Egy részében ott a pont. Főleg abban hogy miért ilyen szarok a ventik "alacsony színvonalú gyártástechnológiából adódóan" Főleg ezért... A por miatt is, de igazából nem vagyok én abban olyan biztos hogy a lapátok porosodása annyira szétverné a csapágyat. Persze közrejátszhat.
Egyébként bele is írtam a végére hogy nem megoldás az olaj, csak átmenetileg. Néha ez az átmenet elég hosszú tud lenni + ha nincs más lehetőség akkor jól jön egy újraélesztett venti (Sóhereknek meg pláne jó )
(Azt én is tudtam mondjuk hogy porkohászati úton készül a csapágy - hát még a winyócsapágyak, azok csk a durva szerkezetek - de a cikk szempontjából nem volt olyan lényeges hogy ezzel húzzam az időt, sokan már ilyen hosszút sem olvasnak el.)
@3.Aragorn : Olyasmi zsírra gondol itt mindenki
@twollah : Ott a pont a grafitos zsírral. Viszont egy kép lapján ilyet levonni hogy nem kell úgy nekiugrani a szerelésnek... Kicsit előre alkottál ítéletet a kollegáról vagy mi. A szerelésnek (ha olvastad a notis cikkeimet) én sem úgy ugrok neki hogy nyomás, hanem óvatosan. Valaki más több 10 ezres cuccánál nincs hibázás.
@commanDOS : Szerinted a ventillátorok cspágya (siklócsapágy) finom szerkezet?
Utolsó dzsunka gagyi a 90%-a amit lehet kapni ilyen házhűtőnek meg hasonlónak... Már amelyik ilyen noname-ként kerül a polcra... Amit a képeken látsz az egy Raidmax venti, "márka" - hű, kibírt vagy 1.5 évet, és ugyanaz a 0 boyolultságú (és gondolom minőségű) szerkezet mint egy bármilyen noname.
Persze érdekes lenne tudni hogy egyes "márkás" hűtőkön milyen kavarók vannak, mert a GFX Chilla-n meg az Igloo 5750PWM -en simán rámondom siklócsapágyas van... (Aztán ha nem, az csak jó)
@bambano : Na ja, pár hetet is, csak aztán tényleg szorulás van
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty