Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- VHS digitalizálás
- sh4d0w: StarWars: Felismerés
- kraftxld: Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- Aweriot: Cloudflare és mi
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Szevam: ChatGPT: Bizonytalansági jelölés funkció bekapcsolása
- Oldman2: A KOReader ebook olvasó program
- Gurulunk, WAZE?!
-
LOGOUT
Amit érdemes tudni a Raspberry Pi-kről:
A legelső változat 2012-ben jelent meg. Pici, olcsó és nagyon alacsony fogyasztású, hobby-célú kártyagép. Felépítése ARM alapú, nem PC-architektúra, hanem kb. egy régi mobilhoz hasonló. Nagyon sok mindenre használható! A Linux-nak és a magas eladási mennyiségnek köszönhetően jelentős fejlesztőtáborral rendelkezik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
toth_janika
őstag
válasz
-dino--
üzenetére
Bocs, hogy belevau, de nekem már lassan 1 éve van Rpi-m és Médiacenternek és egy kis torrent szervernek használom... Nem mondom, hogy teljesen kezdő vagyok linuxban, (bár azért nem igazán érek sok itteni kolléga lábnyomába sem) de nekem még nem sikerült egy értelmes duálboot-ot sem összehozni, nem hogy egy triplát... Inkább azt javaslom, hogy döntsd el, mi a fontosabb. Azt a rendszert rakd fel. Próbálkozz, ismerkedj a rendszerrel, parancsokkal, lehetséges hibákkal és utána lépj tovább. Én is ezt csinálom... 1 éve sz*pok mindennel, de csak így lehet tanulni
Lassan én is tovább lépek és az OSMC mellé felmegy egy RetroPie 
@Crvsh3R
Én vettem egy házat az RPi-hez, de amikor beleraktam és elkezdtem hajtani, akkor egy kis villám jelent meg a jobb felső sarokban és eléggé meleg is volt... Kivettem a házból, azóta semmi baja. Nekem a TV háta mögött van, így nem is fogom sztem házba rakni, de sztem figyelj arra, hogy szellőző legyen a ház.
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo M900 Core i5 6600 //8GB DDR4 //256GB SSD számla + gari
- Lenovo M80T Core i5 10500 //16GB DDR4 //256GB SSD számla + gari
- Közép-alsó kategórás gamer pc