- t72killer: Fürdőkád kontra elektromosság: XXI.század
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Vízügy: árvíz, belvíz, aszály, stb.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eldiablo: Mennyire strapabíró egy GShock?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Graphics: OnePlus 13R - Üzemidőbajnok és remek képességek
- eBay-es kütyük kis pénzért
Új hozzászólás Aktív témák
-
mokus18
tag
fizetési kérelem díját merre találom, hiába keresem a hirdetményben nem lelem,
és van e korlátja? -
mokus18
tag
Erste, őrszem szolgáltatás, március hónapra kétszer 250 Ft-ot számolt fel.
De egy számla van csak, vagy mi alapján vonják? -
Erste Békéscsabát nem ajánlom senkinek... Állandóan egymástól kérdezgetik az ügyintézők, mit hogy kell. Vettem részvényt online, 6 hónapja nem kapom meg az osztalékot utána, elmehetnek a k. anyjukba
-
válasz
Eperfa2017 #60 üzenetére
Miért nem vettetek fel személyesen pénzt a bankban?
-
Eperfa2017
újonc
Az én tapasztalatom az Erste Banknál:
Az Erste Bank lassú és hanyag ügyintézése okozta édesapám idő előtti halálát:
2017. július 24-én súlyosan beteg édesapámmal kértük a PIN kód újra gyártását és lakcímére történő kiküldését. A bankfiók céges aláírásával vállalta kérésünk teljesítését.
Többszöri panasz és sürgetés ellenére a PIN kód csak két és fél hónappal később, 2017. október 9-én érkezett meg a számlatulajdonos címére. Dacára annak, hogy az általános banki gyakorlat szerint, valamint az ügyintéző szóbeli ígérete szerint is a PIN kódnak 10 nap múlva meg kellett volna érkeznie a számlatulajdonos lakására. Az Erste Bank JOGCÍM NÉLKÜL visszatartotta a PIN kódot!
A tragédia elkerülése érdekében:
- Személyesen is és írásban is sürgettem a PIN kód kiküldését
- Sürgősségi gyámeljárást kezdeményeztem.Az Erste Bank azonban megakadályozott:
- A bankfiók dolgozói hamis és megtévesztő tájékoztatást adtak:
1) Állításuk szerint nem postáznak ki PIN kódot. -Tekintet nélkül a bemutatott okmányra, ahol az Erste Bank cégszerű aláírással vállalta a postázást-
2) Lekezelően és arogánsan beszéltek velem.
- Írásban tett panaszaimra kapott válaszok:
1) Nem vállalnak felelősséget alkalmazottjuk szóbeli tájékoztatásáért.
2) Több mint egy hónap után tájékoztattak, hogy„Technikai ok” miatt nem postázták a PIN kódot. Semmilyen lépést nem tettek annak érdekében, hogy sürgősen orvosolják az elkövetett hibájukat.
3) Bank titokra hivatkozva próbálták eltusolni az elkövetett hibát és kerülték ki a választ a kérdésemre, milyen jogcímen tartják vissza a PIN kódot.
- MEGAKADÁLYOZTÁK A SÜRGŐSSÉGI GYÁMELJÁRÁS LEFOLYTATÁSÁT:
2017. szeptember 8-án a Kormányhivatal Bp. XIV. kerület Gyámügyi Osztálya levélben adategyeztetési kéréssel fordult a bankfiókhoz. Iratbetekintési jogommal élve tudom, hogy a válság helyzetre való tekintettel a Kormányhivatal kétszer is (!) – szeptember 12-én és 14-én is emailben sürgette a választ a bankfiók vezetőjénél. Eredménytelenül.
4) Minden egyes panasz tételnél és reklamációnál felhívtam a t. Erste Bank figyelmét arra, hogy édesapám súlyos beteg. A nyugdíjához és a megtakarításához való hozzáférés jogcím nélküli megtagadása lehetetlenné teszi ápolását és a szükséges gyógyszerek beszerzését. Ennek ellenére minden egyes esetben több hét múlva kaptam választ. Viszont semmilyen intézkedés nem történt a bankfiók által elkövetett hiba kiküszöbölésére. -
Nem tudjatok veletlenul a zarolasokat miert csinalja a bank? Fizettem volna dijneten egy szamlat es sikertelen volt a tranzakcio. Masodszorra mar sikeres volt, a bank ketszer zarolta a 3900ft-ot, majd a masodik ertelemszeruen eltunt onnan, a sikertelen tranzakcio miatt viszont meg mindig zarolva van a 3900ft, lassan egy hete. Irtam a banknak, de baszik valaszolni. Egy sikertelen tranzakcio miatt miert zarolnak penzt?
-
Flashcash
Közösségépítő
Ismét Erste:
Az egyik családtag igen bonyolult műveletet kért tőlük amit természetesen nem sikerült megcsinálniuk az Erstés "szakembereknek", ugyanis igényeltünk egy visa electron bankkártyát. Az igényléskor pos terminálon beüttették velünk a pin kódot kétszer, majd egy hét múlva megjött a kártya és úgy tűnt minden jó lesz.Később használni is szerettük volna a kártyát de a pin kódot az ATM automata nem fogadta el. Vissza a bankfiókba ahol kiderült hogy a pos terminálos pin kód megadását a rendszer valamiért nem fogadta el csak ezt az ügyintéző nem vette észre. Majd mivel nem volt pin kód megadva ezért legyártották papíron a pin kódot és elküldték az adott bankfiókba a kártyával együtt. Sokadik csavar: Az ügyintéző ezt sem vette észre így pin kód nélkül odaadta nekünk a kártyát. A szakértelem csúcsa a végére, hiába mentünk vissza az adott fiókba pár nap múlva, hiába lett lekönyvelve hogy melyik ügyintéző vette át papír alapon a pinkódot, a papírt nem találták a bankfiókban mert egyszerűen elvesztették. Emiatt a pinkódot újra le kell gyártatni a bankkártya újabb egy hétig nem használható.
A tanulság az hogy az Erstenél a legegyszerűbb műveletbe is képesek az ügyintézők belekontárkodni mindegy hogy készpénzbefizetés/bankkártya igénylés vagy netbank a téma számítanod kell rá hogy hetekig tarthat ha kifogsz egy "jó" ügyintézőt.
-
tildy
nagyúr
Az úgy nem oké, hamarosan hozzá kell nyúlnom a betétemhez, mert be kell fizetnem életbiztosításba.
De enm értem,hogyha van rendszeres jövedelmem, ami kb 2.5szerese annak amit hitelkeretnek kérnék, bár nem állok "normál alkalmazásban" de ez megvan,akkor miért nem adják meg? NEkem egy biztonságérzetet adna, hogy ha nincs is pénzem, van még mihez nyúlnom, ők meg mindig megkapnák a pénzem, hiszen mint írtam van rendszeres "jövedelmem".
A másik mwg az, hogy akkor mi a francnak telefonáltka fél éve, hogy van rá lehetőségem, hogy felvehessek ilyet? Nem kéne sz.patni az ügyfelet. -
Motyi
senior tag
Ha van 200k lekötött betéted miért nem igényelsz betétőrző folyószámlahitelt?
Ebben az esetben nem jövedelem alapján kapsz hitelkeretet hanem a banki betéted lesz a biztosíték.A betéted ugyan úgy le lesz kötve, kamatozik neked, annyi megkötés van hogy nem nyúlhatsz hozzá, csak akkor ha megszűnteted a hitelkereted. -
Motyi
senior tag
Szia!
A Rébuszos diákbér nem igazán megfelelő hitelkeret igényléshez.Mivel nem egy állandó bejelentett munkaviszonyod van hanem diákmunkád.Ez nem fix jövedelem még akkor sem ha 1 éve folyamatosan kapod.Az a baj, hogy bankonként változik a megítésése, de még bankon belül is hol elfogadják hol nem.Ez történt nálad is, épp úgy döntöttek nem vagy hitelképes.
-
Motyi
senior tag
válasz
Flashcash #19 üzenetére
Szia!
Pár cibes megjegyzésedre válaszolnék.
"Nekem itt az nem tetszett hogy a netbank megerősítő jelszavamat le kellett írnom papírra a netbank igénylésekor. Meglehetősen gagyi megoldás."Ebben igazad van.Gagyinak gagyi, de működik és nincs vele probléma.Mellesleg novembertől már kérhető TOKEN a netbankhoz, az már nem gagyi megoldás.
"Emellett kp. befizetéskor többször velem töltették ki a banki adatlapot, miközben a banki ügyintéző vidáman malmozott. Nem hiszem hogy az én feladatom hogy helyettük adatlapokat töltsek ki."
Mivel Te akarsz pénzt befizetni ezért a te feladatod és gyorsabb is mintha az ügyintéző keresné ki a gépből az adatokat és kérdezgetne tőled.Legtöbbször amíg várod hogy hívjanak már ki is tudod tölteni.Az viszont aláírom, hogy ügyfélbarát lenne ha felajánlaná hogy kitölti.
-
adalbert1
veterán
Nekem is így van a belépés K&H-nál. Ill. nem egészen, mert az sms-el együtt csak 3 kód kell, de így is elég biztonságosnak érzem, 3 sikertelen próbálkozás után letilt 24 órára. Ha meg valakinél ott van már a két kódom és a telefonom is, az már elég nagy probléma amúgy is.
Mondjuk állítólag netes fizetésnél sok helyen nem annyira szeretik a k&h dombornyomott kártyáját (főleg póker szervereknél), meg amúgy is nemsokára kikerülök a trambulinra jogosultak táborából, szóval valószínűleg kezdhetek majd új bankot keresgélni. -
adalbert1
veterán
Nekem is így van a belépés K&H-nál. Ill. nem egészen, mert az sms-el együtt csak 3 kód kell, de így is elég biztonságosnak érzem, 3 sikertelen próbálkozás után letilt 24 órára. Ha meg valakinél ott van már a két kódom és a telefonom is, az már elég nagy probléma amúgy is.
Mondjuk állítólag netes fizetésnél sok helyen nem annyira szeretik a k&h dombornyomott kártyáját (főleg póker szervereknél), meg amúgy is nemsokára kikerülök a trambulinra jogosultak táborából, szóval valószínűleg kezdhetek majd új bankot keresgélni. -
gaborbol
őstag
Én is erste bankos vagyok kb 6 éve.Semmi gondom nincs se velük, se a netbankkal.Ezt a 180 ezer forintos hitelkeretet nekem is próbálják elsütni minden évben,de sose kell,a havi 35k lakáshitel bőven elég.Itt pécsett a kertváros fiókban pl nagyon rendesek mindíg.
-
bambano
titán
vms-ben volt anno jó jelszógenerátor...
Más: ismerős nagy magyar vállalatnál dolgozik, az ő feladatköréne tartozik, hogy havi adagokban összeállítsa a pénzszállítók jelszavait. Ezeket használják, hogy azonosítsák a pénzeszsák pakolókat. Amikor egyszerre kell 30 jelszót kitalálni, az kemény, úgy oldja meg, hogy lekap egy könyvet a polcról, felüti valahol és kimásol belőle 30 hosszú szót. Na amikor egy fizika enciklopédia akadt a kezébe, azt a pénzesek nagy nagy kib.szásnak értékelték -
Flashcash
Közösségépítő
''MKB-nál van a floppilemezes netbank, ez végülis működik, de hiányolom a mobiltelefonos azonosítót.''
Ez a floppilemezes netbank mit jelent? Csak mert MKB-s vagyok 2-3 éve de még nem találkoztam vele. MKB-nál hagyományos jelszavas, és SMS aláíró jelszavas + belépésről sms-ben értesítő netbank közül lehet most választani.
[Szerkesztve] -
Jégkokó
veterán
nem tudja vki, hogy hogy tudom az összes pénzt kivenni a számlámról, hogy ne vonjanak róla le semmit se?Mert ma megérkezett egy utalásom, és a 3000 ft ból maradt vmi 2600, de gondolom minden hónapban levonnak vmi díjjat, de hogy tudom egészbe kivenni?Mert az autómata csak ezreseket ad ki
-
brownus
veterán
csak annyit, hogy jó az erste netbankja, és biztonságos is. mindig új jelszót küldenek mindenegyes új belépéskor sms-en keresztül, sztem no para.
(van egy netbank azonosító, plusz felh.név és jelszó és ezenfelül az sms kód)
Megigényli a netbankomat, majd másfél hét múlva menjek vissza, akkor kapok pin kódot.De tulajdonképpen nem is netbankot igényel, hanem telebankot és majd a pinkóddal ott tudok netbankot igényelni.
rögtön lehet telefonálni és már aktiválják is. nekem másnapra lett meg ha jól emlékszem, de lehet még aznap du.-ra
az ügyfeles lányok kedvesek és segítőkészek voltak igen, csak hülyék a munkájukhoz.
hát, sztem járj másik fiókba...
(#19) Flashcash, Te is kifogtál egy 'szakértőt'
[Szerkesztve] -
Bog
HÁZIGAZDA
ELLA bank: folyószámla kamat 5%, számlavzetési díj 0Ft, bankártya 0 Ft, a netbankot pedig a Lloyds biztosítja és klienszoftvert adnak hozzá.
Egy éve még az ügyfélszoli is olyan volt, hogy nem volt automata, hanem csörögtél és felvették, hogy hallo -
moma
őstag
és ez minden számlához jár vagy igényelni kell? cibes vagyok, de ezt nem is hallottam, hogy van
amit én utálok egyébként az a rendszeres levél a havi pénzmozgásokról. csak nyűg az egész, mert ki se nyitom, mert inkább a netbankot használom és kidobni sem dobhatom ki azért simán mert azért elég bizalmas dolog(mondjuk nem lepődnék meg ha le lehetne mondani
)
-
maross
nagyúr
en teljesen elegedett vagyok erstes netbankommal. mindent nyomon lehet kovetni, a kezelofelulet szerintem attekintheto es praktikus. utalgathatok ide oda, idoben megerkezik...nem ugy mint otp->erste, neha egy hetbe telik, nice. az elejen nekem is voltak macerak, vagy haromszor be kellett telefonalnom hogy ugyanmar mi a helyzet (mar nem emlekszem hogy a telebankra vagy netbankra vartam eppen), de aki raer az elejen 2 hetet varni, szerintem megeri. de amiota kinyogtek a netbankos azonositot, egyszer sem volt problemam.
-
KEndre
HÁZIGAZDA
BB-vel küzdöttem mostanság, mondom nekik, hogy a bt most nem termel, kellene egy olcsóbb csomag a havi 4000 forintosnál, ugyanis nincs forgalom. Meg különben is, most nyitottam a kft-re netes folyószámlát, ott 500 Ft a havi díj. Nem és nem... Felmondtam 15 év után. Rugalmatlan f@szkalapok...
Nem tetszik, hogy negyedévente új jelszót kell adni, mindig kínszenvedés kitalálni egy olyan jelszót, amit még nem használtam.
Klikkbankot (Erste) nyitottam (500 Ft-os), hát nagy küzdelem volt, mire az működött.... most már működik, de mire ide eljutottunk, majdnem visszaléptem.
MKB-nál van a floppilemezes netbank, ez végülis működik, de hiányolom a mobiltelefonos azonosítót.
OTP: iszonyú lassú, nehézkes.... -
ArchElf
addikt
Nekem BB-s és HVB-s (Unikredites) netbankom van. A BB-vel meg vagyok elégedve, frankón működik minden rajta. Bár aki korábban a NetPIN-t használta sírdogálhat kicsit, de szerintem eleve elvetélt ötlet volt és nem is bánkódtam, amikor eltörölték.
A HVB Spektranet viszont egy rakás sz@r. Utaláson kívül semmire nem jó, elküldött utalást nem lehet mégegyszer megismételni, hiába van napi limit, ez nem az adott napon történő átutalásra, hanem az adott napon rögzített átutalásokra vonatkozik. (WTF?)
Adatváltoztatás csak fiókban, limitváltoztatás csak fiókban, nincs jelszólejárat... Soroljam még? (ja és az oldal még digitális-aláírás hibát is dob) Láma banda. Ha nem lett volna ''kötelező'' ott vezetnem a számlát, nem jöttem volna át a BB-től.
AE -
corlagon
senior tag
válasz
EQMontoya #35 üzenetére
Az Erste azert balf*szkodik, mert lathatoan nincs felkeszulve arra h netbankon 3 klikkes muveleteket vki szemelyesen probal elintezni.
Mielott megkerdezned: 1. nem, nem tartom helyenvalonak a fiok hozzaallasat es munkajat, megertem a szerzo elegedetlenseget, 2. nem, nincs gondom vele ha valaki szeret bankba jarni, csak akkor a fentiekre keszuljon fel. Erre vonatkozott az elso mondatos kommentem.
Comprende? -
Male
nagyúr
Igen, olcsó a számlaveteés... csak pl nekem késedelmi kamatot számoltak fel a számlavezetési díjra... pedig végig volt pénz a számlán, csak ők késöbb vonták le valamiért. (ok, valami 5Ft volt asszem, de akkor is... ha ilyeneket hibáznak, akkor mi minden lehet még ott???)
A másik esetem: neten akartam vásárolni a bankkártyámmal. Visa Electron, amivel természetesen nem lehetett volna. Bepötyögtem a kártya számát, majd kérte a CVC kódot... hát én találtam rajta mégegy számsort, odaírtam. Persze elutasítottákAztán jött a meglepi a következő havi számlakivonaton: levontak párszáz forintot a netes vásárlás miatt! (mégis hogyan, ha nem is stimmelt a CVC kód???)
A harmadik. Volt lekötött betétem náluk. Ismétlődő lekötés, az egyik forduló után egy nappal mentem be megszüntetni, és egyben fel is vettem volna kicsit felkerekítve a folyószámlámról. Erre úgy fizettek ki, hogy készpénzfelvételi díj a megszüntetett lekötés összegére + készpénzfelvételi díj a maradék párezerre, amivel a folyószámláról kiegészítették. (ahelyett, hogy a lekötés megszüntetésekor ''ingyen'' átkerül a folyószámlára, és onnan adja ki a pénzt, egyszeri kp felvételi díjjal... így a duplájába került majdnem). -
Vakegérke
félisten
Erste? A hátam közepét. Hogy miért? Hát tessék.
Lányom kijelentkezett a lakásomból tavaly novemberben. Új címét személyesen(!) jelentette be a bank alkalmazottjánál. Billentyűn pötyögés, mosolygás, minden rendben, köszöni az Erste.
Nos, idén áprilisban is címemre érkeztek lányom hivatalos levelei. Megúntam, asztalra csaptam, utolsó levél kézbe, mentem az Erste fiókba. Biztonságikám elém állt, én meg mondtam neki, hogy ügyintézőre van szükségem. Mindjárt intézkedik, mondta nyugtatóan. Cirka hat fakkban unatkoztak az alkalmazottak, és az első szólt is, hogy mehetek. Mehettem. Nem kért, hogy fáradjak oda, hanem engedélyt adott. Biztonságikám határozottan mutatta, hova menjek. Ha elmondtam volna neki, hogy ő hova menjen, biztos megsértődött volna. Tényleg az a dolga, hogy dirigáljon? Dirigáljon annak, aki valaha bármit is a szájába adott. Nos, engedelmes pór lévén oda bátorkodtam az engedélyt adó alkalmazott színe elé. Hellyel nem kínált, így nem ültem le, bár kínálta magát a szék. Köszöntem, mert így neveltek, alkalmazottkám fapofával jöttöm okát tudakolta. Levelüket letéve mondtam, hogy nem nekem címezték, legyenek szívesek a lányomnak küldeni. Alkalmazottkám elnézően mosolyogva kérdezte, hogy találkozom-e a lányommal, mert akkor ugye át tudom neki adni. Pumpa fel, beszív, nem mozog, kifúj, megnyugszik. Barátságosan érdeklődtem, hogy ugyan mi köze családi kapcsolataimhoz, és miért akar arra kényszeríteni, hogy az általa képviselt bank hibáját én orvosoljam. Közönyös vállvonogatás, menjen be a lányom személyesen, intézze dolgait. Megkapaszkodtam, hogy ne ordítsak, és közöltem alkalmazottkámmal, hogy mindez fél éve megtörtént. Nem érdekelte, a monitor érdektelen adatokat mutatott, ő pedig nem kalimpált a billentyűkön, hátha nekem lenne igazam. Megemlítettem alkalmazottkámnak a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőséget, erre is a vállát vonogatta unottan. Ekkor a lényegre tértem. Mondtam neki, hogy marhára nem érdekel a bank tévedése, több levelet nem vagyok hajlandó fogadni, hiszen nem vagyok az ügyfelük. Címezzék a lányomnak, ő bízik bennük, én ugyan nem. Levél az asztalon, ügyintézőkém reklamál. Nem nekem szól, mondom én, és elköszönök. Se egy viszlát, se egy puszi. Egye fitty, megyek. Biztonságikám fölém tornyosul, aztán kienged.
Utóélete a történetnek.
E-mail a banknak, minden pontosan leírva. Válaszukban buta kérések, mint a lányom ''mittudoménmilyen'' kódja, meg egyéb baromságok. Válaszoltam, és megtiltottam nekik, hogy címemet használják, hiszen személyes adat. Egyúttal megemlítettem a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőséget is. Betojt a bank, vagyis a képviselője. Jött az e-mail, abban meg elnézésemet kérték, és ha nem mostam volna meg a talpam, akkor is nyalnák, ilyesmi.
Azóta tudomásul vette a bank, hogy velem nem szórakozhat. Érdekes, a következő hónapban lányom címére postázták levelüket.
Ez kell? Akkor tessék kellő eréllyel fellépni a szolgáltatókkal szemben. Mi vagyunk a kedves ügyfél, a bank pedig szolgáltató, tehát szolga. Szolgáljon, dirigálni nincs joga! -
Eastman
addikt
Húúú, ha meghallom az erstét már szétszexuál az ideg.
Egy évvel ezelőtt amikor először fizettem be készpénzt egy erste számlára a (flegma) ügyintéző a személyimet nézve elírta a keresztnevem. 12x adtam fel az albérleti díjat idáig Pest megye és Bp. különböző erste fiókjaiban, és minden egyes alkalommal meg kell küzdenem az ügyintézővel. Ebből kb. 6x úgy írták el a nevem, hogy közben a flekóm a kezükben volt. ...ja és mindegyik hozzáteszi, hogy ''most javítottam, ezentúl rendben lesz''.
A megjegyzés rovatról ne is beszéljünk.
Az egyik gyökér egyszer beírta kompletten az állandó lakhelyem. Egy nagyon idős házaspártól bérlem a lakást, szerintetek mit gondolhatnak rólam? Egyszer ilyen név egyszer olyan, ilyen megjegyzés egyszer olyan. Nem képesek a ''bankban'' kétszer ugyan úgy kitölteni azt a kibe..szott pénztárbizonylatot. ...és ez az emberi tényező. A sok dilettáns.
A héten fel kell adnom a lóvét, de már borsódzik a hátam tőle.
MOD: ''legkozelebb legfeljebb rabolni megyek be (bar lehet mar azt is celszerubb neten).''''...célszerűbb'' Bazz! Ez jó volt!
[Szerkesztve] -
bambano
titán
Most meséljem el neked, hogy az erste nekem nyár elején küldött egy szép nagy összegről szóló ajánlatot, hogy adnának nekem ekkora kerettel hitelkártyát. Megkérdeztem, hogy látja-e a számlaegyenlegemet, azt mondta, igen. Mondom akkor mia rossebnek ajánlgat nekem hitelkártyát?
Majd ugyanez a banda augusztusban pont a negyedéről szóló ugyanilyen ajánlattal keresett meg. Mitől lettem feketeseggű... -
corlagon
senior tag
Mentem ma a bankomba, dolgot intézni
Hogy mit csinaltal, beleptel netbankba es...? Nem tudom kovetni.
Vagy tenyleg fizikailag bementel a bankba? En eccer voltam az Erstenel, 15 perc alatt belottek az accountot, legkozelebb legfeljebb rabolni megyek be (bar lehet mar azt is celszerubb neten).
A netbankjukrol annyit h meg a noverem is siman kezeli, pedig az o technikai iranyultsagarol annyit hogy pl windows explorert hasznal fajlkezelesre.
Nekem 2 ev alatt semmi gondom nem volt veluk, asszem kemeny 99 foring a havi szamlavezetesi dij. Vagy 199 F?
Szoval sajnos nem tudom aterezni a problemadat, persze megertem ha valaki pl fel a netbankolastol. -
Jégkokó
veterán
Én a K&H nál vgayok, és teljes mértékben meg vagyok velük elégedve, habár eddig nem is vettem fel a kártyáról pénzt, mivel nincs mit levenni róla
-
-
tkazmer
addikt
válasz
Flashcash #19 üzenetére
sorbanállás, örülj hogy kiszolgállak felfogású ügyintézők,
igen, sajnos velem is ez történik(bár eddig össz. 2x voltam fiókban, mikor megnyitottam a számlát, és mikor a netbankot igényeltem). Az otp-nél nagyon sok pénzt kell ahhoz tartanod, hogy rendesen kiszolgáljanak, viszont ha tényleg sokat tartasz ott(vagy legalábbis olyan csomagod van), akkor még a se**edet is kinyalják... -
tildy
nagyúr
Tévedtem, raiffeisen is f*s.
Most kaptam egy levelet, melyben elutasítottáka folyószámlahitel igénylésem (50E ftos keretet igényeltem, ez olyan, mint egy A-hitel)
''bankunk a hiteligenylest azert volt kenytelen elutasitani , mert az igenyleshez csatolt okiratok es atz abban foglalt (penzugyi , eletkorulmenyekre, munkaviszonyra vonatkozo) adatok egyuttes figyelembevetelevel megallapitottik , hogy a hitelbiralati szabalyainknak megfelelo, biztonsagos hittelkihelyezes nem biztosithato
''
A jó édes ...-t!!! Basszus anyám havi 70 nettóra kap máshol folyószámlahitelt 50E ftig, én meg 120ra semmit? biztonsagos hittelkihelyezes nem biztosithato??? Baszki, mikor fél éve felhívtatok, ugyanennyi fizum volt, akkor biztosítható volt???? Vagy az a baj, hogy Rébuszos diákmunkabérem van, és már több mint egy éve rendszeres jövedelem érkezik a számlámra??? (akkor váltottam otpről).
Iszonyat mérges vagyok, és ezek utén mindenkit le fogok beszélnia Raiffeisenről!!! -
Flashcash
Közösségépítő
Én erste/cib/otp/mkb számlákat kezelek.
-Az Erste valóban bonyolult és régebben amikor én igényeltem a netbankot akkor az ügyintéző sem tudta elmondani mit kell tennem a lentiekre magamtól kellett rájöjjek.
Lényegében kötsz egy telebank szerződést, kapsz egy sokszámjegyű azonosítót meg megadsz egy pinkódot, ezután felhívod a telebankot és bejelentkezel ezzel a két adattal a netbank aktiválása menüben az ügyintéző aktiválja a netbankot. Megadod a bejelentkező nevedet, kapsz még egy sms jelszót. A bejelentkezés telebank kód/felh. név/jelszó+sms visszaigazolással megy ezentúl.
Egyszer egy betéti számla kamatait nem tudták jól kiszámolni a netbank rendszerben, hibabejelentés után egy hónappal kijavították. Összességében a kezdet nehéz volt, de azóta komolyabb gondom nem volt velük.
-Cib: Nekem itt az nem tetszett hogy a netbank megerősítő jelszavamat le kellett írnom papírra a netbank igénylésekor. Meglehetősen gagyi megoldás. Emellett kp. befizetéskor többször velem töltették ki a banki adatlapot, miközben a banki ügyintéző vidáman malmozott. Nem hiszem hogy az én feladatom hogy helyettük adatlapokat töltsek ki. Ezen kívül jól használható a számla, megfelelő a netbank is.
-MKB: Eddig ez a bank jött be a legjobban, számlanyitáskor kezembe nyomták lezárt borítékban az előre generált netbank/telebank belépési kódokat, amit azonnal a számlanyitás után használni is lehetett. Az ügyfélkiszolgálás is példás volt eddig mindíg, olyan amilyennek lennie kéne minden bankban (belváros V. kerületi fiókok). A netbank felületekből is ez tetszik a legjobban. 28 év alattiaknak nagyon kedvező árú számlacsomagjuk van: [link]
(95FT, havi két ingyen kp. felvét idegen ATM-ből is,ingyen netbank,ingyen sms kártyaőr)
-OTP: minden szempontból katasztrófa, átutalási számlához netbankot akarok igényelni de azt nem lehet mert akkor csináltassak bankkártyát is hiába mondom hogy arra nekem nincs szükségem, ez se megy az se megy, sorbanállás, örülj hogy kiszolgállak felfogású ügyintézők, drága szolgáltatások.
[Szerkesztve] -
juliabrilke
veterán
Ami még nagy pofátlanság ERSTÉNÉL szerintem :
Ha nem tudsz pénzt felvenni, akkor is vonnak le költségeket. Érdekes, amikor boltban fizetsz és csak annyit ír ki a gép, hogy sikertelen. Az eladó bepötyögteti veled még 1x a kódot és a bank szépen levon tőled 2 kezelési kötséget. Ez van akkor is, ha a napi limitedet elérted. A gép nem írja ki, hogy mi a probléma, de persze a költségekkel megterheli a számládat. -
Zotya84
őstag
OTP-s, meg KH-s vagyok. Mindkettőnél van mobil- és ebankom is, mert kell.
Bankban, akkor jártam utoljára (nyáron, repjegy, meg szállásfoglalás céljából), mikor kellett nagyobb tételeket utalnom OTP-ről, és az ebankjuk nagyobb tételt csak mobil aláírással enged, nekem meg az még nem volt. (hála égnek szomszédasszony ott dolgozik, így bementem, magához intett (épp kevesen voltak, azok is ügyintézőnél), én elmondtam mi bajom, kért egy szlaszámot, átállította és ott, az ő gépén kipróbáltam, hogy minden oké-e, az volt.
Az ebankjuk jó, egyszerű, DE hétfőn 1400ig nagyon lassú tud lenni a sok kapcsolat miatt (ez még belefér, de néha morgolódok miatta. A bankon belüli átutalást (saját fizum) a céges szláról elküldés után azonnal teljesítik (mire átjelentkezem a saját ebankomba, addigra ott van). Anno mikor még nem volt ebank, az átutalást mindig megcsinálták, ha sürgős volt, csak a sort kellett kivárnom, ha nem volt sürgős, ment az érkeztetőbe... Nekem a tapasztalataim jók velük. Faternak volt egy kis afférja velük (a 1988ban felvett lakáshitel ki lett fizetve és két évre rá jött egy levél, hogy tartozás van (néhány ezer ft), akkor az ügyintézés f@sz volt ezért ő minden otp számláját megszüntette.
A KH ebankja is jó, viszont mivel chipkártyás, ezért 1-1,5 hét után használható csak. Amit nem szeretek benne, az az, hogy az egyenlegértesítőt nem időben küldik, tegnap például reggel 7-8 helyett csak estére ért a mobilomra.
Összességében velük sincs bajom. ÚH lekopogom, mind a két bankommal szerencsés vagyok.
Üdv. -
tildy
nagyúr
válasz
juliabrilke #13 üzenetére
Elmondom:
Ha azt akarom, hogy sok készpénzfelvét legyen ingyen, jópár ingyen átutalással, az havi 1200 ft körül van.(online vagy mi a csomag neve)
Ha nem akarom ezt, hanem alap számlát akarok, akkor havi 100E ft felvétele mennyibe is kerül? Valami 500 ftba, otp-s automatából? + még az átutalások, meg számlavezetési díj, meg az otp direkt díjja meg egyebek... Az a röhej , hogy olcsóbb felvenni idegen automatából, mert az kevesebbet nyúl le.
Ezért váltottam, mert nekem kell az pár ingyen kp felvét (ráadásul midnegy melyik automatából) és mert nem csipázom, ha az állandó átutalásaimra havonta 40-50, a nem állandóra meg 150 ft körüli összeget lenyúlnak.
[Szerkesztve] -
tildy
nagyúr
Nekm sem, sőt a raiffeisennél sem.
Viszont a betét feltörésénél már kell a rafinál. OTP netbankja éppen ezért etalon volt (amíg a cibét nem láttam)
OTp iszonyat lehúzós, mindig havi 1000 forintokat húztak le rólam (több készpénzfelvért miatt: ez nekem havi 3-4 alkalom kb. ). Mióta raiffeisenes vagyok, ez jó, ha havi 300 ft.
[Szerkesztve]
[Szerkesztve] -
tbs
addikt
K&H netizéje is pilótavizsgás erősen. Olyan OTP fíling, kékfehérben.
CIB netbank +1. Királyság. -
tildy
nagyúr
otp netbankja utána raiffeisen netbankja szinte kritikán aluli, ha valamit , pl. lekötést változtatni akarok, akkor telefonálni kell. Viszont jóval olcsübb mitn az otp, és nem vonnak le sokat.
Szóval felemás érzések, mert én ugye sokat netbankolok, és nem szeretek betelefonálni átutalás módosítások emg egyebek miatt.
De egyébként sokkal jobb még így is, mint az otp.
Valószínűleg mai eszemmel már a cibet választanám. Egyárban van kb a Raiffeisennel, tőlük van egy hitelünk is, ileltve egy számla, és látv aa netbankját azt mondom, igen, azt kellett volna választnaom.
[Szerkesztve] -
Batman
őstag
Nekem a Cib-nél még az is tetszik van külön számlaszám amin csak az internetes fizetést tudom bonyolítani. Általában azon nincs pénz csak ha esetleg venni akarok valamit, akkor a rendes számlárol X összeget átrakok rá, ami abban a pillanatban megjelenik rajta és így biztos lehetek bent ,hogy nem tudnak véletlenül sem lehúzni , vagy én elcseszni valamit.
-
Hehe, eddig bármennyi bankkal is volt valamilyen kapcsolatom, az összessel komoly problémák voltak.
1. OTP - hosszabb időre külföldre mentem, és elfelejtettem visszafizetni a folyószámlahitelemet (ez hiba volt, de akkoriban max 20000 Ft lehetett, szóval nem volt nagy összeg, még talán nem is használtam ki teljesen). Jött az első felszólítás, az édesanyám befizette a pénzt. Azóta is feketelistán vagyok náluk, pedig ez már 7 éve történt, és nem tudok lekerülni a listájukról.
2. Budapest Bank - Visa Classic debitkártyám lejáróban, betelefonálok a hó végén, hogy most mi van, 1 hét és lejár a kártyám, és sehol az új. A válasz, hogy már postáztuk X (nem emléxem a pontos számra) hónapja, és már rég meg kellett volna érkeznie. Mire én, denemjött. Jó, akkor letíltják, és újat rendelnek nekem. Na de nem nyugodtam, bementem személyesen is egy szabadnapomon. Mit ad isten, ott volt a fiókban a bankkártyám, természetesen letíltva. Ügyintéző telefonál, semmi baj, jön a következő, oda a fiókba. Miazisten, mondom, de én nem fogok még egy szabit kivenni ezért. Dehát nagyon sajnálják, csak a fiókba kérhetem, balblabla... Végül meglett a kártya, csak éppen változott a kártya száma és a PIN kódja is, ezért megváltoztattam a PIN-t a régire. Mint utólag kiderült, ezért is kellett fizetnem. Agyam eldurrant, átmentem egy másik bankba.
3. Citibank - 5 évig volt náluk hitelkártyám, mikor az ucsó lejáróban van, betelefonálok, hogy mi a rák van, merre van az új. Ja hát, az a fajta, ami nekem van megszűnik, ezért Januárban (Júliusban telefonáltam) küldtek nekem egy teljesen mást, azt kellett volna aktíválnom. De hát hogy a rákba tudtam volna ezt? Persze, hogy nem aktíváltam Januárban semmit, mert nem vagyok hülye, hogy 2 kártyáért fizessek éves díjat (korábban már próbálkoztak rámsózni postán egy 2. kártyát). Ja, akkor nagyon sajnálják, most már csak úgy kaphatok újat, ha újra igénylek úgy, hogy minden szokásos papírt (munkáltatói igazolás, stb) beadok hozzájuk. Agyam eldurran, 5 éves, megbízható ügyféllel ugyanúgy szórakoznak, mint azzal, aki épp beesik hozzájuk az utcáról. Mondom, jó van, majd a számlavezető bankomtól igényleg új kártyát. Jön a következő egyenlegközlő, hát mit ad Isten, levontak megint éves díjat a nem létező hitelkártyára. Agyeldurranás 2, betelefonálok, hogy mégis mi a rák van. Ja, hát van velük érvényes szerződésem, senkit sem érdekel, hogy nincs hitelkártyám, ugyanis a szolgáltatásért fizetek. MILYEN SZOLGÁLTATÁSÉRT??? Semmilyen szolgáltatást nem kapok a banktól, mióta lejárt a hitelkártyám. Jó, majd meglátják mit tehetnek. Negyedik telefonálásra sikerült elérnem (darabonként 15-20 perc, nem ingyenes hívás), hogy felbontsák a szerződést, de még mindig nem biztos, hogy lesznek olyan kegyesek, hogy eltekintsenek az éves díjtól, a nem létező hitelkártyáért.
Szóval nálam a feketelista: OTP, BUDAPEST BANK, CITIBANK
A UNICREDITtel (ex-HVB) még szerencsére semmi bajom nem volt.
[Szerkesztve]
[Szerkesztve] -
Nimrod
addikt
Raiffeisen-nél van egy kifejezetten netes számlám, alapból van netbank és telefonos support, teljesen meg vagyok velük elégedve. Ha esetleg be kell mennem a bankba, akkor is végzek pár perc alatt. OTP-re inkább nem mondok semmit, nem vagyok velük túlságosan megelégedve.
Ha meg Erste bank, azt meg az Ödönnek találták ki. -
juliabrilke
veterán
Egyik kolléga a netbankos rendszerekről írta a szakdolgozatát. Ő azt mondta, hogy OTP és a CIB tud szolgáltatást nyújtani ezen a téren. Többieket el lehet felejteni.
Egyébként párom is elkövette az ERSTE banknál a netbankos ''merényletet''. NEki 2 hét vola, ameddig megkapta a belépő kódot , meg a többi vackot.
[Szerkesztve] -
juliabrilke
veterán
Inkább nem írom le, hogy milyen egyszerű az igénylés az OTP-nél, ha netbank szolgáltatást szeretnél rendelni. Az meg nem is írom le, hogy 3 perc és lehetett is használni.
-
bambano
titán
Nem félünk a flémtől, lehet hozzászólni...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
lo Mentem ma a bankomba, dolgot intézni, minek következtében érdekeseket tapasztaltam. Az...
- Archer AX23 AX1800 v1.20 Kétsávos Wi-Fi 6 Router
- Lenovo ThinkPad X395 - Ryzen 5 PRO 3500U - 8GB - 256GB
- Fujitsu Celsius R920 Szerver/Gamer 2x Xeon e5-2670 256GB Ram, 10TB tárhely, FirePro 8GB GDDR5 VGA
- Asus A15 F507NU-LP101 2 év garancia, újszerű
- HIHETETLEN! DE ÚJ DOBOZOS LAPTOPOK AKÁR FÉLPÉNZÉRT FÉLÁRON !!! ///////// FÉLPÉNZES LAPTOP //////////
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 4070Ti Super GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon szerviz helyben - Gyors javítás, akár 30 perc alatt!
- Billentyűzet magyarosítás magyarítás lézerrel is! 10-15ezer közötti áron! Óriási betűkészeletünk van
- LG 48GQ900-B - 48" OLED - 3840x2160 - 138Hz / 0.1ms - G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1
- Új szintre emelnéd a géped sebességét? Ne várj tovább!
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest