Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#21301) Vangelis válasza bigsee (#21299) üzenetére


Vangelis
nagyúr

nincs...

de már volt törlés-.-- mert meguntam..

De most is kérte, hogy adjak meg egy kódot. Megadtam.. de ennyi más kódot nem kért...

Nem értem én ezt :D De hát amatőr vagyok :D

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#21302) lugosi válasza Vangelis (#21293) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

A biztonsági kódot 10x kell elrontani ahhoz hogy a blackberry-t be kelljen írni. Nem pin kód volt az véletlen?

(#21303) Phülöp válasza lugosi (#21302) üzenetére


Phülöp
addikt

5 próbálkozás után kéri a 'blackberry' szót, 10 után már nem kérdez, csak töröl mindent.

A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem

(#21304) aquamist válasza Phülöp (#21303) üzenetére


aquamist
tag

Így van. Ha nem a blackberry szót írod be, hanem az akár helyes kódot, akkor sem enged tovább.

Nem a repülés a veszélyes. A zuhanás. Az kellemetlen.

(#21305) l.sebestyen


l.sebestyen
senior tag

Felraktam én is az új 10.3.3 at, visszarakni eggyel régebbit már nem lehet, próbáltam. Amit eddig észre vettem és egy picit zavar a billentyűzet folyamatosan nagy betűt mutat, ha kicsivel írok akkor is, a linkel nem jó barátok, sachesivel tudtam a mentesem csak vissza tenni

(#21306) metalstorm válasza l.sebestyen (#21305) üzenetére


metalstorm
aktív tag

Nem tudtam mi olyan furcsa a billentyűzetben! Kimaradt pár hónap használat, kicsit azt gondoltam rosszul emléxem.

(#21307) l.sebestyen válasza metalstorm (#21306) üzenetére


l.sebestyen
senior tag

De pl. az óra számlap szerintem szebb lett

(#21308) St3ven


St3ven
addikt

Mennyire biztonságos egy ilyen értesítésre bökni?

Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

(#21309) Polarstar válasza St3ven (#21308) üzenetére


Polarstar
nagyúr