vki elmagyarázná nekem ezt a drafting dolgot? ez lenne a szélárnyék?
tehát amikor ilyen narancssárgás színűre vált a sebességmérő, akkor vagyok szélárnyékban és javul a gyorsulás?
a másik, amit észrevettem a 2. napi feladatok teljesítése során, hogy az Indy ovális pályán érdemes más taktikát folytatni mint korábban. eddig mindig belső íven előztem, mert ha kívülre kerültem, többnyire fel lettem nyomva a falra... de a nascar versenyeknél ez vhogy nem így van, a gépi ellenfelek nem mennek ki a külső ívre a kanyarok végén. illetve ami még feltűnt, hogy az 1,14-re tuningolt tapadás mellett/ellenére akár 300-zal is be lehet venni a kanyarokat - más 1,14g körüli autóknál ez baromira nem így ment.
világéletemben nem voltam oda a nascar-ért, szóval nem ez lesz a kedvencem. a drága tuningok, (talán még drágább mint az F1 Ferrari-kra) sem segít ebben...