy csak annyi feladat lesz náluk. Lehet kereskedni, bár gyenge a felhozataluk. Mellesleg ott a testőr, vagy mi, nem kamel valamiért, mert egyedül ő veszettül lő rám és üldöz az udvaron :D

[ Szerkesztve ]

(#31702) Sensut válasza Erdő (#31700) üzenetére


Sensut
őstag

Ott kell lennie egy hullának, azt átkutatod és küldenek az óvodába. Gondolom az a feladat.

(#31703) Antonius1978 válasza Sensut (#31701) üzenetére


Antonius1978
addikt

Azt nem tudod, hogy a Hajnalosokkal es Csapajevvel mi a helyzet ezugyben ?
Mint irtam, bealltam a Hajnalhoz, es igy Csapajev nem targyal velem, talan ha kilepek majd a Hajnalbol az helyrehozza a dolgot ? Ugyanis mint olvastam Shieldnel, Csapajev is ad egy infot az X laborokrol.

A Csapajev - Sakal kuldi kapcsan vajon az baj hogy ki kellett nyirjam Fejszest, azt a zsoldost, akit fel lehet berelni a tudosbunker orzesere ? o nem adott volna valami + infot esetleg ?

(#31704) Sensut válasza Antonius1978 (#31703) üzenetére


Sensut
őstag

Nyugodtan kiállhatsz a Hajnalosoktól, és bármelyiktől, miután nem adnak feladatot. A banditák Zatonon is csak egy feladatot adtak, aztán annyi. Kiálltam tőlük, beálltam Hajnalosnak, aztán meg nem álltam be sehova. Ha kiállsz egy klánból akkor független leszel és helyreállnak a korábbi kapcsolataid. Elvileg, bár itt elég bugos ez a klánosdi, hamar össze lehet zavarni vele a játékot s a végén te leszel egy közellenség :)

(#31705) Erdő válasza Sensut (#31702) üzenetére


Erdő
tag

Nincs ott. Korábbi mentést is visszaraktam, hogy újra utazzak Pripjatyba, hátha... - de nem.
Lehet, hogy az a gond, hogy nem mentem rögtön, amikor megkaptam a feladatot, hanem átmentem Zatonba és Janovra képződményeket keresni? (Addig megették a kutyák?)

Wind of Time magyarítás: https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc?resourcekey=0-1pUMj3yh6KEWaGg0McZi_Q&usp=sharing

(#31706) Sensut válasza Erdő (#31705) üzenetére


Sensut
őstag

Az lehet, hogy közben eltűnik ha nem mész oda azonnal. Rémlik, hogy valaha én is jártam már így... mintha.

(#31707) Riot Gin


Riot Gin
aktív tag

Valaki tudja hogyan tudok SHOC ( Shadow Of Chernobyl) .ogf fájlokat Call of Pripyat számára is használhatóvá tenni?

Riot Gin's Outfit addon Suspended since 06.2018. https://vk.com/hrg_projects

(#31708) Antonius1978 válasza Riot Gin (#31707) üzenetére


Antonius1978
addikt

Azokat sajnos sehogy, a ShoC es CS nem kompatibilis a COP-vel, vagy a ShoC nem kompatibilis a CS-el es CoP-vel.Mas animaciok es tarsai vannak, ez a oka, szoval nem lehet.

(#31709) Balathruin válasza Riot Gin (#31707) üzenetére


Balathruin
veterán

Tudtommal meg lehet, de konvertálni és szerkesztgetni kell, nem biztos hogy megéri. Pl. fegyvereknél főleg gond van, mert régen kézzel együtt voltak.

(#31710) Riot Gin válasza Antonius1978 (#31708) üzenetére


Riot Gin
aktív tag

fakk yeah, a legjobbakat belehet bukni, mert a shoc ma is annyira népszerű keleten, hogy sok jó cucc ott van ám, azért köszi antonius és Balathruin.

[ Szerkesztve ]

Riot Gin's Outfit addon Suspended since 06.2018. https://vk.com/hrg_projects

(#31711) Riot Gin válasza Antonius1978 (#31708) üzenetére


Riot Gin
aktív tag

A SHOC nem kompatibilis CS és COP-al. CS Kompatibilis COP-al részben. Tapasztaltam.

Riot Gin's Outfit addon Suspended since 06.2018. https://vk.com/hrg_projects

(#31712) Riot Gin válasza Antonius1978 (#31708) üzenetére


Riot Gin
aktív tag

Sőt mi több, állítólag a CS OGSE modjából szedte ki Vodka Chicken nevű felhasználó az Outfit Addonban lévő ruhákat.

Riot Gin's Outfit addon Suspended since 06.2018. https://vk.com/hrg_projects

(#31713) Riot Gin


Riot Gin
aktív tag

FATAL ERROR

[error]Expression : <no expression>
[error]Function : motions_value::load
[error]File : SkeletonMotions.cpp
[error]Line : 165
[error]Description : fatal error
[error]Arguments : Old skinned model version unsupported! (actors\stalker_freedom\test1.ogf)

stack trace:

0023:0076399C xrCore.dll, xrDebug::fatal()
0023:004344FC xrEngine.exe, xrSASH::Message()
0023:00434AA0 xrEngine.exe, xrSASH::GetOption()
0023:05625CEF xrRender_R2.dll

SHOC .ogf fájl crash log a COC-ból.

Riot Gin's Outfit addon Suspended since 06.2018. https://vk.com/hrg_projects

(#31714) Balathruin válasza Riot Gin (#31713) üzenetére


Balathruin
veterán

Ne szenvedj vele, inkább keress utána hogyan lehet átalakítani, máshogy nem fog menni.

(#31715) Riot Gin válasza Balathruin (#31714) üzenetére


Riot Gin
aktív tag

Azt is próbáltam, de nem találtam semmi egyebet. Így megpróbáltam a következőt:

-Új létrehozása milkshape-ben.
- Beimportálom az OGF-et
- Elmentem mint xray .object
- Az xray .object-et (ogf viewer? vagy OGF Master?) segítségével vissza mentem .ogf-be

....éééééééééééééééééééés kapom ezt:

stack trace:

0023:05AC08AD xrGame.dll, CDialogHolder::IgnorePause()

Riot Gin's Outfit addon Suspended since 06.2018. https://vk.com/hrg_projects

(#31716) Dhampir


Dhampir
félisten

2016-ban jelent meg Szvetlana Alekszijevics: Csernobili ima

1986. április 26-án kezdődött Csernobilban minden idők legnagyobb atomerőmű-katasztrófája. Az akkori szovjet vezetés titkolózása miatt a világ napokig szinte semmit sem tudott róla.

A Nobel-díjas fehérorosz írónő két évtizedet szánt a téma feldolgozására. Beszélt olyan emberekkel, akiket rögtön a katasztrófa után a helyszínre rendeltek, és a legveszélyesebb munkákat végeztették velük. Beszélt az özvegyekkel, akiknek csak a kitüntetések és az oklevelek maradtak. Beszélt azokkal, akik az erőmű közelében, a paraszti Atlantisszá vált Poléziában éltek aztán bedeszkázták a kútjukat, és kitelepítették őket, vagy maradhattak a házukban, de eztán már úgy éltek, mint egy rezervátum lakói. Megismerjük az áldozatokat, a felelősöket és a szovjet virtusba belerokkant vakmerő önkénteseket. Megismerjük azokat, akik számára Csernobil filozófiai probléma, az atomkorszak utáni ember alapító mítosza, és azokat is, akik a szovjethatalom ellenségeit, a Nyugatot és az árulókat okolják érte.

Csernobil nemcsak egyéni, családi, hanem nemzeti tragédia is. Nem szovjet, nem orosz, nem is ukrán, hanem fehérorosz nemzeti tragédia. A tízmilliós nemzetből több mint kétmillióan élnek szennyezett területen. Mert amikor a szovjet híradókban örömhírként közölték, hogy szerencsére nem Kijev felé szállt a radioaktív felhő, azt nem közölték, hogy Minszket és Fehéroroszországot borította el. Mivel a birodalom itt többször is erőszakkal állította meg a nemzetté válás folyamatát, sokan csak ekkor döbbentek rá, hogy az ő sorsuk más, maguknak kell kitalálniuk, hogyan menthetik meg az életüket. A gyarmati sorban élő nemzet a csernobili katasztrófával lépett be a világtörténelembe. Mert az afganisztáni háború és az atomkatasztrófa a birodalmat is romba döntötte.

Csernobil minden szereplő számára korszakhatár. A boldog tudatlanság elvesztését jelenti, ahonnan csak hosszú idő után lehet eljutni a rezignált, keserű bölcsességig. Vannak, akik már eljutottak ide, és vannak, akik most csak most indulnak el, mint a Szolzsenyicint olvasó falusi párttitkár. Egyesek menekülnek a zónából, másokat meg vonz az a terület, amelyet lassan visszahódít a természet.

Csernobil nemcsak katasztrófa volt, hanem figyelmeztetés is. És Alekszijevics szerint minden nemzedéknek olvasnia kell a jövőnek hagyott jelekből.

Csernobil ma is aktuális. És aktuális lesz még 48 ezer évig.

(#31717) Erdő


Erdő
tag

A Diverzánsnál lehet kapcsolni debug módot? Próbáltam -dbg -vel indítani az exe-t, de nem reagál.

Wind of Time magyarítás: https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc?resourcekey=0-1pUMj3yh6KEWaGg0McZi_Q&usp=sharing

(#31718) Antonius1978 válasza Riot Gin (#31712) üzenetére


Antonius1978
addikt

Azt nem tudom, esetleg a ruha modellekkel mukodhet, de a fegyverekkel tuti nem mukodik, marmint a ShOC-s fegyverekkel, abban ugyanis a kar egyben van a fegyverrel, a COP-ben pedig kulon.Viszont, a pancelhoz a karok is hozzatartoznak, ugyhogy nem ertem hogyan tudta az illeto atteni...

Az hogy beimportalod a cuccot es ujra visszaalakitod, annak mi ertelme van ?

Erdo : mire jo az a debug dolog ?

Dhampir majd utannanezek, hogy valahonnan meg tudom-e szerezni.

[ Szerkesztve ]

(#31719) shield válasza Erdő (#31682) üzenetére


shield
Topikgazda

A feladat listában javítottam a kaja csomagokat az Alállomási zsoldosoknál, a párbeszédnél már rendesen volt írva. Ez azért volt, mert a feladatkezelőben levő dolgok még nincsen átírva, ez még az eredeti fordításból való fájl. Valószínűleg még lesz ilyen.
Kérek mindenkit, aki talál hibákat/elírásokat, készítsen képmentést róla, mert úgy könnyebb dolgom lenne.
A Vérszopó csápokat is rendbe teszem, de jó lett volna képmentés róla és a hiba leírása.

Akkor lerakom a sok cuccot, ahogy tanácsoltátok, talán akkor tényleg menni fog a pálya váltás.

A mit kell gyűjteni és a többi mappában levő leírások, azok az orosz oldalakról vannak leszedve, így nem egyezik sok minden a mi fordításainkban levőkkel. Ezért fenntartással kell fogadni. Pl. Bengáli tűz - Szikrancs.
Ezek sok gondot okoztak nekem is.

Antonius1978, Sensut a Hajnalosoknál elvégzett feladatok után, egy idő után (ha jól emlékszem régebbi játszásnál) szó lesz Strelokról is, hogy meg kell keresni vagy infót szerezni Pripyatban. Volt már ilyen beszélgetésetek a hajnalos főnökkel?

A Csapajev - Sakál küldetésnél én kinyírtam Fejszést, mert pirossá váltak és a mellette levő zsoldos lőtt is rám, végül is azt mondta Csapaj hogy nyírjam ki. Nem tudom más megtudta-e oldani másképp.

Erdő miért gondolod, hogy nem jó a Fejszés és a többi zsoldos kinyírása? Valami mást akartál?
A fegyver vissza adása után megbíz a távcső elhozásával Jupiterrtől, de ehhez új beszélgetést kell kezdeményezni. Szerintem ha vissza mész hozzá, adja a küldetést.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#31720) D4M13N


D4M13N
aktív tag

Helló.Eddig read only-ban voltam
Először is köszönet a magyarításért.
Viszont segítség kellene.
Diverzánsban amikor elvállalom Jupiterben az éjszakai vadászat küldetést,akkor az egyin npc nem hal meg.A Külszíni fejtőgépen mindenki meghalt,csak ez az egy nem.Ez direkte van,vagy még próbálgassam?

(#31721) rétisün válasza D4M13N (#31720) üzenetére


rétisün
veterán

a kőfjejtőben nem tudod megölni, menj közelebb, akkor el fog futni az alagút felé, ott lehet befejezni majd a feladatot.

[ Szerkesztve ]

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#31722) D4M13N válasza rétisün (#31721) üzenetére


D4M13N
aktív tag

Örök hálám,már órák óta próbálkozom.Visszakerestem itt hátha van valami róla,de nem dobott semmit. :)

(#31723) Erdő válasza shield (#31719) üzenetére


Erdő
tag

OK, kösz minden javítást!
Őszintén szólva, nem tudom, hogy ki az a Fejszés. Én Csapajevet az elején csesztem el, mert hiába nyírom ki Sakált (akinél Csapajev fegyvere van), ha előtte elfogadom tőle a kenőpénzt, akkor Csapajevhez visszaérve ők árulóként érzékelnek, és ki kell nyírnom a zsoldosokat, bukva a többi csapajeves küldetést, és talán a szultánosakat is... Ezért tettem szóvá, mert úgy tűnt, hogy itt nem csak egy mellékküldetést bukik az ember, hanem többet.
Más: úgy tűnik, hogy Pripjatyban a rádiófrekvencia zavarás küldetésnél, ha eltűnik a holttest, az egy alap bug, sokan írnak róla, és pl. a Myseryben van megoldása, csak debug mód kell hozzá. Megnéztem a fájlokat, és a paraméterek egyeznek, az npc, a küldetés és a helyszín is ugyanúgy kódolódik, de a debug módot nem sikerült előcsalnom, a fájlokban való módosítások pedig nem vezettek eredményre. Ha van olyan sztalker, aki tudja, hol kell debugot kapcsolni a Diverzánsban, kérem, ne fogja vissza magát! Előre is kösz!

Wind of Time magyarítás: https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc?resourcekey=0-1pUMj3yh6KEWaGg0McZi_Q&usp=sharing

(#31724) shield válasza Erdő (#31723) üzenetére


shield
Topikgazda

Nem Fejszés hanem Sakál, Sakált meg kell ölnöd, azt a feladatot kaptad. Amikor vissza mész Csapajevhez, beszélsz vele, de ha új beszélgetést kezdesz vele, akkor adja a távcsöves küldit.
Szerintem olyan küldetéseket vársz, ami más modban volt, de ebben nem így van.

Köszi bejött a tanács, lepakoltam a sok cuccot, akkor eltudtam menni Navigátorral Jupiterre. Most az a bajom, hogy a távcsöves küldetésben, Csapajev emberével Gavrral kellene menni Jupiterre, de ez nem megy. Out of memory hibával ki dob, hiába próbálkozom. Ha szerencsém van, akkor talán ha Navigátorral utazom talán tovább megy a küldetés.

A debuggal kapcsolatban, Balathruin biztos tud segíteni.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#31725) Sensut válasza shield (#31719) üzenetére


Sensut
őstag

Volt szó Strelokról a Hajnalosoknál, ha jól emlékszem, de angolul ment a szöveg. Informátornak a történetét kellett megfejteni a Hajnalosoknál kezdve, akik ugye régebben a Clear Sky voltak. Mesélnek Strelokról meg Scarről (Heg), az üldözésről az erőműnél és a végén kiderül ugye, hogy ki is valójában Informátor. De ez egy elég hosszú nyomozás és az alapjáték végén még Strelok is mesél ezt-azt amikor megjelenik Pripyatban. Aztán Fürgénél fejeződik be a sztori. De pontosan hogy ki és mit említ a szálban, azt már nem tudom mert elég zavaros volt az angol fordítás. Viszont a kimenekítéskor vigyázni kell, mert Strelok meghalhat és akkor annyi az egész történetnek, feltéve ha előtte nem oldódott meg ez a kérdés Informátorral kapcsolatban.

[ Szerkesztve ]

(#31726) shield válasza Sensut (#31725) üzenetére


shield
Topikgazda

Én nem értem ezt az egészet, nálad megy szépen a mod, én megint mentési problémával küzdök. Már ez a 4. újra játszás.
Ahogy tanácsoltátok, leraktam a sok cuccost és sok mindent eladtam. Na így már Navigátorral át tudtam menni Jupiterre és vissza. Elvállaltam Csapajev távcsöves küldetését, de már Gavrral az emberével nem tudtam elmenni Jupiterre. Out of memory hiba miatt. Az Erdőgazdaságban nem lehetett menteni. Közben megjöttek a pókok is és sokakat megöltek, közben én még nem is lőhettem mer akkor megfagyott a játék.
Kimenekültem a hídhoz, jöttek utánam a banditák, mert már ellenség lettem, ott már lőhettem őket és még menteni is lehetett. A küldetés ugrott, Csapajev is halott volt, összeszedtem a cuccost és életben találtam Gavrot és az Informátort. Gavrral áttudtam már menni Jupiterre.
A kettőzött gránát küldetéshez akartam összeszedni a cuccokat, de itt is a mentési gondok léptek fel, pedig 100kg alatti a cuccaim és a tárolóból rengeteg cuccot átvittem Zatonra eladni. Eddig amikor sok cucc volt a tárolóban és nálam is nem volt egyszer sem ilyen gondom, rohadtúúúúl nem értem az egészet.
Ez a 4. neki futásom a modnak, múltkor ezért sokalltam már be és hanyagoltam az egészet hosszú ideig, de nem oldódik meg.

Erdőgazdaságnál: out of memory és ez csak ez.
! Unknown command: dump_infos
! Missing ogg-comment, file: g:\s.t.a.l.k.e.r. - worlds\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat - a diverzans\gamedata\sounds\radio_music\radio_music_10.ogg
intro_start game_loaded
* MEMORY USAGE: 582845 K
* End of synchronization A[1] R[1]
intro_delete ::update_game_loaded
! Invalid weather name: dynamic_zaton
stack trace:

0023:098E057B xrGame.dll, CDialogHolder::CDialogHolder()

___________________________________________________________
Janov állomás és környéke:

FATAL ERROR

[error]Expression : 0
[error]Function : ErrorLog
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_engine_script.cpp
[error]Line : 49
[error]Description : INCORRECT LOAD [_se_actor].[5296][1]

---------------------------------------------------------------------------------------------
render[8998 K]
* [x-ray]: economy: strings[66058 K], smem[555899 K]
! load/save mismatch, object: ''
! load/save mismatch, object: ''
! load/save mismatch, object: ''
! load/save mismatch, object: ''
! load/save mismatch, object: ''
! load/save mismatch, object: 'sleeping_bag35588'
stack trace:

0023:6DA55148 MSVCR80.dll, memcpy()
0023:00284DDC xrCore.dll, NET_Packet::r()
0023:00296212 xrCore.dll, NET_Packet::r_u16()

[error][ 87] : A paraméter nem megfelelő.
--------------------------------------------------------------------------

FATAL ERROR

[error]Expression : I != levels().end()
[error]Function : GameGraph::CHeader::level
[error]File : d:\prog_repository\sources\trunk\xrgame\game_graph_inline.h
[error]Line : 153
[error]Description : there is no specified level in the game graph : 11

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

FATAL ERROR

[error]Expression : 0
[error]Function : ErrorLog
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_engine_script.cpp
[error]Line : 49
[error]Description : INCORRECT LOAD [_se_actor].[30][1]

--------------------------------------------------------------------------------------------

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : out_of_memory_handler
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line : 336
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Out of memory. Memory request: 2097152 K

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

IDE feltöltöttem az összes logot. Megkérek MINDENKIT, aki tud segítsen, mert nagyon elvagyok keseredve, így nem tudom tesztelni a fordítást.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#31727) Sensut válasza shield (#31726) üzenetére


Sensut
őstag

Hát, nekem fogalmam sincs mi lehet a baj nálad, de még egy crash sem volt nekem egész idáig :F Amit csináltam: feltelepítettem azt a csomagot egy eredeti, lemezes, angol 1.6.02 COP-ra és bemásoltam a fordításodat. Ennyi volt. Lehet, hogy az alapjátékod nem tetszik neki? Most itt tartok a játékban, de már senkitől se kapok feladatot:

Még van 1-2 aktív küldetésem, egy Villámot kell még szerezzek és valami x laboros dokumentumot. Most jártam vissza Csapajevhez, mert valamit én is elszúrtam a banditáknál az elején, de már nem állnak szóba velem, mert közben átigazoltam volt a Hajnalhoz is, így csak egy feladattal maradtam náluk, hogy szerezzem meg azt a fegyvert Csapajevnek. Sötét Völgy viszont agyon van terhelve mutánsokkal és csapatokkal és ettől eléggé akadozik ott a játék, de ki nem dobot soha ott sem. Viszont arra kíváncsi lennék, hogy valóban lenne 110 SGM feladat meg rejtekhely? Csak mert akkor én a felénél vagyok a játéknak, holott az eredeti SGM szerint befejeztem és freeplayben vagyok, ahol nem nagyon adnak már megbízásokat. Hogy hol lehet a többi feladat és rejtekhely - fogalmam sincs. Szerintem az nem valós.

Na most látom a végét, azt mondja, hogy 373 PDA-t találtam alpha parancsnokoknál, holott nekem ki volt kapcsolva az alpha csapatok már az elején :) Szóval ez a statisztika baromság, nem valós egyáltalán :N

[ Szerkesztve ]

(#31728) Erdő válasza shield (#31726) üzenetére


Erdő
tag

Ha rákeresel erre a guglival: out_of_memory_handler, akkor elég sok bejegyzést fogsz találni. Úgy tűnik, hogy ez is egy Stalker alapprobléma. Érdemes megnézni párat, hátha valahol ott lesz a megoldás.
Általában olyanokat írnak, hogy 64 bites op. rendszer, meg lapozófájl beállítás, meg a szükségtelen programok kikapcsolása/kivétele az aut. indításból...

Wind of Time magyarítás: https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc?resourcekey=0-1pUMj3yh6KEWaGg0McZi_Q&usp=sharing

(#31729) shield válasza Sensut (#31727) üzenetére


shield
Topikgazda

Én orosz 1.6.02 COP-ra másoltam, lehet hogy akkor én is megpróbálok egy angolt. Már gondoltam én is rá, hogy talán az alapjátékot nem szereti.
A statisztikák hülyeségek, nem érdemes foglalkozni vele. Neked nagy szerencséd van vele. Esetleg az alapjátékban tudnál segíteni? Hátha nálam is bejönne.

Erdő köszi rákeresek, de ez a legritkább hibája. Legtöbbször nem is látok hibát a log végén.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#31730) Aarpok válasza shield (#31729) üzenetére


Aarpok
őstag

Az incorrect load ctd-re talán ez jó lenne a SGM Geoban működött. [link]

Аарпок

(#31731) Antonius1978 válasza shield (#31729) üzenetére


Antonius1978
addikt

~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_break'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_weight'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'sv_adm_menu_ban_time'
~ Valid arguments: ui_mp_am_10_minutes/ui_mp_am_30_minutes/ui_mp_am_1_hour/ui_mp_am_6_hours/ui_mp_am_1_day/ui_mp_am_1_week/ui_mp_am_1_month/ui_mp_am_3_monthes/ui_mp_am_forever
[user_data\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:683D]: AMD Radeon HD 7700 Series
* CREATE: DeviceREF: 4
* Texture memory: 2006 M
* GPU shading: vs(0/4.0/40), ps(0/4.0/40)
* GPU vertex cache: unrecognized, 24
* NVAPI is missing.
* ATI MGPU: 2-Way CrossFire detected.
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
* HWDST/PCF supported and used
DX10: g:\s.t.a.l.k.e.r. - worlds\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat - a diverzans\gamedata\shaders\r3\particle_s-mul.ps is missing. Replace with stub_default.ps
- r__tf_aniso 11
- r2_tf_mipbias 0.

! [LUA][ERROR] INCORRECT LOAD [_se_actor].[576][1]

! load/save mismatch, object: 'sleeping_bag35588'
stack trace:

0023:6DA55148 MSVCR80.dll, memcpy()
0023:00284DDC xrCore.dll, NET_Packet::r()
0023:00296212 xrCore.dll, NET_Packet::r_u16()

[error]File : d:\prog_repository\sources\trunk\xrgame\ga2.me_graph_inline.h
[error]Line : 153
[error]Description : there is no specified level in the game graph : 11

[error]Function : out_of_memory_handler
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line : 336
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Out of memory. Memory request: 2097152 K

En ezekre figyeltem fel...
1.Ha megfigyeled, belekot valami r2-be, vector3 range, 'r2_aa_weight', aztan valami 10 perc,1 ora, 1 nap, 1 het, 1 honap zagyvasag.
De ami a legerdekesebb : * GPU vertex cache: unrecognized, 24, * NVAPI is missing., ! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world', DX10: g:\s.t.a.l.k.e.r. - worlds\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat - a diverzans\gamedata\shaders\r3\particle_s-mul.ps is missing. Replace with stub_default.ps, tehat mint latod az AMD kartyad nem ismer valamifele bizbaszokat, es DX10-nel valami particles missing a shaders r3 konyvtarban. Ez valamifele monitorkartya, es rossz shaderhasznalat ? A lenyeg az, hogy minden szart a latotavon kivul vidd le a legalacsonyabbra, es ugy probalkozz.
2.INCORRECT LOAD [_se_actor].[576][1] - meghalt valami fontos karakter, vagy az ellenseged lett, holott a jatekmenetben nem kellett volna ? ki tudja...
3.! load/save mismatch, object: 'sleeping_bag35588' - belekot a halozsakba, vajon miert ?
4.0023:00296212 xrCore.dll, NET_Packet::r_u16() - valami nem klappol a DLL-ekkel, esetleg tedd ujra a DX-et, es a Netfix vagy mi a fene valamit, most nem jut eszembe a neve.
5.ez is valami grafikai hiba
6.out_of_memory_handler - talan a sok OGG comment es egyeb hatterben futo hibas szkriptek miatt van...

Es meg lattam valami hangkartya hibat is, lehet amiatt, hogy cserelted a drivert, amikor az OGSE-vel jatszodtal ?
Esetleg egy teljes alaplap, monitor, es hangkartya ujratelepites, grafika teljes levetele a legalacsonyabbra, DX es Netfix ujratelepitese talan segitene.Egy masik modbol meg vedd at a shadereket esetleg.
Mast en sem tudok mondani... :W

(#31732) Riot Gin válasza shield (#31726) üzenetére


Riot Gin
aktív tag

Próbáltad más fajta módon futtatni? (Emlékszem régebben, nekem a COC-nál volt az hogy minden egyes alkalommal kifagyot a Truck Cementery-nél és ott írt valamit Baltharuin ( Remélem jól írom), de egyébként az is lehetséges, hogy akár 1.6.00 vagy 1.6.0.1 -es verziót kéne használjál. ( Előfordulhat). Én amikor leszedtem és azóta is meg van a Diverzáns, akkor úgy szedtem le hogy Diverzáns + külön az alapjáték 1.6.0.0 és hozzá az 1.6.0.1 , 1.6.0.2 patch, és volt hozzá egy másik, amivel csak multiplayerben tudtan játszani. Lehet, ezt meg lehet próbálni, vagy a jelenlegi .exe-édnél amit használsz valamiféle kódot írni, hogy ne normál módban futassad, hanem másban ( az out of memory elkerülése érdekében.)

Ahogy látom, sok minden nincs rendben a logok alapján a diverzánssal, és csak tipjeim vannak a logok alapján amiket küldtél:

- All.spawn probléma? ( INCORRECT LOAD [_se_actor] 2x is ilyen crash logot küldtél)
- Itt meg valami grafikai cucc talán?

FATAL ERROR

[error]Expression : I != levels().end()
[error]Function : GameGraph::CHeader::level
[error]File : d:\prog_repository\sources\trunk\xrgame\game_graph_inline.h
[error]Line : 153
[error]Description : there is no specified level in the game graph : 11

Az itt belinkelt logjaid alapján ennyire jutottam, bár nem feltétlen hiszem hogy "pontos diagnózist" adtam. A többit letöltöm a linked alapján, megskubizom.

Riot Gin's Outfit addon Suspended since 06.2018. https://vk.com/hrg_projects

(#31733) Balathruin válasza Antonius1978 (#31731) üzenetére


Balathruin
veterán

r2_aa cucc nem hiba.
NVAPI asszem nVidia kártya észlelés, de nem biztos.
Effects/shadow_world is fixen ott van, nem hiba.

(#31734) shield válasza Balathruin (#31733) üzenetére


shield
Topikgazda

Köszönöm mindenkinek a tippeket, talán lesz rá valami megoldás. Csak az az elképesztő benne, hogy Sensut simán végig vitte gond nélkül. Én pedig szívok feszt. :W
Megpróbálkozom egy másik CoP-al is, hátha.

Aarpok köszi megpróbálom amit linkeltél.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#31735) rétisün válasza shield (#31734) üzenetére


rétisün
veterán

nem akarlak elkeseríteni, de nálam sem volt semmi olyan bug, ami megakadályozta volna a végigjátszást (ha jól emlékszem :B )
nekem is (azt hiszem) angol CoP van fenn, orosz talán soha nem is volt nekem, szóval lehet az a gond nálad? ami azért fura, mivel a modok nagy része orosz, szóval pont azzal kéne jobban működnie :F

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#31736) ' Tzs , válasza shield (#31734) üzenetére


' Tzs ,
senior tag

shield én a GoG-os COP-al nyomom, semmi gond nincs vele! Nálam ott csesződött el a játék, miután a helikopter itt hagyott. Most például szétvág az ideg. A zsoldosoktól kaptam egy feladatot, ki kéne vizsgálni a Szindikátust bagolyhoz vinne a feladat. Felveszem oké, viszont se gyorsmentés se sima mentés utána nem megy. Így lehetetlen átmenni vele Zatonra, tehát hiába veszed fel. esély sincs végig vinni. Talán megcsinálható ez, csak nem freeplay-ben. Kharon iratai sincsenek meg pedig mindent átvizsgáltam már.
Amúgy kérdezném ha már itt vagyok, hogy vannak olyan küldetések amik direkt csak a helikopterek után jönnek majd elő, vagy a játék vége előtt is megszerezhetőek, csak én nem csináltam jól a dolgokat?

sensut köszi a csalásokat! :) nem fogom őket tesztelni kapásból, meg nem is merek átírogatni csak úgy semmit se, de majd megnézem kíváncsiságból mindenképpen őket!

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#31737) Sensut válasza ' Tzs , (#31736) üzenetére


Sensut
őstag

Én a zsoldosokhoz jóval az alapsztori befejezése után csatlakoztam, és nem volt akkor se gond. Azt nem tudom, hogy a freeplayben vannak-e új feladatok, mert én elég idejekorán letudtam a kötelező alapjátékot és csak azután koncentráltam a mellékszálakra. Utolsóként a vadászatokat tudtam le Gontával, de Szarkát/Flinetet is a végén intéztem el, meg az eltévedt monolitos csapatot is. Szerintem nincs köze a problémákhoz annak, hogy mikor csinálod a feladatokat.

(#31738) Sensut válasza ' Tzs , (#31736) üzenetére


Sensut
őstag

A szindikátus feladatot a zsoldosoknál csak akkor adják, ha csatlakozol hozzuk (nem elég csak a ruha). Ha pedig csatlakozol, akkor bukod az összes többi tagságodat és azzal néhány feladatot is, ezért bármikor nem lehet csak úgy csatlakozni egy klánhoz. Ez pedig része a nagy összeesküvés sztorinak a Vétekkel, amibe az összes klán belekeveredik és adott ponton és ami Zjágincevnél kezdődik a nagy mutánsháborúval jupiteren. Sajnos nagy az összevisszaság ebben a történetben és kellene egy útmutató, hogy mikor kinél kezded és mivel, mert az úgy volna jó, ha minden sorban történne. Így, hogy én a játék végére hagytam a zsoldosokat, ez a szindikátus sztori teljesen kilóg mindenből már, és nem nagyon van értelme. Arról szól, hogy Bagolytól vissza kell szerezni a laptopot amin fontos dolgok vannak ezzel kapcsolatban. csakhogy Bagoly túladott rajta és így végig kell követni a laptop útját, míg végül fontos dolgokat tudunk meg az összeesküvésről. Sok angol szöveg van végig a történetben, és rossz az angol fordítás is. Nehezen érthető, ezért nem túl szórakoztató. Viszont nem történt semmi közben, ami gondot okozott volna nálam a játékban :F

[ Szerkesztve ]

(#31739) shield válasza ' Tzs , (#31736) üzenetére


shield
Topikgazda

Sajnos én nem tudok segíteni a későbbi történésekben, mert még Jupitertől távolabb nem jutottam el. Ez a 4. neki futásom. Mindig ezek a hibák miatt maradt félbe a játék, pedig jó lenne folytatni, mert így nem látom mi van lefordítva. Ebben több mod szövege is benne van, a feleslegest ki kell szűrni.

Sensut persze hogy rossz az angol, amikor az orosz szavakat egy az egyben fordította angolra, és az érthetetlen orosz szavakat betű szerint fordította a gugli.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#31740) Sensut válasza shield (#31739) üzenetére


Sensut
őstag

Ja persze, ismerem a szitut. Nem ez az egyetlen és első googlangol mod, amivel játszom. Most nekifogok az SGM 2.2-nek hadd lám mi a különbség a Diverzáns és közte. Emlékezetből nem sok különbséget fedeztem fel köztük, de nagyon rég játszottam volt SGM-et. A Diverzáns legnagyobb húzása az összeesküvéses sztori volt, erre valahogy nem emlékszem az SGM-ből :F

(#31741) Riot Gin


Riot Gin
aktív tag

Valaki megtudja nekem mondani, hogy oroszul hogy rövidítik a stalker sorozat címet? Mert az ok, hogy SHOC - CS - COP angolul, de kedves orosz és ciril betűs társaiknál tök máshogy jönnek ki a dolgok, mikor google bácsi a cirillt angolra fordítja: Láttam PM - RFP - CHN - PO és társai. Remélem valaki megtudja írni, előre is köszönöm!

Riot Gin's Outfit addon Suspended since 06.2018. https://vk.com/hrg_projects

(#31742) Weareus


Weareus
addikt

'sztok!
Azt tudja valaki, hogy mikor lesz folytatása ennek a sorozatnak?
Az eddigi meglévők közül melyiket tartják a legjobbnak?
Én próbáltam őket, de valahogy soha nem jutottam el az első ellenfélig sem.
Nem azért, mert nem tetszett, csak hát.. nem valami pörgős gama.
(Nem, nem multizok, nem vagyok sem C.O.D.-os, sem Bf-es megyeklövökosztjóvan-típusú játékos...)

[ Szerkesztve ]

Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.

(#31743) Balathruin válasza Weareus (#31742) üzenetére


Balathruin
veterán

Jelen állapot szerint soha.
Az összes jó a saját módján.
Ha meg ez nem elég pörgős game, akkor ott gond van. Persze tud lassabb is lenni, de én nem mondanám annak.

(#31744) Weareus válasza Balathruin (#31743) üzenetére


Weareus
addikt

Köszi az infót.
Mondjuk az igaz, hogy az első ellenfél-csoportig jutottam el az egyikben, azt kb. annyi. Valami bandita-csoportot kellett egy elhagyott épület-együttesben likvidálni, de még csak pisztolyom volt és hát nem nagyon foglalkoztak a pisztolygolyóval és ez idegesített kicsit.
Ettől függetlenül lehet, adok még egy esélyt neki, mert akik végigtolták/tolják ált. jókat mondanak róla.

Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.

(#31745) Balathruin válasza Weareus (#31744) üzenetére


Balathruin
veterán

Az alap játékokban többnyire nem a legjobb a sebzés, de elég hamar leváltod a pisztolyt. A sörétes puskák, gépfegyverek később már normálisabban működnek, csak a fejet kell célozni ha lehet. Első két részhez vannak bugfix csomagok meg alap modok (SoC - Zone Reclamation Project vagy Starter Pack, CS - Sky Reclamation Project), csak a Complete-t kerüld messzire. Ez - a harmadik - minden nélkül játszható, esetleg pár grafikai moddal felturbózható.

(#31746) Riot Gin válasza Balathruin (#31745) üzenetére


Riot Gin
aktív tag

Complete-al mi a baj? (Én még nem igazán játszottam egyikkel se)

Riot Gin's Outfit addon Suspended since 06.2018. https://vk.com/hrg_projects

(#31747) Weareus válasza Balathruin (#31745) üzenetére


Weareus
addikt

Kösz a megerősítést. Akkor ha felépült az új konfigom, mindenképp ràlesek.

Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.

(#31748) Balathruin válasza Riot Gin (#31746) üzenetére


Balathruin
veterán

Bugos (többet csinál mint javít), elcseszi az AI-t, könnyű lesz tőle a játék és még lehetne sorolni.

(#31749) Riot Gin válasza Balathruin (#31748) üzenetére


Riot Gin
aktív tag

Gondolom az ellenkezőjét akarták csinálni, vagy mi? :D Én amikor Complete modokat nézegettem, azokat valami grafikai tuningolásnak vettem, de így még én se akarok vele szenvedni.

Riot Gin's Outfit addon Suspended since 06.2018. https://vk.com/hrg_projects

(#31750) SaGa59 válasza Riot Gin (#31741) üzenetére


SaGa59
őstag

TCs (Тени Чернобыля: Tyenyi Csjornobilja)
Csn (Чистое Небо: Csisztoje Nyebo)
ZP (Зов Припяти: Zov Pripjatyi)
LA (Lost Alpha)

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.