Hűtőpadom van, bár mivel USB-ről megy, ezért nem túl hatékony. Illetve nincs is nagyon hely, ahol be tudna menni a levegő alapból. Pár hozzászólással feljebb írta egy kolléga, hogy leszedte az alsó takarólapot. Ezzel kb. 10 fokot csökkent a hőmérséklet, elsőre úgy néz ki orvosolja a problémám (még tesztelést igényel a dolog). Hardveraprón vettem egy embertől a gépet, elvileg céges ajándék volt, abszolút érintetlen, viszont számla nem volt hozzá. Érvényes (lenovo oldalán ellenőriztem) garancia van rajta, a garancialap megvan, edigitalos pecséttel. Rákérdeztem az infó vonalon, hogy elvihetem-e a gépet egy szervizbe takarítani és pasztázni, váratott a pasas még utánajárt, majd azt mondta hogy sajnos nem, garanciavesztéssel jár. Kérdéses hogy ki tud valamit rosszul. Ha lenne valami megállapodása a Lenovonak egy itthoni céggel, hogy elvégezhetnek ilyen-olyan szereléseket a gépen, akkor gondolom mondta volna a fickó a telefonba, hogy ide vihetem a gépem. Neked viszont adtak valami hivatalos lapot is erről, de ha ők ezt megcsinálják, később pedig nagyobb baj lesz és ki kell küldeni külföldre a gépet, lehet azt mondja a cég hogy megbontottad, sajnálom. Természetesen az sem kizárt (sőt...) hogy az infós ember nem tudja, sajnos erre is volt és lesz példa, hogy épp az illetékes nem tudja. Az kérdéses még hogy ezt megcsinálják-e nálam garanciában. Jelenleg használható a gép, komoly terhelés mellett egyelőre megoldás ha nincs az alsó takarólemez rajta, de ez valahol mégis csak egy hiba, és ez egyébként is a karbantartás része. Ha viszont megkötik a kezem a garanciával, akkor vállalják hogy ők megcsinálják.