Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sidi: 386-os Chicony gázplazma laptop memóriabővítése
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Garry84: Sumák aprós?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Lalikiraly: Kinek milyen setupja van?
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Gurulunk, WAZE?!
Hirdetés
(használd a CYBSEC25PH kuponkódot további 20 ezer ft kedvezményért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
jokeph
nagyúr
Hatalmas respect ezen tanulmányért!
Eddig csak tapogatóztam, most már kezdek látni is.
Remélem lesz folytatása ennek a remekbe szabott tanulmánynak.
Esetleg lehetne róla szó, hogy az SC2-LOTV is bekerüljön nyúzásra? (multiplayer módban jobban terhel)
Ez a game (fene a motorját) max 2 magot használ a CPU-ban, grafikusan pedig DX9-el operál, mindezt 2017!-ben.
Tudom, tudom, az eredeti engine 2010 előtti fejlesztés (megjelent 2010-ben az SC2 - WOL), de akkor is....
Ahogy fentebb is írták, az fx8320e-m átlag kihasználtsága (a 8 mag átlaga), bizony a béka segge alatt jár, durván 30%...
- érdekesség hogy MSI Afterburnnel nézve folyamatosan jól látszik, hogy a páratlan számú magok "pörögnek" - 40-80%, a páros számú magok pedig "henyélnek" - 0-10%...
Az általam használt felbontás (20"-os Samsung SyncMaster 204B) az 1600*1200 pixel, ez 4:3-as képaránynak felel meg.
A VGA az pedig egy ASUS SRTIX R9 380 4GB, nem hinném hogy ezen a felbontáson ultra beállításokkal lenne ő a szűk keresztmetszet.
Az FPS-em iszonyatosan droppol, képes beesni 30 alá is multiplayerben 3v3-ban és 4v4-ben.
Ezen módokban a max FPS szélsőségesen változik, a maximum 1v1-ben sem éri el a 100-at...
Ezen némileg segített, az alap 3,2 GHZ órajel OC-ja 4,2 GHZ-ra, itt még az alaplapom stabilan ellátja krafttal a CPU-t, nem throttlingol.
A rendszer memória 4*2GB G.Skill RIP Jaws 1600MHZ XMP 1.1 profilban hajtva, ez gondolom szintén nem szűk keresztmetszet az SC2 számámra.
Előre is megköszönöm az építő jellegű HSZ.-eket.
-
-
-
-
-
A Rise of the Tomb Raider esetében is láttam már olyat, hogy fél másodpercre 100%-os CPU használat Kaby i7-en. HSM-nek igaza lehet abban, hogy 6/12 vagy 8/16 esetén ilyen nem történne, és ami azt illeti, nem is találtam rá példát. Meg is találtam a képet, érdekessége és cikisége, hogy DX12 alatt történt!
"időnként a designerek gyógyszere elgurul, és beugranak több tízezer poligonból álló testek"
Ettől félek én is. A jövendő Star Citizen esetében ha nem számolnak azzal, hogy lehetnek hatalmas csaták az űrben, akár 200-300 hajóval, és túl magasra lövik be a hajók poligonszámát, csúnya diavetítés lehet a dolog vége, ráadásul pont ugye harc közben. Másrészt viszont ha gondolnak erre a lehetőségre, és miatta túl alacsonyra veszik a hajók poliszámát, akkor meg sokan azért fogják kritizálni őket.
-
HSM
félisten
Ez így van.
Viszont mint a játéknak egy nagy kedvelője, megjegyezném, hogy szerintem ez pont egy szerethető pontja a játéknak, hogy olyan helyszínek és megvalósítások vannak benne, amit nem igazán lehetett akkoriban más játékokban látni. Ez a füves rész is szerintem nagyon látványos, főleg ahogy borzolják a robbanások.
Ha pedig jobban végig gondoljuk, ezek a játékok mindig is a motor egy benchmarkjai is voltak, tehát érthető, ha meg akarták mutatni, mire képes. Valamint az sem lehetett nagyon a fölről elrugaszkodott gondolat mikor fejlesztették 2012-2013-ban, hogy nem csak legfeljebb 4 mag lesz a plafon a játékos gépek 90%-ában, mint ahogy ma van, így beletettek pár jelenetet, amihez azért nem ártana egy izmosabb 6 magos... -
]Phobos[
senior tag
Utolsó roham
Bekapcsoltam a VSR-t.
60 FPS-re korlátozva( driver/játék ) folyékonyabb, 50+ FPS és kevesebb a lag, de van.
Korlátozás nélkül darabos az egész( dadog az animáció ), hatalmas FPS droppok, de már csak minimális a lag.Amit találtam a fórumokon azokat kipróbáltam és nettó 0 a hatása. Win meg játék beállítások molesztálása.
Runner_fxr: nekem 90 de droppol 60-ra is. De nem ez a gond, hanem, hogy megáll gondolkodni néha. És a 2 nem jár párban, tehát nem akkor áll, amikor beesik az FPS. Leginkább tereptárgyak, pl. rúnák megjelenésénél.
-
HSM
félisten
Nekem ezt a fegyvert dobta (plusz az íjat), mikor újratöltöttem a missziót (pedig más volt nálam, mikor játszottam), és átrohantam az első részén, csak a scope-ot kellett leszedni róla.
Egér középső gomb, és stukker, vagy ha jól rémlik X billentyű.
Ami a sok kis magot illeti, amúgy régi játékokban nem feltétlenül jók. Sok régi játék jó, ha 3-4 szálat képes használni, pl. GTA4 3-at, de a StarCraft 2 is vicces, mikor masszív CPU-limitem van 16%CPU használattal, szeretünk két magra skálázódó kód.
Bizony, én is így látom.
Egyre több játék képes kihasználni a sok magot, és ott már akár a húzott i5-ök is el-elfogynak, és elég FHD és bő 60hz magasságára gondolni.
Ebből a szempontból amúgy nagyon örülök az AMD új processzorainak, amikkel végre elérhető árban lehet szert tenni komoly többszálú teljesítményre.
-
]Phobos[
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- OLED monitor topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Milyen házat vegyek?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Autós topik
- Kínai tulajdonban sem változtat nevet a MediaMarkt
- Haditechnika, harcászat
- Proxmox VE
- Mégis marad a Windows 10 ingyenes frissítése
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest