Valóban nem autószerelő topik. De azért tudja mindenki, max a fékbetét hátuljára teszünk réz pasztát hogy legközelebb ne tapadjon le, máshová nem. A csúszka részre vannak a fékpaszták oda tilos rézpasztát tenni mert beáll mint a szög.
Amúgy rosszul emlékeztem, nem fehér hanem sima félig átlátszó zsír színű. A liqui moly ecsetelős a fehér.
Ilyen textar cera Tec amúgy, vagy is ez van nekem is. Állaga hígabb mint egy sima gépzsírnak.
Leírás szerint elég sok mindenre jó, talán ide is jó lenne:
-Tárcsafék- és dobfékrendszerek
-Kompresszorok
-Központi kenőrendszerek
-Tengelycsapágyak
-Láncok
-Ülések sínjei
-Napfénytetősínek
-Akkumulátorsarkok
Offroad difibe amugy miért nem lenne jó a vékonyabb kerámia alapú? Nem zárna úgy a difi?
[ Szerkesztve ]
"Roads? Where we're going we don't need roads!"