Hirdetés
- Klaus Duran: Nem csajos Samsung Z Flip
- GoodSpeed: Bye PET Palack, hello SodaStream
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- MaxxDamage: Vizes Laptop Hűtés? Lehetséges? Igen!
- sh4d0w: Netflix? Ugyan, VW előfizetés!
- Olcsó/régi telefonok fotói egymás mellett
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz
Lalikiraly #93 üzenetére
Én is Mercire vágyom. Egy gen.2 -es SLK -t (R171) szeretnék összehozni, mert ... ööö ... mert kell és kész.
-
Napfénysüti
nagyúr
Azt tudtam hogy van PH-s autós találkozó, sőt az egyik elsőn még én magam is részt vettem.
De most már a család mellett nehéz ilyenekre eljutnom (1 éves lesz a gyerek), az asszony nem örül ha sokat vagyok távol.
Meg amilyen autób*zi voltam régen valahogy annyira megkopott ez, most már inkább a bringázás ami érdekel. Esküszöm jobban megnézek egy frankó országútit mint egy Ferrarit. -
válasz
Napfénysüti #92 üzenetére
Nem olvasod a blogomat és az autós topikokat elég lelkesen
Mert meg lehetett volna nézni és ki is lehetett próbálni a Balcsin ph autós talin is
-
válasz
Napfénysüti #96 üzenetére
Corollánál dettó ezek votlak...
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
Lalikiraly #93 üzenetére
-
-
aero.
veterán
válasz
Lalikiraly #93 üzenetére
Bazze, jól látom, hogy bordó belsős a C?
pornkönig a javából
-
-
válasz
Napfénysüti #89 üzenetére
Teddy lassan 2 éve ment el és jött helyére Max.
-
Somatom
veterán
válasz
Lalikiraly #79 üzenetére
Nekem W116 -osom volt. 3,5L, V8, automata. Toyotából meg egy ilyen levehető tetős 4Runner (3L, V6, automata).
-
-
-
aero.
veterán
válasz
Lalikiraly #83 üzenetére
Angliában. Szeretem a Merciket nagyon, de nem vagyok szemellenzős, ahogy láttad. Egy W204-en még elgondolkozom jövőre, akkora már csak 1 autót akarok tartani. Viszont szívszerelmem a Giulia, csak még nagyon drágák. Az enyém 1 évig volt meg, egy fűtőventit kért csak, a legmegbízhatóbb autóm volt.
-
válasz
Napfénysüti #82 üzenetére
Hát szomszédom azt mondja, valami röhelyes 5 litert fogyaszt. az 1.2 90LE motor. Mondjuk ki is nézem belőle. Nem nagy kasztni. Hidd el örök mint a nyomorúság.
És ezek már nem rohadnak mint az 1-es Swift. Szerintem örökre kiszolgál, ha vigyázol rá
-
Ha a motorkocsi fszhosszabító akkor megjött a királynőőőőőőőőőőőő
-
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
Lalikiraly #80 üzenetére
Remélem sokáig bírja mert ha már szalonból hoztam el akkor hosszú távra tervezek vele. Amúgy a kis tömege miatt elég korrekten emgy és mérete ellenére belül tényleg nagyon tágas. Ja és a fogyasztása valami zseniális ennek a kis szívóbenzines motornak.
Mondjuk nálam érdekes ez a váltás mert előtte egy '97-es Honda Civic (6gen) VTi-m volt (B16A2 blokk). Kiszolgált 7,5 évig és nagyon kedveltem (első saját autóm). Az nem volt annyira racionális döntés, de hát fiatalon az ember nem mindig az eszére hallgat. -
aero.
veterán
válasz
Lalikiraly #79 üzenetére
22 évesen vettem a Mercit. Na nem az autó, hanem én voltam annyi idős, szerintem ebből levágod, hogy tudom miről beszélsz
van még itthon egy 203-as, az is teljesen hajósan siklik át mindenen, szeretem. Sok sikert a 210-hez
-
válasz
Napfénysüti #58 üzenetére
Szomszédomnak van. Imádja dícséri… Szerintem kifog menni a földről is nyugodtan...
Örök élet plusz egy napHasználjátok egészséggel.
-
Hát engem már csak hetek választanak el végre a 210 től. Már lassan 8-10 éve erre várok. Úgyhogy inkább nagyon alaposan megnézem. Már közel 10 éve csak Mercizünk, de azért nem ítélem el a többi márkát. Nagy Toyotás voltam régen, Meg a SUBARU a gyengém még. De szó szerint a Merci megidomítja a tulajt. Itt nem akarsz állatkodni, nincs eszement racsing tuning meg ilyenek. Amúgy nekem a 211 annyira nem, inkább a 212 kéne nagyon
Régen az egyik C180-asommal mentem Fótról pestre és elkapott egy bazi nagy vihar. És én csak halkan halgattam a rádiót, a kocsi szó nélkül gurult és a világ kintmaradt.
Mint a múltkor ezzel a C200-al voltam Merci talin éjjelig elhózodótt. És mondom, jön a viha menni kéne haza. Hát a Kőbányai útnál már elkapott. A Kerepesi úttól a Hungárián úgy mentem 50- el, hogy más már megállt vészvillogóval. Én meg nyugodtan gurultam és szólt a rádió és tojtam a világra. Nekem ez a Merci. Bocsi az ömlengésért, de kilehet próbálni. Írtam, nem vetem meg a többi márkát.. -
aero.
veterán
válasz
Lalikiraly #76 üzenetére
Nekem a faceliftes 211 a gyengém, de nem tudom lesz-e valaha. A 210 is egy borzasztóan jó autó, csak rossz sztereotípiák veszik körül.
-
-
Somatom
veterán
válasz
Depression #73 üzenetére
Azt kétlem, hogy ilyennel járnál. Sinsheim -ben esetleg beülhetsz egybe (én voltam benne), de sztem nem jutsz vele messzire.
-
aero.
veterán
válasz
Lalikiraly #71 üzenetére
-
Sziasztok.
Nekünk úgy értve, hogy nekem és páromnak meg Muteroméknak van egy autónk összesen. Eddig kettő volt, de fölöslegesnek tartottam két autót fenntartani, mert én meg párom csak hétvégi bevásárlásra meg nyáron nyaraláskor használjuk, muterék meg az idősebbek szokásos dolgaira, de ők se sokat. Egy évbe nem megyünk egy kocsival 10 ezret sem. Munkába mindenki gyalog jár kb. Én itt pesten nettó pazarlásnak tartom azt a sok üzemanyagot meg dugóban állást. A furgonnal épp eleget megyek. Jah és én járok a Mercis talira vele. Ebből is következik, hogy már évek óta Csillagos autó van a háznál.
Ez egy 1996- os W202 C200 as Merga. Automata, klímás, el ablak ilyesmi van benne. Jól van tartva, ezért jól is működik. Sokat költöttünk rá főleg mikor megvettük. Erről egy külön regényt írhatnék. De most kb 99%-os...
A vételára 500 000 HUF volt gy éve. És kb ennyit is költöttünk rá.
Fogyasztása 12 Liter.... Akkor is ennyit eszik, ha nem indítod beDe hát, automata meg klímás és nem dísznek van benne a klíma...
Imádom a használtautó hirdetéseket, hogy klímás, de nem működik. Biztos csak tölteni kell. Meg a mézes lópikulát. Akkor az orrom előtt töltsd fel és ha egy hét múlva is megy akkor beszélhetünk róla... Csak másik 5-6 baja lehet, ami kisebb vagyonba kerülhet bármikor.
-
Citroën C5 2.2 HDi (2013)
Hát, volt már C3, C4, szóval ez jött a sorban.
Főleg a hydractive felfüggesztés miatt lett, meg akartam egy utazó batárt, és kb. ez volt amit egyszer mindenképp meg akartam szerezni.
A sors fintora nyomán ez lett a melóba rohangálós is, mert ismerős úgy döntött a C4-t GTK-ra alakítja
Amire használom nem épp praktikus, de ez nálam sosem ész játék volt. -
aero.
veterán
-
Depression
veterán
Az új Opel vivaro 1.6 biturbo diesel volt a céges (saját korlátlan használatra), az 3 éves kötelező szervíz, meg amit találtak apróságokat 200k km-nél netto 500k volt. Biztosan nem vennék magamnak ilyet, lomha, de legalább keveset fogyasztott, és szeretek átlátni az előttem közlekedők fölött.
Ezt leváltottam egy saját biciklire, de az új munkahelyem miatt ismét napi 70km lesz a túra, ide fogalmam sincs mit vegyek.
Számomra az autó egy közlekedési edény, teljesen hidegen hagy az egész, csak minél olcsóbban ússzam meg, és ne maradjak ott, ha baj lenne.
Páromnak van egy 206-os peugeotja, azt most vágta totálkárosra egy nő, akire a stop tábla nem vonatkozik. Ő szereti, mert saját pénzéből vette, és ragaszkodik emiatt hozzá. -
Érdekes meglátás. Olvastam egy besorolást, ami a 10M+-os autókat már a luxus kategóriába sorolja. Ezek alapján az övé is az. Meglátásom szerint is. Ferrari, Bugatti nem luxusautók. Sportautók. Bentley, Aston Martin, Rolls Royce pedig elit kategória. Persze a felsorolásból hiányzik még pár nagy név, de ez most mindegy.
-
aero.
veterán
Nem nézek TopGeart 2016 óta. Egy Ferrari, Bugatti, Aston Martin az szupersport autó. Luxusautó talán az Aston Martin Rapide, A Bentley mindenképpen, ahogy a Rolls-Royce is. A Lexus pedig egy prémiummárka, ami gyárt luxusautókat, nevén nevezve L sorozat, középkategóriában a GS (ma már ES) és SUV kategóriában az RX. Luxusautó még egy S-osztály, 7-es, Jaguar XJ stb. Egy Ferrari minősége természetesen luxuskategória a felhasznált technika és anyagok tekintetében, de elég nehezen hívható luxusautónak. Az ára talán.
-
6030D
addikt
válasz
Jack Hunter #24 üzenetére
Toyota Corolla 1,6 benzin, 1999, 286e km, első tulaj (a család).
-
Somatom
veterán
Ja, hogy az szted egy luxusautó? Akkor egy Ferrari, Bugatti, Bentley, Aston Martin micsoda?
Nemrég véletlenül belecsöppentem egy TopGear adásba. Luxus sportautókat teszteltek. Joey -nak jutott a Jaguar. Azt mondja neki az öreg:
-Mit mond el rólad egy F-Type kabrió?
Azt, hogy nem telik Aston Martinra.
Ennyit arról, hogy mi a luxusautó. -
-
kolopele
nagyúr
válasz
Jack Hunter #46 üzenetére
Attól még, hogy valaki luxus autót vesz nem azért van mert f@sztoldatot akar magának, ennek ezer más oka is van. Sajnos már megint olvashattunk egy tipikusan magyaros szemlélelet, de ez sosem maradhat ki egyetlen más oldalról sem, kár érte pedig.
-
wody21
tag
A jelenlegi autómat 2017 elején vettem, Németországban használom. Mindösszesen néhány kritérium volt felállítva a vásárlás előtt:
- minél olcsóbban, csak guruljon jelige
- minél hosszabb műszaki (TÜV)Végül 625 EUR-ért (átírás 19 EUR, mert rendszámot is megtartottam) sikerült leütni eBay-rol egy 2002-es Fiat Stilo-t, bő másfél év műszakival.
Azóta eltelt majdnem 3 év, kozel 60e km, és ugyan kellett költeni rá, de szerencsére sokmindent én magam is meg tudtam oldani "fillérekből". Átlagfogyi 7.1 l/100km -
Spritmonitor-on követve, csak telitank, km, EUR és dl pontosan jegyezve. -
Jack Hunter
tag
Nem akartam eltúlozni a sírást,mert tényleg nincs okom rá.Szívem szerint én is vennék egy Chrysler 300c-t de hát nem olyan helyen dolgozom...
Meg sok igazságot is hozzátettek az előttem kommentelők,úgy mint nekem sem f@sztoldat az autó,és nem fontos,hogy olyan hangja legyen,mint egy ruszki hadosztálynak.
A rozsda kikezdte már az én csórikámat is,de nem érdekel,régi bevált szokás szerint pár hónap műszakival beszámíttatom és ülök át egy friss műszakisba,bármennyire is sajnálom,de nem vagyok hajlandó milliókat beleölni egy huszonéves autóba.Már azért sem,mert megbontasz egy hibás részt,és plusz két cserélendő alkatrész lesz belőle.A kombit én is nézegettem,de akkor és ott nem volt amikor kellett volna.Apropó,Pityu Chryslerről van valakinek tapasztalat?Az 1.6-os Ptu benzines érdekel. -
Tibiajax
nagyúr
Bugatti Veyron !
-
Egon
nagyúr
válasz
Jack Hunter #24 üzenetére
A 2. autónk egy 14 éves Seat ibiza, itt-ott már kezd pöttyökben rohadni, meg szinte nincs is ép porcikája a parkolási sérülésekből kifolyólag, ez így ér?
-
updog
őstag
Ford C-Max, 2007 1.6 TDCi, Fresh felszereltség.
Tavaly vettem (nem kis köszönet a PH autós topicjainak, pár hülye kérdés és sok olvasgatás után az itt leírtak miatt döntöttem a C-Max mellett), életem első saját autója, főleg szüleinkhez hazajárásra használjuk (120-160 km-es utak, de volt már olyan kirándulás hogy oda-vissza több mint egy ezres belement). Nagyon szeretem, az eddig beletett 20k kilométer hibamentes volt, a megvásárláskori átvizsgálásnál találtak futóműproblémát, azt rögtön orvosoltuk, ezen és a vezérléscserén kívül más javítást nem igényelt.
A kép illusztráció, de 1:1 ugyanez
Viszont azóta kb. 10 különböző C-Maxot láttam ugyanezzel a színnel, és vagy 30 Fiestat, Focust, illetve Citroent és Suzukit is, pedig előtte valahogy nem keltette fel a figyelmem.
A felsorolt címszavak közül (olcsó fenntartású, drága de kényelmes, vagy drága és sportos) egyik sem teljesül
Egy autót szinte sosem olcsó fenntartani (bár 6L körül megáll hűtés / fűtés / klíma / araszolás / pálya tetszőleges kombinációjánál is, de akkor kiszámolva máris fél millát beletankoltam 1.5 év alatt, és akkor még semmi más költséget nem vettem figyelembe), a fapadosnál eggyel jobb csak, sportosnak sem mondanám, a 90 lovat már nem nagyon lehet egy helyre terelni ha világgá szaladnak olyan 100km/h körül
Szóval igazából tipikus első autó, majd a következőnél már figyelek.
-
Még tavaly vettem egy 2002-es 1.8 125Le comfort kombi G Astrát pár évre munkába járni. 400eft volt a keret [link] Nekem perverzióm volt hogy automata legyen és megbízható, olcsón fenntartható benzines. Nem örök életre terveztem szóval a legolcsóbbat vettem meg, ennek megfelelően nem hibátlan de motor és váltó terén megbízható. Fogyasztása 8L körül van, olajat nem eszi. Nekem kényelmetlen de csak pár évre terveztem vele amit kiszolgált, így tehát cserélve lett két hete.
2008-as Toyota Avensis-re. 2.0 147LE Sol plus benzin szintén automata. Ez is megbízhatónak számít, nyilván többet fogyaszt picivel (bár kiderül) de nagyobb és erősebb is mint az Astra. Persze nem is egy kategória így nem hasonlíthatom össze.
Napi 50-60km kell, arra megfelelő. Dízelt nem akartam, benzines költsége kiszámíthatóbb. Nem beszélve arról hogy szerintem halkabb is. -
ktr_lala
csendes tag
Sziasztok!
Egy 2004-es Renault Clio Campust (1,4 benzin. 16 szelep, 98 LE) hajtok napi szinten. Városba költözéskor lett vásárolva. Kicsi, könnyű vele parkolni, kerülgetni az akadályokat. Nagyon kényelmes hosszabb távon is, megjártuk már vele Kárpátalját, a horvát tenger partot, az országban is nyugodtan indultunk el hosszabb távolságokra vele. A feleségem is szereti vezetni. Most jelenleg egy családi autó vásárlása következik, mert jön az első gyerkőc, illetve ki költöztünk vidékre és mint azt fentebb írtam, ez a kocsi kicsi.
Viszont én ezt a Clio-t nagyon szeretem, még nem hagyott ott sehol, a fogyasztása is baráti 6,5-7,0 liter.
Persze voltak apróbb bosszantó elektronikai hibái (francia), de a dolgát teszi, úgyhogy megmarad munkába járós autónak, amíg ki nem kopik alólam. Jelenleg közelítjük a 180e km-et, 107e km-el vettem 5 éve. -
Spet
addikt
Classic formavilág, már 30 éve nem megy ki a divatból, és csak egy havi bérletdíjat kér:
-
AllTheBest
őstag
Én most egy a3-ban rohasztom magam, alapvetően nekem fontos, hogy vw csoportos autóm legyen a könnyű alkatrészbeszerzés miatt, hiába audi, nagyon könnyű hozzá találni bontottan és újonnan is jó áron alkatrészeket, valamint fontos volt az is, hogy a beltér jó minőségű legyen, egy golf mk4 után ez egy telejsen más világ nekem
.
Az más kérdés, hogy ezeknél is, mint minden más autónál/márkánál be lehet sz0pni vásárláskor, nekem pl 2 hónappal vétel után már turbót kellett cserélnem, ami egész olcsón meg is úszható pont azért, mert aránylag jó áron van hozzá még pl a turbó is.
Ettől függetlenül nagyon szeretem
Van alatta egy enyhe 35mm-es vogltand ültető szett, vezetési élménye nem lett rosszabb, sőt, a kanyarokban sokkal stabilabb az autó és még le se ért semmi rajta, szóval tökéletes -
-
Töff_PLS
tag
Bmw E90 318i. 2008-as évjárat 180000km-el.
Kellett egy munkábajárós autó és ez tetszett. -
-v-
addikt
-
GSP
aktív tag
12 éves A4 2.0T quattro sline.
-
ncc1701
veterán
2019 swift 1.2GL
2009 yaris 1.3Fő szempontok: ne egyen sokat, ne legyen szervíz igényes, megbízható legyen, mert munkába járásra kell. Mivel gyerek már elköltözött, ezért méret szempontjából csak annyi volt a kitétel, h beleférjen két bicaj hátra kivett kerekekkel.
Presztizs, gyorsulás, ilyesmi nem érdekel, nálam nem f@sztoldat az autó. -
Diabolis
aktív tag
válasz
Jack Hunter #24 üzenetére
A kedvedért
:
20 éves G Astra, 1.6 16v.
Családi kötődése van, szerelmes vagyok bele mióta nagypapám megvette, akkor megmondtam, hogy ez a kocsi egyszer az enyém lesz. Amikor öreg lett a vezetéshez meg is vettem tőle.
3 éve vettük, azóta 100.000 kmet tettünk bele párommal. A kötelező cuccokon kívül nagyon nem költünk rá, bár most jó pár gumi alkatrészt cserélni kell.
Mivel egyhatos, ideális autópálya és budapesti használatra.
Amikor egy-egy haver autót akar venni, mindig azt mondom nekik, hogy nézzenek szét, hogy az adott kategóriában miből látnak sokat az utakon, és olyat vegyenek. A G Astra pont ilyen. Minden Tesco parkolóban Opel találkozó van -
Somatom
veterán
válasz
Jack Hunter #24 üzenetére
Kívánságodra Daewoo Kalos 1.2, 2004, 90e Km. Keveset használom, és nem hoznak lázba az autók, kétkerék-párti vagyok. Van egy Simson Endurom, egy 125 -ös Aprilia Scarabeom, egy chopperré alakított Suzuki GSX1100 -am, az aláírásomban levő HD és múlt hónapban vettem egy elég ütős pedelec bringát. Úgyhogy most városban bringázom, túrára meg ott a Harley.
-
aero.
veterán
válasz
Jack Hunter #24 üzenetére
Ne érezd. Nem az ár a lényeg. Jó autó volt az akkor is, ma meg teljesen vállalható alternatívája a felsoroltaknak. Első Swift helyett simán azt vennék. Lanostól mondjuk a gyomorbaj kerülget. Nem az ár számít, van akinek 1 autója 3x annyiba került, mint nekem az összes. Meg van akinek 10x. A lényeg, hogy kiszolgáljon. Nekem úgy jött le, hogy kedveled.
Amúgy nem sokkal drágábban vettem a Saab-ot. Csakhogy költöttem rá 1.2 milliot. Igy mar szarabbul hangzik akkor?
-
Jack Hunter
tag
Valaki feldobhatna már egy szuszkát vagy egy Daewoo-t,esetleg egy Peugeot-ot,mert nagyon csórónak érzem itt magam a Bravával.
-
Egy Carrera Vengeance.
-
kolopele
nagyúr
Nem hinném hogy alig 3 évesen csak 8 milliót érne az RX, újonnan enyhén szólva is többért vettem
Van még mellette egy másik is, amolyan városi autó, ill. főleg a nejem használja, egy Honda Civic.
menalcas: Nagyon szépek, kell is manapság már két autó egy családban, ha itthon leszek lekapom már én is a kettőt együtt -
icemad
nagyúr
Azért egy használtan is 8 millás kocsiban én is feszítenék.
Nekem egy Renault Megane grand tour van, 2005-ös, meg egy Focus C-max, szintén 2005-ös. Mindkettőt utálom, de mindkettő megy, szóval jó.
Az első saját kocsim egy 91-es Honda Crx volt, átalakítva. Imádtam. Ment, mint az állat.
-
kolopele
nagyúr
LEXUS RX 450h L
-
domos
senior tag
1999-es Audi TT 8N, 180 lóerős 1.8T motorral, FWD, 186e Km van benne. Kb. egy hónapja vettem egy autószerelőtől, ennek köszönhetően nagyon jó állapotban van. 1,3 millió Ft volt. ~2 millióval vágtam neki az autóvásárlásnak, ennek kb. a felét szántam autóra, a fele pedig tartalék az esetleges javításokra. Itt az alapár kicsit több lett, de szerintem bőven megérte rákölteni azt a pluszt. Munkábajárásra használom, kb. 12 litert eszik százon, ez köszönhető annak hogy ahol lehet ott azért megyek vele. Eredetileg Audi A3 8L-t vagy mk4-es Golfot akartam ugyan ezzel a motorral, de nem igazán találtam jó állapotút, szóval ez lett belőle. Eddig nagyon élvezem, szeretem használni.
Ez a második autóm, 4 hónapja van jogsim. Előtte egy Lada Samara volt, azt is szerettem, de sajnos nem érte meg fenntartani.
-
Egon
nagyúr
Opel Astra K ST.
Két gyerekkel kellett a nagy csomagtartó, és tetszett a nagy hátsó lábtér. Újat akartunk (tavaly tavasszal vettük), ez tűnt a legoptimálisabb döntésnek. -
SutPet
aktív tag
Mi egy első generációs Ford Focust nyúzunk valamivel több mint 1 éve. 1.6 benzin eddig minden rendben van vele. Ezalatt az idő alatt beletettünk 28000km-et. Azért erre esett a választás mert olyan autót akartunk ami viszonylag megbízható, relatíve olcsó fenntartani de azért nem teljesen fapad.
-
#21346560
törölt tag
válasz
Klaus Duran #1 üzenetére
Nem tudom mostanában nézegetted-e a használt autó piacot, de a te szűrőiddel konkrétan 1 db autó van eladó az egész országban!
Hosszú utakra, kényelemre, megbízhatóságra öszpontosítottam.
Hosszas böngészés, teszt és vélemény olvasása után a 3. generációs Ford Mondeo 1.8 Benzin Sedan-ra esett a választás.
Persze a keret is közrejátszott, amúgy Mazda 6-os lett volna a favorit, de lényegesen drágábbak a Fordnál.
A választást nem bántam meg, nagyon jó állapotban hoztak be nekem egyet Németből, aránylag kevés km-el.
120.000 km-t tettem bele, kopó alkatrészeken kívül nem volt vele gond, sosem hagyott cserben.
Fogyasztása benzines létére kitűnő, nyáron klíma nélkül 6-7 l, télen 7-8 l.Utólag derült ki, hogy félig mégis sikerült Mazdát venni, mert pont az általam vásárolt felszereltségben Mazda motor van!
-
t72killer
titán
Az autó nekem eszköz, viszonylag kényelmesen kell 4 embert csomagokkal 1300km-es távra eljuttatnia. Ezenkívül abszolút zéró hasznunk van abból, hogy képes 180-al száguldozni, vagy van rajta ferrari-embléma/olyan hangot ad ki magából, mint egy ruszki tankhadosztály. Az se túl hasznos, ha a járgány többet fogyaszt egy busznál és minden második utcasarkon könyörög lónyálért.
Nekünk egy skoda octavia jött ki anno sok osztás-szorzás után.
-
tboldi
nagyúr
This.
2006-os Honda Jazz 1.4 LS @ 137k km
Elég semlegesen indult a kapcsolatunk, mert szükségből jött (egy korábbi balesetben sérült a lábam, nem bírok annyit biciklizni, mint korábban). Egy megbízható és olcsón fenntartható városi cirkáló kellett másfél millió körül, sokáig gombóc Swift volt a kiszemelt a családi WagonR-rel szerzett jó tapasztalatok miatt, de ez csak úgy szembejött a hasznaltauto.hu-n, közel is volt, elmentem megnézni, megfelelt, úgyhogy el is hoztam 1,6-ért.
Aztán ahogy telt az idő, és minél többet használtam, annál jobban megszerettem, és most már nem is szívesen engedném el. Rengeteget költöttem is rá 2,5 év alatt, úgy 8-900k Ft-ot, de a nagy része csak "személyre szabás", a hibajavítások nem érik el a 200k-et sem. -
Jack Hunter
tag
A maximum keret 500 ezer volt.Ennyiért akartunk egy kényelmes de tűrhető fogyasztású munkába járós autót,amivel évente egyszer el lehet menni nyaralni,és szintén évente kb 3-4alkalommal felkeresni a távol lakó bátyáimat.A végeredmény egy 1,4-es,98-as évjáratú Fiat Brava ötajtós csapottseggű lett,290 ezer kilométerrel.
Hozza az elvártat.Itt-ott néhány bosszantó apróbb hiba,de alapvetően megbízható jószág.Hármunknak,anyu,apu,én,bőségesen elég.Jó a helykínálat,viszonylag sok cuccot elnyel,és megelégszik vegyesen hét literrel.Autópályán kényelmesen viseli a 130-at,ilyenkor egy literrel többet eszik.Eddig termosztátcsere,szűrők cseréje,olajcsere,valamint vezérlés csere volt beiktatva,a termosztáton kívül ezt csak azért,mert kereskedőtől lett elhozva.A termosztátot pedig azért,mert nem melegedett fel az autó hűtővize az optimálisra.Most már ez is jó.Szerintem ennyi pénzért egy jó választás,a formája tetszik,amire kell,arra pedig jó.Nem akarom ajánlgatni,mert 1:ritkán ülök drága,milliós értékű autóban,2:minden autóból ki lehet fogni jót is,rosszat is.Mindenesetre,alaposan átnézve,lehet régi autó is jó autó.A kilóméteróra állás ne csapjon be senkit,egy huszonéves autóban lazán benne van a legalább 300 ezer.Csak az a kérdés,hogy ezt a távot a gazdái hogyan tudták le.Még valamit,utolsó szösszenetként:a régi Ford Escortban nem volt százezres számláló,így az eladó a laikusnak lazán el tudta passzolni a 25 éves autót "csak"78 ezer kilométerrel.Hogy hányszor fordult át,az már kit érdekel? -
Egy Lexus IS250.
Kellett egy kényelmes utazóautó, amivel havonta 1000km autópálya, illetve 500km város kényelmesen kivitelezhető, illetve nyaralások, kirándulások. Szempont volt a megbízhatóság, illetve az előzésekhez megfelelő erőtartalék. Ezen kívül mindenképpen olyan autót akartam, aminek ismert nullkilóméteres óta a szervízmúltja. Pár típus maradt fent a rostán, és végül ebből találtam olyat, ami minden paraméternek megfelelt számomra.
Így, hogy munkába is járok vele (2*10km naponta), egy kisebb benzines is elég lenne, de azzal meg a hosszabb utakra nem lehetne kényelmesen elmenni.Úgyhogy nálam nyert a sportos prémium
Nem is bántam meg, jóideig nem akarom lecserélni.
-
Jelenleg nincs kocsim mert nagyfater kocsiját tudom használni, és azt tartom fent.
Ha saját kocsit kellene vennem akkor benzinest vennék, max 10 éves, minimum 1600ccm. max 1,5 milláérMotorom van, amivel tökéletesen elégedett vagyok. 15 éves és 2 évente kap egy kisebb generált.
Jövőre kuplung és hátsó fogaskeréknél az erőt átadó gumielem lesz cserélve. Benzincsap tömítése lesz cserélve amit én észre sem vettem mert sose használom. Szépészetileg meg kap majd új tükröket.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Bibliai bőség a Tesla negyedik mestertervében
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Autós topik
- Mobilinternet
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Klaus Duran: Nem csajos Samsung Z Flip
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- T14s Gen3 14" FHD+ IPS érintő i5-1245U 16GB 256GB NVMe magyar vbill ujjlolv gar
- XPS 15 9500 15.6" FHD+ IPS i7-10750H GTX 1650Ti 16GB 512GB magyar vbill ujjlolv IR kam új akku gar
- asrock b660 pro rs+intel 14600k+64gb ddr4 csere ps5 pro ra!
- Precision 5690 16" FHD+ IPS Ultra 7 165H RTX 1000 Ada 32GB 1TB NVMe magyar vbill ujjlolv IR kam gar
- GARANCIÁLIS Lenovo Legion (Ryzen 6600H 16Gb DDR5 512Gb SSD Nvidia 4Gb) GAMER/Tervező laptop
- LG 27GN800P - 27" IPS - 2560x1440 - 144 hz 1ms - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDR 10
- HIBÁTLAN iPhone 13 512GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3275, 100% Akkumulátor
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 128GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3126, 98% Akkumulátor
- REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad Ultra Docking Station (40AJ)
- Törött, Hibás iPhone felvásárlás!!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest