Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- potyautas: A Magyar Néphadsereg emlékére
- GoodSpeed: A RAM-válság és annak lehetséges hatásai
- bambano: Bambanő háza tája
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Eperfa2017
újonc
Az én tapasztalatom az Erste Banknál:
Az Erste Bank lassú és hanyag ügyintézése okozta édesapám idő előtti halálát:
2017. július 24-én súlyosan beteg édesapámmal kértük a PIN kód újra gyártását és lakcímére történő kiküldését. A bankfiók céges aláírásával vállalta kérésünk teljesítését.
Többszöri panasz és sürgetés ellenére a PIN kód csak két és fél hónappal később, 2017. október 9-én érkezett meg a számlatulajdonos címére. Dacára annak, hogy az általános banki gyakorlat szerint, valamint az ügyintéző szóbeli ígérete szerint is a PIN kódnak 10 nap múlva meg kellett volna érkeznie a számlatulajdonos lakására. Az Erste Bank JOGCÍM NÉLKÜL visszatartotta a PIN kódot!
A tragédia elkerülése érdekében:
- Személyesen is és írásban is sürgettem a PIN kód kiküldését
- Sürgősségi gyámeljárást kezdeményeztem.Az Erste Bank azonban megakadályozott:
- A bankfiók dolgozói hamis és megtévesztő tájékoztatást adtak:
1) Állításuk szerint nem postáznak ki PIN kódot. -Tekintet nélkül a bemutatott okmányra, ahol az Erste Bank cégszerű aláírással vállalta a postázást-
2) Lekezelően és arogánsan beszéltek velem.
- Írásban tett panaszaimra kapott válaszok:
1) Nem vállalnak felelősséget alkalmazottjuk szóbeli tájékoztatásáért.
2) Több mint egy hónap után tájékoztattak, hogy„Technikai ok” miatt nem postázták a PIN kódot. Semmilyen lépést nem tettek annak érdekében, hogy sürgősen orvosolják az elkövetett hibájukat.
3) Bank titokra hivatkozva próbálták eltusolni az elkövetett hibát és kerülték ki a választ a kérdésemre, milyen jogcímen tartják vissza a PIN kódot.
- MEGAKADÁLYOZTÁK A SÜRGŐSSÉGI GYÁMELJÁRÁS LEFOLYTATÁSÁT:
2017. szeptember 8-án a Kormányhivatal Bp. XIV. kerület Gyámügyi Osztálya levélben adategyeztetési kéréssel fordult a bankfiókhoz. Iratbetekintési jogommal élve tudom, hogy a válság helyzetre való tekintettel a Kormányhivatal kétszer is (!) – szeptember 12-én és 14-én is emailben sürgette a választ a bankfiók vezetőjénél. Eredménytelenül.
4) Minden egyes panasz tételnél és reklamációnál felhívtam a t. Erste Bank figyelmét arra, hogy édesapám súlyos beteg. A nyugdíjához és a megtakarításához való hozzáférés jogcím nélküli megtagadása lehetetlenné teszi ápolását és a szükséges gyógyszerek beszerzését. Ennek ellenére minden egyes esetben több hét múlva kaptam választ. Viszont semmilyen intézkedés nem történt a bankfiók által elkövetett hiba kiküszöbölésére.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 7 / 128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / akku :84%
- Apple iPhone 15 / 128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / Akku:83%
- Apple iPhone 14 Pro / 128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / Akku : 87%
- Corsair iCUE H150i RGB PRO XT Processzor vízhűtő
- Apple iPhone 17 Pro Silver 256 GB Használt, karcmentes 100% akku / 0 ciklus 1 év gari!
- Számlás!Steam,EA,Epic és egyébb játékok Pc-re vagy XBox!
- Bomba ár! Lenovo IdeaPad V110-15ISK: i5-6G I 8GB I 500GB I 15,6" HD I Cam I W11 I Garancia!
- ASUS ROG Ally konzol RC71L
- iPhone XS Max 256GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3997, 100% Akkumulátor
- Honor X6a 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi

