- Asszociációs játék. :)
- Hóban vigad a ló
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- NASsoljunk: ZyXEL NSA-310 és az FFP
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A siker két szabálya
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Megoldások IBS/IBD-re
- Fűzzük össze a szavakat :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Elkészült a második cikk - 2-3 hét, és olvasható lesz
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
-
-
nagyúr
Érdekes egy állat ez a DOOM
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
nagyúr
Ismerem az AfterBurnert, nagyon jó bizonyos dolgokra, de a benchmarkolója nem pont azt csinálja, ami nekem kell. Ahogy elnézem, Unwinder éppen azt a részt (is) hegeszti a programban, úgyhogy lehet, hogy előbb-utóbb lesz belőle valami
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
nagyúr
THX!
Frametime, FPS, stb méréséhez és kijelzéséhez ajánlanám, hogy vizsgáld meg az MSI Afterburner-t.
Nagyon sokoldalú progi, feltesz még egy RIVA Statisztics Szerver segédprogit is, a 2 együtt sok mindenre alkalmas.
RyZsa konfig: R5 5600X, Gigabyte X470 Aorus Gaming 7 Wifi, LF III 360 Dark AIO, 4*8 GB Patriot Viper Steel 4400 CL19 KIT, TT TGS 650W RGB, Netac 930E 250 GB, Sapphire Nitro RX 480 8 GB, DELL P2417H *2, Thermaltake Core X31 Riing
-
nagyúr
Lesz folytatás, valamikor, jelen pillanatban a Battlefield 1 esélyes és a Doom között gondolkodom, mert mindkettőt lehet tesztelni DX11-ben és DX12-ben / Vulkanban, és van olcsó / ingyenes tesztelési lehetőség. Csak kellene egy szoftver, ami normálisan mér frametime-okat, és nem omlik tőle össze időközönként a WDDM, mint a PresentMontól
Az SC2-ről összesen annyit tudnék kideríteni, hogy mit tud vele az i3-6100-as, mert a DX9-es motor miatt nagyralátó következtetéseket nem lehet belőle levonni. Ezekhez a játékokhoz továbbra is Intel CPU a legjobb, bár a sima négymagos Ryzenek megjelenésekor remélhetőleg lesznek ilyen tesztek is.
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
nagyúr
Örülök is neki, szerintem nagyon jó használt lapot fogtam ki 9k-ért.
A procim is szerintem közepes feletti, OC szempontjából, úgy érzékeltem.
A 4,5 GHZ-hez kellett 1,45V Vcore... itt már a WRM modul úgy elkezdett fűteni (AIDA 64 Enginneer) 100%-os stressz teszt alatt, mintha hajszárító fujta volna a forró levegőt...
Létezhet az hogy egy Intel Xeon E3120 (2 core, HT: no, 45nm Wolfdale 6 MB L2, 1333 MHZ FSB, 3,16 GHZ alapórajel - 2*2 GB 10666 F7 G.Skill Rip Jaws 1333 MHZ CL7 memóriapárral hajtva) egyszálas teljesítményben jobb mint az FX8320e procim?
RyZsa konfig: R5 5600X, Gigabyte X470 Aorus Gaming 7 Wifi, LF III 360 Dark AIO, 4*8 GB Patriot Viper Steel 4400 CL19 KIT, TT TGS 650W RGB, Netac 930E 250 GB, Sapphire Nitro RX 480 8 GB, DELL P2417H *2, Thermaltake Core X31 Riing
-
HSM
félisten
Háát... 4+1 fázisos deszkán örülni kell a stabil 4Ghz-nek is. Én azt nem forszíroznám tovább. 4,4Ghz is csak +10%, ami semmi, miközben a fogyasztást jóval nagyobb mértékben dobja meg, így a VRM-ek terhelését is.
Tudom, hogy jó processzorok az FX-ek, de sajnos ez a játék pont a gyengéjüket hozza ki, ami pedig a nem túl acélos egyszálas teljesítmény.
Lehet variálni a meglévő komponensekkel, de ezzel a játékkal, amíg csak két szálon dolgozik, ez a két lényeges gyorsulással kecsegtető opció van, a visszavett grafika, és a platform csere.
Nálam is a visszavett grafikás megoldás van sajnos, mert egy játék kedvéért nem fogok platformot cserélni. 1v1-ben amúgy egész élhető minimális butításokkal, 2v2 és felette kezdődnek a gondok, nincs szívem annyira visszavenni a grafikát, amennyire kéne.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Megtettem, a cpu intenzív beállításokon húztam vissza, de még így sem vagyok vele megelégedve teljesen.
A lapom miatt stabilan csak (egyéb trükkök bevetése nélkül) a 4,2 GHZ-t tudom 24/24 időintervallumban tartani, 4,5 GHZ még megy (Vcore 1,4V), de max 1-2 óra, és "elmelegszik" a deszkám nem túl acélos 4+1 fázisos WRM-je.Gondolkoztam rajt, mi lenne ha kapna extra hűtést?
Azon is filóztam, mi lenne ha beszereznék egy jobb WRM modullal megáldott alaplapot? (de az 25-45k lenne, újban gondolkozva).
Nagyon 22-es csapdájának tűnik...
Teljes platformcsere nem fér bele, talán majd pár év múlva.
Az SC2-őt leszámítva amúgy brutál jó megy....
RyZsa konfig: R5 5600X, Gigabyte X470 Aorus Gaming 7 Wifi, LF III 360 Dark AIO, 4*8 GB Patriot Viper Steel 4400 CL19 KIT, TT TGS 650W RGB, Netac 930E 250 GB, Sapphire Nitro RX 480 8 GB, DELL P2417H *2, Thermaltake Core X31 Riing
-
HSM
félisten
Két lehetőséged van.
Az egyik, hogy a CPU-t is terhelő grafikai beállításokat lejjebb veszed.
A másik pedig, hogy veszel egy egyszálon jóval erősebb CPU-t. Egy tuningolt modern i5 pl. durván másfélszer gyorsabb az FX-nél ilyen téren (óvatos becsléssel). Vagy egy Ryzen is bő 40%-al gyorsabb.
Egyébként a 30%-használattal egész jó vagy, nálam a 12 szálas régi hatmagoson 18% felett még nem láttam. Elég irritáló, mert nálam is le tud ám akadni nagyobb csetepatéknál, a 290X-em meg végig alszik játék alatt max grafika körül is....[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Hatalmas respect ezen tanulmányért!
Eddig csak tapogatóztam, most már kezdek látni is.
Remélem lesz folytatása ennek a remekbe szabott tanulmánynak.
Esetleg lehetne róla szó, hogy az SC2-LOTV is bekerüljön nyúzásra? (multiplayer módban jobban terhel)
Ez a game (fene a motorját) max 2 magot használ a CPU-ban, grafikusan pedig DX9-el operál, mindezt 2017!-ben.
Tudom, tudom, az eredeti engine 2010 előtti fejlesztés (megjelent 2010-ben az SC2 - WOL), de akkor is....
Ahogy fentebb is írták, az fx8320e-m átlag kihasználtsága (a 8 mag átlaga), bizony a béka segge alatt jár, durván 30%... - érdekesség hogy MSI Afterburnnel nézve folyamatosan jól látszik, hogy a páratlan számú magok "pörögnek" - 40-80%, a páros számú magok pedig "henyélnek" - 0-10%...
Az általam használt felbontás (20"-os Samsung SyncMaster 204B) az 1600*1200 pixel, ez 4:3-as képaránynak felel meg.
A VGA az pedig egy ASUS SRTIX R9 380 4GB, nem hinném hogy ezen a felbontáson ultra beállításokkal lenne ő a szűk keresztmetszet.
Az FPS-em iszonyatosan droppol, képes beesni 30 alá is multiplayerben 3v3-ban és 4v4-ben.
Ezen módokban a max FPS szélsőségesen változik, a maximum 1v1-ben sem éri el a 100-at...
Ezen némileg segített, az alap 3,2 GHZ órajel OC-ja 4,2 GHZ-ra, itt még az alaplapom stabilan ellátja krafttal a CPU-t, nem throttlingol.
A rendszer memória 4*2GB G.Skill RIP Jaws 1600MHZ XMP 1.1 profilban hajtva, ez gondolom szintén nem szűk keresztmetszet az SC2 számámra.
Előre is megköszönöm az építő jellegű HSZ.-eket.
RyZsa konfig: R5 5600X, Gigabyte X470 Aorus Gaming 7 Wifi, LF III 360 Dark AIO, 4*8 GB Patriot Viper Steel 4400 CL19 KIT, TT TGS 650W RGB, Netac 930E 250 GB, Sapphire Nitro RX 480 8 GB, DELL P2417H *2, Thermaltake Core X31 Riing
-
zozoz1
aktív tag
Köszi a tesztet. Itt legtöbbünk tisztában van a CPU-limit fogalmával, de így részletesen körbeírva érdekes volt végigolvasni.
A viták vitték elöbbre az emberiséget
-
-
nagyúr
Ezen én is sokat gondolkodtam 2-3 éve, de aztán a játékok felfutása nem olyan lett Linuxon. Ezen felül nekem az MS Office is jobban fekszik, mint a free változatok, ugyan nem annyival, mint amennyibe kerül, viszont most jópár évig ingyen van a gyerekek révén
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
-
-
-
nagyúr
Ja igen, mindig elfelejtem, hogy van, aki windows 10-et használ A teszt 8.1-gyel készült, reboot után mértem, viszont a service-eket nem konfiguráltam át a teszt miatt, szóval megfelelt egy "hazajövök munka után - beröffentem a gépet - lövök egyet" use case-nek.
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
-
nagyúr
-
Kimerítő lett!
Mondjuk azt is megnézném, mennyire tud lassítani egy játékot egy agyongyötört windózMutogatni való hater díszpinty
-
jocomen
aktív tag
válasz Runner_fxr #75 üzenetére
[link]
Azt hiszem 1 percig visszamenőleg mutatja szálanként a terhelést /ingadozást (nálam a 2 fenti ekg).
Vagyis ha fut a háttérben a feladatkezelő játék közbe, akkor egy ilyen lassulásnál van idő asztalra lépni és csinálni róla egy képmentést, h mi is volt ott.[ Szerkesztve ]
-
#16939776
törölt tag
válasz Runner_fxr #48 üzenetére
Az a program (latency cheker) nem engedi energiatakarékos módba (c3/c6) lépni a magokat, valószínű ez az oka ennek a viselkedésnek.
Nálam melegebb a CPU, ha fut., lehet hogy a VGA-t is kitámasztja 3d órajelen, ki kell próbálni.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Hát épp ez az, hogy fogalmam sincs mit csinál a játék alatt! Én is pont azért indítottam el először, mert ajánlották nekem, hogy azzal kiszűrhető ha valami driver bekavar és lassítja a rendszert. Aztán elindítottam, majd utána a Crysis 3-at is, és azt vettem észre, eltűntek azok a megmagyarázhatatlan GPU kihasználtság zuhanások. Utána bezártam a latency checker-t, majd úgy ismét elindítottam a Crysis 3-at és már is ott volt az említett dropp. Szóval ha játszom ezzel a játékkal, akkor fut alatta a latency checker. Egyébként egyetlen más játékban nem volt ilyen jellegű problémám.
jocomen: Ilyet még nem csináltam, konkrétan mire gondolsz? A feladat kezelőn belül hol?
[ Szerkesztve ]
-
Redneck
nagyúr
válasz Runner_fxr #48 üzenetére
A latency checker mit csinál játék alatt? Nem arra jó, hogy a driverek/hardverek/portok késését mérje?
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
HSM
félisten
válasz Runner_fxr #70 üzenetére
A Latency checkeres jelenségre nem tudok mit mondani, nem tudom, mitől lehet. Soha hasonlót sem tapasztaltam.
(#71) Fred23: Jah, vagy úgy... Szval ott kéne neki még erőforrás valamire. Szerintem ez nem elég jó optimalizálás eredménye lehet, ha ilyen magas FPS mellett mégis be tud akadni. A 6/8 magos procikon úgy látszik, marad elég mag elvégezni akadás nélkül a feladatot.
Hát igen, durván kell neki a proci ezeken a részeken. Sajnos azért ez nem egy mai hatmagos, azok vagy 30-50%-al simán erősebbek ennél (típus és OC függően), na azokkal már tökéletesen szaladna... Egyszálon a Ryzen is ráver vagy 33%-ot, többszálon mégtöbbet, szval azzal is szépen szaladna már.
[ Szerkesztve ]
-
Fred23
nagyúr
A baj az, hogy mikor ilyen 100% terhelés van, akkor a játékban akad egyet, többen írták már fórumon. Mindegy, hogy milyen erős 4/8 procival, viszont 6/12-es és 8/16-os procik esetén meg nem fordul elő a dolog. Nem arról van tehát szó, hogy ez egy általános dolog, hanem csak néha, egyes helyeken, fél másodpercre, az egész játékban csak párszor, de megtörténik a 100%-os terhelés -egy apró akadás mellett. Szerencse, hogy lett egy ilyen a bench alatt is!
"93db 30 és 35ms között volt, azaz 28,5FPS felett, 24db 25FPS és 28FPS között, és mindössze 22db esett be 25FPS alá."
Elviselhető, de lehetne azért jobb is! Félelmetes ez a Crysis 3.
-
Runner_fxr
Ármester
Lehet igazad van, ennyire nem értek hozzá. És azt mivel magyarázod, hogy amikor elindítom a latency checker programot akkor nincs az a jelenség, hogy leesik a gpu terheltsége időnként a crysis 3-ban?
Amúgy vsync nélkül néztem, a jelenséget úgy lehet igazán monitorozni valóban.
Egyébként ha az msaa-t leveszem 4-re, akkor vsync-el 90%-ban mindenhol beton stabil 60fps, egy két helyen megy pár fps-el 60-alá. Szóval nagyon szépen játszható, nincs azért akkora gond. De ha véletlenül nem jövök rá erre a latency checker féle trükkre, akkor sokkal rosszabb lenne. -
HSM
félisten
válasz Runner_fxr #67 üzenetére
Pedig de. A CPU-limit nem azt jelenti, hogy minden szál 100%-ra ki van terhelve, lásd pl. a korábbi képem: [link]. Ezen 43% a CPU használat, és 68% a GPU, de a lényeg, hogy beton kemény CPU-limit van.
Amúgy ezt igazából V-sync nélkül kell nézni, mert V-sync-el esik a GPU-használat a szinkron miatt is.Persze, opció, hogy más játékkal játsz, ha az is tetszik, és jobban fut.
(#68) luimapeiz: "...játék(ok) vagy bármi(k) nem adott gépre / gépekre vannak írva" Pedig éppen ez lenne az oly sokat használt kifejezés, az "optimalizálás" lényege, hogy addig csiszolják+butítják az elkészült programot (leginkább játékot), míg nem fut jól (használhatóan) a célpiac gépein.
Mint írtam, nekem is van amúgy elég sok tapasztalatom, ami az utóbbi 10 év processzorait illeti, az extrém drága HEDT hatmagosokon és AMD FX-eken kívül kb. mindent próbáltam.
(#64) Fred23: Szerintem ez inkáb dicsőség, mint szégyen, ha egy játék fullra ki tud használni 8 szálat és közben közel 170 FPS-el repeszt...
Egyébként DX11-ben sokszálas procin nem is nagyon fogsz soha látni 100%-ot, több okból sem, leginkább azért, mert nem skálázódik jól a parancsokat kiosztó egy szem programszál, ezt a korlátozást javították DX12-ben.
Ami a játszhatóságot illeti, gyorsan mértem egyet (15 perc alatt elszaladtam a WTTJ pálya elejétől át a füves részen az alagútig, ahol a fűben elkapták a Ceph-ek a katonákat) és szerkesztettem két ábrát a mérésekből.
Az első kép a frametime-okból, minden oszlop azokat a frametime-okat tartalmazza, ami a saját felirata és az előző között eltelt idő. Tehát pl. a 13-as oszlop a 12 és 13ms közötti képidő alatt elkészült képkockák számát mutatja. Összesen 51 000 képkocka készült el a mérés alatt.
Szerintem elég beszédes, hogy 40 és 33FPS között már csak 783 képkocka került, 33FPS alatt (azaz 30ms frametime felett) mindössze 139 képkocka volt, amiből 93db 30 és 35ms között volt, azaz 28,5FPS felett, 24db 25FPS és 28FPS között, és mindössze 22db esett be 25FPS alá. Szerintem ez még elfogadható, főleg, hogy ugye egy 7 éves hatmagosról beszélünk, nem egy modernebbről, egy mai OC nélküli 7700K szintje ez amúgy, ha jól kihasználja a program.
Ja, és nem ám 720P low-on, hanem 1080P FHD Very High grafika és SMAA 2X-et is kapott a 290X-em, hagy dolgozzon.
Ja, és mértem közben a CPU-GPU kihasználtságokat 1s-enként, íme:
Kicsit befejezhettem volna hamarabb, nem volt fejemben, meddig tart a füves rész. Esetleg próbálhattam volna kis felbontásban, élsimítás nélkü, a GPU-limitet kiküszöbölendő, de most erre volt csak időm.
Szóval, szerintem korántsem olyan vészes a helyzet a játékkal, mint ahogy néhányan beállítják.[ Szerkesztve ]
-
Elvileg a rendszer(ek)/szoftver(ek)/játék(ok) vagy bármi(k) nem adott gépre / gépekre vannak írva , de aztán ki tudja... pl. észrevételeim szerint vannak pl. a Benchmarkok... na ott még nem láttam, hogy AMD verné az Intelt (azok is érdekes módon vannak megírva, erről ennyit - volt sok intelem és sok AMD -m is , nekem mind2 jó volt arra amire használtam)... de szerintem hagyjuk is, mert úgy bele bonyolódunk, hogy nem tudjuk hol a vége (vagy az eleje) annak a fonálnak..
Reklám és a tesztek (ami maga a "reklám")...teszt eredmények, legtöbb embernek ezek a mérvadók és elsődleges dolgok amit néznek és ami(k) alapján beruháznak alkatrészbe, vagy konfigba... (és az is meg van játszva, mint az életben minden más...)
Igen, sok esetben "user error" is jelen van...nem kis mértékben !
Sok gépet összeraktam már (DOS rendszertől kezdve Win10 -ig és Server platformokon át..), sok pénzt erre áldoztam és mindig tanultam és tanultam...tapasztaltam újabbnál újabb dolgokat (és ez csak jó) és volt sok gép amit nem magamnak raktam össze, szereztem be.. fast end (OFF)L
◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Runner_fxr
Ármester
Nem gondolnám, hogy CPU limit, mert akkor a CPU leterheltsége nem 25%-50% lenne, mint általában, hanem 100%. Csak a GPU terhelés esik le, CPU változatlan marad.
Fred23: Mivel vannak játékok amik tökéletesen szaladnak, ráadásul azok sem csúnyábbak mint egy crysis, ezért én is úgy gondolom, hogy nem a gépemben kell keresnem a problémát hanem a Crysis 3-ban van a probléma. Olyan ez mint a mikroszaggatás, vannak játékok ahol előjönnek, van ahol meg semmi gond.
És azt sem igazán tudtam mire vélni, hogy egy latency checker nevű program futtatása, hogy a fenébe szüntette meg a gpu terhelés leesést a crysis 3-ban? Mindig is voltak érdekes dolgok a számítástechnika világában.[ Szerkesztve ]
-
Fred23
nagyúr
A Rise of the Tomb Raider esetében is láttam már olyat, hogy fél másodpercre 100%-os CPU használat Kaby i7-en. HSM-nek igaza lehet abban, hogy 6/12 vagy 8/16 esetén ilyen nem történne, és ami azt illeti, nem is találtam rá példát. Meg is találtam a képet, érdekessége és cikisége, hogy DX12 alatt történt!
"időnként a designerek gyógyszere elgurul, és beugranak több tízezer poligonból álló testek"
Ettől félek én is. A jövendő Star Citizen esetében ha nem számolnak azzal, hogy lehetnek hatalmas csaták az űrben, akár 200-300 hajóval, és túl magasra lövik be a hajók poligonszámát, csúnya diavetítés lehet a dolog vége, ráadásul pont ugye harc közben. Másrészt viszont ha gondolnak erre a lehetőségre, és miatta túl alacsonyra veszik a hajók poliszámát, akkor meg sokan azért fogják kritizálni őket.
-
HSM
félisten
válasz MaxxDamage #60 üzenetére
Az miért hibája a szoftvernek, ha a felhasználók által "mindenhez elég erősnek" tartott processzorok (négymagos i5/i7) nem elegek hozzá, hogy az elvárt sebességgel maximális beállításokkal fusson?
Szerintem ez teljes mértékben user error.
Röviden-tömören kíváncsiságból végigfutottam a hatmagosommal a füves pályán. Teljesen jól fut nálam, nem tökéletes, de elég sima. 2010-es megjelenésű processzor.... Majd csinálok egy FRAPS-log-ot is, ha időm engedi.(#61) Redneck: Mikor a hatmagosom kijött, még volt pletyka, hogy i9-nek nevezzék, mivel egy klasszissal erősebb cucc. Végül mégis i7 lett. Ahogy a notiknál is az i7 ugyanaz a kétmagos, mint az i5, csak egy fél hajszállal gyorsabb. Érdekes, nem? Pedig ez csak marketing.
[ Szerkesztve ]
-
Tudom és jogos!
Én jelenleg jól elvagyok 2x 6C/6T -vel (=12C/12T)
Volt anno i5-2500K -m is , hát nem dobtam hátast és volt FX-8350 -em is (5GHz -re húzva)
A jelenlegi összeállítást egy jó darabig meg fogom tartani, ez biztos.L
◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Redneck
nagyúr
válasz MaxxDamage #60 üzenetére
Tisztában vagyok vele. Ezért írtam. Idegesítene ha egy i7-tel is lennének droppok. Márpedig lennének, a szoftverekből kifolyólag.
Egyelőre jegeltem a fejlesztést, bízom az AMD-ben, és abban hogy kialakul a Ryzen szépen. Jót tenne a piacnak játékos szempontból. Ez mondjuk nem azt jelenti hogy váltok, de jobb lenne előrébb lépni a 4C/8T prociknál.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Ez főként nem a hardver hibája , hanem az arra írt szoftveré (sajnos)
Vehet(sz) (bárki) akármilyen csúcs és hyper-szuper hardvert vagy konfigot (rakhatsz össze egyenként) ha a rá (vagy hozzá) írt program (ami nem arra van írva , csak úgy van valami...) nem fut megfelelően... összességében ütközések tömkelege van jelen. /// röviden, tömören /// ez így van és ki tudja meddig lesz még így... ezt nem tudni.
L
◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
HSM
félisten
Ez így van.
Viszont mint a játéknak egy nagy kedvelője, megjegyezném, hogy szerintem ez pont egy szerethető pontja a játéknak, hogy olyan helyszínek és megvalósítások vannak benne, amit nem igazán lehetett akkoriban más játékokban látni. Ez a füves rész is szerintem nagyon látványos, főleg ahogy borzolják a robbanások.
Ha pedig jobban végig gondoljuk, ezek a játékok mindig is a motor egy benchmarkjai is voltak, tehát érthető, ha meg akarták mutatni, mire képes. Valamint az sem lehetett nagyon a fölről elrugaszkodott gondolat mikor fejlesztették 2012-2013-ban, hogy nem csak legfeljebb 4 mag lesz a plafon a játékos gépek 90%-ában, mint ahogy ma van, így beletettek pár jelenetet, amihez azért nem ártana egy izmosabb 6 magos... -
nagyúr
A Crysis-okban a motor nagyon jó, viszont időnként a designerek gyógyszere elgurul, és beugranak több tízezer poligonból álló testek. Olyankor be tud droppolni, CPU mindenképp, de ha sok látszik belőlük, akkor a GPU is. Az 1-es tele volt ilyenekkel, a 2-esben és a 3-asban jobban figyeltek erre, de azért nem mindenhol
Megjegyzés: A CPU-limithez kapcsolatos témákat tegyétek nyugodtan ON-ba, viszont az AMD vs nVidia az más topik.
[ Szerkesztve ]
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
HSM
félisten
Na, de a 6700K még mindig egy sima négymagos proci... Nézd megy egy húzott hatmagos X79 vagy X99 rendszeren...
A fejem teszem rá, hogy azokon sokkal jobban menne. Ugye linkeltem néhánnyal feljebb, mennyire szépen skálázódik a magokkal, szálakkal, csak ugye az én hatmagosom még nagyon régi, nem túl izmos az újabbakhoz képest.
Nem a játék motorja rossz, az valami hihetetlen jó, hogy ilyen szépen tudja használni a szálakat, egyszerűen ez a szegmens ragadt be csúnyán az utóbbi években ebbe a 4 mag/8 szál maximumba, ami anno 7 évvel ezelőtt indult el a Lynnfield procikkal. Elég szemléletes, hogy míg a HEDT vonalon egyre több magok jöttek, 6, 8, ma már 10 is, addig az átlag gépbe ugyanaz a 4 mag megy, mint 7 éve....
Nagyon hiányzott már a Ryzen, hogy kicsit felrázza a piacot...[ Szerkesztve ]
-
Fred23
nagyúr
"Ez maga a CPU-limit. "
6700K és 1070 párossal mégis furcsa szerintem is, és pont ezen a beesésen lepődtem meg én is, miközben hasonlóan jó konfigokkal még durvább (alacsonyabb) GPU kihasználást is láttam youtube-on, ami csak nagyon rövid ideig tartott; talán egy másik topikban anno meg is jegyeztem, hogy ez tényleg nem normális. Mintha a játék motorja lenne hibás; szóval ha CPU limit is, akkor az a motor hibája szerintem. Kár, hogy nem mentettem le a linket, de 6700k-val és szuper VGA-val is láttam már olyat a füves pályán, hogy fps hirtelen harmadolódik, VGA kihasználtság meg akár 0% lesz, de maximum 1 mp-re csak. Ott valami nem kóser.
-
HSM
félisten
válasz Runner_fxr #48 üzenetére
"Monitoroztam a terheléseket, és a gpu kihasználtság-om időnként leesik."
Ez maga a CPU-limit.(#49) kolopele: Az RX470 fele annyiba kerül, mint a 1070, miközben az előállítási költsége és TDP-je nem sokkal kevesebb a 470-nek. Nincs ezen csodálkoznivaló. Akinek normális hűtés/VRM kell, azoknak ott az RX480, ezért kerül leginkább többe.
Viszont AMD. vs. Nv témát továbbiakban szvsz nem itt kéne, hanema megfelelő topikban: [link].[ Szerkesztve ]
-
]Phobos[
senior tag
Utolsó roham
Bekapcsoltam a VSR-t.
60 FPS-re korlátozva( driver/játék ) folyékonyabb, 50+ FPS és kevesebb a lag, de van.
Korlátozás nélkül darabos az egész( dadog az animáció ), hatalmas FPS droppok, de már csak minimális a lag.Amit találtam a fórumokon azokat kipróbáltam és nettó 0 a hatása. Win meg játék beállítások molesztálása.
Runner_fxr: nekem 90 de droppol 60-ra is. De nem ez a gond, hanem, hogy megáll gondolkodni néha. És a 2 nem jár párban, tehát nem akkor áll, amikor beesik az FPS. Leginkább tereptárgyak, pl. rúnák megjelenésénél.
[ Szerkesztve ]
Semmi sem lehetetlen, csak nem túl valószínű!
-
kolopele
nagyúr
Ha problémamentesen szeretnél játszani szerintem mellőzd az AMD kártyáit. Érdekes hogy az NVIDIA esetében nem kell mindenféle beállításokkal bíbelődni állandóan, nem kell beállítani hőfokokat (azért az is magáért beszél hogy egy 1070 hűvösebb mint egy 470) , stb. Eddigi pályafutásom során soha nem volt gondom a driverekkel sem, nem úgy mint néhány ismerősömnek akik fejvesztve dobták ki a radeon kártyáikat a folyton előjövő anomáliák miatt. Nem is értem, ha van 1060 minek a 480?
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Ez a Crysis 3 érdekes egy játék amúgy. Nekem a 6700K és 1070 párossal, FullHD max graf mellett gyönyörűen tartja a 60fps-t, van ahol többet is megy, de vsync on. Ennek ellenére egy csomó helyen leesik 30-ra, majd gyorsan vissza 60-ra. Monitoroztam a terheléseket, és a gpu kihasználtság-om időnként leesik. Ilyenkor zuhan be az fps. Viszont nincs cpu limit. Elindítottam egy latency checker nevű programot, és érdekes módon, ha ez a program fut a játék alatt, akkor nincs probléma, nem zuhan be a gpu kihasználtság.
[ Szerkesztve ]
-
Janou
őstag
Köszönjük szépen, hiánypótló írás!
Kedvet kaptam az itthoni gépemen megtalálni az optimális beállítást BF1-ben. Mivel méred ezeket a %-os terhelés értékeket?
-
kolopele
nagyúr
Nem érdekes, ha így sem lesz tökéletes akkor dobok nekik egy-egy 1060 - at meg FHD monitort, de egyelőre úgy látom szépen fut minden. Mint írtam még 9 éves gyerekekről van szó, akiknél ismeretlen fogalom az élsimítás és társai. A kép HD - ben is szép, a játékélmény számít nekik, az is csak addig amíg először el nem akadnak, utána játék dobva
-
nagyúr
Persze az sem mindegy, hogy melyik i5. Egy 7500-as azért a legtöbb helyzetben hozza 60 FPS-t, nyilván lehet olyat generálni, ahol nem, bár az ilyen példák többségében inkább a magasabb IPC-től nőne a sebesség, mint a több magtól.
@HSM: a Ryzen valóban érdekes lettt, de ezt ne itt tárgyaljuk meg.
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
domos
senior tag
-
#16939776
törölt tag
Nagyon jó hogy ezt megírtad
-
kolopele
nagyúr
Nem tudom, én a gyerkőcöknek összeállított két gépen is proci limitet tapasztaltam (I5 6600, GTX 1050 TI, 16 GB ram), és ahogy kicseréltem őket I7 6700 - akra, mindez már a múlté. A monitorok egyelőre 1440x900 - as IPS - ek, 9 évesen szerintem elég még HD felbontás felett kicsivel játszani, de a proci limit nem illett a képbe így sem. Ha erős a CPU akkor egy kicsit gyengébb kártya is elég ahhoz hogy minden szépen fusson 60fps - el ezen a felbontáson is.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
Szerintem ez nem az a topik, ahol ezt meg kéne vitatnunk. Alapvetően, ami hiányzik az új processzorhoz, az a támogatás OS és program részről, tehát amit most látunk hullámzó teljesítményt, az a lehető legrosszabb forgatókönyv, mert kb. semmi nincs még felkészítve a processzor felépítésére (eddig ilyen konstrukció nem volt), és a BIOS-ok is még gyerekcipőben járnak. (Ez az Intel rajtokkor is gyakran így van.)
Amúgy 6-magos i7 rendszert is vagy horror drágán, vagy leginkább sehogy nem kapsz, alig akad használtan, nem véletlenül. Én egyébként komoly potenciált látok a hatmagos Ryzenekben is, ár/értékben jónak ígérkeznek, főleg felhúzva 4Ghz-re, bár lehet akkor már megéri a inkább a kicsi nyolcmagost venni. Szerintem egy vicc, hogy konkrétan olcsóbb a 7700K-nál...
-
BeZol
őstag
Hát annyira ne örülj az AMD processzorának, néhol GTX 1080 szinten hajt ki egy 50%-kal erősebb gtx 1080Ti-t.
[link]Ennyi pénzért (185ezer) ilyet ne csináljon, mert játékok szempontjából egy 6magos 6800K-val (135ezer) is többre mész közel R7 1700-as árban (120ezer) (na jó, x99 platform drága alaplapos...), hiába 8magos utóbbi, de igazából egy 4magos i7-nél (108ezer) nem igazán kell még feljebb menni, és a 4.5GHz-es órajel még jól is fog jönni a régebbi és mostani játékoknál, mint az AMD 3.9-4GHz körkénye (1700-as esetén tuningolva).
Persze ha jönnek a fixek a problémákra, akkor az pompás lesz, addig viszont játékra szerintem nem szabad 8magos AMD-ben gondolkodni, ebben a formában a később megjelenő 4-6magosok is csak akkor lesznek igazán jók, ha 4.5GHz környéki szinteket hozni fogják a bugfixekkel együtt, hiszen intel is itt jár, ergo ha 4-6 magnál is 4GHz-nél véget ér a buli, akkor 10+%-ot rá fog verni egy húzott i5-i7 az AMD-re.
Persze ez sokszor szinte semmiség, csak hát 144Hz-es monitorok korában nem feltétlen mind1 (oké, van g-sync és freesync), viszont később ez jelentkezhet kritikus fps tartományban, ahol az AMD már tutira akadni fog, az Intel pedig még pont nem.Szóval jó-jó, de még finomhangolásra szorul az AMD, és ha azt sikeresen meg is lépik, még akkor is esélyes a 10% körüli órajeltöbblet az intel javára, ami 8magon már ott van, ha tuningról van szó, és a tesztek többségében is csak azért szuperált az AMD, mert gyárilag magasabb órajelen ketyeg, mint az Intel 8magosai, viszont amint tuningról van szó, 3.9-4.1GHz-nél véget ér a móka, intelnél pedig 4.3-4.4GHz megy. Igen, az AMD kijön 120ezer Ft-ból, a másik meg talán 300ezer Ft-tól indul és még az alaplapok is drágábbak, szóval könnyedén lenyelhető a béka, viszont egy magas órajelre húzott 4-6magos i7-essel (pl. 4.4GHz) nem lesz procilimit egy játékban sem, és tutira több fps lesz, mint a 3.9-4GHz-re húzott, egyelőre itt-ott bugos 8magos 1700-as AMD-vel.
Tehát akkor meg minek ide 8mag, ha 4-6maggal jobban mennek a játékok, de nemhogy 1 vagy 2 játék esetén igaz ez, hanem mindegyikre!
Én ha most vennék zsír új gépet játékra, biztos nehéz választás lenne, hogy 8magos 1700-as, vagy 4magos i7, de a problémát megkerülném, és vennék egy használt 4 v. 6magos i7 konfigot , mert az van használtan, 8magos amd pedig nincs még használtan olcsóért garanciával
-
Redneck
nagyúr
Jó kis írás lett!
Pont ezen agyalok mostanában, és majdnem le is cseréltem a 4460-at 4790K-ra.
Hogy végül miért nem tettem? Mert úgy gondoltam hogy a CPU upgrade, az ahhoz illő hűtő, és a +RAM nekem jelenleg nem éri meg. 77 rugóba került volna ez a "kis" upgrade, de elodáztam.Így marad a 4460, és a CPU limit. Az 1060 nincs kihajtva vele, ehhez már több kraft kell. Azokban a címekben ahol kéne a magasabb órajel, vagy a több szál, sajnos így jártam.
Egyébként jó kis kombó, de mivel 75Hz-en multizok néha meg vagyok lőve. Lehet visszaállok 60-ra a casualabb multikban, azzal még elpörög.
Szerk:
Mikroszaggatáshoz bőven elég 1-2 fps drop a képfrissítés értékéből.gbors:
Nem kell ahhoz 120-144Hz hogy sovány legyen az i5.[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
HSM
félisten
Nekem ezt a fegyvert dobta (plusz az íjat), mikor újratöltöttem a missziót (pedig más volt nálam, mikor játszottam), és átrohantam az első részén, csak a scope-ot kellett leszedni róla. Egér középső gomb, és stukker, vagy ha jól rémlik X billentyű.
Ami a sok kis magot illeti, amúgy régi játékokban nem feltétlenül jók. Sok régi játék jó, ha 3-4 szálat képes használni, pl. GTA4 3-at, de a StarCraft 2 is vicces, mikor masszív CPU-limitem van 16%CPU használattal, szeretünk két magra skálázódó kód.
Bizony, én is így látom. Egyre több játék képes kihasználni a sok magot, és ott már akár a húzott i5-ök is el-elfogynak, és elég FHD és bő 60hz magasságára gondolni.
Ebből a szempontból amúgy nagyon örülök az AMD új processzorainak, amikkel végre elérhető árban lehet szert tenni komoly többszálú teljesítményre.
-
]Phobos[
senior tag
válasz davidsone #33 üzenetére
És gbors:
Ott is ua van mint nálam. FPS meg van( van drop, de nem vészes ), de micro lag.
Egyébként van olyan opció, amit ha ratyi neted van és benyomsz, akkor csökken/megszűnik a lag. Nálam is eltűnik, ha haver a házigazda. Ellenben bot match/offline újra támad.
Még nyomozok az ügyben ...Semmi sem lehetetlen, csak nem túl valószínű!
-
nagyúr
Köszi még egyszer a visszajelzéseket
(#29) kenwood: FPS-ek mérésére nem igazán jó a javaslott módszer, mert a különböző területeket összemossa. Persze csinálhatsz belőle egy mega-chartot, megfelelő kvantálással abból kijöhet valami.
A RAM és VRAM korlátok mérésére annál inkább jó lenne.(#30) HSM: végső soron nem meglepő, hogy a kevés erős mag kisebb szórást csinál CPU-teljesítményben, mert DX11-ben akkor is egy mag terhelése lesz domináns, ha megfeszülünk
Megnéztem a fotón szereplő területet, bár nekem nincs alapstukkerem, és mindegyik fegyverem jóval többet zoomol. Zoom nélkül 87-88 FPS, a legkisebb zoommal 96-97 FPS.
i5 meg persze, hogy nem elég mindenre. Amíg 60Hz volt az uralkodó, addig sok mindenre elég volt, de a 144Hz népszerűbbé válásával meg a játékok többmagosodásával egyre inkább sovány lesz a 4 mag.(#31) ]Phobos[ : Pusztán sebesség okán a 6300-as nem, a 8350 talán. De az is lehet, hogy valami összeakadás van, és bármelyik Piledriveres proci jobb lenne. Én első körben azt próbálnám meg, hogy bekapcsolnám a VSR-t, oszt' had rendereljen a 480 4K-ban. Hátha akkor stabilabb lesz.
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
nalaca000
tag
Nagyon köszi. Nagyon jó témaválasztás. És a cikk minősége igazodik a témaválasztáshoz.
A világ egyik legnagyobb problémája, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosok meg mindenben kételkednek!
-
]Phobos[
senior tag
Nem akarok offolni, bár végülis a témához tartozik: szerinted ha updatelnék FX 8350/8370-re az megldaná a problémát? Havernak FX 6300+R9 270 smooth.
Evidens, hogy kevés a proci a VGAhoz, bár asszem redditen írta valaki, hogy i7+NV 980-al is micro lagos volt...Semmi sem lehetetlen, csak nem túl valószínű!
-
HSM
félisten
Szuper kis cikk lett, szokásosan alapos munka.
Ráadásul a téma is hiánypótló.Mivel elég sokat foglalkoztam a cikkben szereplő játék és a CPU kalandos kapcsolatával, engedd meg, hogy néhány eredményem megosszam, bízva benne hogy hasznos lehet az érdeklődőknek.
Először is, nálam még (sokkal) nagyobb difik voltak (konfig a következő bekezdésben a linken), ami az object és egyéb grafikai beállításokat illeti.
Nálam
720P-ben LOW, NO AA 104,9FPS [kép]
720P-ben VH-on, LOW Object, SMAA4X: 74,6FPS [kép]
720P VH, Object VH, SMAA4X 45,7FPS: [kép]
Tehát, míg nálad csak 60%-al lett gyorsabb LOW-on, mint VH-on, nálam több, mint 120% jött pluszba! Az object nálam is durván kivette ebből a részét, önmagában a gyorsulás feléért volt felelőssé tehető. Megjegyzés a képhez, eredetileg 2XT SMAA-val mértem (sasszeműek biztos kiszúrták a file-névből ), de pontosan ugyanez a sebesség 4X-essel is.Ja, és még egy szerintem tanulságos mérés-csomag (amit amúgy pont a cikkben említett tévhitek cáfolására -mint pl. egy i5 elég mindenre játékokban- mértem a Ryzen megjelenésének apropóján), hogyan hasznosítja a program a szálakat.
[link]
Összesítve, DX11 program létére igencsak jól. Process monitorozóval belekukkantva azt lehet tapasztalni, hogy a játék kb. 10 szálat foglalkoztat, és egy szálat szépen elkér a játék AMD-s wrapper, azaz összesen 11 szálunk dolgozik. [kép]Ha esetleg van kedved, mérhetnél egyet ugyanitt 720P LOW-on, ez pontosan az a pont, ahol bedob a játék, ha checkpointot betöltöd, és a vonat és a fa egy jól meghatározott pontjára zoomolok az alap stukkerel. Számomra érdekes lenne, hol áll egy mai modern i3 egy ilyen régi húzott atomerőmű kétmagos eredményéhez képest.
[ Szerkesztve ]
-
kenwood
veterán
"Én ennél még tovább is mennék: a következtetések az adott játék megmért jelenetére igazak"
Erre en is gondoltam mar.
Szeretnem is tesztelni, csak nagyon idoigenyes az altalam kitalalt tesztmodszer.
ami ugy nezne ki, hogy :
Kivalasztani par jatekot.
Eloszor 3 becnhmark ugy,hogy mindegyiket egyszer,aztan ketszer ujra az egeszet.
Ha itt nincsenek jelentos elteresek, akkor nekiugrani a jatekoknak,es beletolni par ora valodi jatekot,amit szinten mersz.
Az atlag szerintem nagyreszt hasonlo lenne bench,es tobb ora jatek eseten is,de a min 1% fpsekben szerintem sokkal nagyobb lenne a szoras.
Az is elkepzelheto, hogy az eles tesztben olyan dolgok is szamitanak,amik a benchben nem ( 8 helyett 16 gb ram, magas frekvencia,vagy alacsonyabb kesleltetes. Arra is kivancsi lennek, hogy azok a benchek,ahol a 2 es 4 gigas vga kozott nincs erdemi kulonbseg, mennyire ternenek el tobb ora jatek utan.A gond az,hogy egyetlen adott konfigon is tobb,mint egy het, heti 5x8 oraban
[ Szerkesztve ]
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
Kronos3000
senior tag
Most leesett az állam,érdekes,tanulságos írás volt.Köszi,és várom a folytatást.
Wasabi...
-
Alpi.
addikt
Nagyon jó és érdekes volt ! Gratulálok, kitűnő cikk !
https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg
-
korcsi
veterán
Nagyszerű írás, köszönjük!
referencia és MSI gaming X 5700(XT) plexi ARGB-s blokkok eladóak!
-
nagyúr
(#13) ]Phobos[ : a Phenom, az RX480 és a DotA 2 kombinációja elég szerencsétlen, sajnos.
(#14) csongi: így van, pont ezért kaparászom inkább a mögöttes okokat, hátha sikerül valami okosat kisütni, ami a sok változóból kicsap párat.
(#15) GreatL: idézek a cikkből:
ugyanakkor a fórumozók (és a tesztoldalak) bátran ajánlgatnak CPU-kat a játékokhoz a VGA-ra kihegyezett tesztek alapján, amiből aztán jó nagy marhaságok sülnek ki.Rögtön az ebben a tesztben használt 2-es jelenet megcálolja, amit írsz - a 6100 40 körüli minimum FPS-eket produkál benne, azaz egy 7700K (@stock) sem menne gyorsabban 80-nál. Az pl. egy 1080-nal akkor CPU-limit, mint a ház, és ez egy 4 éves játék.
[ Szerkesztve ]
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
veterán
Avagy: Kihajcsa-e?
Okoskütyük ---> https://hardverapro.hu/apro/wifi_es_zigbee_okoseszkozok/hsz_1-50.html
-
nemlehet
őstag
Vagy nem... Ha az extrém magas FPS a lényeg (pl aki akár félprofin játszik FPS-t), vagy hatalmas open world területek kell lekezelni, sok játékossal oda bizony egy i5 karcsú lehet. Klasszikus példa: 64 fős BF1 multi mapok, ott bizony határozottan érezni az i5-i7 közötti különbséget.
Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3
-
zsopu
tag
Akkor azt akarod mondani, hogy egy Xeon W3520 simán elvisz egy GeForce GTX 1060 at?
[ Szerkesztve ]
-
AtHoS
nagyúr
Köszönöm a tesztet amit jó volt olvasni laikusként, mivel teljesen érthető formában taglalta a témát
Zotya84 szubjektív észrevétele megerősített bennem egy dolgot, ami az írás olvasása folyamán már felütötte a fejét gondolataimban, így megyek is vele egy arra alkalmas topikba bedobni a mélyvízbe, hátha látnak benne fantáziát és az oldal is színesebbé/népszerűbb válhat esetleg később
read-only mode on the forum
-
GreatL
őstag
CPU limit... egy i5-tel lehet eliminálni. Egy i7-tel meg kb. 10 évre kiiktatni játékok szempontjából.
Intel Core Ultra 7 265K Arctic LF3 420 víz | MSI Tomahawk | 2x8 GB Kingston Fury 6000 Mhz CL30 RGB KIT | 48" LG C1 TV | Samsung(.hu) Galaxy S22+ 256 Vodával | Pocketbook Inkpad 3 Pro | Canon R8
-
csongi
veterán
Koszi a tesztet, sok munkat fektettel bele.
Sajnos soha nem lesz meg mi a valos helyzet.
Az osszetevok, amitol fuggnek az eredmenyek.
-Jatek motorja.
-API rendszer.
-Operacios rendszer.
-Illetve maga a jatek.
-Driverek.
Es bem utolso sorban az adott jatek szemelyes beallitasa.
Es erre jon a Hardver
Melyik milyen API-t vagy op rendszert tamogat.
Minden hardver elem beleszol. Memoriatol a monitoron keresztul a csatlakozasi modon at.
Ezt soha nem tudjuk meg, kihajcsa vagy nem hajcsa dolgot. Egyik jateknal elegendo, a masiknal nem. Majd jon egy tapasz es hirtelen helyet cserelnek. Akar Op rendszer frissites is beleszolhat .
Rengeted idot energiat lehet bele olni, es soha nem lesz meg a vegeredmeny. Az elegendo e a cpu-m? kerdesre egy peldat felhozok. Titanfall 2. Van olyan beallitas, ahol egy fx6** processzor annyit tud mint egy i7, az adott jatekba.Azert varom folyatatast . Egy biztos, leginkabb ezek az eredmenyek is csak reszei egy informacio halmaznak. Konkluziot levonni csak reszlegesen lehet.
-
]Phobos[
senior tag
Hát Doomnál kíváncsi leszek a végkövetkeztetésre, nálam Vulcannal fullhd, ultra( kivéve, ahol kell a 8 GB vram ) úgy folyik, mint a takony. Dota 2 viszont droppol meg micro lagol. Sírok rajta.
Semmi sem lehetetlen, csak nem túl valószínű!
-
Köszi a cikket, remek volt olvasni !
L
◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
nagyúr
No, örömmel látom, hogy van, akit érdekel a mélyreásós vonal
(#6) Zotya84: mondok 3 másikat:
1. A grafikonokon kevés a hely, és az angol szövegek tömörebbek
2. A számítástechnika nyelve az angol, és én amúgy is anglomán vagyok
3. Bár ide készült a cikk, néha linkelek cikkeket külföldi fórumokon isTessék választani.
Mellékesen, a 3. pontodat gondold át, és legalább egy kicsit szégyelld el magad
(#9) togvau: olvasd el az első oldalt. Amit írtál, az kb. olyan, mintha azt mondanám, hogy ahhoz, hogy a jeget igazán meg tudjam vizsgálni, el kell utazzak az Antarktiszra.
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
togvau
senior tag
CPU limithez, open world játék való, nem csőfps.
Pl Arma sorozat, FSX. Minél több ojjektum van a látótérben, minél több különböző materiallal és textúrával annyival nagyobb a cpu használat.hitler, sztálin, micro usb
-
pomorski
őstag
Köszi a tesztet!
@(#6) Zotya84: tényleg, most hogy mondod...
-
Zotya84
őstag
Az elemzésért köszi, de lenne szubjektív észrevételem az angol feliratos grafikonjaidhoz, melyek furcsa gondolatokként jelentek meg fejemben már az elején:
1. érthetetlen, ha ide szántad, hogy miért angol a grafikonok szövegezése
2. nem ide szántad, hanem valami angol oldalra, és csak ide is felraktad, ha már elkészült...
3. nem te csináltad, csak fordítottál.Én az elsőre tippelek, remélem nem tévedek.
Mi ez a hülyeség? Nokiánál ütésállóságot nem fejszével kellene tesztelni, hanem elkezded ütni egy 3310-zel... - L3zl13
-
Fred23
nagyúr
Köszi a tesztet, szuper volt olvasni! Várom a következőt!
-
Franklin
addikt
Nagyon alapos és érdekes teszt, köszönjük!
Külön köszönet a "minden low" beállításokért, nagyon ritkán látok ilyen tesztet, mindenhol a "full hd+minden maxon" a divat, pedig nem mindenki akar így játszani, és nem csak azért, mert gyenge gépe van.
Engem pl. kifejezetten zavarnak az árnyékok és a növényzet, ezeket mindig leveszem minimumra, még akkor is, ha bírná a gép, sokkal jobban látni ezek nélkül a lényeget (tárgyak, ellenfelek, stb.)
-
Köszi atesztet, élvezet volt olvasni
Gépelés nem az erősségemasdsdk
-
Beast007
aktív tag
Köszi a tesztet! Várom a folytatást!
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Köszi a tesztet!
"Less but better" - Dieter Rams
Új hozzászólás Aktív témák
- HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
- Szép! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 8/512 FHD HUN
- 486 CPU bazár
- S3 Trio64V2/DX 1 MB PCI videokártya
- Gamer Pc eladó! I5-9400F/Asus GTX 1660 Ti/16GB RAM 3000mhz/256GB SSD+500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest