Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fred23

    nagyúr

    válasz gbors #58 üzenetére

    A Rise of the Tomb Raider esetében is láttam már olyat, hogy fél másodpercre 100%-os CPU használat Kaby i7-en. HSM-nek igaza lehet abban, hogy 6/12 vagy 8/16 esetén ilyen nem történne, és ami azt illeti, nem is találtam rá példát. Meg is találtam a képet, érdekessége és cikisége, hogy DX12 alatt történt!

    "időnként a designerek gyógyszere elgurul, és beugranak több tízezer poligonból álló testek"

    Ettől félek én is. A jövendő Star Citizen esetében ha nem számolnak azzal, hogy lehetnek hatalmas csaták az űrben, akár 200-300 hajóval, és túl magasra lövik be a hajók poligonszámát, csúnya diavetítés lehet a dolog vége, ráadásul pont ugye harc közben. Másrészt viszont ha gondolnak erre a lehetőségre, és miatta túl alacsonyra veszik a hajók poliszámát, akkor meg sokan azért fogják kritizálni őket.

  • HSM

    félisten

    válasz gbors #58 üzenetére

    Ez így van. :K
    Viszont mint a játéknak egy nagy kedvelője, megjegyezném, hogy szerintem ez pont egy szerethető pontja a játéknak, hogy olyan helyszínek és megvalósítások vannak benne, amit nem igazán lehetett akkoriban más játékokban látni. Ez a füves rész is szerintem nagyon látványos, főleg ahogy borzolják a robbanások. :K
    Ha pedig jobban végig gondoljuk, ezek a játékok mindig is a motor egy benchmarkjai is voltak, tehát érthető, ha meg akarták mutatni, mire képes. Valamint az sem lehetett nagyon a fölről elrugaszkodott gondolat mikor fejlesztették 2012-2013-ban, hogy nem csak legfeljebb 4 mag lesz a plafon a játékos gépek 90%-ában, mint ahogy ma van, így beletettek pár jelenetet, amihez azért nem ártana egy izmosabb 6 magos... :DDD

Új hozzászólás Aktív témák