Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1651) zho-lee


zho-lee
addikt

Üdv srácok, elkezdtem próbálgatni én is ezt a nagyszerű alkalmazást.
Nagyon amatőr vagyok még, de lenne egy kérdésem.
Egy egyszerű parancsot csináltam, hogy rázásra kapcsolja ki a kijelzőt, ne kelljen a power gombot nyomnom. Ez működik is, tehát az esemény rázás, a hozzárendelt progi pedig a screen off parancs, a romban található.

De az a bajom vele, ha lezárja a képernyőt, 2x kell nyomnom a powert, hogy felébredjen.
Nem tudtam rájönni, mi a baj, valaki tudna segíteni ebben?

:R

"Motoron 5 perc alatt néha többet élek át, mint más egy egész élet alatt.."

(#1652) #79335424 válasza zho-lee (#1651) üzenetére


#79335424
törölt tag

Arra tippelek, hogy az első gombnyomásra kikapcsolja a kijelzőt, mivel az általad használt metódusra nincs felkészítve. Tehát nem a képernyő állapotát figyeli, hanem azt, hogy ki lett -e kapcsolva és egyik általa ismert módon sem lett kikapcsolva. Először próbáld a Robottal kikapcsoltatni a kijelzőt, hátha! Aztán van még ötletem.

[ Szerkesztve ]

(#1653) bartatamas válasza zho-lee (#1651) üzenetére


bartatamas
senior tag

Mi az a rom-ban található screen off parancs? Próbáltad a robot-ba beépített képernyő kikapcsolás műveletet?

(#1654) mttssz válasza mttssz (#1650) üzenetére


mttssz
senior tag

Megoldva, nem sokkal később Tamás felvette velem a kapcsolatot, majd utána nem sokkal kaptam egy verziót a kért funkcióval. Nagy köszönet! :R

(#1655) andorra


andorra
őstag

Két kérdésem is lenne:
1.
A várakozás parancsot nem értem. Korábban, amikor még nem voltak paraméterek, jól működött.
Csak a várakozási időt adom meg, az egyéb paramétereket alapon hagyom és az idő leteltével nem fejezi be a várakoztatást.
2.
A Titanium Backup Pro az automatikus mentések során a megváltozott E-Robot parancsokat is menti?

(#1656) mttssz válasza andorra (#1655) üzenetére


mttssz
senior tag