Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mastre
tag
válasz proof88 #15300 üzenetére
Logitech Momo Racing
Mondjuk az igaz, hogy már kicsit kellett vele szórakozni. Jelenleg ha jól emlékszem, akkor JColee gázpedálja és az én fékpedálom van benne, de ezek még működnek. Nagyobb gondom a kormánnyal van, illetve a ffb-vel, azt nem nagyon sikerül belőni olyanra, hogy akadálytalanul furduljon. Vagyis a finom ívekre nem nagyon tudom pontosan rátenni...[ Szerkesztve ]
-
Kleroo
veterán
válasz proof88 #15296 üzenetére
Bizony-bizony. Erre tényleg nagyon figyelni kell. Zozával teszteken meglepődtünk párszor.
Én 1x keresztbe is álltam amikor óvatosan át akartam húzódni a bal oldalra.Más: Csak hogy senki se ijedjen meg: Csináltunk egy atom setupot unalmunkban Zozával. A kocsi már 3 kör alatt elpukkan,de addig gyors
[ Szerkesztve ]
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
Speedg
csendes tag
válasz proof88 #15281 üzenetére
Igen láttam nagyon tetszett,csak valami olyasmit olvastam,hogy a pilóták szerint nem hoz annyit mint amennyit vártak tőle.Nagyobb volt a hatásfoka szélcsatornába mint a pályán .De ez lassan kiderül élőben is ha egyáltalán használni fogják.Most már nem kell sokat aludni és itt az Ausztrál nagydíj Várom mint gyerekek a mikulást
Nem vagyok ász,de benne vagyok a pakliban
-
Speedg
csendes tag
válasz proof88 #15279 üzenetére
Hogy ne térjünk el az animációktól
Nagyon látványos, a kérdés hogy az életben hogy fog működni a mozgatható hátsó szárny?Nem vagyok ász,de benne vagyok a pakliban
-
proof88
addikt
válasz proof88 #15218 üzenetére
arról nem is beszélve hogy ez a proci volt abban a bmw-ben amivel tavaly VB lettem
-
Kleroo
veterán
válasz proof88 #15179 üzenetére
Mindenképp kellene pár kör futamnak is lennie,mert Zoza észlelet egy bugot,ami mindenkit jól megszívathat. Le kellene majd ellenőrizni.
Ő sajnos már máshogy alakította a mai napját,így a boxból fog csak rajtolni. Szerepelni akar végre a közvetítésben. Biztos irigy,hogy mindig az én brawnom van képenHodor. Hodor? Hodooor!
-
nagyúr
-
-
cila1
aktív tag
-
cila1
aktív tag
-
Kleroo
veterán
válasz proof88 #15029 üzenetére
Értem.
Végülis világosan következik a szabályokból.Csak gondoltam előre fölvetem ezt a dolgot,hogy előre leszögezzük,hogy netán elnézőbbek leszünk,avagy aki folyamatosan úgy fordul,hogy elhagyja a pályát,akkor az büntetve is lesz.
És gondolom időmérőn is törölve lesz az a kör,amit így fut az illető.Nem tudom hol tart a szabálymódosítás,de lenne egy felvetésem:
Mégpedig a gyakfutam.
Szerintem senkitől sem elvárható,hogy minden egyes vasárnap este ráérjen kockulni.
És nincs is bajom a boxból való indulással,mint büntetés,de szerintem túl sokat kell ott várni.
És szinte értelmetlen elrajtolni,mert 35-40mp hátrányban max azokat éri be az ember,akik lezúzzák magukat. Ez túl nagy ár.Gyakorlatilag azért van kukázva a fő versenyed,mert nem értél rá gyakorlón.Én egy átmenetre gondolnék.Akik újoncok;forrófejűek,és szinte mindig rajtbaleseteket okoznak,azok boxból rajtolnak. De akik tudnak rajtolni,és már nem újoncok,nem akarnak az első kanyarban nyerni,azok csak legyenek hátrasorolva,az utolsó helyre.
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
HorCsa
csendes tag
válasz proof88 #15030 üzenetére
Proof: Jó korán ébredtél
Helyre pofoztam az éjszaka, úgyhogy fut a szerver. Előfordulhat, hogy napközben pár percre még megáll, mert 1-2 beállítás még lehet hiányzik.
Arra kérnék bárkit aki valami rendellenességet tapasztal, hogy valahogy szóljon.
Illetve tegnap valaki gyakorolt 19:00-21:00 között. Ő nem tapasztalt semmit? Mondjuk szinkronizálást? Vagy ha nem gyakorolt senki, az is érdekes lesz...és még valami: Minden ph!f1 tagot szeretettel meghívunk ma estére aki ráér és van kedve fronthajtásos autóval "küzdeni" két futamot (remélem a szerverrel már nem kell megmérkőznöm ): [link]. A szükséges letöltésekhez a jogot a fórumban való jelentkezés után megkapja mindenki, vagy elkérhetitek azoktól akik nálunk futnak, vagy privi nekem... mind1 valahogy megoldjuk .
[ Szerkesztve ]
''Az a legszebb érzés az életben, ha valakinek szüksége van ránk.'' http://www.vcrc.hu , http://www.kiccsillag.hu
-
Lonna18
csendes tag
válasz proof88 #15015 üzenetére
Szia,
Tc lowot és automata kuplungot használok, többi off, F1RFT2010 moddal.
A kormánybeállitásoknak már utánaolvastam, be is van lőve tökéletesen, szinte élmény menni a pályákon, de az 1:11:588as idő után érzem, h már nem tudok jobbat menni, akármennyire próbálkozok.
Az infokat köszi, biztos hasznát veszem majd, lesz mit olvasnom a következő napokban
Fékerőről is olvastam, h segitségek nélkül inkább előre kell tenni, akár 60:40es arányban,mert mki ilyennel megy, legalábbis a nagy átlag.
Onboardokat néztem, legtöbbet első szektorban vesztek, ott kb a legjobbam 0:17:888,de itt lehetne legalább fél mpet hozni úgy érzem.
Középső szektor 0:35:245, itt nem hiszem h sokkal gyorsabb tudnék lenni, az utolsóban pedig 0:18:090, de ezeket sosem tudtam egy körbe összerakni:S
Köszi a segitségeket!
üdv:
L -
proof88
addikt
válasz proof88 #15015 üzenetére
amúgy nem hülyeség tényleg onboardot nézni mert vannak olyan kanyarok ahol több ív is jó, és ötletet meríthetsz, bár általában egyértelműek ... de pl én asszem 2008-ban még mikor láma voltam, néztem Kimi-s Silverstone onboardot és az egyik kanyart máshogy vette mint én, lemásoltam és asszem 2-3 tizedet nyertem, hát igen mindig is szerettem Kimit, meg azóta rájöttem hogy homo vagyok, mint minden BT-tag (Buzik Társasága, vagy Búzák Társasága, ahogy tetszik ).
-
Mastre
tag
válasz proof88 #14952 üzenetére
Énis voltam kinn tizenéve, de nekem csak az maradt meg, hogy imádom a f1 autók hangját, meg hogy gyorsak, mert kb 5 secig láttam őket a 8-9 kanyarban. No meg az, h Villeneuve volt az egyetlen, aki elnézte azt a kanyart.
Főleg a pálya közepe nem jó, mert ha ott rontok egy kanyart egy picit, akkor a következő 1-2 kanyar is oda, ami rögtön 2 sec veszteség.
Ezért nem is tudok hibátlant menni... -
Mastre
tag
válasz proof88 #14946 üzenetére
Hát nem az én pályám lesz, az biztos...
Teljesen üresen még nem mentem, kb a versenytempómat próbáltam megtalálni. A középső szektor viszont nagyon kiidegel...
A limit idő meglesz még a versenyig, az biztos. A tempóm viszont valószínű, hogy nagyon nem. Eddig kb ötöd annyi időm volt erre a pályára, mint amennyit a többin szoktam menni. Ez az első pár hét, amíg bejárok, kicsit zűrös az egyetemen. Szóval a mostani futam a túlélésről fog szólni...
Mennyi is a 90%?[ Szerkesztve ]
-
HorCsa
csendes tag
válasz proof88 #14940 üzenetére
Legalább valóra vált az álmod Sőt ha hallottál volna TSen, megnyugtatlak, a szöveges része is "megvolt"
De nézzük a jó oldalát. Felszökött az adrenalin és lehetett kezdeni a felzárkózást. Jól is mentünk, amíg te újból be nem nézted a célegyenes végét szerencsére akkor már nem voltam előtted.
Amúgy mit matatsz a billentyűzeten verseny közben? Nekem tapad a szemem a képernyőre, le se tudom venni róla. Nem a Váci úton megyünk 50-el, hogy közben még tekergetheted a hi-fit.Szabesz (#14942): Jaja szép kis páros táncot lejtettetek a végén... Igazából mind1 is ha összekeverünk közben benneteket. Bár az utolsó kigyorsításnál ismét egy - a már Watkins Glen-ben előadott - Proof figurával azonosítottátok magatokat.
[ Szerkesztve ]
''Az a legszebb érzés az életben, ha valakinek szüksége van ránk.'' http://www.vcrc.hu , http://www.kiccsillag.hu
-
Kleroo
veterán
válasz proof88 #14936 üzenetére
Ez tény.
Versenytempóm még gyatra. Nem tudok elég koncentrált maradni,és nem jönnek a köridők.
De én már attól is nagyon boldog vagyok,hogy 1 körön versenyképes vagyok már,és tudok érdemileg,bontás nélkül küzdeni(lásd pár napja 3an a szerón )Mondjuk ha ennyit fogsz driftelni versenyen is,akkor még lehet esélyem
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
HorCsa
csendes tag
válasz proof88 #14871 üzenetére
Ezt nem teljesen értem. Ilyen most is van. Az más kérdés, hogy nem minden pályánál használják. Ausztrálnál pl pont igen, időponttól függően máshol van az árnyék még sessionon belül is ha jól rémlik. Vagy Hungaroringen felhők is vannak, azok is mindig máshol jelennek meg (és velük az árnyékuk is).
Vagy valamit félreértettem?[ Szerkesztve ]
''Az a legszebb érzés az életben, ha valakinek szüksége van ránk.'' http://www.vcrc.hu , http://www.kiccsillag.hu
-
Kleroo
veterán
válasz proof88 #14851 üzenetére
Pont ezért megyek énis nagyobb hűtővel.
Te is leírod,hogy a nagyobb hűtő nem hátrány.
Akkor te miért használtál 3ast,ha 110fok fölé kacsingatott a motor
(persze sejtem,hogy azért,hogy pont előttem érhess célba azzal a nüansznyi különbséggel,ami a 3as és 4es között lehet 36kör után )Hodor. Hodor? Hodooor!
-
Farkas23
aktív tag
válasz proof88 #14843 üzenetére
Cilának ugyan az volt, ami nekem Melbourne-na. Speed-et nem tudom, szerintem a védekezéseknél, agresszíven váltott vissza, és ezt a motor vissza is adta neki a 31. kör végén.
Amióta én ezt eljátszottam Melbourne-ba, azóta én csak 4-es hűtővel vagyok hajlandó elindulni. -
cila1
aktív tag
válasz proof88 #14786 üzenetére
A látottak alapján javaslatot tennék arra,hogy Proof versenytárs szombaton délután 20 AI ellen 20 körös gyakorló futamon vegyen részt.
Indoklás.
A futam alatt nem volt olyan résztvevő akivel nem volt összetűzése,kivéve a pályabírókat.
PH F1 team verseny teljesen más mint az a zárt kasznis valami.Az emberek testi épségét veszélyeztetné a vezetési stílusával.A szombati gyakorló futamon ha nem jól szerepel akkor javaslom a boxból való indulást.Egyetértetek ??
-
cila1
aktív tag
válasz proof88 #14771 üzenetére
Nagyon szép volt ez az eszmefuttatás!
Gratulálok. Nem hiába jársz te egyetemre.Más.
Belevetem magam a Fraps illetve a konvertálás rejtelmeibe.Innentől kezdve tüzetesen átnézem a futamon történt de nem mutatott nem jelzett szabálytalanságokat és csinálok(megpróbálok)belöle egy összefoglaló videót ha sikerül és lehet róla majd fórumozgatni.Persze ha nem sértek személyiségi jogokat.[ Szerkesztve ]
-
Zoza24
senior tag
válasz proof88 #14771 üzenetére
ezt miből szűrted le főnök? emlékeim szerint még egyszer sem tettem meg etapot kemény keveréken éles futamon,volt mikor azt gondoltam jó lesz,de nagyon nem akart melegedni,így letettem a dologról
a rángatást meg úgy próbálom kompenzálni,hogy a kormányzárat 15 körül lövöm be,így nem fordul olyan gyorsan,csak akkor néha van egy kis gond a sikánokban a gyors irányváltásoknál,szóval a 22-es csapdája eset van olyankor,mint pl a német pályán is...egyet kell értsek Cilával,itt a szuperlágy nekem is használhatatlan
[ Szerkesztve ]
Forza Italy!
-
proof88
addikt
válasz proof88 #14767 üzenetére
igazából vizsgaidőszak végére hagytam a tanulást, azért sincs kedvem most ilyenekkel foglalkozni, de jövő héten már nem tanulok és még szünet lesz, tehát többet foglalkozok majd a liga ügyekkel most itt rohadok az egyetemen, várok eredményre
JColee: ha nagyon ráérsz beírhatnád a pontokat a táblázatba, én majd beírom a köröket, csak legalább a pontok legyenek meg mert olyan lusta vagyok hogy belehalok help mayday mayday áááhgghgh....
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz proof88 #14717 üzenetére
jó videók
az mekkora csatt volt ahogy a brawn beleállt a bmw-be
de az én autóm is szépen repült a célegyenes végén (jött zoza)
ugy repült mint aki red bull-t ivott
pedig a brawn segitette eme szárnyaláshoz#14736 cila1 : honnan tutod,hogy pont annyi lett volna a köridő ?
[ Szerkesztve ]
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
cila1
aktív tag
válasz proof88 #14719 üzenetére
Azt nem is tudtam,hogy Speedg miatt van eltolva.Nem baj majd az első boxolás után csatlakozik.
Igazad van a rajtgyakot illetően ,hogy bolondozuk.De szerintem pont ott feszengetik a határokat a kollegág,hogy mit lehet mit nem.Az a lényeg,hogy a VB-n nincs ilyen.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest