- btz: Internet fejlesztés országosan!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sh4d0w: Netflix? Ugyan, VW előfizetés!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- LordAthis: AI (és másra is használt) Cluster építése - Második Cikk
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- WhrlpoolMind: Az eredeti lemez utánozhatatlan illata
- Geri Bátyó: Megint tahó voltam – SZEMÉLYISÉGFEJLŐDÉS
Új hozzászólás Aktív témák
-
Eperfa2017
újonc
Az én tapasztalatom az Erste Banknál:
Az Erste Bank lassú és hanyag ügyintézése okozta édesapám idő előtti halálát:
2017. július 24-én súlyosan beteg édesapámmal kértük a PIN kód újra gyártását és lakcímére történő kiküldését. A bankfiók céges aláírásával vállalta kérésünk teljesítését.
Többszöri panasz és sürgetés ellenére a PIN kód csak két és fél hónappal később, 2017. október 9-én érkezett meg a számlatulajdonos címére. Dacára annak, hogy az általános banki gyakorlat szerint, valamint az ügyintéző szóbeli ígérete szerint is a PIN kódnak 10 nap múlva meg kellett volna érkeznie a számlatulajdonos lakására. Az Erste Bank JOGCÍM NÉLKÜL visszatartotta a PIN kódot!
A tragédia elkerülése érdekében:
- Személyesen is és írásban is sürgettem a PIN kód kiküldését
- Sürgősségi gyámeljárást kezdeményeztem.Az Erste Bank azonban megakadályozott:
- A bankfiók dolgozói hamis és megtévesztő tájékoztatást adtak:
1) Állításuk szerint nem postáznak ki PIN kódot. -Tekintet nélkül a bemutatott okmányra, ahol az Erste Bank cégszerű aláírással vállalta a postázást-
2) Lekezelően és arogánsan beszéltek velem.
- Írásban tett panaszaimra kapott válaszok:
1) Nem vállalnak felelősséget alkalmazottjuk szóbeli tájékoztatásáért.
2) Több mint egy hónap után tájékoztattak, hogy„Technikai ok” miatt nem postázták a PIN kódot. Semmilyen lépést nem tettek annak érdekében, hogy sürgősen orvosolják az elkövetett hibájukat.
3) Bank titokra hivatkozva próbálták eltusolni az elkövetett hibát és kerülték ki a választ a kérdésemre, milyen jogcímen tartják vissza a PIN kódot.
- MEGAKADÁLYOZTÁK A SÜRGŐSSÉGI GYÁMELJÁRÁS LEFOLYTATÁSÁT:
2017. szeptember 8-án a Kormányhivatal Bp. XIV. kerület Gyámügyi Osztálya levélben adategyeztetési kéréssel fordult a bankfiókhoz. Iratbetekintési jogommal élve tudom, hogy a válság helyzetre való tekintettel a Kormányhivatal kétszer is (!) – szeptember 12-én és 14-én is emailben sürgette a választ a bankfiók vezetőjénél. Eredménytelenül.
4) Minden egyes panasz tételnél és reklamációnál felhívtam a t. Erste Bank figyelmét arra, hogy édesapám súlyos beteg. A nyugdíjához és a megtakarításához való hozzáférés jogcím nélküli megtagadása lehetetlenné teszi ápolását és a szükséges gyógyszerek beszerzését. Ennek ellenére minden egyes esetben több hét múlva kaptam választ. Viszont semmilyen intézkedés nem történt a bankfiók által elkövetett hiba kiküszöbölésére.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Battlefield 6
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen autót vegyek?
- Lexus, Toyota topik
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
- MacBook White unibody eladó töltőárban
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD 1TB HDD GTX 1060 6GB Zalman N5 MF ADATA 600W
- Prémium! Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R 9 9950X / RX 9070XT 16GB / 64GB DDR5 / 1TB 990Pro
- Azonnali készpénzes AMD Ryzen 1xxx 2xxx 3xxx 5xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- Bomba Ár! Dell Latitude 3190 - Intel N4120 I 4GB I 64GB SSD I 11,6" HD I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest