Új hozzászólás Aktív témák

  • hcl

    titán

    LOGOUT blog

    válasz kkng #46 üzenetére

    Egy részében ott a pont. Főleg abban hogy miért ilyen szarok a ventik "alacsony színvonalú gyártástechnológiából adódóan" Főleg ezért... A por miatt is, de igazából nem vagyok én abban olyan biztos hogy a lapátok porosodása annyira szétverné a csapágyat. Persze közrejátszhat.

    Egyébként bele is írtam a végére hogy nem megoldás az olaj, csak átmenetileg. Néha ez az átmenet elég hosszú tud lenni + ha nincs más lehetőség akkor jól jön egy újraélesztett venti :) (Sóhereknek meg pláne jó :) )

    (Azt én is tudtam mondjuk hogy porkohászati úton készül a csapágy - hát még a winyócsapágyak, azok csk a durva szerkezetek :) - de a cikk szempontjából nem volt olyan lényeges hogy ezzel húzzam az időt, sokan már ilyen hosszút sem olvasnak el.)

    @3.Aragorn : Olyasmi zsírra gondol itt mindenki :)

    @twollah : Ott a pont a grafitos zsírral. Viszont egy kép lapján ilyet levonni hogy nem kell úgy nekiugrani a szerelésnek... Kicsit előre alkottál ítéletet a kollegáról vagy mi. A szerelésnek (ha olvastad a notis cikkeimet) én sem úgy ugrok neki hogy nyomás, hanem óvatosan. Valaki más több 10 ezres cuccánál nincs hibázás.

    @commanDOS : Szerinted a ventillátorok cspágya (siklócsapágy) finom szerkezet? :D :D :D
    Utolsó dzsunka gagyi a 90%-a amit lehet kapni ilyen házhűtőnek meg hasonlónak... Már amelyik ilyen noname-ként kerül a polcra... Amit a képeken látsz az egy Raidmax venti, "márka" - hű, kibírt vagy 1.5 évet, és ugyanaz a 0 boyolultságú (és gondolom minőségű) szerkezet mint egy bármilyen noname.
    Persze érdekes lenne tudni hogy egyes "márkás" hűtőkön milyen kavarók vannak, mert a GFX Chilla-n meg az Igloo 5750PWM -en simán rámondom siklócsapágyas van... (Aztán ha nem, az csak jó)

    @bambano : Na ja, pár hetet is, csak aztán tényleg szorulás van :D

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés